*

Αποστολέας Θέμα: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017  (Αναγνώστηκε 443250 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1358 στις: Ιανουάριος 24, 2017, 09:36:27 μμ »
Έκδοση 3η

1ο τμήμα (παραλήπτ-ης/ες επιστολής)

Κύριοι, κύριοι [ εδώ θα γραφούν τα ονόματα των υπουργών στους οποίους απευθυνόμαστε και στους οποίους θα παραδώσουμε την επιστολή]

2ο τμήμα (εισαγωγή – αναδρομή στα τελευταία επτά χρόνια)

Οι τελευταίοι προγραμματισμένοι διορισμοί εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση πραγματοποιήθηκαν το 2010. Στην συνέχεια εφαρμόστηκαν αναρίθμητα μέτρα με τα πιο σημαντικά να είναι το κλείσιμο και τη συγχώνευση σχολικών μονάδων, η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, η αύξηση του ωραρίου και πρόσφατα μείωση των μαθημάτων και ωρών διδασκαλίας στην βθμια και στην αθμια και η αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην αθμια. Τα μέτρα συνολικά, απέφεραν μείωση του διδακτικού προσωπικού στα δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια κατά 30.000.

3ο τμήμα ( η κατάσταση σήμερα)

Σήμερα, επτά χρόνια μετά και παρά τα μέτρα που εφαρμόστηκαν για να καλύψουν την μείωση του προσωπικού, οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό κάθε χρόνο είναι μεγάλες. Έτσι κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να καλύψουν τα κενά και στην μεγάλη πλειοψηφία καλύπτουν κενά από την αρχή της χρονιάς.
Το κακό αυτό προηγούμενο με τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους παρουσιάζει κάθε χρόνο αυξητικές τάσεις με αποτέλεσμα τα σχολεία να ανοίγουν με ένα σωρό προβλήματα αφού οι εκπαιδευτικοί καταφθάνουν σ΄ αυτά με δόσεις ενώ σε πολλές περιπτώσεις ελλείψεις δεν καλύπτονται καν.  Ώρες μαθημάτων χάνονται, προγραμματισμός δεν μπορεί να γίνει, οι αναπληρωτές καλούνται σε λίγες μέρες να λύσουν τα προβλήματα μετεγκατάστασης αλλά και να προσαρμοστούν σε ένα νέο περιβάλλον, να γνωρίσουν τους 200 μαθητές κατά μέσο όρο σε ένα, σε δύο, σε τρία σχολεία ή και περισσότερα τον τελευταίο καιρό. Πρακτικά από την εμπειρία μας οι εκπαιδευτικοί προσαρμόζονται μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Το μισό διδακτικό έτος είναι περίοδος προσαρμογής με ότι αυτό συνεπάγεται για τα σχολεία τα οποία δεν είναι στελεχωμένα με μόνιμο προσωπικό. 
Στην ειδική αγωγή και σε άλλες δομές της εκπαίδευσης τα προβλήματα λόγω έλλειψης μόνιμου προσωπικού είναι πλέον μη αντιμετωπίσιμα. Κανένας σοβαρός προγραμματισμός, καμία εγγύηση για το μέλλον λόγω των προσωρινών χρηματοδοτήσεων από προγράμματα που κυρίως αποβλέπουν στην αντιμετώπιση της ανεργίας [….]

4ο ( ανάδειξη ευθυνών του υπουργείου/κυβέρνησης )

Έχετε χρέος κ.κ. να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης παιδείας η οποία συνοδεύεται από την υποβάθμιση του έργου του εκπαιδευτικού με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα τα οποία ενίοτε χαρακτηρίζονται καινοτόμα.   Έχετε χρέος όπως έχει αναγγείλει και ο Πρωθυπουργός απέναντι στο μέλλον των πτυχιούχων να δώστε συνέχεια στο φυσικό κύκλο αποχωρήσεων και διορισμών. Σε αντίθετη περίπτωση ολόκληρες γενεές εκπαιδευτικών αποκλείονται από το δικαίωμα στην εργασία και να παραμείνουν στη χώρα που γεννήθηκαν και σπούδασαν το αγαπημένο τους αντικείμενο.

Εδώ και τρία χρόνια οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης και τώρα εσείς μας αναγγέλλονται 10.000 ή ακόμη και 20.000 μόνιμοι διορισμοί στα σχολεία. Επίσης αναγγέλλεται κάθε φορά διάλογος για ένα νέο νόμο διορισμών. Κάθε φορά δηλαδή που αλλάζει ο υπουργός παιδείας, ακόμη και της ίδιας κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική με την ίδια αρχή, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου και το ίδιο τέλος, δηλαδή την αλλαγή του υπουργού… Οι διορισμοί μετατίθενται για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ αρχή. Αυτή η πρακτική των υπουργών έγινε ανέκδοτο στα φόρα και κάθε ανακοίνωση για διορισμούς χλευάζεται παρά λαμβάνεται στα σοβαρά.

5ο μέρος ( αιτήματα)

Ζητάμε κ.κ. να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό προς τους εκπαιδευτικούς και σας καλούμε να προχωρήσετε:

1.    σε άμεση αποσαφήνιση του τρόπου/νόμου διορισμού. Είναι δική σας ευθύνη και δικό σας καθήκον η ύπαρξη νόμου. Νόμος υπάρχει και αν κρίνεται ότι πρέπει να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, να εξασφαλιστεί απαραίτητα η συνταγματικότητα των όποιων αλλαγών άρα και η βιωσιμότητα του νόμου.

2.   σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών που λόγω έλλειψης διορισμών είναι πλέον οργανικά, εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας.


6ο μέρος (επίλογος – υπόσχεση ότι θα παρακολουθούμε τα πεπραγμένα και θα αντιδράσουμε ξανά αν χρειαστεί)

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

Με εκτίμηση

ονόματα

Ενσωμάτωσα τις αλλαγές που μου προτείνατε! Σε παράθεση έχω την προηγούμενη μορφή. Συζητάμε πάντα και αλλάζουμε/προσθέτουμε...


