*

Αποστολέας Θέμα: Παραίτηση από εκπαιδευτικός, όχι όμως εθελοντικά. Τι μπορώ να κάνω  (Αναγνώστηκε 7993 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pedia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δεν έχω πρόθεση να επιρρίψω ευθύνες ή να στοχοποιήσω ομάδες ανθρώπων που δεν μου φταίνε σε τίποτα. Πρόκειται όμως για μια συνολική έκπτωση ηθικών και κοινωνικών αξιών και μιας γενικότερης απαξίωσης του θεσμού του δημόσιου σχολείου, που μας οδηγεί (-όλους μας ενίοτε), στο να αναπαραγάγουμε κακές πρακτικές και νοοτροπίες. Το ίδιο το σύστημα όπως λειτουργεί είναι αναποτελεσματικό. Σκεφτείτε κύριε Σαρκαστικέ, κάθε ώρα σε άλλο τμήμα και κάθε μέρα σε άλλο σχολείο, χωρίς στοιχειώδη υποδομή για το μάθημα των εικαστικών. Ούτε τα ονόματα των μαθητών μου δεν μπορώ να συγκρατήσω. Τι είδους συνεργασία να οικοδομήσει κανείς με τα παιδιά και τους συναδέφλφους από 3 ή 5 διαφορετικά σχολεία όταν τα ίδια τα θεμέλια του εκπαιδευτικού συστήματος είναι σαθρά εκ προοιμίου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος pedia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ευχαριστώ πολύ για τις πολύτιμες απαντήσεις που έλαβα από όλους τους συναδέλφους. Θα προσπαθήσω ενδεχομένως για κάποια άνευ αποδοχών άδεια πριν την οριστική παραίτηση.   

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2520
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Δεν έχω πρόθεση να επιρρίψω ευθύνες ή να στοχοποιήσω ομάδες ανθρώπων που δεν μου φταίνε σε τίποτα. Πρόκειται όμως για μια συνολική έκπτωση ηθικών και κοινωνικών αξιών και μιας γενικότερης απαξίωσης του θεσμού του δημόσιου σχολείου, που μας οδηγεί (-όλους μας ενίοτε), στο να αναπαραγάγουμε κακές πρακτικές και νοοτροπίες. Το ίδιο το σύστημα όπως λειτουργεί είναι αναποτελεσματικό. Σκεφτείτε κύριε Σαρκαστικέ, κάθε ώρα σε άλλο τμήμα και κάθε μέρα σε άλλο σχολείο, χωρίς στοιχειώδη υποδομή για το μάθημα των εικαστικών. Ούτε τα ονόματα των μαθητών μου δεν μπορώ να συγκρατήσω. Τι είδους συνεργασία να οικοδομήσει κανείς με τα παιδιά και τους συναδέφλφους από 3 ή 5 διαφορετικά σχολεία όταν τα ίδια τα θεμέλια του εκπαιδευτικού συστήματος είναι σαθρά εκ προοιμίου.

Σε αυτή την περίπτωση κοιτάς να κάνεις σωστά τη δουλειά σου με όποια μέσα διαθέτεις... και σε όποιον αρέσει. ΄Όσοι μαθητές θέλουν να αποκομίσουν κάτι, θα το αποκομίσουν έτσι και αλλοιώς.

Αποσυνδεδεμένος DONCORLEONE1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 534
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συγγνωμη ρε παιδια...το γεγονος οτι δεν την αποδεσμευσε η διευθυνση της σας φαινεται φυσιολογικο; Αυτο μονο στο υπ.παιδειας συμβαινει . Στο νομοσχεδιο περι κινητικοτητας αναφερει μεταξυ των αλλων προυποθεσεων οτι αποκλειεσαι απο την κινητικοτητα αν υπαρχουν κενα στον κλαδο σου ανω του 50%

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος edesta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Έκπληξη
    • Προφίλ
Μετάταξη στα καλλιτεχνικά; Είχα και εγώ πρόβλημα στην αποδέσμευση σε άλλη ειδικότητα.

