*

Αποστολέας Θέμα: μαθητής με αργό ρυθμό μάθησης  (Αναγνώστηκε 4883 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Lara

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
μαθητής με αργό ρυθμό μάθησης
« στις: Νοέμβριος 05, 2007, 11:57:08 μμ »
Θα ήθελα τη συμβουλή σας για μία μαθητρια μου. Εχει βάσεις αλλά αργεί να καταλάβει αυτό που λέεω. Της κάνω μάθημα μαζί με τη κολλητή της, η οποία είναι πανέξυπνη και τρέχει-δεν είναι καλή μαθήτρια αλλά έχει αντίληψη κια θέλει και να τραβάει την προσοχή μου σε βάρος της άλλης (της πιο "αργής").
 Το θέμα είναι ότι στα διαγωνίσματα στο σχολειο αργεί τόσο πολύ που ενω ξέρει την άσκηση δεν προλαβαίνει. Γράφει  τα μισά.Τι εξάσκηση μπορώ να κάνω για να τη βοηθήσω να λύσει το πρόβλημα αυτό και να είναι εντός ορίων χρονικών? :-\ ???
Επίσης πως μπορώ να προσαρμόσω την πιο έξυπνη αλλά με κενά μαθήτρια στην πιο αργή αλλά με κάποιο επίπεδο μαθήτρια(η μαμα της είναι δασκάλα), ώστε να υπάρχει ένα γονιμο αποτέλεσμα και για τις δύο? :-X
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 06, 2007, 12:01:06 πμ από Lara »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: μαθητής με αργό ρυθμό μάθησης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:09:48 »

Αποσυνδεδεμένος elytron

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 197
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 - Η εκπαίδευση είναι μεγάλο σχολείο
    • Προφίλ
Απ: μαθητής με αργό ρυθμό μάθησης
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 06, 2007, 01:45:34 πμ »
Έχεις μια μαθήτρια με αργή αντίληψη αλλά με "βάσεις" (αυτό προκύπτει από το επάγγελμα της μητέρας; Το ότι η μαμά της είναι δασκάλα δεν πάει να πει ότι το παιδί έχει οπωσδήποτε και ισχυρό γνωστικό και μεθοδολογικό υπόβαθρο. Διακρίνω μια μεροληψία υπέρ της "αργής" μαθήτριας.) και μια μαθήτρια με γρήγορη αντίληψη αλλά χωρίς "βάσεις" (που προφανώς η μαμά της δεν είναι δασκάλα). Το δεύτερο παιδί απαντάει σίγουρα πιο γρήγορα σε ασκήσεις , αφού καταλαβαίνει ευκολότερα, κι εσύ το ερμηνεύεις αυτό ως προσπάθεια να τραβήξει την προσοχή. Αυτό που θέλεις να κάνεις είναι να "φρενάρεις" το έξυπνο παιδί για να πηγαίνει στους αργούς ρυθμούς του βραδύνοου. Σκέψου όμως: το ένα παιδί ξέρει πράγματα αλλά χρειάζεται ιδιαίτερη επιμονή και χρόνο για να καταλάβει, ενώ το άλλο είνα σπίρτο αλλά χρειάζεται ενίσχυση στο γνωστικό υπόβαθρο. Άρα: άλλα πράγματα χρειάζεται το ένα παιδί κι άλλα το άλλο.
Η πρώτη σου δουλειά, αν θέλεις να έχεις "γόνιμο" αποτέλεσμα και να είσαι σωστή επαγγελματίας, είναι να χωρίσεις τα παιδιά στο ιδιαίτερο. Αλλιώς, πάντα κάποιο θα αδικείς: το έξυπνο αν επαναλαμβάνεις τα ίδια και τα ίδια για να καταλάβει το αργό, και το αργό αν πηγαίνεις με τους ρυθμούς του έξυπνου.

Gauss

  • Επισκέπτης
Απ: μαθητής με αργό ρυθμό μάθησης
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 06, 2007, 05:45:43 πμ »
Μετά από σχεδόν 15 χρόνια ιδιαίτερα, φροντιστήρια, και διδασκαλία σε δημόσια γυμνάσια και λύκεια Ελλάδας και Αμερικής, δεν θα μπορούσα να απαντήσω καλύτερα στο ερώτημά σου από τη συνάδελφο "elytron".
Άκουσέ την...

