*

Αποστολέας Θέμα: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ  (Αναγνώστηκε 3538 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Teacher18

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Καλησπέρα σας! Είμαι καθηγήτρια Αγγλικών σε δημοτικό και αντιμετωπίζω προβλήματα συμπεριφοράς σε ένα τμήμα της 6ης Δημοτικού. Είναι ένα τμήμα 23 παιδιών με πολλά παιδιά με μαθησικές δυσκολίες και ένα με άλλη διάγνωση διαταραχής συμπεριφοράς. Σε αυτό το τμήμα μου δημιουργούν πρόβλημα κάποια αγόρια που δεν έχουν όρεξη να κάνουν μάθημα και σκαρφίζονται διάφορους τρόπους για να το διακόψουν ή για να μην αρχίσει καν. Το πρόγραμμα δε βοηθά, τα έχω δίωρο 5η-6η ώρα, ενώ όταν τα έχω 3η ώρα τα  πράγματα είναι κάπως καλύτερα. Το παιδί με τις διαταρχες συμπεριφοράς δεν έχει παράλληλη στήριξη και εγώ δεν μπορώ να το χειριστώ όσο κι αν έχω προσπαθήσει και είναι και το βασικό μου πρόβλημα αλλα υπάρχουν κι άλλες προβληματικές εστίες. Έχω μεταχειριστεί παιδαγωγικούς τρόπους θέσπισης κινήτρων με πολύ προσωρινά αποτελέσματα. Τα προβλήματα είναι μονιμα με μικρές αναλαμπές. Ο δάσκαλος της τάξης είναι ένας τύπος που επειδη είναι απο το χωριό που είναι το σχολείο και ξερει τους γονείς απολαμβάνει το σεβασμό τους και των παιδιων αλλα δεν ενδιαφέρεται να με βοηθήσει. Ο διευθυντής τους εχει μιλησει αλλα το αποτέλεσμα ηταν προσκαιρο. Εχω παρει καποιους γονεις τηλεφωνο κάτι έγινε, αλλα όχι κάτι σπουδαίο. Δεν ξερω τι να κάνω. Δε με νοιαζει τοσο για το μάθημα αλλα πολλες φορές η συμπεριφορά απειλεί και την ασφάλειά τους-π.χ. τσακωμοι. Εχω κουραστει, δεν το βάζω κάτω αλλά τίποτα δεν έχει αποτέλεσμα!!!!Εκτιμώ οποιαδήποτε συμβουλή!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 26, 2017, 03:55:48 μμ »
Καλησπέρα σας! Είμαι καθηγήτρια Αγγλικών σε δημοτικό και αντιμετωπίζω προβλήματα συμπεριφοράς σε ένα τμήμα της 6ης Δημοτικού. Είναι ένα τμήμα 23 παιδιών με πολλά παιδιά με μαθησικές δυσκολίες και ένα με άλλη διάγνωση διαταραχής συμπεριφοράς. Σε αυτό το τμήμα μου δημιουργούν πρόβλημα κάποια αγόρια που δεν έχουν όρεξη να κάνουν μάθημα και σκαρφίζονται διάφορους τρόπους για να το διακόψουν ή για να μην αρχίσει καν. Το πρόγραμμα δε βοηθά, τα έχω δίωρο 5η-6η ώρα, ενώ όταν τα έχω 3η ώρα τα  πράγματα είναι κάπως καλύτερα. Το παιδί με τις διαταρχες συμπεριφοράς δεν έχει παράλληλη στήριξη και εγώ δεν μπορώ να το χειριστώ όσο κι αν έχω προσπαθήσει και είναι και το βασικό μου πρόβλημα αλλα υπάρχουν κι άλλες προβληματικές εστίες. Έχω μεταχειριστεί παιδαγωγικούς τρόπους θέσπισης κινήτρων με πολύ προσωρινά αποτελέσματα. Τα προβλήματα είναι μονιμα με μικρές αναλαμπές. Ο δάσκαλος της τάξης είναι ένας τύπος που επειδη είναι απο το χωριό που είναι το σχολείο και ξερει τους γονείς απολαμβάνει το σεβασμό τους και των παιδιων αλλα δεν ενδιαφέρεται να με βοηθήσει. Ο διευθυντής τους εχει μιλησει αλλα το αποτέλεσμα ηταν προσκαιρο. Εχω παρει καποιους γονεις τηλεφωνο κάτι έγινε, αλλα όχι κάτι σπουδαίο. Δεν ξερω τι να κάνω. Δε με νοιαζει τοσο για το μάθημα αλλα πολλες φορές η συμπεριφορά απειλεί και την ασφάλειά τους-π.χ. τσακωμοι. Εχω κουραστει, δεν το βάζω κάτω αλλά τίποτα δεν έχει αποτέλεσμα!!!!Εκτιμώ οποιαδήποτε συμβουλή!!!
Αφού δεν έχει αποδώσει τίποτε από όσα έχεις κάνει (κίνητρα, ενημέρωση γονέων, διευθυντής), δοκίμασε τις ποινές (να μείνουν μέσα στο διάλεμμα) και στέρηση προνομίων που θα απολάμβαναν, αν ήταν ήσυχοι και το μάθημα προχωρούσε (στέρηση κάποιου περιπάτου, στέρηση από την παρακολούθηση κάποιας ταινίας, κάποιου σχολικού δρώμενου κλπ.). Πάντως, συνέχισε να ενημερώνεις και τους γονείς τους και να τους προιδεάζεις για τους άσχημους βαθμούς που θα δουν (εφόσον δεν παρακολουθούν το μάθημα).
Καλό κουράγιο! Και εύχομαι να μην ταλαιπωρηθείς άλλο!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4122
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 26, 2017, 05:00:30 μμ »
Δοκίμασες να ακολουθήσεις την πιο απρόβλεπτη αντίδραση; Αυτό που περιμένουν είναι να σε δουν να βγαίνεις από τα ρούχα σου, να φωνάζεις σαν την κυρία Κατσίκη στις Σαββατογεννημένες, γενικά να δείχνεις ότι σε ζορίζουν. Αν αδιαφορήσεις πλήρως, δεν φωνάξεις, δεν κάνεις παρατηρήσεις, αλλά περιμένεις ήσυχα λίγα λεπτά πριν ξεκινήσεις το μάθημα, θα ξαφνιαστούν. Το ίδιο αν μιλάς πολύ σιγά, γιατί κάποια στιγμή θα τους πιάσει περιέργεια να σε ακούσουν. Γενικά να δείξεις πως ό,τι και να κάνουν, εσύ έχεις αποφασίσει να κάνεις κάποια πράγματα και θα τα κάνεις. Στην πορεία μπορεί να βρεις και ποιου τύπου δραστηριότητες τους κρατάνε είτε πιο ήσυχους (πχ γραφική δουλεια) είτε πιο συγκεντρωμένους (πχ ακουστικά, τραγούδια κλπ). Αν βρεις κάτι τέτοιο, να το χρησιμοποιείς πιο συχνά, κι ας μην προχωράς τόσο στην ύλη. Επειδή είναι έκτη δημοτικού, μπορείς να κάνεις και κάποιες συζητήσεις για το θέμα της συμπεριφοράς, δεν είναι μωρά.