Αποσυνδεδεμένος rollo_tomassi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1402
    • Προφίλ
Άδεια άνευ αποδοχών μπορείς να πάρεις για 5 χρόνια. Από τη στιγμή που τη ζητάς μέχρι 31-8.
Φέτος όμως μεσούσης της χρονιάς μπορεί και να μη σου τη χορηγήσουν. Από του χρόνου όμως μπορείς να ζητάς Ιούλιο από 1-9 ως 31-8 (1 έτος τη φορά). Δεν υπάρχει λόγος να παραιτηθείς και να χάσεις τη θέση σου. Μπορεί σε 5 χρόνια να μετανιώσεις, ας έχεις μια εναλλακτική. Μπορεί ακόμα κι αν δεν το θέλεις, τότε οι ανάγκες να σε οδηγήσουν να επιστρέψεις. Κράτα εναλλακτική.
Για φέτος θα πρέπει να καλύψεις το χρονικό διάστημα μέχρι 30-6 ή 23-6 αν είσαι Αθμια, αφαιρουμένων των διακοπών Πάσχα.
Σε πρώτη φάση δικαιούσαι 8 ημέρες αναρρωτική άδεια χωρίς επιτροπή, και 10 ημέρες κανονική (αν σου τις χορηγήσει ο δντής). Σε δεύτερη φάση, οι μακροχρόνιες αναρρωτικές, όσο μεγαλύτερες είναι, τόσο ευκολότερα "περικόπτονται" στην υγειονομική επιτροπή. Στη θέση σου και από τη στιγμή που δεν έχω τίποτα να χάσω και δε φοβάμαι για πειθαρχικό έλεγχο κατάχρησης αναρρωτικής άδειας, θα κάλυπτα τη φετινή χρονιά με αναρρωτικές ακόμη κι αν γινόταν περικοπή λόγω μη έγκρισης.
Πιστεύω ότι απλά έχεις ανάγκη από κάποια αλλαγή. Το αν θα είναι μόνιμη η προσωρινή, εξαρτάται και από την τύχη

Αποσυνδεδεμένος authairetos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
    • Προφίλ
Ο τίτλος και το αρχικό κείμενο μας προσβάλλει όλους ως εκπαιδευτικούς.
Όσοι υποστηρίζουν τέτοιες απόψεις απλώς επιβαρύνουν την κατάσταση και την εικόνα μας.

Στο διά ταύτα.
Αν δεν σου αρέσει μπορείς να αποχωρήσεις.
Αφού το έχεις αποφασίσει και έχεις κρίνει ότι είναι το καλύτερο για εσένα, τί θα πει "όχι όμως εθελοντκά";
Εσύ το έχεις αποφασίσει άρα εθελοντικό έιναι.
Δική σου απόφαση είναι. Δε σου χρωστάει κάτι κάποιος από εκεί και πέρα.
Εκτός αν έχουν αλλάξει οι όροι εργασίας σου επί το δυσμενέστερον. Και δεν αναφέρομαι στις συνολικές μειώσεις κτλ κτλ.
Αναφέρομαι στο άν έχουν αλλάξει δραστικά οι δικοί σου όροι εργασίας σε κάτι που δεν προβλεπόταν κατά την πρόσληψή σου.

Από εκεί και πέρα αυτό που ζητάς και η συζήτηση που ανοίγει με προσβάλλει ως εκπαιδευτικό, δημόσιο υπάλληλο και εργαζόμενο γενικότερα.
Δεν έχουμε μόνο δικαιώματα.
Έχουμε και αρκετές υποχρεώσεις.

Αποσυνδεδεμένος loulou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 399
  • Φύλο: Γυναίκα
  • My Home is where My Dog is
    • Προφίλ
Ο τίτλος και το αρχικό κείμενο μας προσβάλλει όλους ως εκπαιδευτικούς.
Όσοι υποστηρίζουν τέτοιες απόψεις απλώς επιβαρύνουν την κατάσταση και την εικόνα μας.

Στο διά ταύτα.
Αν δεν σου αρέσει μπορείς να αποχωρήσεις.
Αφού το έχεις αποφασίσει και έχεις κρίνει ότι είναι το καλύτερο για εσένα, τί θα πει "όχι όμως εθελοντκά";
Εσύ το έχεις αποφασίσει άρα εθελοντικό έιναι.
Δική σου απόφαση είναι. Δε σου χρωστάει κάτι κάποιος από εκεί και πέρα.
Εκτός αν έχουν αλλάξει οι όροι εργασίας σου επί το δυσμενέστερον. Και δεν αναφέρομαι στις συνολικές μειώσεις κτλ κτλ.
Αναφέρομαι στο άν έχουν αλλάξει δραστικά οι δικοί σου όροι εργασίας σε κάτι που δεν προβλεπόταν κατά την πρόσληψή σου.

