*

Αποστολέας Θέμα: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;  (Αναγνώστηκε 10617 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Επειδή γίνεται κατάχρηση του άλλου τόπικ και δεν μπορούν να ενημερωθούν για τις προσλήψεις όσοι το χρειάζονται, είπα να ανοίξω καινούριο τόπικ, μπας και....

Μήπως να ανοίξουμε ενα άλλο θεμα με τίτλο πχ  "τσακωμος αναπληρωτών πληροφορικης" και να αφησουμε αυτο για ενημέρωση προσληψεων???
Γιατί ο καθένας με το πονο του!
Δεν θεωρώ ότι υπήρξε κάποιος τσακωμός στο άλλο τόπικ, απλά ένα μέλος το οποίο έμπαινε και προσπαθούσε συνεχώς να προκαλεί εντάσεις. Οι υπόλοιποι νομίζω ότι είχαμε καλό επίπεδο συζήτησης, γι' αυτό πήρα το θάρρος να ανοίξω καινούριο τόπικ.

Δεν ξέρω αν υπάρχει ανάλογη συζήτηση στο fb, αφού μπερδεύομαι από τα πολλά γκρουπ και το αδόμητο των συζητήσεων. Επέλεξα να ανοίξω λοιπόν εδώ συζήτηση.

Υ.Γ. : Δεδομένου ότι το εμπρηστικό μέλος είχε δηλώσει ότι ο προγραμματισμός είναι κλάδος των μαθηματικών, και ότι κάποιος ΠΕ20 μπορεί να προηγηθεί μηχανικού (συνεπώς δεν έχει καταλάβει ότι οι προσλήψεις μας είναι ανεξάρτητες), θεωρώ ότι μπορούμε απλά να τον αγνοήσουμε, όσο και αν συχνά όλους μας δυσκολεύει να αφήνουμε πράγματα αναπάντητα. Θεωρώ ότι εδώ μέσα τόσα χρόνια, έστω και μέσω ψευδωνύμων έχουμε ένα βαθμό γνωριμίας, ώστε να μπορέσουμε να αγνοήσουμε κάποιες προκλήσεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Δεν θέλω να υποβαθμίσω καμία προσπάθεια, αφού ξέρω πολύ καλά πόσο κόπο έχει.
Θεωρώ όμως ότι το πρόβλημα μας υποβαθμίζεται αν ασχοληθούμε υπερβολικά μόνο με τις προσλήψεις μίας χρονιάς, αν και η διαμαρτυρία αυτή είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για να δείξουμε επιτέλους ότι δεν είμαστε αμίλητα "φυτά".

Εγώ πάντως, ως ΠΕ19, νιώθω εδώ και χρόνια στοχοποιημένη από το υπουργείο, το οποίο με τις πολιτικές των τελευταίων χρόνων συστηματικά καταργεί οργανικές πληροφορικής, δημιουργώντας υπερβολικά τεχνητά πλεονάσματα και φυσικά υποβαθμίζοντας την πληροφορική στα σύγχρονα σχολεία, την ίδια ώρα που όλοι οι υπουργοί κάνουν πιασάρικες δηλώσεις για την αναβάθμιση της.

Και νιώθω στοχοποιημένη ως εργαζόμενη, αφού έχω επιτυχία στον ΑΣΕΠ, μεταπτυχιακό με παιδαγωγική κατάρτιση όπως μου απαίτησε ουσιαστικά το υπουργείο, και κυρίως 10 χρόνια προϋπηρεσία .... συνεπώς δε δέχομαι να με αντιμετωπίζει σαν αναλώσιμη και ουσιαστικά με τεχνάσματα να με απολύει για να προσλάβει άλλους μηδενικής προϋπηρεσίας των οποίων ο κλάδος έχει καλύτερο συνδικαλισμό και λόμπιγκ.

Έχω 10 χρόνια προϋπηρεσία και θέλω επιτέλους να απαιτήσω τα εργασιακά μου δικαιώματα.

