*

Αποστολέας Θέμα: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας  (Αναγνώστηκε 42171 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dmath

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #28 στις: Μάιος 17, 2010, 03:58:53 μμ »
παιδιά το έχω ξανακάνει και βρίσκω το ίδιο

Κάνω λάθος στις πράξεις ή κάτι μου έχει κολλήσει τώρα και επαναλαμβάνω το ίδιο λάθος

Μια τελευταία χάρη: με τα σημεία που έδωσα θέλω τον συντελεστή διεύθυνσης του ΓΔ   
Το Δ είναι (16,135)
Το σύμπαν είναι άπειρο , η βλακεία των ανθρώπων είναι άπειρη ! Για το πρώτο δεν είμαι και τόσο σίγουρος !
                                              ''Αλμπερτ Αινστάιν''

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:33:37 »

Αποσυνδεδεμένος domenica

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1170
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #29 στις: Μάιος 17, 2010, 03:59:47 μμ »
Εγω  το έκανα με ιστόγραμμα αθροιστικών συχνοτήτων και βρήκα 75 παρατηρήσεις,    άρα πιθανότητα 75/160
Ποιο το λάθπς στο σκεπτικό μου??

Έκανα το ιστόγραμμα και πάλι 70 βρήκα.. για δες το ξανά..

Κι εγώ βρίσκω 70/160 με το ιστόγραμμα...
" ο κόσμος μόνο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει "
   Τάσος Λειβαδίτης

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #30 στις: Μάιος 17, 2010, 04:03:33 μμ »
Το Δ είναι (16,135)

dmath αυτό ήταν το λάθος. έχω 145 αντι για 135


Ευχαριστώ πολύ   για τις απαντήσεις    :-*

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 17, 2010, 04:05:43 μμ από vikoulaki »

Αποσυνδεδεμένος dmath

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #31 στις: Μάιος 17, 2010, 04:05:42 μμ »
Το Δ είναι (16,135)

dmath αυτό ήταν το λάθος. έχω 145 αντι για 135


Ευχαριστώ πολύ

Συμβαίνουν αυτά ! ;)
Το σύμπαν είναι άπειρο , η βλακεία των ανθρώπων είναι άπειρη ! Για το πρώτο δεν είμαι και τόσο σίγουρος !
                                              ''Αλμπερτ Αινστάιν''

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:33:37 »

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #32 στις: Μάιος 17, 2010, 04:10:07 μμ »
Και μετά γκρινιάζω  στους μαθητές

Τέλος πάντων,    μακάρι να έγραψαν τα παιδιά γιατι στα άλλα γενικής ήταν πιο βατά τα θέματα απο οτι είπαν


Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #33 στις: Μάιος 18, 2010, 12:30:39 μμ »
Πιο δύσκολα ( και πιο ωραία ) τα φετινά θέματα στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας ( σε σχέση με πέρσι τουλάχιστον ).

κάποια από τα ''δύσκολα'' σημεία :
Α.1 θα το χάσουν αρκετοί
Β.1 πιο δύσκολο όριο από άλλες φορές ( είχαν βάλει μέχρι και απλή αντικατάσταση κάποτε .. )
Γ.1  θα το χάσουν πολλοί
Δ.1 πιο δύσκολη μελέτη συνάρτησης από άλλες φορές ( αρκετοί δεν θα βρούν που μηδενίζει η παράγωγος και ακόμα πιο πολλοί θα κάνουν λάθος το πρόσημο της παραγώγου ) . 

Οπότε προβλέπω μικρότερες βαθμολογίες σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια ( ή τουλάχιστον σε σχέση με πέρσι ) .

Εσείς συνάδελφοι τι λέτε ? 

Συμφωνώ πως τα φετινά θέματα ήταν δυσκολότερα και πιθανόν  τα θέματα θεωρίας να "ξάφνιασαν" αρκετούς υποψήφιους.
Οι μαθητές που έκαναν πολύ καλή προσπάθεια ίσως προσεγγίσουν το 15-17 ,το άριστα θεωρώ πως θα το επιτύχουν λίγοι .

Απ ότι διαβάζω στις εφημερίδες και η μαθηματική εταιρία εκτιμά πως ήταν πιο δύσκολα φέτος .

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #34 στις: Μάιος 18, 2010, 02:18:32 μμ »
Το αν τα θέματα είναι εύκολα ή δύσκολα είναι αδιάφορο καθώς οι θέσεις των εισακτέων είναι συγκεκριμένες και όσοι συγκεντρώσουν υψηλότερη βαθμολογία (είτε αυτή είναι το 19 είτε είναι το 9, πια) θα εισαχθούν.

