*

Αποστολέας Θέμα: Μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς - Αρχή με επιστολή  (Αναγνώστηκε 71762 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #14 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 11:57:31 μμ »


Αρχικά ευχαριστούμε για το χρόνο σου, τη προσπάθεια και τη συνέπεια sikat. Εγώ προσπαθώ να βρω λίγο χρόνο να ασχοληθώ με την επιστολή αλλά μάταια. Εν συντομία λοιπόν

Α. Η λέξη αναγγελία (τμήμα 4)είναι λάθος χρησιμοποιείται για κάτι που είναι επίσημο, γεγονός, ενώ εξαγγελία η σωστή αναφέρεται στο πιθανό και περιέχει την υπόσχεση (ας με διορθώσουν οι φιλόλογοι)

Β. Νόμος υπάρχει (Ν.3848/2010) και αν κρίνεται απαραίτητο να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, αυτό οφείλει να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο, ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα του.
Νομίζω ότι η πρόταση πρέπει να τροποποιηθεί. κρίνεται απαραίτητο να αλλάξει; από ποιούς; Πρέπει να είναι πιο ουδέτερη η αναφορά, για να αντιπροσωπεύει το σύνολο. Επιπλέον μπαίνει στα αιτήματα (αποτελούν πάντα τα συμπεράσματα) χωρίς καμία αναφορά στο πρόβλημα μέσα στην επιστολή. Εξηγώ παρακάτω.

Γ. Θεωρώ ότι η επιστολή είναι αρκετά μακροσκελής και με κάποια προβληματάκια στη δομή. Στην "επαγγελματική" αλληλογραφία (λόγω εμπειρίας) υπάρχει κάποιο πρωτόκολλο, σε πολλά σημεία δεν τηρείται. Πρέπει να γίνει πιο συγκεκριμένη και θα μπορούν ταυτιστούν περισσότεροι με το περιεχόμενο της.   Περίληψη: Το γνωρίζουν και το γνωρίζουμε. Ανυπαρξία διορισμών. Οι ανάγκες τεράστιες και οι συνέπειες θα είναι μεγαλύτερες σε(εκπαιδευτικούς,γονείς, μαθητές) ..... Όλοι τάζουν αλλά ......... Ανάγκη διορισμοί!!! ’μεση απαίτηση για ειλικρίνεια, προγραμματισμό: Πρέπει να γνωρίζουμε το πότε και το πως

Πχ

                                                                                                                                                   Αθήνα, 23 Ιανουαρίου 2017
Προς Υπουργό Παιδείας Έρευνας και Θρησκευ΅άτων
Κο Γαβρόγλου Κωνσταντίνος
Ανδρέα Παπανδρέου 37
15180 Μαρούσι

Αξιότι΅ε κύριε Υπουργέ,

Πρόσφατα ακούσαμε τις εξαγγελίες σας καθώς και του  Βερναδάκη μπλα μπλα......Με αυτή την αφορ΅ή, θα θέλαμε να μπλα μπλα........... Ποιοί είμαστε και τι θέλουμε (Ποιοι: Είμαστε όλοι όχι άλλη μία ομάδα που γράφει άλλη μία επιστολή) Γιατί γράφουμε: επιθυ΅ούμε ΅ε την παρούσα να θέσουμε υπόψη σας συνοπτικά ορισ΅ένες διαπιστώσεις και προτάσεις. μπλα μπλα ...... γιατί ......

