*

Αποστολέας Θέμα: Μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς - Αρχή με επιστολή  (Αναγνώστηκε 71839 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
έκδοση 6

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,


οι τελευταίοι προγραμματισμένοι διορισμοί εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκαν το 2010. Έκτοτε τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό επιχειρήθηκε να καλυφθούν με μέτρα όπως το κλείσιμο και οι συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, η μείωση των μαθημάτων και των ωρών διδασκαλίας στην Δευτεροβάθμια και στην Πρωτοβάθμια, καθώς και η αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην Πρωτοβάθμια. Τα μέτρα αυτά αφενός δεν έχουν επιλύσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης των σχολικών μονάδων και αφετέρου έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.


Σήμερα, οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό εξακολουθούν να είναι μεγάλες. Έτσι, κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να καλύψουν κενά στην εκπαίδευση , τα οποία στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι διαπιστωμένα από την αρχή της χρονιάς.
Το κακό αυτό προηγούμενο με τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους  παρουσιάζει κάθε χρόνο αυξητικές τάσεις, με αποτέλεσμα τα σχολεία να ανοίγουν με ένα σωρό προβλήματα, αφού οι εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται και τοποθετούνται σε αυτά με καθυστέρηση. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε πολλές περιπτώσεις οι ελλείψεις δεν καλύπτονται καν. Κατά συνέπεια, ώρες μαθημάτων χάνονται και παρεμποδίζεται ο σωστός προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου. Συν τοις άλλοις, οι αναπληρωτές καλούνται σε λίγες μέρες να λύσουν τα προβλήματα μετεγκατάστασής τους, να προσαρμοστούν σε ένα νέο περιβάλλον και επιπλέον να γνωρίσουν τους 200,  κατά μέσο όρο, νέους μαθητές τους σε ένα έως και σε περισσότερα από τρία σχολεία. Από την εμπειρία μας γνωρίζουμε ότι οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που εντάσσονται στα σχολεία εβδομάδες ή και μήνες μετά την έναρξη τη σχολικής χρονιάς προσαρμόζονται μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων. Το μισό διδακτικό έτος είναι περίοδος έλλειψης διδακτικού προσωπικού ή προσαρμογής των νέων αναπληρωτών με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα σχολεία, τα οποία δεν είναι στελεχωμένα με μόνιμο προσωπικό.


Έχετε χρέος κ.κ. του Υπουργείου Παιδείας να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας παιδείας, η οποία  υποβαθμίζεται περαιτέρω με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα που ενίοτε χαρακτηρίζονται καινοτόμα. Λαμβάνοντας υπόψιν και σχετικές εξαγγελίες του Πρωθυπουργού έχετε χρέος απέναντι στους σημερινούς και τους μελλοντικούς πτυχιούχους να δώσετε συνέχεια στο φυσικό κύκλο συνταξιοδοτήσεων και διορισμών. Σε αντίθετη περίπτωση, ολόκληρες γενεές εκπαιδευτικών αποκλείονται από το δικαίωμα στην εργασία στον τομέα της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης. Αυτό επιφέρει την όξυνση του προβλήματος της μετανάστευσης που οδηγεί σε απώλεια εκπαιδευτικού προσωπικού, για του οποίου την εκπαίδευση το κράτος έχει ήδη δαπανήσει σημαντικά ποσά.


 Τα τελευταία χρόνια οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης, αλλά τώρα και  εσείς, μας αναγγέλλετε από 10.000 έως και 20.000 μόνιμους διορισμούς,  ενώ παράλληλα καλείτε σε διάλογο για ένα νέο νόμο διορισμών. Εντούτοις, κάθε φορά που αλλάζει ο Υπουργός Παιδείας, ακόμη και της ίδιας κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική με την ίδια αρχή, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου και το ίδιο τέλος, δηλαδή την αλλαγή του υπουργού… Δυστυχώς, κάθε φορά έχουμε την έναρξη ενός νέου διαλόγου που δεν ολοκληρώνεται ποτέ. Οι διορισμοί μετατίθενται για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ ημερομηνία έναρξης. Αυτή η πρακτική των υπουργών έχει γίνει ανέκδοτο και αποδεικνύει ότι δεν τρέφουν τον απαραίτητο σεβασμό για τους εκπαιδευτικούς και το λειτούργημά τους.


