*

Αποστολέας Θέμα: Τμήμα ένταξης στη Β/μια  (Αναγνώστηκε 135754 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #210 στις: Ιούνιος 20, 2017, 05:42:16 μμ »
Θέλω να ρωτήσω το εξής. Όπως μας ενημέρωσε και η διευθύντρια, τα θέματα πρέπει να είναι κοινά για τους μαθητές που παρακολουθούν στο κανονικό τμήμα και στους μαθητές που παρακολουθούν το τμήμα ένταξης. Δεν ξέρω αυτό στην πράξη κατά πόσο αποδίδει.
Εμείς όταν καθίσαμε να βγάλουμε θέματα για τις εξετάσεις, η συνάδελφος στο τμήμα ένταξης δεν είχε προλάβει να
κάνει ένα ολόκληρο κεφάλαιο επικαλούμενη τους πολύ αργούς ρυθμούς του μαθήματος. Έτσι το αφαιρέσαμε ενώ εμείς το είχαμε κάνει και είχαμε δώσει και μεγάλη έμφαση μάλιστα σε αυτό.
Δεν είχε κάνει και πολλές επιμέρους παραγράφους άλλων κεφαλαίων επικαλούμενη τον ίδιο λόγο.
Όσον αφορά το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων, όταν εμείς προτείναμε κάποια θέματα, είπε ότι οι μαθητές στο τμήμα της είναι αδύνατον να ανταπεξέλθουν και θα πρέπει να βάλουμε πολύ πολύ απλά προκειμένου να είναι στο επίπεδο αυτών που διδάχθηκαν.

Έτσι, οι εξετάσεις μας ακολούθησαν τον ρυθμό των μαθητών του τμήματος ένταξης προς μεγάλη μας δυσαρέσκεια...
Θέσαμε το θέμα στην διευθύντρια, αλλά ήταν ανένδοτη γιατί σύμφωνα με τον νόμο έπρεπε να μπουν κοινά θέματα. Και στις Πανελλήνιες κοινά είναι μας είπε. Δίκιο έχει βέβαια. Αλλά στην πράξη αποδεικνύεται ότι δεν μπορούν τα θέματα στις ενδοσχολικές να είναι κοινά...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:58:31 »

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #211 στις: Ιούνιος 20, 2017, 10:03:37 μμ »
"Κοινά θέματα και οικείος καθηγητής" είναι ο καθηγητής της "κανονικής" τάξης : Αυτό λέει ο Νόμος.
Προτείνεις αλλαγή του Νόμου;

Εννοούνται αυτές οι "δυσαρμονίες" εκ των ενόντων.

Η "αξιολόγηση" ενός μαθητή (και που παρακολουθεί το ΤΕ) ΔΕΝ είναι ΜΟΝΟ τα θέματα εξετάσεων:
Είναι και ο όλος τρόπος,
όπως και ο τρόπος βαθμολόγησης (του κάθε μαθητή) απ'τον οικείο καθηγητή:
ΟΚ: Έτσι (νομίζουμε) ότι είναι.."Έγραψε 12.Πήρε 12"....Σκέψου το.

Είναι κάτι που δεν "καταλαβαίνεις" σε όλα αυτά;

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #212 στις: Ιούνιος 20, 2017, 11:18:36 μμ »
Όταν υπάρχει δυσαρμονία, τεράστια δυσαρμονία, του κανονικού τμήματος με το τμήμα ένταξης, όταν ο καθηγητής στο τμήμα ένταξης δίδαξε τη μισή ύλη από αυτή που διδάχθηκε το κανονικό τμήμα, όταν στο τμήμα ένταξης διδάχθηκαν μόνο ερωτήσεις κατανόησης και σωστού λάθους γιατί το τμήμα μέχρι εκεί έφτανε, γιατί θα πρέπει ολόκληρη η τάξη να εξεταστεί με βάση το επίπεδο του τμήματος ένταξης;
Όταν έρχεται ο καθηγητής ένταξης και λέει "παιδιά στο τέλος θα βάλουμε μόνο σωστό λάθος και πολύ απλές ασκήσεις που η λύση τους θα έιναι το πολύ μισή γραμμή, γιατί εγώ αυτές δίδαξα μέσα στη χρονιά, γιατί μέχρι εκεί έφτανε το επίπεδο των 3 μαθητών στο τμήμα ένταξης που είχα" γιατί θα πρέπει οι υπόλοιποι 100 μαθητές της τάξης να ακολουθήσουν αυτόν τον ρυθμό;