Από εκεί και πέρα αυτό που ζητάς και η συζήτηση που ανοίγει με προσβάλλει ως εκπαιδευτικό, δημόσιο υπάλληλο και εργαζόμενο γενικότερα.
Δεν έχουμε μόνο δικαιώματα.
Έχουμε και αρκετές υποχρεώσεις.

Η εκπαιδευτικός δεν ζήτησε τιμητή, ζήτησε συμβουλές σε μια δύσκολή γι'αυτήν στιγμή εργασιακά και ψυχολογικά και γι'αυτό απευθύνθηκε στο φόρουμ.

Αποσυνδεδεμένος rollo_tomassi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1402
    • Προφίλ
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού αρχίζει στην τάξη και τελειώνει στην τάξη. Αρχίζει στους μαθητές και τελειώνει στους μαθητές μας.
Απλώς ορισμένοι με κεκτημένη ταχύτητα εφαρμόζουν το ρόλο τους και σε συναδέλφους.
Ηρέμησε συνάδελφε. Μπορεί απλώς να έχει καταρρεύσει ψυχολογικά ο/η συνάδελφος (αδικίες υφίστανται δυστυχώς και στο δικό μας υπουργείο, αν και αναλογικά αρκετά λιγότερες από άλλα υπουργεία) και να αντιλαμβάνεται ότι δεν μπορεί να είναι επαρκής στις υποχρεώσεις της. Γιατί δεν το βλέπεις και έτσι;

Αποσυνδεδεμένος DONCORLEONE1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 534
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αν εχεις τετοιους συναδελφους ,τι τους θελεις τους εχθρους;
Δωστε του μια πλακετα και μια μαυρη κουκουλα και θα κανει θαυματα.

Αποσυνδεδεμένος Dwrina

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1927
  • Τὴ γλῶσσα μοῦ ἔδωσαν ἑλληνική.
    • Προφίλ
Αν εχεις τετοιους συναδελφους ,τι τους θελεις τους εχθρους;
Δωστε του μια πλακετα και μια μαυρη κουκουλα και θα κανει θαυματα.

Έτσι ακριβώς!
Μάλλον αυτός μας προσβάλλει όλους ως εκπαιδευτικούς με τέτοια ψυχρότητα και αναισθησία που δείχνει.
Graecia capta ferum victorem cepit et artis intulit agresti Latio  (Hor. Ep.  2. 1.).

Αποσυνδεδεμένος νεμι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 397
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Η εκπαιδευτικός δεν ζήτησε τιμητή, ζήτησε συμβουλές σε μια δύσκολή γι'αυτήν στιγμή εργασιακά και ψυχολογικά και γι'αυτό απευθύνθηκε στο φόρουμ.


Αν εχεις τετοιους συναδελφους ,τι τους θελεις τους εχθρους;
Δωστε του μια πλακετα και μια μαυρη κουκουλα και θα κανει θαυματα.

Έτσι ακριβώς!
Μάλλον αυτός μας προσβάλλει όλους ως εκπαιδευτικούς με τέτοια ψυχρότητα και αναισθησία που δείχνει.

   
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού αρχίζει στην τάξη και τελειώνει στην τάξη. Αρχίζει στους μαθητές και τελειώνει στους μαθητές μας.
Απλώς ορισμένοι με κεκτημένη ταχύτητα εφαρμόζουν το ρόλο τους και σε συναδέλφους.
Ηρέμησε συνάδελφε. Μπορεί απλώς να έχει καταρρεύσει ψυχολογικά ο/η συνάδελφος (αδικίες υφίστανται δυστυχώς και στο δικό μας υπουργείο, αν και αναλογικά αρκετά λιγότερες από άλλα υπουργεία) και να αντιλαμβάνεται ότι δεν μπορεί να είναι επαρκής στις υποχρεώσεις της. Γιατί δεν το βλέπεις και έτσι;