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
:D
λένε πως θα γίνουν προσλήψεις αμω για πε19-20 (αιτησεις μέχρι την τετάρτη) , πως θα ξεπεράσουν όσοι προληφθούν τις 8 ώρες και μέχρι πόσες θα έχουν δικαίωμα να πάρουν. ???ίσως να περισσεύουν κάτι ώρες μαθηματικών .Οι πε04 και οι άλλοι δεν έχουν δικαίωμα να κάνουν αίτηση…

Συνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
η προσπάθεια για πρώτη φορά εδω και πολλά χρόνια θα πρέπει να είναι συλλογική .... για να καταφέρουμε τα αυτονόητα!!!! έχεις απολυτο δίκιο και πρέπει να δουλέψουμε όλοι σκληρά....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
elia πρέπει να είναι τυχεροί οι μαθητές που σε έχουν. Έχεις ωραίο λόγο, τεκμηριωμένο, αφόρτιστο
συναισθηματικά. Μακάρι οι αγώνες σου να δικαιωθούν.  :-\

Αποσυνδεδεμένος ilith

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
είχε δηλώσει ότι κάποιος ΠΕ20 μπορεί να προηγηθεί μηχανικού (συνεπώς δεν έχει καταλάβει ότι οι προσλήψεις μας είναι ανεξάρτητες),

Είναι γνωστό ότι οι προσλήψεις ΠΕ20 και ΠΕ19 είναι ανεξάρτητες, και αυτό είναι ένα ακόμα απαράδεκτο σύστημα! Εφόσον ΠΕ19 και ΠΕ20 έχουν ακριβώς τα ίδια δικαιώματα σε ώρες διδασκαλίας στο μάθημα της πληροφορικής, πρέπει να καταργηθεί η ποσόστωση ανάμεσά τους και οι διαφορετικές λίστες (στον γραπτό ΑΣΕΠ και στις λίστες αναπληρωτών)

Το ουσιαστικό ερώτημα δεν τέθηκε όμως ως σύγκριση ανάμεσα σε ΠΕ19 και ΠΕ20, όπως θες να το παρουσιάσεις.

Το ουσιαστικό ερώτημα που τέθηκε είναι αν  θεωρείς σωστό ένας απόφοιτος σχολής πληροφορικής με βάση εισαγωγής στις πανελλήνιες 8 στα 20 και βαθμό πτυχίου 9 στα 10, να προηγείται στις λίστες αναπληρωτών σε σχέση με έναν απόφοιτο σχολής πληροφορικής με βάση εισαγωγής στις πανελλήνιες 15 στα 20 και βαθμό πτυχίου 8 στα 10;;;

Αυτό δεν το απάντησες, έριξες την μπάλα στην εξέδρα και άνοιξες αυτό το τόπικ.

Για να το λήξουμε αυτό το θέμα, θεωρώ απαράδεκτο να μοριοδοτείται ακριβώς το ίδιο ο βαθμός πτυχίου ανάμεσα σε εύκολες και δύσκολες σχολές, και θα πρέπει να μπει συντελεστής δυσκολίας της κάθε σχολής, που να εξαρτάται άμεσα από την βάση εισαγωγής στις πανελλήνιες. Ενώ όλες οι υπόλοιπες σχολές που δεν είναι δημόσιες αλλά από το εξωτερικό ή από ιδιωτικά πανεπιστήμια, να μπουν σε ξεχωριστή λίστα και να γίνονται προσλήψεις από αυτές μόνο αν αδειάσουν οι λίστες των δημοσίων πανεπιστημίων. Αυτό είναι το σωστό να συμβαίνει. Και όποιος υποστηρίζει κάτι αντίθετο, το υποστηρίζει εξαιτίας του προσωπικού του συμφέροντος και όχι γιατί θέλει να υποστηρίξει αντικειμενικά την δικαιοσύνη.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 03, 2016, 10:24:14 μμ από ilith »

Αποσυνδεδεμένος Kinslayer

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 92
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

..Δεν ξέρω αν υπάρχει ανάλογη συζήτηση στο fb, αφού μπερδεύομαι από τα πολλά γκρουπ και το αδόμητο των συζητήσεων. Επέλεξα να ανοίξω λοιπόν εδώ συζήτηση...


Το πλεον "οργανωμενο" group στο FB στην κατευθυνση του να διεκδικησει πραγματα για τη τρεχουσα χρονια αλλα και γενικα ειναι το νεότευκτο "Αναπληρωτές ΠΕ19-ΠΕ20".

