*

Αποστολέας Θέμα: Βαθμολόγια μαθητών  (Αναγνώστηκε 85786 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Nina P

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 869
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ18.02 (18.35) χαμόγελο-ευγένεια-εξυπηρέτηση
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #28 στις: Νοέμβριος 02, 2007, 02:19:29 μμ »
Καταλαβένεις πως λειτουργησε αυτό σε ένα παιδί της α' τάξης του δημοτικου; Ασε που κανένας άλλος δεν είχε λύση ούτε μία άσκηση και δεν είπε τίποτα σε κανέναν. Μόνο σε εμένα που έλυσα τις 3. Και να μου γράψει Αλήτησα; Επίσεις το κακό ήταν πως δεν το είπα στους γονείς μου (να πάνε να την ξεχέσουν κανονικά) και πέταξα το τετράδιο και είπα στη μαμά μου πως το έχασα. Όταν χάνονται τετράδια κάτι τρέχει θα το ξέρω αν μου παρουσιάσουν πρόβλημα στο σχολείο τα παιδιά που θα κάνω.

Δασκάλες, δάσκαλοι προσοχή! ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 02, 2007, 02:28:58 μμ από Nina P »
Γίνε εσύ ο ίδιος η αλλαγή που θέλεις να φέρεις στον κόσμο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:10:12 »

Αποσυνδεδεμένος chriskas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #29 στις: Νοέμβριος 02, 2007, 07:17:13 μμ »
Καλησπέρα και από εμένα. Τελικά τα παιδιά δεν έκαναν κατάληψη και είχα την ευκαιρία να τα γνωρίσω λίγο καλύτερα. Ήδη ξέρω πάνω κάτω τι αξίζει ο καθένας...
Όντως δυσκολεύονται πολύ να αναπτύξουν ένα τυπικό συλλογισμό. Τα δικά μου ωστόσο είναι πρώτη γυμνασίου (τα περισσότερα) και νομίζω ότι  δεν ήρθαν με πολλά εφόδια. Χρειάζεται πολλή δουλειά που όμως είναι δύσκολο να γίνει καθώς είναι τόσα πολλά παιδάκια σε μια τάξη.. :(
Βέβαια και διάβασμα που δεν είναι διατεθειμένα τα περισσότερα.. όπως φαίνεται τουλάχιστον από το πρώτο τεστάκι.
Ωστόσο είναι καλά παιδιά και πρόθυμα, συμμετέχουν συνέχεια σχεδόν όλα. Αυτό τουλάχιστον θα το βαθμολογήσω.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #30 στις: Ιανουάριος 28, 2011, 01:43:20 μμ »
Μιας και είναι καιρός όπου βάζουμε βαθμούς (στο Λύκειο) θέλω να ακούσω απόψεις όσον αφορά τον προφορικό βαθμό που θα κατεθέσετε σε ένα πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα στην Γ Λυκείου.

Έστω ότι έχετε έναν μαθητή του 5! που είναι σιγουρο ότι πανελλήνιες θα γράψει το πολύ... 0!
Δυστυχώς έτσι που είναι το σύστημα, ο τελικός βαθμός που θα μετρήσει για το απολυτήριο προκύπτει από τον μέσο όρο προφορικού και γραπτού στις πανελλήνιες. Για να πάρει απολυτήριο ο μαθητής, σκέφτομαι να του βάλω 19 ώστε ο τελικός μέσος όρος να είναι 9.5.
Εσείς πως αντιμετωπίζετε τετοιες περιπτώσεις όπου λόγω του άδικου συστήματος, αν θες ο μαθητης να βγάλει τελικό βαθμό 9 στο μάθημά σου πρέπει να του βάλεις 18 στο τετράμηνο;

δεν αναφέρομαι στον βαθμό πρόσβασης μιας και εκεί και 20 να του βάλεις γίνεται προσαρμογή του προφορικού στον γραπτό, οπότε δεν έχει νόημα.
Κάποτε ΟΛΑ τα μαθήματα τα παιδιά τα έδιναν γραπτώς ενδοσχολικά και μετά όποιος ήθελε έδινε και πανελληνιες. Δεν επηρέαζαν οι πανελλήνιες το αν θα πάρεις απολυτήριο και έτσι το θεωρώ σωστό. Τότε μπορούσες να του βάλεις 10 στο τετράμηνο και να του βάλεις και 9 στα γραπτά οπότε έπερνε απολυτήριο με βαθμό πάνω κάτω όσο αξίζει. Τώρα αν του βάλεις 10 θα του βγεί μέσος όρος (10+0)/2=5 οπότε κινδυνεύει να μην πάρει απολυτήριο.