Ζητάμε κύριε Υπουργέ, να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό και σας καλούμε να προχωρήσετε:


1.    σε άμεση αποσαφήνιση του τρόπου/νόμου διορισμού. Είναι υποχρέωση δική σας, αλλά και της Πολιτείας να εφαρμόζει ή να θεσπίζει νόμους. Νόμος υπάρχει (Ν.3848/2010) και αν κρίνεται απαραίτητο να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, αυτό οφείλει να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο, ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα του.


2.   σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών που λόγω έλλειψης διορισμών είναι πλέον οργανικά, εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας.


Κύριε Υπουργέ, εμείς θα παρακολουθούμε όλες τις ενέργειές σας για την άμεση εφαρμογή των αυτονόητων στη δημόσια εκπαίδευση, όπως η στελέχωσή της με μόνιμους εκπαιδευτικούς. Θέλουμε να δούμε έργα, πράξεις και ειλικρινή διάλογο. Σε περίπτωση συνέχισης της πολιτικής  των προκατόχων σας επιφυλασσόμαστε να αντιδράσουμε ανάλογα, με σεβασμό πάντα προς τους μαθητές, τους συναδέλφους και το εκπαιδευτικό έργο.


Με εκτίμηση

Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

ονόματα
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 17, 2017, 05:39:09 μμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος pap.pous

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Ακόμη κι αν κάτι είναι να μην πάει στραβά, θα πάει
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 08:32:18 μμ »
Πρώτα απ' όλα κρίνω σκόπιμο να εκφράσω χαρά για την προσπάθεια να γίνει κάτι για όλους (και μακάρι από όλους).
Δυο παρατηρήσεις μόνο κάνω επί του περιεχομένου της επιστολής, που πιθανόν να μην είναι σημαντικές, αλλά συγχωρήστε με που "έχω χάσει επεισόδια" από το (άλλο) νήμα. Είναι επεισόδια πολλών σελίδων και πιθανώς αυτά που θα πω να έχουν ήδη απαντηθεί προηγουμένως.
1. Ποιος είναι ο παραλήπτης; Υπουργός ή κύριοι του Υπουργείου;
2. Θεωρούμε ασαφή τον υπάρχοντα νόμο ώστε να χρειάζεται αποσαφήνιση; Θέλουμε (και προτείνουμε) αλλαγή του; Θεωρώ πως αρκεί να ζητήσουμε την εφαρμογή των νόμων, που είναι υποχρέωση του υπουργείου. Το κατά πόσο χρειάζεται αλλαγή μήπως αφ'ενός δεν είναι της παρούσης και αφ'ετέρου "δίνει πάσα" να παν αλλού την κουβέντα για "δικές μας προτάσεις επί του τί θα έπρεπε να λέει ένας νέος νόμος" και να "κάνουμε τριμελείς επιτροπές από πέντε άτομα να το συζητήσουν" κοκ;
Ελπίζω να μην κούρασα. Καλή συνέχεια.

1ο τμήμα (παραλήπτ-ης/ες επιστολής)

Αξιότιμε κύριε υπουργέ,
[...]

4ο ( ανάδειξη ευθυνών του υπουργείου/κυβέρνησης )

Έχετε χρέος κ.κ. του Υπουργείου Παιδείας να
[...]
5ο μέρος ( αιτήματα)

Ζητάμε κ.κ. να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό και σας καλούμε να προχωρήσετε:

1.    σε άμεση αποσαφήνιση του τρόπου/νόμου διορισμού. Είναι υποχρέωση δική σας, αλλά και της Πολιτείας να εφαρμόζει ή να θεσπίζει νόμους. Νόμος υπάρχει (Ν.3848/2010) και αν κρίνεται απαραίτητο να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, αυτό οφείλει να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο, ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα του.


Αποσυνδεδεμένος pap.pous

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Ακόμη κι αν κάτι είναι να μην πάει στραβά, θα πάει
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 08:33:53 μμ »
Και κάτι που ξέχασα: "να εφαρμόζει ΚΑΙ να θεσπίζει".

