*

Αποστολέας Θέμα: Διδακτορικό εξ αποστάσεως  (Αναγνώστηκε 22704 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Marios 1980

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 457
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό εξ αποστάσεως
« Απάντηση #14 στις: Μάιος 31, 2017, 02:02:21 μμ »
Νo offence, συνάδελφε , αλλά είσαι δημόσιος υπάλληλος και από προηγούμενα μνμ σου, φαίνεται ότι έχεις πάρει από επιδοματα εκπαιδευτικές άδειες, μεταθεσεις  μέχρι αποσπάσεις που πάνε σύννεφο?!!!?!

Καλά έκανες βέβαια, αφού το κράτος σου δίνει αυτή τη δυνατότηα αν και σε διόρισε αρχικά υποθέτω για να κάνεις μάθημα σε κάποιο σχολείο/μηπιαγωγείο και όχι για να προωθσει την ακαδημαική σου καρίερα. Σε άλλη χώρα θα σου έλεγαν, η θέση ανήκει στο συγκεκριμένο σχολείο, παραιτήσου και κάνε ότι θες με την έρευνα σου.

  Οι έρμοι που είναι μέσα στα εργαστήρια χροοοοοονια και φτνουν αίμα, ή παίρνουν κάνα 300ρι ευρω το μήνα ή δουλεύουν ι και δουλεύουν αποκλειστικά  στην έρευνα η στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό δεν φταίνε σε κάτι να τους παίρνεις τη σύμβαση τώρα με το διδακτορικο το οποίο επιδοτήθηκε από λεφτά φορολογουμένων για να κάνεις μάθημα στο νηπιαγωγείο γενικής ?!?!

 Και να υποθέσω ότι σε καμιά 2ετια θα θες και μετάταξη ΕΕΔΙΠ στο παιδαγωγικό ή όπου αλλού, η θέση δε θα προκυρηχτεί ποτέ και πάλι θα τη πληρώσουν οι ηλίθιοι που είναι μέσα στα εργαστήρια και την έρευνα από τα 25 μέχρι και τα 45 και δεν θα ανοίξει ποτέ η θέση γι αυτούς...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διδακτορικό εξ αποστάσεως
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:16:36 »

Αποσυνδεδεμένος chris75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 681
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό εξ αποστάσεως
« Απάντηση #15 στις: Μάιος 31, 2017, 02:46:03 μμ »
Θεωρώ πως είναι θέμα του πόσο δραστήριο ερευνητικά είναι το τμήμα εκπόνησης της διατριβής. Αν παρακινεί τον υπ. διδάκτορα να παραβρίσκεται έστω και με την κοινοποίηση εκδηλώσεων-ομιλιών κ.λπ., τότε μόνο θετικά μπορούν να υπάρξουν για την έρευνά του. Οπότε όχι, δεν πιστεύω πως είναι κανόνας αυτό που περιγράφεις.
Από εκεί και πέρα παίζει τεράστιο ρόλο και η επιμονή του ίδιου του υπ. διδ. να κυνηγήσει την παρουσία του στο πανεπιστήμιο. Αν είναι ικανοποιημένος από μία ισχνή εξάμηνη π.χ. παρουσία λίγων λεπτών στο τμήμα του, τότε μάλλον κάτι δεν πάει καλά στην έρευνά του και δεν επιδιώκει να το διορθώσει για τους δικούς του λόγους ευκολίας.

Στη δική μου περίπτωση όντως υπήρξε κάποια απόσταση από τον επιβλέποντά μου, αλλά προφανώς λόγω του ότι υπάρχει ένα τεράστιο background γνώσεων και χειρισμού της έρευνας από μεριάς του, αυτό το θέμα -ευτυχώς για εμένα- δείχνει να διευθετήθηκε. Είναι λοιπόν και θέμα της ποιότητας του επιβλέποντος το αν θα αφήσει τον υπ. διδ. χωρίς συμμετοχή στην ερευνητική παρουσία του τμήματός του. 

Κακά τα ψέματα, το διδακτορικό είναι μεν μια ανεξάρτητη έρευνα, αλλά δεν παύει να προσδίδει στον υπ. διδ. την ιδιότητα του φοιτητή. Και καλό θα είναι οι συνάδελφοι να μην μένουν με την εντύπωση πως "δεν πατάμε στο πανεπιστήμιο, γράφουμε όποτε το θυμηθούμε και αυτό είναι όλο" γιατί ΔΕΝ είναι αυτό το διδακτορικό.


Σωστά όλα όσα λες, αυτό που έκανα εγώ ήταν να περιγράψω την υπάρχουσα κατάσταση  στην Ελλάδα σε κάποια αει... πουθενά δεν ανέφερα ότι αυτό είναι κανόνας στην Ελλάδα σε όλα τα αει...

Συνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό εξ αποστάσεως
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 31, 2017, 03:40:53 μμ »
Νo offence, συνάδελφε , αλλά είσαι δημόσιος υπάλληλος και από προηγούμενα μνμ σου, φαίνεται ότι έχεις πάρει από επιδοματα εκπαιδευτικές άδειες, μεταθεσεις  μέχρι αποσπάσεις που πάνε σύννεφο?!!!?!

Καλά έκανες βέβαια, αφού το κράτος σου δίνει αυτή τη δυνατότηα αν και σε διόρισε αρχικά υποθέτω για να κάνεις μάθημα σε κάποιο σχολείο/μηπιαγωγείο και όχι για να προωθσει την ακαδημαική σου καρίερα. Σε άλλη χώρα θα σου έλεγαν, η θέση ανήκει στο συγκεκριμένο σχολείο, παραιτήσου και κάνε ότι θες με την έρευνα σου.

  Οι έρμοι που είναι μέσα στα εργαστήρια χροοοοοονια και φτνουν αίμα, ή παίρνουν κάνα 300ρι ευρω το μήνα ή δουλεύουν ι και δουλεύουν αποκλειστικά  στην έρευνα η στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό δεν φταίνε σε κάτι να τους παίρνεις τη σύμβαση τώρα με το διδακτορικο το οποίο επιδοτήθηκε από λεφτά φορολογουμένων για να κάνεις μάθημα στο νηπιαγωγείο γενικής ?!?!

 Και να υποθέσω ότι σε καμιά 2ετια θα θες και μετάταξη ΕΕΔΙΠ στο παιδαγωγικό ή όπου αλλού, η θέση δε θα προκυρηχτεί ποτέ και πάλι θα τη πληρώσουν οι ηλίθιοι που είναι μέσα στα εργαστήρια και την έρευνα από τα 25 μέχρι και τα 45 και δεν θα ανοίξει ποτέ η θέση γι αυτούς...


Offence, ναι!

Πηρα εκπαιδευτικη αδεια, ναι!

Αφου διοριστηκα με ασεπ, αφου εκανα 2 χρονια σε μετος που δεν μενεις ευκολα, αφου πηρα μεταθεση σε υπηρεσια που δεν ηθελε κανενας να παει οσα χρονια λειτουργουσε. Μευα, ναι πηρα εκπαιδευτικη αδεια!
Την υπηρετησα μετα οσο χρονο ελεγε ο νομος και απο εκει και περα δεν πηρα ποτε απισπαση, ουτε και ζητησα αποσπαση.
Επισης, αναγερεσαι σε θεσεις που βγαινουν χωρις προκυρηξη. Γνωριζω οτι υπαρχπυν και δινονται σε υμετερους. Προσωπικα δεν με αγορα το θεμα. Για το 407 που εχω βγηκε κανονικοτατη προκυρηξη, κανονικοτατα εκαναν τα χαρτια τους και αλλοι κατοχοι διδακτορικου, κανονικοτατα υπεβαλα και εγω χαρτια και μαλιστα ενω σε κανεναν συνυποψηφιοι (γιατι καποιους τους ηξερα) δεν ζητηθηκαν ουτε οι βεβαιωσεις συμμετοχης στα συνεδρια ουτε ολοκληρες οι δημοσιευσεις τους, εμενα μου ζητηθηκαν! Αξιολογηθηκα, λοιπον, αυστηροτατα και κανονικοτατα σε προκυρηγμενη θεση!

Δεν χρωσταω τιποτα σε κανεναν και σε πληροφορω οτι τη δουλεια για την οποια με πληρωνει ο Ελληνας φορολογουμενος την κανω παραπολυ καλα και κανω και πολλα παταπανω απο αυτα για τα οποια πληρωνομαι. Το κανω βεβαια γιατι το γουσταρω. Παραλληλα κανω και μαθημα στο πανεπιστημιο. Δεν εκλεψατη θεση κανενος! Αξιολογηθηκα και αξιολογουμαι συνεχως. Και δεν εννοω απο το Ελληνικο δημοσιο ή το Ελληνικο πανεπιστημιο.

Οσο για την εκπαιδευτικη αδεια, που με πληρωνε το δημοσιο για να κανω ακαδημαικη καριερα..... Τι να σχολιασω!
Μεταταξη ΕΕΔΙΠ; Αν συνεχισει να οσχυει, ναι ισως μετα απο μια διετια να κανω αιτηση, οπως μπορει να κανει οποιος αλλος εκπαιδευτικος θελει.