Θέμα 1: Διορισμοί (Τμήμα 2 και 3) Το πρόβλημα (πχ τόσες αποχωρήσεις και 0 διορισμοί) και οι συνέπειες (σε όλους εκπαιδευτικούς, γονεις, μαθητές, κοινωνία. Η ανάγκη είναι δεδομένη !!!! (Το κείμενο πρέπει να είναι πυκνό) ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ

Θέμα 2 : Τρόπος διορισμού Το πρόβλημα και οι συνέπειες. ’πειρες αλλαγές και νόμοι ..δικαστικές αποφάσεις.. διαβουλεύσεις επί διαβουλεύσεων και εμείς δε γνωρίζουμε τι θα γίνει αύριο . μπλα μπλα ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΑΜΕΣΑ

Θέμα3: Η ασυνέπεια του κράτους προς όλους μας. Τμήμα 4 (πιθανώς οι δύο παράγραφοι αντίστροφα) Τα ψέματα και οι συνέπειες τους.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ

Ζητάμε κύριε Υπουργέ, να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό και σας καλούμε να προχωρήσετε:
(ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ)
1.
2
3

Ο επίλογος μετά το τέλος την ολοκλήρωση της επιστολής για να ταιριάζει σε ύφος και περιεχόμενο.


Γενικά η επιστολή πρέπει να  πουλάει, συνοπτική εύστοχη, εμπνευσμένη, .......... πρέπει να πουλάει για να πετύχει το στόχο της, αλλιώς είναι άλλη μία επιστολή από μία ομαδούλα. Για να το πετύχει αυτό χρειάζεται ένα ύψος.......ποιο ........θα δούμε....... Εμένα θα μου άρεσε να τη διαβάσω σε ένα site και να πω "πες τα Χρυσόστομε.....μέρες που είναι.........." 





Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #15 στις: Ιανουάριος 27, 2017, 12:23:22 πμ »
Ωραία geolen. Καλώς που αφιέρωσες χρόνο και προτείνεις βελτιώσεις. Προσωπικά θα δω τις προτάσεις πιο προσεκτικά αύριο το απόγευμα. Μέχρι τότε ας εξειδικευτούν κάποιες προτάσεις για συγκεκριμένες αλλαγές από όποιον βρει το χρόνο με βάση και αυτά που έγραψες.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 27, 2017, 12:26:04 πμ από sikat »

Αποσυνδεδεμένος nipiagogos1988

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1386
  • Φύλο: Γυναίκα
  • μαζί με την οικονομική κρίση ήρθε και το πτυχίο,
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #16 στις: Ιανουάριος 27, 2017, 12:23:50 πμ »
Ανεβάστε την στο avaaz να υπογράψουμε κι εμείς οι αδιόριστοι.50000 υπογραφές τουλάχιστον. Πρέπει να ακουστούμε επιτέλους... Φτάνει με τα "μπαλωματα" (αναπληρωτες, ωρομισθιοι).
Η ζωή είναι μικρή για να'ναι θλιβερή μωρό μου!!  8/2011

https://www.youtube.com/watch?v=3J2eeyOaYlY

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #17 στις: Ιανουάριος 27, 2017, 12:28:38 πμ »
Ανεβάστε την στο avaaz να υπογράψουμε κι εμείς οι αδιόριστοι.50000 υπογραφές τουλάχιστον. Πρέπει να ακουστούμε επιτέλους... Φτάνει με τα "μπαλωματα" (αναπληρωτες, ωρομισθιοι).
Να και μία πρόταση για προώθηση της επιστολής. Φυσικά και θα το κάνουμε συναδέλφισσα. Μακάρι να είναι χιλιάδες και πολλές μάλιστα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος nipiagogos1988

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1386
  • Φύλο: Γυναίκα
  • μαζί με την οικονομική κρίση ήρθε και το πτυχίο,
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #18 στις: Ιανουάριος 27, 2017, 12:47:18 πμ »
Να ανέβει το λινκ σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα και θα μαζευτούν χιλιάδες υπογραφες συνάδελφε ;) Τόσοι που είμαστε κάνουμε και κόμμα  ;D
Η ζωή είναι μικρή για να'ναι θλιβερή μωρό μου!!  8/2011

https://www.youtube.com/watch?v=3J2eeyOaYlY

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #19 στις: Ιανουάριος 27, 2017, 09:23:44 πμ »
Να ανέβει το λινκ σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα και θα μαζευτούν χιλιάδες υπογραφες συνάδελφε ;) Τόσοι που είμαστε κάνουμε και κόμμα  ;D
Συμφωνώ και σίγουρα θα μαζευτούν χιλιάδες υπογραφές! Ας μην ξεχνάμε όμως ότι κάποιοι εδώ μέσα, αλλά και του συναφιού μας γενικότερα, θα σαμποτάρουν την προσπάθειά μας (για τους δικούς τους λόγους)! Και εμείς με τη σειρά μας όμως, να τους περιθωριοποιήσουμε!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος fiora

