*

Αποστολέας Θέμα: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017  (Αναγνώστηκε 443150 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος fiora

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2096
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1288 στις: Ιανουάριος 23, 2017, 07:21:28 μμ »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:28:04 »

Αποσυνδεδεμένος infinity_kos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1719
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1289 στις: Ιανουάριος 23, 2017, 07:32:45 μμ »
Ας μην ξαναγράψει κανείς εδώ για σύστημα διορισμών. Είναι από άλλο πλανήτη όποιος το κάνει. Ο θεσμός του αναπληρωτή στην δευτεροβάθμια, θα σβήσει  με το νέο λύκειο. Είμαστε 20000 δύναμη αντίδρασης που θα φθίνει κάθε χρονιά. Μακάρι να μπορούσαμε να το εκμεταλλευτούμε .
Λίγο μετά τα 1000 ο διορισμός.

Αποσυνδεδεμένος belw

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1290 στις: Ιανουάριος 23, 2017, 08:05:14 μμ »
Ας μην ξαναγράψει κανείς εδώ για σύστημα διορισμών. Είναι από άλλο πλανήτη όποιος το κάνει. Ο θεσμός του αναπληρωτή στην δευτεροβάθμια, θα σβήσει με το νέο λύκειο. Είμαστε 20000 δύναμη αντίδρασης που θα φθίνει κάθε χρονιά. Μακάρι να μπορούσαμε να το εκμεταλλευτούμε .
Συμφωνω για τους αναπληρωτες στη δευτεροβαθμια...φθινουμε...Τιποτα καμια αντιδραση οι αναπληρωτες, εδω κ χρονια

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1291 στις: Ιανουάριος 23, 2017, 09:12:36 μμ »
Ας μην ξαναγράψει κανείς εδώ για σύστημα διορισμών. Είναι από άλλο πλανήτη όποιος το κάνει. Ο θεσμός του αναπληρωτή στην δευτεροβάθμια, θα σβήσει  με το νέο λύκειο. Είμαστε 20000 δύναμη αντίδρασης που θα φθίνει κάθε χρονιά. Μακάρι να μπορούσαμε να το εκμεταλλευτούμε .
Γιατί θα σβήσει? Πόσες ώρες θα έχουν συνολικά?
Ας ψηφιστεί πρώτα και βλέπουμε, τα περιθώρια στενεύουν, το 2018-19 θα προκηρυχθούν εκλογές με αποτέλεσμα να μην προλάβουν να ολοκληρώσουν το νέο σύστημα, η επόμενη κυβέρνηση θα τα ανατρέψει όλα.
Για να έχουμε ώρες και δουλειά εμείς δεν χρειάζεται να βομβαρδίσουν τους μαθητές με γνωστικά αντικείμενα που δεν τους αφορούν.
Όσο υπάρχει Γ ανάθεση δεν έχει καμία σημασία το πτυχίο και οι ώρες σε κάθε ειδικότητα αν περάσουμε και σε ένα νέο σύστημα προσλήψεων με ενοποίηση ειδικοτήτων τότε θα είναι ευκολότερη η διαχείριση του προσωπικού.
Θα υπάρχουν ειδικότητες μόνο στην Β και Γ λυκείου. ???

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:28:04 »

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1292 στις: Ιανουάριος 23, 2017, 10:42:27 μμ »
Ετοίμασα ένα πρώτο σχέδιο της επιστολής σήμερα το απόγευμα. Δεν έδωσα έμφαση τόσο στην καλαισθησία δηλαδή στο στυλ ή στο ύφος γιατί ούτε και θεωρώ τον εαυτό μου έμπειρο αλλά ούτε και το είχα ως προτεραιότητα. Αυτό που πρόσεξα περισσότερο είναι:

1. η επιστολή να απευθύνεται προς όλους τους εκπαιδευτικούς αλλά και τους γονείς αλλά και στο μέσο πολίτη (ώς πίεση τουλάχιστον) αφού αυτή θα είναι ανοικτή.
2. απέφυγα πιστεύω όποια λέξη ή έκφραση που θα δημιουργούσε αντιπαράθεση μεταξύ μας
3. να είναι μικρή, αν και πιστεύω ότι με τις παρεμβάσεις ίσως γίνει λίγο μεγαλύτερη. Κατά την γνώμη μου μεγάλες επιστολές γενικά δεν διαβάζονται.

Την επιστολή την χώρισα σε τμήματα ανάλογα με το θέμα στο οποίο αναφέρονται κάθε φορά οι παράγραφοι. Αυτό το κάνω για να μπορεί να διορθωθεί ή να συμπληρωθεί πιο εύκολα. Για να συννενοούμαστε στις αλλαγές.

