0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
O τρόπος κατάταξης με βάση τον βαθμό Πτυχίου, πιστεύω ότι ορθώς αφαιρέθηκε το 2013 με το νέο Νόμο, γιατί απέκλειε τους χαμηλόβαθμους και δημιουργούσε ανισότητες χωρίς να δίνει ίσες ευκαιρίες στους υποψήφιους.Η αυτοκοροϊδία όπως και η αυτοδικαίωση δυστυχώς κερδίζει έδαφος και ολοένα συρρικνώνεται η συνείδηση. Εύχομαι Αυτή να μην μηδενιστεί, ώστε να υπάρχει μαγιά... και ναι όντως δεν έχω δικαίωμα να βάλλω εναντίον κανενός προσώπου, διοτι κι εγω όχι 100% οκ... τη διαδικασία εξετάζουμε...Να διευκρινίσω ότι το ζητούμενο δεν είναι να "τρυπώσω εγώ", αλλά να επιτύχουν όσοι το δικαιούνται, χωρίς χάρες, παρανομίες ή υποχωρήσεις
Σε ποιά σχολή/τμήμα αναφέρεσαι (2016-17), έτσι να το κοιτάξω.
Πες (γιατί κάθε θέμα είναι "συγκεκριμένο" {και χρονικά μεταβαλλομενο}):
Κάθε τμήμα έχει διαφορετικό βαθμό δυσκολίας οποτε ορθώς διεξάγονται εξετάσεις...
Επαναλαμβάνω: είναι κατατακτήριες για να μπεις σε μεγαλύτερο εξάμηνο, οπότε ορθώς απαιτούν να έχεις καλύψει ένα μέρος του γνωστικού αντικειμένου. Δεν είναι εισαγωγικές.
Υπάρχει καθοριστικότερο ΚΡΙΤΗΡΙΟ από την επιλογή μαθημάτων, όγκου-επιπέδου ύλης, πλήθους-εύρους εξεταζόμενων θεμάτων?
Όχι. Αλλά αυτό το κριτήριο προβλέπεται από το νόμο, από τη στιγμή που αναγνωρίζει στην Γενική Συνέλευση Τμήματος την αποκλειστική αρμοδιότητα του καθορισμού της ύλης. Επαναλαμβάνω στο ότι έχεις δίκιο στον αριθμό των θεμάτων, αν και όποιος ξέρει να βάζει θέματα, μπορεί να σου δώσει ένα θέμα που να απαιτεί σύγκριση 15 διαφορετικών πραγμάτων, να καλύψει όλη την ύλη και να είναι απόλυτα σύννομος. Επίσης, κριτήριο είναι και η βάση του 10, την οποία επίσης προβλέπει ο νόμος. Δεν ξέρω αν είσαι νομικός ή όχι, πάντως αν επιμένεις ότι διαβάζεις ορθά το νόμο, απευθύνσου σε δικηγόρο και κυνήγησε το δικαστικά. Αν και νομίζω ότι αν όντως υπάρχει παρανομία, κάποιος θα το είχε κάνει ήδη.
Αλλά αυτό το κριτήριο προβλέπεται από το νόμο, από τη στιγμή που αναγνωρίζει στην Γενική Συνέλευση Τμήματος την αποκλειστική αρμοδιότητα του καθορισμού της ύλης.
Τα ΑΕΙ/ΤΕΙ είναι πλήρως καλυμμένα με αυτή τη διαδικασία , όπου max εισαγομένων είναι 12% και όχι ακριβώς 12%, νομικά.