Αυτό που θα πρέπει να βλέπουμε είναι αν τα θέματα ήταν διαβαθμισμένης-κλιμακούμενης δυσκολίας ώστε να εξασφαλίζεται μια στοιχειώδης "δικαιοσύνη" στους υποψηφίους (όσο διάβασε ο καθένας, τόσο να γράψει, και όχι να παιρνουν παρόμοιο βαθμό αυτός που πέρασε όλη τη χρονιά στις καφετέριες και στις κοπάνες με αυτόν που ξεσκίστηκε στο διάβασμα).

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #35 στις: Μάιος 18, 2010, 03:27:40 μμ »
Το αν τα θέματα είναι εύκολα ή δύσκολα είναι αδιάφορο καθώς οι θέσεις των εισακτέων είναι συγκεκριμένες και όσοι συγκεντρώσουν υψηλότερη βαθμολογία (είτε αυτή είναι το 19 είτε είναι το 9, πια) θα εισαχθούν.

Αυτό που θα πρέπει να βλέπουμε είναι αν τα θέματα ήταν διαβαθμισμένης-κλιμακούμενης δυσκολίας ώστε να εξασφαλίζεται μια στοιχειώδης "δικαιοσύνη" στους υποψηφίους (όσο διάβασε ο καθένας, τόσο να γράψει, και όχι να παιρνουν παρόμοιο βαθμό αυτός που πέρασε όλη τη χρονιά στις καφετέριες και στις κοπάνες με αυτόν που ξεσκίστηκε στο διάβασμα).

Πολύ σωστά τα λες dimstella . 
Εκτίμηση έκανα :  ότι θα υπάρχουν μικρότερες βαθμολογίες φέτος .
Δεν λεω ότι αυτό παίζει κάποιο ρόλο ( όπως σωστά λες ο αριθμός θέσεων είναι συγκεκριμένος ).
Ούτε λεω ότι αυτό είναι καλό ή κακό .  Σωστά λες ότι η δυσκολία ( ειδικά η κλιμακούμενη ) είναι καλό  να υπάρχει .

Αποσυνδεδεμένος domenica

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1170
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #36 στις: Μάιος 18, 2010, 08:55:46 μμ »

Αυτό που θα πρέπει να βλέπουμε είναι αν τα θέματα ήταν διαβαθμισμένης-κλιμακούμενης δυσκολίας ώστε να εξασφαλίζεται μια στοιχειώδης "δικαιοσύνη" στους υποψηφίους (όσο διάβασε ο καθένας, τόσο να γράψει, και όχι να παιρνουν παρόμοιο βαθμό αυτός που πέρασε όλη τη χρονιά στις καφετέριες και στις κοπάνες με αυτόν που ξεσκίστηκε στο διάβασμα).

Πολύ σωστή παρατήρηση...Αμφιβάλλω αν τα ζητήματα της θεωρίας Α3 και Α4ε είναι προς αυτη την κατεύθυνση...Το πιθανότερο είναι να "μπέρδεψαν" τους πολύ καλούς μαθητές μια και κατά τη γνώμη μου είναι ασαφή.

Θεωρώ πως είναι λάθος να ζητήσεις ορισμούς όταν δεν διατυπώνονται με σαφήνεια στο σχολικό βιβλίο.Οσο περισσότερο κοιτάζω τα θέματα όλο και βρίσκω "παγιδούλες"....
" ο κόσμος μόνο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει "
   Τάσος Λειβαδίτης

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #37 στις: Μάιος 18, 2010, 09:00:01 μμ »
Το έχω ρωτήσει και σε άλλους συναδέλφους αλλά με έβγαλαν λάθος

Αν περιοριστώ σε μια παρατήρηση στην σελ  86 του βιβλίου  :  αν υποθέσουμε οτι οι παρατηρήσεις είναι ομοιόμορφα  κατανεμημένες ( κάτι που δεν το λέει στην άσκηση  Γ4 ) τότε υπολογίζουμε οτι οι παρατηρήσεις απο 7-14 κιλά είναι 70  άρα πιθανότητα  70/160=7/16
και σαφώς αναφέρει το βιβλίο οτι χάνουμε έτσι πληροφορίες αλλά κερδίζουμς σε χρόνο

Εγω  το έκανα με ιστόγραμμα αθροιστικών συχνοτήτων και βρήκα 75 παρατηρήσεις,    άρα πιθανότητα 75/160
Ποιο το λάθπς στο σκεπτικό μου??

Το γεγονός ότι η άσκηση αναφέρει στην αρχή του Γ4 ερωτήματος ότι " κάθε άτομο έχει την ίδια πιθανότητα να επιλεγεί, .......", συνεπάγεται ότι οι παρατηρήσεις είναι ομοιόμορφα κατανεμημένες.