Ποιά η αποψή σας όσον αφορά το ότι ο βαθμός στις πανελλήνιες καθορίζει και μετράει στο αν κάποιος θα πάρει απολυτήριο, και τι κάνετε εσεις για αυτό τώρα που θα βάλετε βαθμούς σε κάποιους μαθητές που το πολύ να γράψουν 1 στις πανελλήνιες στο μάθημά σας;

ευχαριστώ

ΥΓ μιλάμε εδώ και χρόνια για αποδέσμευση του Λυκείου από τις πανελλήνιες και ακόμα είμαστε στο ΘΑ, ενώθα μπορούσε από αύριο κιόλας αυτό να αλλάξει με το να γίνει το σύστημα όπως παλιά στο θέμα των εξετάσεων, δηλαδή ο βαθμός του απολυτηρίου να καθορίζεται αποκλειστικά και μόνο από τον προφορικό και από τον ενδοσχολικά γραπτό σε όλα τα μαθήματα. Ο γραπτόως των Πανελληνίων να μετράει μόνο για το αν θα μπεις σε κάποια σχολή και όχι για το αν θα πάρεις απολυτήριο. Μου ακούγεται πολύ τρελλό. Απορώ γιατί δεν γίνεται τουλάχιστον αυτό
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 28, 2011, 02:01:19 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος chris75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 681
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #31 στις: Ιανουάριος 28, 2011, 11:15:07 μμ »
Αυτή είναι η βάση του προβλήματος!Και η κατάληξη είναι κάθε χρόνο, όλοι μας να βάζουμε βαθμούς σε πολλούς μαθητές , οι οποίοι απέχουν έτη φωτός από την πραγματικότητα και απαξιώνουν έτι πλέον την όλη κατάσταση.Και δεν είναι δίκαιο για τους μαθητές, οι οποίοι πραγματικά προσπαθούν, ακόμη και αν δεν τα πολυκαταφέρνουν, σε αντίθεση με όλους αυτούς, οι οποίοι με πρόφαση το γεγονός ότι είναι στην τρίτη λυκείου, θεωρούν δεδομένο όχι μόνο ότι θα τελειώσουν το σχολείο αλλά και με υψηλότατους βαθμούς, χωρίς να καταβάλλουν την παραμικρή προσπάθεια!Αυτό πρέπει να αλλάξει , όπως ορθά λες, γιατί έτσι όπως πάμε, καταλήγουν κάποιοι συνάδελφοι να βάζουν 19 και 20!!!!  σε μαθητές που δεν ξέρουν ούτε πως γράφεται  το όνομά τους!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:10:12 »

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #32 στις: Ιανουάριος 29, 2011, 02:05:31 πμ »
Καμιά φορά πάντως οι βαθνοί στα διαγωνίσματα, δείχνουν και εμάς. Αποτελούν διαμορφωτική αξιολόγηση για το εαν εμείς κάναμε καλά και όπως πρέπει το μάθημα. Και σε εμένα έτυχε σε μάθημα να γράψουν παρά πολλοί μαθητές κάτω από τη βάση. Έβαλα διαγώνισμα γιατί δεν είχα άλλο τρόπο να διαμορφώσω αξιολόγηση, Φυσικά θα το λάβω υπόψη και μαθητές που έγραψαν αρκετά καλά θα πάρουν υψηλό βαθμό. Αλλά και αυτοί που έγραψαν κάτω από τη βάση δεν θα τους πετσοκόψω. Το μάθημα έχει μια ιδιαιτερότητα που διδάσκω και δεν συνίσταται στη διδασκαλία συγκεκριμένης ύλης.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 29, 2011, 02:23:53 πμ από giannios »