Έκδοση 4η

1ο τμήμα (παραλήπτ-ης/ες επιστολής)

Κύριοι, κύριοι [ εδώ θα γραφούν τα ονόματα των υπουργών στους οποίους απευθυνόμαστε και στους οποίους θα παραδώσουμε την επιστολή]

2ο τμήμα (εισαγωγή – αναδρομή στα τελευταία επτά χρόνια)

Οι τελευταίοι προγραμματισμένοι διορισμοί εκπαιδευτικών έγιναν το 2010. Έκτοτε τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό επιχειρήθηκε να καλυφθούν με μέτρα, όπως το κλείσιμο και οι συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, η μείωση των μαθημάτων και ωρών διδασκαλίας στην βθμια και στην αθμια και η αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην αθμια. Τα μέτρα αυτά αφενός δεν έχουν επιλύσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης των σχολικών μονάδων και αφετέρου έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

3ο τμήμα ( η κατάσταση σήμερα)

Σήμερα, οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό εξακολουθούν να είναι μεγάλες. Έτσι κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να κενά, τα οποία στη μεγάλη τους πλειοψηφία υπάρχουν από την αρχή της χρονιάς.
Το κακό αυτό προηγούμενο με τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους παρουσιάζει κάθε χρόνο αυξητικές τάσεις με αποτέλεσμα τα σχολεία να ανοίγουν με ένα σωρό προβλήματα, αφού οι εκπαιδευτικοί καταφθάνουν σ΄ αυτά με δόσεις ενώ σε πολλές περιπτώσεις οι ελλείψεις δεν καλύπτονται καν. 

Ώρες μαθημάτων χάνονται, προγραμματισμός δεν μπορεί να γίνει, οι αναπληρωτές καλούνται σε λίγες μέρες να λύσουν τα προβλήματα μετεγκατάστασης αλλά και να προσαρμοστούν σε ένα νέο περιβάλλον, να γνωρίσουν τους 200 μαθητές κατά μέσο όρο σε ένα, σε δύο, σε τρία σχολεία ή και περισσότερα τον τελευταίο καιρό. Πρακτικά από την εμπειρία μας οι εκπαιδευτικοί προσαρμόζονται μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Το μισό διδακτικό έτος είναι περίοδος προσαρμογής με ότι αυτό συνεπάγεται για τα σχολεία τα οποία δεν είναι στελεχωμένα με μόνιμο προσωπικό. 

Στην ειδική αγωγή και σε άλλες δομές της εκπαίδευσης τα προβλήματα λόγω έλλειψης μόνιμου προσωπικού είναι πλέον μη αντιμετωπίσιμα. Κανένας σοβαρός προγραμματισμός, καμία εγγύηση για το μέλλον λόγω των προσωρινών χρηματοδοτήσεων από προγράμματα που κυρίως αποβλέπουν στην αντιμετώπιση της ανεργίας [….]

4ο ( ανάδειξη ευθυνών του υπουργείου/κυβέρνησης )

Έχετε χρέος κ.κ. να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης παιδείας η οποία συνοδεύεται από την υποβάθμιση του έργου του εκπαιδευτικού με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα τα οποία ενίοτε χαρακτηρίζονται καινοτόμα.   Έχετε χρέος όπως έχει αναγγείλει και ο Πρωθυπουργός απέναντι στο μέλλον των πτυχιούχων να δώστε συνέχεια στο φυσικό κύκλο αποχωρήσεων και διορισμών. Σε αντίθετη περίπτωση ολόκληρες γενεές εκπαιδευτικών αποκλείονται από το δικαίωμα στην εργασία και να παραμείνουν στη χώρα που γεννήθηκαν και σπούδασαν το αγαπημένο τους αντικείμενο.

Εδώ και τρία χρόνια οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης και τώρα εσείς μας αναγγέλλετε από 10.000 έως και 20.000 μόνιμους διορισμούς στα σχολεία. Επίσης αναγγέλλεται κάθε φορά διάλογος για ένα νέο νόμο διορισμών. Κάθε φορά δηλαδή που αλλάζει ο υπουργός παιδείας, ακόμη και της ίδιας κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική με την ίδια αρχή, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου και το ίδιο τέλος, δηλαδή την αλλαγή του υπουργού… Οι διορισμοί μετατίθενται για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ αρχή. Αυτή η πρακτική των υπουργών έγινε ανέκδοτο στα φόρα και κάθε ανακοίνωση για διορισμούς χλευάζεται παρά λαμβάνεται στα σοβαρά.

5ο μέρος ( αιτήματα)

Ζητάμε κ.κ. να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό προς τους εκπαιδευτικούς και σας καλούμε να προχωρήσετε:

1.    σε άμεση αποσαφήνιση του τρόπου/νόμου διορισμού. Είναι δική σας ευθύνη και δικό σας καθήκον η ύπαρξη νόμου. Νόμος υπάρχει ο 3848 και αν κρίνεται ότι πρέπει να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, αυτό να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα του.

2.   σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών που λόγω έλλειψης διορισμών είναι πλέον οργανικά, εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας.

6ο μέρος (επίλογος – υπόσχεση ότι θα παρακολουθούμε τα πεπραγμένα και θα αντιδράσουμε ξανά αν χρειαστεί)

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

Με εκτίμηση

Αδιόριστοι – εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

ονόματα

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:10:00 »

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1195
  • Φύλο: Άντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1359 στις: Ιανουάριος 24, 2017, 10:07:15 μμ »
Δημοσιεύτηκε: 7:18 μμ Ιανουάριος 24th, 2017

Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2017/01/molis-2-500-monimi-diorismi-sto-dimosio-gia-2017-telos-schedia-gia-20-000-diorismous-ekpedeftikon/

Μόλις 2.500 οι μόνιμοι διορισμοί στο Δημόσιο για το 2017. Τέλος τα σχέδια για 20.000 διορισμούς εκπαιδευτικών;

