*

Αποστολέας Θέμα: 30-3-2017 Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ  (Αναγνώστηκε 35552 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος LiK

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δημοσιεύτηκε: Παρασκευή, 31 Μάρτιος, 2017
Τι ειπώθηκε στη Βουλή:
Και έρχομαι στο τελευταίο, στα θέματα της ειδικής εκπαίδευσης. Και εδώ, λοιπόν, θα ήθελα να είστε περισσότερο προσεκτική. Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν δύο τμήματα στα ελληνικά πανεπιστήμια, το ένα στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και το άλλο στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, τα οποία στον τίτλο τους έχουν και τις λέξεις «ειδική αγωγή».
..................
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων): Αφήστε με να τελειώσω, κυρία συνάδελφε. Στον τίτλο τους, λοιπόν, έχουν και αυτήν τη φράση. Μάλιστα, στον Βόλο είναι και αρκετά διαφοροποιημένος ο τίτλος απ’ ό,τι στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Αυτά τα άτομα είχαν τη δυνατότητα, είχαν το δικαίωμα να προτάσσονται στους πίνακες. Οπότε είχε κανείς το εξής πολύ περίεργο φαινόμενο: Κάποιος να έχει τελειώσει έναν παραπλήσιο κλάδο, να έχει κάνει μεταπτυχιακά στην ειδική αγωγή -διότι, όπως ξέρετε, ένας τεράστιος αριθμός των μεταπτυχιακών και των διδακτορικών δεν είναι στο αντικείμενο στο οποίο πήρες πτυχίο, αλλά σε ένα ευρύτερο πλαίσιο για ένα πολύ συγκεκριμένο θέμα- και να είναι κάτω στον κατάλογο από κάποιον που είχε πάρει πτυχίο από αυτά τα δύο τμήματα. Είχες, λοιπόν, άτομα που τελείωσαν παραπλήσιο τμήμα, έκαναν μεταπτυχιακά και διδακτορικά στην ειδική αγωγή, είχαν επαγγελματική εμπειρία και αυτά τα άτομα στον κατάλογο ήταν κάτω από κάποιον που είχε πάρει πτυχίο από αυτά τα δύο τμήματα.
 
Εμείς αυτό δεν το θεωρούμε δίκαιο, γιατί αποτελεί παραβίαση της αρχής της ισονομίας. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα! Είπαμε, λοιπόν, να ενισχύσουμε με μόρια τους συναδέλφους που έχουν πάρει πτυχίο από αυτά τα δύο τμήματα, ώστε να υπάρχει ένα κριτήριο ισονομίας.

Να σας πω και κάτι άλλο; Άδικα έχετε αυτήν τη διαμάχη και δημιουργήθηκε, εν πάση περιπτώσει, αυτή η αίσθηση και χθες εδώ στη Βουλή, όταν όλοι θα προσληφθούν ως αναπληρωτές. Διότι οι ανάγκες είναι τεράστιες. Πέρυσι κάναμε δέκα χιλιάδες προσλήψεις και φέτος θα κάνουμε τον ίδιο αριθμό. Επομένως, όλοι θα προσληφθούν. Ας προσληφθούν, όμως, επιτέλους με κριτήρια ισονομίας σ’ αυτήν τη χώρα.

Σας ευχαριστώ πολύ.
........................................
Επειδή μιλάει πολύ για παραπλήσιους κλάδους και για ισονομία, μάλλον δεν του έχει πει κανείς ότι οι ΠΕ71 και οι ΠΕ61 προσλαμβάνονται μόνο για την ειδική αγωγή.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 01, 2017, 12:53:09 πμ από LiK »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1549
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Θα συμφωνήσω απόλυτα.
Δεν ξερω ποση σημασια εχει αυτο που θα αναφερω....αλλα αυτη την στιγμη ολοι οι καθηγητες του πανεπιστημιου θεσσαλιας σχολη ειδικης αγωγης...κανενας δεν ειναι με βασικο πτυχιο ειδικης..ολοι ειναι με μεταπτυχιακο και διδακτορικο...

Αποσυνδεδεμένος Marios 1980

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 457
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δεν έχω σχέση με ΕΑΕ, δεν είμαι ΠΕ71. Πολύ θα βόλευε τη συνάδελφο που υποστηρίζει τα παραπάνω, αλλά δεν έχω. Δεν έχω καν σχέση με πρωτοβάθμια.

Θα ήθελα όμως να ενθαρρύνω τους συναδέλφους μου από τη δευτεροβάθμια, αφού προφανώς τα βασικά πτυχία είναι "πατσαβουράκια" σχεδόν και "ανταλάσσονται" με μεταπτυχικά 9 μηνών στα Ιταλικά και στα Βουλγάρικα με 1 2ημερο παρακολούθηση την Καθαρά Δευτέρα στη Ρώμη, να κάνουμε και μεις κανα μεταπτυχιακό στο παιδαγωγικο  γενικής αγωγής στη Ιταλία και να και να ζητήσουμε αυτές οι ωραίες διατάξεις να ισχύσουν και για τα δικά μας πτυχία!!!