Αποσυνδεδεμένος ninap3

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ03
    • Προφίλ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ + ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #33 στις: Ιανουάριος 29, 2011, 09:41:22 πμ »
Όλη μας η αγωνία είναι να μην μείνουν χωρίς απολυτήριο Λυκείου όσοι είναι στο Λύκειο?!
Μήπως όμως ένα πολύ μεγάλο ποσοστό μαθητών δεν θα έπρεπε να είναι εδώ;
Αναγκαζόμαστε δηλαδή να λέμε ψέματα, βάζοντας 20,  σε μαθητές που είναι απολύτως σίγουρο πως θα γράψουν 0 ή 1, καθιστώντας το προσωπικό μας ηθικό/αξιακό σύστημα αναξιόπιστο, για να εξυπηρετήσουμε τι εν κατακλείδι;
Τη λαμογιά που αναπαράγουμε; Την ανηθικότητα που καλλιεργούμε; Έχοντας πλέον πλήρη επίγνωση της κατάστασης και της βέβαιης αποφοίτησής τους από το Λύκειο όλοι, θεωρούν πως είμαστε υποχρεωμένοι να βάζουμε εικοσάρια, επειδή μας τιμούν με την παρουσία τους καθημερινά. Διεκδικούν δηλαδή υψηλή ανταμοιβή επειδή ξυπνούν το πρωί (κάποια στιγμή), ντύνονται κι έρχονται στο σχολείο!! Ωραία συνείδηση διαμορφώνουμε στους νέους. Και ως γονείς και ως εκπαιδευτικοί! Γιατί το κάνουμε?
Από "υπερβολική αγάπη" στα παιδιά μας? Από φόβο να τα αντιμετωπίσουμε? Από υστεροβουλία προκειμένου να μας αγαπούν και να μιλάνε για μας με τα καλύτερα  (όρα μαθητοπατερομητέρες καθηγητές...). Από ανοησία ή αδυναμία πρόβλεψης της μελλοντικής κατάστασης, πως αυτά τα παιδιά που έχουν μάθει στην "αποζημείωση" δίχως να εργάζονται, δεν θα χαίρουν την ίδια αντιμετώπιση αμέσως μετά το Λύκειο.
Και μήπως να σκεφτούμε τι συμβαίνει στο μεσοδιάστημα από την Α' μέχρι τη Γ' Λυκείου;
Τι είναι αυτό που κάνει τα χαρούμενα, υπάκουα μαθητούδια της Α' να καταλήγουν στα... της Γ'?
Ποιο κομμάτι της ευθύνης αυτής της μεταβολής βαραίνει εμάς τους εκπαιδευτικούς;

Εγώ έβαλα από 10 ως 20 στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης, ενώ θα έπρεπε, αντικειμενικότερα κρίνοντας, να έχω βάλει από 1 έως το πολύ πολύ 15!! Έβαλα πολλά πολλά τεστ σε μικρά μέρη της ύλης, όλα προειδοποιημένα, με στόχο κυρίως  τον αυτοέλεγχο και με τη συναίνεση των μαθητών και πάντα κατόπιν συμφωνίας. Τα ίδια ή περίπου τα ίδια τα έχω βάλλει από το 1999 σε ν διαφορετικούς μαθητές.  Σε φροντιστήρια, σε ιδιαίτερα, και τα τέσσερα τελευταία χρόνια σε σχολεία! Κάθε χρόνο και χειρότερα..  Και μην ακούσω πάλι αυτό το "φταίμε κι εμείς για τον τρόπο που τα διδάξαμε" ή το ακόμη χειροτερότερο όλων "στο σχολείο δεν ασχολείται το παιδί, αλλά στο φροντιστήριο τα πάει πάρα πολύ καλά" ή κι αυτό το τελείως ολέθριο και καταστροφικό που καλεί τον εκπαιδευτικό να παίξει λόττο "ναι, αλλά αν στις πανελλαδικές γράψει μεγαλύτερο από αυτό που του έβαλες;", θαρρείς κι υπάρχει περίπτωση κάποιος που δεν γνωρίζει τη διακρίνουσα - αλλά έχει αισίως φτάσει στην Γ' Τεχνολογική- να μεγαλουργήσει στα θέματα των Πανελλαδικών!! Τέλος!
 Όλα αυτά είναι  αβάσιμες και ανόητες δικαιολογίες που κάθε χρόνο διαμορφώνουν ακόμη περισσότερο φενακισμένες συνειδήσεις και σε μας και στα παιδιά μας κι από φόβο μη μας χαρακτηρίσουν "συντηρητικούς" και παρωχημένους διαγράψαμε από το λεξικό μας φράσεις όπως "όποιος δεν δουλεύει δεν τρώει" με τις οποίες μας μεγάλωσαν εμάς...
Αλλά, η πείρα της ζωής αυτό διδάσκει τελικά, άσχετα αν εμείς - οι μοντέρνοι, καλλιεργημένοι, αριστερίζοντες, προοδευτικοί κι άλλα πολλά, εκπαιδευτικοί καταλήξαμε να διδάσκουμε το ακριβώς αντίθετο!!

