0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για αυτό στο επιμορφωτικό σεμινάριο για το Λύκειο μας "γάνωσαν" το κεφάλι με τις δημιουργικές εργασίες. Οι δημιουργικές εργασίες (στην πραγματικότητα είναι μέθοδος, δεν είναι μάθημα) σηκώνουν πολύ νερό μα πάααρα πολύ νερό (...βάζουμε όποια ειδικότητα μας περισσεύει).
Κοιτώντας την πρόταση εδώ (παρεμπιπτόντως το άθροισμα είναι 34 ώρες)https://www.esos.gr/arthra/53452/pos-tha-katanemontai-oi-32-ores-didaskalias-sti-v-lykeioy-apo-epomeno-sholiko-etosΚαθώς και τα σχόλια εδώhttps://www.esos.gr/arthra/53447/simantikes-elleipseis-kai-kyoforoymenes-anatropesΚρίνω ότι καλό θα ήταν να αρχίσουμε να κάνουμε προγραμματισμό για το μέλλον στα μέτρα του εφικτού πάντα.
Πιστευω στα διαλειματα θα γινεται καποιο μαθημα...διοτι το παραπανω ειναι ενας ατελειωτος χαβαλες που ακυρωνει το σχολειο το ιδιο...Φυσικα αυτο που επιχειρειται ειναι η καταργηση των ειδικοτητων...ολοι θα κανουν τα παντα...Οσο για το προγραμματισμο αυτος ισοδυναμει με Διαβατηριο+Φυγη....