    Μη νομίζετε ότι έτσι όπως αντιδρατε φαίνεστε/ είστε καλύτεροι. Ή για να το πω όπως κάποιος από εσας "ποιός σας έχρισε τιμητή ;" . Απολύτως σεβαστό κάποιος συναδελφος να έχει καταρρεύσει -ίσως να του συμβαίνουν και άλλα προσωπικά-οικογενειακά θέματα που δεν θέλει να αναφέρει, ίσως πάλι όχι -και απλώς να τον έχει κουράσει το επάγγελμα. Απολύτως σεβαστό, δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τις ίδιες αντοχές,. Και εμένα έρχονται στιγμές που λέω θα τα παρατήσω, με κούρασε η δεκαετής αναπλήρωση από εδώ κ από εκεί.. Δε θεωρώ ότι πάνω στα νεύρα ή την κούραση δεν έχω δικαίωμα να πω  κάποιο παράπονο. Όλοι φτάνουμε στα όρια μας κάποια στιγμή και μετά βλέπουμε πιο ψύχραιμα τα πράγματα. Γι αυτό, πιστεύω, κάποιοι συνάδελφοι προσπάθησαν να αποτρέψουν τη συνάδελφο από την παραίτηση , προτείνοντάς της τις άδειες  ανευ αποδοχών μέχρι να ηρεμήσει ίσως.Δεν μπορώ όμως να δικαιολογήσω -και τώρα ναι γίνομαι κι εγώ τιμητής-γιατί τέτοιος κανιβαλισμός , όταν κάποιος έχει μια άλλη άποψη , και ασχετως αν συμφωνώ με αυτήν την άποψη ή όχι, έχει τα κότσια να την εκφράσει. Δηλαδή αν εσείς ακούγατε κάτι αντίστοιχο να το λέει ένας εφοριακός ή γιατρός ή... δεν θα σχολιάζατε; Εγώ πιστεύω θα το κάνατε/ κάναμε οι περισσότεροι, έστω και μεταξύ φίλων , αν όχι δημοσίως.  Δε σημαίνει ότι βάζεις μαύρη κουκούλα όταν απλά δεν χαιδευεις αυτιά. Ας σταματήσουμε να συγχέουμε πια την καλοσυνη και την αλήθεια  με το γλείψιμο . Ίσως όταν βλέπεις έναν άνθρωπο ψυχολογικά εξουθενωμένο να πρέπει να λες κάτι με άλλλο τρόπο, αλλά, δεν σημαίνει ότι πρεπει ντε και καλά να του χαιδευεις τα αυτιά ή να συμφωνείς μαζί του. Έχετε σκεφτεί-επανλαμβάνω με ειλικρινή κατανόηση στην συνάδελφο που δεν αντέχει άλλο-πως ακούγεται αυτό που λέει ,σε όσους συναδέλφους και μη δεν έχουν δουλειά και φιλάνε κατουρημένες ποδιές για μια θέση καθαρίστριας-χωρίς να θέλω να υποτιμήσω κανένα επάγγελμα, το οποίο προσφέρει κιόλας, ή σε ανέργους που κοιμούνται με τα παιδιά τους στα αυτοκίνητα κλπ κλπ κλπ; Σαφώς και η ψυχική υγεία είναι ανεκτίμητη και από το να τρελαθει κάποιος στο τέλος ή να του βγεί σε άλλα σωματικά θέματα, ας δώσει μια μούντζα σε όλα, αλλά όχι ότι κάποιος που έχει άλλη άποψη τον βγάζουμε τέρας , κυνικό, ανισυναδελφικό, απάνθρωπο ή δεν ξέρω τί.

Αποσυνδεδεμένος authairetos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
    • Προφίλ
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού αρχίζει στην τάξη και τελειώνει στην τάξη. Αρχίζει στους μαθητές και τελειώνει στους μαθητές μας.
Απλώς ορισμένοι με κεκτημένη ταχύτητα εφαρμόζουν το ρόλο τους και σε συναδέλφους.
Ηρέμησε συνάδελφε. Μπορεί απλώς να έχει καταρρεύσει ψυχολογικά ο/η συνάδελφος (αδικίες υφίστανται δυστυχώς και στο δικό μας υπουργείο, αν και αναλογικά αρκετά λιγότερες από άλλα υπουργεία) και να αντιλαμβάνεται ότι δεν μπορεί να είναι επαρκής στις υποχρεώσεις της. Γιατί δεν το βλέπεις και έτσι;