Υ.Γ. Με την άδειά σου killbill έβαλα το σχόλιο μου και μέρος του δικού σου σε ανάρτηση http://mathandliterature.blogspot.com/2011/01/blog-post_29.html
Καλή δύναμη και καλή συνέχεια
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 29, 2011, 10:22:30 πμ από ninap3 »
Ο καλύτερος δάσκαλος είναι ο...πίνακας!
http://mathandliterature.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #34 στις: Ιανουάριος 29, 2011, 11:33:45 πμ »
Όλη μας η αγωνία είναι να μην μείνουν χωρίς απολυτήριο Λυκείου όσοι είναι στο Λύκειο?!
Μήπως όμως ένα πολύ μεγάλο ποσοστό μαθητών δεν θα έπρεπε να είναι εδώ;
Αυτό τώρα σηκώνει μεγάλη συζήτηση...
Αν ένα μεγάλο ποσοστό μαθητών δεν θα έπρεπε να είναι εδώ τότε μάλλον και εμείς δεν θα είμασταν εδώ. Αν δηλαδή επικρατούσε η αντίληψη στην κοινωνία ότι στο Λύκειο προχωράνε μόνο όσοι τουλάχιστον κάτι κάνουν (και όχι η σαβούρα, ας μου επιτραπεί η έκφραση), τότε θα υπήρχαν πολύ λιγότερα Λύκεια άρα πολύ λιγότερες θέσεις εκπαιδευτικών.... Από τη στιγμή όμως που σήμερα η αντίληψη στην κοινωνία είναι ότι ένα Λύκειο ΟΛΟΙ το τελειώνουν, θα πρέπει και εμείς από την άλλη να ..."χορηγούμε" απολυτήρια αν θέλουμε να έχουμε θέσεις εργασίας....
Τουλάχιστον θα μπορούσαν αυτοί οι μαθητές που το πολύ θα γράψουν 0 στις πανελλήνιες να είχαν αξιοποιήσει καλύτερα τα 3 χρόνια της σχολικής τους ζωής και να πηγαιναν στην τεχνική εκπαίδευση. Πιο κερδισμένοι θα έβγαιναν. Δυστυχώς στην Ελλάδα, αντίθετα από ότι στο εξωτερικό, η πλειοψηφία πηγαίνει στην γενική εκπαίδευση θεωρόντας την τεχνική για παιδιά Β κατηγορίας.. Και αυτό πρέπει να αλλάξει στην νοοτροπία μας

Αντικειμενικά συμφωνώ μαζί σου. Ναι, γιατί να πρέπει να παίρνουν όλοι απολυτήριο; και γιατί να πρέπει όλοι να συνεχίζουν στο Λύκειο; Η λογική αυτό λέει. Όχι όμως η πραγματικότητα και το... συμφέρον μας ως εργαζόμενοι..
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 29, 2011, 11:35:17 πμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #35 στις: Ιανουάριος 29, 2011, 06:42:47 μμ »
και ως (παλιά )καθηγήτρια και ως μητέρα παιδιου σε Λύκειο παρατηρώ ότι το λύκειο πλέον είναι η τράπεζα παροχής ιδιαιτερων των εκπαιδευτικών. Ελάχιστοι κάνουν αυτό που πρέπει να κάνουν, σεβόμενοι και τα παιδιά και τον εαυτό τους. Οι περισσότεροι απλά βρίσκουν πελάτες για ιδιαίτερα και βέβαια φυσικό είναι να παραφουσκώσουν τους βαθμούς τους - γιατί αν δεν το κάνουν θα είναι σα να παραδέχονται ότι έχουν οι ίδιοι αποτύχει. Έχω ακουσει προσωπικά συναδέλφους να κατηγορούν το ίδιο το παιδί που τελικά έγραψε.....04 στην ιστορία των πανελλαδικών, και το γονιό να ωρύεται πως στα τετράμηνα είχε 20 και στο ιδιαίτερο ο ίδιος καθηγητής του έλεγε πως θα μεγαλουργούσε...και ωστόσο ο ίδιος αυτός καθηγητής κατηγορούσε το παιδί που ήταν επιπόλαιο και βιάστηκε να απαντήσει χωρίς να δει καλά την ερώτηση!!! Πότε ακριβώς χάθηκε η μπάλλα ρε παιδιά δεν ξερω - αυτό που ξέρω είναι πως αρνούμαι να πληρώσω έστω και ένα σεντ σε τέτοιους αλητήριους και πως μόλις το παιδί μου τελειώσει και αυτή τη βαθμίδα εκπαίδευσης θα φυγει κατ ' ευθείαν για το εξωτερικό - και λιγότερο θα μου στοιχίσει και καλύτερες σπουδές θα έχει.... Δυστυχώς, εκεί καταλήξαμε.
Και επίσης, δυστυχώς, κάτι τέτοιοι "συναδελφοι" δυσκολεύουν το έργο και των υπολοίπων που θέλουν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.....γιατί άντε τώρα να βάλεις 07 στα αγγλικά όταν χτυπάνε 20ρια στα μαθηματικά και τη φυσικοχημεία!!! θα μου πεις άσχετο το ένα με το άλλο - αλλά άντε να πείσεις το γονιό επ αυτού!!! ( και κυρίως, άντε να τα βγάλεις πέρα με το υποτιμητικό ύφος του μαθηματικού πχ, που τόλμησες εσυ να βαθμολογήσεις αντικειμενικά τον άσχετο μαθητή που έχεις απέναντι...)
Μήπως τελικά να ισχύσει το αν ο βαθμός των πανελλαδικών έχει μεγάλη απόκλιση απότον βαθμό τετραμήνων, να ελέγχεται ο καθηγητής με κάποιο τρόπο;
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #36 στις: Ιανουάριος 29, 2011, 07:14:26 μμ »
Μια είναι η λύση και την ανέφερα παραπάνω:
1) ΟΛΑ τα μαθήματα να δίνονται γραπτώς ενδοσχολικά και αυτός ο γραπτός να προσμετράται για το απολυτήριο
2) οι πανελλήνιες να είναι προαιρετικές και ο βαθμός τους να μετράει μόνο για την εισαγωγή σε σχολές.

