*

Ψηφοφορία

Πόσες ώρες κανετε ιδιαίτερο στα Αρχαία Α Γυμνασίου και με τίρυθμό προχωράτε; ! Ενότητα σε 1 μάθημα ή σε 2 μαθήματα;

ολόκληρη η ενότητα σε 1 μάθημα
0 (0%)
σπάω την ενότητα σε δύο μαθήματα
2 (100%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 2

Αποστολέας Θέμα: Αρχαία Ελληνικά Α Γυμνασίου - πρακτικές απορίες για ιδιαίτερα  (Αναγνώστηκε 666 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Petroula94

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Καλημέρα σε όλους, θα ήθελα μια διευκρίνηση από όσους συναδέλφους εχουν κάποια εμπειρία με ιδιαίτερα Αρχαίων Α γυμνασίου. Στα ιδιαίτερα πόσες ώρες χρειάζεστε κάθε εβδομάδα; Κάνετε μία φορά την εβδομάδα μάθημα ή δυο; Και τέλος, με τι ρυθμό προχωράτε; Διδάσκετε μια ολόκληρη ενότητα με κεέιμενο, ετυμολογικά, γραμματική και συντακτικό σε ένα μαθημα; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Dwrina

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1935
  • Τὴ γλῶσσα μοῦ ἔδωσαν ἑλληνική.
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α Γυμνασίου - πρακτικές απορίες για ιδιαίτερα
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 22, 2023, 11:12:52 μμ »

Καλημέρα σε όλους, θα ήθελα μια διευκρίνηση από όσους συναδέλφους εχουν κάποια εμπειρία με ιδιαίτερα Αρχαίων Α γυμνασίου. Στα ιδιαίτερα πόσες ώρες χρειάζεστε κάθε εβδομάδα; Κάνετε μία φορά την εβδομάδα μάθημα ή δυο;

Για τα Αρχαία της Α΄ Γυμνασίου (για τη γλώσσα, όχι και Οδύσσεια μαζί) χρειάζονται 1 - 2 ώρες την εβδομάδα ανάλογα με τον μαθητή. Αν ο μαθητής αντιλαμβάνεται εύκολα και διαβάζει και την ύλη κάθε μαθήματος, μία ώρα είναι αρκετή. Πέρυσι είχα μαθητή ο οποίος δεν διάβαζε τίποτα μόνος του, αλλά είχε πολύ καλή αντίληψη και έπιανε τα πάντα (ακόμη  και όλες τις περιπτώσεις του αναδιπλασιασμού) με την πρώτη. Του έκανα μιάμιση ώρα και ήταν υπέρ αρκετή· έκανα συνεχείς επαναλήψεις και μου έμενε και χρόνος. Πολλές φορές σε αυτή τη μιάμιση ώρα του απαντούσα και σε ερωτήσεις του σχολείου για την Οδύσσεια.  Τώρα, αν ο μαθητής ούτε διαβάζει ούτε αντιλαμβάνεται εύκολα, για να γίνει κάποια δουλειά, χρειάζονται δύο ώρες,  δύο φορές την εβδομάδα από μία ώρα (συνεχόμενο δίωρο τέτοιος μαθητής δεν το αντέχει).   

Και τέλος, με τι ρυθμό προχωράτε; Διδάσκετε μια ολόκληρη ενότητα με κεέιμενο, ετυμολογικά, γραμματική και συντακτικό σε ένα μαθημα;

Κάνω οπωσδήποτε ό,τι έχει ο μαθητής για το επόμενο μάθημα του σχολείου, συμπεριλαμβανομένων των ασκήσεων. Από εκεί και πέρα, σε όσο χρόνο μένει, πάλι αναλόγως με τον μαθητή· αν δεν έχει καταλάβει κάτι από τα προηγούμενα και έχει κενά, προσπαθώ να τα καλύψω, διαφορετικά προχωράω λίγο παρακάτω στη γραμματική ή σε κανένα κείμενο. 
Graecia capta ferum victorem cepit et artis intulit agresti Latio  (Hor. Ep.  2. 1.).

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 336
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 308
Σύνολο: 308

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 39 ερωτήματα.