*

Αποστολέας Θέμα: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;  (Αναγνώστηκε 14316 φορές)

Logic-CD και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2457
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #154 στις: Δεκέμβριος 06, 2017, 07:55:22 μμ »
Όλα αυτά που λέμε είναι ωραία, αλλά ας δείξουμε ότι διαφωνούμε κιόλας. Στις 14 έχουμε απεργία. Ε, αν πάμε οι περισσότεροι στο σχολειάκι μας, θα βγουν μετά και θα πουν ότι συμφωνούμε κιόλας και δείχνουμε υπομονή και καλά μας κάνουν. Ο καθένας ας σκεφτεί την αντίδρασή του, λοιπόν και τη στάση του! Υπάρχουν και χειρότερα μπροστά μας.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:14:42 »

Αποσυνδεδεμένος guestteacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3996
  • Όχι άλλος Πανεπιστημιακός!!!
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #155 στις: Δεκέμβριος 06, 2017, 08:16:07 μμ »
Όλα αυτά που λέμε είναι ωραία, αλλά ας δείξουμε ότι διαφωνούμε κιόλας. Στις 14 έχουμε απεργία. Ε, αν πάμε οι περισσότεροι στο σχολειάκι μας, θα βγουν μετά και θα πουν ότι συμφωνούμε κιόλας και δείχνουμε υπομονή και καλά μας κάνουν. Ο καθένας ας σκεφτεί την αντίδρασή του, λοιπόν και τη στάση του! Υπάρχουν και χειρότερα μπροστά μας.

Εδώ επέτρεψε μου να διαφωνήσω. Καθαρά προσωπικά όμως και όχι να παρασύρω άλλους άλλωστε ενήλικες είμαστε.
Η απεργία ως αντίδραση κατά την ταπεινή μου άποψη έχει ξεπεραστεί.
Μιλάμε με όρους 1970 σε εξελίξεις 2020.
Τι εννοώ. Δεν τους νοιάζει η απεργία. Δεν τους απασχολεί. Δεν τους επηρεάζει. Οπως και το facebook, όπως και εδώ όπως και η απεργία δρα εκτονωτικά ώστε να πεις ότι κάτι έκανα.
Στην ουσία δεν έκανες τίποτα. Αυτοί έχουν τα παιδιά τους στα ιδιωτικά και αν όχι έχουν τα καλύτερα ιδιαίτερα. Ασε που δεν ασχολούνται καν με το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Το μόνο που τους νοιάζει είναι να έχουν τη δυνατότητα να πάνε τα παιδιά τους έξω.
Οπως λοιπόν μια απεργία στο ΕΣΥ, στα ΜΜΜ έτσι και στο σχολείο ουσιαστικά πλήττεις τους πιο αδύναμους. Αυτούς που θα τους χρησιμοποιήσουν μετά εναντίον σου.
Λυπάμαι αλλά η κατάντια του συνδικαλιστικού κινήματος και τον τρόπων αντίδρασης είναι χειρότερη πλέον από των πολιτικών.
Αυτό που πιστεύω λείπει από την χώρα είναι άνθρωποι οι οποίοι να αγαπάνε τον τόπο, την πρόοδο αυτού και τους κατοίκους.
Πλέον όμως γίνομαι πολύ ρομαντικός και πολύ αλτρουιστής και είπαμε θα με ξαναπώ την λέξη που μαθαίνουν πρώτα οι ξένοι.

ΥΓ. Ξέρω θα διαφωνήσεις απλά κάνε τον κόπο και σκέψου ποιον πραγματικά πλήττει μια απεργία και ποιανού τα συμφέροντα εξυπηρετεί. Στην δημοκρατία πάντως και στην φύση τα κενά δεν μένουν για πολύ. Το θέμα είναι με τι τα γεμίζεις. Πάντως και να μην συμφωνώ για την απεργία σου θα υποστηρίξω το δικαίωμα σου σε αυτή. Καλό βράδυ σε όλους. Είπαμε όχι να μην κάνω 30ωρο στο σχολείο για να κάνω στο pde...H ζωή είναι εκτός οθόνης...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 06, 2017, 08:18:19 μμ από guestteacher »
«Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβούμαι τίποτα, είμαι λέφτερος»

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #156 στις: Δεκέμβριος 06, 2017, 08:25:41 μμ »
Ακούστε ....διαβαστε και βρείτε την διαφορά!!!

Δημοσιεύτηκε στις 5 Δεκ 2017
https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=7_9e8-bCyKI

Δελτιο Τυπου 06-12-17 Τι είπε ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου για τις διαπραγματεύσεις με τους θεσμούς
http://www.minedu.gov.gr/rss/31963-06-12-17-ti-eipe-o-ypourgos-paideias-erevnas-kai-thriskevmaton-kostas-gavroglou-gia-tis-diapragmateyseis-me-tous-thesmoys
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές.Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #157 στις: Δεκέμβριος 06, 2017, 08:43:05 μμ »
Επέτρεψε μου να διαφωνήσω σε μερικά πράγματα αν και συμφωνώ ειδικά με την τελευταία σου γραμμή.