Ισχύει και αυτό που λες εσύ με τους βαθμούς, όμως στην πλειοψηφία στην Γ Λυκείου οι καθηγητές βάζουν μεγάλους βαθμούς γιατί απο τη στιγμή που για να πάρει απολυτήριο ένας μαθητής εξαρτάται από το τι θα γράψει στις πανελλήνιες, αν ο καθηγητής του βάλει ένα 10 ή 12, τότε κινδυνεύει να μην πάρει απολυτήριο ποτε΄στη ζωή του. Αν όμως εξεταζόταν ενδοσχολικά του έβαζες 10 στα τετράμηνα και ένα 10 στα γραπτά οπότε τελικός βαθμός 10. Τώρα αφου θα γράψει 0 στις πανελλήνιες του βάζεις ένα 20 για να πάρει 10!! το θέατρο του παραλόγου.

Εγώ έχω εξηγηθεί στα παιδιά που μου γράφουν μονάδες. τους λέω: θα πάρετε 18 δηλαδή 9 αφού θα γράψετε στις πανελλήνιες μηδέν! το λέω και στους γονείς που έχουν πλήρη άγνοια για το πως βγαίνει ο βαθμός απολυτηρίου. Και πρέπει να δείτε την έκφρασή τους όταν αντιλαμβάνονται πως έχει το σύστημα. Και τότε μου λένε: δεν το κάνετε 20 καλύτερα ώστε να τους βγει ένα 10 τουλάχιστον στα κακόμοιρα; Δεν έχουν και άδικο. Άδικο ή μάλλον ηλίθιο είναι το σύστημα.

ήθελα να ήξερα η Υπουργός το ξέρει πως βγαίνει ο τελικός μέσος όρος σε ένα μάθημα;

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #37 στις: Ιανουάριος 29, 2011, 07:55:31 μμ »
αν όλα τα μαθήματα δίνονται γραπτώς ενδοσχολικά δεν υπάρχει ο κίνδυνος κάποιοι καθηγητές να έχουν δώσει από πριν τα θέματα - ειτε για λόγους δημοσίων σχέσεων, είτε για να το παίξουν καλοί, είτε - ειδικά τώρα με τα μαθήματα επιλογής - προκειμένου να τους επιλέξουν με εύκολα θέματα;

είναι παράλογο να παίρνουν μεγάλους βαθμούς όλοι. Τότε το παιδι - και ο γονιός φυσικά - αποκτά μια εσφαλμένη εικόνα για τις ικανότητές του. Και από πού ακριβώς θα μάθει τι συμβαίνει πράγματι; το φροντιστήριο - ιδιαίτερο είναι επιχείρηση και θα σου πει άλλα αντ΄άλλων, οι καθηγητές του σχολείου θα βάζουν βαθμούς στο Θεό και τελικά, τι θα γινει ακριβώς;  Εκτός και αν δίνονται μεν ενδοσχολικά αλλά σε πανελλαδικώς κοινά θέματα που θα βαθμολογούνται από άσχετους με τα παιδιά καθηγητές *( όπως στις πανελλαδικές ) και άρα όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικά.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #38 στις: Ιανουάριος 29, 2011, 09:37:22 μμ »
και ως (παλιά )καθηγήτρια και ως μητέρα παιδιου σε Λύκειο παρατηρώ ότι το λύκειο πλέον είναι η τράπεζα παροχής ιδιαιτερων των εκπαιδευτικών. Ελάχιστοι κάνουν αυτό που πρέπει να κάνουν, σεβόμενοι και τα παιδιά και τον εαυτό τους. Οι περισσότεροι απλά βρίσκουν πελάτες για ιδιαίτερα και βέβαια φυσικό είναι να παραφουσκώσουν τους βαθμούς τους - γιατί αν δεν το κάνουν θα είναι σα να παραδέχονται ότι έχουν οι ίδιοι αποτύχει.
 