Ζητώ τώρα από εσάς να κάνετε αλλαγές μέσα στα πλαίσια της πρότασής μου (σελίδα 85). Γράψτε αν είναι δυνατό και μία πολύ καλύτερη από την αρχή. Δεχτείτε τη δική μου ως ένα πρόχειρο παράδειγμα. Γνωρίζω ότι πολλοί από εσάς έχετε ταλέντο στο λόγο και στα επιχειρήματα  ;). Δεν έχω προσωπικά αυτό τον καιρό τον πολύ χρόνο αλλά πάντα θα βοηθώ στο να συνταχθεί αυτή η επιστολή.

Πιστεύω ότι αν αφιερώσουμε τον χρόνο αντιπαράθεσης για τον τρόπο διορισμού ως χρόνο εύρεσης τρόπων πίεσης προς την κυβέρνηση για να κάνει διορισμούς, θα πετύχουμε πολλά περισσότερα. Τέλος τονίζω ότι η επιστολή θα πρέπει να προετοιμαστεί εδώ και να μην γίνει αντικείμενο αλλαγών και συνδιαλλαγών παραπέρα.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1293 στις: Ιανουάριος 23, 2017, 10:48:33 μμ »
1ο τμήμα (παραλήπτ-ης/ες επιστολής)

Κύριοι, κύριοι [ εδώ θα γραφούν τα ονόματα των υπουργών στους οποίους απευθυνόμαστε και στους οποίους θα παραδώσουμε την επιστολή]

2ο τμήμα (εισαγωγή – αναδρομή στα τελευταία επτά χρόνια)

Οι τελευταίοι προγραμματισμένοι διορισμοί δασκάλων και εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση έγιναν το 2010. Στην συνέχεια εφαρμόστηκαν αναρίθμητα μέτρα με τα πιο σημαντικά να είναι το κλείσιμο σχολικών μονάδων, η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, η αύξηση του ωραρίου και πρόσφατα μείωση των μαθημάτων και ωρών διδασκαλίας στην βθμια και η αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην αθμια. Τα μέτρα συνολικά, απέφεραν μείωση του διδακτικού προσωπικού στα δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια κατά 30.000.

3ο τμήμα ( η κατάσταση σήμερα)

Σήμερα, επτά χρόνια μετά και παρά τα μέτρα που εφαρμόστηκαν για να καλύψουν την μείωση του προσωπικού, οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό κάθε χρόνο είναι μεγάλες. Έτσι κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να καλύψουν τα κενά και στην μεγάλη πλειοψηφία καλύπτουν κενά από την αρχή της χρονιάς.
Το κακό αυτό προηγούμενο με τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους παρουσιάζει κάθε χρόνο αυξητικές τάσεις με αποτέλεσμα τα σχολεία να ανοίγουν με ένα σωρό προβλήματα αφού οι εκπαιδευτικοί καταφθάνουν σ΄ αυτά με δόσεις ενώ σε πολλές περιπτώσεις ελλείψεις δεν καλύπτονται καν.  Ώρες μαθημάτων χάνονται, προγραμματισμός δεν μπορεί να γίνει, οι αναπληρωτές καλούνται σε λίγες μέρες να λύσουν τα προβλήματα μετεγκατάστασης αλλά και να προσαρμοστούν σε ένα νέο περιβάλλον, να γνωρίσουν τους 200 μαθητές κατά μέσο όρο σε ένα, σε δύο, σε τρία σχολεία ή και περισσότερα τον τελευταίο καιρό. Πρακτικά από την εμπειρία μας οι εκπαιδευτικοί προσαρμόζονται μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Το μισό διδακτικό έτος είναι περίοδος προσαρμογής με ότι αυτό συνεπάγεται για τα σχολεία τα οποία δεν είναι στελεχωμένα με μόνιμο προσωπικό. 
Στην ειδική αγωγή και σε άλλες δομές της εκπαίδευσης τα προβλήματα λόγω έλλειψης μόνιμου προσωπικού είναι πλέον μη αντιμετωπίσιμα. Κανένας σοβαρός προγραμματισμός, καμία εγγύηση για το μέλλον λόγω των προσωρινών χρηματοδοτήσεων από προγράμματα που κυρίως αποβλέπουν στην αντιμετώπιση της ανεργίας [….]

