*

Αποστολέας Θέμα: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;  (Αναγνώστηκε 98235 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jfk1976

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #224 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 03:19:48 μμ »
Πάντως τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια επιλεκτική στοχοποίηση ειδικοτήτων. Πχ οι καθηγητές Πληροφορικής έχουν χάσει τις περισσότερες ώρες (πχ 3 ώρες υπεύθυνος εργαστηρίου, πρότζεκτ λυκείου κτλ) και στο παρελθόν δύο υπουργοί (Διαμαντοπούλου, Αρβανιτόπουλος) έχουν προτείνει την καταργηση της Πληροφορικής από το Λύκειο. Ενω πχ τα θρησκευτικά δεν έχουν μειωθεί σε καμία τάξη, λόγω της στήριξης της εκκλησίας.

Δεν το ανέφερα για αρχίσει πόλεμος ειδικοτήτων σε αυτήν την συζήτηση αλλά για να δείξω πως οι κυβερνώντες δεν κάνουν μόνο ότι ορίζει η τρόικα αλλά και ότι θέλουν οι "ισχυρές" ειδικότητες. Ειδικά οι συριζαίοι αποδεικνύονται μεγάλοι ξεφτίλες καθώς στην αντιπολίτευση υπόσχονταν άλλα και όταν ήρθαν στην κυβέρνηση συνεχίζουν να χτυπούν τους εκπαιδευτικούς. Σε αντίθεση πχ με τους δημοτικούς υπαλλήλους που τους στηρίζουν και κάνουν και προσλήψεις..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:35:40 »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #225 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 03:43:03 μμ »
Καθηγητικές σχολές είναι η πρώην ΣΕΛΕΤΕ νυν ΑΣΠΑΙΤΕ.
Άλλο επαγγελματικό δικαίωμα και άλλο να είναι υποχρεωμένος κάποιος να σε προσλάβει, μη μπερδευόμαστε.
Και περισσότερους μπορεί να δεχτούν, δεν σημαίνει ότι με το πτυχίο παντρεύεσαι και μία θέση εργασίας.
Ασύνδετα τα δύο αυτά μεταξύ τους, δεν αποτελεί επιχείρημα.
Να αναζητήσουν εργασία.
Οπότε είναι υποχρεωμένο το κράτος να μας διορίσει... δεν καταλαβαίνω τη σύνδεση αλήθεια.
Και άλλες επαγγελματικές ομάδες δεν έχουν εργασία να διοριστούν και αυτοί;
Κατηγορηματικά όχι. Ούτε αυτονόητο, ούτε καν λογικό.
 Όπως και να το ονομάσεις κάνουμε κάτι συγκεκριμένο με συγκεκριμένους όρους όπως περιέγραψα σε προηγούμενο σχόλιο.

Γιατί όσο αυξάνεται οι στοίβα, τόσο περισσότεροι είναι διατεθιμένοι να κάνουν την δουλειά μας με χειρότερυος όρους.
 Όχι, το υπουργείο θα βάλει τους όρους που επιθυμεί και εφόσον υπάρχουν ουρές που επιθυμούν να εργαστούν με αυτές τις συνθήκες θα συνεχίσει. Τόσο απλά.
Πολύ μαζί μου τα έχεις βάλει, συνάδελφε και σε όλα με επικρίνεις! Το γνωρίζω ότι δεν γίνεται να συμφωνούμε όλοι σε όλα, αλλά νομίζω άδικα γράφεις όσα γράφεις!
Καταρχάς, και οι δικές σου απόψεις μου θυμίζουν αυτά τα γνωστά που ακούγονται τα τελευταία χρόνια, σχετικά με την αποσύνδεση του πτυχίου μας από το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στα δημόσια σχολεία! Φυσικά, διαφωνώ με κάτι τέτοια και τα θεωρώ φτηνές δικαιολογίες για να δυσκολέψουν κι άλλο οι προσλήψεις και οι διορισμοί των εκπαιδευτικών (όταν γίνουν με το καλό)!
Καθηγητικές σχολές είναι γνωστό ποιες είναι: όλες που σου δίνουν τις ανάλογες επιστημονικές και παιδαγωγικές γνώσεις και αρχές, ώστε να σταθείς στην τάξη και να επιτελέσεις το έργο σου, το γνωστικό και το παιδαγωγικό, δηλ. όλες πλην τη Κοινωνιολογίας, των Οικονομικών επιστημών και των Πολιτικών επιστημών, που χρειάζονται και την παιδαγωγική επάρκεια από ΑΣΠΑΙΤΕ!
Ασφαλώς και το κράτος δεν υποχρεούται να μας διορίσει όλους και ασφαλώς ο κάθε τελειόφοιτος των καθηγητικών σχολών μπορεί να εργαστεί κάπου αλλού, αν φυσικά το θέλει και το έχει τόσο μεγάλη ανάγκη, αλλά μην γράφεις ότι με το πτυχίο "παντρευόμαστε" μια θέση! Εγώ προσωπικά δεν είμαι διορισμένη, άρα αυτό που γράφεις ταιριάζει σε όσους ἐχουν διοριστεί και τρέμουν την αξιολόγηση, γιατί προφανώς κάπου υστερούν και φοβούνται απολύσεις! Επιπλέον, όσοι έχουμε τελειώσει καθηγητικές σχολές δεν τις τελειώσαμε μόνο για να πάρουμε γνώσεις και εφόδια (εντελώς ουτοπικό και εκτός πραγματικότητας αυτό που παραθέτεις), αλλά θέλουμε να εργαστούμε πάνω στο αντικείμενο των σπουδών μας, το οποίο και αγαπάμε και θα είμαστε αποδοτικότεροι από ό,τι αν δουλεύαμε κάπου αλλού! Ακόμη, γιατί είναι δεδομένο ότι όσο περισσότεροι είναι οι ενδιαφερόμενοι για την συγκεκριμένη εργασία, τόσο πιο εύκολα θα αποδέχονται τους δυσμενείς όρους, που θέλει να επιβάλει κάθε τόσο η εκάστοτε κυβέρνηση; Ειδικά, οι αναπληρωτές (μετά την άρση του διετούς αποκλεισμού) μπορούμε να αρνηθούμε, χωρίς επιπτώσεις! Ο καθένας μας εξάλλου κρίνει και αποφασίζει και επιλέγει, είτε να πάει ως ΑΚΩ στην άγονη γραμμή, είτε να πάει ως ΑμΩ στην ενισχυτική στο νομό του, είτε να τα "παίρνει μαύρα" από ιδιαίτερα στο σπίτι του, είτε να βρει μια άλλη εργασία, π.χ. υπάλληλος γραφείου! Όσο για τους μόνιμους, αυτοί πάλι έχουν άλλες δυνατότητες κι άλλα όπλα να υπερασπιστούν τα κεκτημένα τους! Μην συγκρίνεις τα ανόμοια! Τέλος, γράφεις πως αυτό που κάνουμε είναι κάτι συγκεκριμένο. Μην τα υπεραπλουστεύεις τα πράγματα! Η κάθε δουλειά κάνει κάτι συγκεκριμένο! Οι εκπαιδευτικοί όμως προσφέρουν κάτι πιο εξειδικευμένο, που επηρεάζει τις επόμενες γενιές καθοριστικά και που αν δεν το αγαπάς κι αν δεν το κάνεις με υπομονή, με ζήλο και με αλτρουιστική προσφορά, ξεπέφτει σε απλό δημοσιουπαλληλίστικο επάγγελμα (τα έχω ξαναγράψει)! Κι όσο για τις ουρές που θα συνεχίσουν να υπάρχουν περιμένοντας την αναπλήρωση, μπορούν να μπουν και όρια σε όσους εισάγονται από 'δω και πέρα στις φιλοσοφικές σχολές, στις σχολές θετικών επιστημών κλπ., αφού όπως προείπα δεν έχουν νόημα μόνο οι σπουδές σήμερα πλέον, αλλά κυρίως η επαγγελματική αποκατάσταση!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 12, 2017, 03:48:25 μμ από gia 96 »
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2830
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #226 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 04:12:34 μμ »
.Το χειρότερο δεν είναι ότι όποιος και να βγει παίρνει νέα μέτρα είναι ότι όποιος και να βγει δεν αναιρεί σχεδόν τίποτα από τα παλιά...

