*

Αποστολέας Θέμα: Μονιμοποίηση αναπληρωτών  (Αναγνώστηκε 16545 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Marios 1980

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 457
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μονιμοποίηση αναπληρωτών
« Απάντηση #14 στις: Μάιος 19, 2017, 10:47:32 μμ »
Ευτυχώς στο Ελλάντα για τους ηλιθιους που διαβάζανε και ακολουθησαν το γράμμα του νόμου, το δρόμο το δείχνει το ΣΤΕ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μονιμοποίηση αναπληρωτών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:39:53 »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Μονιμοποίηση αναπληρωτών
« Απάντηση #15 στις: Μάιος 20, 2017, 02:58:39 μμ »
Ξέχασες να πεις για τις "πινέζες"... Και για το πόσο καλή εκπαιδευτικός είσαι...  8)
Το πόσο καλή ή κακή κπαιδευτικός είμαι δε θα το πεις εσύ προφανώς, όχι μόνο για 'μένα, αλλά για κανέναν άλλον συνάδελφο!
Το αποδεικνύουν: η δουλειά του καθενός μέσα στην τάξη, ο ζήλος και η προθυμία του να προσφέρει εκεί που κάποιοι άλλοι βαριούνται, η συνεχής εξέλιξή του και η γνώμη των ανωτέρων, των συναδέλφων και των διδασκομένων για το χαρακτήρα και την πορεία του καθ' όλη τη σχολική χρονιά!
Είμαι σίγουρη πως μια αξιολόγηση θα έβαζε τον καθένα στη θέση του!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος Star Quality

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 655
  • Ενάντια στο φασισμό της "πολιτικής ορθότητας"
    • Προφίλ
Απ: Μονιμοποίηση αναπληρωτών
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 20, 2017, 04:59:23 μμ »
Αξιολόγηση ; ; ; στο Ελλαδιστάν ;; ;χαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαα

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Μονιμοποίηση αναπληρωτών
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 21, 2017, 09:15:48 πμ »
Αξιολόγηση ; ; ; στο Ελλαδιστάν ;; ;χαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαα
Μα εδώ χρειάζεται περισσότερο απ' οποιαδήποτε άλλη χώρα η αξιολόγηση, με όσους έχουν "πιάσει τις καρέκλες" και δεν κάνουν τίποτε! Και μιλώ για το ευρύτερο δημόσιο και την εκπαίδευση φυσικά, την οποία "υπηρετούν" ένα σωρό "εξαφανισμένοι" από τα σχολεία τους εκπαιδευτικοί, πολλοί με ψυχολογικά προβλήματα και πολλοί άσχετοι, ανίδεοι και απρόθυμοι για οτιδήποτε!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μονιμοποίηση αναπληρωτών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:39:53 »

Αποσυνδεδεμένος defthim

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 72
    • Προφίλ
Απ: Μονιμοποίηση αναπληρωτών
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 21, 2017, 10:14:49 πμ »
Η αξιολόγηση θα έπρεπε να ξεκινήσει απο εκπαιδευτικούς! ; του φόρουμ. Εκεί να δεις αποτελέσματα. Ειδικά αν είχαμε και ψυχιατρική εξέταση. Όλοι ανίκανοι εκτός από μας.
Αυτά βλεπει η κοινωνία και δεν μας έχει σε καμία υπόληψη. ’ξιοι!!!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 21, 2017, 06:27:30 μμ από defthim »

Αποσυνδεδεμένος Giota

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μονιμοποίηση αναπληρωτών
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 21, 2017, 10:18:16 πμ »
Η αξιολόγηση θα έπρεπε να ξεκινήσει απο εκπαιδευτικούς! ; του φόρουμ. Εκεί να δεις αποτελέσματα. Ειδικά αν είχαμε και ψυχιατρική εξέταση. Όλοι ανίκανοι εκτός από μας.
Αυτό βλεπει η κοινωνία και δεν μας έχει σε καμία υπόληψη. ’ξιοι!!!!!!