Και να μπαίνουμε οι μαθηματικοί με μεταπτυχιακό Παιδαγωγικού στα Μαθηματικά στο δημοτικο

οι φιλολογοι με με μεταπτυχιακό Παιδαγωγικού στη Γλώσσα

Οι θεολόγοι με μεταπτυχιακό στα θρησκευτικα, οι μηχανικοί περιβάλλοντος στο αντίστοιχο μάθημα και πάει λέγοντας.
 ;D  ;D  ;D

Αποσυνδεδεμένος Marios 1980

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 457
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δεν ξερω ποση σημασια εχει αυτο που θα αναφερω....αλλα αυτη την στιγμη ολοι οι καθηγητες του πανεπιστημιου θεσσαλιας σχολη ειδικης αγωγης...κανενας δεν ειναι με βασικο πτυχιο ειδικης..ολοι ειναι με μεταπτυχιακο και διδακτορικο...
Καλά το λες, καμία σημασία δεν έχει γιατι:
δεν είχαν ανοίξει καν αυτές οι σχολές πριν 15 χρόνια. Προφανώς και στελεχώθηκαν από ΔΕΠ παιδαγωγικών τμημάτων.

Αφού η σχολή η ίδια δεν υπήρχε, τα ΔΕΠ με βασικό πτυχίο από την ίδια σχολή  που θα τα βρίσκανε?!?!?
το ίδιο συνέβαινε και πριν 30 -40 χρόνια στα τμηματα πληροφορικής/επιστήμης υπολογιστών 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Δυστυχώς έτσι είναι Μarios 1980. Οι πολλοί δεν βλέπουν τέτοιες τακτικές θα εφαρμόζονται στο μέλλον και εναντίον τους. Το υπουργείο με τις ενέργειές του δημιουργεί κλίμα αντισυναδελφικό μεταξύ των εκπαιδευτικών και αυτό δεν είναι τυχαίο. Είναι μέθοδος δοκιμασμένη και επιτυχημένη και παρόμοια για να βρούμε στην ιστορία θα πρέπει να γυρίσουμε στο Β παγκόσμιο.

Το υπουργείο το ενδιέφερε να περάσει τα σχετικά με τους μόνιμους για να μειώσει το κόστος αλλά και άλλες υπηρεσίες που με άλλο τρόπο πλέον δεν παρέχονται. Τι έκανε λοιπόν το αγαπημένο, στο λόγο μας μόνο, υπουργείο; Προκάλεσε ανατροπή στα ισχύοντα, χώρισε τους εκπαιδευτικούς σε δύο μεγάλες ομάδες που βάλλουν ή μία εναντίον της άλλης. Δείτε τα σχόλια στη διαβούλευση και θα καταλάβετε αν δεν ασχοληθήκατε ακόμη. Στη μονομαχία με τον αυτόματο τρόπο αποστολής μηνυμάτων, συμμετέχουν κυρίως νεότεροι συνάδελφοι από την πρωτοβάθμια διότι εκεί υπάρχουν οι δύο κατηγορίες και το συμφέρον της μίας ομάδας είναι καταστροφή της άλλης. Επιπλέον τα χρόνια πέρασαν, ήρθε και η κρίση και τα ήθη έχον αλλάξει. Όποιος σωθεί, όλα τα μέσα είναι θεμιτά πλέον.

Αύριο-μεθαύριο θα ρθει ένας άλλος υπουργός, μία άλλη κυβέρνηση και προκειμένου να παράξει έργο ή για να περάσει κάποια παράπλευρα μέτρα και θα προκαλέσει εκ νέου ανατροπές.


Αποσυνδεδεμένος ρακοσυλλέκτης πτυχίων

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 309
  • Ευχαριστώ τους ΦΕΚίτες που μου άνοιξαν τα μάτια!
    • Προφίλ
εγω πιστευω οτι αυτη η υπουργικη αποφαση θα εφαρμοστει ΜΟΝΟ  για το σχολικο ετος 2107 - 2018. αναμενουμε ακομα την περιφημη αποφαση απο την πιλοτικη δικη του στε ΟΤΑΝΝΝΝ ΓΙΝΕΙΙΙΙΙ, η οποια λογικα θα επιφερει μεγαλες αλλαγες ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ.
η γνωμη μου ειναι οτι ΔΕΝ γινεται:
1. ενα πτυχιο να δινει 5 μορια ενω η προυπηρεσια να φτανει στο θεο.
2. οι τριτεκνοι να υπερπηδουν αυτους που εχουν διδακτορικο.
αναμενουμε τις εξελιξεις.

Αποσυνδεδεμένος Daskalos!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 237
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Καλησπέρα σας συνάδελφοι.

Αρχικά ας συστηθούμε... Είμαι ο Κωνσταντίνος, είμαι 26 χρονών και με καμάρι δηλώνω Ειδικός Παιδαγωγός. Τελείωσα το Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης το 2013 και πριν καν αποφοιτήσω άρχισα να ψάχνω τα συγγράμματα για να δώσω κατατακτήριες εξετάσεις στο Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής. Να σας θυμίσω ότι μέχρι τότε δεν είχε περάσει ακόμα η πρόταξη των ΠΕ61/ΠΕ71, οπότε η απόφασή μου ήταν καθαρά συνειδητή. Βλέπετε δεν είχα τα λεφτά για να πραγματοποιήσω μεταπτυχιακό, αφήστε που ως αφελής ιδεαλιστής ήθελα να σπουδάσω την Ειδική Αγωγή σωστά. Δεν θεωρούσα ότι το μεταπτυχιακό της Ιταλίας/Βουλγαρίας/Κύπρου θα μου προσέφερε κάποιο ουσιαστικό επαγγελματικό εφόδιο και δεν ήθελα να λειτουργήσω με τη λογική του μέσου Έλληνα δημοσίου υπάλληλου (έλα μωρέ, ξεκίνα εσύ το μεταπτυχιακό να προλάβεις να βολευτείς και τις γνώσεις που θέλεις και χρειάζεσαι θα τις αποκτήσεις με το πέρασμα του χρόνου). Δίνω λοιπόν εξετάσεις και περνάω, ενώ το Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς (2013) ξεκινούν το μεταπτυχιακό της Ιταλίας κάμποσοι φίλοι μου, μερικοί από τους οποίους μάλιστα είχαν αποφοιτήσει το Σεπτέμβριο!!