2.500 συνολικά οι προσλήψεις για το δημόσιο το 2017 Άνθρακες ο “θησαυρός”για 20000 μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση Ο αριθμός των μόνιμων διορισμών συνολικά στο δημόσιο τομέα για το 2017 θα είναι 2500 συν τις δικαστικές αποφάσεις. Αυτό ανακοίνωσε η κ.Γεροβασίλη στη συνάντηση που είχε πριν λίγο με την Ε.Ε. της ΑΔΕΔΥ. Αυτό είπε η υπουργός προκύπτει από το 3ο μνημόνιο,που ψηφίστηκε πέρυσι, και το 1:4 που ισχύει στις προσλήψεις. Το 2016 αποχώρησαν ,περίπου ,10000 Δ.Υ., οπότε οι μόνιμοι διορισμοί που μπορούν να γίνουν το 2017 είναι 2500 συνολικά για όλο το δημόσιο τομέα συν όσους δικαιωθούν με δικαστικές αποφάσεις. Με δεδομένο ότι ,λόγω του ασφαλιστικού που ψήφισε ο Κατρούγκαλος , θα αποχωρούν όλο και λιγότεροι οι προσλήψεις τα επόμενα χρόνια ,στο δημόσιο ,θα είναι ακόμη λιγότερες. Σε ό,τι αφορά στην εκπαίδευση είπε ότι το υπουργείο παιδείας καταρτίζει σχέδιο αναγκών ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ,για τις προσλήψεις στην εκπαίδευση και θα γίνει διαπραγμάτευση με τους θεσμούς ,προκειμένου να υπάρξει εξαίρεση. Κάτι αντίστοιχο δηλαδή με αυτό που έλεγε ο κ.Φίλης πέρυσι ,αλλά δεν είχε καμία τύχη στις συναντήσεις που είχε με τους θεσμούς. Η υπουργός ,τόνισε επίσης ότι καμία μονιμοποίηση συμβασιούχου δεν μπορεί να γίνει πουθενά ,παρά μόνο μέσα από διαγωνισμό ΑΣΕΠ ή διαδικασίες ΑΣΕΠ.                               Δ.Μπράτης facebook

Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι, Βιβλίον Γ', & 82)

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1360 στις: Ιανουάριος 24, 2017, 10:10:06 μμ »
΄Το γνωρίζουμε! Ευχαριστούμε.

Αποσυνδεδεμένος tinakipe17

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 727
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1361 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 01:12:09 πμ »
Ευχαριστούμε  sikat  για την πολύ καλη δουλεια που έκανες.
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:10:00 »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1362 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 08:53:13 πμ »
Ποιους έχεις πείσει να μην κανουν αιτηση? Εύκολα το λες αν εχεις ενα στομα να θρεψεις...
Δεν είμαι, ούτε ζω μόνη μου, έχω οικογένεια και αρκετές φορές έχω μετακινηθεί ως αναπληρώτρια με το παιδί μου μακριά από το σπίτι μου, σε νησί και ένας θεός ξέρει πως τα έβγαζα πέρα! 'Ο,τι γράφω, το γράφω με πλήρη συνείδηση!
Όποιος είναι ικανοποιημένος απ' αυτή την αδιέξοδη κατάσταση του αναπληρωτή, που ούτε σταθερή εργασία είναι, ούτε καλύπτει τις οικονομικές ανάγκες μιας οικογένειας, ας μείνει άπραγος κι ας αρκεστεί σε όσα αποφασίζουν οι άλλοι να του δώσουν! Και με το "δώσουν" δεν αναφέρομαι μόνο στα χρήματα, όπως καταλαβαίνετε!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 25, 2017, 09:12:39 πμ από gia 96 »
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1363 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 09:01:30 πμ »
Τα προβλήματα των ανθρώπων με οικονομικά προβλήματα θα αυξηθούν αν καταρρεύσει το δημόσιο σχολείο. Σε λίγο έτσι θα γίνει με τις αλλαγές που προτείνονται μέω του ΙΕΠ (δούρειος  ίππος). Light σχολείο από λίγες γνώσεις, όποιος θέλει να σπουδάσει αργότερα, θα πρέπει να πληρώσει χοντρά.
Πολύ σωστά, αλλά λίγοι τελικά το καταλαβαίνουν! Νομίζουν ότι επειδή φέτος κλήθηκαν ως αναπληρωτές, θα γίνεται το ίδιο κάθε χρονιά! Και θεωρούν και τυχερούς τους εαυτούς τους με τους λίγους μήνες δουλειάς!
Όσα όμως φοβερά έχουν ετοιμάσει "οι αρμόδιοι" για το δημόσιο σχολείο και για την εξαφάνιση κλάδων και ειδικοτήτων, ούτε καν τους περνούν από το μυαλό! Δεν πειράζει, συνεχίστε έτσι κι όταν μερικοί-μερικοί θα καταλάβετε τι γίνεται, θα είναι πολύ αργά για να αντιδράσετε!
Ό,τι κάνουμε, πρέπει να το κάνουμε τώρα! Δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια! Ας υπογράψουμε την πολύ καλή επιστολή μερικές χιλιάδες συνάδελφοι σε πρώτη φάση, ας την αποστείλουμε και οργανωνόμαστε για τη συνέχεια!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος johnd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 369
  • Φύλο: Άντρας
  • 1+1=3,14 + ΦΠΑ (ΠΕ03)
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1364 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 10:24:54 πμ »
Πολύ σωστά, αλλά λίγοι τελικά το καταλαβαίνουν! Νομίζουν ότι επειδή φέτος κλήθηκαν ως αναπληρωτές, θα γίνεται το ίδιο κάθε χρονιά! Και θεωρούν και τυχερούς τους εαυτούς τους με τους λίγους μήνες δουλειάς!
Όσα όμως φοβερά έχουν ετοιμάσει "οι αρμόδιοι" για το δημόσιο σχολείο και για την εξαφάνιση κλάδων και ειδικοτήτων, ούτε καν τους περνούν από το μυαλό! Δεν πειράζει, συνεχίστε έτσι κι όταν μερικοί-μερικοί θα καταλάβετε τι γίνεται, θα είναι πολύ αργά για να αντιδράσετε!
Ό,τι κάνουμε, πρέπει να το κάνουμε τώρα! Δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια! Ας υπογράψουμε την πολύ καλή επιστολή μερικές χιλιάδες συνάδελφοι σε πρώτη φάση, ας την αποστείλουμε και οργανωνόμαστε για τη συνέχεια!
Πολλές φορές με εκπλήσσουν απαντήσεις που γράφονται εδώ μέσα. Δηλαδή για να καταλάβω.

