*

Αποστολέας Θέμα: Λατινικά: Γραμματική  (Αναγνώστηκε 51279 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sirina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Λατινικά: Γραμματική
« στις: Οκτώβριος 17, 2007, 03:35:42 μμ »
Αντιγραφω απο βοηθημα:

ΥΠΟΘΕΤΙΚΗ ΜΕΤΟΧΗ

Curat et providet ne, intercepta epistula, cognoscantur. ( Μαθημα 45, λανθανων εξαρτημενος υποθετικος λογος).

Υποθετικη μετοχη--> si + υποτακτικη παρακειμενου μεσης φωνης .

intercepta epistula --> si hostes intercepti sint epistulam.

Στον ανεξαρτητο υποθετικο λογο ειναι si intercepta erit, cognscentur.

Αλλα σε ενα αλλο βοηθημα λεει μονο : curat et provide ne, si epistula intercepta sit, cognoscantur.



Θα διδαξω πρωτη φορα λατινικα και ενω ολα τα αλλα τα θυμαμαι πολυ καλα αυτο δεν  το θυμαμαι καθολου.
Η ασκηση ειναι να μετατρεψουμε την υποθετικη  μετοχη σε υποθετικο λογο? Εχει κολλησει το μυαλο μου σε εκνευριστικο βαθμο.Απο χτες προσπαθω να θυμηθω αλλα ματαια και γιαυτο αποφασισα να ρωτησω εσας. :-[

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά: Γραμματική
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:31:33 »

Αποσυνδεδεμένος shide

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Γραμματική
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 17, 2007, 07:21:37 μμ »
Καλησπέρα! Η άσκηση είναι να μετατραπεί η μετοχή(που  έχει τη μορφή αφαιρετικής απόλυτης) σε πρόταση! Εφόσον η μετοχή είναι υποθετική μετατρέπεται σε υποθετική πρόταση. Τώρα όσον αφορά στα 2 βοηθήματα είναι ορθά και τα 2 παραδείγματα. Απλά στο πρώτο εφόσον είναι γνωστο το ποιητικό αίτιο ( a hostibus)  επιλέγει να τρέψει τη σύνταξη σε ενεργητική με υποκείμενο το ποιητικό αίτιο. Στο δε δεύτερο τηρεί την παθητική σύνταξη με υποκείμενο το αντίστοιχο υποκείμενο της μετοχής.(epistula). Αν το συνδυάσεις με το ότι στα λατινικά δεν υπάρχει ενεργητική μετοχή παρακειμένου βγαίνει η απάντηση ;)

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Γραμματική
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 17, 2007, 09:21:38 μμ »
Αντιγραφω απο βοηθημα:

ΥΠΟΘΕΤΙΚΗ ΜΕΤΟΧΗ

Curat et providet ne, intercepta epistula, cognoscantur. ( Μαθημα 45, λανθανων εξαρτημενος υποθετικος λογος).

Υποθετικη μετοχη--> si + υποτακτικη παρακειμενου μεσης φωνης .

intercepta epistula --> si hostes intercepti sint epistulam.

Στον ανεξαρτητο υποθετικο λογο ειναι si intercepta erit, cognscentur.

Αλλα σε ενα αλλο βοηθημα λεει μονο : curat et provide ne, si epistula intercepta sit, cognoscantur.



Θα διδαξω πρωτη φορα λατινικα και ενω ολα τα αλλα τα θυμαμαι πολυ καλα αυτο δεν  το θυμαμαι καθολου.
Η ασκηση ειναι να μετατρεψουμε την υποθετικη  μετοχη σε υποθετικο λογο? Εχει κολλησει το μυαλο μου σε εκνευριστικο βαθμο.Απο χτες προσπαθω να θυμηθω αλλα ματαια και γιαυτο αποφασισα να ρωτησω εσας. :-[