Αποσυνδεδεμένος ilith

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Και νιώθω στοχοποιημένη ως εργαζόμενη, αφού έχω επιτυχία στον ΑΣΕΠ, μεταπτυχιακό με παιδαγωγική κατάρτιση όπως μου απαίτησε ουσιαστικά το υπουργείο, και κυρίως 10 χρόνια προϋπηρεσία .... συνεπώς δε δέχομαι να με αντιμετωπίζει σαν αναλώσιμη και ουσιαστικά με τεχνάσματα να με απολύει για να προσλάβει άλλους μηδενικής προϋπηρεσίας των οποίων ο κλάδος έχει καλύτερο συνδικαλισμό και λόμπιγκ.

Έχω 10 χρόνια προϋπηρεσία και θέλω επιτέλους να απαιτήσω τα εργασιακά μου δικαιώματα.

Έχεις δίκιο σε αυτά που λες, αλλά έχεις άραγε κανένα τρόπο να μας προτείνεις για το πως θα απαιτήσουμε τα εργασιακά μας δικαιώματα;

Μας λες "έχω 10 χρόνια προϋπηρεσία" αλλά δεν μιλάς με αριθμούς μοριοδότησης, ούτε μας λες πως αυτά τα δέκα χρόνια πρέπει να μεταφράζονται σε μόρια, έτσι ώστε να μην προσλαμβάνεται κάποιος με μηδενική προϋπηρεσία στην θέση σου.

Να ξέρεις επισης ότι δεν έχουν όλοι αυτή την λογική ότι η πολύ προϋπηρεσία πρέπει να μετράει. Υπάρχουν κάποιοι που έχουν την λογική "σκοτώνω το άλογο όταν γεράσει", και κάτι τέτοιους πρέπει να βρουν τρόπο να τους αντιμετωπίσουν όσοι παίζουν το χαρτί της πολύχρονης προϋπηρεσίας ως ατράνταχο άσσο στο μανίκι τους.

Δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι απλά, και για κάθε επιχείρημα μπορεί να βρεθεί το αντίθετο, ιδίως όταν δεν υπάρχει σύγκλιση βασικών αξιών και αρχών ανάμεσα σε αυτούς που συνδιαλέγονται ή διεκδικούν το ίδιο κομμάτι της πίτας.

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 03, 2016, 10:40:45 μμ από ilith »

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Ilith το κακό είναι ότι την ώρα που εμείς μπαίνουμε σε ένα φαύλο κύκλο αντιπαραθέσεων για το κομμάτι της πίτας, αυτό έχει γίνει απλά ψίχουλο. Ας καταφέρουμε να κάνουμε κάτι ενωμένοι για να ξαναγίνει το ψίχουλο κομμάτι και μετά τσακωνόμαστε με την ησυχία μας βρε αδερφέ!

Αποσυνδεδεμένος ilith

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παράθεση από: elia
Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;

Για να απαντήσω και στο ερώτημά σου, και να έρθω κατευθείαν στο θέμα.

Για  να υπάρχει μέλλον στην πληροφορική στην Αθμια και Βθμια, θα πρέπει να το διεκδικήσουμε:

1) Με νομικό τρόπο, με προσφυγή στα δικαστήρια κατά όλων όσων βάλλουν έμεσα ή άμεσα εναντίον μας.  Η προσφυγή αυτή θα πρέπει να γίνεται τόσο για τους ουσιαστικούς λόγους, όσο και για τους τυπικούς-νομοτεχνικούς λόγους, γιατί (δυστυχώς) με την μορφή που έχει το δικαστικό σύστημα συχνά οι τυπικοί-νομοτεχνικοί λόγοι είναι καμιά φορά περισσότερο αποτελεσματικοί στο να πετύχεις τον στόχο σου. (π.χ. η ΔΟΕ πήγε στα δικαστήρια για το ολοήμερο δημοτικό για τον νομοτεχνικό λόγο ότι δεν πρεπει να αλλάζει το ορολόγιο με υπουργική απόφαση αλλά με προεδρικό διάταγμα.  Και εμείς θα μπορούσαμε να πάμε στα δικαστήρια για τον νομοτεχνικό λόγο ότι η διοίκηση δεν εφαρμόζει τον κανονισμό εργαστηρίου. Αν αναγκαστεί η διοίκηση να εφαρμόσει τον κανονισμό εργαστηρίου, τότε πάρα πολλές θέσεις αναπληρωτών ΠΕ19/20 θα προκύψουν άμεσα!!! )