Είναι πράγματι ακριβώς έτσι ή  η διατύπωση που επιλέγεις είναι υπερβολική. Αυτές τις στερεότυπες εκφράσεις τις έχω ακούσει από πολλούς συναδέλφους. Αν είναι πράγματι έτσι, φαίνεται να έχει  δίκιο το υπουργείο με την απαξιωτική στάση του απεναντί μας.  Να περιμένουμε και τα χειρότερα με πολλούς χειροκροτητές εντός και εκτός του κλάδου!
Δεν μπορεί οι περισσότεροι καθηγητές στο Λύκειο να κάνουν και ιδιαίτερα σε μαθητές τους...

Πότε ακριβώς χάθηκε η μπάλλα ρε παιδιά δεν ξερω - αυτό που ξέρω είναι πως αρνούμαι να πληρώσω έστω και ένα σεντ σε τέτοιους αλητήριους και πως μόλις το παιδί μου τελειώσει και αυτή τη βαθμίδα εκπαίδευσης θα φυγει κατ ' ευθείαν για το εξωτερικό - και λιγότερο θα μου στοιχίσει και καλύτερες σπουδές θα έχει.... Δυστυχώς, εκεί καταλήξαμε.
 

Σ΄αυτό συμφωνώ. Προς αυτή τη κατεύθυνση θα προσανατολιστώ και εγώ...  :)
Πάντως η μπάλα έχει χαθεί πολλά χρόνια τώρα. Ας αναλάβουν οι πανεπιστημιακοί την υπόθεση της επιλογής των φοιτητών τους επιτέλους. Τους συμφέρει...  ;) Να φύγει από τους εκπαιδευτικούς της Μ.Ε.  το δέλεαρ αυτό και να ψάξουν κάτι άλλο για συμπλήρωμα...

Και επίσης, δυστυχώς, κάτι τέτοιοι "συναδελφοι" δυσκολεύουν το έργο και των υπολοίπων που θέλουν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.....γιατί άντε τώρα να βάλεις 07 στα αγγλικά όταν χτυπάνε 20ρια στα μαθηματικά και τη φυσικοχημεία!!! θα μου πεις άσχετο το ένα με το άλλο - αλλά άντε να πείσεις το γονιό επ αυτού!!! ( και κυρίως, άντε να τα βγάλεις πέρα με το υποτιμητικό ύφος του μαθηματικού πχ, που τόλμησες εσυ να βαθμολογήσεις αντικειμενικά τον άσχετο μαθητή που έχεις απέναντι...)

Αν ένας εκπαιδευτικός θέλει να κάνει σωστά την δουλειά του, θα την κάνει. Τα υπόλοιπα είναι προφάσεις και δικαιολογίες. Αυτό που έγραψα απευθύνεται περισσότερο σαν αυτοκριτική και προς εμένα...  :(
Μήπως τελικά να ισχύσει το αν ο βαθμός των πανελλαδικών έχει μεγάλη απόκλιση απότον βαθμό τετραμήνων, να ελέγχεται ο καθηγητής με κάποιο τρόπο;
Αυτό είναι πολύ εύκολο να γίνει. Με την βοήθεια δε και των νέων τεχνολογιών μπορούμε να έχουμε εύκολα μια μετρήσιμη και αντικειμενική μέθοδο  αξιολόγησης  της αξιολόγησης ενός εκπαιδευτικού.
Τους δίνουμε ιδέες...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #39 στις: Ιανουάριος 29, 2011, 09:55:27 μμ »
είναι παράλογο να παίρνουν μεγάλους βαθμούς όλοι. Τότε το παιδι - και ο γονιός φυσικά - αποκτά μια εσφαλμένη εικόνα για τις ικανότητές του. Και από πού ακριβώς θα μάθει τι συμβαίνει πράγματι;
Μα σου εξήγησα παραπάνω. Εξηγώ στους γονείς ότι το παιδί τους αξίζει το πολύ για 0. Το 20 που του βάζω είναι γιατί θα γράψει 0 οπότε θα βγει μέσος όρος 10 μπας και πάρει απολυτήριο! Που είναι το πρόβλημα; Δεν παραμυθάζεται κανείς. Λέμε τα πράγματα με το όνομά τους! Λόγια εξηγημένα! Δεν αποκτά κανείς εσφαλμένη εικόνα. Ίσα ίσα το αντίθετο μάλιστα. Εχουν πλήρη επίγνωση για την κατάσταση.
Παράλογο είναι το σύστημα που προσμετράει τον βαθμό στις πανελλήνιες στον βαθμό του απολυτηρίου και μας αναγκάζει να βάζουμε μεγάλους βαθμούς σε όλους

