*

Αποστολέας Θέμα: Πανελλήνιες για δεὐτερη φορά  (Αναγνώστηκε 1835 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος valia87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πανελλήνιες για δεὐτερη φορά
« στις: Ιούλιος 01, 2017, 09:23:57 μμ »
Καλησπέρα στο φόρουμ! Ελπίζω να είναι κάποιος/κάποια εδώ και να μην κάνετε όλοι μπάνια, γιατί χρειάζομαι τα φώτα σας! Φέτος για πρώτη φορά  θα έχω (ενδεχομένως) σε ιδιαίτερο μαθητή μου που θα δώσει για δεύτερη φορά. Αυτή την χρονιά κάναμε μαζί αρχαία και έκθεση, ιστορία δεν ήθελε, λατινικά δεν επέλεξε. Σας έχει τύχει να διδάξετε 2η φορά τον ίδιο μαθητή και αν ναι πώς οργανώσατε αυτή τη φορά το μάθημά σας/πὀσες ώρες κάνατε για κάθε μάθημα; Οι δικές μου σκέψεις είναι οι εξής :

1) Γνωστό μτφ, θεωρία/ ερωτήσεις θεωρώ περιττό να ξανακάνω μιας και δεν υπήρχε θέμα κατανόησης των κειμένων αλλά αποστήθισης. Θα μπορούσε να τα διαβάζει μόνος του κι εγώ να δίνω για κάθε ενότητα λεξιλογικές ασκήσεις και να βάζω διαγωνίσματα ανά τακτά χρονικά διαστήματα, για να ελέγχω τις γνώσεις του αλλά και να εξασκείται στον γραπτό λόγο!

2) Άγνωστο απαραιτήτως ξανά, γιατί είχε πολλά κενά.

3) Έκθεση (εδώ προβληματίζομαι περισσότερο) σκέφτομαι τα θέματα αφού είναι τα ίδια να τα διαβάζει μόνος του. Δεν ξέρω αν έχει νόημα και αν είναι ενδιαφέρον στην τελική να συζητήσουμε τα ίδια θέματα και να εκφράσει την άποψη του γι' αυτά δις. Ο ρόλος μου να είναι πιο βοηθητικός και καθοδηγητικός δηλαδή να συζητάμε τυχόν απορίες μετά το διάβασμά του, να του στέλνω βέβαια για κάθε θέμα άρθρα/σελίδες κλπ., να του βάζω ασκήσεις + μια έκθεση. Εγώ θα του κάνω μόνο 1 ώρα στην οποία θα του δίνω την διορθωμένη έκθεση + τις διορθωμένες ασκήσεις, θα συζητάμε τα λάθη του.

4) Ιστορία : Φέτος δεν κάναμε καθόλου, γιατί δεν ήθελε (προφανώς για οικονομικούς λόγους). Ο βαθμός του στις πανελλήνιες ήταν το ελάχιστο απογοητευτικός (κάτω από 5) που σημαίνει ότι θα επιμείνω στο να κάνουμε. Σκέφτομαι να κινηθώ περίπου όπως στην έκθεση. Να του βάζω κάποιες σελίδες να μάθει και να τις ελέγχω και την υπόλοιπη ώρα να αναλύουμε μαζί πηγές. Αναφέρω μόνο μια ώρα γιατί η οικογένεια δυστυχώς δυσκολεύεται και δεν θα ήθελαν 2ωρο.

Συγνώμη για το σεντόνι!  ;) Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες για δεὐτερη φορά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:41:10 »

Αποσυνδεδεμένος Margr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τώρα τι κάνουμε...
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες για δεὐτερη φορά
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 04, 2017, 11:22:19 μμ »
Καλησπέρα!
Δυστυχώς άργησα πολύ να δω το θέμα.

1) Στο γνωστό πιστεύω ότι πρέπει να επιμείνεις περισσότερο από αυτό που προτείνεις. Μπορεί το παιδί να τα είχε καταλάβει αλλά η αποστήθιση και κυρίως η απόδοση των νοημάτων είναι αυτό στο οποίο, κατά τη γνώμη μου, καλό θα ήταν να επενδύσεις.
2) Συμφωνώ
3) Μου άρεσε πολύ η προοπτική σου πάνω στο μάθημα της έκθεσης. Είχα προβληματιστεί κι εγώ στο παρελθόν πάνω σε αυτό το θέμα και το αντιμετώπισα κάπως έτσι. Να προτείνω μόνο ότι αν το παιδί δεν έγραψε καλά στην έκθεση μπορεί να το βοηθούσε να γράφατε μαζί 3-4 εκθέσεις.
4) Δώσε πολύ βάση στην αποστήθιση και στην εξέταση και ενδεχομένως να έδινες πλαγιότιτλους κτλ. Εννοείται να δουλεύεις και πηγές αλλά αν το παιδί δεν ξέρει το κείμενο είναι τζάμπα ο κόπος.



Αποσυνδεδεμένος valia87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες για δεὐτερη φορά
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 05, 2017, 01:16:52 μμ »
Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σας! Στο γνωστό ίσως έχετε δίκιο καλό θα ήταν να επιμείνω παραπάνω. Να κάνω σχεδιαγράμματα για την θεωρία και τις ασκήσεις. Έκθεση έγραψε αρκετά καλά, οπότε το πλάνο μένει ως έχει!  :D

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες για δεὐτερη φορά
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 08, 2017, 01:11:33 πμ »
Παράθεση
1) Γνωστό μτφ, θεωρία/ ερωτήσεις θεωρώ περιττό να ξανακάνω μιας και δεν υπήρχε θέμα κατανόησης των κειμένων αλλά αποστήθισης. Θα μπορούσε να τα διαβάζει μόνος του κι εγώ να δίνω για κάθε ενότητα λεξιλογικές ασκήσεις και να βάζω διαγωνίσματα ανά τακτά χρονικά διαστήματα, για να ελέγχω τις γνώσεις του αλλά και να εξασκείται στον γραπτό λόγο!

Επίτρεψέ μου να πω ότι τα λεξιλογικά είναι αρκετά έως πολύ εύκολα. Θα σου πρότεινα να του βάζεις να γράφει και απαντήσεις σε ερμηνευτικές ερωτήσεις των ενοτήτων γιατί αυτές "πιάνουν" 30 μονάδες. Μπορείς να αρκεστείς στα θέματα προηγούμενων ετών, άλλωστε οι ερωτήσεις "ανακυκλώνονται" πού και πού. Επίσης, δες το study4exams, όπως έχω ξαναγράψει στο φόρουμ, θέματα πέφτουν από εκεί!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες για δεὐτερη φορά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:41:10 »

Αποσυνδεδεμένος valia87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες για δεὐτερη φορά
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 15, 2017, 09:31:52 μμ »
Σε ευχαριστώ πολύ για την πρότασή σου! ;D

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159543
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 282
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 303
Σύνολο: 313

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.