1. Αυτοί που ζητούν και παίρνουν και 8ώρο να μένουμε θα ζητούν και θα παίρνουν. Το γιατί παίρνουν είναι το θέμα αλλά αυτό επαφίεται και στο πως έγινε κάποιος ανώτερος για να τους το δίνει...

δεν θα παίρνουν γιατί δεν θα έχουν νομική κάλυψη, οπότε ένας τουλάχιστον αρκεί να τους το κόψει, εγώ εσύ ακόμα και όλοι οι υπόλοιποι και πίστεψε με θα γίνει

2. Στο σχολείο είμαι εργαζόμενος, όχι μέτοχος. Ως εργαζόμενος λοιπόν έχω την απαίτηση όπως και σε οποιαδήποτε άλλη εργασία να μου προσφέρουν το κατάλληλο περιβάλλον εργασίας. Αυτά για επαγγελματίες που σέβονται τον εαυτό τους και δη επιστήμονες. Οτιδήποτε άλλο παραπέμπει σε ζήτουλα που καλά κάνουν και μας υποτιμούν οι υπόλοιποι εκτός κλάδου. Φαντάσου τωρα να πας στο νοσοκομείο και ο χειρουργός να επισκευάζει τα μηχανήματα ή και να μαζεύει τα σκουπίδια...

με συγχωρείς αλλά αν θέλω να λέγομαι επαγγελματίας δεν θα υπολειτουργώ γιατί το σχολείο δεν έχει χαρτί στυλό καρέκλα θρανίο η/υ κλπ
θα προσπαθήσω να βοηθήσω το σχολείο να αποκτήσει όλα τα απαραίτητα για να κάνω σωστά την δουλειά μου, θα πιέσω, θα κάνω πατέντες, θα ψάξω χορηγίες, γενικά θα προσπαθήσω να είμαι μέρος της λύσης του προβλήματος του σχολείου και όχι να κρυφτώ πίσω από το πρόβλημα.
Α και μηχανήματα επισκευάζω (αν μπορώ ) και πετάω και σκουπίδια στο σχολείο όταν τα έχω μπροστά μου και δίνω το καλό παράδειγμα στους μαθητές μου. Αυτά εγώ και όχι μόνο εγώ αλλά και άλλοι συνάδελφοι.

3. Αυτοί που δουλεύουν δουλεύουν. Αυτοί που λουφάρουν λουφάρουν. Για να στο πω πιο απλά. Μια χαρά ο φιλότιμος δουλεύει και στο σπίτι του και μια χαρά ο ξύστης είναι στο facebook ακόμα και εν ώρα εργασίας. Και δεν μιλάω για εκπαιδευτικούς μόνο.

συμφωνώ αλλά δεν βρίσκω το κακό ο λουφαδόρος να είναι σχολείο και να τον "τραβήξει" ο φιλότιμος και να τον "αλλάξει"

4. Το δεσιμο σε ένα σύλλογο εξαρτάται από την διάθεση των συμμετεχόντων σε αυτό και όχι από τις ώρες συγχρωτισμού μεταξύ τους. Ασε που άμα δεν χωνεύονται τόσο πιο μπάχαλο θα γίνουν...

αν δεν συγχρωτιστούν δεν υπάρχει περίπτωση να έχουν δέσιμο ούτε στον αιώνα τον άπαντα,
αν δεν χωνεύονται τότε δεν υπάρχει ελπίδα να τα βρουν αν δεν συγχρωτιστούν


Πάντως σοβαρά τώρα ο Υπουργός είπε πως το εργασιακό ωράριο είναι 30 ώρες αλλά κάπου εφαρμόζεται κάπου όχι και εγώ θα το εφαρμόσω σε όλα τα σχολεία...Και οι τροικανοί που το μόνο που τους νοιάζει είναι να κοπούν δαπάνες και να αυξηθούν τα έσοδα είπαν οκ μεγάλε βρήκαμε τι μας έλειπε...Τελικά ο παππούλης λέει επιτυχημένα παραμυθάκια...
Να του πω και εγώ ένα παραμύθι. Στην Ελλάδα παρέχουμε Παιδεία...

ελπίζω να είναι τόσο απλό και να μην κρύβεται κάτι άλλο από πίσω
δεν μπορεί να μην υπάρχει κάποιο όφελος (οικονομικό)... πιστεύω ότι δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμα
'Το σύμπαν καταρρέει'

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:14:42 »

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #158 στις: Δεκέμβριος 06, 2017, 09:02:38 μμ »

