*

Ψηφοφορία

Συμφωνείτε με το διαμορφούμενο νέο σύστημα διορισμών/προσλήψεων στην εκπείαδευση;

Ναι
69 (38.1%)
Όχι
112 (61.9%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 179

Αποστολέας Θέμα: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018  (Αναγνώστηκε 1734650 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #280 στις: Μάρτιος 18, 2018, 11:25:53 μμ »
Γενναία μοριοδότηση στους δικαστικά δικαιωθέντες....τοσα χρήματα ξοδεψαν και σε δικηγόρους και σε φροντιστήρια ασεπ
Yπάρχουν επιτυχόντες ΑΣΕΠ που δεν πήγαν ποτέ τους σε κανένα φροντιστήριο, όπως και πολλοί που έτρεχαν σε 2-3 φροντιστήρια για το ΑΣΕΠ και δεν πέρασαν ποτέ τους τη βάση.
Αλλά, μη μας λέτε εμμέσως ότι οι δικαστές με τις αποφάσεις τους "στηρίζουν" τους φροντιστηριούχους και τους δικηγόρους! Αυτό ξεπερνάει και τα σενάρια της επιστημονικής φαντασίας!
Οι δικαιωθέντες έχουν επιχειρηματολογία, κάτι που στερούνται οι υπόλοιποι, όπως και το Υπουργείο!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:30:31 »

Αποσυνδεδεμένος aghisk

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 116
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #281 στις: Μάρτιος 18, 2018, 11:34:10 μμ »
ΚΑΙ προχθές οι αναπληρωτές βγήκαν στους δρόμους και διεκδίκησαν.

Διεκδίκησαν, μαζί με τους μόνιμους συναδέλφους τους, την ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ τους ως εργαζόμενοι και πολίτες αυτής της χώρας.

Και τη διεκδίκησαν ενωμένοι, δυναμικά, μαχητικά, μαζικά και με αποφασιστικότητα.

Στείλαμε λοιπόν, ΚΑΙ προχθές, όλοι ένα σαφές μήνυμα προς τον Υπουργό και προς την Κυβέρνηση.

Δεν ανεχόμαστε να είμαστε συμβασιούχοι κατώτερου Θεού, ΟΥΤΕ εκπαιδευτικοί μιας χρήσης.

Ας το καταλάβετε!

Δεν ανεχόμαστε άλλο σχολεία χωρίς σταθερό προσωπικό κι εκπαιδευτικούς νομάδες! Είναι δική σας ευθύνη, σταματήστε το ΤΩΡΑ!!

Δεν ανεχόμαστε ούτε αρκούμαστε σ ευχολόγια για τα εργασιακά μας δικαιώματα. Δεν αρκούν στη συνάδελφό μας που εγκυμονεί, ούτε σ’ όποιον τιμωρείται γιατί αρρωσταίνει.

Νομοθετήστε την εξίσωση τους με τους μόνιμους συναδέλφους μας ΤΩΡΑ!!!
Δεν ανεχόμαστε άλλες αοριστίες ούτε αλλά τριετή πλάνα δήθεν διορισμών.

Βαρεθήκαμε!

Φτάνει πια η κοροϊδία!
Νομοθετήστε τη μονιμοποίησή μας ΤΩΡΑ!!

Δηλώνουμε συνάδελφοι στον Υπουργό και στην Κυβέρνηση πως τίποτε λιγότερο απ’ αυτά δε θα δεχτούμε... Δηλώνουμε συνάδελφοι,

ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟ ΑΓΩΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ!