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 09:16:06 μμ »
Πρώτα απ' όλα κρίνω σκόπιμο να εκφράσω χαρά για την προσπάθεια να γίνει κάτι για όλους (και μακάρι από όλους).
Δυο παρατηρήσεις μόνο κάνω επί του περιεχομένου της επιστολής, που πιθανόν να μην είναι σημαντικές, αλλά συγχωρήστε με που "έχω χάσει επεισόδια" από το (άλλο) νήμα. Είναι επεισόδια πολλών σελίδων και πιθανώς αυτά που θα πω να έχουν ήδη απαντηθεί προηγουμένως.
1. Ποιος είναι ο παραλήπτης; Υπουργός ή κύριοι του Υπουργείου;
2. Θεωρούμε ασαφή τον υπάρχοντα νόμο ώστε να χρειάζεται αποσαφήνιση; Θέλουμε (και προτείνουμε) αλλαγή του; Θεωρώ πως αρκεί να ζητήσουμε την εφαρμογή των νόμων, που είναι υποχρέωση του υπουργείου. Το κατά πόσο χρειάζεται αλλαγή μήπως αφ'ενός δεν είναι της παρούσης και αφ'ετέρου "δίνει πάσα" να παν αλλού την κουβέντα για "δικές μας προτάσεις επί του τί θα έπρεπε να λέει ένας νέος νόμος" και να "κάνουμε τριμελείς επιτροπές από πέντε άτομα να το συζητήσουν" κοκ;
Ελπίζω να μην κούρασα. Καλή συνέχεια.
προσωπικά σε ευχαριστώ για τις επισημάνσεις σου αν και η επιστολή είναι έργο πολλών όπως και πλέον και δικό σου.

 Το 1 είναι εκ παραδρομής. Κατά την γνώμη καλύτερα είναι να απευθύνεται προς τον υπουργό και όχι γενικά και αόριστα. Άλλωστε από αυτόν υποτίθεται περιμένουμε απάντηση στα αιτήματά μας.   

Το 2. τώρα. Εμείς λέμε νόμος υπάρχει και είναι αυτός. Αν εσύ θέλεις να τον αλλάξεις - γιατί όλοι υπουργοί αυτής της κυβέρνησης αυτό επιδιώκουν, γι αυτό καλούν υποτίθεται και σε διάλογο. Εμείς λέμε κάνε ότι θες αλλά χωρίς να παραβιάζεται η νομοθεσία ελληνική και ευρωπαϊκή. Γνωρίζουμε όλοι μας ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν χωριστεί στα δύο στον τρόπο διορισμών και εμείς στην επιστολή δεν πρέπει να υπερασπιζόμαστε κανένα άρα ούτε και να αποκλείουμε μία τέτοια πρόθεση του υπουργείου. Παρόλα αυτά αν κάποιος κάνει φράση-πρόταση, με την οποία να μην παραβιάζεται η ουδετερότητά μας και να είναι πιο λιτή ακόμη και χωρίς π.χ. αναφορά στον υπάρχοντα νόμο, τότε πιστεύω, θα το δεχόμασταν. Κάνε πρόταση πάντως μήπως και δεν κατάλαβα τις εννοείς!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 09:20:09 μμ »
Κι εγώ προς υπουργό λέω καλύτερα. Δεν ξέρω αν το υπουργός πρέπει να γράφεται με κεφαλαίο ή όχι. Πάντως πρέπει σε όλο το κείμενο να είναι το ίδιο

Το 2ο για τον νόμο δεν το κατάλαβα.

Αποσυνδεδεμένος pap.pous

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Ακόμη κι αν κάτι είναι να μην πάει στραβά, θα πάει
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 09:32:07 μμ »
Ως προς το νόμο, δεν έχω ολοκληρωμένη πρόταση. Απορία μου είναι το κατά πόσο έχει νόημα εμείς να θέτουμε θέμα αλλαγής νομοθεσίας. Αν καταλαβαίνω καλά, το πρόβλημά μας δεν είναι ότι εφαρμόζει έναν κακό νόμο που αφορά σε διορισμούς, αλλά το ότι δεν κάνει διορισμούς. Δεν είναι το μείζον ο νόμος (που μπορεί και να θέλει αλλαγή - δεν το κρίνω) αλλά οι διορισμοί. Φοβάμαι πως κάνοντας αναφορά σε αλλαγή νομοθεσίας δίνουμε λαβή για αποφυγή της ουσίας της συζήτησης (κάλυψη κενών με μόνιμους διορισμούς, που είναι το δεύτερο από αυτά που ζητάμε) και εστίαση από μέρους του υπουργείου στο 1ο, δηλαδή στη νομοθεσία και ενδεχόμενες αλλαγές που θέλουμε, άρα συζητήσεις, επιτροπές, καθυστερήσεις, αλλαγή υπουργού και πάει λέγοντας.
Δυστυχώς δεν έχω έτοιμη λύση. Ένα φόβο εκφράζω. Όχι πάντως μομφή (μην παρεξηγηθώ).