Όταν λέμε ότι οι αναπληρωτές ζουν κάθε χρόνο με το άγχος της πρόσληψης, εννοούμε ότι την έχουν σίγουρη;
Έχουμε 20+ ποσοστό ανεργίας και επιπλέον εδώ μέσα ο ένας καταριέται τον άλλον επειδή νιώθει ότι ο άλλος πάει να του φάει την θέση και τώρα λέμε ότι όσοι προσλήφθηκαν δεν θα έπρεπε να νιώθουν τυχεροί; Χώρια το ότι αυτό εδώ το κομμάτι έρχεται σε αντίθεση με όλο το υπόλοιπο ποστ.
Οι αρμόδιοι κοιτάνε να κλείσουν σχολεία, κάνουν διπλές και τριπλές αναθέσεις, να απολύσουν καθηγητές ειδικοτήτων που θεωρούνται δευτερεύουσες, να αυξήσουν τις ώρες ανά εβδομάδα των μόνιμων και νομίζετε ότι ο κόσμος κοιμάται όρθιος; Ότι δεν βλέπει τι γίνεται;


Όλοι καταλαβαίνουν τι γίνεται. Αλλά πόσοι είναι διατεθειμένοι υπό τις παρούσες συνθήκες να υπογράψουν μία επιστολή η οποία θα έχει έστω και μια παράγραφο με την οποία διαφωνούν; Με τα 9/10 της επιστολής να συμφωνούν, αν υπάρχει 1/10 με το οποίο διαφωνούν, θα δεχθούν να υπογράψουν; Εγώ προσωπικά αρνούμαι να δεχθώ την παράγραφο που αναφέρεται ειδικά στην ειδική αγωγή. Διαβάζω σε διπλανό θέμα για το πόσο καλοί είναι οι καθηγητές που αφήνουν τους μελλοντικούς πτυχιούχους Ειδικής να γράψουν με ανοιχτά βιβλία εύκολα θεματάκια, και αν ακόμα και τότε είναι ανίκανοι, έλα μωρέ καθυστερούμε και τους βαθμούς μέχρι να βρεθεί μια $λύση$. Η Ειδική αγωγή έχει καταντήσει το απόλυτο μέσο κοινωνικής ανισότητας όπου όποιος σκάει το εξαχίλιαρο στους Κύπριους αποκτάει πλεονέκτημα και θέλετε να το υπογράψω; Έχουμε καταντήσει τα πτυχία Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας, Φιλολογικών κουρελόχαρτα μπροστά στο μέγα πτυχίο της ειδικής αγωγής και θέλετε να υπογράψω μια επιστολή που αναφέρεται ειδικά στην ειδική αγωγή λες και δεν υπάρχει άλλη ειδικότητα άξια αναφοράς; Αφαιρέστε την παράγραφο αυτή, μην συντάσσετε μια επιστολή η οποία προωθεί ειδικά τα συμφέροντα συγκεκριμένων πτυχιούχων και το συζητάμε. Φτιάξτε μια επιστολή ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ τους εκπαιδευτικούς, όχι μια επιστολή που προωθεί εμμέσως τα συμφέροντα κάποιων και το συζητάμε.



Παράθεση
Εδώ και τρία χρόνια οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης και τώρα εσείς μας αναγγέλλονται 10.000 ή ακόμη και 20.000 μόνιμοι διορισμοί στα σχολεία. Επίσης αναγγέλλεται κάθε φορά διάλογος για ένα νέο νόμο διορισμών. Κάθε φορά δηλαδή που αλλάζει ο υπουργός παιδείας, ακόμη και της ίδιας κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική με την ίδια αρχή, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου και το ίδιο τέλος, δηλαδή την αλλαγή του υπουργού… Οι διορισμοί μετατίθενται για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ αρχή. Αυτή η πρακτική των υπουργών έγινε ανέκδοτο στα φόρα και κάθε ανακοίνωση για διορισμούς χλευάζεται παρά λαμβάνεται στα σοβαρά.
Από εκεί και πέρα θα πρότεινα να τροποποιήσετε την δεύτερη παράγραφο στο 4. Σε υπουργό στέλνετε την επιστολή, δεν την αναρτάτε σε forum. Βάλτε κανένα κόμμα όπου χρειάζεται. Περιορίστε τα "επίσης" και τα "δηλαδή". Και για το όνομα του Θεού, ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΦΟΡΑ, σε επιστολή που στέλνετε σε υπουργό. Μιλήστε για συνελεύσεις, συγκεντρώσεις, διαδικτυακές συνομιλίες. Άκου "φορα". Κάντε και 1-2 διορθώσεις π.χ. η πρώτη φράση φαίνεται σαν να έχει γραφεί από κάποιον που συνεχώς αλλάζει γνώμη για το πως να την γράψει, μην βρείτε την επιστολή την επομένη στις εφημερίδες ως τμήμα άρθρων που θα χλευάζουν το επίπεδο των σύγχρονων εκπαιδευτικών. Έλα, τόσοι φιλόλογοι είναι εδώ μέσα.

Επίσης στο 5.1. Επισκευή και πέταμα. Πρέπει να υπάρξει νόμος που Α! ναι υπάρχει νόμος! Really?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 25, 2017, 10:32:11 πμ από johnd »
Οι καθηγητές ζητάνε από τους μαθητές τους να κατανοήσουν αυτά που τους διδάσκουν.

Εδώ μέσα βέβαια μερικοί αρνούνται πεισματικά να κατανοήσουν αυτά που διαβάζουν.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1365 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 10:53:31 πμ »
Πολλές φορές με εκπλήσσουν απαντήσεις που γράφονται εδώ μέσα. Δηλαδή για να καταλάβω.