H άσκηση είναι: μετατροπή του εξαρτημένου λανθάνοντα υποθετικού λόγου σε ευθύ.
Η απόδοση του υποθετικού λόγου βρίσκεται μέσα στη βουλητική πρόταση ne,intercepta epistula,cognoscantur που στον ευ8ύ λόγο μετατρέπεται σε κύρια πρόταση επιθυμίας και θα εκφέρεται με προτρεπτική υποτακτική (αποτρεπτική εδώ γιατί υπάρχει άρνηση).Η άρνηση θα είναι ne  και όχι non γιατί οι προτάσεις επιθυμίας παίρνουν άρνηση ne (πρβλ στα αρχαία ελληνικά το μη αντί του ουκ)
Η μετατροπή, λοιπόν,  καταρχάς της απόδοσης στον ευθύ έχει ως εξής: curat et providet:<<ne ,intercepta epistula,cognoscantur.>>
Η πρόταση μορφικά δεν έχει αλλάξει, αλλά τώρα στην ουσία έχουμε κύρια πρόταση κι όχι βουλητική.


Η υπόθεση τώρα του υποθετικού λόγου υποκρύπτεται μέσα στην αφαιρετική απόλυτη μετοχή intercepta epistula.
Για να τη μετατρέψουμε σε αντίστοιχη πρόταση πρέπει να λάβουμε υπόψη το είδος του υποθετικού λόγου. Κοιτάζοντας την απόδοση βλέπουμε ότι χρησιμοποιείται προτρεπτική υποτακτική που αποτελεί μελλοντική έκφραση΄, είναι δλδ σε 8έση μέλλοντα.Βρισκόμαστε λοιπόν στο πρώτο είδος, την ανοικτή υπόθεση και μάλιστα ανοικτή υπόθεση για το μέλλον.
Άρα στην υπόθεση μπορούμε να έχουμε ή μέλλοντα ή συντελεσμένο μέλλοντα. Η συγκεκριμένη αφαιρετική απόλυτη είναι χρόνου παρακειμένου, επομένως αποκλείεται να προέρχεται από απλό μέλλοντα.Εφόσον έχουμε μετοχή συντελικού χρόνου πρέπει να μετατρέψουμε σε συντελικό χρόνο που να αναφέρεται στο μέλλον, δλδ , σε συντελεσμένο μέλλοντα.
Η μετατροπή της αφαιρετικής απόλυτης σε υποθετική μετοχή έχει ως εξής: intercepta epistula [ab hostibus] (εννοούμενο ποιητικό αίτιο)-->>
-->> si epistula intercepta erit ab hostibus(παθητική σύνταξη).
Μετατροπή παθητικής σε ενεργητική σύνταξη: si hostes interceperint epistulam.

Ολοκληρωμένος ο ευθύς υποθετικός λόγος έχει ως εξής: Υπόθεση: si hostes epistulam interceperint (si+ συντελεσμενος μέλλοντας)
                                                                            Απόδοση: ne cognoscantur (πρόταση επιθυμίας με αποτρεπτική υποτακτική, δλδ
                                                                                                                     μελλοντική φράση)
Είδος Υποθετικού Λόγου: 1ο είδος , ανοικτή υπόθεση για το μέλλον.

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 17, 2007, 09:37:39 μμ από tihea »
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος sirina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Γραμματική
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 17, 2007, 09:34:18 μμ »
Βουλητικη? Οχι υποθετικη?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά: Γραμματική
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:31:33 »

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Γραμματική
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 17, 2007, 09:41:53 μμ »
sirina.. δες ολοκληρωμένο το ποστ..( το συμπλήρωσα)  κι ό,τι απορία έχεις πες μου.

Πάντως τουλάχιστον η πρώτη μετατροπή του βοηθήματος που παρέ8εσες είναι λάθος γιατί βάζει υποκείμενο hostes δλδ, υποτί8εται μετατρέπει σε ενεργητική σύνταξη και αφήνει το ρήμα σε παθητική διάθεση(φωνή).
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος sirina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Γραμματική
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 17, 2007, 10:14:56 μμ »
Σας ευχαριστω πολυ να στε καλα!!