:) :) :)

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Μονιμοποίηση αναπληρωτών
« Απάντηση #20 στις: Μάιος 21, 2017, 07:36:01 μμ »
Η αξιολόγηση θα έπρεπε να ξεκινήσει απο εκπαιδευτικούς! ; του φόρουμ. Εκεί να δεις αποτελέσματα. Ειδικά αν είχαμε και ψυχιατρική εξέταση. Όλοι ανίκανοι εκτός από μας.
Αυτά βλεπει η κοινωνία και δεν μας έχει σε καμία υπόληψη. ’ξιοι!!!!!!
Κάνεις μεγάλο λάθος! Το Υπουργείο δεν μας έχει σε καμία υπόληψη, επειδή μας κάνει ό,τι θέλει και μάλιστα για σημαντικότατα θέματα, που μας αφορούν και που άπτονται όχι μόνο του επαγγελματικού και του οικονομικού μας παρόντος και μέλλοντος, αλλά και της προσωπικής και οικογενειακής μας κατάστασης! Αν μας σεβόταν, δε θα αποφάσιζε μόνο του, ούτε θα μας αγνοούσε επιδεικτικά! Θα συναποφάσιζε μαζί μας!
Η κοινωνία πάντα έχει σε εκτίμηση τους εκπαιδευτικούς που ασκούν σωστά το λειτούργημά τους και προσπαθούν παρά τις αντιξοότητες και τις στερήσεις, να μάθουν στα παιδιά τους γράμματα και ήθος! Τέτοιους εκπαιδευτικούς τους ξεχωρίζει και αναγνωρίζει σ' αυτούς την όποια, έστω και μικρή, προσφορά! Εκπαιδευτικούς όμως που δεν κάνουν τίποτε μέσα στην τάξη, που είναι οκνοί, που χρησιμοποιούν παρωχημένες μεθόδους, που "αλιεύουν" καλούς μαθητές για ιδιαίτερα μαθήματα, που θέλουν απλά να "σπρώξουν τον καιρό", για να περάσει και να τελειώσει άλλη μια ... κουραστική χρονιά(;), τους καταλαβαίνουν και οι γονείς, αλλά και οι τοπικές κοινωνίες από τις πρώτες μέρες και τους απαξιώνουν!
Κι όσο για τις ψυχιατρικές εξετάσεις, φρόντισε να μάθεις για τις στριγγλιές, τα ουρλιαχτά και τις τιμωρίες που βάζουν όσοι μόνιμοι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν αλλιώς εντός ή και εκτός αιθούσης, μάθε για τα ψυχοφάρμακα που κουβαλούν πολλοί απ' αυτούς στις τσάντες τους και για τη χειρίστη  γνώμη που έχουν για τους μαθητές, τους συναδέλφους και το λειτούργημά τους! Εκεί θα δεις την πλήρη εφαρμογή όλων των ψυχιατρικών περιπτώσεων!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος Neosss

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 190
  • Φύλο: ’ντρας
  • ΠE 70
    • Προφίλ
Απ: Μονιμοποίηση αναπληρωτών
« Απάντηση #21 στις: Μάιος 22, 2017, 01:42:30 πμ »
Εμείς θέλουμε μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση!
’λλοι είναι αυτοί που δε θέλουν, γιατί δεν έχουν καμία επιτυχία σε κανέναν γραπτό ΑΣΕΠ και τους συμφέρει να μείνουν τα πράγματα ως έχουν και να δουλεύουν τουλάχιστον ως αναπληρωτές κάθε χρόνο οι ίδιοι κι οι ίδιοι, που "βολεύτηκαν" μια χαρά!
Όμως, και σ' αυτό το σκέλος έρχονται αλλαγές και ευτυχώς! Γιατί αν παγιωθεί σε κάποιους η άποψη: "ουδέν μονιμότερον του προσωρινού" δεν πρόκειται να υπάρξει ποιότητα στα δημόσια σχολεία ποτέ! Βέβαια, και τώρα η ποιότητα ακολουθεί φθίνουσα πορεία, αλλά αν "οι βολεμένοι" εξακολουθήσουν να εργάζονται έστω και σαν αναπληρωτές, τότε θα θεωρούν "τσιφλίκι" τους το δημόσιο σχολείο και δε θα προσφέρουν τίποτε, μιας και ούτε γνώσεις έχουν, ούτε διδακτική-παιδαγωγική επάρκεια, αλλά θα τα θεωρούν όλα δεδομένα και γι' αυτό δε θα πολυνοιάζονται να δουλέψουν με κέφι, όρεξη και καινοτόμο πνεύμα! Γιατί να προσπαθήσουν να γίνουν καλύτεροι σε κάτι, γιατί να δείξουν οίστρο και ακμάδα σε κάτι, όταν γνωρίζουν ότι θα δουλεύουν συνέχεια; Η στασιμότητα θα επιφέρει τη βαρεμάρα κι αυτή με τη σειρά της την παρακμή, που σε πολλές περιπτώσεις διαφαίνεται!
Και σ' όποιους δεν αρέσουν οι δικαστικές αποφάσεις, ας το προχωρήσουν το θέμα στα ευρωπαικά δικαστήρια ή ας αλλάξουν χώρα!