με συγχωρείς αλλά αν θέλω να λέγομαι επαγγελματίας δεν θα υπολειτουργώ γιατί το σχολείο δεν έχει χαρτί στυλό καρέκλα θρανίο η/υ κλπ
θα προσπαθήσω να βοηθήσω το σχολείο να αποκτήσει όλα τα απαραίτητα για να κάνω σωστά την δουλειά μου, θα πιέσω, θα κάνω πατέντες, θα ψάξω χορηγίες, γενικά θα προσπαθήσω να είμαι μέρος της λύσης του προβλήματος του σχολείου και όχι να κρυφτώ πίσω από το πρόβλημα.
Α και μηχανήματα επισκευάζω (αν μπορώ ) και πετάω και σκουπίδια στο σχολείο όταν τα έχω μπροστά μου και δίνω το καλό παράδειγμα στους μαθητές μου. Αυτά εγώ και όχι μόνο εγώ αλλά και άλλοι συνάδελφοι.


http://www.alfavita.gr/arthron/politiki/syriza-anatrihiastikes-oi-theseis-toy-kmitsotaki-gia-tin-paideia

Οξύτατη κριτική του τμήματος Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ στη ΝΔ και προσωπικά στον Κυριάκο Μητσοτάκη για τις προτάσεις της αξιωματικής αντιπολίτευσης όπως παρουσιάστηκαν στη ΔΕΘ

Στην ανακοίνωση αναφέρεται «ανατριχιαστικά μέτρα μιας ακραίας νεοφιλελεύθερης ατζέντας ανέπτυξε ο κ. Μητσοτάκης παρουσιάζοντας τις προτάσεις της Νέας Δημοκρατίας για την παιδεία στη Θεσσαλονίκη. Πανεπιστήμια ιδιωτικά με τροποποίηση του Συντάγματος. Κρατικά πανεπιστήμια που θα λειτουργούν σαν επιχειρηματικοί οργανισμοί με δημόσια χρηματοδότηση ανάλογα με την "απόδοσή" τους» και προστίθεται: «Σχολεια "με ελευθερία στην οργάνωση, τη διαχείριση πόρων, την επιλογή διδακτικού προσωπικού". Δηλαδή, σχολεία που θα λειτουργούν με χορηγούς ή με τη συνδρομή των γονιών και οι εκπαιδευτικοί θα προσλαμβάνονται από διευθυντές μάνατζερ.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 06, 2017, 09:04:20 μμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές.Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος edesta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 229
  • Έκπληξη
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #159 στις: Δεκέμβριος 06, 2017, 10:06:18 μμ »
Τελικά περισσεύουν ή όχι οι εκπαιδευτικοί; Μεταθέσεις δεν υπάρχουν, αναπληρωτές υπάρχουν, αποσπάσεις υπάρχουν σε κάποιο βαθμό. Διορισμοί δε γίνονται. Μερικές άδειες άνευ αποδοχών (μέχρι το 50% του ωραρίου που υπάρχει στο υπόλοιπο δημόσιο) έχουν απαγορευτεί διά νόμου. Αποσπάσεις με αδιαφανείς τρόπους σε μη εκπαιδευτικές υπηρεσίες υπάρχουν. Εκπαιδευτικές άδειες δεν υπάρχουν. Μάλλον τις αποφάσεις τις παίρνει το Υπουργείο και όχι ο Υπουργός.

Αποσυνδεδεμένος sapore

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 900
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #160 στις: Δεκέμβριος 06, 2017, 10:09:54 μμ »

3. Αυτοί που δουλεύουν δουλεύουν. Αυτοί που λουφάρουν λουφάρουν. Για να στο πω πιο απλά. Μια χαρά ο φιλότιμος δουλεύει και στο σπίτι του και μια χαρά ο ξύστης είναι στο facebook ακόμα και εν ώρα εργασίας. Και δεν μιλάω για εκπαιδευτικούς μόνο.


συμφωνώ αλλά δεν βρίσκω το κακό ο λουφαδόρος να είναι σχολείο και να τον "τραβήξει" ο φιλότιμος και να τον "αλλάξει"



Πολύπλοκα και δύσκολα (1 στο δις "επιτυχίας"/αποτελεσματικότητας) πράματα , βλέπω να λέγονται εδώ μέσα στο pde και χαίρομαι,
Καθώς:
α) Είναι το ζουμί
και
β) Ο μόνος τρόπος όντως αποτελεσματικότητας/αλλαγής βιώσιμης (έστω και με πιθανότητα 1 στο δις γιατί όλα τα άλλα έχουν μηδέν)


Δε θα επεκταθώ (πχ με παραδείγματα), γιατί βαριέμαι και ζήτημα ΑΝ 1 στους 1000 εκπαιδευτικούς τα κατανοούν:
Ως λειτουργική, αλλά και ως αιτιακή (δλδ "Και πώς ακριβώς θα γεννούν όλα αυτά;") ερμηνεία.

Χάρηκα που τα είδα: Αρκεί να μην είναι μόνο λόγια.
Πράξεις θέλουμε. ΑΛΛΑ δεν είμαστε ΑΚΟΜΑ έτοιμοι.