αν όλα τα μαθήματα δίνονται γραπτώς ενδοσχολικά δεν υπάρχει ο κίνδυνος κάποιοι καθηγητές να έχουν δώσει από πριν τα θέματα - ειτε για λόγους δημοσίων σχέσεων, είτε για να το παίξουν καλοί, είτε - ειδικά τώρα με τα μαθήματα επιλογής - προκειμένου να τους επιλέξουν με εύκολα θέματα;
Αυτές οι περιπτώσεις είναι οι εξαιρεσεις και όχι ο κανόνας. Είναι σπανιότητες και δεν πρέπει να γενικεύουμε. Το να αποκαλύψει τα θέματα ο καθηγητής παίζει το κεφάλι του κορώνα γράμματα γιατί αυτό σίγουρα θα μαθευτεί. Τα παιδιά τηρουν το "να σου πω κάτι αλλά μην το πεις σε κανένα"!!!

Με την ίδια λογική, να μην μπαίνει κανένα γραπτό διαγώνισμα ούτε τεστ μέσα στην χρονιά γιατί μπορεί κάποιοι μαθητές να κάνουν ιδιαίτερο στον καθηγητη και να ξέρουν τα θέματα. Επίσης να μην πηγαίνουμε καθόλου σχολείο γιατί μπορεί να πέσει στο δρόμο κανένα κεραμμύδι και να μας σκοτώσει!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 29, 2011, 10:03:24 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #40 στις: Ιανουάριος 29, 2011, 11:02:13 μμ »

 

Είναι πράγματι ακριβώς έτσι ή  η διατύπωση που επιλέγεις είναι υπερβολική. Αυτές τις στερεότυπες εκφράσεις τις έχω ακούσει από πολλούς συναδέλφους. Αν είναι πράγματι έτσι, φαίνεται να έχει  δίκιο το υπουργείο με την απαξιωτική στάση του απεναντί μας.  Να περιμένουμε και τα χειρότερα με πολλούς χειροκροτητές εντός και εκτός του κλάδου!
Δεν μπορεί οι περισσότεροι καθηγητές στο Λύκειο να κάνουν και ιδιαίτερα σε μαθητές τους...

 [/quote]

Σ΄αυτό συμφωνώ. Προς αυτή τη κατεύθυνση θα προσανατολιστώ και εγώ...  :)
Πάντως η μπάλα έχει χαθεί πολλά χρόνια τώρα. Ας αναλάβουν οι πανεπιστημιακοί την υπόθεση της επιλογής των φοιτητών τους επιτέλους. Τους συμφέρει...  ;) Να φύγει από τους εκπαιδευτικούς της Μ.Ε.  το δέλεαρ αυτό και να ψάξουν κάτι άλλο για συμπλήρωμα...

Και επίσης, δυστυχώς, κάτι τέτοιοι "συναδελφοι" δυσκολεύουν το έργο και των υπολοίπων που θέλουν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.....γιατί άντε τώρα να βάλεις 07 στα αγγλικά όταν χτυπάνε 20ρια στα μαθηματικά και τη φυσικοχημεία!!! θα μου πεις άσχετο το ένα με το άλλο - αλλά άντε να πείσεις το γονιό επ αυτού!!! ( και κυρίως, άντε να τα βγάλεις πέρα με το υποτιμητικό ύφος του μαθηματικού πχ, που τόλμησες εσυ να βαθμολογήσεις αντικειμενικά τον άσχετο μαθητή που έχεις απέναντι...)

Αν ένας εκπαιδευτικός θέλει να κάνει σωστά την δουλειά του, θα την κάνει. Τα υπόλοιπα είναι προφάσεις και δικαιολογίες. Αυτό που έγραψα απευθύνεται περισσότερο σαν αυτοκριτική και προς εμένα...  :(
Μήπως τελικά να ισχύσει το αν ο βαθμός των πανελλαδικών έχει μεγάλη απόκλιση απότον βαθμό τετραμήνων, να ελέγχεται ο καθηγητής με κάποιο τρόπο;
Αυτό είναι πολύ εύκολο να γίνει. Με την βοήθεια δε και των νέων τεχνολογιών μπορούμε να έχουμε εύκολα μια μετρήσιμη και αντικειμενική μέθοδο  αξιολόγησης  της αξιολόγησης ενός εκπαιδευτικού.
Τους δίνουμε ιδέες...
[/quote]