Απλα αναρωτιεμαι γιατι το πρωτο μου φαινοταν καπως περιεργο αλλα το χω απο τοτε που πηγαινα σχολειο και με αυτες τις σημειωσεις ειχα διαβασει. Αλλα επειδη δεν θυμαμαι καθολου σας εμπιστευομαι!

Ευχαριστω πολυ!

Αποσυνδεδεμένος sirina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Γραμματική
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 18, 2007, 01:45:16 μμ »
Σημερα καθησα να τα διαβασω προσεχτικα και παλι μπερδευτηκα. Tihea,γιατι οι απαντησεις που μου εδωσες δεν ταιριαζουν με τα βοηθηματα μου? Δεν σε αμφισβητω αλλα εχω πνιγει σε μια κουταλια νερο.

Και το μαθημα ειναι το βραδυ μην ινω ρεζιλι αμα δεν εχω καταλαβει. ???

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Γραμματική
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 18, 2007, 02:31:35 μμ »
sirina, οι μετατροπές αυτές  δεν αποτελούν εύκολη υπόθεση. Ο μαθητής πρέπει να έχει εμπεδώσει πολύ καλά τη γραμματική και το συντκτικό για να προχωρήσει σε τέτοιες μετατροπές.
Οι απαντήσεις των βοηθημάτων που παραθέτεις πιο πάνω είναι σίγουρα λάθος.Στην πρώτη μετατροπή αν προσπαθήσεις να μεταφράσεις στα ελληνικά την υποθετική πρόταση , θα δεις ότι δε βγαίνει νόημα. Στη συνέχεια που μετατρέπει τη βουλητική πρόταση σε κύρια βάζει οριστική μέλλοντα στην απόδοση.Αυτό είναι εντελώς αυθαίρετο.Η βουλητική πρόταση ισοδυναμεί με τελικό απαρέμφατο.Στα ελληνικά το τελικό απαρέμφατο το μετατρέπουμε στον ευθύ σε κύρια πρόταση επιθυμίας με προστακτική ή προτρεπτική υποτακτική κι όχι σε κύρια πρόταση κρίσεως με οριστική.Μπορώ να σου εξηγήσω περισσότερο.. αν θες.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Γραμματική
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 18, 2007, 02:37:14 μμ »
Η μετατροπή από το άλλο βοήθημα είναι εν μέρει σωστή. Απλά έχει μετατρέψει την υποθετική αφαιρετική απόλυτη μετοχή σε δευτερεύουσα υποθετική πρόταση. Έχει χρησιμοποιήσει υποτακτική παρακειμένου γιατί παραμένει στα πλαίσια του πλαγίου λόγου αλλά δεν έχει απεξαρτήσει τον υποθετικό λόγο, δεν τον έχει φέρει στον ευθύ λόγο.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3645
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02- Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Γραμματική
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 18, 2007, 07:06:06 μμ »
Η μετατροπή από το άλλο βοήθημα είναι εν μέρει σωστή. Απλά έχει μετατρέψει την υποθετική αφαιρετική απόλυτη μετοχή σε δευτερεύουσα υποθετική πρόταση. Έχει χρησιμοποιήσει υποτακτική παρακειμένου γιατί παραμένει στα πλαίσια του πλαγίου λόγου αλλά δεν έχει απεξαρτήσει τον υποθετικό λόγο, δεν τον έχει φέρει στον ευθύ λόγο.

Όλα καλά στη μετατροπή που κάνεις: η βουλητική πρόταση μετατρέπεται στον ευθύ σε πρόταση επιθυμίας (non cognoscantur), η υποθετική μετοχή σε υποθετική πρόταση. Γιατί  όμως μετατρέπεις και την παθητική φωνή σε ενεργητική; Γιατί να μη μείνει δηλαδή η υποθετική πρόταση "si epistula intercepta erit";  Εκτός αν η άσκηση δοθεί ως μετατροπή του εξαρτημένου λανθάνοντα υποθετικού λόγου σε ευθύ και της παθητικής σύνταξης σε ενεργητική.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2007, 07:09:18 μμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί....