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 520
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #161 στις: Δεκέμβριος 06, 2017, 10:21:55 μμ »
δεν θα παίρνουν γιατί δεν θα έχουν νομική κάλυψη, οπότε ένας τουλάχιστον αρκεί να τους το κόψει, εγώ εσύ ακόμα και όλοι οι υπόλοιποι και πίστεψε με θα γίνει

με συγχωρείς αλλά αν θέλω να λέγομαι επαγγελματίας δεν θα υπολειτουργώ γιατί το σχολείο δεν έχει χαρτί στυλό καρέκλα θρανίο η/υ κλπ
θα προσπαθήσω να βοηθήσω το σχολείο να αποκτήσει όλα τα απαραίτητα για να κάνω σωστά την δουλειά μου, θα πιέσω, θα κάνω πατέντες, θα ψάξω χορηγίες, γενικά θα προσπαθήσω να είμαι μέρος της λύσης του προβλήματος του σχολείου και όχι να κρυφτώ πίσω από το πρόβλημα.
Α και μηχανήματα επισκευάζω (αν μπορώ ) και πετάω και σκουπίδια στο σχολείο όταν τα έχω μπροστά μου και δίνω το καλό παράδειγμα στους μαθητές μου. Αυτά εγώ και όχι μόνο εγώ αλλά και άλλοι συνάδελφοι.

Και αν έχω σιχαθεί να παλεύω για τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ; Τότε τι?

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2457
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #162 στις: Δεκέμβριος 07, 2017, 12:17:04 πμ »
Εδώ επέτρεψε μου να διαφωνήσω. Καθαρά προσωπικά όμως και όχι να παρασύρω άλλους άλλωστε ενήλικες είμαστε.
Η απεργία ως αντίδραση κατά την ταπεινή μου άποψη έχει ξεπεραστεί.

Τότε, γιατί καίγονται και πιέζονται να φέρουν συνδικαλιστικό νόμο που βάζει εμπόδια στην κήρυξη της απεργίας, οέο; Και, εντάξει, μπορεί να μην είσαι στο εργοστάσιο ή στο μαγαζί, οπότε να έχει απευθείας χασούρα ο εργοδότης, αλλά φαντάσου την Πέμπτη να έχουμε μαζική συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην απεργία. Θα ξανασκεφτούν ή όχι με τα μέτρα που σκέφτονται να μας φορέσουν; Σκέψου στις εκλογές για τα σωματεία μας να μη βρίσκουν την ψήφο τους. Άλλωστε, με απεργία καταφέραμε την επαναπρόσληψη των απολυμένων εκπαιδευτικών. Με απεργίες και διεκδικήσεις καταφέραμε ό,τι καταφέραμε μέχρι τώρα. Με αποχή καταφέραμε να μπλοκάρουμε την αξιολόγηση. Εγώ δεν ξέρω άλλο τρόπο. Ειλικρινά, αν κάποιος μπορεί να μου υποδείξει άλλο τρόπο αντίδρασης,  πιο μοντέρνο όπως λες, να το πει, δεν έχω αντίρρηση.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 07, 2017, 12:23:51 πμ από LK »

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2457
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #163 στις: Δεκέμβριος 07, 2017, 12:30:07 πμ »

με συγχωρείς αλλά αν θέλω να λέγομαι επαγγελματίας δεν θα υπολειτουργώ γιατί το σχολείο δεν έχει χαρτί στυλό καρέκλα θρανίο η/υ κλπ
θα προσπαθήσω να βοηθήσω το σχολείο να αποκτήσει όλα τα απαραίτητα για να κάνω σωστά την δουλειά μου, θα πιέσω, θα κάνω πατέντες, θα ψάξω χορηγίες, γενικά θα προσπαθήσω να είμαι μέρος της λύσης του προβλήματος του σχολείου και όχι να κρυφτώ πίσω από το πρόβλημα.
Α και μηχανήματα επισκευάζω (αν μπορώ ) και πετάω και σκουπίδια στο σχολείο όταν τα έχω μπροστά μου και δίνω το καλό παράδειγμα στους μαθητές μου. Αυτά εγώ και όχι μόνο εγώ αλλά και άλλοι συνάδελφοι.

Το πρόβλημα, όταν το κράτος δε διαθέτει χρήματα για την κάλυψη των αναγκών μου (υγεία, περίθαλψη, παιδεία κτλ.) είναι και δικό μου και πρέπει να συμβάλλω στη λύση τους, γιατί αλλιώς δεν είμαστε επαγγελματίες, είμαστε μεμψίμοιροι κτλ. Βέβαια, εμένα η σύμβασή μου "εκπαιδευτικός" λέει ότι είμαι όχι κράχτης χορηγών και μάστορας. Από την άλλη πλευρά, όταν δεν έχω να πληρώσω τους φόρους που μου βάζει το κράτος είναι δικό μου το πρόβλημα, αποκλειστικά; Ωραία, λογική. Εγώ καταλαβαίνω το "δεν κρύβομαι πίσω από το πρόβλημα" ότι διεκδικώ και απαιτώ τη λύση του και όχι ότι τρέχω να μπαλώσω τα κερατιάτικα άλλου. Καλό βράδυ!