Οι Δημόσιοι Υπάλληλοι πάντως δεν διορίζονται μόνο μέσω γραπτού διαγωνισμού. Ο ΑΣΕΠ κάνει και Εθνικούς Διαγωνισμούς μέσω απλής μοριοδότησης όταν υπάρχει πληθώρα έμπειρου υποφήφιου προσωπικού. Το θέμα μας είναι πως απο το 2008 και μετά δεν γίνεται γενικά κανενός είδους Διαγωνισμός για την πλήρωση θέσεων στην Εκπαίδευση (μέχρι και στην Υγεία ξεκίνησαν πλέον να κανουν 2000 θεσεις περιπου μονιμων και στην Παιδεια παλι τιποτα)! Φυσικά και υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοι που περγράφεις αλλα ενας απόφοιτος ΠΤΔΕ ας πουμε (οπως εγω πχ) θες να πεις δεν εχει γνωσεις δηλαδη, τι αλλο χρειαζομαστε? Ειναι χιλιαδες αναπληρωτες δασκαλοι (συν ενα σωρο που ποτε δεν εργαστηκαν). Εκτος και αν ανφερεσαι σε Γυμνασια Λυκεια σε καποιους....

Τελος παντων δεν θεωρω τοσο λαθος ενα μερος των διορισμων να γινει απο εν ενεργεια αναπληρωτες και οι υπολοιποι με αλλο τροπο αφου βλεπουμε μεχρι και Ιταλια κ Κυπρος το κανουν. Τωρα με Κυπρο ας μην συκγρινομαστε βεβαια, πολυ μικροτερα τα προβληματα εκει, σιγα τον πλυθησμο που εχει αλλωστε.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Μονιμοποίηση αναπληρωτών
« Απάντηση #22 στις: Μάιος 22, 2017, 03:06:10 μμ »
Οι Δημόσιοι Υπάλληλοι πάντως δεν διορίζονται μόνο μέσω γραπτού διαγωνισμού. Ο ΑΣΕΠ κάνει και Εθνικούς Διαγωνισμούς μέσω απλής μοριοδότησης όταν υπάρχει πληθώρα έμπειρου υποφήφιου προσωπικού. Το θέμα μας είναι πως απο το 2008 και μετά δεν γίνεται γενικά κανενός είδους Διαγωνισμός για την πλήρωση θέσεων στην Εκπαίδευση (μέχρι και στην Υγεία ξεκίνησαν πλέον να κανουν 2000 θεσεις περιπου μονιμων και στην Παιδεια παλι τιποτα)! Φυσικά και υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοι που περγράφεις αλλα ενας απόφοιτος ΠΤΔΕ ας πουμε (οπως εγω πχ) θες να πεις δεν εχει γνωσεις δηλαδη, τι αλλο χρειαζομαστε? Ειναι χιλιαδες αναπληρωτες δασκαλοι (συν ενα σωρο που ποτε δεν εργαστηκαν). Εκτος και αν ανφερεσαι σε Γυμνασια Λυκεια σε καποιους....