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Γραμματική
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 18, 2007, 08:48:32 μμ »
Έχεις δίκιο ότι η μετατροπή από παθητική σε ενεργητική δεν είναι απαραίτητη, εφόσον μάλιστα δεν υπάρχει το ποιητικό αίτιο αλλά εννοείται.Τη μετέτρεψα γιατί θεωρούμε πως είναι καλύτερο να καταλήγουμε σε ενεργητική σύνταξη αν είναι εφικτό.Όταν μάλιστα πρόκειται για αφαιρετική απόλυτη παθητικού παρακειμένου σημαίνει ότι χρησιμοποιήθηκε επειδή ελλείπει ο αντίστοιχος ενεργητικός τύπος.Αν δλδ ο συγγραφέας είχε χρησιμοποιήσει πρόταση κι όχι μετοχή το πιο πιθανόν είναι να χρησιμοποιούσε ενεργητική σύνταξη κι όχι παθητική.Επίση, έκανα τη μετατροπή για να φανεί το λάθος του βοηθήματος που μετατρέπει σ' ενεργητική σύνταξη με εσφαλμένο τρόπο.

Να σε ρωτήσω όμως κάτι άλλο.. Γιατί στην κύρια έβαλες άρνηση non και όχι ne? Εφόσον πρόκειται για κύρια πρόταση επιθυμίας πρέπει να έχoυμε άρνηση ne.Λέγεται κι αλλιώς απαγορευτική υποτακτική.Για απαγόρευση χρησιμοποιείται κάποτε η άρνηση non αλλά με οριστική μέλλοντα (β' ενικού όμως μόνο).
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2007, 08:50:39 μμ από tihea »
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3645
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02- Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Γραμματική
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 18, 2007, 10:15:30 μμ »
Έχεις δίκιο ότι η μετατροπή από παθητική σε ενεργητική δεν είναι απαραίτητη, εφόσον μάλιστα δεν υπάρχει το ποιητικό αίτιο αλλά εννοείται.Τη μετέτρεψα γιατί θεωρούμε πως είναι καλύτερο να καταλήγουμε σε ενεργητική σύνταξη αν είναι εφικτό.Όταν μάλιστα πρόκειται για αφαιρετική απόλυτη παθητικού παρακειμένου σημαίνει ότι χρησιμοποιήθηκε επειδή ελλείπει ο αντίστοιχος ενεργητικός τύπος.Αν δλδ ο συγγραφέας είχε χρησιμοποιήσει πρόταση κι όχι μετοχή το πιο πιθανόν είναι να χρησιμοποιούσε ενεργητική σύνταξη κι όχι παθητική.Επίση, έκανα τη μετατροπή για να φανεί το λάθος του βοηθήματος που μετατρέπει σ' ενεργητική σύνταξη με εσφαλμένο τρόπο.

Να σε ρωτήσω όμως κάτι άλλο.. Γιατί στην κύρια έβαλες άρνηση non και όχι ne? Εφόσον πρόκειται για κύρια πρόταση επιθυμίας πρέπει να έχoυμε άρνηση ne.Λέγεται κι αλλιώς απαγορευτική υποτακτική.Για απαγόρευση χρησιμοποιείται κάποτε η άρνηση non αλλά με οριστική μέλλοντα (β' ενικού όμως μόνο).