Για τις ποινές και τη βαθμολογία, θέλει λίγη προσοχή, λόγω της κατάστασης. Τι εννοώ; Είναι κλασικό σκηνικό, επαρχία, ειδικότητα σε δημοτικό, ντόπιος δάσκαλος που τα παιδιά τα έχει σούζα, διευθυντής που μάλλον δεν θέλει φασαρίες με τους ντόπιους για το χατήρι ενός εκπαιδευτικού που δεν θα ξαναδεί στο σχολείο... Το αποτέλεσμα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ότι όποιοι είναι στην απ' έξω, κυρίως ειδικότητες και αναπληρωτές (ειδικά γυναίκες), θα υποφέρουν, και όχι μόνο θα  υποφέρουν, αλλά θα τους επιρρίπτουν και τις ευθύνες. Η αυστηρότητα θα ερμηνευτεί ως στριμάδα και οι κακοί βαθμοί ως κόμπλεξ, και μπορεί να μη σε νοιάζει τι θα λένε οι μαμάδες στα κομμωτήρια, αλλά αυτό θα έχει αντίκτυπο στην τάξη και θα διευκολύνει και τον σύλλογο να νίψει τας χείρας του και να μην ασχοληθεί. Μπορεί να ακούγομαι κυνική, αλλά το είχα ζήσει αυτό την πρώτη και τη δεύτερή μου χρονιά στο σχολείο που είμαι τώρα, όπου πλέον δεν μπορώ να πω ότι τους έχω σούζα, αλλά τέλος πάντων δεν αντιμετωπίζω τα προβλήματα που έχουν οι αναπληρωτές ή οι καθηγητές των μαθημάτων που τα παιδιά θεωρούν δευτερεύοντα. Δεν είναι ότι συνέβησαν θαύματα από τη μία μέρα στην άλλη, ούτε εγώ μεταμορφώθηκα, απλώς βρήκαν άλλα "θύματα". Επίσης, αν στον σύλλογο όλοι αδιαφορούν, μην αρχίσεις εσύ να παραπονιέσαι μόνο, θα το θεωρήσουν δικό σου προσωπικό πρόβλημα. Μόνο αν μπορείτε να κάνετε θέμα μαζί με τις άλλες ειδικότητες, ίσως γίνει κάτι. Όταν λέω να κάνετε όμως, να είσαι σίγουρη ότι θα το κάνετε όλοι μαζί, όχι να πούνε ότι θα το φέρουν στον σύλλογο και καταλήξεις να μιλάς μόνο εσύ και οι άλλοι.. πέρα βρέχει.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 26, 2017, 05:05:30 μμ από Έσπερος »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 26, 2017, 06:44:01 μμ »
Δοκίμασες να ακολουθήσεις την πιο απρόβλεπτη αντίδραση; Αυτό που περιμένουν είναι να σε δουν να βγαίνεις από τα ρούχα σου, να φωνάζεις σαν την κυρία Κατσίκη στις Σαββατογεννημένες, γενικά να δείχνεις ότι σε ζορίζουν. Αν αδιαφορήσεις πλήρως, δεν φωνάξεις, δεν κάνεις παρατηρήσεις, αλλά περιμένεις ήσυχα λίγα λεπτά πριν ξεκινήσεις το μάθημα, θα ξαφνιαστούν. Το ίδιο αν μιλάς πολύ σιγά, γιατί κάποια στιγμή θα τους πιάσει περιέργεια να σε ακούσουν. Γενικά να δείξεις πως ό,τι και να κάνουν, εσύ έχεις αποφασίσει να κάνεις κάποια πράγματα και θα τα κάνεις. Στην πορεία μπορεί να βρεις και ποιου τύπου δραστηριότητες τους κρατάνε είτε πιο ήσυχους (πχ γραφική δουλεια) είτε πιο συγκεντρωμένους (πχ ακουστικά, τραγούδια κλπ). Αν βρεις κάτι τέτοιο, να το χρησιμοποιείς πιο συχνά, κι ας μην προχωράς τόσο στην ύλη. Επειδή είναι έκτη δημοτικού, μπορείς να κάνεις και κάποιες συζητήσεις για το θέμα της συμπεριφοράς, δεν είναι μωρά.