4ο ( ανάδειξη ευθυνών του υπουργείου/κυβέρνησης )

Έχετε χρέος κ.κ. να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης παιδείας η οποία συνοδεύεται από την υποβάθμιση του έργου του εκπαιδευτικού με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα τα οποία ενίοτε χαρακτηρίζονται καινοτόμα.   Έχετε χρέος όπως έχει αναγγείλει και ο Πρωθυπουργός απέναντι στο μέλλον των πτυχιούχων να δώστε συνέχεια στο φυσικό κύκλο αποχωρήσεων και διορισμών. Σε αντίθετη περίπτωση ολόκληρες γενεές εκπαιδευτικών αποκλείονται από το δικαίωμα στην εργασία και να παραμείνουν στη χώρα που γεννήθηκαν και σπούδασαν το αγαπημένο τους αντικείμενο.
Εδώ και τρία χρόνια οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης και τώρα εσείς μας αναγγέλλονται 10.000 ή ακόμη και 20.000 μόνιμοι διορισμοί στα σχολεία. Επίσης αναγγέλλεται κάθε φορά διάλογος για ένα νέο νόμο διορισμών. Κάθε φορά δηλαδή που αλλάζει ο υπουργός παιδείας, ακόμη και της ίδιας κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική με την ίδια αρχή, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου και το ίδιο τέλος, δηλαδή την αλλαγή του υπουργού… Οι διορισμοί μετατίθενται για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ αρχή. Αυτή η πρακτική των υπουργών έγινε ανέκδοτο στα φόρα και κάθε ανακοίνωση για διορισμούς χλευάζεται παρά λαμβάνεται στα σοβαρά.

5ο μέρος ( αιτήματα)

Ζητάμε κ.κ. να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό προς τους εκπαιδευτικούς και σας καλούμε να προχωρήσετε:

1.    σε άμεση αποσαφήνιση του τρόπου/νόμου διορισμού. Είναι δική σας ευθύνη και δικό σας καθήκον η ύπαρξη νόμου. Νόμος υπάρχει και αν κρίνεται ότι πρέπει να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, να εξασφαλιστεί απαραίτητα η συνταγματικότητα των όποιων αλλαγών άρα και η βιωσιμότητα του νόμου.

2.   σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας.


6ο μέρος (επίλογος – υπόσχεση ότι θα παρακολουθούμε τα πεπραγμένα και θα αντιδράσουμε ξανά αν χρειαστεί)

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

Με εκτίμηση

ονόματα

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1294 στις: Ιανουάριος 23, 2017, 10:54:57 μμ »
Εξαιρετική. 2 μικροπαρατηρήσεις:

Στο 2ο μέρος. Κάνε το "και πρόσφατα μείωση των μαθημάτων και ωρών διδασκαλίας στην βθμια και η αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην αθμια", "και πρόσφατα μείωση των μαθημάτων και ωρών διδασκαλίας στην βθμια και στην αθμια και η αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην αθμια", γιατί αλλαγές έγιναν και στο πρωινό πρόγραμμα των δημοτικών (όλα τα σχολεία έχουν πλέον 6ωρο, χιλιάδες ώρες χαμένες σε σχέση με τα ΕΑΕΠ).

Στο 5ο μέρος, μπορούμε να ζητάμε πλήρη καταγραφή των κενών, με διαφανείς διαδικασίες, ει δυνατόν από κάποιον ανεξάρτητο φορέα.

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10808
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1295 στις: Ιανουάριος 23, 2017, 10:57:58 μμ »
sikat έκανες πολύ καλή δουλειά. Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία!

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1296 στις: Ιανουάριος 23, 2017, 11:02:14 μμ »
Εξαιρετική. 2 μικροπαρατηρήσεις:

Στο 2ο μέρος. Κάνε το "και πρόσφατα μείωση των μαθημάτων και ωρών διδασκαλίας στην βθμια και η αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην αθμια", "και πρόσφατα μείωση των μαθημάτων και ωρών διδασκαλίας στην βθμια και στην αθμια και η αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην αθμια", γιατί αλλαγές έγιναν και στο πρωινό πρόγραμμα των δημοτικών (όλα τα σχολεία έχουν πλέον 6ωρο, χιλιάδες ώρες χαμένες σε σχέση με τα ΕΑΕΠ).