Σοφή κουβέντα είπες. Όχι απλά δεν αναιρεί τα προηγούμενα αλλά προσθέτει και άλλα χειρότερα .

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2830
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #227 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 04:18:41 μμ »
Πάντως τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια επιλεκτική στοχοποίηση ειδικοτήτων. Πχ οι καθηγητές Πληροφορικής έχουν χάσει τις περισσότερες ώρες (πχ 3 ώρες υπεύθυνος εργαστηρίου, πρότζεκτ λυκείου κτλ) και στο παρελθόν δύο υπουργοί (Διαμαντοπούλου, Αρβανιτόπουλος) έχουν προτείνει την καταργηση της Πληροφορικής από το Λύκειο. Ενω πχ τα θρησκευτικά δεν έχουν μειωθεί σε καμία τάξη, λόγω της στήριξης της εκκλησίας.


Να προσθέσω και τους Αγγλικής... Και συγκεκριμένα: μείωση 12 ωρών στα 12θ/σια δημοτικά(1 ώρα σε κάθε τάξη), κατάργηση επιπέδων μαθητών στο γυμνάσιο (δηλ. μείον 6 ώρες σε ένα γυμνάσιο με τρεία τμήματα), έξωση του μαθήματος απο την Β και Γ Λυκείου (μείον 2ώρες σε κάθε τάξη) κατάργηση του μαθήματος σε όλες σχεδόν τις ειδικότητες των ΕΠΑΛ.

Απ'όπου βρουν κόβουν...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:35:40 »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #228 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 04:44:59 μμ »
Πάντως τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια επιλεκτική στοχοποίηση ειδικοτήτων. Πχ οι καθηγητές Πληροφορικής έχουν χάσει τις περισσότερες ώρες (πχ 3 ώρες υπεύθυνος εργαστηρίου, πρότζεκτ λυκείου κτλ) και στο παρελθόν δύο υπουργοί (Διαμαντοπούλου, Αρβανιτόπουλος) έχουν προτείνει την καταργηση της Πληροφορικής από το Λύκειο. Ενω πχ τα θρησκευτικά δεν έχουν μειωθεί σε καμία τάξη, λόγω της στήριξης της εκκλησίας.

Δεν το ανέφερα για αρχίσει πόλεμος ειδικοτήτων σε αυτήν την συζήτηση αλλά για να δείξω πως οι κυβερνώντες δεν κάνουν μόνο ότι ορίζει η τρόικα αλλά και ότι θέλουν οι "ισχυρές" ειδικότητες. Ειδικά οι συριζαίοι αποδεικνύονται μεγάλοι ξεφτίλες καθώς στην αντιπολίτευση υπόσχονταν άλλα και όταν ήρθαν στην κυβέρνηση συνεχίζουν να χτυπούν τους εκπαιδευτικούς. Σε αντίθεση πχ με τους δημοτικούς υπαλλήλους που τους στηρίζουν και κάνουν και προσλήψεις..

Αν δεις την πλειοψηφία των θέσεων στην κινητικότητα θα σου απαντηθεί το ερώτημα αυτό.
Δες και από παλιά τι ζητούσε η Χριστοφιλοπούλου...

