0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
καλή τύχη σε όλουςΔυστυχώς όμως τα πράγματα είναι χειρότερα και από το χειρότερο σεναριο. Οι αποσπάσεις θα είναι λιγότερες από ελάχιστες. Το χειρότερο είναι ότι το θέμα "αποσπάσεις" αφορά λιγότερο από το 10% των εκπαιδευτικών. Οπότε κανείς δεν ενδιαφερεται σοβαρά. "Ας τους να φωνάζουν. Είναι τόσο λίγοι που δεν γεμίζουνε ταξί". Και πάλι καλή τύχη...
Επειδή με ρωτάτε πολλοί.Ο υπουργός το έχει δηλώσει καθαρά πολλές φορές. Θα μειώσει πολύ τις αποσπάσεις για να αρχίσει καλά η σχολική χρονιά(ήδη στηριζόμενος στον 4440 δεν έδωσε δικαίωμα αποσπασεων σε φορείς αλλα είπε θα....). Η πρόθεση του φάνηκε και από τις μεταθέσεις. Εδικα σε ορισμένες ειδικότητες όπως ξένων γλωσσών θα γίνει κάτι ανάλογο με τις μεταθέσεις. Το θέμα είναι πολιτικό. Φυσικά χρειάζονται 21.000 αναπληρωτές. Όμως δημοσιογράφοι όπως ο Προτοσάλτε, ο Μπογδάνος, ο Βερύκιος και άλλοι τέτοιου είδους (τα Ελληνικά μου δεν αρκούν για να τους περιγράψω), θα λυσσάξουν "κάνεις αποσπάσεις και δεν υπάρχουν καθηγητές στα σχολεία". Οι σύμβουλοι του υπουργού (χρόνια βολεμένοι με παχυλούς μισθούς και ύφος μεγάλου επιστήμονα) τον έχουν συμβουλέψει . " Κάνε λίγες αποσπάσεις να φανεί ότι αρχίζει η χρονιά καλά. Μετά θα πάρουμε αναπληρωτές" Έχει κανείς την εντύπωση ότι αυτοί που παίρνουν τις αποφάσεις νοιάζονται για το αν μια χούφτα εκπαιδευτικοί (10% του συνόλου είναι απλά ¨μιά χούφτα"), είναι μακριά από τα σπίτια τους και έχουν οικογένειες, παιδιά, (σκυλιά , γατιά, κροκοδείλους, βόες και ανακόντα); Εδώ δεν νοιάζεται ο συνάδελφος στο διπλανό γραφείο. Θα με ρωτήσετε αν έχω εσωτερική πληροφόρηση . Όχι φυσικά. Οι αποφασεις αυτές παίρνονται στα κρυφά είπαμε από ποιους. Όμως η στατιστική (που ποτέ δεν πέφτει έξω) λεέι ότι υπάρχει θετική συνάφεια μεταξύ μεταθεσεων και αποσπάσεων. Τελειώνοντας θεωρώ δεδομένο ότι δεν συμβαίνει το ίδιο για όλες τις ειδικότητες και όλες τις περιοχές.Καλή τύχη.
Platonas ως "παλιά" στο θέμα των αποσπάσεων έχω παρατηρήσει τόσα χρόνια ότι μεταθέσεις και αποσπάσεις δεν συνδέονται. Οι μεταθέσεις τα τελευταία χρόνια ακολουθούν φθίνουσα πορεία έτσι κι αλλιως, αποσπάσεις όμως εξακολουθούν να γίνονται. Οι αποσπάσεις σε γραφεία είναι ένα εντελώς άλλο θέμα γιατί εκεί δεν καλύπτεται κανένα κενό σε σχολική μονάδα. Εκει φαίνεται ότι φέτος θα υπάρξει μείωση, τουλάχιστον στην α φάση των αποσπάσεων. Ίσως να είναι κάπως μειωμένες και για τα σχολεία αλλά σίγουρα όχι ελάχιστες. Όπως και να έχει, είναι σημαντικό το ότι έκανες σαφές ότι πρόκειται για προσωπική σου θέση και όχι πληροφορία. Από εδώ και στο εξής αρχιζει μια περίοδος παρατεταμένης αγωνίας για πολλές οικογένειες και όλοι κρεμομαστε από πληροφορίες και διαρροές.
Θα παρω αυριο στη ββαθμια να δω αν γινεται τιποτα. Και οριστικοποιησα την αιτηση του μουσικου οριακα ενω απο πυσδε σε πυσδε καθυστερησα και ειδα οτι δε με αφηνε το συστημα και μετα ειδα τη προθεσμια
Όσοι συνάδελφοι θίγονται απο την φετινή εγκύκλιο αποσπάσεων σε ΣΜΕΑΕ ας επικοινωνήσουν μαζί μου.
οι "επιστήμονες" του υπουργείου μας αλλάζουν τον νόμο ώστε να "νομιμοποιηθεί" η παράνομη εγκύκλιος αποσπάσεων. Φυσικά δεν νομιμοποιείται, αν τους τρέξει κάποιος θα αναγκαστούν να την πάρουν πίσω και να την ξαναβγάλουν νόμιμα.Μία παρατήρηση για το 4β) δεν αναφέρει την ιεράρχηση των προσόντων που ισχύει τώρα και ότι μόνο εντός της ίδια περιοχής ενεργοποιείτε η συγκεκριμένη παράγραφος ---------ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥτου Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων«Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργουσε θέματα εκπαίδευσης» ΜΕΡΟΣ Α΄ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΚΑΙ Ε.Κ.Άρθρο 3Ρύθμιση θεμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού, ΕΕΠ και ΕΒΠ2. α) Το πρώτο εδάφιο και οι περιπτ. α΄ και β΄ της παρ. 4 του άρθρου 21 του ν. 3699/2008 (Α΄ 199), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 3 του άρθρου 48 του ν. 4415/2016 (Α΄159), αντικαθίστανται ως εξής: «4. α) Όταν δεν καλύπτονται τα κενά με μετάθεση ή διορισμό, μόνιμοι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ της παραγράφου 1 του άρθρου 16 μπορεί να αποσπώνται, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις και τις υφιστάμενες εκπαιδευτικές ανάγκες, σε ΣΜΕΑΕ, ΚΕΔΔΥ και Τμήματα Ένταξης.β) Αν εξακολουθούν να υφίστανται λειτουργικές ανάγκες σε δομές ΕΑΕ μπορεί να τοποθετούνται σε αυτές εκπαιδευτικοί της ίδιας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, ύστερα από αίτησή τους, οι οποίοι πληρούν τουλάχιστον μία (1) από τις παρακάτω προϋποθέσεις: αα) Είναι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης σεμιναρίων ετήσιας επιμόρφωσης - εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών. ββ) Έχουν προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός διδακτικού έτους στις ανωτέρω δομές και προγράμματα. γγ) Είναι γονείς παιδιών με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω». δδ) Είναι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης σεμιναρίων επιμόρφωσης - εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων». β) Η ισχύς της παρούσας παραγράφου άρχεται από το σχολικό έτος 2016-2017.