Ειναι πολυ κριμα κάοιοι να στρεφονται εναντιον συναδελφων που κανουν επιπλεον πραγματα.
Οι εκπαιδευτικοι δεν ειναι οι μοναδικοι στο δημοσιο που επαιρναν εκπαιδευτικη αδεια για μεταπτυχιακες σπουδες, σε αντικειμενο που σχετιζεται με το αντικειμενο της εργασιας τους.
Επισης, οι Ελληνες εκπαιδευτικοι δεν ειναι οι μονοι Ευρωπαιοι που παιρνουν εκπαιδευτικες αδειες. Στο πρωτο μου μεταπτυχιακο ημουν η μονη που δεν δουλευα. Οι υπολοιποι συμφοιτητες μου ηταν εκπαιδευτικοι σε αδεια σπουδων με επιδοτηση διδακτρων απο τα σχολεια τους.

Κριμα να ακουγονται τετοια απο συναδελφους! Κριμα!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 31, 2017, 05:09:33 μμ από emmaki »
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος maria_1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό εξ αποστάσεως
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 31, 2017, 04:01:37 μμ »

Σωστά όλα όσα λες, αυτό που έκανα εγώ ήταν να περιγράψω την υπάρχουσα κατάσταση  στην Ελλάδα σε κάποια αει...
Και έχεις απόλυτο δίκιο ως προς αυτό.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διδακτορικό εξ αποστάσεως
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:16:36 »

Συνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό εξ αποστάσεως
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 31, 2017, 04:10:06 μμ »
Θεωρώ πως είναι θέμα του πόσο δραστήριο ερευνητικά είναι το τμήμα εκπόνησης της διατριβής. Αν παρακινεί τον υπ. διδάκτορα να παραβρίσκεται έστω και με την κοινοποίηση εκδηλώσεων-ομιλιών κ.λπ., τότε μόνο θετικά μπορούν να υπάρξουν για την έρευνά του. Οπότε όχι, δεν πιστεύω πως είναι κανόνας αυτό που περιγράφεις.
Από εκεί και πέρα παίζει τεράστιο ρόλο και η επιμονή του ίδιου του υπ. διδ. να κυνηγήσει την παρουσία του στο πανεπιστήμιο. Αν είναι ικανοποιημένος από μία ισχνή εξάμηνη π.χ. παρουσία λίγων λεπτών στο τμήμα του, τότε μάλλον κάτι δεν πάει καλά στην έρευνά του και δεν επιδιώκει να το διορθώσει για τους δικούς του λόγους ευκολίας.

Στη δική μου περίπτωση όντως υπήρξε κάποια απόσταση από τον επιβλέποντά μου, αλλά προφανώς λόγω του ότι υπάρχει ένα τεράστιο background γνώσεων και χειρισμού της έρευνας από μεριάς του, αυτό το θέμα -ευτυχώς για εμένα- δείχνει να διευθετήθηκε. Είναι λοιπόν και θέμα της ποιότητας του επιβλέποντος το αν θα αφήσει τον υπ. διδ. χωρίς συμμετοχή στην ερευνητική παρουσία του τμήματός του. 

Κακά τα ψέματα, το διδακτορικό είναι μεν μια ανεξάρτητη έρευνα, αλλά δεν παύει να προσδίδει στον υπ. διδ. την ιδιότητα του φοιτητή. Και καλό θα είναι οι συνάδελφοι να μην μένουν με την εντύπωση πως "δεν πατάμε στο πανεπιστήμιο, γράφουμε όποτε το θυμηθούμε και αυτό είναι όλο" γιατί ΔΕΝ είναι αυτό το διδακτορικό.


Η τελευταια παταγραφος ειναι ολο το ζουμι!

Το διδακτορικο θελει πολλη και συστηματικη καθημερινη δουλεια! Αν καποιος το σκεφτεται ετσι για ναγεμισει τη μετα του ή για να εχει ενα χομπι να ασχολειται, καλυτερανα μην το επιχειρησει. Θα απογοητευτει!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος maria_1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διδακτορικό εξ αποστάσεως
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 31, 2017, 05:01:45 μμ »

Η τελευταια παταγραφος ειναι ολο το ζουμι!

Το διδακτορικο θελει πολλη και συστηματικη καθημερινη δουλεια! Αν καποιος το σκεφτεται ετσι για ναγεμισει τη μετα του ή για να εχει ενα χομπι να ασχολειται, καλυτερανα μην το επιχειρησει. Θα απογοητευτει!
Ακριβώς αυτό, έτσι είναι.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159735
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 396
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 353
Σύνολο: 364

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.147 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.