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #229 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 04:46:53 μμ »
Και μιας και έχω μια αδυναμία σε στατιστικά

http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/didaskoyn-telika-ligotero-oi-ellines-ekpaideytikoi-ti-deihnoyn-ta-stoiheia

ΥΓ. Αν και προσωπικά διαφωνώ σε κάτι με το ανώτερο άρθρο. Περί μισθολογικών. Αν θέλεις να είσαι δίκαιος θα πρέπει να δείξεις πόσο έιναι ο μέσος μισθός των εκπαιδευτικών σε σχέση με άλλες επιστημονικές ομάδες και αυτήν την αναγωγή να την κάνεις και στις άλλες χώρες...Και θα το πω ξεκάθαρα έστω και να μην με συμφέρει. Να παίρνεις τον γιατρό να του αλλάζεις τα φώτα να τον έχεις εφημερίες άπειρες ώρες και να του δίνεις πόσα παίρνει  δεν υπάρχει τόσο χάλι σε άλλη χώρα. Γι αυτό και όσοι δεν έχουν ιατρεία έξω την κοπανάνε ομαδικώς.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 12, 2017, 05:09:24 μμ από guestteacher »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #230 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 04:58:02 μμ »
Πολύ μαζί μου τα έχεις βάλει, συνάδελφε και σε όλα με επικρίνεις! Το γνωρίζω ότι δεν γίνεται να συμφωνούμε όλοι σε όλα, αλλά νομίζω άδικα γράφεις όσα γράφεις!
Καταρχάς, και οι δικές σου απόψεις μου θυμίζουν αυτά τα γνωστά που ακούγονται τα τελευταία χρόνια, σχετικά με την αποσύνδεση του πτυχίου μας από το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στα δημόσια σχολεία! Φυσικά, διαφωνώ με κάτι τέτοια και τα θεωρώ φτηνές δικαιολογίες για να δυσκολέψουν κι άλλο οι προσλήψεις και οι διορισμοί των εκπαιδευτικών (όταν γίνουν με το καλό)!
Καθηγητικές σχολές είναι γνωστό ποιες είναι: όλες που σου δίνουν τις ανάλογες επιστημονικές και παιδαγωγικές γνώσεις και αρχές, ώστε να σταθείς στην τάξη και να επιτελέσεις το έργο σου, το γνωστικό και το παιδαγωγικό, δηλ. όλες πλην τη Κοινωνιολογίας, των Οικονομικών επιστημών και των Πολιτικών επιστημών, που χρειάζονται και την παιδαγωγική επάρκεια από ΑΣΠΑΙΤΕ!
Ασφαλώς και το κράτος δεν υποχρεούται να μας διορίσει όλους και ασφαλώς ο κάθε τελειόφοιτος των καθηγητικών σχολών μπορεί να εργαστεί κάπου αλλού, αν φυσικά το θέλει και το έχει τόσο μεγάλη ανάγκη, αλλά μην γράφεις ότι με το πτυχίο "παντρευόμαστε" μια θέση! Εγώ προσωπικά δεν είμαι διορισμένη, άρα αυτό που γράφεις ταιριάζει σε όσους ἐχουν διοριστεί και τρέμουν την αξιολόγηση, γιατί προφανώς κάπου υστερούν και φοβούνται απολύσεις! Επιπλέον, όσοι έχουμε τελειώσει καθηγητικές σχολές δεν τις τελειώσαμε μόνο για να πάρουμε γνώσεις και εφόδια (εντελώς ουτοπικό και εκτός πραγματικότητας αυτό που παραθέτεις), αλλά θέλουμε να εργαστούμε πάνω στο αντικείμενο των σπουδών μας, το οποίο και αγαπάμε και θα είμαστε αποδοτικότεροι από ό,τι αν δουλεύαμε κάπου αλλού! Ακόμη, γιατί είναι δεδομένο ότι όσο περισσότεροι είναι οι ενδιαφερόμενοι για την συγκεκριμένη εργασία, τόσο πιο εύκολα θα αποδέχονται τους δυσμενείς όρους, που θέλει να επιβάλει κάθε τόσο η εκάστοτε κυβέρνηση; Ειδικά, οι αναπληρωτές (μετά την άρση του διετούς αποκλεισμού) μπορούμε να αρνηθούμε, χωρίς επιπτώσεις! Ο καθένας μας εξάλλου κρίνει και αποφασίζει και επιλέγει, είτε να πάει ως ΑΚΩ στην άγονη γραμμή, είτε να πάει ως ΑμΩ στην ενισχυτική στο νομό του, είτε να τα "παίρνει μαύρα" από ιδιαίτερα στο σπίτι του, είτε να βρει μια άλλη εργασία, π.χ. υπάλληλος γραφείου! Όσο για τους μόνιμους, αυτοί πάλι έχουν άλλες δυνατότητες κι άλλα όπλα να υπερασπιστούν τα κεκτημένα τους! Μην συγκρίνεις τα ανόμοια! Τέλος, γράφεις πως αυτό που κάνουμε είναι κάτι συγκεκριμένο. Μην τα υπεραπλουστεύεις τα πράγματα! Η κάθε δουλειά κάνει κάτι συγκεκριμένο! Οι εκπαιδευτικοί όμως προσφέρουν κάτι πιο εξειδικευμένο, που επηρεάζει τις επόμενες γενιές καθοριστικά και που αν δεν το αγαπάς κι αν δεν το κάνεις με υπομονή, με ζήλο και με αλτρουιστική προσφορά, ξεπέφτει σε απλό δημοσιουπαλληλίστικο επάγγελμα (τα έχω ξαναγράψει)! Κι όσο για τις ουρές που θα συνεχίσουν να υπάρχουν περιμένοντας την αναπλήρωση, μπορούν να μπουν και όρια σε όσους εισάγονται από 'δω και πέρα στις φιλοσοφικές σχολές, στις σχολές θετικών επιστημών κλπ., αφού όπως προείπα δεν έχουν νόημα μόνο οι σπουδές σήμερα πλέον, αλλά κυρίως η επαγγελματική αποκατάσταση!

Έγραψα πριν πολλά. Κακώς. τα σβήνω δεν σου αναλύω όλα όσα σφάλεις και τα βλέπεις κοντόφθαλμα και  σου λέω μόνο αυτό. Ετσι είναι άμα έτσι πιστεύεις. Όμως εκεί που είσαι ήμουνα εδώ που είμαι θα ρθεις. Το θέμα είναι όταν με το καλό έρθεις τι θα βρεις...και το χειρότερο δεν έιναι να σου σκάβουν άλλοι τον λάκκο. Το χειρότερο είναι να τον έχεις σκάψει ο ίδιος

ΥΓ. Για να σε βοηθήσω για όλα όσα έγραψες μπες στην θέση των απεναντι δες τι έχουν ζήσει και μετά κρίνε. Φιλικά.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 12, 2017, 05:30:17 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #231 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 05:10:47 μμ »
 georgia06

Όλες οι ξένες γλώσσες τόσο στην Α/θμια όσο και στη Β/θμια έχουν υποστεί μειώσεις για διαφόρους λόγους.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #232 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 05:39:34 μμ »