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2096
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #20 στις: Ιανουάριος 27, 2017, 10:48:39 πμ »
Να ανέβει το λινκ σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα και θα μαζευτούν χιλιάδες υπογραφες συνάδελφε ;) Τόσοι που είμαστε κάνουμε και κόμμα  ;D
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Αποσυνδεδεμένος chris75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 681
  • Φύλο: ’ντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #21 στις: Ιανουάριος 27, 2017, 12:53:35 μμ »
Μερικές παρατηρήσεις υπηρεσιακές/δημοσιουπαλληλικές κυρίως...πρώτον, ορθώς διορθώσατε/αφαιρέσατε στην υπογραφή του τίτλου το αδιόριστοι...σε μια έστω και ανοιχτή επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας  δεν χρησιμοποιείς μια ανύπαρκτη υπηρεσιακώς ιδιότητα...το εκπαιδευτικοί απλώς είναι εξαιρετικό... δεύτερον, η επιστολή μπορεί να απευθύνεται επιπλεόν ή να κοινοποιείται και προς τις διευθύνσεις διοίκησης προσωπικού πθμιας και δθμιας εκπαίδευσης(δύο ξεχωριστές είναι), αλλά και στην γενική δντρια διοίκησης προσωπικού πθμιας και δθμιας εκπαίδευσης (η Ε. Καρδαμίτση), τρίτον, όταν αναφέρεστε σε κυβερνητικούς αξιωματούχους το ορθό υπηρεσιακώς είναι να γράφεται πχ. "ο Υπουργός Επικρατείας Χ. Βερναρδάκης" και όχι το λανθασμένο "κ. Βερναρδάκης" ή το επίσης λάθος " ο Υπουργός κ. τάδε...".Μπορείτε επίσης, αν θέλετε, επειδή πρόκεται για αναφορά σε κάτοχο αξιώματος και όχι ιδιώτη να αναφέρετε απλά "ο Υπουργός Παιδειάς, ή Επικρατείας" χωρίς αναφορά στο όνομά του...

Αποσυνδεδεμένος chris75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 681
  • Φύλο: ’ντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #22 στις: Ιανουάριος 27, 2017, 12:56:11 μμ »
Ανεβάστε κάπου το προσωρινό ολκληρωμένο κείμενο για να δούμε και τίποτε άλλο...