Αποσυνδεδεμένος dmath

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #38 στις: Μάιος 18, 2010, 09:35:17 μμ »
Το έχω ρωτήσει και σε άλλους συναδέλφους αλλά με έβγαλαν λάθος

Αν περιοριστώ σε μια παρατήρηση στην σελ  86 του βιβλίου  :  αν υποθέσουμε οτι οι παρατηρήσεις είναι ομοιόμορφα  κατανεμημένες ( κάτι που δεν το λέει στην άσκηση  Γ4 ) τότε υπολογίζουμε οτι οι παρατηρήσεις απο 7-14 κιλά είναι 70  άρα πιθανότητα  70/160=7/16
και σαφώς αναφέρει το βιβλίο οτι χάνουμε έτσι πληροφορίες αλλά κερδίζουμς σε χρόνο

Εγω  το έκανα με ιστόγραμμα αθροιστικών συχνοτήτων και βρήκα 75 παρατηρήσεις,    άρα πιθανότητα 75/160
Ποιο το λάθπς στο σκεπτικό μου??

Το γεγονός ότι η άσκηση αναφέρει στην αρχή του Γ4 ερωτήματος ότι " κάθε άτομο έχει την ίδια πιθανότητα να επιλεγεί, .......", συνεπάγεται ότι οι παρατηρήσεις είναι ομοιόμορφα κατανεμημένες.

Απο τη στιγμή που τα δεδομένα είναι ομαδοποιημένα οι παρατηρήσεις είναι ομοιόμορφα κατανεμημένες !
Το σύμπαν είναι άπειρο , η βλακεία των ανθρώπων είναι άπειρη ! Για το πρώτο δεν είμαι και τόσο σίγουρος !
                                              ''Αλμπερτ Αινστάιν''

Αποσυνδεδεμένος dmath

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #39 στις: Μάιος 18, 2010, 09:56:22 μμ »
Και μια απορία για δυνατούς μαθηματικούς!

Αν το δείγμα αποτελείται από 2 παρατηρήσεις επηρρεάζεται ή όχι από τις ακραίες τιμές η διάμεσος ;

Οπότε στο αντίστοιχο ερώτημα βάζουμε Σ ή Λ ;

Περιμένω απαντήσεις ...
Το σύμπαν είναι άπειρο , η βλακεία των ανθρώπων είναι άπειρη ! Για το πρώτο δεν είμαι και τόσο σίγουρος !
                                              ''Αλμπερτ Αινστάιν''

Αποσυνδεδεμένος domenica

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1170
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #40 στις: Μάιος 18, 2010, 10:05:12 μμ »
Και μια απορία για δυνατούς μαθηματικούς!

Αν το δείγμα αποτελείται από 2 παρατηρήσεις επηρρεάζεται ή όχι από τις ακραίες τιμές η διάμεσος ;

Οπότε στο αντίστοιχο ερώτημα βάζουμε Σ ή Λ ;

Περιμένω απαντήσεις ...

Νομίζω πως απάντησα παραπάνω.....για μένα είναι "παγίδα" ο τρόπος που διατυπώθηκε η πρόταση..
Αλλά τι να απαντήσει ο καλός μαθητής ;

Λάθος ,όταν το δείγμα αφορά τουλάχιστον 3 παρατηρήσεις ;
" ο κόσμος μόνο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει "
   Τάσος Λειβαδίτης

Αποσυνδεδεμένος dmath

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #41 στις: Μάιος 18, 2010, 10:29:41 μμ »
Και μια απορία για δυνατούς μαθηματικούς!

Αν το δείγμα αποτελείται από 2 παρατηρήσεις επηρρεάζεται ή όχι από τις ακραίες τιμές η διάμεσος ;

Οπότε στο αντίστοιχο ερώτημα βάζουμε Σ ή Λ ;

Περιμένω απαντήσεις ...

Νομίζω πως απάντησα παραπάνω.....για μένα είναι "παγίδα" ο τρόπος που διατυπώθηκε η πρόταση..
Αλλά τι να απαντήσει ο καλός μαθητής ;

Λάθος ,όταν το δείγμα αφορά τουλάχιστον 3 παρατηρήσεις ;

Προφανώς είναι λάθος το ερώτημα ...

Προχειρότητα να το πούμε ;
Το σύμπαν είναι άπειρο , η βλακεία των ανθρώπων είναι άπειρη ! Για το πρώτο δεν είμαι και τόσο σίγουρος !
                                              ''Αλμπερτ Αινστάιν''

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159788
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 537
Σύνολο: 548

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.