0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ενώ οι φιλόλογοι κάνουν καλύτερη δουλειά και γι'αυτό δεν πάει κανείς φροντιστήριο έκθεση, αρχαία και λατινικά. Στο ένα από τα σχολεία που πηγαίνω η συνάδελφος της πληροφορικής κάνει μάθημα σε εργαστήριο με 5 υπολογιστές εκ των οποίων δουλεύει μόνο ο ΕΝΑΣ και το μικρότερο τμήμα που έχει είναι 19 παιδιά. Δηλαδή στην καλύτερη περίπτωση 19 παιδιά προσπαθούν να καθίσουν σε έναν υπολογιστή.
Η πιο εύκολη απάντηση στο "γιατί δεν κάνω την δουλειά μου καλά" είναι "γιατί δεν την κάνει ούτε ο άλλος". Βρίσκω εξαιρετικά κοντόφθαλμη την άποψη ότι για την επιτυχία των παιδιών στις πανελλήνιες ευθύνονται τα φροντιστήρια ενώ για την αποτυχία φταίει το σχολείο. Η συντριπτική πλειοψηφία των παιδιών πηγαίνει φροντιστήρια, δεν γράφουν όλα όμως στις πανελλήνιες. Και μην ξεχνάμε ότι έχουν υπάρξει παιδιά που έχουν επιτύχει στις πανελλήνιες χωρίς φροντιστήριο. Το πρόβλημα είναι πολύ βαθύτερο και νομίζω ότι η Έσπερος με έχει καλύψει απόλυτα. Και για να επιστρέψουμε στο θέμα, νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε ότι οι συνθήκες υπό τις οποίες καλούμαστε να κάνουμε τη δουλειά μας (ή καλύτερα το λειτούργημά μας) είναι εξαιρετικά δύσκολες. Αυτό όμως δεν μας απαλλάσσει από την ατομική ευθύνη. Έχουμε περιθώρια παρέμβασης. Δεν είναι πολλά, αλλά υπάρχουν. Και νομίζω πως το νόημα αυτής της συζήτησης είναι να δώσουμε ιδέες ο ένας στον άλλο πώς να κάνουμε τη δουλειά μας καλύτερα με αυτές τις συνθήκες.
Το σχόλιό μου ήταν απάντηση στην άποψη ότι δε γίνεται σωστή δουλειά στα σχολεία σε Αγγλικά και Πληροφορική και αυτός είναι ο λόγος που τα φροντιστήρια είναι γεμάτα το απόγευμα. Αν εσύ από αυτό κατάλαβες ότι εγώ ή κάποιοι άλλοι συνάδελφοι Αγγλικών και Πληροφορικής όντως δεν κάνουμε καλά τη δουλειά μας και αυτό επειδή δεν την κάνουν οι άλλοι ... δεν ξέρω τι να απαντήσω.
Τα παιδιά είναι έτσι και εκφράζουν τέτοιες γνώμες και επιθυμίες, γιατί επηρεάζονται από τις οικογένειες στις οποίες μεγαλώνουν
Ωραίο ανέκδοτο! Σας ζητούν από τη διεύθυνση του σχολείου να κάνετε τον "μπαμπούλα", για να μάθουν τα παιδιά; Σε ποιο σχολείο; Οι διευθυντές που εγώ ξέρω σου λένε με σχετική αδιαφορία: "μπες μέσα στην τάξη και κάνε ό,τι νομίζεις, αρκεί να γίνει το μάθημα". Και κάτι τελευταίο: τα παιδιά δε μαθαίνουν δυστυχώς Αγγλικά ούτε Πληροφορική στο σχολείο, γι' αυτό και τα φροντιστήρια και τα κέντρα πληροφορικής έξω είναι γεμάτα κάθε απόγευμα και τα Σαββατοκύριακα. Αν γινόταν σωστή δουλειά στα σχολεία, όλα αυτά θα ήταν περιττά!
Πώς είσαι σίγουρη ότι δεν την έχεις φέτος?
Καταρχάς, χαίρομαι ειλικρινά που κάποιος συνάδελφος δε βρίσκει "τρελά" ή "γραφικά" ή μονόπλευρα τα όσα έγραψα χθες σχετικά με τα μαθήματα ειδικοτήτων στο δημοτικό, τα φροντιστήρια κλπ.