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #23 στις: Ιανουάριος 27, 2017, 02:11:38 μμ »
Μερικές παρατηρήσεις υπηρεσιακές/δημοσιουπαλληλικές κυρίως...πρώτον, ορθώς διορθώσατε/αφαιρέσατε στην υπογραφή του τίτλου το αδιόριστοι...σε μια έστω και ανοιχτή επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας  δεν χρησιμοποιείς μια ανύπαρκτη υπηρεσιακώς ιδιότητα...το εκπαιδευτικοί απλώς είναι εξαιρετικό... δεύτερον, η επιστολή μπορεί να απευθύνεται επιπλεόν ή να κοινοποιείται και προς τις διευθύνσεις διοίκησης προσωπικού πθμιας και δθμιας εκπαίδευσης(δύο ξεχωριστές είναι), αλλά και στην γενική δντρια διοίκησης προσωπικού πθμιας και δθμιας εκπαίδευσης (η Ε. Καρδαμίτση), τρίτον, όταν αναφέρεστε σε κυβερνητικούς αξιωματούχους το ορθό υπηρεσιακώς είναι να γράφεται πχ. "ο Υπουργός Επικρατείας Χ. Βερναρδάκης" και όχι το λανθασμένο "κ. Βερναρδάκης" ή το επίσης λάθος " ο Υπουργός κ. τάδε...".Μπορείτε επίσης, αν θέλετε, επειδή πρόκεται για αναφορά σε κάτοχο αξιώματος και όχι ιδιώτη να αναφέρετε απλά "ο Υπουργός Παιδειάς, ή Επικρατείας" χωρίς αναφορά στο όνομά του...
Δεν ξέρω αν το "αδιόριστοι" στέκει υπηρεσιακώς, αλλά στέκει ουσιωδώς και δείχνει την ακριβή μας ιδιότητα!
Αν γράψουμε έτσι γενικά και αόριστα το "εκπαιδευτικοί Α/θμιας και Β/μιας", θα είναι σα να μιλάμε εξ ονόματος και των διορισμένων συναδέλφων, που δεν έχουν καμία ανάμειξη, ούτε ενημέρωση για την επιστολή μας! Δεν ξέρω, ας το ξαναδούμε, υποθέτω.
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #24 στις: Ιανουάριος 27, 2017, 02:53:12 μμ »
Μερικές παρατηρήσεις υπηρεσιακές/δημοσιουπαλληλικές κυρίως...πρώτον, ορθώς διορθώσατε/αφαιρέσατε στην υπογραφή του τίτλου το αδιόριστοι...σε μια έστω και ανοιχτή επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας  δεν χρησιμοποιείς μια ανύπαρκτη υπηρεσιακώς ιδιότητα...το εκπαιδευτικοί απλώς είναι εξαιρετικό... δεύτερον, η επιστολή μπορεί να απευθύνεται επιπλεόν ή να κοινοποιείται και προς τις διευθύνσεις διοίκησης προσωπικού πθμιας και δθμιας εκπαίδευσης(δύο ξεχωριστές είναι), αλλά και στην γενική δντρια διοίκησης προσωπικού πθμιας και δθμιας εκπαίδευσης (η Ε. Καρδαμίτση), τρίτον, όταν αναφέρεστε σε κυβερνητικούς αξιωματούχους το ορθό υπηρεσιακώς είναι να γράφεται πχ. "ο Υπουργός Επικρατείας Χ. Βερναρδάκης" και όχι το λανθασμένο "κ. Βερναρδάκης" ή το επίσης λάθος " ο Υπουργός κ. τάδε...".Μπορείτε επίσης, αν θέλετε, επειδή πρόκεται για αναφορά σε κάτοχο αξιώματος και όχι ιδιώτη να αναφέρετε απλά "ο Υπουργός Παιδειάς, ή Επικρατείας" χωρίς αναφορά στο όνομά του...
Ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις chris 75! Οι παραλήπτες συνδέονται με το περιεχόμενο της επιστολής. μπορεί να είναι και περισσότεροι και να αντικαταστήσουμε το κύριε Υπουργέ με το κ.κ. αλλά νομίζω ότι 1. ο υπουργός είναι αυτός που έχει την ευθύνη για διορισμούς διότι είναι πολιτικό το θέμα και όχι οι υφιστάμενοί του και 2. δεν φαίνεται ωραίο στην ίδια επιστολή το όνομα του υπουργού και πιο κάτω αυτά των άλλων. Μπορούμε όμως κατά την γνώμη μου να εμφανίζονται ως παραλήπτες δύο υπουργοί. Αυτός και ο Βερναρδάκης. Ο τελευταίος έκανε δηλώσεις για διορισμό εκπαιδευτικών επίσης. Στην τελευταία περίπτωση χρειάζεται μία μικρή τροποποίηση σε μία παράγραφο.

Στην κορυφή της επιστολής θα αναφερόμαστε στο υπουργείο και το όνομα του υπουργού. Προς τον υπουργό παιδείας κύριο ....