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 09:47:32 μμ »
lillie,με κεφαλαίο γράφεται. Θα το διορθώσουμε.

pap.pous, γιατί θέλω να αποφύγουμε μία συζήτηση εδώ για το νόμο διορισμού ας περιμένουμε μία πρόταση από συνάδελφο που κρατά την ουδετερότητα και δεν δίνει και πάσα στον υπουργό όπως λες ώστε να προχωρήσουμε σε αλλαγή της φράσης.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 10:05:02 μμ »
Αγαπητέ συνάδελφε, και πάλι θερμές ευχαριστίες για τον κόπο σου και τη δουλειά σου!
Απλά, θέλω κάποιες μικρές, φιλολογικές διορθώσεις να σου επισημάνω:
στην 4η παράγραφο: για την εκπαίδευση του οποίου (είναι το σωστό) το κράτος έχει δαπανήσει ..
Στον επίλογο! το τελικό (ν) δε χρειάζεται όταν γράφεις "στην δημόσια εκπαίδευση".
Και επιμένω: πρέπει να υπογράψουμε ως "αδιόριστοι εκπαιδευτικοί α/θμιας, β/θμιας εκπαίδευσης" (είμαστε αδιόριστοι και γι' αυτό στέλνουμε την επιστολή. ).
Αν θέλεις οποιαδήποτε διευκρίνιση, επικοινωνούμε.
Καλή συνέχεια.
Ευχαριστώ gia 96, αλλά πλέον τα εύσημα ανήκουν σε όλους εσάς που βοηθάτε πάντα με εύστοχες παρατηρήσεις.
Το τελικό ΄΄ν΄΄ θα το διορθώσω. Τώρα για το αδιόριστοι πιστεύω δεν αναιρείται από το σκέτο εκπαιδευτικοί. Όλοι είμαστε πάνω από όλα εκπαιδευτικοί και πολλοί από εμάς και γονείς. Το λέω αυτό γιατί έτσι την επιστολή δεν θα μπορούν να την υπογράψουν μόνιμοι αλλά ούτε και γονείς. Μήπως πρέπει να απευθυνθούμε προς όλες τις κατευθύνσεις και όχι μόνο προς τους εκπαιδευτικούς; Η κατάσταση με το θεσμό των αναπληρωτών μήπως πλήττει περισσότερο τους γονείς και τα παιδιά τους; Γιατί το λέω αυτό. Σε σχολεία που έχω εργαστεί, πάντα οι γονείς καταριούνται για την κακοδαιμονία αυτή. Δηλαδή λένε άντε πάλι από την αρχή...ώσπου να έρθουν, άντε να τους μάθουν τα παιδιά μας.

Αποσυνδεδεμένος PPE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1208
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 10:42:00 μμ »
Επιτέλους κάτι αρχιζει και κινείται! Μπράβο για την πρωτοβουλία, είμαι μέσα για υπογραφή και περαιτέρω κινητοποίηση. Επειδή ήδη σκεφτομασταν με λίγους συναδέλφους της ειδικοτητας μου (ΠΕ06) να προωθησουμε ένα κείμενο για τα δικά μας χαλια, θα πρότεινα μόνο αν κρινετε ότι θα ηταν χρήσιμο να γραφαμε 1-2 θέματα που θιγουν κάθε ειδικότητα -αν όχι ξεχωριστά ανά ομάδες(π.χ. ξενογλωσσοι), εφόσον τα θέματα είναι πάνω κάτω κοινά. Τι λέτε;

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 10:43:34 μμ »
Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένη αν θέλεις..

Αποσυνδεδεμένος PPE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1208
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 10:55:43 μμ »
1) Οι ξενογλωσσοι έχουμε χάσει ώρες είτε λόγω νέου τύπου σχολείου στην αθμια είτε μείωσης ωρών στη βθμια.

2) Ενώ οι υπουργοί κατά καιρούς έχουν συνδέσει το δημόσιο σχολείο με την απόκτηση του Κρατικού πιστοποιητικου γλωσσομαθειας, με τις πολιτικές τους οδηγούν τα μαθήματα μας στην υποβάθμιση και κατ΄ επέκταση εμάς στην ανεργία.