Έναν προβληματισμό έθεσα, Ναι φυσικά προτείνω αλλαγή του νόμου. Επειδή υπάρχει ένας νόμος, δεν σημαίνει ότι απαγορεύεται να του ασκούμε κριτική και να θέτουμε ερωτήματα κατά πόσο στην πράξη αυτός ο νόμος είναι σωστός. Οι νόμοι είναι για να αλλάζουν όταν αποδεικνύονται ότι δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3630
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #213 στις: Ιούνιος 20, 2017, 11:40:14 μμ »
Απο την αλλη, ο νομος πουθενα δεν λεει οτι ο καθηγητης του ΤΕ διδασκει ενα μαθημα αποκλειστικα (πχ αρχαια ή μαθηματικα).
Επειδη ειχαμε αυτο το θεμα φετος, ο συμβουλος ειπε οτι ο καθηγητης του ΤΡ βοηθα τα παιδια και δεν αναλαμβανει αποκλειστικα τη διδασκαλια ενος μαθηματος, ετσι δεν υπαρχρι το φαινομενο τα παιδια να διδασκονται διαφορετικα.
Επισης, τα θεματα ειναι κοινα αλλα διαβαθμισμενα ως προς τη δυσκολια. Ο μαθητης του ΤΕ δεν αξιολογειται αποκλειστικα με βαση το τι εγραψε, αλλα με βαση την εικονα του ολη τη χρονια.

Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:58:31 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #214 στις: Ιούνιος 21, 2017, 03:54:20 μμ »
Απο την αλλη, ο νομος πουθενα δεν λεει οτι ο καθηγητης του ΤΕ διδασκει ενα μαθημα αποκλειστικα (πχ αρχαια ή μαθηματικα).
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς... Την ώρα των Μαθηματικών, τα παιδιά που ανήκουν στο τμήμα ένταξης φεύγουν από την τάξη και κάνουν μαθηματικά με άλλον καθηγητή, τον Μαθηματικό Ειδικής Αγωγής. Αυτός διδάσκει αποκλειστικά.

Ο μαθητης του ΤΕ δεν αξιολογειται αποκλειστικα με βαση το τι εγραψε, αλλα με βαση την εικονα του ολη τη χρονια.
Όχι, μπαίνει και σε αυτόν βαθμός Α τετραμήνου, βαθμός Β τετραμήνου, βαθμός Γραπτών, όπως και για όλους τους μαθητές. ΣΤο βαθμό γραπτών, βάζεις τον βαθμό στις γραπτές εξετάσεις. Δεν συνυπολογίζεις την προφορική επίδοση του τετραμήνου

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3630
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #215 στις: Ιούνιος 21, 2017, 06:19:31 μμ »
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς... Την ώρα των Μαθηματικών, τα παιδιά που ανήκουν στο τμήμα ένταξης φεύγουν από την τάξη και κάνουν μαθηματικά με άλλον καθηγητή, τον Μαθηματικό Ειδικής Αγωγής. Αυτός διδάσκει αποκλειστικά.



Όχι, μπαίνει και σε αυτόν βαθμός Α τετραμήνου, βαθμός Β τετραμήνου, βαθμός Γραπτών, όπως και για όλους τους μαθητές. ΣΤο βαθμό γραπτών, βάζεις τον βαθμό στις γραπτές εξετάσεις. Δεν συνυπολογίζεις την προφορική επίδοση του τετραμήνου


Συμφωνα με τον συμβουλο μας, ο καθηγητης του τε δεν διδασκει άοκλειστικα. Επισης, δεν παιρνει τον μαθητη αποκλειστικα απο το μαθημα των μαθηματικων. Δεν κανει δηλαδη ξεχωριστη διδασκαλια παραλληλα με το μαθημα.
Επισης, παλι συμφωνα με τον συμβουλι, εννοειται πως μπαινει στα τετραμηνα βαθμος, οπως και μπαινει και βαθμος εξετασεων. Αλλα αυτος ο βαθμος, των εξετασεων, δεν ειναι ακριβως ο βαθμος του γραπτου, οπως στους υπολοιπους, αλλα περιλαμβανει και την προσπαθεια τπυ μαθητη.
Πώς γινεται αυτο; Δεν ξερω. Υποθετω με πολυ καλη συνεργασια μεταξυ των 2 καθηγητων.