Στο 5ο μέρος, μπορούμε να ζητάμε πλήρη καταγραφή των κενών, με διαφανείς διαδικασίες, ει δυνατόν από κάποιον ανεξάρτητο φορέα.
Ευχαριστώ trust no one! Kάνω άμεσα την πρώτη αλλαγή παρουσιάζοντας την επιστολή στην συνέχεια ώστε να φαίνονται οι αλλαγές σε όλους. Για το δεύτερο που είναι εξειδικευμένο και ειδικότερο το αφήνω προς συζήτηση. Κρατώ την πρότασή σου να την υποβάλω μαζί και με άλλες που θα γίνουν στην πορεία για να αποφασίσουμε από κοινού.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1297 στις: Ιανουάριος 23, 2017, 11:04:21 μμ »
sikat έκανες πολύ καλή δουλειά. Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία!
ευχαριστώ Lasid. Για την ίδια την επιστολή επιφυλάσσομαι ακόμη και εγώ. πιστεύω ότι στο τέλος θα είναι πολύ καλύτερη. Σαν ιδέα όμως δέχομαι τα συγχαρητήρια!

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1298 στις: Ιανουάριος 23, 2017, 11:04:32 μμ »
Πολυ καλο!....

Στο νουμερο 2 μαζι με το κλεισιμο ειναι και οι συγχωνευσεις. Στο νο 5  Καλο ειναι να αναφερουμε οτι ολα τα κενα αυτα δεν ειναι λειτουργικα πια αλλα οργανικα λογω κανενος διορισμου εδω και χρονια. Πολυ καλη η αμεση δημοσιευση ολων των πραγματικων κενων. Επισης να αναφερουμε καπου οτι ζηταμε πληρες χρονοδιαγραμμα απο το υπουργειο.
Εκει που αναφερεται για το καθηκον του υπουργου να αναφερθει οτι ειναι και υποχρεωση και του ιδιου αλλα και της πολιτειας .
Πολυ ωραια...

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1299 στις: Ιανουάριος 23, 2017, 11:06:23 μμ »
Έκδοση 2η

1ο τμήμα (παραλήπτ-ης/ες επιστολής)

Κύριοι, κύριοι [ εδώ θα γραφούν τα ονόματα των υπουργών στους οποίους απευθυνόμαστε και στους οποίους θα παραδώσουμε την επιστολή]

2ο τμήμα (εισαγωγή – αναδρομή στα τελευταία επτά χρόνια)

Οι τελευταίοι προγραμματισμένοι διορισμοί δασκάλων και εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση έγιναν το 2010. Στην συνέχεια εφαρμόστηκαν αναρίθμητα μέτρα με τα πιο σημαντικά να είναι το κλείσιμο σχολικών μονάδων, η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, η αύξηση του ωραρίου και πρόσφατα μείωση των μαθημάτων και ωρών διδασκαλίας στην βθμια και στην αθμια και η αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην αθμια. Τα μέτρα συνολικά, απέφεραν μείωση του διδακτικού προσωπικού στα δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια κατά 30.000.

3ο τμήμα ( η κατάσταση σήμερα)

Σήμερα, επτά χρόνια μετά και παρά τα μέτρα που εφαρμόστηκαν για να καλύψουν την μείωση του προσωπικού, οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό κάθε χρόνο είναι μεγάλες. Έτσι κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να καλύψουν τα κενά και στην μεγάλη πλειοψηφία καλύπτουν κενά από την αρχή της χρονιάς.
Το κακό αυτό προηγούμενο με τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους παρουσιάζει κάθε χρόνο αυξητικές τάσεις με αποτέλεσμα τα σχολεία να ανοίγουν με ένα σωρό προβλήματα αφού οι εκπαιδευτικοί καταφθάνουν σ΄ αυτά με δόσεις ενώ σε πολλές περιπτώσεις ελλείψεις δεν καλύπτονται καν.  Ώρες μαθημάτων χάνονται, προγραμματισμός δεν μπορεί να γίνει, οι αναπληρωτές καλούνται σε λίγες μέρες να λύσουν τα προβλήματα μετεγκατάστασης αλλά και να προσαρμοστούν σε ένα νέο περιβάλλον, να γνωρίσουν τους 200 μαθητές κατά μέσο όρο σε ένα, σε δύο, σε τρία σχολεία ή και περισσότερα τον τελευταίο καιρό. Πρακτικά από την εμπειρία μας οι εκπαιδευτικοί προσαρμόζονται μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Το μισό διδακτικό έτος είναι περίοδος προσαρμογής με ότι αυτό συνεπάγεται για τα σχολεία τα οποία δεν είναι στελεχωμένα με μόνιμο προσωπικό. 
Στην ειδική αγωγή και σε άλλες δομές της εκπαίδευσης τα προβλήματα λόγω έλλειψης μόνιμου προσωπικού είναι πλέον μη αντιμετωπίσιμα. Κανένας σοβαρός προγραμματισμός, καμία εγγύηση για το μέλλον λόγω των προσωρινών χρηματοδοτήσεων από προγράμματα που κυρίως αποβλέπουν στην αντιμετώπιση της ανεργίας [….]