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος guestteacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3996
  • Όχι άλλος Πανεπιστημιακός!!!
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #164 στις: Δεκέμβριος 07, 2017, 08:08:38 πμ »
δεν θα παίρνουν γιατί δεν θα έχουν νομική κάλυψη, οπότε ένας τουλάχιστον αρκεί να τους το κόψει, εγώ εσύ ακόμα και όλοι οι υπόλοιποι και πίστεψε με θα γίνει. Εδώ γελάω. Δες και στις υπόλοιπες Δ.Υ. τι γίνεται. Ακόμα και στα γραφεία τα δικά μας που υποτίθεται πως το 8ωρο και 6ωρο είναι υποχρεωτικό. Για εξωτερικές εργασίες του σχολείου έχεις ακούσει;

με συγχωρείς αλλά αν θέλω να λέγομαι επαγγελματίας δεν θα υπολειτουργώ γιατί το σχολείο δεν έχει χαρτί στυλό καρέκλα θρανίο η/υ κλπ
θα προσπαθήσω να βοηθήσω το σχολείο να αποκτήσει όλα τα απαραίτητα για να κάνω σωστά την δουλειά μου, θα πιέσω, θα κάνω πατέντες, θα ψάξω χορηγίες, γενικά θα προσπαθήσω να είμαι μέρος της λύσης του προβλήματος του σχολείου και όχι να κρυφτώ πίσω από το πρόβλημα.
Α και μηχανήματα επισκευάζω (αν μπορώ ) και πετάω και σκουπίδια στο σχολείο όταν τα έχω μπροστά μου και δίνω το καλό παράδειγμα στους μαθητές μου. Αυτά εγώ και όχι μόνο εγώ αλλά και άλλοι συνάδελφοι. Αμα θες μπορείς να δουλέψεις και τσάμπα. Λυπάμαι αλλά άμα είναι να κάνω δική μου επιχείρηση να την κάνω να επωφελούμαι και από τα κέρδη αυτής. Αν πάλι θέλω να γίνω εθελοντής να πάω στην Αφρική να εκτιμάται και η δουλειά μου από το κοινωνικό σύνολο.

συμφωνώ αλλά δεν βρίσκω το κακό ο λουφαδόρος να είναι σχολείο και να τον "τραβήξει" ο φιλότιμος και να τον "αλλάξει" Οπως τον τραβάει και τώρα στα κενά του ε? Στο ίντερνετ θα είναι, θα προετοιμάζει τα ιδιαίτερα του κ.α.

αν δεν συγχρωτιστούν δεν υπάρχει περίπτωση να έχουν δέσιμο ούτε στον αιώνα τον άπαντα,
αν δεν χωνεύονται τότε δεν υπάρχει ελπίδα να τα βρουν αν δεν συγχρωτιστούν

Χαχαχα. Οταν δεν χωνεύεσαι προφα;νώς υπάρχει λόγος. Το να καθίσεις απέναντι από τον άλλο γιατί δεν ταιριάζεις πολύ απλά δεν θα τα βρεις. ασε που και να είμαστε 30 ώρες στο σχολείο δεν απαιτεί και στον ίδιο χώρο.


ελπίζω να είναι τόσο απλό και να μην κρύβεται κάτι άλλο από πίσω
δεν μπορεί να μην υπάρχει κάποιο όφελος (οικονομικό)... πιστεύω ότι δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμα
«Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβούμαι τίποτα, είμαι λέφτερος»

Αποσυνδεδεμένος guestteacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3996
  • Όχι άλλος Πανεπιστημιακός!!!
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #165 στις: Δεκέμβριος 07, 2017, 08:42:11 πμ »
Τότε, γιατί καίγονται και πιέζονται να φέρουν συνδικαλιστικό νόμο που βάζει εμπόδια στην κήρυξη της απεργίας, οέο; Και, εντάξει, μπορεί να μην είσαι στο εργοστάσιο ή στο μαγαζί, οπότε να έχει απευθείας χασούρα ο εργοδότης, αλλά φαντάσου την Πέμπτη να έχουμε μαζική συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην απεργία. Θα ξανασκεφτούν ή όχι με τα μέτρα που σκέφτονται να μας φορέσουν; Σκέψου στις εκλογές για τα σωματεία μας να μη βρίσκουν την ψήφο τους. Άλλωστε, με απεργία καταφέραμε την επαναπρόσληψη των απολυμένων εκπαιδευτικών. Με απεργίες και διεκδικήσεις καταφέραμε ό,τι καταφέραμε μέχρι τώρα. Με αποχή καταφέραμε να μπλοκάρουμε την αξιολόγηση. Εγώ δεν ξέρω άλλο τρόπο. Ειλικρινά, αν κάποιος μπορεί να μου υποδείξει άλλο τρόπο αντίδρασης,  πιο μοντέρνο όπως λες, να το πει, δεν έχω αντίρρηση.