Παντως σιγουρα στο ΤΕ δεν κανει αλλα πραγματα απο αυτα που γινονται στην ταξη. Στο ΤΕ καλυπτονται κενα και αντιμετωπιζονται δυσκολιες στην ιδια υλη
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #216 στις: Ιούνιος 22, 2017, 03:18:10 πμ »
Θέλω να ρωτήσω το εξής. Όπως μας ενημέρωσε και η διευθύντρια, τα θέματα πρέπει να είναι κοινά για τους μαθητές που παρακολουθούν στο κανονικό τμήμα και στους μαθητές που παρακολουθούν το τμήμα ένταξης. Δεν ξέρω αυτό στην πράξη κατά πόσο αποδίδει.
Εμείς όταν καθίσαμε να βγάλουμε θέματα για τις εξετάσεις, η συνάδελφος στο τμήμα ένταξης δεν είχε προλάβει να
κάνει ένα ολόκληρο κεφάλαιο επικαλούμενη τους πολύ αργούς ρυθμούς του μαθήματος. Έτσι το αφαιρέσαμε ενώ εμείς το είχαμε κάνει και είχαμε δώσει και μεγάλη έμφαση μάλιστα σε αυτό.
Δεν είχε κάνει και πολλές επιμέρους παραγράφους άλλων κεφαλαίων επικαλούμενη τον ίδιο λόγο.
Όσον αφορά το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων, όταν εμείς προτείναμε κάποια θέματα, είπε ότι οι μαθητές στο τμήμα της είναι αδύνατον να ανταπεξέλθουν και θα πρέπει να βάλουμε πολύ πολύ απλά προκειμένου να είναι στο επίπεδο αυτών που διδάχθηκαν.

Έτσι, οι εξετάσεις μας ακολούθησαν τον ρυθμό των μαθητών του τμήματος ένταξης προς μεγάλη μας δυσαρέσκεια...
Θέσαμε το θέμα στην διευθύντρια, αλλά ήταν ανένδοτη γιατί σύμφωνα με τον νόμο έπρεπε να μπουν κοινά θέματα. Και στις Πανελλήνιες κοινά είναι μας είπε. Δίκιο έχει βέβαια. Αλλά στην πράξη αποδεικνύεται ότι δεν μπορούν τα θέματα στις ενδοσχολικές να είναι κοινά...

το ότι πρέπει να είναι κοινά είναι το μόνο σίγουρο και απόλυτα σωστό
Μαθηματικός είσαι ή πληροφορικός γιατί μπερδεύτηκα

"Κοινά θέματα και οικείος καθηγητής" είναι ο καθηγητής της "κανονικής" τάξης : Αυτό λέει ο Νόμος.
Προτείνεις αλλαγή του Νόμου;


όχι, ο οικείος καθηγητής του μαθητή του ΤΕ είναι και ο γενικής και ο ειδικής

Απο την αλλη, ο νομος πουθενα δεν λεει οτι ο καθηγητης του ΤΕ διδασκει ενα μαθημα αποκλειστικα (πχ αρχαια ή μαθηματικα).
Επειδη ειχαμε αυτο το θεμα φετος, ο συμβουλος ειπε οτι ο καθηγητης του ΤΡ βοηθα τα παιδια και δεν αναλαμβανει αποκλειστικα τη διδασκαλια ενος μαθηματος, ετσι δεν υπαρχρι το φαινομενο τα παιδια να διδασκονται διαφορετικα.
Επισης, τα θεματα ειναι κοινα αλλα διαβαθμισμενα ως προς τη δυσκολια. Ο μαθητης του ΤΕ δεν αξιολογειται αποκλειστικα με βαση το τι εγραψε, αλλα με βαση την εικονα του ολη τη χρονια.