ΠΕΑΔ-ΠΑΣΑΔ-ΣΑΝ

Αποσυνδεδεμένος dimitra68

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 841
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #282 στις: Μάρτιος 20, 2018, 02:54:24 μμ »
Διεκδικουν και αυτοι Διορισμο ?  ;D ;D ;D
Συνάδελφε οταν γκρεμίζεται το σπίτι του αναπληρωτη σιγουρα θα ερθει και η σειρα του γειτονά του, του μονιμου!
Υπαρχουν κάποιοι μόνιμοι  που γνωρίζουν πως η μονιμότητα έχει κερδηθεί με αγώνες και έχει πληρωθεί με εκατομμύρια απο τους μισθούς μας κι είναι αποφασισμένοι  να παλέψουν  για να προλάβουν τα χειροτερα!
"Δε συμφωνώ με αυτά που λες αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες ό,τι πιστεύεις" Βολταίρος.
"Ο έρωτας είναι παιδί τσιγγάνας ποτέ μα ποτέ δε γνώρισε το νόμο" - Κάρμεν (Μπιζέ)
Η συνέλευση των ποντικών
http://www.youtube.com/watch?v=3gkqNvx-RwQ

Αποσυνδεδεμένος nimos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #283 στις: Μάρτιος 20, 2018, 06:06:20 μμ »
Ειμαι αρκετα μεγαλος για να γνωριζω οτι αυτο δεν ισχυει η δεν θα ισχυσει...οσο αφορα τους μονιμους...

Συνάδελφε οταν γκρεμίζεται το σπίτι του αναπληρωτη σιγουρα θα ερθει και η σειρα του γειτονά του, του μονιμου!
Υπαρχουν κάποιοι μόνιμοι  που γνωρίζουν πως η μονιμότητα έχει κερδηθεί με αγώνες και έχει πληρωθεί με εκατομμύρια απο τους μισθούς μας κι είναι αποφασισμένοι  να παλέψουν  για να προλάβουν τα χειροτερα!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:30:31 »

Αποσυνδεδεμένος defthim

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 72
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #284 στις: Μάρτιος 20, 2018, 10:14:43 μμ »
Παράθεση από: nimos link=topic=34228.msg992156#msg992156
date=1521561980
Ειμαι αρκετα μεγαλος για να γνωριζω οτι αυτο δεν ισχυει η δεν θα ισχυσει...οσο αφορα τους μονιμους...
Είσαι λάθος. Οι μόνιμοι ξέρουν πολύ καλά τις αρνητικές επιπτώσεις της αδιοριστίας. Τις βιώνουν καθημερινά!

Αποσυνδεδεμένος dimitra68

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 841
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #285 στις: Μάρτιος 20, 2018, 10:43:11 μμ »
Ειμαι αρκετα μεγαλος για να γνωριζω οτι αυτο δεν ισχυει η δεν θα ισχυσει...οσο αφορα τους μονιμους...

δε μιλησα για ολο τον κοσμο.Yπαρχουν ομως κι αυτοι που ειναι ωριμοι, με πολιτικη (οχι κομματικη) συνειδηση και μπορουν να σκεφτονται και να δρουν
αναλογως. Ας μαθουμε να βλεπουμε ΚΑΙ αυτους τους συναδελφους !
"Δε συμφωνώ με αυτά που λες αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες ό,τι πιστεύεις" Βολταίρος.
"Ο έρωτας είναι παιδί τσιγγάνας ποτέ μα ποτέ δε γνώρισε το νόμο" - Κάρμεν (Μπιζέ)
Η συνέλευση των ποντικών
http://www.youtube.com/watch?v=3gkqNvx-RwQ

Αποσυνδεδεμένος nimos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #286 στις: Μάρτιος 20, 2018, 11:44:33 μμ »
Δεν λεω οτι δεν υφιστανται συνεπειες...αλλα τι ΚΑΝΟΥΝ περα απο δημοσιες σχεσεις και ευχολογια?


Είσαι λάθος. Οι μόνιμοι ξέρουν πολύ καλά τις αρνητικές επιπτώσεις της αδιοριστίας. Τις βιώνουν καθημερινά!