Τελος παντων δεν θεωρω τοσο λαθος ενα μερος των διορισμων να γινει απο εν ενεργεια αναπληρωτες και οι υπολοιποι με αλλο τροπο αφου βλεπουμε μεχρι και Ιταλια κ Κυπρος το κανουν. Τωρα με Κυπρο ας μην συκγρινομαστε βεβαια, πολυ μικροτερα τα προβληματα εκει, σιγα τον πλυθησμο που εχει αλλωστε.
Το αν έχετε, αγαπητέ συνάδελφε, γνώσεις ή όχι εσείς οι νέοι εκπαιδευτικοί, το ξέρετε καλύτερα για τους εαυτούς σας οι ίδιοι ή ακόμη καλύτερα τα Παν/μια και οι Σχολές σας, από τις οποίες αποφοιτήσατε. Οπωσδήποτε, δεν αρκούν μόνο οι γνώσεις, για να σταθεί κάποιος σε μια τάξη, αλλά είναι το βασικότερο! Φαντάσου κάποιον δάσκαλο/καθηγητή που δε γνωρίζει το διδακτικό του αντικείμενο και απαντά στους μαθητές του που τον ρωτούν διάφορες απορίες: "θα το κοιτάξω και θα σας απαντήσω αύριο!". Χάνει αυτόματα σε κύρος, ενώ ο διδάσκων από τις γνώσεις του αντλεί ένα μεγάλο ποσοστό του κύρους του!
Πάντως, εγώ αναφέρομαι σε όσους παλαιότερους συναδέλφους, που αν και είχαν διεξαχθεί 6-7 γραπτοί ΑΣΕΠ, δεν είχαν προσέλθει ποτέ τους σε κανέναν απαξιώνοντάς τους, γιατί φυσικά νόμιζαν και υπολόγιζαν πως θα διοριστούν με τα "κονέ" και τα "μέσα" που τους "βόλευαν" κάθε χρόνο, δηλ. αποκτώντας προυπηρεσία από την ΠΔΣ και από την ενισχυτική διδασκαλία και από τα ιδιωτικά, στα οποία ξέρουμε πως επιλέγονταν συνήθως και κυρίως πως παρέμεναν και από τις ευνοικές ρυθμίσεις για τους πολυτεκνους, τους τρίτεκνους κλπ.! Όλοι αυτοί, λοιπόν, οι παραπάνω, προφανώς και δεν κατέχουν το γνωστικό τους αντικείμενο, γιατί αν το κατείχαν, δε θα "τρόμαζαν" μπροστά σ' έναν ακόμη γραπτό διαγωνισμό, αλλά θα είχαν προσέλθει να γράψουν όσα γνώριζαν και θα αποδείκνυαν την αξία τους σ' αυτό τον τομέα! Όλοι αυτοί τώρα, παρόλο που προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές, θέλουν να συνεχίσουν να εργάζονται, αλλά και να διοριστούν, υποστηρίζοντας ότι η προυπηρεσία τους και μόνο αρκεί, τη στιγμή που άλλοι δεν εργάζονται ούτε ως αναπληρωτές, αν και επιτυχόντες, αν και είναι κάτοχοι μεταπτυχιακών, διδακτορικών, δεύτερων πτυχίων κλπ.!
Αυτή η απαράδεκτη κατάσταση θα αλλάξει, όμως και ευτυχώς που υπάρχουν τα δικαστήρια και δείχνουν το δρόμο, γιατί είναι κατάντια να μιλούν και να απαιτούν κάποιοι που ουδεμία σχέση θα είχαν με την ελληνική εκπαίδευση, αν δεν τους είχαν εξυπηρετήσει οι "γνωριμίες" τους ή αν δεν είχαν 3-4 παιδιά! Μόνο έτσι άλλωστε θα ανοίξει ο δρόμος και για τους νεώτερους συναδέλφους, που αν συνεχιστεί αυτό το αδιέξοδο, δεν πρόκειται να εργαστούν ποτέ τους!
Στα δημόσια ελληνικά σχολεία να μπουν πρώτα οι άξιοι, δηλ. άνθρωποι με γνώσεις, τίτλους, ικανότητες, όρεξη, κέφι και "ανοιχτά" μυαλά κι όχι όσοι κοιτάζουν την "πάρτη" τους και υστερούν σ' όλα τα παραπάνω!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μονιμοποίηση αναπληρωτών
« Απάντηση #23 στις: Μάιος 22, 2017, 04:23:48 μμ »
Στα δημόσια ελληνικά σχολεία να μπουν πρώτα οι άξιοι, δηλ. άνθρωποι με γνώσεις, τίτλους, ικανότητες, όρεξη, κέφι και "ανοιχτά" μυαλά κι όχι όσοι κοιτάζουν την "πάρτη" τους και υστερούν σ' όλα τα παραπάνω!

