0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
συνάδελφε, δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν, ψάχνω και διαβάζω φωναχτάδεν είμαι της ΑΣΠΕ, αν βγάλετε άκρη μπορεί να διοριστώ και εγω σε καμιά δεκαριά χρόνιαπρος το παρόν και εδώ και κάτι δεκαετίες βαράω 14-ωρες απλήρωτες υπερωρίες στον ιδιωτικόσυγγνώμη που επιλέγω να μην έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου, σε θαυμάζω για την μαχητικότητα σου και καταλαβαίνω ότι είσαι νεαρή, βράζεις και μπράβο σου ! απλά δεν θέλω να μαλώσουμε !!! βλέπω ότι το συνηθίζεις και πάλι συγγνώμη δεν παίζω παιχνίδι, απλά έχω διαβάσει πολύ, τελείωσα πολλά, προσπαθώ να είμαι ρεαλιστής και λογικός και ... βαρέθηκα να τα βάζω με αόρατους εχθρούς και να εξυπηρετώ συμφέροντα ένθεν και ένθεν ... κορόιδο δεν είμαι αλλά πιάνομαι πολλές φορές απλά μετά από κάποια περασμένα "άντα" και έχοντας συμμετέχει σε πολλά και άλλα τόσα στο τέλος το μόνο που μου έμεινε είναι μια ΛΥΠΗκαλό δρόμο σε σένα και κυνήγα όσο μπορείς
Διορισμός μόνο με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ...βάση το δώδεκα...χωρίς προσμέτρηση κανενός επιπλέον μορίου εκτός των μορίων του διαγωνισμου και απαραιτήτως πιστοποίηση παιδαγωγικής επάρκειας.Επίσης αξιολόγηση αναπληρωτών και μονίμων ανά τακτά διαστήματα.
Κάποιος θα μπορούσε να πει ότι για να επανορθωθούν οι αδικίες του παρελθόντος, θα πρέπει όλοι όσοι έχουν διοριστεί χωρίς γραπτό ΑΣΕΠ, να διαγωνιστούν σε γραπτό διαγωνισμό. Είναι κι αυτό ένας τρόπος αξιολόγησης.
Ειλικρινά απορώ γιατί ένας μαθηματικός πρέπει να δώσει εξετάσεις ΑΣΕΠ για να διοριστεί σε ένα σχολείο. Ειδικά από τη στιγμή που τα κενά της ειδικότητας πανελλαδικά, υπερκαλύπτουν τους μαθηματικούς που είναι στους ενιαίους πίνακες. Πραγματικά δεν το κατάλαβα ποτέ αυτό.Θα υπήρχε νόημα ίσως, αν για παράδειγμα το συγκεκριμένο πτυχίο είχε απορρόφηση και από άλλους (αρκετούς) διαφορετικούς κλάδους εργασίας. Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει στη χώρα μας και νομίζω συμφωνούμε όλοι σε αυτό. Ο ΑΣΕΠ είναι μια μεγάλη αδικία, ίσως μεγαλύτερη από ότι γίνεται με τις ειδικές κατηγορίες. Άλλωστε το περιεχόμενο του διαγωνισμού, και ειδικά το παιδαγωγικό κομμάτι του, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με ότι έχουμε παρακολουθήσει στα πανεπιστημιακά αμφιθέατρα.Όσον αφορά την αξιολόγηση, την θεωρώ άλλο ένα τερτίπι του κράτους για να διώχνει με συνοπτικές διαδικασίες συναδέλφους για λόγους από πολιτικούς μέχρι διαφορετικής άποψης ή εκπαιδευτικής προσέγγισης. Ποιοί θα αξιολογούν; Αυτοί που δεν έχουν μπει ποτέ μέσα σε σχολικές αίθουσες; Με βάση ποιο προγραμματισμό θα υπάρχει αξιολόγηση; Αυτόν που επιβάλλει τη δημοσίευση της διδακτέας-εξεταστέας ύλης τον Οκτώβρη ή ακόμα και την αλλαγή της στη μέση της σχολικής χρονιάς; Ποιοι καθηγητές θα αξιολογούνται; Αυτοί που μετακινούνται απο μέρος σε μέρος για να καλύπτουν κενά ή εκείνοι στους οποίους ανατίθονται μαθήματα εκτός του πεδίου τους; Ελάτε τώρα..