Η ιστορία γνωστή... Επί 7 μήνες μαθαίνανε απ' έξω 300 περίπου ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, χωρίς να έχουν την παραμικρή ιδέα για το περιεχόμενο τους, αλλά βρίσκοντας λέξεις κλειδιά για να τις συνδέσουν με τη σωστή απάντηση, τον Απρίλιο πήγαν και μια εκδρομούλα μέχρι την Ιταλία, μέχρι το τέλος του ίδιου μήνα κατέθεσαν την πτυχιακή τους εργασία στα ελληνικά και την μετέφρασε το φροντιστήριο, ενώ τον Μάιο δώσανε τελικές "εξετάσεις" στις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής που μαθαίνανε τόσους μήνες. Παράλληλα εγώ σε διάστημα 2,5 ετών πραγματοποίησα τις δεύτερες σπουδές μου, εξετάστηκα επιτυχώς σε 48 μαθήματα, πολλά από τα οποία μάλιστα απαιτούσαν τακτική παρακολούθηση και εξαμηνιαίες εργασίες πριν φτάσεις στην εξεταστική (τα 12 μαθήματα που αναγνώρισα δεν τα υπολογίζω καν, αλλά οι προπτυχιακοί φοιτητές πρέπει να περάσουν 60 μαθήματα για να τους απονεμηθεί το πτυχίο!!!), έκανα πρακτική σε 4 εξάμηνα -δύο στα γενικά σχολεία και δύο στα ειδικά - καθώς αποφάσισα να αλλάξω κατεύθυνση και να γίνω Νηπιαγωγός Ειδικής Αγωγής και φέτος δουλεύω για πρώτη φορά σε Ειδικό Νηπιαγωγείο.

Όχι λοιπόν, δεν δέχομαι την πλήρη απαξίωση των σπουδών μου. Δεν μπορώ ούτε κατά διάνοια να συγκρίνω τις σπουδές 4 χρόνων στην Ειδική Αγωγή με ένα μεταπτυχιακό που στην καλύτερη των περιπτώσεων απαιτεί την επιτυχή εξέταση σε 12 εισαγωγικά μαθήματα για τη λήψη του πτυχίου, είτε πρόκειται για μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως είτε δια ζώσης. Δεν πρόκειται να μπω στη διαδικασία να λογομαχήσω με συναδέλφους που πραγματοποίησαν μεταπτυχιακές σπουδές, γατί ξέρω πολύ καλά πως το θέμα δεν είναι προσωπικό, αλλά έχει να κάνει με τα επαγγελματικά δικαιώματα ενός κλάδου, τα οποία σε όλο το δημόσιο τομέα γενικότερα και στον τομέα της εκπαίδευσης ειδικότερα πηγάζουν από τον βασικό τίτλο σπουδών και μόνο. Στεναχωριέμαι με τους συναδέλφους που δεν μπορούν να κατανοήσουν κάτι τόσο απλό και δεν αντιλαμβάνονται ότι αύριο μπορεί να βρεθούν αυτοί στη θέση μας. Τέλος, έχω τερματίσει πια την προσπάθεια... Η χώρα αυτή επί σειρά ετών με ταΐζει την μία απογοήτευση μετά την άλλη, με αποκορύφωμα την τροπολογία των τελευταίων ημερών. Δεν μπορεί φέτος να με θεωρούν ικανό να διδάξω και του χρόνου απλά να μην τους κάνω. Δεν μπορεί να δίνει το δικαίωμα στους συναδέλφους της Γενικής Αγωγής να μεταφέρουν την προϋπηρεσία τους σε ΔΥΟ πίνακες και να χρησιμοποιούν την Ειδική Αγωγή ως προσωρινή λύση μέχρι να μαζέψουν αρκετά μόρια για τους πίνακες της Γενικής, ενώ την ίδια στιγμή στερούν σε εμάς τη δυνατότητα να διεκδικήσουμε μια θέση αναπληρωτή στο αντικείμενο που επιλέξαμε να σπουδάσουμε. Και το χειρότερο όλων... Δεν μπορεί να μας λένε ότι για τα επόμενα δύο χρόνια δεν θα πραγματοποιηθεί ούτε ένας μόνιμος διορισμός στην Παιδεία και εμείς να "χαιρετίζουμε" την τροπολογία επειδή απλά μας βολεύει.

Καλώ λοιπόν δημόσια τους συναδέλφους της γενικής που αντιλαμβάνονται το αυτονόητο - και ευτυχώς βλέπω ότι είναι αρκετοί - να μας στηρίξουν στη δημόσια διαβούλευση αφήνοντας το σχόλιο τους. Όχι ότι πρόκειται να αλλάξει κάτι, τα πάντα είναι προαποφασισμένα , περισσότερο για την τιμή των οπλών.