Αποσυνδεδεμένος Lara

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: μαθητής με αργό ρυθμό μάθησης
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 06, 2007, 11:24:38 πμ »
Εχετε δίκιο. Η ερώτησή μου έπρεπε να διατυπωθεί διαφορετικά: θέλω να βοηθήσω και τις δύο [πάνε β λυκείου] ] αλλά ανάλογα με τις ανάγκες της καθε μιας. Από τηνάλλη πιστεύω ότι η μία μπορεί να συμπληρώσει την άλλη και να αλληλοβοηθούν (τι ομασοσυνεργατική μας πιπιλίζουν από ΑΣΕΠ?).
Οταν εννοώ ότι η πιο έξυπνη θέλει να τραβάει την προσοχή μου εννοώ ότι θέλει να της λέμε πόσο όμορφη είναι, τι ωραία ρούχα φοράει, συνέχεια μου γράφει μηνύματα στο τετράδιό΄, όπως π.χ. τα γενέθλια της πριγκίπισσας μαρίας είναι τότε μην το ξεχάσεις να πάρεις τηλέφωνο. Επίσης, σαμποτάρει λίγο την πιο αργή, της παίρνει τη σειρά όταν είναι να μιλήσει.
Εχει ανάγκη πολύ από επιβεβαίωση και θαυμασμό. Τραγουδάει όμορφα και είναι στη χορωδία του σχολείου οπότε καταλαβαίνετε...Είναι πιο εγωκεντρική. γενικά και πιο "καπάτσα", ας μου επιτραπεί ο όρος.  Ο προβληματισμός μου είναι και για τις δύο. Απλά επειδή και ο αδελφός μου αργούσε πλύ θα ήθελα να μάθω αν υπάρχουν τεχνικές για να τα πηγαίνει καλύτερα με το χρόνο
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 07, 2007, 09:28:23 πμ από Lara »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: μαθητής με αργό ρυθμό μάθησης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:09:48 »

Gauss

  • Επισκέπτης
Απ: μαθητής με αργό ρυθμό μάθησης
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 07, 2007, 12:37:40 πμ »
Δεν μας είπες για τι ηλικίες μαθητριών μιλάς.
Πάντως, η κατάσταση που περιγράφεις, είναι λίγο δύσκολη. Προσωπικά έχω διδάξει μαθητές, φίλους μεταξύ τους, που είχαν διαφορά αντίληψης, και δυστυχώς, πάντα ο πιο αργός έβγαινε χαμένος. Θα δεις ότι δεν μπορείς να τρενάρεις τη διδασκαλία σου για το καλό της αργής μαθήτριας, ενώ σου είναι πολύ ευκολότερο (και ηθικά) να πηγαίνεις με το ρυθμό της γρηγορότερης. Το ιδανικό είναι να τις χωρίσεις, αλλά συνήθως αυτό δεν είναι εφικτό, για πολλούς λόγους.
Πιστεύω επίσης, ότι η σχέση μεταξύ τους (ως φίλες), θα πάψει να είναι τόσο καλή μετά από κάποιο διάστημα...

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: μαθητής με αργό ρυθμό μάθησης
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 07, 2007, 01:00:01 πμ »
Πρακτικά είναι όντως δύσκολο να εναρμονίσεις μεταξύ τους δυό τέτοιους μαθητές. Μου έχει τύχει κι εμένα..Είχα μαζί μαθητή ο οποίος ήταν πολύ αργός και μαθήτρια που είχε αστραφτερό μυαλό αλλά κα8όλου υπομονή.. Κάποιες φορές όταν το αγόρι δε μπορούσε με την πρώτη να καταλάβει κάτι, έβαζα το κορίτσι να του το εξηγήσει κι εγώ συμπλήρωνα ή διόρθωνα.. Το έκανα μεταξύ αστείου και σοβαρού για να μη νιώσει άσχημα το αγόρι.. Πολλές φορές η διαδικασία αυτή άρεσε και στους δύο. Άλλοτε όταν για μια συγκεριμένη ερώτηση ήθελα να δώσω χρόνο στο αγόρι, προειδοποιούσα το κορίτσι, αν βρει την απάντηση, απλά να την γράψει χωρίς να μιλήσει.Δεν ξέρω αν οι τακτικές αυτές είναι σωστές , μπορεί και όχι.. αλλα δε γινόταν αλλιώς ,έπρεπε τον χρόνο που τους διέθετα να τους τον "μοιράζω" εξίσου, όσο αυτό ήταν εφικτό.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος Lara

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: μαθητής με αργό ρυθμό μάθησης
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 07, 2007, 09:30:26 πμ »
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο και τις απαντήσεις σας. Θα κάνω ό,τι καλύτερο μορώ... ;)

Αποσυνδεδεμένος Lara

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: μαθητής με αργό ρυθμό μάθησης
« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 07, 2007, 09:31:01 πμ »
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο και τις απαντήσεις σας. Θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ... ;)

Gauss

  • Επισκέπτης
Απ: μαθητής με αργό ρυθμό μάθησης
« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 12, 2007, 10:31:55 μμ »
Κάποιες φορές όταν το αγόρι δε μπορούσε με την πρώτη να καταλάβει κάτι, έβαζα το κορίτσι να του το εξηγήσει κι εγώ συμπλήρωνα ή διόρθωνα.. Το έκανα μεταξύ αστείου και σοβαρού για να μη νιώσει άσχημα το αγόρι.. Πολλές φορές η διαδικασία αυτή άρεσε και στους δύο.
Αυτή τη στιγμή διδάσκω στις ΗΠΑ. Αυτή η τακτική που περιγράφεις παραπάνω είναι πολύ συνηθισμένη εδώ, μέσα στις κανονικές τάξεις, και οι μαθητές πράγματι δεν νιώθουν άσχημα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 555
Σύνολο: 556

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.