Αποσυνδεδεμένος authairetos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #233 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 05:52:29 μμ »
Πολύ μαζί μου τα έχεις βάλει, συνάδελφε και σε όλα με επικρίνεις! Το γνωρίζω ότι δεν γίνεται να συμφωνούμε όλοι σε όλα, αλλά νομίζω άδικα γράφεις όσα γράφεις!
Δεν τα έχω βάλει μαζί σου προσωπικά. Με τον παραλογισμό τα βάζω. Άδικα γράφω, το καταλαβαίνω διότι δεν μπορείς να αντιληφθείς κάποια πράγματα.
Καταρχάς, και οι δικές σου απόψεις μου θυμίζουν αυτά τα γνωστά που ακούγονται τα τελευταία χρόνια, σχετικά με την αποσύνδεση του πτυχίου μας από το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στα δημόσια σχολεία!
Μα ουδέποτε ήταν συνδεδεμένα αυτά, με την έννοια ότι υπήρχε κάποια υποχρέωση να διοριστείς στο δημόσιο τελειώνοντας μία φιλοσοφική σχολή. Άλλο το έχω δικαίωμα να συμμετέχω σε διαδικασία ΕΠΙΛΟΓΗΣ και άλλο τελείωσα και θεωρώ ότι το δημόσιο είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ να με αποκαταστήσει γιατί αυτό είναι το όνειρό μου. Κι εγώ είχα όνειρο να γίνω αστροναύτης αλλά δεν ήταν κανείς υποχρεωμένος να μου το πραγματοποιήσει (συγγνώμη για την ειρωνία αλλά ελπίζω να καταλάβεις το πνεύμα).
Καθηγητικές σχολές είναι γνωστό ποιες είναι:
ΣΕΛΕΤΕ νυν ΑΣΠΑΙΤΕ. Οι μόνες σχολές που έδιναν και δίνουν τίτλο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ κάποιας ειδικότητας. Όλες οι άλλες ΜΑ ΟΛΕΣ ΟΜΩΣ είναι σχολές που σου δίνουν δικαίωμα να ασκήσεις το επάγγελμα του εκπαιδευτικού μεταξύ άλλων. Με τη δική σου λογική και οι απόφοιτοι σχολών κομμωτικής είναι απόφοιτοι καθηγητικών σχολών καθώς διδάσκουν στην τεχνική εκπαίδευση. (τραβηγμένο παράδειγμα αλλά σε παρακαλώ κατάλαβέ το).
Ασφαλώς και το κράτος δεν υποχρεούται να μας διορίσει όλους
Αφού το καταλαβαίνεις τελικά, είδες που συμφωνούμε;

 Ακόμη, γιατί είναι δεδομένο ότι όσο περισσότεροι είναι οι ενδιαφερόμενοι για την συγκεκριμένη εργασία, τόσο πιο εύκολα θα αποδέχονται τους δυσμενείς όρους, που θέλει να επιβάλει κάθε τόσο η εκάστοτε κυβέρνηση;
Να σου το δώσω με παράδειγμα. Όπου κυβέρνηση μπορούμε να βάλουμε εργοδότης.
Πριν λίγα χρόνια ο μισθός εκπαιδευτικών (εισαγωγικός) ηταν 1000€ καθαρά επί 14 (δώρα και επίδομα αδείας) = 14.000€/χρόνο. Είχε μία ζήτηση ο κλάδος.
Σταδιακά έπεσε και πλέον έχει φτάσει να είναι 700€ επί 12 μήνες = 8400€ ετησίως. Η ζήτηση συνεχίζει να υφίσταται. Σαφώς μειωμένη μεν διότι όλο και περισσότεροι επιλέγουν να μην το κυνηγήσουν αλλά επαρκής για να καλύψει την προσφορά και να μείνουν και καμιά 20αριά χιλιάδες στην αναμονή να σφάζονται.
Μέχρι λοιπόν να μην μπορεί η κυβέρνηση (εργοδότης) να καλύψει τις ανάγκες του μπορεί να κατεβάζει και να κατεβάζει και να κατεβάζει, μέχρι να εξισωθεί ο αριθμός τον προσφερόμενων θέσεων με τον αριθμό των ενδιαφερομένων.
Φυσικά και το επίπεδο των υποψηφίων θα πέφτει και θα πέφτει και θα πέφτει μαζί με τις μειωμένες παροχές και εργασίακά δικαιώματα καθώς αυτοί που έχουν κάποιες επιλογές και συνήθως είναι οι ικανότεροι θα επιλέγουν κάτι άλλο, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε σε αυτό που είπες σε προηγούμενο σχόλιό σου, ότι θα παίρνει τον οποιοδήποτε.


Ειδικά, οι αναπληρωτές (μετά την άρση του διετούς αποκλεισμού) μπορούμε να αρνηθούμε, χωρίς επιπτώσεις!
Μέχρι να γίνει δεν θα αλλάξει κάτι.

Μην τα υπεραπλουστεύεις τα πράγματα!
Αφού δεν καταλαβαινόμαστε, προσπαθώ να γίνω κατανοητός.
Αλλά είναι όντως τόσο απλά, δεν είναι κάτι πιο σύνθετο, αλήθεια.