Για τις ποινές και τη βαθμολογία, θέλει λίγη προσοχή, λόγω της κατάστασης. Τι εννοώ; Είναι κλασικό σκηνικό, επαρχία, ειδικότητα σε δημοτικό, ντόπιος δάσκαλος που τα παιδιά τα έχει σούζα, διευθυντής που μάλλον δεν θέλει φασαρίες με τους ντόπιους για το χατήρι ενός εκπαιδευτικού που δεν θα ξαναδεί στο σχολείο... Το αποτέλεσμα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ότι όποιοι είναι στην απ' έξω, κυρίως ειδικότητες και αναπληρωτές (ειδικά γυναίκες), θα υποφέρουν, και όχι μόνο θα  υποφέρουν, αλλά θα τους επιρρίπτουν και τις ευθύνες. Η αυστηρότητα θα ερμηνευτεί ως στριμάδα και οι κακοί βαθμοί ως κόμπλεξ, και μπορεί να μη σε νοιάζει τι θα λένε οι μαμάδες στα κομμωτήρια, αλλά αυτό θα έχει αντίκτυπο στην τάξη και θα διευκολύνει και τον σύλλογο να νίψει τας χείρας του και να μην ασχοληθεί. Μπορεί να ακούγομαι κυνική, αλλά το είχα ζήσει αυτό την πρώτη και τη δεύτερή μου χρονιά στο σχολείο που είμαι τώρα, όπου πλέον δεν μπορώ να πω ότι τους έχω σούζα, αλλά τέλος πάντων δεν αντιμετωπίζω τα προβλήματα που έχουν οι αναπληρωτές ή οι καθηγητές των μαθημάτων που τα παιδιά θεωρούν δευτερεύοντα. Δεν είναι ότι συνέβησαν θαύματα από τη μία μέρα στην άλλη, ούτε εγώ μεταμορφώθηκα, απλώς βρήκαν άλλα "θύματα". Επίσης, αν στον σύλλογο όλοι αδιαφορούν, μην αρχίσεις εσύ να παραπονιέσαι μόνο, θα το θεωρήσουν δικό σου προσωπικό πρόβλημα. Μόνο αν μπορείτε να κάνετε θέμα μαζί με τις άλλες ειδικότητες, ίσως γίνει κάτι. Όταν λέω να κάνετε όμως, να είσαι σίγουρη ότι θα το κάνετε όλοι μαζί, όχι να πούνε ότι θα το φέρουν στον σύλλογο και καταλήξεις να μιλάς μόνο εσύ και οι άλλοι.. πέρα βρέχει.
Διαφωνώ ως προς τα ακόλουθα: δεν είναι περίεργο ούτε πρωτοφανές οι ίδιοι μαθητές μιας τάξης/ενός τμήματος να δημιουργούν προβλήματα με τη συμπεριφορά τους σε έναν ή σε δυο εκπαιδευτικούς μόνο, επειδή κατά τη γνώμη τους οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί είναι πιο ευάλωτοι (λόγω ηλικίας, φύλου, θέσης κλπ.), τη στιγμή που σε άλλους εκπαιδευτικούς του ίδιου σχολείου, παλαιότερους ή ανώτερους ιεραρχικά, "στέκονται σούζα" και δεν τολμούν ούτε το όνομά τους να πουν! Και δεν είναι καθόλου δείγμα ανικανότητας ή ανεπάρκειας να θέσει το συγκεκριμένο πρόβλημα η συνάδελφος στον Διευθυντή του σχολείου και στον σύλλογο, υπό την έννοια ότι: "εγώ σας ενημερώνω για το τι αντιμετωπίζω στο (Χ) τμήμα, από τους τάδε μαθητές, έχω δοκιμάσει αυτές τις τακτικές που δεν απέδωσαν, αποφασίζω τώρα να ακολουθήσω μιαν άλλη γραμμή και θα ήθελα και τη δική σας στήριξη/βοήθεια". Ίσα-ίσα θα φανεί ξεκάθαρη και δυναμική και εφόσον θα θέσει το θέμα ενώπιον του συλλόγου, δεν γίνεται κάποιοι να "σφυρίζουν" αδιάφορα, επειδή θέλουν να τα έχουν καλά με την τοπική κοινωνία κι όχι με τον συνάδελφό τους! Είναι αντισυναδελφικό και αντιδεοντολογικό και στην πορεία θα είναι υπεύθυνοι για το άσχημο κλίμα που θα δημιουργηθεί στο σχολείο, γιατί κανένας δεν είναι χαζός να μην καταλαβαίνει ποιος σαμποτάρει ποιον!