προφανώς ο σύμβουλος είναι της πρωτοβάθμιας και καλό είναι να κρατάει τις ιδέες του για την πρωτοβάθμια αφού δεν έχει καμία σχέση με την β/θμια τους μαθητές/εκπαιδευτικούς/αντικείμενα, τα περί κυλιόμενων προγραμμάτων μπορεί να τα εφαρμόσει στην α/θμια και σε μικρές τάξεις μέχρι τα παιδιά να αποκτήσουν στρατηγικές μετά αν συνεχιστεί αυτό τα παιδιά μένουν γνωστικά πίσω. Στην Β/θμια οι στρατηγικές πρέπει μαθαίνονται μέσα στο γνωστικό αντικείμενο (αν υποθέσουμε ότι οι συνάδελφοι της α/θμιας δεν έχουν πετύχει τόσα χρόνια στο δημοτικό αυτό τον στόχο). Καλό είναι γενικά εσείς της α/θμιας να μιλάτε με συναδέλφους της Β/θμιας όταν πάτε θεσμικά να εκφέρεται άποψη για έναν χώρο που δεν γνωρίζεται και να μην κρύβεστε πίσω από ταμπέλες "Σύμβουλος" "ΚΕΔΔΥ" δεν μπορούν αυτά να καλύψουν το ότι είστε εκτός χώρου (Β/θμια). Τα ίδια ισχύουν και από την ανάποδη φυσικά.


Συμφωνα με τον συμβουλο μας, ο καθηγητης του τε δεν διδασκει άοκλειστικα. Επισης, δεν παιρνει τον μαθητη αποκλειστικα απο το μαθημα των μαθηματικων. Δεν κανει δηλαδη ξεχωριστη διδασκαλια παραλληλα με το μαθημα.
Επισης, παλι συμφωνα με τον συμβουλι, εννοειται πως μπαινει στα τετραμηνα βαθμος, οπως και μπαινει και βαθμος εξετασεων. Αλλα αυτος ο βαθμος, των εξετασεων, δεν ειναι ακριβως ο βαθμος του γραπτου, οπως στους υπολοιπους, αλλα περιλαμβανει και την προσπαθεια τπυ μαθητη.
Πώς γινεται αυτο; Δεν ξερω. Υποθετω με πολυ καλη συνεργασια μεταξυ των 2 καθηγητων.

τι κρίμα να μην τον έχουμε αυτό τον σύμβουλο και εμείς, θα έπεφτε το γέλιο του αιώνα,
αφού καταλαβαίνεις και εσύ ότι ο άνθρωπος αεροβατεί τι κάθεσαι και αναπαράγεις τις μπούρδες του

κάτσε καλέ μου σύμβουλε στην α/θμια που σπούδασες και άσε την βθμια αφού δεν έχεις ιδέα
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 22, 2017, 03:35:39 πμ από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3630
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #217 στις: Ιούνιος 22, 2017, 11:41:36 πμ »
Ας πουμε, χαριν οικονομιας, οτι συμφωνω μαζι σου.

Οταν, ονως, ο συμβουλιος εα (αυτος ο "αχρηστος", οπως υπονοεις) αυτα που λεει προφορικα τα δινει και γραπτα και οταν οι συμβουλοι γενικης αγωγης συμφωνουν μαζι του κσι δινουν τις ιδιες οδηγιες και, ακομα περισσοτερο, οταν αυτα που λεει εφαρμοζονται και πετυχαινουν, τοτε μαλλον δεν ειναι λαθος και βασικα δεν ειναι ανεφαρμοστα
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #218 στις: Ιούνιος 22, 2017, 03:42:02 μμ »


Ας πουμε, χαριν οικονομιας, οτι συμφωνω μαζι σου.