αφού όπως προείπα δεν έχουν νόημα μόνο οι σπουδές σήμερα πλέον, αλλά κυρίως η επαγγελματική αποκατάσταση!
100% μαζί σου, συμφωνώ απόλυτα. Η ευθύνη όμως βαραίνει τον καθένα μας, όχι το κράτος ούτε τον εργοδότη.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 12, 2017, 05:54:43 μμ από authairetos »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #234 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 07:02:16 μμ »
Δεν τα έχω βάλει μαζί σου προσωπικά. Με τον παραλογισμό τα βάζω. Άδικα γράφω, το καταλαβαίνω διότι δεν μπορείς να αντιληφθείς κάποια πράγματα.Μα ουδέποτε ήταν συνδεδεμένα αυτά, με την έννοια ότι υπήρχε κάποια υποχρέωση να διοριστείς στο δημόσιο τελειώνοντας μία φιλοσοφική σχολή. Άλλο το έχω δικαίωμα να συμμετέχω σε διαδικασία ΕΠΙΛΟΓΗΣ και άλλο τελείωσα και θεωρώ ότι το δημόσιο είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ να με αποκαταστήσει γιατί αυτό είναι το όνειρό μου. Κι εγώ είχα όνειρο να γίνω αστροναύτης αλλά δεν ήταν κανείς υποχρεωμένος να μου το πραγματοποιήσει (συγγνώμη για την ειρωνία αλλά ελπίζω να καταλάβεις το πνεύμα).ΣΕΛΕΤΕ νυν ΑΣΠΑΙΤΕ. Οι μόνες σχολές που έδιναν και δίνουν τίτλο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ κάποιας ειδικότητας. Όλες οι άλλες ΜΑ ΟΛΕΣ ΟΜΩΣ είναι σχολές που σου δίνουν δικαίωμα να ασκήσεις το επάγγελμα του εκπαιδευτικού μεταξύ άλλων. Με τη δική σου λογική και οι απόφοιτοι σχολών κομμωτικής είναι απόφοιτοι καθηγητικών σχολών καθώς διδάσκουν στην τεχνική εκπαίδευση. (τραβηγμένο παράδειγμα αλλά σε παρακαλώ κατάλαβέ το).Αφού το καταλαβαίνεις τελικά, είδες που συμφωνούμε;Να σου το δώσω με παράδειγμα. Όπου κυβέρνηση μπορούμε να βάλουμε εργοδότης.
Πριν λίγα χρόνια ο μισθός εκπαιδευτικών (εισαγωγικός) ηταν 1000€ καθαρά επί 14 (δώρα και επίδομα αδείας) = 14.000€/χρόνο. Είχε μία ζήτηση ο κλάδος.
Σταδιακά έπεσε και πλέον έχει φτάσει να είναι 700€ επί 12 μήνες = 8400€ ετησίως. Η ζήτηση συνεχίζει να υφίσταται. Σαφώς μειωμένη μεν διότι όλο και περισσότεροι επιλέγουν να μην το κυνηγήσουν αλλά επαρκής για να καλύψει την προσφορά και να μείνουν και καμιά 20αριά χιλιάδες στην αναμονή να σφάζονται.
Μέχρι λοιπόν να μην μπορεί η κυβέρνηση (εργοδότης) να καλύψει τις ανάγκες του μπορεί να κατεβάζει και να κατεβάζει και να κατεβάζει, μέχρι να εξισωθεί ο αριθμός τον προσφερόμενων θέσεων με τον αριθμό των ενδιαφερομένων.
Φυσικά και το επίπεδο των υποψηφίων θα πέφτει και θα πέφτει και θα πέφτει μαζί με τις μειωμένες παροχές και εργασίακά δικαιώματα καθώς αυτοί που έχουν κάποιες επιλογές και συνήθως είναι οι ικανότεροι θα επιλέγουν κάτι άλλο, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε σε αυτό που είπες σε προηγούμενο σχόλιό σου, ότι θα παίρνει τον οποιοδήποτε.
Μέχρι να γίνει δεν θα αλλάξει κάτι.Αφού δεν καταλαβαινόμαστε, προσπαθώ να γίνω κατανοητός.
Αλλά είναι όντως τόσο απλά, δεν είναι κάτι πιο σύνθετο, αλήθεια.100% μαζί σου, συμφωνώ απόλυτα. Η ευθύνη όμως βαραίνει τον καθένα μας, όχι το κράτος ούτε τον εργοδότη.
Η ευθύνη βαραίνει και τον εργοδότη (ξεκινώντας από το τελευταίο), γιατί δεν κάνει γραπτό ΑΣΕΠ όπως όφειλε να είχε διεξάγει τόσα χρόνια (και απορώ πως ακόμη οι νεώτεροι συνάδελφοι δεν έχουν προσφύγει), γιατί δεν βρίσκει ένα νέο σύστημα διορισμών, ώστε να αρχίσει σιγά-σιγά να αποφορτίζεται ο κλάδος, αλλά επιλέγει συνειδητά να διαιωνίζεται αυτό το αδιέξοδο της αναπλήρωσης, εξυπηρετώντας μικροκομματικά συμφέροντα! Κι εδώ υπάρχει το οξύμωρο και το τραγικό: να υπάρχουν χιλιάδες κενά, πιεστικές ανάγκες για μόνιμους διορισμούς, να προσφέρονται χιλιάδες συνάδελφοι για μόνιμη εργασία, με πολλά επιπλέον του βασικού τους πτυχίου προσόντα και να μην γίνονται διορισμοί! Επιπρόσθετα, η ευθύνη βαραίνει το κράτος και την Πολιτεία, γιατί εξακολουθούν να εισάγουν στις καθηγητικές σχολές χιλιάδες φοιτητές κάθε χρόνο, αντί να τους περιορίσει ορθολογικά! Πόσοι πια ν'ανοίξουν φροντιστήρια ή να εργαστούν σ'αυτά και πόσοι να πιάσουν δουλειά στα ιδιωτικά σχολεία, με τις τακτικές που επικρατούν εκεί;
Ο κλάδος μας έχει ζήτηση, την όποια ζήτηση έχει τέλος πάντων, γιατί όλοι εμείς που έχουμε σπουδάσει εκπαιδευτικοί, αγαπάμε το συγκεκριμένο λειτούργημα και προφανώς θα αποδώσουμε περισσότερο σ'αυτό απ'ό,τι αν εργαστούμε κάπου αλλού (γι'αυτό δεν γράφεις κουβέντα εν τω μεταξύ) και γιατί πολλοί κρίνουν ότι αυτά τα 800 ευρώ τους καλύπτουν ακόμη, σε σχέση με τα 500 που θα έπαιρναν ως υπάλληλοι γραφείου π.χ. Εκπαιδευτικοί σπουδάσαμε εξάλλου, όπως ονειρευόμασταν, δηλ. κάτι προσιτό για τον μέσο Έλληνα κι όχι κάτι "εξωπραγματικό"! Άλλο που η κυβέρνηση επιχειρεί να το μετατρέψει σε δύσκολο και ακριβό "σπορ"! (και εν μέρει το έχει πετύχει)!
Συνεχίζοντας, δεν ξέρω κατά πόσο στην περίπτωση που η εκάστοτε κυβέρνηση κατεβάσει κι άλλο τους μισθούς των εκπαιδευτικών, που τους βάλει να διδάσκουν 2 ώρες παραπάνω την εβδομάδα σε τάξεις των 30+ μαθητών, θα βρει πρόθυμους συναδέλφους να πάνε ως αναπληρωτές οπουδήποτε (να σου θυμήσω πως τον Σεπτέμβρη παραιτήθηκαν κάποιοι συνάδελφοι αναπληρωτές, γιατί αδυνατώντας να βρουν σπίτι στα αιγαιοπελαγίτικα νησιά, δεν έβγαιναν εν τω μεταξύ να πληρώνουν ξενοδοχεία) και μάλιστα χωρίς καμία δέσμευση για μόνιμους διορισμούς!