Όταν λέμε ότι οι αναπληρωτές ζουν κάθε χρόνο με το άγχος της πρόσληψης, εννοούμε ότι την έχουν σίγουρη;
Έχουμε 20+ ποσοστό ανεργίας και επιπλέον εδώ μέσα ο ένας καταριέται τον άλλον επειδή νιώθει ότι ο άλλος πάει να του φάει την θέση και τώρα λέμε ότι όσοι προσλήφθηκαν δεν θα έπρεπε να νιώθουν τυχεροί; Χώρια το ότι αυτό εδώ το κομμάτι έρχεται σε αντίθεση με όλο το υπόλοιπο ποστ.
Οι αρμόδιοι κοιτάνε να κλείσουν σχολεία, κάνουν διπλές και τριπλές αναθέσεις, να απολύσουν καθηγητές ειδικοτήτων που θεωρούνται δευτερεύουσες, να αυξήσουν τις ώρες ανά εβδομάδα των μόνιμων και νομίζετε ότι ο κόσμος κοιμάται όρθιος; Ότι δεν βλέπει τι γίνεται;


Όλοι καταλαβαίνουν τι γίνεται. Αλλά πόσοι είναι διατεθειμένοι υπό τις παρούσες συνθήκες να υπογράψουν μία επιστολή η οποία θα έχει έστω και μια παράγραφο με την οποία διαφωνούν; Με τα 9/10 της επιστολής να συμφωνούν, αν υπάρχει 1/10 με το οποίο διαφωνούν, θα δεχθούν να υπογράψουν; Εγώ προσωπικά αρνούμαι να δεχθώ την παράγραφο που αναφέρεται ειδικά στην ειδική αγωγή. Διαβάζω σε διπλανό θέμα για το πόσο καλοί είναι οι καθηγητές που αφήνουν τους μελλοντικούς πτυχιούχους Ειδικής να γράψουν με ανοιχτά βιβλία εύκολα θεματάκια, και αν ακόμα και τότε είναι ανίκανοι, έλα μωρέ καθυστερούμε και τους βαθμούς μέχρι να βρεθεί μια $λύση$. Η Ειδική αγωγή έχει καταντήσει το απόλυτο μέσο κοινωνικής ανισότητας όπου όποιος σκάει το εξαχίλιαρο στους Κύπριους αποκτάει πλεονέκτημα και θέλετε να το υπογράψω; Έχουμε καταντήσει τα πτυχία Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας, Φιλολογικών κουρελόχαρτα μπροστά στο μέγα πτυχίο της ειδικής αγωγής και θέλετε να υπογράψω μια επιστολή που αναφέρεται ειδικά στην ειδική αγωγή λες και δεν υπάρχει άλλη ειδικότητα άξια αναφοράς; Αφαιρέστε την παράγραφο αυτή, μην συντάσσετε μια επιστολή η οποία προωθεί ειδικά τα συμφέροντα συγκεκριμένων πτυχιούχων και το συζητάμε. Φτιάξτε μια επιστολή ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ τους εκπαιδευτικούς, όχι μια επιστολή που προωθεί εμμέσως τα συμφέροντα κάποιων και το συζητάμε.


Από εκεί και πέρα θα πρότεινα να τροποποιήσετε την δεύτερη παράγραφο στο 4. Σε υπουργό στέλνετε την επιστολή, δεν την αναρτάτε σε forum. Βάλτε κανένα κόμμα όπου χρειάζεται. Περιορίστε τα "επίσης" και τα "δηλαδή". Και για το όνομα του Θεού, ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΦΟΡΑ, σε επιστολή που στέλνετε σε υπουργό. Μιλήστε για συνελεύσεις, συγκεντρώσεις, διαδικτυακές συνομιλίες. Άκου "φορα". Κάντε και 1-2 διορθώσεις π.χ. η πρώτη φράση φαίνεται σαν να έχει γραφεί από κάποιον που συνεχώς αλλάζει γνώμη για το πως να την γράψει, μην βρείτε την επιστολή την επομένη στις εφημερίδες ως τμήμα άρθρων που θα χλευάζουν το επίπεδο των σύγχρονων εκπαιδευτικών. Έλα, τόσοι φιλόλογοι είναι εδώ μέσα.