σε παρακαλώ, θα βοηθούσε πολύ εάν την παραπάνω τοποθέτησή σου τη δικαιολογούσες με αναφορές σε σημεία του Νόμου.όπως είδες από τις μακροσκελείς απαντήσεις μου, προσπαθώ να αποφύγω γενικές τοποθετήσεις και παραθέτω προς κρίση σας τα στοιχεία (άρθρα του νόμου) που φρονώ ότι οδηγούν στον προβληματισμό μουΣας παρακαλώ, όταν διαβάζετε τα παρακάτω τί καταλαβαίνετε; επιτρέπεται στα Τμήματα να θέτουν κριτήρια που έχουν ως αποτέλεσμα ακάλυπτες θέσεις ενώ υπάρχουν υποψήφιοι ? ναι ή όχι1) Άρθρο 16 του Συντάγματος : "H ακαδημαϊκή ελευθερία και η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλλάσσουν από το καθήκον της υπακοής στο Σύνταγμα." και ελάχιστα πιο κάτω "Tα ιδρύματα αυτά ... λειτουργούν σύμφωνα με τους νόμους που αφορούν τους οργανισμούς τους"2) Υ.Α. Φ1/192329/Β3/13-12-13 για τις Κατατακτήριες Εξετάσεις (...η μόνη) εάν τα Τμήματα είναι κατοχυρωμένα να κάνουν ότι θέλουν, ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΚΑΘΟΡΙΣΕ ΤΗΣ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΜΕ Υ.Α. (ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΝΟΜΟ)?3) Άρθρο 2, παράγραφος 4 της Υ.Α. που καθορίζει τις Κατατακτήριες για όλα τα Τμήματα :«Για την επιλογή των υποψηφίων προς κατάταξη πτυχιούχων δεν επιτρέπεται στα Τμήματα υποδοχής να θέτουν προϋποθέσεις ή κριτήρια που δεν προβλέπονται από το νόμο ή δεν επιτρέπουν την κάλυψη του προβλεπόμενου ποσοστού θέσεων παρά την ύπαρξη υποψηφίων.»4) Άρθρο 1, παράγραφος 1 : «Το ποσοστό των κατατάξεων... ορίζεται σε ποσοστό 12% επί του αριθμού των εισακτέων κάθε ακαδημαϊκού έτους» (σε 12% κι όχι έως 12%) 5) Άρθρο 2, παράγραφος 6 : «Τα μέλη της Επιτροπής Κατατάξεων προσέρχονται δύο (2) ώρες πριν την έναρξη της εξέτασης κάθε εξεταζόμενου μαθήματος στο χώρο διενέργειας της εξέτασης. Τα δύο μέλη της Επιτροπής που διδάσκουν το γνωστικό αντικείμενο ή συγγενές γνωστικό αντικείμενο που εξετάζεται κάθε φορά προτείνουν από κοινού τουλάχιστον έξι (6) θέματα και η Επιτροπή επιλέγει τρία (3) από αυτά. Στη συνέχεια ακολουθεί κλήρωση για την επιλογή ενός (1) θέματος για κάθε εξεταζόμενο μάθημα»και κάτι Δεύτερο... επί της διαδικασίας, τι λέτε; επιτρέπεται στα Τμήματα να ορίζουν (ΓΣ) και ανακοινώνουν (επίσημη ιστοσελίδα) τα μαθήματα και την ύλη μετά της 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ? δεν είναι εκπρόθεσμα? όταν ο νομοθέτης..Άρθρο 2, παράγραφος 3 «Τα εξεταζόμενα μαθήματα και η ύλη τους ορίζονται με απόφαση της Συνέλευσης Τμήματος του Πανεπιστημίου ή του ΤΕΙ ή της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. το αργότερο μέχρι 30 Απριλίου του προηγούμενου ακαδημαϊκού έτους και αναρτώνται στην επίσημη ιστοσελίδα του»...ξοδέψτε 10' στο διαδίκτυο και κάντε τυχαίες αναζητήσεις να δείτε εάν τηρείται ευλαβικά η παραπάνω εντολή......ο ΚΟΦΤΗΣ όμως βαθμός>10μ. θερίζει... εφόσον τα Τμήματα θεωρούν ότι εφάρμοσαν την Υ.Α... εφαρμόστηκαν όμως όλα όσα εντέλλει? ή όχι ...