*

Αποστολέας Θέμα: Ειδικότητες στο Δημοτικό: Η ώρα του παιδιού  (Αναγνώστηκε 8874 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Ειδικότητες στο Δημοτικό: Η ώρα του παιδιού
« Απάντηση #56 στις: Μάρτιος 21, 2017, 11:55:54 πμ »
gia96 εύχομαι του χρόνου να έχω τη κόρη σου!
Χωρίς κανένα ίχνος ειρωνείας, πραγματικά θα το ήθελα πολύ!
Με ή χωρίς εργαστήριο, δεν με νοιάζει... Το μάθημα της Πληροφορικής είναι, ήταν και θα είναι ελκυστικό για τους μαθητές μας....όπως τότε στα ολοήμερα, ωρομίσθιοι  :)  ;)  :-*
Μακάρι, για να γνωρίσω και σένα και τη δουλειά σου!
Πάντως, η κόρη μου θα σε εκπλήξει θετικά με όσα ξέρει στην Πληροφορική! Ίσως να την επιλέξει και επαγγελματικά, αν την εμπνεύσεις!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδικότητες στο Δημοτικό: Η ώρα του παιδιού
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:42:31 »

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2550
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Ειδικότητες στο Δημοτικό: Η ώρα του παιδιού
« Απάντηση #57 στις: Μάρτιος 21, 2017, 06:30:42 μμ »
Μακάρι, για να γνωρίσω και σένα και τη δουλειά σου!
Πάντως, η κόρη μου θα σε εκπλήξει θετικά με όσα ξέρει στην Πληροφορική! Ίσως να την επιλέξει και επαγγελματικά, αν την εμπνεύσεις!

Χαρά μας να δουλεύουμε με τέτοιους μαθητές  :)
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2490
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδικότητες στο Δημοτικό: Η ώρα του παιδιού
« Απάντηση #58 στις: Μάρτιος 21, 2017, 10:06:56 μμ »

Σε αυτό, λοιπόν, που εγώ έχω καταλήξει είναι πως τα μαθήματα ειδικοτήτων δε διδάσκονται με την απαιτούμενη "καινοτόμο" διάσταση, που θα τα έκαναν ελκυστικά στους μικρούς μαθητές, καθώς οι περισσότεροι καθηγητές αυτών των ειδικοτήτων θεωρούν πιο εύκολο για τους ίδιους να ακολουθήσουν "την περπατημένη", αλλά βαρετή οδό! Ένα απλό ερώτημα: αλήθεια, πόσοι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων έχουν επιχειρήσει να συνδυάσουν τη μάθηση με κάποιες παιγνιώδεις μορφές διδασκαλίας, όπως π.χ. την τέχνη (γενικότερα) και να εμπλουτίσουν έτσι με ενδιαφέροντα τρόπο το μάθημά τους; Ελάχιστοι, για να μην πω κανείς, γιατί φοβούνται πως το μάθημα θα παρεκτραπεί. Όμως, αν ήξεραν και είχαν σχεδιάσει καλά τι να κάνουν και φυσικά είχαν τις απαραίτητες οργανωτικές ικανότητες, θα το επέλεγαν χωρίς δεύτερη σκέψη! Πόσο πιο εύκολα θα μάθαιναν οι μαθητές  Αγγλικά, αν τα διδάσκονταν σαν να επρόκειτο για κάποιο θεατρικό έργο, στο οποίο όλοι θα συμμετείχαν και θα  αυτενεργούσαν; Πόσο πιο ενδιαφέρον θα γινόταν το μάθημα των Καλλιτεχνικών π.χ. και πόσο θα παρακινούνταν τα παιδιά να ζωγραφίσουν, αν την ώρα των Καλλιτεχνικών έβγαιναν εκτός της σχολικής αίθουσας και αποτύπωναν ό,τι τους εντυπωσιάζε;
Δεν ξέρω, βέβαια, κατά πόσο οι συνάδελφοι έχουν την ελευθερία (από το Δ/ντή κλπ.) να διδάξουν με τον παραπάνω καινοτόμο τρόπο, αλλά θα ήταν πολύ χρήσιμο να το επιχειρούσαν και θα άξιζε να προσπαθούσαν να πείσουν όποιον είχε επιφυλάξεις! Άλλωστε, οι εκπαιδευτικοί είναι ανοιχτόμυαλοι και υπεύθυνοι!
Και ασφαλώς, αν τα μαθήματα ειδικοτήτων διδάσκονταν κάπως έτσι, τα ξενόγλωσσα φροντιστήρια και τα ινστιτούτα θα ήταν πολύ πιο περιορισμένα και δε θα ήταν απαραίτητα, για να πάρουν οι μαθητές το Lower, το Proficiency ή το ECDLCore! Η γνώση θα είχε κατακτηθεί ήδη στο σχολείο!
Σίγουρα η βιωματική μάθηση είναι αυτή που μένει.
Μπορώ να μιλήσω για το αντικείμενο που διδάσκω. Στο μάθημα των Καλλιτεχνικών, ειδικά στα σχολεία της επαρχίας, όταν υπάρχει καλλιτεχνικός στο σχολείο, συνηθίζεται με πολύ καλά αποτελέσματα, να βγαίνουν οι μαθητές έξω, έστω και στην αυλή του σχολείου για να αντλήσουν ερεθίσματα και έμπνευση από το φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον. Στο πνεύμα αυτό γινονται και άλλες εικαστικές παρεμβάσεις όπως τοιχογραφίες στους τοίχους των σχολείων, τρισδιάστατες κατασκευές με ανακυκλώσιμα υλικά, σκηνικά και κοστούμια θεατρικών παραστάσεων κλπ. Μερικοί διευθυντές αλλά και εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων είναι ακόμα διστακτικοί σε καινοτόμες  μεθόδους που αναβαθμίζουν το μάθημα,  νομίζω όμως ότι σιγά-σιγά αυτές κερδίζουν έδαφος διότι εκεί βρίσκεται το μέλλον της εκπαίδευσης.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 21, 2017, 10:10:59 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2550
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Ειδικότητες στο Δημοτικό: Η ώρα του παιδιού
« Απάντηση #59 στις: Μάρτιος 21, 2017, 11:06:20 μμ »
...μιας κ αναφερθήκαμε στα εικαστικά, ο/η εικαστικός σε συνεργασία με τον/την Πληροφορικό μπορεί να φτιάξει παπάδες!!! Προγραμματισμός στο scratch  με πίνακες του Mondrian .............!!! Μαγεία <3