4ο ( ανάδειξη ευθυνών του υπουργείου/κυβέρνησης )

Έχετε χρέος κ.κ. να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης παιδείας η οποία συνοδεύεται από την υποβάθμιση του έργου του εκπαιδευτικού με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα τα οποία ενίοτε χαρακτηρίζονται καινοτόμα.   Έχετε χρέος όπως έχει αναγγείλει και ο Πρωθυπουργός απέναντι στο μέλλον των πτυχιούχων να δώστε συνέχεια στο φυσικό κύκλο αποχωρήσεων και διορισμών. Σε αντίθετη περίπτωση ολόκληρες γενεές εκπαιδευτικών αποκλείονται από το δικαίωμα στην εργασία και να παραμείνουν στη χώρα που γεννήθηκαν και σπούδασαν το αγαπημένο τους αντικείμενο.
Εδώ και τρία χρόνια οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης και τώρα εσείς μας αναγγέλλονται 10.000 ή ακόμη και 20.000 μόνιμοι διορισμοί στα σχολεία. Επίσης αναγγέλλεται κάθε φορά διάλογος για ένα νέο νόμο διορισμών. Κάθε φορά δηλαδή που αλλάζει ο υπουργός παιδείας, ακόμη και της ίδιας κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική με την ίδια αρχή, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου και το ίδιο τέλος, δηλαδή την αλλαγή του υπουργού… Οι διορισμοί μετατίθενται για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ αρχή. Αυτή η πρακτική των υπουργών έγινε ανέκδοτο στα φόρα και κάθε ανακοίνωση για διορισμούς χλευάζεται παρά λαμβάνεται στα σοβαρά.

5ο μέρος ( αιτήματα)

Ζητάμε κ.κ. να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό προς τους εκπαιδευτικούς και σας καλούμε να προχωρήσετε:

1.    σε άμεση αποσαφήνιση του τρόπου/νόμου διορισμού. Είναι δική σας ευθύνη και δικό σας καθήκον η ύπαρξη νόμου. Νόμος υπάρχει και αν κρίνεται ότι πρέπει να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, να εξασφαλιστεί απαραίτητα η συνταγματικότητα των όποιων αλλαγών άρα και η βιωσιμότητα του νόμου.

2.   σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας.


6ο μέρος (επίλογος – υπόσχεση ότι θα παρακολουθούμε τα πεπραγμένα και θα αντιδράσουμε ξανά αν χρειαστεί)

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

Με εκτίμηση

ονόματα
Αλλαγή

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1300 στις: Ιανουάριος 23, 2017, 11:17:31 μμ »
Πολυ καλο!....

Στο νουμερο 2 μαζι με το κλεισιμο ειναι και οι συγχωνευσεις. Στο νο 5  Καλο ειναι να αναφερουμε οτι ολα τα κενα αυτα δεν ειναι λειτουργικα πια αλλα οργανικα λογω κανενος διορισμου εδω και χρονια. Πολυ καλη η αμεση δημοσιευση ολων των πραγματικων κενων. Επισης να αναφερουμε καπου οτι ζηταμε πληρες χρονοδιαγραμμα απο το υπουργειο.
Εκει που αναφερεται για το καθηκον του υπουργου να αναφερθει οτι ειναι και υποχρεωση και του ιδιου αλλα και της πολιτειας .
Πολυ ωραια...
Ευχαριστώ nikolopol! Θα κάνω μόλις μπορέσω τις αλλαγές μόλις μπορέσω. Προς το παρόν θα απουσιάσω.

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1301 στις: Ιανουάριος 23, 2017, 11:21:28 μμ »
Μπράβο sikat για την ιδέα και ευχαριστούμε για τον χρόνο που αφιέρωσες για να γράψεις το κείμενο εκ μέρους όλων.
 Με μία πολύ γρήγορη ανάγνωση γιατί αυτή τη στιγμή δεν έχω πολύ χρόνο θα έλεγα να διορθωθεί στο 2ο τμήμα "Οι τελευταίοι προγραμματισμένοι διορισμοί δασκάλων και εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση έγιναν το 2010." και να γίνει "οι τελευταίοι προγραμματισμένοι διορισμοί εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκαν το 2010".

Θα το ξαναδω μόλις μπορέσω, αλλά γενκά μου φαίνεται πολύ καλό

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159778
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 472
Σύνολο: 489

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.12 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.