Φιλικά και συναδελφικά,
Κωνσταντίνος
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 01, 2017, 02:35:19 μμ από Daskalos! »

Αποσυνδεδεμένος ρακοσυλλέκτης πτυχίων

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 309
  • Ευχαριστώ τους ΦΕΚίτες που μου άνοιξαν τα μάτια!
    • Προφίλ
Κωνσταντίνε, έχεις απόλυτο δικιο για όσα γράφεις. Με τις πορείες, τις διαδηλώσεις, τις καταλήψεις των σχολών δεν θα ιδρώσει το αυτί τους . Η μόνη λύση για μένα ειναι όσοι ειναι πτυχιούχοι να προσφυγουν στο στε, να κινηθούν νομικά, για να αποδειχθεί εάν ειναι συνταγματικός η οχι αυτός ο τρόπος μοριοδότησης. Μονο και μονο τότε θα αναγκαστεί η οποία κυβέρνηση να συμμορφωθεί. Αυτο αφορά μονο τους πτυχιούχους και οχι τους φοιτητές, οι οποίοι δεν έχουν ακομα έννομο συμφέρον κ δικαίωμα.
ΥΓ: ειναι πολλα τα λεφτάαααα που σκάνε στο δοαταπ

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Δυστυχώς έτσι είναι Μarios 1980. Οι πολλοί δεν βλέπουν τέτοιες τακτικές θα εφαρμόζονται στο μέλλον και εναντίον τους. Το υπουργείο με τις ενέργειές του δημιουργεί κλίμα αντισυναδελφικό μεταξύ των εκπαιδευτικών και αυτό δεν είναι τυχαίο. Είναι μέθοδος δοκιμασμένη και επιτυχημένη και παρόμοια για να βρούμε στην ιστορία θα πρέπει να γυρίσουμε στο Β παγκόσμιο.
Mε συγχωρείς, αλλά αυτή η καραμελίτσα των πάντα αγαθών και αθώων εργαζομένων, ακριβώς γιατί έχουν την ιδιότητα των εργαζομένων, ας σταματήσει κάποια στιγμή. Το  υπουργείο έχει δημιουργήσει τη διαμάχη μεταξύ των ειδικοτήτων ΠΕ71 και ΠΕ70.50, από μόνο του και εκ του μηδενός; Μήπως πρώτα και επί χρόνια συγκεκριμένες συντεχνίες και οι συνδικαλιστές τους απαιτούν να πάρουν κομμμάτι από άλλες, πιέζοντας πολιτικά προς την κατεύθυνση της υποβάθμισης των άλλων για να αναδειχθούν οι ίδιοι; Ε; Είναι πρώτη φορά που βλέπουμε συντεχνιακό και κοινωνικό παρασιτισμό σε αυτή τη χώρα;
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 01, 2017, 03:22:12 μμ από Green »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3643
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Ειμαι εκπαιδευτικος ειδικης αγωγης με μεταπτυχιακο. Τελειωσα το τμημα νηπιαγωγων το 2000. Δεν υπηρχε τοτε το τμημα του Βολου, και ηθελα παντα να ασχοληθω με την ΕΑ. Εκανα, λοιπον, ενα μεταπτυχιακι. Οταν τελειωσαν με το ΔΙΚΑΤΣΑ (νυν ΔΟΑΤΑΠ) στην περιφερεια μου ημουν η μοναδικη νηπιαγωγος πιυ ηθελε να εργαστει στην ΕΑ(τοτε μπορουσαμε να κανουμε αιτηση σε 4 νομους μονο). Οποτε, αρχισα να δουλευω σε ειδικο πλαισιο το 2003. Το 2005, εδωσα ΑΣΕΠ και διοριστηκα σε τοπο οπου υπηρχε ειδικο πλαισιο αλλα δεν εκανε κανενας απο του πρωτους τοτε αποφοιτους το Βολου να παει. Πηγα εγω, με εσωτερικη αποσπαση απο το δυσπροσιτο οπου ημουν. Μετα 2 χρονια πηρα μεταθεση σε ΚΕΔΔΥ οπου εξακολουθω να ειμαι μεχρι τωρα.
14 χρονια στην ειδικη αγωγη. Με το πρηγουμενο νομικο πλαισιο, ναι μεν εμενα δεν θα με εστελναν στη γενικη αμεσα, αλλα αν ηθελα να μετακινηθω σε αλλη δομη ΕΑ, δεν ειχα το δικαιωμα γιατι δεν ημουν αποφοιτος τουΒολου. Οποτε ηταν ή το συγκεκριμενο ΚΕΔΔΥ ή πιυθενα αλλου!
14 χρονια απλα θα τα πεταξουμε;
Σαφως οι αποφοιτοι τπυ Βολου και του Μακεδονιας πρεπει να εργαστουν σε αυτο που σπουδασαν και (υποθετω) - αγαπουν. Πολλοι κατοχοι μεταπτυχιακων, ομως, ακολουθησαν αυτο το δρομο γιατι δεν ειχαν αλλη επιλογη και εχουν δωσει την ψυχη τους στην ΕΑ. Αυτοι, τι;;;;0
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Green, δεν διαφωνώ, πλην εσύ απομόνωσες την πρώτη παράγραφο. Λες όμως οι υπουργοί πιέζονται από συντεχνίες. Ε, και; Θα πρέπει να νομοθετούν για το ίδιο θέμα ο καθένας διαφορετικά όταν αναλαμβάνουν το πόστο; Κάθε δύο-τρία χρόνια πρέπει να έχουμε ανατροπές; Δεν παίρνω θέση στο ποιος έχει δίκαιο, ενώ με συμφέρουν οι αλλαγές. Εγώ κατακρίνω την ανευθυνότητα των πολιτικών. Αυτοί ρίχνουν λάδι στη φωτιά γιατί ακριβώς ενδίδουν σε πιέσεις συντεχνιών. Και αυτή η κυβέρνηση ακολουθεί την πεπατημένη των προηγούμενων. Θέλει να εξυπηρετήσει και αυτή κάποιες ομάδες ώστε να έχει τη δική ταυτότητα και τους δικούς της ψηφοφόρους. Αδυνατεί να διορίσει, βλέπει πολύ κόσμο να πάει σε μεταπτυχιακά, ανακατώνει την τράπουλα, δίνει ελπίδες σε πολλούς και νέους πτυχιούχους, ικανοποιεί το αίτημα ΄΄θέσεις και για νέους΄΄, ελπίζει σε αύξηση των ψηφοφόρων της. Τι ωραία!