Πολύ απλά γιατί υπάρχουν νευραλγικά πόστα στην οικονομία που θεωρητικά μπορούν να μπλοκάρουν την λειτουργία αυτής. Στην πραγματικότητα το εμπόδιο που πάνε να βάλουν είναι αυξημένη συμμετοχή για την κήρυξη της απεργίας σωστά? Αν υπάρχει λοιπόν αυξημένη συμμετοχή τότε ποιο το πρόβλημα να κηρυχθεί και να γίνει απεργία. Εκτός αν κάτι μου διαφεύγει.
Πολύμηνες απεργίες εγιναν παλιότερα στις τράπεζες, στην εκπαίδευση κ.α. Σε ρωτώ εμποδίστηκαν οι ιδιωτικοποιήσεις, εξαγορές, μειώσεις μισθών, χειροτέρευση εργασιακών συνθηκών κ.α. Στις εκλογές στην ουσία δεν βρίσκουν την ψήφο τους α) γιατί η συμμετοχή δεν είναι στο 100% ενώ και ακόμα αυτοί που ψηφίζουν αυτούς το κάνουν στις αρχές κάθε θητείας νέας κυβέρνησης με προσδοκία εξυπηρέτησης (μεταθεση,απόσπαση κ.α.). Αν δεις εκτός από κάποιους που παραδοσιακά πρόσκεινται σε διάφορα κόμματα και κάποιους που εξυπηρετούνται,σχεδόν σε όλες τις σωματειακές εκλογές τώρα προηγείται η αντιπολίτευση. Η επαναπρόσληψη έγινε λόγω αλλαγής κυβέρνησης με άλλη αρχικά ιδεολογία και σύνθεση από τη σημερινή. Αν δεν γίνονταν εκλογές οι συνάδελφοι δεν υπήρχε περίπτωση να ξαναγυρίσουν. Η αποχή όπως λες ήταν μια λύση, πλην όμως αν δεις μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά και μόνο από τους προιστάμενους αν θέλουν να διεκδικήσουν θέση διοίκησης ξανά.
Δεςν μου αρέσει να το παίζω φωστήρας αλλά αν θες να αντιμετωπίσεις κάποιον πρέπει να χρησιμοποιείς τα όπλα του. Πως οι κυβερνήσεις και οι επιχειρήσεις βελτιώνουν την εικόνα τους? Πολύ απλά με θετική προπαγάνδα συγγνώμη διαφήμιση ήθελα να πω. Φαντάσου λοιπόν αντί στις 14 Δεκεμβρίου π.χ. να γινόταν απεργία στα ΜΜΜ, να αγανακτούσε ο κόσμος παίρνοντας το αυτοκίνητο τους ή ταξί οι εργαζόμενοι εκεί να έκαναν μια δωρεά σε ένα ίδρυμα με ανάπηρα παιδιά και ένας εκπρόσωπος τους να εξηγούσε ότι το κάνουν στα πλαίσια του να ακουστούν κάποιες θέσεις τους. Και ο κόσμος ενημερωνόταν (εντάξει κάποιοι δεν ακούνε τίποτα και έχουν παρωπίδες), και εκτιμόταν η κίνηση αυτή ως κάτι διαφορετικό και τέλος δεν ταλαιπωρείται το κοινωνικό σύνολο ώστε να στραφεί εναντίον σου. Οταν ζητάς αύξηση και περιφρονείς το 60αρι με μια απεργία σε μια κοινωνία που δεν έχει δικαίωμα στην απεργία (είτε λόγω εργασίας στον ιδιωτικό τομέα με φόβο απόλυσης είτε γιατί είναι άνεργοι είτε γιατί  το 60αρι βγαίνει ζόρικα) τότε δίνεις στον άλλο το δικαίωμα να σε πει προνομιούχο.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 07, 2017, 08:48:34 πμ από guestteacher »
«Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβούμαι τίποτα, είμαι λέφτερος»

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2457
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #166 στις: Δεκέμβριος 07, 2017, 11:44:12 πμ »
Για ένα σοβαρό ζήτημα, δε θα μπορείς, σύμφωνα με το νέο συνδικαλιστικό νόμο ούτε στάση εργασίας να προκηρύξεις. Για φαντάσου, σε κάτι έκτακτο, να πρέπει να προκηρύξεις στάση εργασίας και να χρειάζεται πρώτα να κάνεις συνέλευση και να στήσεις κάλπες. Ειδικά, σε ΕΛΜΕ νησιωτικές. Είναι φανερό το πού το πάνε. Τι δεν καταλαβαίνουμε; Άλλωστε, το πώς λειτουργούν τα σωματεία είναι θέμα των εργαζομένων και όχι της κυβέρνησης. Σιγά, τους δημοκράτες, δηλαδή, που φέρνουν νομοσχέδια και τροπολογίες νύχτα και που κυβερνούν με μειοψηφίες, αν λάβουμε υπόψιν και την αποχή.