Οταν, ονως, ο συμβουλιος εα (αυτος ο "αχρηστος", οπως υπονοεις) αυτα που λεει προφορικα τα δινει και γραπτα και οταν οι συμβουλοι γενικης αγωγης συμφωνουν μαζι του κσι δινουν τις ιδιες οδηγιες και, ακομα περισσοτερο, οταν αυτα που λεει εφαρμοζονται και πετυχαινουν, τοτε μαλλον δεν ειναι λαθος και βασικα δεν ειναι ανεφαρμοστα

Μωρέ εμένα με νοιάζει εσύ που παρόλο που είσαι από την αθμια μπορείς και αντιλαμβάνεσαι το "ηλίθιο" της κατάστασης. Από εκεί και πέρα το ότι ένας σύμβουλος γράφει μπούρδες που δεν βασίζονται πουθενά και έρχονται σε αντίθεση με την νομοθεσία (δες την μπούρδα που είπε για τις εξετάσεις)  δεν σημαίνει ότι νομιμοποιούνται. Σοβαροί συνάδελφοι θα τον γράψουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους ως είθισται όταν έχουμε "ανόητους" που μπαίνουν σε ξένα χωράφια. Όσο για τους άλλους συμβούλους που λες, αμφιβάλλω να έδωσαν κάτι γραπτό, άντε να κάνουν την πάπια και να πετάνε την ευθύνη στον παντογνώστη αθμιο σύμβουλο. Λυπάμαι μόνο τους συναδέλφους που είναι στον χώρο του και είναι στην αρχή της καριέρας τους.


Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3630
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #219 στις: Ιούνιος 22, 2017, 04:32:26 μμ »

Μωρέ εμένα με νοιάζει εσύ που παρόλο που είσαι από την αθμια μπορείς και αντιλαμβάνεσαι το "ηλίθιο" της κατάστασης. Από εκεί και πέρα το ότι ένας σύμβουλος γράφει μπούρδες που δεν βασίζονται πουθενά και έρχονται σε αντίθεση με την νομοθεσία (δες την μπούρδα που είπε για τις εξετάσεις)  δεν σημαίνει ότι νομιμοποιούνται. Σοβαροί συνάδελφοι θα τον γράψουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους ως είθισται όταν έχουμε "ανόητους" που μπαίνουν σε ξένα χωράφια. Όσο για τους άλλους συμβούλους που λες, αμφιβάλλω να έδωσαν κάτι γραπτό, άντε να κάνουν την πάπια και να πετάνε την ευθύνη στον παντογνώστη αθμιο σύμβουλο. Λυπάμαι μόνο τους συναδέλφους που είναι στον χώρο του και είναι στην αρχή της καριέρας τους.


Δεν ειπα οτι συμφωνω μαζι σου. Ειπα οτι το κανω χαριν οικονομιας! Δεν εχω ουτε το χρονο ουτε τη διαθεση βα σπυ αλλαξω τον τροπο που σκεφτεσαι!

Οσο για τους συμβουλους, που επιμενεις να τους ακυρωνεις, τα εδωσαν ΟΛΑ γραπτα σε δηγιες τους για τις εξετασεις.

Σε ενημερωτικες ημεροδες που εγιναν καθ' ολη τη διαρκεια της χρονιας, εγινε κατανοητος ο τροπος λειτουργιας του τε ετσι οποως συντομα τον περιεγραψα. Τα τε λειτοργησαν συμπληρωματικα προς την γενικη ταξη, οι βαθμοι μπηκαν σε συνεργασια, οπως και τα θεματα και δεν υπηρξε κανενα αποκυτως προβλημα.
Βεβαια ολοι οι συναδελφοι την δευτεροβαθμιας ειχαν διαθεση συνεργασιας και δεν γκρινιαζαν. Αν υπηρχε γκρινια σαφως θα υπηρχαν και τα προβληματα που οαρουσιαζεις
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #220 στις: Ιούνιος 22, 2017, 09:57:27 μμ »

Δεν ειπα οτι συμφωνω μαζι σου. Ειπα οτι το κανω χαριν οικονομιας! Δεν εχω ουτε το χρονο ουτε τη διαθεση βα σπυ αλλαξω τον τροπο που σκεφτεσαι!

Οσο για τους συμβουλους, που επιμενεις να τους ακυρωνεις, τα εδωσαν ΟΛΑ γραπτα σε δηγιες τους για τις εξετασεις.

