*

Αποστολέας Θέμα: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ  (Αναγνώστηκε 3541 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 26, 2017, 09:55:24 μμ »
Νομίζω ότι εκτος από τον ψυχολόγο (για κάτι που δεν είναι δικό μας πρόβλημα) υπάρχουν άλλες αποτελεσματικότερες λύσεις.  Για παράδειγμα, είναι σημαντικό όταν τα πράγματα ξεφεύγουν, να μπορούμε να υψώνουμε τη φωνή μας σωστά χρησιμοποιώντας τη  διάφραγματική αναπνοή, χωρίς να γδέρνουμε το λαιμό μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 26, 2017, 10:01:08 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Teacher18

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
« Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 26, 2017, 10:41:08 μμ »
Κι αυτό το έχω σκεφτεί! Ποιος θα μπορούσε να με βοηθήσει στο να εξασκηθω; Που να απευθυνθώ;

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
« Απάντηση #16 στις: Οκτώβριος 26, 2017, 10:55:48 μμ »
Teacher18,
Εμένα σε αυτό με βοήθησαν και με έσωσαν κυριολεκτικά οι κάποιες μουσικές σπουδές που είχα κάνει παλαιότερα σε ωδείο (σολφέζ, χορωδία). Ίσως μια καλή ιδέα θα ήταν να συμβουλευτεις τον/την  μουσικό του σχολείου σου ή κάποιον άλλο μουσικό για να βρεις κάτι/κάποιον κατάλληλο που να υπάρχει κοντά σου. Σίγουρα θα έχεις καλύτερα αποτελέσματα στην τάξη,  θα υποφέρεις  λιγότερο και θα σε βοηθήσει να ανεβάσεις την αυτοπεποίθησή σου!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 26, 2017, 10:58:45 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
« Απάντηση #17 στις: Οκτώβριος 26, 2017, 11:21:41 μμ »
Εγώ να συνηγορήσω με την άποψη ότι πρέπει να επιστρατεύσεις και το "όπλο" της βαθμολογίας, εφόσον έχεις φροντίσει να προετοιμάσεις και σύλλογο και γονείς και παιδιά, τους μεν με εκφράσεις του τύπου "με προβληματίζει η πρόοδος του τάδε, διότι ενώ έχει όλες τις ικανότητες να ανταποκριθεί εξαιρετικά στο μάθημα, πολλές φορές είτε αποσπάται, είτε επιλέγει ο ίδιος να μην το παρακολουθεί, με αποτέλεσμα να μένει πίσω στο γνωστικό κομμάτι, και φοβάμαι πως δεν μπορέσει να ανταπεξέλθει στις γραπτές εξετάσεις (διαγωνίσματα)". Μπορείς επίσης να ενημερώσεις τον σύλλογο ότι εάν πχ μέχρι τα Χριστούγεννα δεν έχεις καταφέρει να καλύψεις ένα α ποσοστό της ύλης, θα απευθυνθείς και στον σύμβουλο της ειδικότητάς σου (ενδεχομένως να μην θέλει ο διευθυντής να "ακουστεί" παραέξω το ζήτημα, αλλά ακόμα και εάν αδιαφορήσει, ο σύμβουλος μπορεί να σε βοηθήσει ή τουλάχιστον να σου προσφέρει άλοθι ότι προσπάθησες με όποιον τρόπο μπορούσες). Τέλος ενημερώνεις τα παιδιά με τον τρόπο που σου προτάθηκε, δλδ "τι βαθμό περιμένετε; κτλ". Ακόμη θα σου έλεγα να μην διαστάσεις να βάλεις και κάτω από 5 σε περιπτώσεις πολύ κραυγαλέες όπου όντως υπάρχει χοντρό πρόβλημα συμπεριφοράς αλλά και γνωστικού.
Το παιδί με τη διάγνωση πρέπει να το χειριστείς οπωσδήποτε με την βοήθεια του συμβούλου. Ρώτα εάν θα είναι δόκιμο να του ετοιμάζεις ξεχωριστές ασκήσεις και να τις κάνει μόνος του σε κάποιο σημείο της τάξης όπου δεν θα αποσπάται ούτε θα αποσπάει τους άλλους. Επίσης μίλα στους γονείς των άλλων παιδιών στα ίσα για την συμπεριφορά τους ως προς το παιδί αυτό. Πες τους ότι τα παιδιά τους τον "τσιγκλίζουν" κι με όσο πιο ωραία λόγια μπορείς, πέρασε το μήνυμα ότι η συμπεριφορά αυτή δείχνει αναισθησία ως προς το παιδί αυτό και ρίξε και το μπαλάκι "ξέρω ότι στο σπίτι σας δεν λαμβάνει τέτοιου είδους αρχές το παιδί σας και θέλω να με βοηθήσετε για να τον κάνουμε να καταλάβει πόσο άσχημα φέρεται στον συμμαθητή του", να ντραπούν και λίγο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Teacher18