Αν δεν υπήρχαν οι αντιδράσεις, πιστεύεις ότι θα επαναπροσλαμβάνονταν οι συνάδελφοι; Δηλαδή, σιγά τη φιλολαϊκή κυβέρνηση που κόπτεται για τους εκπαιδευτικούς. Εδώ απέλυσε 3 αναπληρωτές με σοβαρά προβλήματα υγείας πρόσφατα και επαναπροσλήφθηκαν με αγώνα των αντίστοιχων ΕΛΜΕ. Αν είναι έτσι, όπως τα λες, γιατί δεν τους επαναπρόσλαβε, όταν οι ίδιοι οι συνάδελφοι πήγαν να διαμαρτυρηθούν;

Οι αγώνες καθυστέρησαν μέτρα. Για να μην επανέρχονται αυτά τα μέτρα, χρειάζεται και κάτι άλλο... Μια άλλη κοινωνία, ας πούμε.  ;)

Δεν είμαστε εταιρεία για να μας απασχολεί το εταιρικό μας προφίλ, αλλά εργαζόμενοι. Ο κοινωνικός αυτοματισμός δεν πουλάει πλέον, γιατί όλοι έχουμε φάει τα χαστούκια μας και βράζουμε στο ίδιο καζάνι.

Όχι, δεν περιφρονώ το 50αρι, αλλά το θυσιάζω για να μην μου κόψουνε και άλλα. Ακόμα και όταν ξέρω ότι είμαι η μόνη σε ένα σχολείο που κάνω απεργία, ε ντρέπομαι να μην κάνω. Δε μπορώ για 50 ευρώ να πάω και να αντικρίσω τους μαθητές μου. Δεν μπορώ να τους κάνω μάθημα απεργοσπασίας και υποταγής, εφευρίσκοντας αστεία επιχειρήματα, για να κατευνάσω τη συνείδησή μου. Εκτός από τη διεκδίκηση, υπάρχει και η προσωπική αξιοπρέπεια. Δεν μπορεί να με βάζει το υπουργείο κάτω και να με πατάει και εγώ να πηγαίνω στο σχολείο, σα να μην τρέχει τίποτα. Ακόμα και όταν ο αντίπαλός σου είναι (προς το παρόν) ισχυρότερος και δεν μπορείς να τον νικήσεις, ε αξίζει να τους πεις "δε γουστάρω να με βαράς".

Εγώ, σταματάω εδώ, πάντως. Νομίζω ότι είναι σαφές ότι έχουμε μια άλλη αντίληψη, συνάδελφε. Την καταθέσαμε και δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσουμε, δεν έχει νόημα.  :)


Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος guestteacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3996
  • Όχι άλλος Πανεπιστημιακός!!!
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #167 στις: Δεκέμβριος 07, 2017, 11:52:38 πμ »
Για ένα σοβαρό ζήτημα, δε θα μπορείς, σύμφωνα με το νέο συνδικαλιστικό νόμο ούτε στάση εργασίας να προκηρύξεις. Για φαντάσου, σε κάτι έκτακτο, να πρέπει να προκηρύξεις στάση εργασίας και να χρειάζεται πρώτα να κάνεις συνέλευση και να στήσεις κάλπες. Ειδικά, σε ΕΛΜΕ νησιωτικές. Είναι φανερό το πού το πάνε. Τι δεν καταλαβαίνουμε; Άλλωστε, το πώς λειτουργούν τα σωματεία είναι θέμα των εργαζομένων και όχι της κυβέρνησης. Σιγά, τους δημοκράτες, δηλαδή, που φέρνουν νομοσχέδια και τροπολογίες νύχτα και που κυβερνούν με μειοψηφίες, αν λάβουμε υπόψιν και την αποχή.

Αν δεν υπήρχαν οι αντιδράσεις, πιστεύεις ότι θα επαναπροσλαμβάνονταν οι συνάδελφοι; Δηλαδή, σιγά τη φιλολαϊκή κυβέρνηση που κόπτεται για τους εκπαιδευτικούς. Εδώ απέλυσε 3 αναπληρωτές με σοβαρά προβλήματα υγείας πρόσφατα και επαναπροσλήφθηκαν με αγώνα των αντίστοιχων ΕΛΜΕ. Αν είναι έτσι, όπως τα λες, γιατί δεν τους επαναπρόσλαβε, όταν οι ίδιοι οι συνάδελφοι πήγαν να διαμαρτυρηθούν;

Οι αγώνες καθυστέρησαν μέτρα. Για να μην επανέρχονται αυτά τα μέτρα, χρειάζεται και κάτι άλλο... Μια άλλη κοινωνία, ας πούμε.  ;)

Δεν είμαστε εταιρεία για να μας απασχολεί το εταιρικό μας προφίλ, αλλά εργαζόμενοι. Ο κοινωνικός αυτοματισμός δεν πουλάει πλέον, γιατί όλοι έχουμε φάει τα χαστούκια μας και βράζουμε στο ίδιο καζάνι.