Σε ενημερωτικες ημεροδες που εγιναν καθ' ολη τη διαρκεια της χρονιας, εγινε κατανοητος ο τροπος λειτουργιας του τε ετσι οποως συντομα τον περιεγραψα. Τα τε λειτοργησαν συμπληρωματικα προς την γενικη ταξη, οι βαθμοι μπηκαν σε συνεργασια, οπως και τα θεματα και δεν υπηρξε κανενα αποκυτως προβλημα.
Βεβαια ολοι οι συναδελφοι την δευτεροβαθμιας ειχαν διαθεση συνεργασιας και δεν γκρινιαζαν. Αν υπηρχε γκρινια σαφως θα υπηρχαν και τα προβληματα που οαρουσιαζεις

για χάριν οικονομίας δεν σχολιάζω γιατί δεν έχω ως στόχο να σε πείσω για κάτι που είναι εκτός του αντικείμενου σου, παρόλα αυτά οφείλω να ρωτήσω με βάση τα όσα έγραψες παραπάνω.  Έδωσαν δηλαδή, γραπτώς, οδηγία στους καθηγητές ότι θα βαθμολογήσουν στις εξετάσεις με βάση και την προσπάθεια του μαθητή;
Αν όντως υπάρχει γραπτώς το παραπάνω και επομένως είναι δημόσιο έγγραφο μπορείς να μας δώσεις έναν σύνδεσμο να το δούμε;

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3630
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #221 στις: Ιούνιος 22, 2017, 10:48:36 μμ »
για χάριν οικονομίας δεν σχολιάζω γιατί δεν έχω ως στόχο να σε πείσω για κάτι που είναι εκτός του αντικείμενου σου, παρόλα αυτά οφείλω να ρωτήσω με βάση τα όσα έγραψες παραπάνω.  Έδωσαν δηλαδή, γραπτώς, οδηγία στους καθηγητές ότι θα βαθμολογήσουν στις εξετάσεις με βάση και την προσπάθεια του μαθητή;
Αν όντως υπάρχει γραπτώς το παραπάνω και επομένως είναι δημόσιο έγγραφο μπορείς να μας δώσεις έναν σύνδεσμο να το δούμε;

Θα το ψαξω οταν γυρισω στο γραφειο.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #222 στις: Ιούνιος 23, 2017, 12:51:53 πμ »


όχι, ο οικείος καθηγητής του μαθητή του ΤΕ είναι και ο γενικής και ο ειδικής



Σε σχέση με το παραπάνω, απλά να πω ότι οικείος διευθυντής των μαθητών είναι ΟΛΟΙ οι συνάδελφοι του κάθε σχολείου: Χα χα!!
"Ερμηνείες" πολλές για το τι εννοεί ο Νόμος για το ....ος καθηγητής, φαίνεται να υπάρχουν..... :o

Να θυμίσω παλιότερο κείμενό μου:

1) Η πλειοψηφία των μαθητών του Τ.Ε. "εξετάζονται για γραπτό βαθμό" στη Β'/θμια προφορικά:

Αυτό σε σχέση με το "γραπτό" βαθμό τους:

http://www.pde.gr/index.php?topic=25927.msg565150#msg565150

Κατ'αρχην ..........