Αποσυνδεδεμένος defthim

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 72
    • Προφίλ

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #288 στις: Μάρτιος 24, 2018, 07:39:25 μμ »
Από αυτά που λέει ο Γαβρόγλου κανεις δεν ξέρει τι θα γίνει στο τέλος αλλά η αλήθεια είναι ότι το θέμα "διορισμοί¨στην Παιδεία έχει γίνει εξαιρετικά περίπλοκο.
Και τούτο  επειδή κανένας μέχρι τώρα δεν ασχολήθηκε σοβαρά και όχι μόνο με το θέμα διορισμών.
Τα συσσωρευμένα προβλήματα σε όλο το φάσμα της Παιδείας  ειναι η τρανή απόδειξη.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 24, 2018, 07:43:17 μμ από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος nikos99

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #289 στις: Μάρτιος 24, 2018, 08:06:49 μμ »
Εγω θελω (και απαιτω) να διεξαχθει γραπτος διαγωνισμος και για τους μονιμους διορισμους που προκειται να γινουν και για τους Δημους (καθαριστριες κτλ.). Ισομεταχειριση και ισονομια ζητώ. ΑΣΕΠ, (εφ'οσον ταυτιζεται με την αξιοκρατια) παντού, λοιπον. Αλλιως ειναι σα να ισχυριζονται οτι οι σχολες που αποφοιτησαμε ολοι μας, ειναι της πλακας....

Αποσυνδεδεμένος nimos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #290 στις: Μάρτιος 24, 2018, 09:07:35 μμ »
Κατι τετοιο θα καταπεσει στο ΣΤΕ διοτι πως αυτος που δεν εχει μορια απο γραπτο διαγωνισμο  θα διαγωνιστει καποιον που εχει ? Εξ ορισμου αποκλειεσαι...εκτος αν ειναι αυτος ο στοχος....Επισης θα καταπεσει πιστευω εαν η μοριοδοτηση της προυπηρεσιας δεν εχει ΤΑΒΑΝΙ.... 8)


http://www.protothema.gr/greece/article/773077/shedio-gavroglou-gia-athroes-proslipseis-daskalon-kai-kathigiton-ektos-asep/
 ;)

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #291 στις: Μάρτιος 25, 2018, 12:08:15 μμ »
Ο ΑΣΕΠ δημιουργήθηκε με το νόμο Πεπονή το 1994, σε μια εποχή που οι προσλήψεις στο Δημόσιο γίνονταν  κυρίως με τη γνωστή διαδικασία "από το "παράθυρο".
Η επετηρίδα είχε αρχίσει να διογκώνεται, οι εκπαιδευτικοί πίεζαν για διορισμό ευθέως και πλαγίως και ο νομοθέτης θεώρησε καλή τη συγκυρία  να επιχειρήσει μία επί το αξιοκρατικότερον διευθέτηση του θέματος ή  κατά άλλους  να ρίξει "στάχτη στα μάτια " στους εκπαιδευτικούς που στριμόχνωνταν στην επετηρίδα αλλά και στο λαό γενικότερα, δίνοντας μια επιφαση αξιοκρατίας!

Στη συνέχεια για διάφορους λόγους ο παραπάνω νόμος ουδέποτε εφαρμόσθηκε ακριβώς όπως προέβλεψε ο νομοθέτης.
Αντίθετα, με τη γνωστή  μέθοδο του "αρπα-κόλα" έγιναν "βελτιώσεις" στον τομέα των προσλήψεων ώστε οι διορισμοί να παρακάμπτουν τα παραπάνω κριτήρια και να προέχονται από ένα αρκετά ευρύτερο φάσμα υποψηφίων.

