*

Αποστολέας Θέμα: διδασκαλια μαθηματων Ε και ΣΤ δημοτικου  (Αναγνώστηκε 4092 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

rozy4

  • Επισκέπτης
διδασκαλια μαθηματων Ε και ΣΤ δημοτικου
« στις: Οκτώβριος 24, 2007, 10:13:14 πμ »
Εδω και καιρο αναρωτιεμαι για καποια μαθηματα του Δημοτικου, αν θα πρεπει να διδασκονται απο δασκαλους ή απο ειδικοτητες.
Εχω παιδι που πηγαιναι στην Δ Δημοτικου και η δασκάλα του δεν "αγαπαει" καθολου τα μαθηματικα. Πανω στο βιβλιο της, εχουν παρατηρησει τα παιδια, εχει σημειωμενες ολες τις λυσεις και καποιο παιδι θεσει ενα προβλημα δυσκολευται. Στην Ε δημοτικου ξεκινα και η φυσικη. Μηπως θα επρεπε μαθηματα οπως η φυσικη να διδασκονται απο τον αντιστοιχο κλαδο ΠΕ; Δεν θα ηταν ταυτοχρονα και μια ανακουφιση εφοσον πλεον ο πινκας διορισμου δασκαλων παρουσιαζει πλεον ελλειμμα;
Τι γνωμη εχετε εσεις;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: διδασκαλια μαθηματων Ε και ΣΤ δημοτικου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:28:49 »

Αποσυνδεδεμένος teacherakos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
  • Φύλο: Άντρας
  • Π.Ε. 70
    • Προφίλ
Απ: διδασκαλια μαθηματων Ε και ΣΤ δημοτικου
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 24, 2007, 04:03:15 μμ »
Διαφωνώ

τα μαθήματα του δημοτικού πρέπει να διδάσκονται από δασκάλους και μόνο

το να έχει μία δασκάλα λυμένες τις ασκήσεις δεν είναι κακό.

το κάνουν άλλωστε και πολύ καθηγητές στην δευτεροβάθμια.

και αν τώρα υπάρχει μια ευκολία στον διορισμό των δασκάλων δεν σημαίνει ότι αυτό θα συμβαίνει πάντα
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 24, 2007, 04:07:33 μμ από teacherakos »
Γηράσκω αεί διδάσκοντας

aeee

  • Επισκέπτης
Απ: διδασκαλια μαθηματων Ε και ΣΤ δημοτικου
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 24, 2007, 11:14:27 μμ »
Εδω και καιρο αναρωτιεμαι για καποια μαθηματα του Δημοτικου, αν θα πρεπει να διδασκονται απο δασκαλους ή απο ειδικοτητες.
Εχω παιδι που πηγαιναι στην Δ Δημοτικου και η δασκάλα του δεν "αγαπαει" καθολου τα μαθηματικα. Πανω στο βιβλιο της, εχουν παρατηρησει τα παιδια, εχει σημειωμενες ολες τις λυσεις και καποιο παιδι θεσει ενα προβλημα δυσκολευται. Στην Ε δημοτικου ξεκινα και η φυσικη. Μηπως θα επρεπε μαθηματα οπως η φυσικη να διδασκονται απο τον αντιστοιχο κλαδο ΠΕ; Δεν θα ηταν ταυτοχρονα και μια ανακουφιση εφοσον πλεον ο πινκας διορισμου δασκαλων παρουσιαζει πλεον ελλειμμα;
Τι γνωμη εχετε εσεις;
Συμφωνώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Απολύτως!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ας λάβουν γνώση οι φύλακες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! και να αλλάξει το σύστημα, Επιτέλους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

rozy4

  • Επισκέπτης
Απ: διδασκαλια μαθηματων Ε και ΣΤ δημοτικου
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 25, 2007, 04:00:07 μμ »
Διαφωνώ