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Καλησπέρα σας συνάδελφοι.

Αρχικά ας συστηθούμε... Είμαι ο Κωνσταντίνος, είμαι 26 χρονών και με καμάρι δηλώνω Ειδικός Παιδαγωγός. Τελείωσα το Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης το 2013 και πριν καν αποφοιτήσω άρχισα να ψάχνω τα συγγράμματα για να δώσω κατατακτήριες εξετάσεις στο Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής. Να σας θυμίσω ότι μέχρι τότε δεν είχε περάσει ακόμα η πρόταξη των ΠΕ61/ΠΕ71, οπότε η απόφασή μου ήταν καθαρά συνειδητή. Βλέπετε δεν είχα τα λεφτά για να πραγματοποιήσω μεταπτυχιακό, αφήστε που ως αφελής ιδεαλιστής ήθελα να σπουδάσω την Ειδική Αγωγή σωστά. Δεν θεωρούσα ότι το μεταπτυχιακό της Ιταλίας/Βουλγαρίας/Κύπρου θα μου προσέφερε κάποιο ουσιαστικό επαγγελματικό εφόδιο και δεν ήθελα να λειτουργήσω με τη λογική του μέσου Έλληνα δημοσίου υπάλληλου (έλα μωρέ, ξεκίνα εσύ το μεταπτυχιακό να προλάβεις να βολευτείς και τις γνώσεις που θέλεις και χρειάζεσαι θα τις αποκτήσεις με το πέρασμα του χρόνου). Δίνω λοιπόν εξετάσεις και περνάω, ενώ το Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς (2013) ξεκινούν το μεταπτυχιακό της Ιταλίας κάμποσοι φίλοι μου, μερικοί από τους οποίους μάλιστα είχαν αποφοιτήσει το Σεπτέμβριο!!

Η ιστορία γνωστή... Επί 7 μήνες μαθαίνανε απ' έξω 300 περίπου ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, χωρίς να έχουν την παραμικρή ιδέα για το περιεχόμενο τους, αλλά βρίσκοντας λέξεις κλειδιά για να τις συνδέσουν με τη σωστή απάντηση, τον Απρίλιο πήγαν και μια εκδρομούλα μέχρι την Ιταλία, μέχρι το τέλος του ίδιου μήνα κατέθεσαν την πτυχιακή τους εργασία στα ελληνικά και την μετέφρασε το φροντιστήριο, ενώ τον Μάιο δώσανε τελικές "εξετάσεις" στις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής που μαθαίνανε τόσους μήνες. Παράλληλα εγώ σε διάστημα 2,5 ετών πραγματοποίησα τις δεύτερες σπουδές μου, εξετάστηκα επιτυχώς σε 48 μαθήματα, πολλά από τα οποία μάλιστα απαιτούσαν τακτική παρακολούθηση και εξαμηνιαίες εργασίες πριν φτάσεις στην εξεταστική (τα 12 μαθήματα που αναγνώρισα δεν τα υπολογίζω καν, αλλά οι προπτυχιακοί φοιτητές πρέπει να περάσουν 60 μαθήματα για να τους απονεμηθεί το πτυχίο!!!), έκανα πρακτική σε 4 εξάμηνα -δύο στα γενικά σχολεία και δύο στα ειδικά - καθώς αποφάσισα να αλλάξω κατεύθυνση και να γίνω Νηπιαγωγός Ειδικής Αγωγής και φέτος δουλεύω για πρώτη φορά σε Ειδικό Νηπιαγωγείο.