Σε κάθε περίπτωση ο ΑΣΕΠ όπως είναι δεν δημιούργησε μια καλύτερη γενιά εκπαιδευτικών και εν έτει 2018, δηλαδή 24 χρόνια μετά, ένα σοβαρό κράτος δεν μπορεί να ανατρέξει στο 1994 προκειμένου να εκσυγχρονίσει τη νομική του βιβλιοθήκη.
Ο ΑΣΕΠ τελικά δεν έκανε τίποτα παραπάνω από το να αξιολογήσει άπαξ,  μία πλευρά του εκπαιδευτικού, που είναι η γνώση σε ενα αντικείμενο (και αυτό με ερωτηματικό).
Ταυτόχρονα στην πράξη, η ελληνική κοινωνία απαξίωνε έμμεσα τον  ΑΣΕΠ, γιατί οι γονείς σε δημοτικά και γυμνάσια δεν ρωτούσαν αν ο δάσκαλος έχει επιτυχία ΑΣΕΠ αλλά ΠΟΙΟΣ είναι αυτός ο δάσκαλος, υπό την έννοια ότι κρίνουν τη ΓΕΝΙΚΗ παρουσία του δάσκαλου και την προσωπικότητα του, πράγμα που ο ΑΣΕΠ δεν το παρέχει.
Ο ΑΣΕΠ - όπως είναι- δεν είναι  ούτε μονόδρομος ούτε καλό σύστημα για επιλογή εκπαιδευτικών.
Μια ματιά γύρω μας και βλέπουμε ότι προσλήψεις γίνονται και με βιογραφικό, με συνέντευξη, με δημοσιεύσεις , με προυπηρεσία.
Στο εξωτερικό δεν πας πουθενά χωρίς βιογραφικό και προυπηρεσία.

Ειδικά στην περίπτωση του εκπαιδευτικού ο οποίος έχει να κάνει όχι με μηχανή αλλά με παιδιά και έφηβους, τα κριτήρια δεν θα έπρεπε να βασίζονται στο ποσο καλα έγραψαν στο αντικειμενο του, αλλά στο αν ο υποψηφιος ως εκπαιδευτικός μπορεί να σταθεί απέναντι σε παιδιά και να διδάξει.
Δεν πρεπει να αναφέρω  σχολεία και να σας πω ποιον εκπαιδευτικό να πάτε να δειτε στο μαθημα του για να του "βγάλετε το καπέλλο" και σε ποιον όχι , ο καθενας ας  φέρει  μερικούς από τους συναδέλφους του στο μυαλό του .
Αλήθεια, εσείς θα προσλαμβάνατε για ιδιαίτερα ή θ αθέλατε στο σχολείο για τα παιδιά σας καποιον καταθλιπτικό ή καποιον που κατεβάζει καντήλια?
Αν όχι γιατί να υπάρχουν τέτοια άτομα?
Γιατί να επιτρέπεται το κράτος να τον προσλαμβάνει βασιζόμενο απλά σε μια εξέταση γνωσεων?

Με βάση τα παραπάνω το θέμα ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ είναι πολύ σοβαρό, θεωρώ ότι το θέμα ΑΣΕΠ είναι πλέον αναχρονιστικό, εξυπηρετεί και εξυμνείται μόνο από όσους εχουν δικαιωματα - και καλα κανουν- και πρέπει καταργηθεί ή να βελτιωθεί σημαντικά.
Δυστυχώς ο εκπαιδευτικός πολύ δύσκολα μπορεί να ιδιωτευσει όπως ο γιατρός ή ο μηχανικός, ακριβώς επειδή η Παιδεία βασίζεται σε δημόσια σχολεία κυρίως.
Χιλιάδες των εκπαιδευτικών θα παραμείνουν άνεργοι και κανένας ΑΣΕΠ δεν θα τους μονιμοποιησει στην εκπαίδευση.
Ισως αρκετές σχολές θα πρέπει να περιορίσουν σημαντικά τον αριθμό εισακτέων ή να κλείσουν. Το κακό σε αυτή την περίπτωση θα ειναι μικρότερο από εναν εσαει ανεργο.
Tο θέμα εκπαιδευτικός έγινε συνώνυμο του ανέργου, κατάντησε περίπλοκο και πρέπει να αντιμετωπισθεί με ψυχραιμία.


« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 25, 2018, 12:20:22 μμ από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος DONCORLEONE1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 534
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #292 στις: Μάρτιος 25, 2018, 12:34:44 μμ »
Εγω θελω (και απαιτω) να διεξαχθει γραπτος διαγωνισμος και για τους μονιμους διορισμους που προκειται να γινουν και για τους Δημους (καθαριστριες κτλ.). Ισομεταχειριση και ισονομια ζητώ. ΑΣΕΠ, (εφ'οσον ταυτιζεται με την αξιοκρατια) παντού, λοιπον. Αλλιως ειναι σα να ισχυριζονται οτι οι σχολες που αποφοιτησαμε ολοι μας, ειναι της πλακας....

Επειδη αναφερεσαι στις προσληψεις σε Δημους και στη συνεχεια ζητας ισονομια, να σε ενημερωσω οτι στην προκυρηξη 3κ/2018 οι συμβασιουχοι στην καθαριοτητα εχουν επιπλεον ειδικη μοριοδοτηση εμπειριας για ολες τις θεσεις ,ακομα και για τις θεσεις που ΔΕΝ απαιτειται εμπειρια. Η αλλαγη αυτη εγινε ενω ετρεχε η προκηρυξη, συγκληθηκε η ολομελεια του ασεπ και αποφαισε με ψηφους 13-12 (με διπλη ψηφο του καραβοκυρη!!!) για την παραπανω τροποποιηση. Για να καταλαβετε σε ποια χωρα ζουμε και αν τελικα υπαρχει ισονομια...

Αποσυνδεδεμένος lamkon

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #293 στις: Μάρτιος 25, 2018, 03:12:40 μμ »
Ο ΑΣΕΠ δημιουργήθηκε με το νόμο Πεπονή το 1994, σε μια εποχή που οι προσλήψεις στο Δημόσιο γίνονταν  κυρίως με τη γνωστή διαδικασία "από το "παράθυρο".
Η επετηρίδα είχε αρχίσει να διογκώνεται, οι εκπαιδευτικοί πίεζαν για διορισμό ευθέως και πλαγίως και ο νομοθέτης θεώρησε καλή τη συγκυρία  να επιχειρήσει μία επί το αξιοκρατικότερον διευθέτηση του θέματος ή  κατά άλλους  να ρίξει "στάχτη στα μάτια " στους εκπαιδευτικούς που στριμόχνωνταν στην επετηρίδα αλλά και στο λαό γενικότερα, δίνοντας μια επιφαση αξιοκρατίας!

Στη συνέχεια για διάφορους λόγους ο παραπάνω νόμος ουδέποτε εφαρμόσθηκε ακριβώς όπως προέβλεψε ο νομοθέτης.
Αντίθετα, με τη γνωστή  μέθοδο του "αρπα-κόλα" έγιναν "βελτιώσεις" στον τομέα των προσλήψεων ώστε οι διορισμοί να παρακάμπτουν τα παραπάνω κριτήρια και να προέχονται από ένα αρκετά ευρύτερο φάσμα υποψηφίων.

Σε κάθε περίπτωση ο ΑΣΕΠ όπως είναι δεν δημιούργησε μια καλύτερη γενιά εκπαιδευτικών και εν έτει 2018, δηλαδή 24 χρόνια μετά, ένα σοβαρό κράτος δεν μπορεί να ανατρέξει στο 1994 προκειμένου να εκσυγχρονίσει τη νομική του βιβλιοθήκη.
Ο ΑΣΕΠ τελικά δεν έκανε τίποτα παραπάνω από το να αξιολογήσει άπαξ,  μία πλευρά του εκπαιδευτικού, που είναι η γνώση σε ενα αντικείμενο (και αυτό με ερωτηματικό).
Ταυτόχρονα στην πράξη, η ελληνική κοινωνία απαξίωνε έμμεσα τον  ΑΣΕΠ, γιατί οι γονείς σε δημοτικά και γυμνάσια δεν ρωτούσαν αν ο δάσκαλος έχει επιτυχία ΑΣΕΠ αλλά ΠΟΙΟΣ είναι αυτός ο δάσκαλος, υπό την έννοια ότι κρίνουν τη ΓΕΝΙΚΗ παρουσία του δάσκαλου και την προσωπικότητα του, πράγμα που ο ΑΣΕΠ δεν το παρέχει.
Ο ΑΣΕΠ - όπως είναι- δεν είναι  ούτε μονόδρομος ούτε καλό σύστημα για επιλογή εκπαιδευτικών.
Μια ματιά γύρω μας και βλέπουμε ότι προσλήψεις γίνονται και με βιογραφικό, με συνέντευξη, με δημοσιεύσεις , με προυπηρεσία.
Στο εξωτερικό δεν πας πουθενά χωρίς βιογραφικό και προυπηρεσία.