Το επίπεδο και η ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης έχουν πέσει, αλλα γι΄αυτό φταίει η νοοτροπία που καλλιέργησε η ίδια η Πολιτεία! Λέει, λοιπόν, κάποιος εκπαιδευτικός: γιατί να σκοτωθώ να τα εξηγήσω την ώρα του μαθήματος, να βγάλω ογκίδια στις φωνητικές μου χοδρές, από τη στιγμή που μου δίνει ο εργοδότης μου 3 και 60; Θα τα πω όπως τα πω, να προχωρήσω στην ύλη να είμαι τυπικά εντάξει κι ας πάνε στα φροντιστήρια να τους τα εξηγήσουν και να τα μάθουν! Γιατί να διορθώσω τετράδια και εργασίες στο σπίτι και να σπαταλήσω τον ελεύθερο χρόνο μου; Θα βάλω μόνο ένα διαγώνισμα τετραμήνου, όπως υποχρεούμαι! Αν η Πολιτεία είχε καλοπληρωμένους τους εκπαιδευτικούς και τους νοιαζόταν πραγματικά (γιατί άνθρωποι είναι κι αυτοί με οικογένειες και υποχρεώσεις), θα έκαναν σαφώς ποιοτικότερο έργο!
Τέλος, ασφαλώς και δεν καταλαβαινόμαστε, γιατί δεν έχεις αντιληφθεί αυτό που τονίζω: παίρνοντας τον οποιονδήποτε πρόθυμο (ακόμη), να διδάξει με οποιουσδήποτε δυσμενείς όρους θέλει ο εργοδότης και να πληρωθεί με όσα του δίνει ο τελευταίος, αυτομάτως κατεβάζει ακόμη πιο πολύ την ποιότητα της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης και καθηλώνει τους μαθητές, δηλ. τους αυριανούς πολίτες! Συνάμα, μετατρέπει ένα από τα πιο σεβαστά λειτουργήματα σε μισητό επάγγελμα! Δεν ξέρω, αλήθεια, ποια άλλη εργοδοσία θα σκεφτόταν έτσι, παρά μόνο εκείνη που βρίσκεται σε απόγνωση, σε σύγχυση και σε πανικό και θέλει να διώξει κακήν κακώς το προσωπικό της, αντί να του πει ευθέως: "δεν αντέχω άλλο να σας πληρώνω, φύγετε"!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #235 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 07:20:42 μμ »
Η ευθύνη βαραίνει και τον εργοδότη (ξεκινώντας από το τελευταίο), γιατί δεν κάνει γραπτό ΑΣΕΠ όπως όφειλε να είχε διεξάγει τόσα χρόνια (και απορώ πως ακόμη οι νεώτεροι συνάδελφοι δεν έχουν προσφύγει), γιατί δεν βρίσκει ένα νέο σύστημα διορισμών, ώστε να αρχίσει σιγά-σιγά να αποφορτίζεται ο κλάδος, αλλά επιλέγει συνειδητά να διαιωνίζεται αυτό το αδιέξοδο της αναπλήρωσης, εξυπηρετώντας μικροκομματικά συμφέροντα! Κι εδώ υπάρχει το οξύμωρο και το τραγικό: να υπάρχουν χιλιάδες κενά, πιεστικές ανάγκες για μόνιμους διορισμούς, να προσφέρονται χιλιάδες συνάδελφοι για μόνιμη εργασία, με πολλά επιπλέον του βασικού τους πτυχίου προσόντα και να μην γίνονται διορισμοί! Επιπρόσθετα, η ευθύνη βαραίνει το κράτος και την Πολιτεία, γιατί εξακολουθούν να εισάγουν στις καθηγητικές σχολές χιλιάδες φοιτητές κάθε χρόνο, αντί να τους περιορίσει ορθολογικά! Πόσοι πια ν'ανοίξουν φροντιστήρια ή να εργαστούν σ'αυτά και πόσοι να πιάσουν δουλειά στα ιδιωτικά σχολεία, με τις τακτικές που επικρατούν εκεί;
Ο κλάδος μας έχει ζήτηση, την όποια ζήτηση έχει τέλος πάντων, γιατί όλοι εμείς που έχουμε σπουδάσει εκπαιδευτικοί, αγαπάμε το συγκεκριμένο λειτούργημα και προφανώς θα αποδώσουμε περισσότερο σ'αυτό απ'ό,τι αν εργαστούμε κάπου αλλού (γι'αυτό δεν γράφεις κουβέντα εν τω μεταξύ) και γιατί πολλοί κρίνουν ότι αυτά τα 800 ευρώ τους καλύπτουν ακόμη, σε σχέση με τα 500 που θα έπαιρναν ως υπάλληλοι γραφείου π.χ. Εκπαιδευτικοί σπουδάσαμε εξάλλου, όπως ονειρευόμασταν, δηλ. κάτι προσιτό για τον μέσο Έλληνα κι όχι κάτι "εξωπραγματικό"! Άλλο που η κυβέρνηση επιχειρεί να το μετατρέψει σε δύσκολο και ακριβό "σπορ"! (και εν μέρει το έχει πετύχει)!
Συνεχίζοντας, δεν ξέρω κατά πόσο στην περίπτωση που η εκάστοτε κυβέρνηση κατεβάσει κι άλλο τους μισθούς των εκπαιδευτικών, που τους βάλει να διδάσκουν 2 ώρες παραπάνω την εβδομάδα σε τάξεις των 30+ μαθητών, θα βρει πρόθυμους συναδέλφους να πάνε ως αναπληρωτές οπουδήποτε (να σου θυμήσω πως τον Σεπτέμβρη παραιτήθηκαν κάποιοι συνάδελφοι αναπληρωτές, γιατί αδυνατώντας να βρουν σπίτι στα αιγαιοπελαγίτικα νησιά, δεν έβγαιναν εν τω μεταξύ να πληρώνουν ξενοδοχεία) και μάλιστα χωρίς καμία δέσμευση για μόνιμους διορισμούς!
Το επίπεδο και η ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης έχουν πέσει, αλλα γι΄αυτό φταίει η νοοτροπία που καλλιέργησε η ίδια η Πολιτεία! Λέει, λοιπόν, κάποιος εκπαιδευτικός: γιατί να σκοτωθώ να τα εξηγήσω την ώρα του μαθήματος, να βγάλω ογκίδια στις φωνητικές μου χοδρές, από τη στιγμή που μου δίνει ο εργοδότης μου 3 και 60; Θα τα πω όπως τα πω, να προχωρήσω στην ύλη να είμαι τυπικά εντάξει κι ας πάνε στα φροντιστήρια να τους τα εξηγήσουν και να τα μάθουν! Γιατί να διορθώσω τετράδια και εργασίες στο σπίτι και να σπαταλήσω τον ελεύθερο χρόνο μου; Θα βάλω μόνο ένα διαγώνισμα τετραμήνου, όπως υποχρεούμαι! Αν η Πολιτεία είχε καλοπληρωμένους τους εκπαιδευτικούς και τους νοιαζόταν πραγματικά (γιατί άνθρωποι είναι κι αυτοί με οικογένειες και υποχρεώσεις), θα έκαναν σαφώς ποιοτικότερο έργο!
Τέλος, ασφαλώς και δεν καταλαβαινόμαστε, γιατί δεν έχεις αντιληφθεί αυτό που τονίζω: παίρνοντας τον οποιονδήποτε πρόθυμο (ακόμη), να διδάξει με οποιουσδήποτε δυσμενείς όρους θέλει ο εργοδότης και να πληρωθεί με όσα του δίνει ο τελευταίος, αυτομάτως κατεβάζει ακόμη πιο πολύ την ποιότητα της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης και καθηλώνει τους μαθητές, δηλ. τους αυριανούς πολίτες! Συνάμα, μετατρέπει ένα από τα πιο σεβαστά λειτουργήματα σε μισητό επάγγελμα! Δεν ξέρω, αλήθεια, ποια άλλη εργοδοσία θα σκεφτόταν έτσι, παρά μόνο εκείνη που βρίσκεται σε απόγνωση, σε σύγχυση και σε πανικό και θέλει να διώξει κακήν κακώς το προσωπικό της, αντί να του πει ευθέως: "δεν αντέχω άλλο να σας πληρώνω, φύγετε"!