Όχι λοιπόν, δεν δέχομαι την πλήρη απαξίωση των σπουδών μου. Δεν μπορώ ούτε κατά διάνοια να συγκρίνω τις σπουδές 4 χρόνων στην Ειδική Αγωγή με ένα μεταπτυχιακό που στην καλύτερη των περιπτώσεων απαιτεί την επιτυχή εξέταση σε 12 εισαγωγικά μαθήματα για τη λήψη του πτυχίου, είτε πρόκειται για μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως είτε δια ζώσης. Δεν πρόκειται να μπω στη διαδικασία να λογομαχήσω με συναδέλφους που πραγματοποίησαν μεταπτυχιακές σπουδές, γατί ξέρω πολύ καλά πως το θέμα δεν είναι προσωπικό, αλλά έχει να κάνει με τα επαγγελματικά δικαιώματα ενός κλάδου, τα οποία σε όλο το δημόσιο τομέα γενικότερα και στον τομέα της εκπαίδευσης ειδικότερα πηγάζουν από τον βασικό τίτλο σπουδών και μόνο. Στεναχωριέμαι με τους συναδέλφους που δεν μπορούν να κατανοήσουν κάτι τόσο απλό και δεν αντιλαμβάνονται ότι αύριο μπορεί να βρεθούν αυτοί στη θέση μας. Τέλος, έχω τερματίσει πια την προσπάθεια... Η χώρα αυτή επί σειρά ετών με ταΐζει την μία απογοήτευση μετά την άλλη, με αποκορύφωμα την τροπολογία των τελευταίων ημερών. Δεν μπορεί φέτος να με θεωρούν ικανό να διδάξω και του χρόνου απλά να μην τους κάνω. Δεν μπορεί να δίνει το δικαίωμα στους συναδέλφους της Γενικής Αγωγής να μεταφέρουν την προϋπηρεσία τους σε ΔΥΟ πίνακες και να χρησιμοποιούν την Ειδική Αγωγή ως προσωρινή λύση μέχρι να μαζέψουν αρκετά μόρια για τους πίνακες της Γενικής, ενώ την ίδια στιγμή στερούν σε εμάς τη δυνατότητα να διεκδικήσουμε μια θέση αναπληρωτή στο αντικείμενο που επιλέξαμε να σπουδάσουμε. Και το χειρότερο όλων... Δεν μπορεί να μας λένε ότι για τα επόμενα δύο χρόνια δεν θα πραγματοποιηθεί ούτε ένας μόνιμος διορισμός στην Παιδεία και εμείς να "χαιρετίζουμε" την τροπολογία επειδή απλά μας βολεύει.

Καλώ λοιπόν δημόσια τους συναδέλφους της γενικής που αντιλαμβάνονται το αυτονόητο - και ευτυχώς βλέπω ότι είναι αρκετοί - να μας στηρίξουν στη δημόσια διαβούλευση αφήνοντας το σχόλιο τους. Όχι ότι πρόκειται να αλλάξει κάτι, τα πάντα είναι προαποφασισμένα , περισσότερο για την τιμή των οπλών.

Φιλικά και συναδελφικά,
Κωνσταντίνος
Ολοι οσοι ειμαστε εκτος των κλαδων της διαμαχης και εχουμε και ιδεα σχετικα με αναπληρωτες κλπ εχουμε εικονα πληρως για το ποσο δικιο εχετε. Ειναι περα απο καθε λογικη αυτο που ψηφιστηκε. Φυσικα δεν ειναι δυνατον να πειστει για αυτο καποιος που τα σκασε στην Κυπρο για να χει τη θεση, και γιαυτο τη θεωρει δικαιη λυση. Ευτυχως σε αυτη τη χωρα υπαρχουν και τα δικαστηρια , τα οποια δυστυχως αργουν, αλλα συνηθως δικαιωνουν τους αδικημενους. Αυτο τουλαχιστον βλεπω εγω με τις κατα διαστηματα αποφασεις που βγαινουν.  Θεωρω πως στο μελλον θα υπαρξει δικαιωση σας, αλλα οχι απο υπουργο φυσικα, γιατι εσεις ειστε λιγοι δυστυχως για εσας και δεν εχετε μεγαλη επιρροη σε υπουργειο...
Δεν εχω σχεση ουτε με πρωτοβαθμια ουτε με ειδικη, απλως σκεφτομαι πως θα μου φαινοταν αν καποιος που εβγαλε καποια αλλη σχολη απο τη δικη μου, να ρθει να κανει ενα μεταπτυχιακο στη σχολη μου και μετα να εχει σχεδον την ιδια μοριοδοτηση με μενα στους πινακες της ειδικοτητας μου! Αφηνω εντελως το σκελος μεταπτυχιακο εξ αποστασεως, πληρωμη εργασιων , μαζικα μεταπτυχιακα κατα χιλιαδες κλπ που ισως κατι δειχνουν...

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Green, δεν διαφωνώ, πλην εσύ απομόνωσες την πρώτη παράγραφο. Λες όμως οι υπουργοί πιέζονται από συντεχνίες. Ε, και; Θα πρέπει να νομοθετούν για το ίδιο θέμα ο καθένας διαφορετικά όταν αναλαμβάνουν το πόστο; Κάθε δύο-τρία χρόνια πρέπει να έχουμε ανατροπές; Δεν παίρνω θέση στο ποιος έχει δίκαιο, ενώ με συμφέρουν οι αλλαγές. Εγώ κατακρίνω την ανευθυνότητα των πολιτικών. Αυτοί ρίχνουν λάδι στη φωτιά γιατί ακριβώς ενδίδουν σε πιέσεις συντεχνιών. Και αυτή η κυβέρνηση ακολουθεί την πεπατημένη των προηγούμενων. Θέλει να εξυπηρετήσει και αυτή κάποιες ομάδες ώστε να έχει τη δική ταυτότητα και τους δικούς της ψηφοφόρους. Αδυνατεί να διορίσει, βλέπει πολύ κόσμο να πάει σε μεταπτυχιακά, ανακατώνει την τράπουλα, δίνει ελπίδες σε πολλούς και νέους πτυχιούχους, ικανοποιεί το αίτημα ΄΄θέσεις και για νέους΄΄, ελπίζει σε αύξηση των ψηφοφόρων της. Τι ωραία!
Μα για αυτό εκλέγονται οι κυβερνήσεις σε αυτή τη χώρα. Για να ικανοποιούν τα ρουσφέτια των ψηφοφόρων τους και των δυνατότερων συντεχνιών. Και η ΔΟΕ είναι η δυνατότερη συντεχνία με τους περισσότερους ψηφοφόρους στην εκπαίδευση. Δεν ξεκινά λοιπόν η στρέβλωση ξαφνικά και χωρίς αιτία από έναν υπουργό, έχει ξεκινήσει ήδη από τη βάση που τον εξέλεξε. Να κατακρίνεις λοιπόν πρώτα την ανευθυνότητα και τον παρτακισμό των πολιτών.
Αν δεν εντοπίσουμε την αιτία της παθογένειας στην Ελλάδα (νοσηρή σχέση πολίτη και κράτους, και τί είδους δημοκρατία θέλουμε), απλά αυτή θα αναπαράγεται με διάφορες μορφές.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 01, 2017, 05:58:43 μμ από Green »