Συγγνώμη αλλά τί ακριβώς θα πει "παραιτούμαι, αλλά όχι εθελοντικά".
Δεν σε διώχνει κανένας, ίσα ίσα η θέση είναι δική σου και την έχεις κερδίσει με το σπαθί σου.
Από εκεί και πέρα γιατί είναι φυσιολογικό να αναζητούμε ευθύνες σε κάποιον άλλο πέραν του εαυτού μας;
Κατέρρευσε ψυχολογικά, συμφωνώ. Δεν της αρέσει για οποιονδήποτε λόγο, δικαίωμά της.
Ας αποχωρήσει αφού αυτή κρίνει ότι αυτή είναι η καλύτερη κίνηση για την προσωπική της ζωή.
Με το "όχι εθελοντικά" τί επιδιώκουμε ακριβώς;
Αυτό θα είχε βάση μόνο αν έχουν αλλάξει οι όροι εργασίας (κάτι που δεν αναφέρεται) και έχει καταλήξει να κάνει κάτι άλλο από αυτό για το οποίο προσλήφθηκε.

Όταν θέλεις να κάνεις κάτι, εθελοντικά το κάνεις με την έννοια του ότι ακριβώς το θέλεις. Στην προκειμένη περίπτωση ακόμα και να αναγκάζεται (προσωπικοί λόγοι, οικογένεια, υγεία όλα σεβαστά 1000%), αναγκάζεται από δικούς της λόγους και δεν είναι υποχρεωτικό για το κάθε υπουργείο να την εξυπηρετήσει.
Αυτό τονίζω.
Από εκεί και πέρα προφανώς και πρέπει να αναζητούνται τρόποι να εξυπηρετηθούν όλοι στη βάση της κοινωνικής πολιτικής και της καλής πίστης.
Μην τα θεωρούμε όμως όλα δεδομένα.
Όταν όμως δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο γιατί δεν μπορεί για οποιονδήποτε λόγο, τί συμβαίνει;
Αποφασίζεις να παραιτηθείς. ΟΚ. Γιατί πρέπει να σου φταίει κάποιος άλλος; Πάντα οι άλλοι δηλαδή; Ποτέ εμείς. Ούτε το θάρρος των αποφάσεών μας πια εδώ μεσα;
Έλεος.
Εκεί ακριβώς είναι η ένστασή μου.

Όλα τα άλλα δείχνουν ότι έχει χαθεί το νόημα.....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 19, 2018, 07:05:09 μμ από authairetos »

Αποσυνδεδεμένος DONCORLEONE1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 534
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ο/η pedia δεν λουφαρει, δεν καθεται και πληρωνεται, δεν χρησιμοποιησε μεσον για να παρει αποσπαση σε γραφειο,υπουργειο,βιβλιοθηκη. Αντιθετα, προσφερει στην εκπαιδευση, δεν βρηκε αυτα που προσδοκουσε, προσπαθησε να μεταταχθει μεσω κινητικοτητας (αξιοκρατικη μεταταξη) και βρηκε τοιχο απο τη δ/νση της που δεν την αποδεσμευει. Αντι να σταθουμε στο γιατι ενας/ μια απο μας εφτασε σε αυτο το σημειο , ποια θα πρεπε να ειναι η σταση των συναδελφων,προισταμενων,κρατους σε τετοιες περιπτωσεις , ορισμενοι σπευδουν να κατακρινουν τον αλλον χωρις ιχνος συναδελφικης αλληλεγγυης για να μην πω ανθρωπιας. Ολοι γνωριζουμε περιπτωσεις συναδελφων που επικαλουνται ψυχολογικα προβληματα και κρυβονται σε γραφεια, υπεραριθμοι που κανουν βολτες γιατι δεν εχουν που να τους τοποθετησουν , χιλιαδες παραδειγματα λουφαδορων που κανουν ολοι τα στραβα ματια. Μας πειραξε που θελει να απολυθει και οχι να παραιτηθει; Οσες περιπτωσεις γνωριζω δημ.υπαλληλων που ηθελαν να φυγουν απο το δημοσιο , απλα δεν εμφανιζονταν στην εργασια τους για ψ χρονικο διαστημα και κατοπιν κινουνταν αυτοματα οι διαδικασιες απολυσης Ετσι, ο δημ.υπαλληλος δεν μπλεκει με το δαιδαλωδες γραφειοκρατικο συστημα που δεν σου επιτρεπει να παραιτηθεις με μια απλη υπογραφη.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 262
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 258
Σύνολο: 258

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.