2) Με το να εντοπίζουμε-αποκαλύπτουμε τα ονοματεπώνυμα αυτών που μας πολεμούν, γιατί όσο και να θέλουν να παραμένουν στο σκοτάδι και να είναι ανώνυμοι, οι πολέμιοί μας έχουν πάντα ονοματεπώνυμο. Θα πρέπει δηλαδή να φτιάξουμε μεταξύ μας ένα δίκτυο ενημέρωσης που με στοιχεία να αποκαλύπτουμε αυτά τα πρόσωπα κλειδιά, το οποίο δίκτυο ενημέρωσης φυσικά ΔΕΝ πρέπει να είναι ούτε αυτό το φόρουμ, ούτε και το facebook!! (π.χ. ποιός πραγματικά έγραψε την τελευταία εγκύκλιο με την οποία πιεζονται οι αναπληρωτές να δηλώσουν στα ΔΥΕΠ με την απειλή ότι οι αιτήσεις γενικής και ειδικής, σε περίπτωση πρόσληψης στα ΔΥΕΠ, "αυτοδίκαια" δεν θα ληφθούν υπόψη; )

3) Με πολιτικό τρόπο, δηλαδή με το να πιέζουμε πολιτικά οποιονδήποτε βάλλει ενάντια στα συμφέροντά μας.

4) Με το να μιλάμε με αριθμούς και να ποσοτικοποιούμε τα αιτήματά μας. Τι θα πει έχω 10 χρόνια προϋπηρεσίας, και πως αυτό πρέπει να μεταφράζεται σε  μόρια σε σχέση με όσους έχουν μηδενική προϋπηρεσία, σε σχέση με αυτούς που έχουν περάσει γραπτό ΑΣΕΠ κλπ κλπ; Ποιά είναι η τεχνική ποσοτικοποιημένη πρόταση που έχουμε να κάνουμε, και σε ποιές αρχές και αξίες βασίζεται; Αν δεν κάτσουμε να το συμφωνήσουμε αυτό, τότε ποτέ δεν θα υπάρξει ενότητα μεταξύ μας, και άρα οι παραπάνω 3 τρόποι αντίδρασης, δεδομένου της πολυδιάσπασης, δεν θα γίνουν ποτέ τόσο αποτελεσματικοί όσο θα μπορούσαν.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 04, 2016, 12:20:31 πμ από ilith »

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
λυπαμαι, αλλα το 1) δεν στεκει. δεν μπορεις δηλαδη να τους πας στα δικαστηρια γιατι ουσιαστικα δεν υπαρχει λογος να τους πας στα δικαστηρια, και εξηγω:

χρησιμοποιεις ως επιχειρημα τα εργαστηρια πληροφορικης για να παρουσιαστουν αναγκες προσληψεις στην ειδικοτητα μας, αλλα τα πραγματα δεν ειναι οπως τα περιγραφεις:
- Ο ορισμος υπευθυνου εργαστηριου δεν συνοδευεται με μειωση ωραριου
- αν πηγαινεις σε 2 ή παραπανω σχολεια, τοτε γινεσαι υπευθυνος εργαστηριου στο ενα και στα υπολοιπα γινεται καποια αλλη ειδικοτητα. αυτη η ειδικοτητα σιγα μην ασχοληθει με την συντηρηση του εργαστηριου. οποτε την δουλεια θα την κανεις παλι εσυ γιατι θες να διεξαγεται το μαθημα σου ομαλα


εν τελει, ειτε εισαι υπευθυνος εργαστηριου σε 1 ειτε σε παραπανω σχολεια δεν προκυπτει απο πουθενα οτι θα καλεσουν αναπληρωτη ή μονιμο πληροφορικο αφου οπως γραφει στην εγκυκλιο του υπευθυνου εργαστηριου μπορει να οριστει υπευθυνος ο οποιοσδηποτε σχεδον. ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση να προσλαβουν αναπληρωτη ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ υπο την "απειλη" το εργαστηριο να μεινει με υπευθυνο εκπαιδευτικο αλλης ειδικοτητας.
νομιζω εχουν σημαντικοτερα προβληματα να λυσουν απο τα να ασχολουνται με το αν ο υπευθυνος εργαστηριου θα ειναι δασκαλος ή πληροφορικος... 
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Στο ερώτημα του αν υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20, η γνώμη μου ίσως να μην αρέσει σε πολλούς, αλλά είναι η εξής:

Από τη στιγμή που κάθε μικρή ή μεγάλη πόλη απέκτησε σχολή Πληροφορικής, προέκυψε ένας πάρα πολύ μεγάλος αριθμός ΠΕ19/20, εκ των οποίων ένα πολύ μεγάλο ποσοστό προσανατολίστηκε στην εκπαίδευση.
Μόνο στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν 4 ανώτατες σχολές Πληροφορικής (ΑΠΘ, Μακεδονίας, ΤΕΙ, Πολυτεχνείο). Αν βάλουμε και τις άλλες πόλεις και χωριά, συν το ΕΑΠ, συν διάφορους από εξωτερικό, κολλέγια, εξ αποστάσεως κτλ, βγαίνουμε πάρα πολλοί κάθε χρόνο. Μην πάμε σε ειδικότητες ΙΕΚ, ΕΠΑΛ κτλ, όπου δεν υπάρχει δομή που να μην προσφέρει πτυχίο Πληροφορικής.

Για την εκπαίδευση, δυστυχώς, τα πράγματα είναι τρομερά δύσκολα. Έχουμε γίνει πάρα πολλοί ακόμη και αν οι θέσεις αυξάνονταν δραματικά (που δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο στο άμεσο μέλλον).

Υπάρχει βέβαια πάντα η διέξοδος προς άλλες κατευθύνσεις στην αγορά εργασίας, ακόμη και εξ' αποστάσεως (πάνω στην ανάπτυξη εφαρμογών, ιστοσελίδων κτλ).
Εκεί βέβαια, για να λέμε την αλήθεια, θέλει γνώσεις και κότσια που δεν τα έχουν όλοι όσοι έχουν τελειώσει σχολή Πληροφορικής. Το αντικείμενο είναι δύσκολο και μεταβάλλεται συνεχώς. Οι περισσότεροι δεν νομίζω ότι διαθέτουν τα πιο πάνω. Μπορεί να μην μας αρέσει αυτό, αλλά η εμπειρία μου αυτό μου λέει.

Και για να λέμε αλήθειες, η στροφή στην εκπαίδευση ΗΤΑΝ η εύκολη λύση για εμάς τους Πληροφορικούς (πλέον φυσικά δεν είναι). Και ένας από τους σημαντικότερους λόγους ήταν ότι προσέφερε ένα τέτοιο ωράριο ώστε μπορούσε κάποιος να κάνει ΚΑΙ κάτι άλλο ταυτόχρονα (επιπλέον μαθήματα, προγραμματισμός, σχεδίαση σελίδων, άλλοι είχαν εταιρίες στο όνομα της συζύγου κτλ). Και έχω την εντύπωση ότι κατέχουμε τα πρωτεία στο θέμα αυτό. Για τους νεώτερους βέβαια τα πράγματα δυστυχώς είναι πολύ πολύ χειρότερα λόγω κορεσμού του χώρου.

Θα προέτρεπα κάποιον να σπουδάσει Πληροφορική μόνο αν του άρεσει πάρα πολύ, είναι πάρα πολύ καλός στο αντικείμενο και του αρέσει πραγματικά ο προγραμματισμός και η τεχνολογία.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 04, 2016, 01:55:02 πμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος DIMIS3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 314
    • Προφίλ
Επειδή γίνεται κατάχρηση του άλλου τόπικ και δεν μπορούν να ενημερωθούν για τις προσλήψεις όσοι το χρειάζονται, είπα να ανοίξω καινούριο τόπικ, μπας και....
Δεν θεωρώ ότι υπήρξε κάποιος τσακωμός στο άλλο τόπικ, απλά ένα μέλος το οποίο έμπαινε και προσπαθούσε συνεχώς να προκαλεί εντάσεις. Οι υπόλοιποι νομίζω ότι είχαμε καλό επίπεδο συζήτησης, γι' αυτό πήρα το θάρρος να ανοίξω καινούριο τόπικ.

Δεν ξέρω αν υπάρχει ανάλογη συζήτηση στο fb, αφού μπερδεύομαι από τα πολλά γκρουπ και το αδόμητο των συζητήσεων. Επέλεξα να ανοίξω λοιπόν εδώ συζήτηση.