Αποσυνδεδεμένος Daskalos!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 237
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Ειμαι εκπαιδευτικος ειδικης αγωγης με μεταπτυχιακο. Τελειωσα το τμημα νηπιαγωγων το 2000. Δεν υπηρχε τοτε το τμημα του Βολου, και ηθελα παντα να ασχοληθω με την ΕΑ. Εκανα, λοιπον, ενα μεταπτυχιακι. Οταν τελειωσαν με το ΔΙΚΑΤΣΑ (νυν ΔΟΑΤΑΠ) στην περιφερεια μου ημουν η μοναδικη νηπιαγωγος πιυ ηθελε να εργαστει στην ΕΑ(τοτε μπορουσαμε να κανουμε αιτηση σε 4 νομους μονο). Οποτε, αρχισα να δουλευω σε ειδικο πλαισιο το 2003. Το 2005, εδωσα ΑΣΕΠ και διοριστηκα σε τοπο οπου υπηρχε ειδικο πλαισιο αλλα δεν εκανε κανενας απο του πρωτους τοτε αποφοιτους το Βολου να παει. Πηγα εγω, με εσωτερικη αποσπαση απο το δυσπροσιτο οπου ημουν. Μετα 2 χρονια πηρα μεταθεση σε ΚΕΔΔΥ οπου εξακολουθω να ειμαι μεχρι τωρα.
14 χρονια στην ειδικη αγωγη. Με το πρηγουμενο νομικο πλαισιο, ναι μεν εμενα δεν θα με εστελναν στη γενικη αμεσα, αλλα αν ηθελα να μετακινηθω σε αλλη δομη ΕΑ, δεν ειχα το δικαιωμα γιατι δεν ημουν αποφοιτος τουΒολου. Οποτε ηταν ή το συγκεκριμενο ΚΕΔΔΥ ή πιυθενα αλλου!
14 χρονια απλα θα τα πεταξουμε;
Σαφως οι αποφοιτοι τπυ Βολου και του Μακεδονιας πρεπει να εργαστουν σε αυτο που σπουδασαν και (υποθετω) - αγαπουν. Πολλοι κατοχοι μεταπτυχιακων, ομως, ακολουθησαν αυτο το δρομο γιατι δεν ειχαν αλλη επιλογη και εχουν δωσει την ψυχη τους στην ΕΑ. Αυτοι, τι;;;;0
Καλησπέρα Εμμα.

Καταρχάς σε ευχαριστω πολυ που μπήκες στον κόπο να σχολιάσεις στο συγκεκριμένο νήμα. Εχω δει μηνύματα σου και στο παρελθόν και πραγματικα χαίρομαι που καθοδηγείς  τους νέους συναδέλφους  και προσπαθείς να δώσεις λύσεις στα προβληματα τους. Απο αυτο και μονο φαίνεται πως εισαι απο τους ανθρώπους που αγαπούν και υπηρετούν με σοβαρότητα το αντικείμενο τους.

Σε πληροφορώ πως τοσο εγω, οσο και οι περισσότεροι συνάδελφοι με τους οποίους εχω συνομιλήσει δεν εχουμε κανενα προβλημα με τους μόνιμους συναδέλφους που επιλέγουν να ασχοληθούν συνειδητά με την Ειδικη Αγωγη, καθώς ετσι αποδεικνύουν έμπρακτα το ενδιαφερον τους για τα παιδια με αναπηρία. Ειδικά απο τη στιγμή που κόπηκε το επιδομα, ξεκαθάρισε το τοπίο. Το θεμα ειναι να εχουν επιμορφωθεί σωστα, ειτε μεσω του διδασκαλειου ειτε με καποιο σοβαρό μεταπτυχιακο. Το θεμα ομως ειναι πως με την τροπολογία που ψηφίστηκε το καλοκαιρι δίνεται η δυνατότητα σε μόνιμους που δεν εχουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ ΕΞΙΔΕΙΚΕΥΣΗ ή εχει τυχει να παρακολουθήσουν ενα σεμινάριο 400 ωρών να τοποθετηθούν σε Ειδικα Σχολεια και Τ.Ε., για να μην ξεβολευτούν και χρειαστεί να πανε σε ενα σχολείο που βρισκεται λιγο πιο μακριά απο το σπίτι τους. Το ΙΕΠ και τα ΚΕΔΔΥ μαλιστα διοργανώνουν 2ημερες επιμορφωτικές συναντήσεις γι' αυτόν τον σκοπο, κατι που φαντάζομαι οτι το γνωρίζεις ηδη απο τη στιγμη που εργάζεσαι σε ΚΕΔΔΥ. Ποια ειναι η άποψη σου γι' αυτη την απαράδεκτη πρακτική; Ειναι δυνατόν να διδαχθεί καποιος μέσα σε 3 ωρες τι είναι αυτισμός, μέσα σε 2 ωρες για τις διδακτικές παρεμβάσεις σε μαθητες με μαθησιακές δυσκολίες κ.ο.κ;; Σε περιπτωση που δεν σε εχουν καλέσει ηδη ως επιμορφωτρια να ξερεις πως στο προσεχές μέλλον θα το κανουν, οποτε κατσε και προβληματισμού λιγο για το ποια στάση πρεπει να κρατήσεις.