Επίσης στο 5.1. Επισκευή και πέταμα. Πρέπει να υπάρξει νόμος που Α! ναι υπάρχει νόμος! Really?
Αν εσύ, αγαπητέ συνάδελφε, καταριέσαι τους άλλους που βρίσκουν δουλειά (σε ιδιωτικό ή δημόσιο τομέα) και νιώθεις τυχερός που σε καλούν να πας να εργαστείς για λίγους μήνες στην κάθε ...πινέζα του χάρτη και ξεσπιτώνεσαι και ξοδεύεσαι και κάνεις τα παιδιά σου λάστιχο κάθε χρονιά και νιώθεις και ... ευγνώμων γ΄αυτό από πάνω, ε, τότε, υποτιμάς κατά πολύ το πτυχίο που έχεις και τους κόπους σου για να το πάρεις κι όσα τραβάς κάθε χρονιά εξαιτίας τους! Σου φτάνουν και σε καλύπτουν τα ψίχουλα που σου πετάνε κάθε χρονιά και τους λες κι ευχαριστώ!
Κι όσο για την επιστολή, από κάπου πρέπει να γίνει  μια αρχή! Αν κάθόμαστε και συζητάμε τι αρέσει στον έναν και τι εξυπηρετεί τον άλλο, τότε θα μείνουμ στα λόγια! Εδώ χρειάζονται πράξεις και κινητοποιήσεις και μάλιστα άμεσα!
Τελικά μερικοί τα βλέπουν όλα, ακόμη και τα φλέγοντα ζητήματα, τόσο κοντόφθαλμα, παρόλο που είναι μορφωμένοι άνθρωποι!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος johnd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 369
  • Φύλο: Άντρας
  • 1+1=3,14 + ΦΠΑ (ΠΕ03)
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1366 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 11:22:50 πμ »
Αν εσύ, αγαπητέ συνάδελφε, καταριέσαι τους άλλους που βρίσκουν δουλειά (σε ιδιωτικό ή δημόσιο τομέα) και νιώθεις τυχερός που σε καλούν να πας να εργαστείς για λίγους μήνες στην κάθε ...πινέζα του χάρτη και ξεσπιτώνεσαι και ξοδεύεσαι και κάνεις τα παιδιά σου λάστιχο κάθε χρονιά και νιώθεις και ... ευγνώμων γ΄αυτό από πάνω, ε, τότε, υποτιμάς κατά πολύ το πτυχίο που έχεις και τους κόπους σου για να το πάρεις κι όσα τραβάς κάθε χρονιά εξαιτίας τους! Σου φτάνουν και σε καλύπτουν τα ψίχουλα που σου πετάνε κάθε χρονιά και τους λες κι ευχαριστώ!
Κι όσο για την επιστολή, από κάπου πρέπει να γίνει  μια αρχή! Αν κάθόμαστε και συζητάμε τι αρέσει στον έναν και τι εξυπηρετεί τον άλλο, τότε θα μείνουμ στα λόγια! Εδώ χρειάζονται πράξεις και κινητοποιήσεις και μάλιστα άμεσα!
Τελικά μερικοί τα βλέπουν όλα, ακόμη και τα φλέγοντα ζητήματα, τόσο κοντόφθαλμα, παρόλο που είναι μορφωμένοι άνθρωποι!
Στο τελευταίο συμφωνούμε, αλλά πιθανόν εσύ βλέπεις τόσο μακριά, που δεν το καταλαβαίνεις. Από εκεί και πέρα θα πρέπει λιγάκι να κατανοήσεις ότι ζεις σε μια χώρα με 20+ ποσοστό ανεργίας. Θα υπερασπιστείς το πτυχίο σου και τους κόπους σου για να το αποκτήσεις, αλλά αν πας να το τρίψεις αυτό και την προϋπηρεσία σου στις πινέζες, στην μούρη κάποιου ανέργου, δεν θα βρεις συμπαράσταση. Οπότε να σέβεσαι και τα ψιχουλάκια. Όσο και αν συμφωνώ και εγώ ότι μας εμπαίζουν, η κατάσταση στην χώρα είναι τέτοια που θα πρέπει να την λαμβάνεις σοβαρά υπόψιν. Οι αγρότες για παράδειγμα, οι κάτοχοι τρακτέρ αγρότες, κατεβαίνουν στους δρόμους για να διεκδικήσουν τα όποια δίκαιά τους. Νομίζεις ότι θα τύχουν της ίδιας συμπαράστασης από τον κόσμο με αυτή που είχαν πριν 10-20 χρόνια; Όσον αφορά την επιστολή, θα πρέπει να ξεκινήσει από κάπου και αυτό το κάπου θα πρέπει να είναι απόλυτα ουδέτερο ώστε να μην δημιουργείται η αίσθηση ότι προτάσσονται τα συμφέροντα συγκεκριμένων εκπαιδευτικών. Δεν ξέρω γιατί διαφωνείς με αυτό. Ίσως επειδή θα σου επιτρέψει να αναβαθμιστείς από τα ψιχουλάκια στις φετούλες. Δεν ξέρω.
Οι καθηγητές ζητάνε από τους μαθητές τους να κατανοήσουν αυτά που τους διδάσκουν.

Εδώ μέσα βέβαια μερικοί αρνούνται πεισματικά να κατανοήσουν αυτά που διαβάζουν.

