0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συναδελφε, -εάν θέλεις- μπορεις να μας πεις κ εμας τι προβληματα ειναι αυτα?
Αυτά που μας απασχολούν περισσότερο είναι ότι ξεκίνησαν βιαστικά και έχουν μηδενική οργάνωση με αποτέλεσμα να μην ξέρουμε πόσες ώρες δουλεύουμε,αν θα ερθουν άλλα παιδιά, πού θα συμπληρώσουμε ώρες αν κλείσουν κάποια τμήματα, ποιες είναι οι υποχρεώσεις μας και πολλά άλλα που κανείς δεν παίρνει επίσημα θέση. Οχι 15 ωρες δεν θα μας δωσουν αλλα και τις 9 παιζεται αν θα τις παρουμε...Ομηρία!!!!!
kostasMath Αν δημιουργηθούν δύο και τρία τμήματα φυσικά και οι ώρες μπορούν να είναι 15. kairi δεν σας έχουν πει απο την πρωτοβάθμια πόσες ώρες θα πάτε στο κάθε σχολείο;
Στις περισσότερες δομές δεν ξεκίνησαν τα μαθήματα. Ποιος σου είπε για 15 ώρες?Δεν βγαίνουν οι ώρες σε καμία ειδικότητα 15… Είπαν για προσλήψεις αμω αλλά ήταν ξεκάθαρο πως ανάλογα με τον αριθμό μαθητών οι ώρες του εκπαιδευτικού θα μεταβάλλονται ,ίσως απολυθεί αν σταματήσουν οι μαθητές. Οι πε 02-03 από 12 ώρες θα έπρεπε να έχουν σε 2 ή 3 τμήματα! Στην πρωτοβάθμια δεν γνωρίζω τι ισχύει με τις αναθέσεις…Το ανησυχητικό είναι πως μετά από τόσες μέρες μάθαμε πως δεν υπογράψατε σύμβαση για συγκεκριμένες ώρες , δεν μας νοιάζει αν θα πληρωθείτε αλλά τι θα γίνει με την προϋπηρεσία? Εσύ μπορεί καλοπροαίρετα να ψάχνεις λύση , ωστόσο πρέπει να ξέρουμε και οι υπόλοιποι πέρα από τους 73 πως θα σας αξιοποιήσουν και αν πραγματικά δουλεύετε όσες ώρες σας αναθέσουν!!!Μήπως ήρθε η ώρα να ασχοληθούν και οι υπόλοιποι με το συγκεκριμένο πρόβλημα?Όταν έγραψα για προσλήψεις ωρομίσθιων στις δομές προσφύγων χωρίς να μπορούμε να το διασταυρώσουμε μόνο ένας ενδιαφέρθηκε να εκφράσει άποψη με παραπομπή στην εγκύκλιοΟι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που τοποθετούνται σε ΔΥΕΠ δύνανται να διατίθενται, βάσει των εκάστοτε αναγκών της υπηρεσίας, εντός του σχολικού έτους, από τη ΔΥΕΠ που αρχικώς τοποθετήθηκαν σε άλλη ΔΥΕΠ:
Πάντως σε περιοχή που είναι μέσα σε αυτές που ΘΑ γίνουν προσλήψεις ΔΥΕΠ (ήταν μέσα σε αυτές που δηλώναμε-δεν έγιναν όμως προσλήψεις) τα παιδάκια τα πήγαν σε πρωινά σχολεία γιατί όπως έμαθα τελικά ήταν 2-3 ενώ αρχικά δήλωσαν πολύ περισσότερα. Μιλάω για συγκεκριμένο δημοτικό (περίπτωση που έμαθα). Τώρα αν αργότερα γίνουν τμήματα δεν ξέρω-απλά γράφω τί έχω μάθει για την περιοχή μου για μία συγκεκριμένη περίπτωση.
για τα μαθηματικά δεν είναι εφικτό να έχει κάποιος 15 ώρες, αν γίνει αυτό τότε θα περισσεύει σε κάποιο τμήμα μια ώρα, ποιος θα την συμπληρώσει? έχουμε την υποχρέωση να προσφέρουμε ολοκληρωμένη εκπαίδευση στα προσφυγάκια με 4 ώρες μαθηματικά! Στην ενισχυτική που έγινε το 2013 έδωσαν 15 ώρες και επέλεξαν ένα τμήμα να έχει 3 ώρες. Τότε είχαν το ελεύθερο να κάνουν ότι θέλουν οι διευθυντές, σε άλλες περιοχές τις μοίρασαν 8-8 ή 12-4 Στους πε02 είναι 6 ώρες σε κάθε τμήμα άρα για να γίνουν 15 περισσεύουν 3 ώρες. Γίνεται στο ίδιο τμήμα να διδάσκουν 2 εκπαιδευτικοί το ίδιο μάθημα? Δεν είπαν κάτι για 3 ώρες άλγεβρα και 1 γεωμετρία…
Έχει πολύ πλάκα έτσι που τα σκέφτεσαι γιατί έτσι τα σκεφτόμουν και εγώ πριν ξεκινήσω να κάνω μάθημα σε αυτά τα παιδιά...Τι άλγεβρα και γεωμετρία, εδώ με τους περισσότερους δεν έχουμε καν τους ίδιους αριθμούς!!!! Διαφορετικοί πολλαπλασιασμοί, διαιρέσεις κλπ...Δεν μπορείς να φανταστείς τι αγώνα κάνουμε για να συνενοηθούμε... Όσο για το μοιρασμα των ωρών μην το βλέπεις έτσι... δεν θα ειναι πολλαπλάσιο του 4 ή του 6... Κοιτάς ποσα τμηματα ειναι, ποσοι καθηγητές και τα διαιρεις. πχ. 5 τμηματα με 2 μαθηματικους (20 ώρες συνολο) άρα απο 10 ωρες ο καθενας...
Απλά μαθηματικά, όταν όμως δεν υπάρχει γραπτή εντολή από το υπουργείο δεν ξέρεις τι συμβαίνει στις υπόλοιπες περιοχές. Απλά μαθηματικά, όταν όμως δεν υπάρχει γραπτή εντολή από το υπουργείο δεν ξέρεις τι συμβαίνει στις υπόλοιπες περιοχές.Αν είσαι αρχάρια ξεκινάς με αυτό https://www.youtube.com/watch?v=XCp_1eTPnrM ή https://www.youtube.com/watch?v=joP17yFU0Po υπάρχει και αλφαβήτα https://www.youtube.com/watch?v=Z0sRateahOIαν βρίσκεσαι σε προχωρημένο επίπεδο https://www.youtube.com/watch?v=9atk57b0-3I&list=RDjoP17yFU0Po&index=27