Παμε τωρα στα οσα μου έγραψες παραπάνω. Δυστυχώς μεχρι το 2005 οι απόφοιτοι Νηπιαγωγοι Ε.Α. ηταν απειροελαχιστοι (μιλάμε για μονοψήφιο αριθμό), οποτε λογικό ειναι να μην υπηρχε καποιος στο πλαίσιο που τοποθετήθηκες. Επίσης, όπως πολυ καλα ξερεις στους νηπιαγωγους και δασκαλους Ε.Α. δεν δόθηκε ποτε η δυνατότητα να δώσουν εξετάσεις στο ΑΣΕΠ και να διεκδικήσουν αυτη τη θεση, παρα τις υποσχέσεις που ακούμε εδω και χρονια. Το 2012 λοιπον, αφου ειχαμε παρει επιτελους δικο μας ΠΕ (61/71), δημιουργήθηκαν οι πρώτες οργανικές θέσεις για τους αποφοίτους των τμημάτων Ειδικης Αγωγης (εκείνες των ειδικών σχολείων και των Τ.Ε.), ωστε να μπορέσουν και εκείνοι κάποια στιγμη να δώσουν εξετάσεις μεσω του ΑΣΕΠ. Και οι εξετάσεις προκηρύχθηκαν, αλλα δεν έγιναν ποτε... Και οι θέσεις που είχαν προκηρυχθεί δόθηκαν σιγα σιγα αλλου... Και οι απόφοιτοι του Βολου και της Μακεδονιας δουλεύουν ακόμη ως αναπληρωτες... Ωστόσο, ποτε κανεις δεν είπε πως υπηρχε η πρόθεση να χάσετε τη δική σας θεση, οσοι ηδη είχατε οργανική σε δομές Ε.Α. Εγω προσωπικά, όπως και οι υπολοιποι συνάδελφοι θελω να πιστευω, δε θα δεχόμουνα ποτε να γινει κατι τετοιο. Απλα με τη σύσταση των οργανικών θέσεων ΠΕ61/71, ειχαμε κατοχυρώσει κάπως τα επαγγελματικά μας δικαιώματα. Και τον Αύγουστο που μας πέρασε, σε μια τροπολογία που κατατέθηκε εν μεσω θερινής ραστώνης και μαλιστα σε ασχετο νομοσχεδιο (αν δεν κανω λάθος ειχε να κανει με τα βοσκοτόπια), οι θέσεις αυτές αποχαρακτηρίστηκαν... Γιατι;; Γιατι πολυ απλα με την κατάργηση του υπευθύνου ολοήμερου και τις συγχωνεύσεις των προηγούμενων ετών δημιουργήθηκε πλεόνασμα μόνιμων εκπαιδευτικών που καπου επρεπε να απορροφηθούν. Ποιο ειναι λοιπον το πιο ευκολο θύμα;; Μα φυσικα η Ειδικη Αγωγη!! Και απο τη στιγμη που αποχαρακτηρίστηκαν αυτές οι θέσεις καταλαβαίνει κανεις πως δεν υπάρχει η πρόθεση να διεξαχθεί διαγωνισμός ΑΣΕΠ για τους Ειδικούς Παιδαγωγούς στον αιώνα τον άπαντα. Ή ακόμα χειρότερα θα προκηρυχθούν θέσεις τις οποίες θα μπορούν να διεκδικήσουν και οι δασκαλοι/νηπιαγωγοι με μεταπτυχιακο, τη στιγμη που μπορούν κάλλιστα να διοριστούν μεσω της γενικής αγωγης και να ζητήσουν αργοτερα απόσπαση...

Όπως αντιλαμβάνεσαι αγαπητή συναδελφισσα κανεις δεν τα εχει μαζι σας. Εμείς ειμαστε αυτοί που προσπαθούν να διαγράψουν απο το χάρτη, παρα το γεγονος οτι ειμαστε ιστορικά ο πιο αδικημένος κλάδος εκπαιδευτικών. Και το παιχνιδι ειναι πολυ καλα στημένο...

Υ.Γ.: Θελω να ευχαριστήσω όλους όσους τοποθετούνται πανω στο συγκεκριμένο θέμα. Και ναι, ισως η δικαστική προσφυγή ειναι μονόδρομος και θελω να πιστευω πως εκει θα βρούμε το δίκιο μας, αλλα και οι διαδηλώσεις, οι πορείες, οι καταλήψεις και οι απεργίες εχουν τη δική τους σημασία ;-)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159501
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 203
Σύνολο: 211

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.