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
« Απάντηση #18 στις: Οκτώβριος 26, 2017, 11:49:14 μμ »
Για τη χαμηλή βαθμολογία έχω  στοιχεία αδιάσειστα! Και δικαιολογούν κάτω από 5 αλλά εκτιμώ ότι και 6 να δουν πάλι θα θορυβηθουν! Η μαμά του ενός έπεσε από τα σύννεφα με το περσινό 8!!! Φαντάσου με το 6! Δεν ξέρω αν θέλω να μπλέξω τον σύμβουλο! Σκεφτόμουν τον προϊστάμενο εκπαιδευτικών θεμάτων ! Θα το αφήσω σαν απειλή να αιωρείται προς τον διευθυντή! Αλλά τι να λέμε, όταν δεν υπάρχει ποινή να έρθει να μαζέψει το παιδί ο γονιός με τα μούτρα κατεβασμένα όσοι πασχίζουμε να κάνουμε τη δουλειά μας είμαστε απλώς γραφικοί!!!

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
« Απάντηση #19 στις: Οκτώβριος 27, 2017, 12:27:47 πμ »
Μην θεωρείς ότι φταις εσύ και μην έχρις δεδομένο ότι οι άλλοι όντως χτυπάνε το χέρι και η τάξη παγώνει. Και ποτέ μην πιστέψεις συνάδρλφο που λέει ότι δεν έχει πρόβλημα. Μόνο από τα παιδιά μπορεί να πάρει κανείς έγκυρες πληροφορίες του τι γίνεται τις άλλες ώρες, όταν τους ξεφεύγουν πράγματα. Αλλά εσένα δεν σε αφορά αυτό, ούτε μπορείς να συγκρίνεις το πώς χειρίζεται τα παιδιά ο δάσκαλος που τους κάνει 4 ώρες τη μέρα όταν εσύ τους κάνεις 2 ώρες την εβδομάδα.

Αν το πρόβλημα πηγάζει από λίγα παιδιά, μην τους δώσεις σημασία, αυτό επιδιώκουν. Ή δείξε ότι ασχολείσαι μαζί τους με άλλους τρόπους πχ αναθέτοντας να μοιράσουν φωτοτυπίες, να φέρουν το κασετόφωνο από το γραφείο κλπ. Μην αρχίζεις φωνές σε όσους αντιδρούν γιατί θα βρεθείς να τσακώνεσαι με παιδιά/ εφήβους κι εκεί είναι δεδομένο το ποιος χάνει. Γενικά κράτα αππ´ το μάθημα όσες δραστηριότητες τους κρατούν απασχολημένους και ήσυχους. Μην έχεις ένα ιδεατό μάθημα στο  μυαλό σου, ούτε μια ύλη. Κι αυτά δεν τα λέω για να υποτιμήσω το μάθημά σου, είναι τεχνικές επιβίωσης όλων των ειδικοτήτων σε όλες τις βαθμίδες. Επίσης αξιοποίησε όσο περισσότερα περιθώρια για συζήτηση υπάρχουν. Καλύτερα να χάσεις κάποιο χρόνο μαθήματος για να κερδηθεί ένα κλίμα επικοινωνίας. Προσπάθησε να τους γνωρίσεις ως προσωπικότητες, όσο επιτρέπει ο χρόνος. Δες ποιος σηκώνει χιούμορ και καλοπροαίρετο πείραγμα, ποιος φοβάται τους γονείς, ποιος καίγεται για βαθμό. Ο καθένας θέλει τον δικό του τρόπο. Και στα παιδιά κε γνωματεύσεις η βαθμολογία και οι ποινές θέλουν προσοχή.