Τώρα ως προς την αυστηρότητα και τα κόμπλεξ του εκπαιδευτικού σχετικά με τους βαθμούς, ποτέ ένας εκπαιδευτικός δεν βαθμολογεί έναν μαθητή με μοναδικό κριτήριο την συμπεριφορά του, ούτε γίνεται να τον "χαντακώσει", επειδή είναι ζωηρότερος των άλλων συμμαθητών του! Ένας όμως μαθητής που δεν παρακολουθεί κατά την ώρα του μαθήματος και συνεχώς θέλει να βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής όλων με λάθος τρόπο, διεκδικώντας μάλιστα και ηγετικό ρόλο ανάμεσα στους συμμαθητές του ("κοιτάξτε, εγώ δεν υπολογίζω ούτε τον δάσκαλο"), δεν είναι λογικό να έχει την απαίτηση να πάρει (Α)! Μπορεί κάλλιστα και λογικότατα να πάρει (Β) σε όλα τα τρίμηνα! Γι΄αυτό όμως πρέπει να έχουν γνώση οι γονείς του συγκεκριμένου μαθητή εκ των προτέρων, αλλιώς θα αρχίσουν μετά τα παράπονα!
Αν η διδάσκουσα φανεί απλόχερη στην βαθμολογία ακόμη και με τους "προβληματικούς" και τους φασαριόζους μαθητές, αυτοί δεν πρόκειται να καταλάβουν τίποτε, θα συνεχίσουν με αμείωτο ρυθμό την εκτροπή του μαθήματος, για να μην πω ότι θα εκτραχυνθούν εντελώς!
Πιστεύω ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση η συνάδελφος πρέπει να δοκιμάσει οπωσδήποτε τις ποινές και την στέρηση προνομίων και ακολούθως "το όπλο" της βαθμολόγησης.
Τέλος, αν οι συγκεκριμένοι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης είναι ώριμοι για συζητήσεις, μπορεί κάλλιστα να τεθεί προς συζήτηση και το θέμα της βαθμολόγησης, με πιο παιγνιώδη μορφή, π.χ. "τι βαθμολογία περιμένετε στο τρίμηνο, τι γνώμη έχετε. Εγώ, ως διδάσκουσα, έχω δημιουργήσει μια άσχημη εικόνα από την παρουσία σας στην τάξη και τις εργασίες που οι περισσότεροι δεν κάνετε και δεν θα πάρετε αυτό που περιμένετε. Μπορείτε όμως στο δεύτερο τρίμηνο να δείξετε ενδιαφέρον για το μάθημα και ίσως εκτίμησα κι εγώ λάθος κάποια πράγματα, που μπορούν να διορθωθούν. Όλα εξαρτώνται από εσάς! Εγώ θα σας βοηθήσω όσο μπορώ, γιατί με απασχολεί η πρόοδός σας κι θέλω να περνάει η ώρα του μαθήματος εποικοδομητικά κι όχι ανούσια! Βρίσκομαι εδώ για να σας μάθω ορισμένα χρήσιμα πράγματα". Κάπως έτσι αν χειριστεί το ζήτημα η συνάδελφος, ίσως και να φιλοτιμηθούν κάποιοι από τους μαθητές που δημιουργούν πρόβλημα.
Και πάλι καλή συνέχεια στο έργο σου, συναδέλφισσα!