Για το ne έχεις δίκιο. Μου ξέφυγε το non.
Όσον αφορά την αφαιρετική απόλυτη, αν θυμάμαι καλά, την αναλύουμε σε ενεργητική σύνταξη, μόνο αν το υποκείμενο ή το αντικείμενο του ρήματος της κύριας πρότασης συμπίπτει με το ποιητικό αίτιο της μετοχής. Εδώ το ab hostibus δεν είναι υποκείμενο ή αντικείμενο του cognoscantur. Είναι απλή αφαιρετική απολύτη και όταν είναι απλή αφαιρετική απόλυτη, την αφήνουμε στη φωνή που βρίσκεται, γιατί μπορεί να υπάρξει πρόβλημα στην κύρια: λχ. μπορεί να μην ξέρουμε το ποιητικό αίτιο της μετοχής και άρα να μην μπορούμε να βρούμε το υποκείμενο στο ρήμα που θα προκύψει ή μπορεί να πρέπει να αλλάξουμε και την κύρια. Στην περίπτωση μας, αν μετατρέψεις σε ενεργητική φωνή τη μετοχή με υποκείμενο το hostes, τότε θα πλεονάζει το ab hostibus στην κύρια, εκτός κι αν μετατρέψεις και την κύρια σε ενεργητική φωνή. Οπότε για να μην μπλέκεις, την αφήνεις στη φωνή που βρίσκεται και τελειώνει η ιστορία.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 19, 2007, 09:04:49 πμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί....

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Γραμματική
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 18, 2007, 10:35:11 μμ »
apri, στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι θέμα επιλογής αν θα μετατρέψεις σ'ενεργητική σύνταξη.Πάντως δεν τίθεται ζήτημα σύγχυσης ακριβώς γιατί το ποιητικό αίτιο είναι κοινό σε μετοχή και πρόταση οπότε είναι φανερό ποιό θα είναι το υποκείμενο στην ενεργητική σύνταξη.Αν τελικά μετατρέψουμε σ'ενεργητική , δε χρειάζεται να βάλουμε το ποιητικό αίτιο στο τέλος, αλλά και πάλι αν το βάζαμε σε μια παρένθεση δε θα έβλαπτε.
Σημασία έχει σε κάθε περίπτωση οι προτάσεις που θα φτιάξουμε να στέκουν νοηματικά και να δικαιολογούμε κάθε φορά στο γραπτό μας τί κάνουμε.(Αυτά αφορούν τους μαθητές.)
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3645
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02- Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Γραμματική
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 19, 2007, 09:22:47 πμ »
Δεν διαφωνώ ότι είναι θέμα επιλογής η ενεργητική φωνή ούτε ισχυρίστηκα ότι η μετατροπή που έκανες είναι λανθασμένη. Αυτό που προσπάθησα να πω είναι ότι στην περίπτωση αυτή (αφαιρετική απόλυτη που το ποιητικό της αίτιο δεν συμπίπτει με το υ/α του ρήματος της κύριας) η επιλογή αυτή είναι η πιο δύσκολη,  γιατί ενδεχομένως να χρειαστούν να γίνουν κι άλλες μετατροπές στην κύρια (σε άλλη περίπτωση μπορεί να μην ξέρουμε το ποιητικό αίτιο, οπότε θα έχει πρόβλημα να κάνει κάποιος τη μετατροπή), και είναι επιλογή που εν τέλει δεν τη ζητά και η άσκηση μετατροπής εξαρτημένου υποθετικού λόγου σε ευθύ. Το κριτήριο μου δεν ήταν δηλαδή μόνο το αν νοηματικά στέκει ή όχι η πρόταση, αλλά και το κατά πόσο θα δυσκολέψει ή θα μπερδέψει το μαθητή μια μετατροπή που μπορεί να την αποφύγει.  Νομίζω δηλαδή ότι είναι πιο απλό για έναν μαθητή να μάθει έναν τυφλοσούρτη που πάντα θα τον οδηγεί σε σωστά αποτελέσματα, παρά κάτι που απαιτεί περαιτέρω σκέψη και μπορεί να τον οδηγήσει σε λάθη. Είναι  καθαρά θέμα επιλογής, όπως είπες...
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί....

 

Pde.gr, © 2005 - 2014

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 801083
  • Σύνολο θεμάτων: 14301
  • Σε σύνδεση σήμερα: 226
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 31
Επισκέπτες: 153
Σύνολο: 184

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.133 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.