Όχι, δεν περιφρονώ το 50αρι, αλλά το θυσιάζω για να μην μου κόψουνε και άλλα. Ακόμα και όταν ξέρω ότι είμαι η μόνη σε ένα σχολείο που κάνω απεργία, ε ντρέπομαι να μην κάνω. Δε μπορώ για 50 ευρώ να πάω και να αντικρίσω τους μαθητές μου. Δεν μπορώ να τους κάνω μάθημα απεργοσπασίας και υποταγής, εφευρίσκοντας αστεία επιχειρήματα, για να κατευνάσω τη συνείδησή μου. Εκτός από τη διεκδίκηση, υπάρχει και η προσωπική αξιοπρέπεια. Δεν μπορεί να με βάζει το υπουργείο κάτω και να με πατάει και εγώ να πηγαίνω στο σχολείο, σα να μην τρέχει τίποτα. Ακόμα και όταν ο αντίπαλός σου είναι (προς το παρόν) ισχυρότερος και δεν μπορείς να τον νικήσεις, ε αξίζει να τους πεις "δε γουστάρω να με βαράς".

Εγώ, σταματάω εδώ, πάντως. Νομίζω ότι είναι σαφές ότι έχουμε μια άλλη αντίληψη, συνάδελφε. Την καταθέσαμε και δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσουμε, δεν έχει νόημα.  :)

Συμφωνώ για το κλείσιμο εδώ και αν και έχω και άλλα επιχειρήματα νομίζω ότι θα κουράσουμε. Στην ουσία πιστεύω ότι και οι δυο μας έχουμε τις ίδιες αγωνίες, τους ίδιους προβληματισμούς κ.α. Αν διαφωνούμε στους τρόπους διεκδίκησης και στην αποτελεσματικότητα αυτών δεν αφορά εμάς τους δύο αποκλειστικά αλλά αυτούς που μιας διαβάζουν οπότε ο καθένας ας κρίνει τον βέλτιστο τρόπο αντίδρασης και αγώνα.

ΥΓ1. Τώρα που το θυμήθηκα @kinegiros

Προσπαθώ να μπω στη θέση σου και να γίνω μέτοχος στο σχολείο όπως λες. Ερώτηση αν κάνουμε όλα αυτά μπορούμε να διεκδικήσουμε την αποκέντρωση του σχολείου, την αναζήτηση χρηματοδότησης από αυτό, τον καθορισμό των εργασιακών σχέσεων σε αυτό και τέλος την ελευθερία πρόσληψης σε αυτό; Αν συμφωνείς λύσε μου δύο απορίες α) Γιατί δεν παραιτείσαι να εργασθείς σε ένα ιδιωτικό που στα προσφέρει όλα αυτά ή να ανοίξεις ένα δικό σου σχολείο και β) Γιατί οι εκπαιδευτικοί στα ιδιωτικά θέλουν να φύγουν από αυτά και οι γονείς που δίνουν τόσα χρήματα στην παραπαιδεία και γενικά διαμαρτύρονται για την κατάσταση των δημοσίων δεν πάνε τα παιδιά στα ιδιωτικά; Και να το πάμε παραπέρα γιατί όταν πάνε στο Δημόσιο έχουν άποψη για όλα ενώ όταν σκάνε στα ιδιωτικά τα χρήματα συνήθως δεν μιλάνε για την ποιότητα υπηρεσιών...Π.χ. πρόσφατα με το έτσι θέλω οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας (όλες ιδιωτικές) επέβαλαν αυξήσεις...Δεν είδα καμία αντίδραση ιδιαίτερη... Ισως γιατί τα καρτέλ δεν σου δίνουν δικαίωμα επιλογής..Επειδή πολλοί μιλάτε για voucher εδω η ερώτηση είναι η εξής πόσα θα πάρεις και πόσα θα δώσεις και για ποιες υπηρεσίες. Την απάντηση όμως δεν θα μου την δώσεις ως εργαζόμενος των 1000 ευρώ αλλά ως εργαζομενος των 300 με συντάξεις 100 που θα καταλήξεις... Διότι η Ελλάδα δεν πρόκειται ποτέ να γίνει σαν τις υπόλοιπες ΔυτικοΕυρωπαικές μιας και διαχρονικά εδώ επικρατούν οι σπεκουλαδόροι τις τελευταίες Δεκαετίες.

ΥΓ2. Οσο για το έρχεται που μας λένε κάποιοι και υπονοούν τον Κούλη Ich spreche Deutsch, ich kann anderswo arbeiten und leider für diejenigen, die im Land bleiben werden . Σε όλα τα κόμματα και ιδεολογίες και θρησκείες υπάρχουν οι χρήσιμοι ηλίθιοι που ανοίγουν τον δρόμο για τους αφανείς κερδοσκόπους. Αν δεν μπορείς να βρεις ποιος είναι ο κερδοσκόπος αναρωτήσου μήπως αποτελείς τον χρήσιμο ηλίθιο της εμπροσθοφυλακής.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 07, 2017, 12:11:26 μμ από guestteacher »
«Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβούμαι τίποτα, είμαι λέφτερος»

 

Pde.gr, © 2005 - 2017

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 27954
  • Τελευταία: Antonio1976
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 945012
  • Σύνολο θεμάτων: 16460
  • Σε σύνδεση σήμερα: 180
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 86
Σύνολο: 88

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.136 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.