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1367 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 11:43:51 πμ »
Η επιστολη ειναι υπο συζητηση. Οποιος διαφωνει μπορει να εκφραζει τη γνωμη του ευγενικα και η επιστολη να τροποποιηθει. Οποιος διαφωνει με τα σημεια στιξης ή οποιοδηποτε σημειο ας κανει τον κοπο να το διορθωσει και να το παραθεσει αντι να υποτιμαει τους αλλους. Ειρωνιες, εξυπναδες και διαταγες στο σοι σας μερικοι.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 25, 2017, 11:46:18 πμ από lillie »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1368 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 11:48:54 πμ »
Στο τελευταίο συμφωνούμε, αλλά πιθανόν εσύ βλέπεις τόσο μακριά, που δεν το καταλαβαίνεις. Από εκεί και πέρα θα πρέπει λιγάκι να κατανοήσεις ότι ζεις σε μια χώρα με 20+ ποσοστό ανεργίας. Θα υπερασπιστείς το πτυχίο σου και τους κόπους σου για να το αποκτήσεις, αλλά αν πας να το τρίψεις αυτό και την προϋπηρεσία σου στις πινέζες, στην μούρη κάποιου ανέργου, δεν θα βρεις συμπαράσταση. Οπότε να σέβεσαι και τα ψιχουλάκια. Όσο και αν συμφωνώ και εγώ ότι μας εμπαίζουν, η κατάσταση στην χώρα είναι τέτοια που θα πρέπει να την λαμβάνεις σοβαρά υπόψιν. Οι αγρότες για παράδειγμα, οι κάτοχοι τρακτέρ αγρότες, κατεβαίνουν στους δρόμους για να διεκδικήσουν τα όποια δίκαιά τους. Νομίζεις ότι θα τύχουν της ίδιας συμπαράστασης από τον κόσμο με αυτή που είχαν πριν 10-20 χρόνια; Όσον αφορά την επιστολή, θα πρέπει να ξεκινήσει από κάπου και αυτό το κάπου θα πρέπει να είναι απόλυτα ουδέτερο ώστε να μην δημιουργείται η αίσθηση ότι προτάσσονται τα συμφέροντα συγκεκριμένων εκπαιδευτικών. Δεν ξέρω γιατί διαφωνείς με αυτό. Ίσως επειδή θα σου επιτρέψει να αναβαθμιστείς από τα ψιχουλάκια στις φετούλες. Δεν ξέρω.
Δεν ξέρω τι σε κάνει να νομίζεις ότι επιδιώκω να "αναβαθμιστώ"(;) από τα ψίχουλα στις φετούλες και ότι θα είμαι και "εντάξει" με αυτό! Εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα το μόνο με το οποίο θα ικανοποιούμουν θα ήταν να άρχιζαν οι διορισμοί στους εκπαιδευτικούς κι ας μην είμαι μέσα σ' αυτούς που θα διορίζονταν! Ναι, όσο κι αν σου ακούγεται "κάπως", τόσο αμερόληπτα και τόσο ουδέτερα (όπως έγραψες) τα βλέπω τα πράγματα!
Και επαναλαμβάνω: πρέπει από κάπου να ξεκινήσουμε, γιατί τα χειρότερα έρχονται κι έπειτα θα είναι αργά να μετανιώσει κάποιος για κάτι που δεν έκανε ή για κάτι στο οποίο δεν συμμετείχε! Η συγκεκριμένη επιστολή είναι αρκετά καλή, χωρίς να προωθεί κάποια συμφέροντα και χωρίς να προσβάλει ή να υποτιμά κάποιους!
Και δεν υπάρχει αντιστοιχία μεταξύ ημών και των αγροτών, καθώς εμείς "αγόμεθα και φερόμαστε" κατά τη βούληση του εκάστοτε Υπουργού, ενώ εκείνοι είναι οι ίδιοι κύριοι του εαυτού τους! Κι όσο για το αν θα έχουμε τη συμπαράσταση της κοινωνίας ή όχι, κι εμείς στην κοινωνία ανήκουμε, δεν είμαστε απόκληροί της κι ό,τι συναποφασίσουμε και πράξουμε θα είναι προς το συμφέρον της κοινωνίας και προς το καλό των παιδιών, δηλ. του μέλλοντος της χώρας!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος johnd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 369
  • Φύλο: Άντρας
  • 1+1=3,14 + ΦΠΑ (ΠΕ03)
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1369 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 11:57:09 πμ »
Δεν ξέρω τι σε κάνει να νομίζεις ότι επιδιώκω να "αναβαθμιστώ"(;) από τα ψίχουλα στις φετούλες και ότι θα είμαι και "εντάξει" με αυτό! Εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα το μόνο με το οποίο θα ικανοποιούμουν θα ήταν να άρχιζαν οι διορισμοί στους εκπαιδευτικούς κι ας μην είμαι μέσα σ' αυτούς που θα διορίζονταν! Ναι, όσο κι αν σου ακούγεται "κάπως", τόσο αμερόληπτα και τόσο ουδέτερα (όπως έγραψες) τα βλέπω τα πράγματα!
Και επαναλαμβάνω: πρέπει από κάπου να ξεκινήσουμε, γιατί τα χειρότερα έρχονται κι έπειτα θα είναι αργά να μετανιώσει κάποιος για κάτι που δεν έκανε ή για κάτι στο οποίο δεν συμμετείχε! Η συγκεκριμένη επιστολή είναι αρκετά καλή, χωρίς να προωθεί κάποια συμφέροντα και χωρίς να προσβάλει ή να υποτιμά κάποιους!
Και δεν υπάρχει αντιστοιχία μεταξύ ημών και των αγροτών, καθώς εμείς "αγόμεθα και φερόμαστε" κατά τη βούληση του εκάστοτε Υπουργού, ενώ εκείνοι είναι οι ίδιοι κύριοι του εαυτού τους! Κι όσο για το αν θα έχουμε τη συμπαράσταση της κοινωνίας ή όχι, κι εμείς στην κοινωνία ανήκουμε, δεν είμαστε απόκληροί της κι ό,τι συναποφασίσουμε και πράξουμε θα είναι προς το συμφέρον της κοινωνίας και προς το καλό των παιδιών, δηλ. του μέλλοντος της χώρας!
Δεν ξέρω τι σε κάνει να νομίζεις ότι καταριέμαι αυτούς που πιάνουν δουλειά. Και όντως πάμε από το κακό στο χερότερο και όντως χρειάζεται μια επιστολή, αλλά αυτή η επιστολή θα πρέπει να ΜΗΝ αναφέρεται συγκεκριμένα σε μια ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ κατηγορία εκπαιδευτικών. Αν ας πούμε γινόταν αναφορά σε "πεπειραμένους εκπαιδευτικούς" οι μη έχοντες προυπηρεσία δεν θα ένιωθαν ότι τους θέτει σε δεύτερη μοίρα; Αν αναφερόταν στην αδικία του μη διορισμού εκπαιδευτικών με επιτυχία ΑΣΕΠ, οι νέοι εκπαιδευτικοί που επαναλαμβάνουν συνεχώς ότι δεν είχαν την δυνατότητα να δώσουν ΑΣΕΠ, δεν θα ένιωθαν αδικημένοι; Δεν ξέρω αν κατανοείς αυτό που θέλω να πω.

Η επιστολη ειναι υπο συζητηση. Οποιος διαφωνει μπορει να εκφραζει τη γνωμη του ευγενικα και η επιστολη να τροποποιηθει. Οποιος διαφωνει με τα σημεια στιξης ή οποιοδηποτε σημειο ας κανει τον κοπο να το διορθωσει και να το παραθεσει αντι να υποτιμαει τους αλλους. Ειρωνιες, εξυπναδες και διαταγες στο σοι σας μερικοι.
Θίχτηκες; Αν θίχτηκες προσπέρνα τον τρόπο γραφής μου που μπορεί να ήταν ατυχής και μείνε στην ουσία των σχολίων μου όσον αφορά την επιστολή. Εγώ τουλάχιστον είπα μια γνώμη. Δεν έχω δει στις προηγούμενες σελίδες, οπότε δεν γνωρίζω, αλλά εσύ είπες κάποια γνώμη; Βοήθησες στην σύνταξη της επιστολής με ουσιαστικό τρόπο ή ανέλαβες απλά την νομική υπεράσπιση αυτής από ανάγωγους όπως του λόγου μου;

Α! και για να το ξεκαθαρίσουμε αυτό. Πουθενά δεν ειρωνεύτηκα. Εσύ δεν έχει χρειαστεί ποτέ να δώσεις λίγο ένταση στον γραπτό σου λόγο ώστε να καταστήσεις σαφή την σοβαρότητα - κατά την προσωπική σου άποψη πάντα - αυτού που θέλεις να πεις;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 25, 2017, 12:02:43 μμ από johnd »
Οι καθηγητές ζητάνε από τους μαθητές τους να κατανοήσουν αυτά που τους διδάσκουν.