Αν και συμφωνώ σε αυτό το μήνυμα εντούτοις συνεχίζεις να σφάλεις σε κάτι.
Το τι θα σπουδάσεις δεν σημαίνει ότι αυτό θα κάνεις...Σημαίνει ότι μπορείς να κάνεις και αυτό που δεν μπορεί κάποιος που δεν έχει τα τυπικά προσόντα.
Στην ουσία πάντως και αν θέλουμε να μιλήσουμε τίμια εκτός από στρατιωτικές σχολές και σώματα ασφαλείας θα έπρεπε στην Ελλάδα να έχουν κλείσει 80%-90% των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ με την λογική οσυ ή να έχουν αλλάξει αντικείμενο οι σπουδές που παρέχουν.
Σε αυτήν την περίπτωση θα έβγαινε πιθανόν κερδισμένη η τωρινή γενιά. Σε αφήνω να αναρωτηθείς ποιοι θα έχαναν άμεσα και ποιοι μακροπρόθεσμα.
Μιλάς όμως για ένα κράτος που έχει σχέδιο για την επομένη 20ετια. Γερμανία, Νότια Κορέα κ.α. Δεν μιλάς για ένα κράτος που το greek dream του  Μπαμπά και της Μαμάς ήταν να γίνει το παιδί δικηγόρος, γιατρός, μηχανικός, Δ.Υ. Στην Ελλάδα μπορεί να μην έχουμε να φάμε, μπορεί να ταίζουμε τα παιδιά μας μέχρι τα 40 αλλά πάνω από όλα η εικόνα μας και να μπούμε στο μάτι του γείτονα... Μη γελιόμαστε γι αυτό τον λόγο δεν θα αλλάξει τίποτα σε αυτή τη χώρα απλά θα μοιράζουμε την μιζέρια μας. Καληνύχτα Ελλάδα άλλη μια φορά.