τα μαθήματα του δημοτικού πρέπει να διδάσκονται από δασκάλους και μόνο

Γιατι;;;;;
πιστευεις δηλαδη οτι θα ηταν αντιπαιδαγωγικο; Ή ότι ειναι επιστημονικα αρκετα καταρτισμενοι οι δασκαλοι να διδαξουν π.χ φυσικη;
Με την ιδια λογικη και εικαστικα και μουσικη και γυμναστικη και ολιγα αγγλικα....
Θελω να πω μην το βλεπουμε συμφεροντολιγικα και μονο.  Πιστευω οτι θα ήταν ορθολογικοτερο και θα προετοιμαζε καλυτερα τους μαθητες των 2 τελευταιων ταξεων του δημοτικου η διδασκαλια καποιων μαθηματψν απο τις ειδικοτητες

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: διδασκαλια μαθηματων Ε και ΣΤ δημοτικου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:28:49 »

Αποσυνδεδεμένος Proteas

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Φύλο: Άντρας
  • Love is the drug!
    • Προφίλ
Απ: διδασκαλια μαθηματων Ε και ΣΤ δημοτικου
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 25, 2007, 04:06:23 μμ »

Θελω να πω μην το βλεπουμε συμφεροντολιγικα και μονο. 
Παράθεση


rozy4 , νομίζω ότι μόλις απάντησες στον εαυτό σου!

rozy4

  • Επισκέπτης
Απ: διδασκαλια μαθηματων Ε και ΣΤ δημοτικου
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 26, 2007, 01:14:06 πμ »

rozy4 , νομίζω ότι μόλις απάντησες στον εαυτό σου!
Συγγνωμη, ισως δεν έγινα κατανοητή. Αυτο που αναρωτιεμαι είναι το γιατι ΠΡΕΠΕΙ. Τι σημαινει πρεπει; Εκει αναφερομουν οταν εγραφα "συμφεροντολογικα".

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: διδασκαλια μαθηματων Ε και ΣΤ δημοτικου
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 27, 2007, 06:23:34 μμ »
Εχω παιδι που πηγαιναι στην Δ Δημοτικου και η δασκάλα του δεν "αγαπαει" καθολου τα μαθηματικα. Πανω στο βιβλιο της, εχουν παρατηρησει τα παιδια, εχει σημειωμενες ολες τις λυσεις και καποιο παιδι θεσει ενα προβλημα δυσκολευται.
Τι γνωμη εχετε εσεις;

Προφανώς η δασκάλα χρειάζεται επιμόρφωση.

Το θέμα που τίθεται είναι το καυτό θέμα της αξιολόγησης τους εκπαιδευτικού. Η συγκεκριμένη δασκάλα χρειάζεται να αποκτήσει μαθηματική παιδεία με συμπληρωματική επιμόρφωση.
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: διδασκαλια μαθηματων Ε και ΣΤ δημοτικου
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 28, 2007, 09:14:13 πμ »
Και να συμπληρώσω την παρατήρηση του mavoglou:
Μήπως θα έπρεπε να ξανασκεφτούμε και την αναδιοργάνωση και αναδόμηση των σπουδών στα Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης? Μήπως το εκπαιδευτικό σύστημα στην πρωτοβάθμια έχει προχωρήσει σε τέτοιο βαθμό που οι σπουδές στις πανεπιστημιακές σχολές δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις απαιτήσεις του?
Δεν έχουμε το ίδιο πρόγραμμα σπουδών στην πρωτοβάθμια με εκείνο που είχαμε τον περασμένο αιώνα.....
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: διδασκαλια μαθηματων Ε και ΣΤ δημοτικου
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 28, 2007, 10:47:56 πμ »
Η δικιά μου γνώμη είναι ότι οι ατομικές επιστημονικές ελλείψεις των εκπαιδευτικών είναι πολλές φορές θέμα προσωπικής ευθύνης.

Σήμερα υπάρχει πλήθος υλικού σε κάθε τομέα, ώστε να μπορούν οι εκπαιδευτικοί να καλύψουν τις όποιες επιστημονικές τους ανάγκες, ελλείψεις ή ανησυχίες.

Όταν ολοκλήρωσα τις σπουδές μου ήταν ακόμα η εποχή του MS-DOS και της TURBO-C. Αν είχα μείνει στις γνώσεις που είχα πάρει από τις σπουδές μου σήμερα δεν θα μπορούσα να σταθώ σε οποιοδήποτε σχολείο.
Παρόλαυτά γνωρίζω συναδέλφους που μένουν στις γνώσεις που πήραν από τις σπουδές τους.
 
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159599
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 460
Σύνολο: 477

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.