Κι εγώ ήμουν υπέρ του ΑΣΕΠ και ομολογώ ότι μέχρι τώρα ένιωθα μια σχετική υπερηφάνεια για την βαθμολογία μου. Μέχρι που άρχισα να διαβάζω τα καθημερινά σου παραληρήματα περί ανωτερότητάς σου έναντι νέων, γέρων, μόνιμων, τριτέκνων, πολυτέκνων, ειδικοτήτων της αβάθμιας, όσων κάνουν αίτηση για αναπληρωτές, όσων δηλώνουν δυσπρόσιτα, όσων δεν υπέγραψαν την επιστολή για διορισμούς και γενικά όσων δεν είναι εσύ.
Τελικά, εφόσον δηλώνεις κι εσύ επιτυχούσα συνειδητοποιώ ότι ούτε ο γραπτός ΑΣΕΠ μπορεί να εντοπίσει τον "κάλο" και το κόμπλεξ του καθενός και να τον απομακρύνει από το δημόσιο σχολείο. Συγχαρητήρια! Κατάφερες να μου αλλάξεις γνώμη για κάτι που ήμουν σίγουρη!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 22, 2017, 04:27:30 μμ από lillie »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Μονιμοποίηση αναπληρωτών
« Απάντηση #24 στις: Μάιος 22, 2017, 04:40:56 μμ »
Κι εγώ ήμουν υπέρ του ΑΣΕΠ και ομολογώ ότι μέχρι τώρα ένιωθα μια σχετική υπερηφάνεια για την βαθμολογία μου. Μέχρι που άρχισα να διαβάζω τα καθημερινά σου παραληρήματα περί ανωτερότητάς σου έναντι νέων, γέρων, μόνιμων, τριτέκνων, πολυτέκνων, ειδικοτήτων της αβάθμιας, όσων κάνουν αίτηση για αναπληρωτές, όσων δηλώνουν δυσπρόσιτα, όσων δεν υπέγραψαν την επιστολή για διορισμούς και γενικά όσων δεν είναι εσύ.
Τελικά, εφόσον δηλώνεις κι εσύ επιτυχούσα συνειδητοποιώ ότι ούτε ο γραπτός ΑΣΕΠ μπορεί να εντοπίσει τον "κάλο" και το κόμπλεξ του καθενός και να τον απομακρύνει από το δημόσιο σχολείο. Συγχαρητήρια! Κατάφερες να μου αλλάξεις γνώμη για κάτι που ήμουν σίγουρη!
Συγχαρητήρια! Πολύ σταθερή στις απόψεις σου είσαι!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος may16

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μονιμοποίηση αναπληρωτών
« Απάντηση #25 στις: Μάιος 22, 2017, 05:12:36 μμ »
Μπαίνουμε στο pde για να διαβάσουμε κανένα νέο και διαβάζουμε τα ίδια και τα ίδια γραμμένα με άλλα λόγια από μερικούς χρήστες. Όποια ώρα και να μπεις στο site το ίδιο πράγμα!  Πραγματικά έχει καταντήσει παραλήρημα άνευ λόγου και ουσίας!

Αποσυνδεδεμένος Bigbrother

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 191
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μονιμοποίηση αναπληρωτών
« Απάντηση #26 στις: Μάιος 22, 2017, 05:40:44 μμ »
Μπαίνουμε στο pde για να διαβάσουμε κανένα νέο και διαβάζουμε τα ίδια και τα ίδια γραμμένα με άλλα λόγια από μερικούς χρήστες. Όποια ώρα και να μπεις στο site το ίδιο πράγμα!  Πραγματικά έχει καταντήσει παραλήρημα άνευ λόγου και ουσίας!
Αληθεια οι συντονιστες-διαχειριστες που ειναι; Εχουν αφησει το forum, στο αυτοματο πιλοτο. Εκτος κι αν σηκωνουν κι ίδιο τα χερια ψηλα με 3-4 περιπτωσεις οι όποια λενε τα ίδια και τα ίδια βγαζοντας απιστευτο κομπλεξ απεναντι στην πλειονοτητα των συναδελφων.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: ’ντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Μονιμοποίηση αναπληρωτών
« Απάντηση #27 στις: Μάιος 23, 2017, 08:22:48 πμ »
Μπορούμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση επί της ουσίας, παρακαλώ, χωρίς προσωπικές αντιπαραθέσεις.
Ολες οι απόψεις είναι σεβαστές και αποδεκτές αρκει να είναι τεκμηριωμένες.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159736
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 380
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 316
Σύνολο: 317

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.