Αποσυνδεδεμένος Teacher18

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
« Απάντηση #20 στις: Οκτώβριος 27, 2017, 12:43:33 πμ »
Πραγματικά σας ευχαριστώ όλους για την ανταπόκριση στο πρόβλημα μου! Όλες οι συμβουλές έχουν κάτι να μου δώσουν και κυρίως την ανακούφιση ότι δεν είναι δικό μου το φταίξιμο! Θα δω τι θα κάνω! Κυρίως θα στηριχτώ πολύ στον εαυτό μου και στις τεχνικές που μου προτείνατε όσον αφορά αντιμετώπιση και μάθημα!! Ελπίζω να πετύχει κάτι από όλα αυτα!!! Για το καλό των παιδιών που παρακολουθούν αν όχι για κάτι άλλο! Χιλια ευχαριστω και πάλι!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 27, 2017, 01:17:44 πμ από Teacher18 »

Αποσυνδεδεμένος puella

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 267
  • Lilacs out of the dead land
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
« Απάντηση #21 στις: Οκτώβριος 27, 2017, 10:36:49 πμ »
Νομίζω πως ένα βασικό ζήτημα στη διαχείρηση τάξης είναι να είμαστε πολύ καλά προετοιμασμένες. Όσο πιο δύσκολο τμήμα, τόσο πιο καλή η προετοιμασία και σε επίπεδο διαφοροποιημένης διδασκαλίας. Να έχεις ένα πολύ δυνατό lesson plan με καλά backup activities. Δώσε τους ένα άλλο κίνητρο, οτι αν είστε ήρεμοι για 20 λεπτά, μετά θα κάνουμε ένα παιχνίδι.
Επίσης, εγώ τους βάζω κάρτες που έχουν διάρκεια 1 ωρα. Στο δημοτικό τους έβαζα 2 κίτρινες. Στην τρίτη έμπαινε κόκκινη και τότε είχαν εξτρα δουλειά για το σπίτι, δηλαδή αντιγραφή. Μην τους πεις οτι είναι τιμωρία. Πες οτι θα έχουν παραπάνω homework, για να μετράει και στο βαθμό. Σε περίπτωση που δεν στη φέρουν, τότε δικαιολογείται και η μειωμένη βαθμολογία. Γιατί κάποιες φορές οι φασαριόζοι είναι και καλοί μαθητές και μετά αναγκαζόμαστε να τους βάζουμε κ καλό βαθμό.
Επίσης, καλό είναι να μιλάς ατομικά με τους μαθητές. Να τους ρωτήσεις το λόγο για τον οποίο έχουν τέτοια συμπεριφορά. Ατομικά, όμως. Πρέπει να σε νιώσουν οτι θες να τους ακούσεις. Ρώτα τους: "πώς μπορώ να σε βοηθήσω" "τι είναι αυτό που σε προβληματίζει" "τι μπορω να κανω για σενα", "σε δυσκολευει το μαθημα" κλπ. Δείξε ενσυναίσθηση. Συνδέσου με τα παιδιά για να σε δουν ως ανθρωπο και οχι ως ρομποτ.

Αποσυνδεδεμένος Teacher18

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
« Απάντηση #22 στις: Οκτώβριος 28, 2017, 07:22:22 μμ »
Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας! Μου δωσατε πολυ χρησιμες συμβουλες και πολλη τροφη για σκεψη!! Να ειστε καλα!