ΥΓ. Για την ιστορία πάντως παραθέτω και τα ακόλουθα...

https://xenesglosses.eu/2015/06/poia-tmimata-odigoun-sto-epaggelma-to/

http://blogs.sch.gr/7lykkall/files/2010/02/a3_mathimatikos.pdf

https://www.news.gr/ellada/ekpaidefsh/article/74991/fysikh-mia-episthmh-me-arketes-diexodoys.html

https://xenesglosses.eu/2015/07/mixanografiko-epaggelma-ximikos-bas/


Το αν οι πολιτικοί (με την ανοχή μας και για την εξυπηρέτηση μας) έκαναν την Ελλάδα ένα απέραντο δημόσιο ή επιχορηγούμενο ιδιωτικό τομέα δεν σημαίνει ότι οι σχολές σε οδηγούν μόνο εκεί...

ΥΓ. Λύσε μου και μια απορία τώρα γιατί ενώ οι περισσότεροι κλάδοι την Πέμπτη έχουν 24ωρη απεργία τα Αθηναικά ΜΜΜ κάνουν στάση εργασίας και εργάζονται τις ώρες που είναι οι πορείες?
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 12, 2017, 07:34:56 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος authairetos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #236 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 07:53:10 μμ »
Η ευθύνη βαραίνει και τον εργοδότη (ξεκινώντας από το τελευταίο), γιατί δεν κάνει γραπτό ΑΣΕΠ όπως όφειλε να είχε διεξάγει τόσα χρόνια (και απορώ πως ακόμη οι νεώτεροι συνάδελφοι δεν έχουν προσφύγει),
Τελειως λάθος αυτό που λες. Με τη δική σου λογική αν ανοίξεις μία επιχείρηση είσαι υποχρεωμένος να προσλάβεις όποιον (όλους, τους πάντες, όποιον ζει και αναπνέει) έχει συναφές με το αντικείμενό σου πτυχίο.
ΑΣΕΠ δεν όφειλε και δεν οφείλει να κάνει. Ενδεχομένως να χρειάζεται αλλά δεν είναι υποχρέωσή του απέναντι στους άνεργους πτυχιούχους. Η υποχρέωση αν υπάρχει, υπάρχει έναντι των μαθητών.
Οι συνάδελφοι δεν έχουν προσφύγει γιατί ακριβώς δεν έχει καμία βάση μία τέτοια προσφυγή. Να προσφύγουν γιατί; Γιατί δεν έχει κάνει διαγωνισμό το δημόσιο; Καταλαβαίνεις τί λες;

Το επίπεδο και η ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης έχουν πέσει, αλλα γι΄αυτό φταίει η νοοτροπία που καλλιέργησε η ίδια η Πολιτεία! Λέει, λοιπόν, κάποιος εκπαιδευτικός: γιατί να σκοτωθώ να τα εξηγήσω την ώρα του μαθήματος, να βγάλω ογκίδια στις φωνητικές μου χοδρές, από τη στιγμή που μου δίνει ο εργοδότης μου 3 και 60;

Δυστυχώς αν δε βάλεις στην εξίσωση το δικό σου (δικό μας) μερίδιο ευθύνης δεν γίνεται. Η λογική σου βασίζεται στο ότι έχεις μόνο δικαιώματα και για ό,τι στραβό μπορεί να έχεις επάνω σου φταίει κάποιος άλλος. Ακριβώς αυτή σου η φράση δείχνει το πρόβλημα που έχουμε ως κλάδος, χώρα, γενιά...
Η ιδέα καλλιεργήθηκε στο δικό σου (δικό μου, δικά μας) μυαλο. Δεν έχεις δυνατότητα εσύ να κρίνεις; Γιατί το επέτρεψες; Πού ακριβώς είναι το δικό σου μερίδιο ευθύνης; Πουθενά; Μέγα λάθος. Τουλάχιστον και στις 2 πλευρές για να μην πω αποκλειστικά σε εμάς...
Ο εκπαιδευτικός που θα πει ότι δεν θα δουλέψει γιατί παίρνει 3 και 60 δεν θα έπρεπε να κάνει αυτή τη δουλειά, τόσο απλά.
Ειδικά όταν όλοι καίγονται ότι "λατρεύουν την εκπαίδευση" και ότι είναι όνειρο ζωής. Εγώ το όνειρο της ζωής μου θα το έκανα και τσάμπα, απλώς θα έπρεπε να βρω και μία δουλειά να με ζήσει, παράλληλα.
Ελπίζω να πιάνεις το νόημα.

γιατί εξακολουθούν να εισάγουν στις καθηγητικές σχολές χιλιάδες φοιτητές κάθε χρόνο, αντί να τους περιορίσει ορθολογικά!
Ωραία λογική. Επειδή δεν έχω χώρο να σε απορροφήσω σαν δημόσιο, σε αφήνω αμόρφωτο. Με την ίδια λογική να περιορίσουμε και τους μαθητές των τεχνικών Λυκείων, αλλά και γενικά ολόκληρης της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αφού δεν υπάρχουν αρκετές θέσεις ΥΕ, ΔΕ ώστε να διοριστούν όλοι. Τί; Άλλο είναι αυτό; Γιατί; Πως; Με ποιον τρόπο είναι άλλο; Αυτό είπες μόλις. Δεν αφορά μόνο την τριτοβάθμια εκπαίδευση, νομίζω.
Οπότε με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια. Λύνω το πρόβλημα της ετεροαπασχόλησης, αφού θα έχω έναν λαό αμόρφωτο και θα είναι μόνο για τα χωράφια, λύνω και το πρόβλημα των εκπαιδευτικών αφού δεν θα χρειάζεται να διορίσω άλλους λόγω του δραστικού περιορισμού των μαθητών. Απολύω κιόλας και μετατρέπω το σύστημα εκπαίδευσης σε σύστημα παραγωγής δημοσίων υπαλλήλων αποκλειστικά. Δεν χρειάζεται να μπαίνουμε σε διαδικασίες άλλες όπως το να μορφώνεται κάποιος για να μπορεί να σκέφτεται. Δεν χρειάζεται, δεν το θέλουμε βρε αδερφε. Κόβουμε και μαθήματα, κόβουμε και ειδικότητες και σπουδάζει ο καθένας με βάση τις διαθέσιμες θέσεις στο δημόσιο. Οι υπόλοιποι χωράφι ή ξενιτιά.
Πολύ σωστό το σκεπτικό σου να καταργηθεί το δικαίωμα στη μόρφωση.. Πρόταση υποψήφιου εκπαιδευτικού παρακαλώ. Να καταργήσουμε το δικαίωμα στη μόρφωση επειδή δεν μπορούμε να διορίσουμε όλους τους πτυχιούχους. Ας ελπίσουμε να μην μπουν τέτοιες ιδέες και σε κανέναν στην κυβέρνηση γιατί καήκαμε.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 12, 2017, 08:00:44 μμ από authairetos »

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2830
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« Απάντηση #237 στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 08:00:32 μμ »
georgia06

Όλες οι ξένες γλώσσες τόσο στην Α/θμια όσο και στη Β/θμια έχουν υποστεί μειώσεις για διαφόρους λόγους.

Ναι, δεν διαφωνώ.Απλώς εμείς(Αγγλικά) είχαμε αρκετά περισσότερες ώρες οπότε έκοψαν και περισσότερο.Το θέμα πάντως δεν ειναι αυτό. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι κατα τη γνώμη μου γίνεται συστηματική προσπάθεια δημιουργίας πλεονασμάτων...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158536
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 491
Σύνολο: 514

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.132 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.