Εδώ μέσα βέβαια μερικοί αρνούνται πεισματικά να κατανοήσουν αυτά που διαβάζουν.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1370 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 02:21:06 μμ »
Δεν ξέρω τι σε κάνει να νομίζεις ότι καταριέμαι αυτούς που πιάνουν δουλειά. Και όντως πάμε από το κακό στο χερότερο και όντως χρειάζεται μια επιστολή, αλλά αυτή η επιστολή θα πρέπει να ΜΗΝ αναφέρεται συγκεκριμένα σε μια ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ κατηγορία εκπαιδευτικών. Αν ας πούμε γινόταν αναφορά σε "πεπειραμένους εκπαιδευτικούς" οι μη έχοντες προυπηρεσία δεν θα ένιωθαν ότι τους θέτει σε δεύτερη μοίρα; Αν αναφερόταν στην αδικία του μη διορισμού εκπαιδευτικών με επιτυχία ΑΣΕΠ, οι νέοι εκπαιδευτικοί που επαναλαμβάνουν συνεχώς ότι δεν είχαν την δυνατότητα να δώσουν ΑΣΕΠ, δεν θα ένιωθαν αδικημένοι; Δεν ξέρω αν κατανοείς αυτό που θέλω να πω.
 Θίχτηκες; Αν θίχτηκες προσπέρνα τον τρόπο γραφής μου που μπορεί να ήταν ατυχής και μείνε στην ουσία των σχολίων μου όσον αφορά την επιστολή. Εγώ τουλάχιστον είπα μια γνώμη. Δεν έχω δει στις προηγούμενες σελίδες, οπότε δεν γνωρίζω, αλλά εσύ είπες κάποια γνώμη; Βοήθησες στην σύνταξη της επιστολής με ουσιαστικό τρόπο ή ανέλαβες απλά την νομική υπεράσπιση αυτής από ανάγωγους όπως του λόγου μου;

Α! και για να το ξεκαθαρίσουμε αυτό. Πουθενά δεν ειρωνεύτηκα. Εσύ δεν έχει χρειαστεί ποτέ να δώσεις λίγο ένταση στον γραπτό σου λόγο ώστε να καταστήσεις σαφή την σοβαρότητα - κατά την προσωπική σου άποψη πάντα - αυτού που θέλεις να πεις;
Συνάδελφε, ειλικρινά και με θλίψη μου πιστεύω ότι γράφεις όσα γράφεις για να σπείρεις τη διχόνοια, μάλιστα χωρίς να ξέρω το λόγο, ή για να προκαλέσεις αμφιβολίες για την αποτελεσματικότητα των κινήσεων που ετοιμάζονται! Κι όλα αυτά τη στιγμή που το μόνο που χρειαζόμαστε είναι η σύμπνοια!
Αν σε καλύπτουν οι λίγοι μήνες αναπλήρωσης που σου δίνουν από το υπουργείο κάθε χρόνο κι αν αισθάνεσαι ότι έτσι σε σέβονται ως άνθρωπο, ως προσωπικότητα κι ως λειτουργό, μην κάνεις τίποτε! Ειλικρινά!
Επειδή, όμως, όλους τους άλλους δε μας λέει τίποτε πλέον αυτό, δε θα μείνουμε άπραγοι! Σε πρώτη φάση, λοιπόν, θα στείλουμε τη συγκεκριμένη επιστολή και στη συνέχεια θα οργανώσουμε κι άλλες κινήσεις και θα κλιμακώσουμε την προσπάθειά μας (από την οποία καλό θα ήταν να μην έλειπες ούτε εσύ)! Το ζητούμενο και ο στόχος όλων τώρα πρέπει να είναι οι ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ στον ευαίσθητο χώρο της παιδείας! Όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό και θεωρεί ότι "ζημιώνεται" από τέτοιες κινήσεις, ας απέχει από οτιδήποτε νομίζει ότι θα τον "βλάψει"! Οι δήθεν συμβουλές και νουθεσίες δηλητηριάζουν και αποδυναμώνουν την όποια οργανωμένη αντίδρασή μας και δεν πρέπει να επιτραπεί αυτό!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 25, 2017, 02:47:47 μμ από gia 96 »
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1371 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 03:15:11 μμ »
Η επιστολή είναι υπό κατασκευή. Να δώσουμε βάση στο νόημά της και όχι στα ορθογραφικά λάθη. Τέτοια λάθη έχω εντοπίσει και εγώ αλλά δεν τα έχω διορθώσει. Στο τέλος θα αναλάβουν ένας  - δύο π.χ. φιλόλογοι και θα εξαλειφθούν. Προς το παρόν ας κάνουμε αλλαγές, αν κάνουμε, επί της ουσίας.

Όποιος βλέπει τώρα την επιστολή θα πρέπει να ανατρέξει να διαβάσει το σκεπτικό της στην σελίδα 93 και στην απάντηση#1292 όπου πήρα την πρωτοβουλία και πρότεινα πως πρέπει να είναι αυτή και γιατί.

την ειδική αγωγή την πρόσθεσα την τελευταία στιγμή. Δεν είμαι σχετικός με το χώρο αλλά θεωρώ ότι πρέπει να γίνει αναφορά σε κάθε περίπτωση. Η επιστολή απευθύνεται προς όλους και εκπαιδευτικούς και γονείς. Δεν κάνω αναφορά για το ποιοι πρέπει να εργάζονται, ούτε με ποια κριτήρια. Δεν αφορά αυτό την επιστολή μας.

Ας κάνετε λοιπόν προτάσεις συγκεκριμένες του στυλ προτείνω η παράγραφος ΄΄τάδε΄΄ να αντικατασταθεί με την παράγραφο ΄΄αυτή΄΄ για να συζητάμε επί της ουσίας, χωρίς καθυστέρηση. Η συγγραφή της είναι ευθύνη όλων μας. Προσωπικά ανέλαβα την υποχρέωση να την προσχεδιάσω για να γίνει κατανοητή η πρότασή μου. Από κει και πέρα περιμένω βοήθεια με προτάσεις για αλλαγές και πρωτοβουλίες για την διάδοσή της σε λίγα (πιστεύω)24ωρα....

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 515
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 483
Σύνολο: 487

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.