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 26, 2017, 07:22:47 μμ από gia 96 »
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4122
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 26, 2017, 07:07:11 μμ »
Μα δεν είπα ότι είναι περίεργο ή πρωτοφανές, για συνηθισμένο το είπα. Και φυσικά δεν είπα ότι φταίει η κοπέλα ή όποιος άλλος είναι στη θέση της. Ακριβώς για να μη νομίσει ότι κάνει κάτι λάθος της παρουσίασα μια πικρή διαπίστωση. Δεν νομίζω ότι συμβαίνει μόνο στο σχολείο μου αυτό. Για να μη βρεθεί η κοπέλα να της κάνουν ανοιχτό πόλεμο στην αθάνατη μισογυνική κ ξενοφοβική επαρχία, της λέω να προσέξει, να μην πάρει το θέμα πάνω της και βγει και φταίχτρα.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 26, 2017, 07:11:58 μμ »
Μα δεν είπα ότι είναι περίεργο ή πρωτοφανές, για συνηθισμένο το είπα. Και φυσικά δεν είπα ότι φταίει η κοπέλα ή όποιος άλλος είναι στη θέση της. Ακριβώς για να μη νομίσει ότι κάνει κάτι λάθος της παρουσίασα μια πικρή διαπίστωση. Δεν νομίζω ότι συμβαίνει μόνο στο σχολείο μου αυτό. Για να μη βρεθεί η κοπέλα να της κάνουν ανοιχτό πόλεμο στην αθάνατη μισογυνική κ ξενοφοβική επαρχία, της λέω να προσέξει, να μην πάρει το θέμα πάνω της και βγει και φταίχτρα.
Να της κάνουν πόλεμο και να την βγάλουν φταίχτρα, επειδή θέλει και προσπαθεί να κάνει την δουλειά της και να μην παίρνει τζάμπα τα λεφτά του κράτους; Δεν νομίζω!
Μάλλον, ευσυνείδητη, σωστή και συνεπή θα την χαρακτηρίσουν! Τώρα, αν "χαλάει την πιάτσα" (για το πω πολύ λαικά) κάποιων άλλων "εκπαιδευτικών" του συγκεκριμένου σχολείου, πρόβλημά τους!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος Teacher18