Αποσυνδεδεμένος Teacher18

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
« Απάντηση #23 στις: Νοέμβριος 03, 2017, 10:40:00 μμ »
Δε θυμαμαι ποιος προτεινε τι για να τον ευχαριστησω προσωπικα ομως ηθελα να σας πω πως εξελιχθηκε το θεμα με το τμημα που σας ελεγα. Κατ'αρχην μιλησα με γονεις των τριων μεγαλυτερων ταραξιων. Οχι μιλησα μονο συνεδριες εκανα με τον καθενα. Που νομιζω οτι οφειλεται το προβλημα, τροποι αντιμετωπισης, ποινες παρουσια του παιδιου για να συμφωνησει κλπ. Μετα απο αυτο αλλαξαν κατα πολυ τη σταση τους, γλυκαναν καπως- ειμαι περιεργη ως ποτε. Ησυχασαν λιγο και οι αλλοι που ξερουν οτι αμα με παραζορισουν θα ερθουν οι γονεις τους στο σχολειο.
Ηρθε δασκαλα παραλληλης στηριξης για το παιδακι με το προβλημα και μου εφυγε ενα τεραστιο αγχος!! Ξαλαφρωσα κατα πολυ, γιατι εφευγε συνεχεια απο την ταξη και ειχα την εγνοια που ειναι. Ανακουφιστηκα.
Παμε σ'εμενα τωρα. Ειδα να βιντεο της Carol Read που ειχε προταθει κι εδω σε αλλο thread και πραγματικα με κατατοπισε σε τεραστιο βαθμο. Μπηκα ηρεμη στην ταξη και τους εδωσα χρο ο να ηρεμησουν κι εκεινα. Συμβιβαστηκα με ενα 20λεπτο ηρεμο μαθημα και μετα προσπαθησα να τα προσεγγισω με χιουμορ σε οτι χαζομαρα και αν ελεγαν. Τους εδωσα και μια ευχαριστη δραστηριοτητα, ενα κρυπτολεξο με θεμα Halloween για  να μην τρυγυριζουν ορθια κι εχουμε κανενα ατυχημα. Περασε η ωρα ικανοποιητικα. Τους επαινεσα για την προσπαθεια συνεργασιας και οτι θα ηθελα να ειναι καθε μερα ετσι. Γενικα καταλαβα οτι εδινα πολυ σημασια στο μαθημα και σε οσα ειχα στο μυαλο μου ενω το πραγμα πρεπει να παει προοδευτικα καλυτερα και δενειναι δυνατον να γινει τελειο απο τη μια μερα στην αλλη. Οταν θα ειμαι στον υπολογιστη θα σας  βαλω και δυο ιστοσελιδες με ωραιες ιδεες που με βοηθησαν. Θα επανελθω.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
« Απάντηση #24 στις: Νοέμβριος 04, 2017, 11:30:06 πμ »
Πολύ χαίρομαι που δοκίμασες πράγματα που απέδωσαν. Να θυμάσαι πάντα ότι εσύ θα έχεις κάνει την προετοιμασία σου, αλλά το μάθημα θα προσαρμόζεται στην τάξη. Αν μια τάξη δεν αντέχει πάνω από 20 λεπτά, μην παλέψεις για το σαραντάλεπτο, θα τα χάσεις όλα. Αξιοποίησε όσο καλυπτερα αυτό που σου επιτρέπεται. Σκοπός είναι να μάθουν τα παιδιά, όχι να κάνεις εσύ ένα ιδεατό μάθημα εν μέσω κραυγών! Κερδισε έτσι τη συνεργασία τους και την εμπιστοσύνη τους και στη συνέχεια θα εφαρμόσεις και τη μέθοδο του μαστιγίου όπου χρειαστεί!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159736
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 352
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 325
Σύνολο: 325

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.