Ειδικά στην περίπτωση του εκπαιδευτικού ο οποίος έχει να κάνει όχι με μηχανή αλλά με παιδιά και έφηβους, τα κριτήρια δεν θα έπρεπε να βασίζονται στο ποσο καλα έγραψαν στο αντικειμενο του, αλλά στο αν ο υποψηφιος ως εκπαιδευτικός μπορεί να σταθεί απέναντι σε παιδιά και να διδάξει.
Δεν πρεπει να αναφέρω  σχολεία και να σας πω ποιον εκπαιδευτικό να πάτε να δειτε στο μαθημα του για να του "βγάλετε το καπέλλο" και σε ποιον όχι , ο καθενας ας  φέρει  μερικούς από τους συναδέλφους του στο μυαλό του .
Αλήθεια, εσείς θα προσλαμβάνατε για ιδιαίτερα ή θ αθέλατε στο σχολείο για τα παιδιά σας καποιον καταθλιπτικό ή καποιον που κατεβάζει καντήλια?
Αν όχι γιατί να υπάρχουν τέτοια άτομα?
Γιατί να επιτρέπεται το κράτος να τον προσλαμβάνει βασιζόμενο απλά σε μια εξέταση γνωσεων?


Με βάση τα παραπάνω το θέμα ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ είναι πολύ σοβαρό, θεωρώ ότι το θέμα ΑΣΕΠ είναι πλέον αναχρονιστικό, εξυπηρετεί και εξυμνείται μόνο από όσους εχουν δικαιωματα - και καλα κανουν- και πρέπει καταργηθεί ή να βελτιωθεί σημαντικά.
Δυστυχώς ο εκπαιδευτικός πολύ δύσκολα μπορεί να ιδιωτευσει όπως ο γιατρός ή ο μηχανικός, ακριβώς επειδή η Παιδεία βασίζεται σε δημόσια σχολεία κυρίως.
Χιλιάδες των εκπαιδευτικών θα παραμείνουν άνεργοι και κανένας ΑΣΕΠ δεν θα τους μονιμοποιησει στην εκπαίδευση.
Ισως αρκετές σχολές θα πρέπει να περιορίσουν σημαντικά τον αριθμό εισακτέων ή να κλείσουν. Το κακό σε αυτή την περίπτωση θα ειναι μικρότερο από εναν εσαει ανεργο.
Tο θέμα εκπαιδευτικός έγινε συνώνυμο του ανέργου, κατάντησε περίπλοκο και πρέπει να αντιμετωπισθεί με ψυχραιμία.

Συμφωνώ με όσα γράφεις, αλλά θα ήθελα να προσθέσω μια - δυο σκέψεις μου, ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με όσα από τα γραφόμενά σου έχω βάλει σε bold:
Έχει νόημα να μιλάμε για προϋπηρεσία μόνο αν υπάρχει αξιολόγηση. Ποιος μας λέει ότι κάποιος με προϋπηρεσία δεν είναι καταθλιπτικός ή δεν κατεβάζει καντήλια; Ποιος μας λέει ότι είναι γνώστης του αντικειμένου που διδάσκει;
Γιατί λοιπόν να προτιμάτε ένας τέτοιος, από έναν που έχει επιτύχει σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, που τουλάχιστον αξιολογήθηκε κάπως;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32291
  • Τελευταία: papamak
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159730
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 361
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 291
Σύνολο: 302

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.065 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.