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 26, 2017, 07:29:07 μμ »
Εχω διαβασει τις απαντησεις σας και σας ευχαριστω. Θα απαντησω εκτενεστερα αργοτερα γιατι τωρα ειμαι σε δουλεια!! Μου δινετε κουραγιο ευχαριστω πολυ!!

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2518
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 26, 2017, 08:18:24 μμ »
Μα δεν είπα ότι είναι περίεργο ή πρωτοφανές, για συνηθισμένο το είπα. Και φυσικά δεν είπα ότι φταίει η κοπέλα ή όποιος άλλος είναι στη θέση της. Ακριβώς για να μη νομίσει ότι κάνει κάτι λάθος της παρουσίασα μια πικρή διαπίστωση. Δεν νομίζω ότι συμβαίνει μόνο στο σχολείο μου αυτό. Για να μη βρεθεί η κοπέλα να της κάνουν ανοιχτό πόλεμο στην αθάνατη μισογυνική κ ξενοφοβική επαρχία, της λέω να προσέξει, να μην πάρει το θέμα πάνω της και βγει και φταίχτρα.

Όσο και ευσυνείδητα να κάνει και κάποιος/α τη δουλειά του, για τους λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω (αναπληρωτής/α, νέος/α, ειδικότητα κλπ), σίγουρα κάποιοι άλλοι  θα του/της επιρρίψουν τις ευθύνες διότι θα τον/την θεωρήσουν εύκολο στόχο. Αν είναι να πουν κάτι  θα το  πουν  είτε μπροστά του/της  είτε από πίσω, σε κάθε περίπτωση. Γνωρίζω περίπτωση όπου η ντόπια διευθύντρια επαρχιακού σχολείου είχε πει σε καθηγήτρια μπροστά σε όλο τον σύλλογο: "Δεν μπορείς να επιβληθείς στην τάξη. Δες πως κάθονται σούζα στον τάδε, μόνο σε εσένα χαλούν τον κόσμο". Η απάντηση της καθηγήτριας ήταν να μη μεταθέτει το πρόβλημα σε αυτήν και δεν την αφορά τι γίνεται στις άλλες τάξεις,  αν τα παιδια είναι ζωηρά είναι δικό τους πρόβλημα, και θα το χειριστεί με τον τρόπο της. Άλλως τε πολλοί είναι αυτοί που ισχυρίζονται ότι στο μάθημά τους δεν ακούγεται κιχ , ενώ συχνά συμβαίνει το αντίθετο.  Το θέμα λοιπόν δεν είναι πως ο/η συνάδελφος θα απολογηθεί στην κάθε τοπική κοινωνία, (γονείς, συναδέλφους διευθυντές) που δεν συμμαζεύει τη γλώσσα της με τίποτα, αλλά πως θα κάνει το μάθημα του/της στην τάξη. Σκοπός μας δεν είναι να αποδείξουμε πως είμαστε σούπερ καθηγητές ούτε να παίξουμε το παιχνίδι της τοπικής κοινωνίας (φυσικά δεν είναι όλοι έτσι στην επαρχία, δεν γενικεύω) που ψάχνει για εύκολα θύματα, αλλά να κάνουμε σωστά το μάθημά μας. Και γι' αυτό δεν υπάρχει συνταγή, ενεργούμε με πολλούς τρόπους ανάλογα  με την κάθε περίπτωση.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 26, 2017, 08:26:09 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4122
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 26, 2017, 08:30:13 μμ »
Δεν λέω στην κοπέλα ότι πρέπει να απολογείται στην τοπική κοινωνία ή να μην κάνει τη δουλειά της για να μη συναντήσει αντιδράσεις. Ίσως δεν ήμουν σαφής. Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι κάποιες φορές αυτό που εμείς θεωρούμε ότι θα είναι δείγμα αυστηρότητας και ελέγχου, μπορεί να γυρίσει μπουμερανγκ και να δυσχεράνει περισσότερο τη θέση μας στην τάξη -κουτσομπολιά θα υπάρχουν έτσι κι αλλιώς, το θέμα όπως ξαναείπα δεν είναι οι συζητήσεις καφενείου αλλά ο αντίκτυπος που θα έχουν αυτά στα παιδιά. Το λέω γιατί έχω δει μέχρι και φροντιστές να επεμβαίνουν προς υπεράσπιση μαθητών κ ο σύλλογος να κάνει τον κινέζο για να μη θίξει τον κουμπάρο/μπατζανάκη/γείτονα κλπ. Και κυρίως, όποιο θέμα να προσπαθήσει να το λύσει στην τάξη και όχι στον σύλλογο, αν βλεπει ότι δεν υπσ´ρχει προθυμία για συνεργασία.