Για να μη μιλησουμε για τον τρόπο που οι διευθύνσεις εξαφανιζουν τα διαθέσιμα κενά και επίσης την κατανομή των ωρών. Φέτος έχουμε γίνει σχεδόν όλοι μάρτυρες αναθεσης ωρών κατά βούληση των διευθυντων εκπαίδευσης με την αδιαμαρτυρητη στις περισσότερες περιπτώσεις ανοχή συναδέλφων.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 26, 2017, 10:59:23 μμ από wam »

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 11:07:36 μμ »
Επιτέλους κάτι αρχιζει και κινείται! Μπράβο για την πρωτοβουλία, είμαι μέσα για υπογραφή και περαιτέρω κινητοποίηση. Επειδή ήδη σκεφτομασταν με λίγους συναδέλφους της ειδικοτητας μου (ΠΕ06) να προωθησουμε ένα κείμενο για τα δικά μας χαλια, θα πρότεινα μόνο αν κρινετε ότι θα ηταν χρήσιμο να γραφαμε 1-2 θέματα που θιγουν κάθε ειδικότητα -αν όχι ξεχωριστά ανά ομάδες(π.χ. ξενογλωσσοι), εφόσον τα θέματα είναι πάνω κάτω κοινά. Τι λέτε;
ευχαριστούμε wam αλλά εμείς εδώ ετοιμάζουμε μία γενική επιστολή και μάλιστα προσπαθούμε να μείνει όσο πιο μικρή. Δεν είναι ότι δεν συμφωνώ με τα αιτήματά σας, παρακολουθώ από συναδέλφισσες τα πεπραγμένα του υπουργείου εναντίον σας. Εμείς καλούμε όλους εκπαιδευτικούς να πιέσουμε όλοι μαζί για να γίνουν διορισμοί. Διορισμοί αντί άλλων μέτρων μείωσης του προσωπικού. Αφήνουμε στην άκρη προς το παρόν τα επιμέρους αιτήματά μας για να ενώσουμε τις δυνάμεις ενάντια στην κοροϊδία του υπουργείου.
Δες εδώ πως ξεκινήσαμε:
http://www.pde.gr/index.php?topic=33589.1288 και συγκεκριμένα στην ΄΄απάντηση΄΄ #1292

Αποσυνδεδεμένος PPE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1208
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 11:14:22 μμ »
Οκ κανένα πρόβλημα. Όπως είπα και πριν είμαι μέσα σε ο,τι χρειαστεί. Προσωπικά συμφωνώ ότι η μαζική κινητοποίηση ειδικοτητων με ένα περιεκτικο κείμενο που θα μας αντιπροσωπευε όλους θα ήταν ιδανικό. Τα επί μέρους θα μπορούσαμε να τα αναδειξουμε δευτερευόντως εφόσον κριθεί απαραίτητο.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #13 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 11:34:43 μμ »
Οκ κανένα πρόβλημα. Όπως είπα και πριν είμαι μέσα σε ο,τι χρειαστεί. Προσωπικά συμφωνώ ότι η μαζική κινητοποίηση ειδικοτητων με ένα περιεκτικο κείμενο που θα μας αντιπροσωπευε όλους θα ήταν ιδανικό. Τα επί μέρους θα μπορούσαμε να τα αναδειξουμε δευτερευόντως εφόσον κριθεί απαραίτητο.
Ο υπουργός δεν έχει σκοπό να μας ακούσει, ούτε ιδρώνει το αυτί του στις διαμαρτυρίες. Πως θα εφαρμοστεί η μνημονιακή πολιτική τον ενδιαφέρει με αυτά που υπέγραψαν στους δανειστές όπως σωστά ανέφερε και ένας συνάδελφος σήμερα. Πρέπει με τις ενέργειές μας να τους προκαλέσουμε πολιτικό κόστος. Με την επιστολή μας για παράδειγμα προσπαθούμε να απευθυνθούμε σε αρκετό κόσμο και σε πρώτη φάση να τον προβληματίσουμε. Να αναλογιστεί το μέγεθος της κοροϊδίας και της απάτης της πολιτικής του υπουργείου στα θέματα που αφορούν και μας άμεσα, όπως αυτό της στελέχωσης των σχολείων με μόνιμο προσωπικό.
Αν θέλεις προτείνεις πάντως wam μία αντίδραση ή επιστολή μπορείς φυσικά να το κάνεις. Δεν υπάρχει κλάδος που να μην πλήττεται από φέτος. Το ΙΕΠ όλα τα προβλέπει.....

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 515
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 498
Σύνολο: 503

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.