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #25 στις: Ιανουάριος 27, 2017, 03:06:48 μμ »
Δεν ξέρω αν το "αδιόριστοι" στέκει υπηρεσιακώς, αλλά στέκει ουσιωδώς και δείχνει την ακριβή μας ιδιότητα!
Αν γράψουμε έτσι γενικά και αόριστα το "εκπαιδευτικοί Α/θμιας και Β/μιας", θα είναι σα να μιλάμε εξ ονόματος και των διορισμένων συναδέλφων, που δεν έχουν καμία ανάμειξη, ούτε ενημέρωση για την επιστολή μας! Δεν ξέρω, ας το ξαναδούμε, υποθέτω.
Καλώς εμμένεις στην άποψή για το ΄΄αδιόριστοι΄΄. Νομίζω ότι στην τελική μορφή της επιστολής θα φανεί από μόνο του τι ταιριάζει περισσότερο. Η δική μου άποψη είναι ότι το αίτημα για μόνιμους διορισμούς δεν αφορά μόνο τους αδιόριστους. Αφορά όλους τους εκπαιδευτικούς αλλά και τους γονείς. Μα θα πει κάποιος πρώτα επιλέγουμε το ποιοι ΄΄είμαστε΄΄ και τι ΄΄θέλουμε΄΄ και μετά πάνω σ΄ αυτό γράφουμε την επιστολή. Να πω ότι εδώ μοιραστήκαμε μεταξύ δύο επιλογών και δημιουργείται έτσι θέμα.

Ας το αφήσουμε ανοικτό ή ας δώσει κάποιος λύση με μία ακόμα καλύτερη πρόταση.

Ερώτηση: Θα μπορούσαμε εναλλακτικά να γράψουμε ΄΄πρωτοβουλία αδιόριστων εκπαιδευτικών και γονέων αθμιας και βθμιας΄΄ και από κάτω οι υπογραφές με την ιδιότητα του καθένα, πάντα μέσω φόρμας;

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #26 στις: Ιανουάριος 27, 2017, 03:26:22 μμ »
Αν κάποιος είναι διορισμένος, αλλά στηρίζει το αίτημα για διορισμούς χωρίς όμως να είναι γονέας να μην υπογράψει? Εξ ονόματος κανενός δε μιλάει η επιστολή από μόνη της. Ούτε αδιόριστων ούτε διορισμένων ούτε γονέων γενικώς. Καθένας υπογράφει αν συμφωνεί και άμα θέλει.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 27, 2017, 03:29:18 μμ από lillie »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #27 στις: Ιανουάριος 27, 2017, 03:48:01 μμ »
Αν κάποιος είναι διορισμένος, αλλά στηρίζει το αίτημα για διορισμούς χωρίς όμως να είναι γονέας να μην υπογράψει? Εξ ονόματος κανενός δε μιλάει η επιστολή από μόνη της. Ούτε αδιόριστων ούτε διορισμένων ούτε γονέων γενικώς. Καθένας υπογράφει αν συμφωνεί και άμα θέλει.
Ναι, αλλά ποιος θα στείλει την αποστολή; Δεν πρέπει να υπάρχει ένας αποστολέας;
’ρα, για μία ακόμη φορά γράφω πως την επιστολή τη στέλνουμε εμείς, που είμαστε αδιόριστοι εκπαιδευτικοί, εμείς έχουμε την ευθύνη της σύνταξής της κι εμείς έχουμε συγκεκριμένο αίτημα, καθώς ζητούμε διορισμούς! Μπορεί κι άλλοι πολλοί να συμφωνούν μαζί μας για το θέμα των διορισμών, αλλά δε θα θέλουν να υπογράψουν, ίσως γιατί δεν είναι οι ίδιοι εκπαιδευτικοί και δεν τα ξέρουν τα πράγματα από "πρώτο χέρι"!
Τώρα ως προς το: "πρωτοβουλία αδιόριστων εκπαιδευτικών και γονέων α/θμιας και β/θμιας", δεν το βρίσκω επιτυχημένο, γιατί θυμίζει κάτι από συνδικαλιστική παράταξη κι εξάλλου η επιστολή από μόνη της είναι μια πρωτοβουλία!
Προσπαθώ να σκεφτώ κάτι καλύτερο.


Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159608
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 395
Σύνολο: 407

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.119 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.