Για το μέσα στην τάξη, θέλει ευελιξία, λίγο χιούμορ, αν υπάρχει τέτοια ωριμότητα, και προσποίηση ότι πάντα έχει τον έλεγχο της κατάστασης.

Αποσυνδεδεμένος Teacher18

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 26, 2017, 08:44:29 μμ »
Δεν περιμένω βοήθεια από το σύλλογο, ισως από τον δάσκαλο της τάξης περίμενα συμπαράσταση αλλά σιγά μην ασχοληθεί! Το σχολείο δεν μπορεί να κάνει τίποτα! Είχα καλέσει τον διευθυντή στην τάξη και του είχα ζητήσει ανοιχτά να κάνει κάτι το σχολείο για τις συμπεριφορές που εμφανίζονται και αυτός μου είπε απλά να καλέσω γονείς!
Δυστυχώς θεωρώ ότι το παιχνίδι έχει χαθεί, δεν μπορεί να εμφανιστεί ξαφνικά ότι έχω τον έλεγχο της τάξης ενώ πριν δεν το είχα. Δεν είναι ότι κάθομαι στωικά και περιμένω να αλλάξουν κάποιοι συμπεριφορά έχω κάνει πράγματα, έχω φωνάξει κιόλας παρα πολύ και φοβήθηκα μήπως μου δημιουργήσουν θέμα! Αυτός ο φόβος των γονιών! Μη μας κακολογησουν, μη μας κάνουν αναφορά, μη διασυρθεί το όνομα μας! Κάποιοι από μας γιατί άλλοι δε διστάζουν να φωνάξουν ,και να χτυπήσουν το χέρι στο τραπέζι και τους σέβονται για αυτό!!!

Αποσυνδεδεμένος Teacher18

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 26, 2017, 08:50:44 μμ »
Σκέφτομαι τη στέρηση προνομίων όπως να χάσουν το διάλειμμα οι ταραξίες της τάξης! Υπάρχει και το θέμα του παιδιού με τις αναπτυξιακές διαταραχές, δεν έχει αυτισμό αλλά ένα πρόβλημα που δεν σταματάει να μιλάει καθόλου, ενοχλεί κάθε 5 λεπτά, σηκώνεται από τη θέση του και τα ζωηρά τον πειράζουν για να χαλάνε το μάθημα. Ο δάσκαλος έχει λύσει το πρόβλημα γιατί τον στέλνει στο τμήμα ένταξης αλλά στο μάθημα μου είναι στην τάξη! Εκεί που ησυχαζω τους άλλους αρχίζει αυτός!!! Έχω μιλήσει στη μητέρα του αλλά και πάλι οι παρεμβάσεις της δεν έχουν μόνιμο αποτέλεσμα!

Αποσυνδεδεμένος paralias

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 26, 2017, 09:05:16 μμ »
Πραγματικά μπράβο σου που συζητάς δημόσια το συγκεκριμένο θέμα. Διανύοντας πλέον τον πέμπτο μου χρόνο στην Πρωτοβάθμια μετά από 10+ στη Δευτεροβάθμια έχω διαπιστώσει το εξής. Δεν υπάρχει η έννοια της συνέπειας στο Δημοτικό και απλά δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Επίσης, δεν θα σε βοηθήσει κανείς (διευθυντής, σύλλογος, γονείς κλπ), θεωρώντας πως είναι δικό σου το πρόβλημα. Αρχικά θα σου έλεγα πως ποτέ να μην θεωρήσεις τον εαυτό σου υπεύθυνο. ΔΕΝ φταις εσύ που δεν μπορείς να κάνεις στοιχειωδώς τη δουλειά σου. Οπότε μην έχεις ενοχές. Το να στερήσεις από  τα παιδιά το διάλειμμά τους είναι κάτι που συνηθίζεται μεν, αλλά δεν επιτρέπεται. Πρέπει να έχεις τη σύμφωνη γνώμη του Διευθυντή και ακόμη καλύτερα των γονιών. Η κακή βαθμολογία επίσης δεν θα σου προσφέρει στις περισσότερες περιπτώσεις κάτι. Ίσως μάλιστα να σου δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα. Η παρότρυνση η δικιά μου είναι να προσαρμόσεις έτσι το μάθημά σου όχι με βάση το γνωστικό - αγνόησέ το, κανείς δεν θα ασχοληθεί μαζί σου - αλλά με το πως να κάνεις πιο ανώδυνη την παραμονή σου στην τάξη. Σε όλα τα μαθήματα ειδικοτήτων υπάρχει ο τρόπος...