Αλλά αυτά μόνο όταν ξανααποκτήσουμε το 2ώρο  :'(
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδικότητες στο Δημοτικό: Η ώρα του παιδιού
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:42:31 »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2490
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδικότητες στο Δημοτικό: Η ώρα του παιδιού
« Απάντηση #60 στις: Μάρτιος 21, 2017, 11:24:21 μμ »
anneta, συμφωνώ.
To scratch είναι πολύ χρήσιμο εργαλείο και προσφέρεται με άριστα αποτελέσματα για συνεργασία μεταξύ καλλιτεχνικού και πληροφορικού. Το τι παιχνίδια με σκορ, χαρακτήρες, υπόβαθρα, ζωγραφική, σενάρια  κλπ  μπορούν να δημιουργήσουν οι μαθητές δημοτικού και γυμνασίου διασκεδάζοντας και μαθαίνοντας, δεν λέγεται. Η  καλύτερη εισαγωγή στο animation. Φυσικά με  πληροφορικούς και καλλιτεχνικούς σε όλα τα σχολεία + αρκετούς και γρήγορους υπολογιστές :)

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2550
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Ειδικότητες στο Δημοτικό: Η ώρα του παιδιού
« Απάντηση #61 στις: Μάρτιος 21, 2017, 11:32:25 μμ »
Τόσο απλό αλλά και τόσο μακρυνό συνάμα!  :-*

Με αυτή τη φράση σου harac:
" Φυσικά με  πληροφορικούς και καλλιτεχνικούς σε όλα τα σχολεία + αρκετούς και γρήγορους υπολογιστές "

θα ονειρευτώ απόψε  ;)


Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2490
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδικότητες στο Δημοτικό: Η ώρα του παιδιού
« Απάντηση #62 στις: Μάρτιος 21, 2017, 11:50:36 μμ »
Ιδανικό γιά animation- κουιζ για τα μαθήματά μας, με πολύ γέλιο! Ελεύθερα λογισμικά  υπάρχουν καθώς και όρεξη, εργαστήρια και υπολογιστές δεν έχουμε...και τρέχουμε το λιγότερο σε τρία σχολεία με την ψυχή στο στόμα....
....και με σπάσιμο τμημάτων στα καλλιτεχνικά διότι άντε  να κάνεις εργαστηριακό  μάθημα, χωρίς εργαστήριο με 20+ μαθητές!  Καληνύχτα μας λοιπόν και όνειρα γλυκά! :)

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Ειδικότητες στο Δημοτικό: Η ώρα του παιδιού
« Απάντηση #63 στις: Μάρτιος 23, 2017, 11:40:58 πμ »
Χαρά μας να δουλεύουμε με τέτοιους μαθητές  :)
Κι εμάς τους γονείς, που τυχαίνει να είμαστε και εκπαιδευτικοί, χαρά μεγάλη να έχουμε τόσο προχωρημένους, ανοιχτόμυαλους και ορεξάτους για καινοτομίες εκπαιδευτικούς (σύμφωνα με τα μηνύματά σου που προηγήθηκαν και διάβασα), για να μπορέσουμε όταν συναντηθούμε από κοντά να κάνουμε και καμιά συζήτηση ουσίας!
Πάντως, ο καλός και άξιος εκπαιδευτικός στις δυσκολίες φαίνεται! Αυτό είναι κανόνας δίχως εξαιρέσεις!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158559
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 373
Σύνολο: 384

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.