δυστυχώς είναι ΑΚΡΙΒΩΣ έτσι. Ξεκίνησα το 94 να δουλεύω - πρώτο σχολείο μου ένα Πολυκλαδικό. Οι βαθμοί στους κλάδους έπεφταν βροχή γιατί περνουσαν τότε χωρίς εξετάσεις με βάση το βαθμό και όσο για τις Δέσμες....να μη το συζητήσω...Έκτοτε, πέρασα από ΤΕΛ, ΕΠΑΛ, και γενικά λύκεια και γινόταν ακριβώς τα ίδια. Στο λύκειο που δούλεψα τελευταία φορά ήταν 9 καθηγητές που δίδασκαν σε κατευθύνσεις και οι 7 έκαναν μάθημα στους μαθητές τους ( οι άλλοι δυο ήταν αναπληρωτές!!!). Στο σχολείο της κόρης μου ΟΛΟΙ χωρίς εξαίρεση κάνουν μάθημα σε μαθητές τους. Μάλιστα ο φυσικός μπήκε μέσα και τους το είπε χύμα πως 'Αν θέλετε βαθμό να ξερετε ότι κάνουμε και ιδιαίτερα" ο ένας μάλιστα είναι και αιρετός του κλάδου!!

killbill εσύ μπορει βέβαια να ενημερώνεις τους γονείς αλλά το κάνουν όλοι; Εμένα κανένας καθηγητης δε μου είπε κάτι τέτοιο. Η κόρη μου παίρνει κάθε χρόνο αριστείο και βραβείο. Ξέρω ότι ειναι καλή μαθήτρια αλλά υπάρχουν φορές που αναρωτιέμαι αν μπαίνει και κανας βαθμός παραπάνω γιατί ήμουν πρώην συνάδελφος και τώρα δουλεύω στη δευτεροβάθμια.
Και από την άλλη, αν εμένα μου το έλεγες αυτό ,θα ήμουν υπερβολική αν σου έλεγα " και δε θα μάθουν τίποτα τα παιδιά μας; Εμένα δε μ΄ενδιαφέρει ο βαθμός - μ΄ενδιαφέρει να μάθουν κάτι"...γιατί αν είναι να δωρίζετε τα 20ρια για πλάκα και για ναπάρουν απολυτήριο - που εν πολλοίς είναι και άχρηστο - ε τότε να την κρατάω σπίτι και να τη στέλνω μια φορά το μήνα " τιμής ένεκεν" να μη σας ζαλίζει και το κεφάλι....

Επίσης, σου λέω ότι τα θέματα δίνονται απο πριν. Βέβαια και μαθαίνεται αυτό αλλά το θέμα είναι ποιός μπορεί να το αποδειξει; Όταν ας πούμε στη θετική γράφουν μόνο δύο παιδιά 20 ( και τα υπόλοιπα απο 3 έως 7 ) και όλως τυχαιως αυτά τα δύο ειναι και ιδιαίτερα του καθηγητή, πόσο τυχαίο μπορεί να είναι;  Όταν γράφουν ΟΛΟΙ την ίδια ακριβώς έκθεση στα γαλλικά πόσο τυχαίο μπορεί να έιναι; Όταν μαθητής ( ο σημαιοφόρος) σηκώνεται και δίνει λευκή κόλλα αποκαλώντας τον καθηγητή Γελοίο γιατί έχει δώσει τα θέματα στους δικούς του ενώ αυτός καθόταν και διάβαζε σα μ.........ς, πόσο λάθος μπορεί να είναι ο μαθητής; Σου περιγράφω σκηνικά που τα έζησα απο κοντά - όχι κάτι που άκουσα ή διάβασα...Γιαυτο σας λέω, το χω ζήσει το σκηνικό και έχω αηδιάσει...

και μπορεί η αξιολόγηση να ηχει περίεργα σε κάποιους αλλά εγώ ως γονιός έχω αγανακτήσει και πιστεύω πια πως είναι καιρός να καθαρίσει η αίρα απ΄το στάρι.Σαφώς και υπάρχουν καλοί εκπαιδευτικοί αλλα είναι λίγοι ή οι προσπάθειές τους χάνονται  μέσα στο μπάχαλο που επικρατεί.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« Απάντηση #41 στις: Ιανουάριος 29, 2011, 11:31:32 μμ »
Αν αυτά που αναφέρεις bitch είναι ο κανόνας και οι εκπαιδευτικοί που αναφέρεις δεν είναι οι αισχρές εξαιρέσεις, τότε ανήκουμε μάλλον σε ένα άθλιο συνάφι από "αλητήριους" που εκβιάζουν συστηματικά τους μαθητές, αλλά και δωροδοκούνται για να βάζουν μεγάλους βαθμούς στους μαθητές τους. Οι δε γονείς, αμόρφωτοι και ανίδεοι πέφτουν στην παγίδα τους και εξαπατούνται απ' αυτούς για πολλά χρόνια...

Μην υπερβάλλουμε δεν μπορεί να είναι έτσι. Δεν είναι έτσι...
Να αλλάξω επάγγελμα;;  :(

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 537
Σύνολο: 544

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.