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2518
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 26, 2017, 09:15:25 μμ »
Συμφωνώ με τον paralias. Δεν φταις εσύ. Τα παιδιά αντιλαμβάνονται τον κόσμο με τον δικό τους τρόπο και ερμηνεύουν τα πράγματα διαφορετικά από εμάς. Επομένως και οι πράξεις μας θέλουμε δεν θέλουμε έχουν διαφορετικό αντίκτυπο σε αυτά από ότι σε έναν ενήλικα.
Αυτό όμως δεν αποτελεί πάντα κριτήριο για το τι θα κάνουμε στη  τάξη. Αν πχ θέλουν χαβαλέ όλη την ώρα δεν θα τους κάνουμε τη χάρη για να μη τα στεναχωρήσουμε. Κάποια πράγματα πρέπει να μπουν στη θέση τους. Αν η συμπεριφορά τους απαιτεί φωνή και αυστηρότητα εκ μέρους μας (πάντα με σεβασμό στην προσωπικότητά τους), αυτό θα εισπράττουν μέχρι να τη βελτιώσουν  έστω και προσωρινά (παράλληλα και με άλλες τακτικές, ελιγμούς, αλλά και επιβραβεύσεις εκεί που χρειάζεται). 
Τώρα, όσον αφορά στον σύλλογο, συχνά σε τέτοιες περιπτώσεις, συμβαίνει να κάνει τον κινέζο για να μη θίξει τους γύρω. Και εκεί θέλει λίγο δυναμισμό. Αν οι άλλοι δεν συμπαρίστανται, δεν σημαίνει και ότι εμείς θα πρέπει να σιωπήσουμε, ούτε να περιμένουμε και πολλά από όσους δεν θέλουν να πάρουν θέση. Διαχωρίζουμε τη στάση μας ενώπιόν τους, λέμε αυτό κάνουμε και σε όποιον αρέσει.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 26, 2017, 09:40:15 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος Teacher18

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 26, 2017, 09:39:24 μμ »
paralias είναι η δευτερη χρόνια μου στο δημοτικό μετά από 14 χρόνια στη Ββαθμια! Πρέπει να παραδεχτώ ότι η πειθαρχία δεν είναι το δυνατό μου σημείο! Με ενοχλεί η φασαρία, και δυστυχώς δεν μπορώ να φωνάξω πολύ! Έχω επιλέξει να βελτιώσω τον τρόπο διδασκαλίας μου, να ενημερώνομαι για παιδαγωγικούς τρόπους αντιμετώπισης παραβατικών συμπεριφορών όμως βλέπω ότι δεν είναι αποτελεσματικοί σε παιδιά που δεν έχουν αγωγή και σωστό οικογενειακό περιβάλλον! Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στον τρόπο που διδάσκω όμως σε θέματα πειθαρχίας μειονεκτω! Συνεργαζομαι καλά με την πλειοψηφία των παιδιών αλλά δεν μπορώ να αντιμετωπίσω προβληματικές περιπτώσεις! Αυτό μου ρίχνει την αυτοπεποίθησή μου! Δηλαδή νιώθω σαν να μην μπορώ να κάνω τίποτα τη στιγμή που κάνω πολλά περισσότερα απ'οτι άλλοι! Κι όμως είμαι λιγότερο αποτελεσματική!Θα ήθελα πραγματικά να μάθω με ποιον τρόπο μπορώ να βελτιωθώ σε αυτόν τον τομέα αφού η κατάρτιση σε επίπεδο γνώσεων δεν φτάνει. Έχω σκεφτεί να δω ψυχολόγο αλλά πώς μπορεί ένας ψυχολόγος να με βοηθήσει σε θέμα που άπτεται της δουλειάς μου; Έχετε κάποια άποψη πάνω σε αυτό;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 26, 2017, 09:41:53 μμ από Teacher18 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159507
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 330
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 272
Σύνολο: 285

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.115 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.