Υ.Γ. : Δεδομένου ότι το εμπρηστικό μέλος είχε δηλώσει ότι ο προγραμματισμός είναι κλάδος των μαθηματικών, και ότι κάποιος ΠΕ20 μπορεί να προηγηθεί μηχανικού (συνεπώς δεν έχει καταλάβει ότι οι προσλήψεις μας είναι ανεξάρτητες), θεωρώ ότι μπορούμε απλά να τον αγνοήσουμε, όσο και αν συχνά όλους μας δυσκολεύει να αφήνουμε πράγματα αναπάντητα. Θεωρώ ότι εδώ μέσα τόσα χρόνια, έστω και μέσω ψευδωνύμων έχουμε ένα βαθμό γνωριμίας, ώστε να μπορέσουμε να αγνοήσουμε κάποιες προκλήσεις.
Συνάδελφε έτσι οπως κανεις παραθεση το σχολιο μου, φαίνεται οτι το εμπρηστικο μελος ειμαι εγω. Θα σε παρακαλουσα να το διευκρινησεις.
Ειπα να ανοίξουμε νεο θεμα, για να εχουμε το αλλο ωστε να ενημερωνομαστε για τις προσληψεις.
Σορυ για τη λέξη "τσακωμος" απλα το ειπα για να ανοιξουμρ αλλο θεμα...

Αποσυνδεδεμένος ilith

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
λυπαμαι, αλλα το 1) δεν στεκει. δεν μπορεις δηλαδη να τους πας στα δικαστηρια γιατι ουσιαστικα δεν υπαρχει λογος να τους πας στα δικαστηρια, και εξηγω:

χρησιμοποιεις ως επιχειρημα τα εργαστηρια πληροφορικης για να παρουσιαστουν αναγκες προσληψεις στην ειδικοτητα μας, αλλα τα πραγματα δεν ειναι οπως τα περιγραφεις:
- Ο ορισμος υπευθυνου εργαστηριου δεν συνοδευεται με μειωση ωραριου
- αν πηγαινεις σε 2 ή παραπανω σχολεια, τοτε γινεσαι υπευθυνος εργαστηριου στο ενα και στα υπολοιπα γινεται καποια αλλη ειδικοτητα. αυτη η ειδικοτητα σιγα μην ασχοληθει με την συντηρηση του εργαστηριου. οποτε την δουλεια θα την κανεις παλι εσυ γιατι θες να διεξαγεται το μαθημα σου ομαλα


εν τελει, ειτε εισαι υπευθυνος εργαστηριου σε 1 ειτε σε παραπανω σχολεια δεν προκυπτει απο πουθενα οτι θα καλεσουν αναπληρωτη ή μονιμο πληροφορικο αφου οπως γραφει στην εγκυκλιο του υπευθυνου εργαστηριου μπορει να οριστει υπευθυνος ο οποιοσδηποτε σχεδον. ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση να προσλαβουν αναπληρωτη ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ υπο την "απειλη" το εργαστηριο να μεινει με υπευθυνο εκπαιδευτικο αλλης ειδικοτητας.
νομιζω εχουν σημαντικοτερα προβληματα να λυσουν απο τα να ασχολουνται με το αν ο υπευθυνος εργαστηριου θα ειναι δασκαλος ή πληροφορικος...

Έχεις πολύ δίκιο σε αυτό που λες, και το μόνο που μπορώ να απαντήσω είναι αυτό.

Όχι πια τα καλά παιδιά. Όποιος μη πληροφορικός τολμήσει να αναλάβει το εργαστήριο, πρέπει να απαιτούμε από αυτόν όλα όσα ορίζει ο κανονισμός. Να τα απαιτούμε ακόμα και με "αντισυναδελφικές" μεθόδους, δηλαδή καταγγελίες αν δεν λειτουργεί το εργαστήριο, μιας και τελικά για μας το θέμα εργαστήριο είναι πολύ σημαντικό. Δεν είναι μόνο η παραπάνω δουλειά που θα έχουμε, αλλά είναι και θέμα ύπαρξης μας στην εκπαίδευση τελικά. Οπότε αντισυναδελφικό είναι και για όποιον μη πληροφορικό το αναλαμβάνει.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 04, 2016, 07:56:19 πμ από ilith »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159504
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 330
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 269
Σύνολο: 293

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.