Τρόπος εξέτασης δυσλεξικών μαθητών/τριών
ΥΠ.Ε.Π.Θ. Γ2/1846 της 17-5-2000
Με αφορμή ερωτήματα που υποβάλλονται στο ΥΠΕΠΘ από διάφορες Υπηρεσίες και ενδιαφερόμενους γονείς και σύμφωνα με την Πράξη 8/00 του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, σχετικά με τον τρόπο εξέτασης των δυσλεξικών μαθητών/τριών, σας
γνωρίζουμε τα εξής:
1. Η δυσλεξία, γνωστή τα τελευταία χρόνια ως «ειδική μαθησιακή δυσκολία στη γραφή και στην ανάγνωση», είναι μια ειδική μαθησιακή δυσκολία, η οποία συνίσταται στην αδυναμία των μαθητών/τριών να αποκτήσουν τις γλωσσικές δεξιότητες που σχετίζονται με την ανάγνωση, τη γραφή και την ορθογραφία. Η λειτουργική αυτή αδυναμία εκδηλώνεται, αν και υπάρχει συνήθως επαρκής νοητική ικανότητα, ομαλή συναισθηματική ανάπτυξη, κατάλληλη διδασκαλία και πλούσιο σε ερεθίσματα περιβάλλον. Θεωρείται επίσης ως μια ατέλεια στην επεξεργασία της πληροφορίας.
Τα κύρια συμπτώματα της μαθησιακής αυτής δυσκολίας είναι η αργή και με πολλά λάθη ανάγνωση, η δυσανάγνωστη γραφή και η υπερβολική και ασταθής ανορθογραφία καθώς και η δυσκολία απόδοσης με συνεχή λόγο του περιεχομένου ενός κειμένου, ενώ ο προφορικός λόγος δεν επηρεάζεται αρνητικά από αυτήν. Ο δυσλεξικός μαθητής/τρια κουράζεται εύκολα από το διάβασμα και πολύ συχνά
παρουσιάζει διάσπαση προσοχής.
Από διάφορες έρευνες γνωρίζουμε πως η δυσλεξία συναντάται συχνότερα στα αγόρια από ό,τι στα κορίτσια και σε αναλογία 4 προς 1. Εμφανίζεται με τον ερχομό του παιδιού στο σχολείο και αντιμετωπίζεται σε μεγάλο βαθμό από τη στιγμή που διαγνωστεί και παρασχεθεί στο παιδί η κατάλληλη διδακτική βοήθεια κυρίως από
τις πρώτες τάξεις του δημοτικού.
2. Οι εκπαιδευτικοί επιβάλλεται να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να αποφεύγουν να χαρακτηρίζουν τον μαθητή/τρια ως δυσλεξικό, γιατί η διάγνωση της δυσλεξίας είναι έργο ειδικών και δεν είναι εύκολη διαδικασία. Οφείλουν όμως, αν παρατηρούν κάποιες ιδιαίτερες δυσκολίες του μαθητή/τριας, να παραπέμπουν τους γονείς στα Κέντρα Διάγνωσης-Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΚΔΑΥ), που θα συσταθούν και θα λειτουργήσουν από το επόμενο σχολικό έτος στην έδρα του κάθε νομού της χώρας, προς διαπίστωση τυχόν μαθησιακών δυσκολιών. Επιπλέον, ας έχουν υπόψη τους πως ούτε η υπερβολική ανορθογραφία ούτε η κακή γραφή από μόνες τους υποδηλώνουν δυσλεξία.
3. Η δυσλεξία πλήττει ιδιαίτερα την αυτοεκτίμηση των μαθητών/τριών αυτών, γιατί συναισθάνονται άμεσα τη δυσκολία τους ν' ανταποκριθούν ικανοποιητικά, όπως οι άλλοι συμμαθητές /τριές τους, στις μαθησιακές απαιτήσεις. Επομένως, είναι αναγκαίο να τους παρασχεθεί ψυχοσυναισθηματική στήριξη, ενίσχυση, ενθάρρυνση και εξατομικευμένη, όσο είναι δυνατό ,διδακτική καθοδήγηση. Η κατανόηση του προβλήματός τους και η αποφυγή δυσμενούς κριτικής και άστοχων χαρακτηρισμών τούς βοηθούν και ευχάριστα να νιώθουν στη σχολική κοινότητα και περισσότερο να επιμένουν στο επίπονο έργο τους. Οι δυσλεξικοί μαθητές/τριες (φυσικά και οι γονείς τους), ας μην επαναπαύονται στην εξάντληση της επιείκειας εκ μέρους των διδασκόντων, αλλά να προσπαθούν, μέσα στα όρια των δυνατοτήτων τους, να είναι συνεπείς στις καθημερινές μαθησιακές τους
υποχρεώσεις.
4.   Σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, η αξιολόγηση των μαθητών/τριών αυτών με τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες γίνεται με προφορική εξέταση, δεδομένου ότι
δυσκολεύονται να διατυπώσουν γραπτά τις σκέψεις τους και την όποια αποκτημένη γνώση τους. Η εξέτασή τους πρέπει να διεξάγεται μέσα σ' ένα κλίμα ασφάλειας, αποδοχής και σεβασμού της ιδιαιτερότητάς τους. Γι αυτό το λόγο θα πρέπει να τους παρέχεται η δυνατότητα να χρησιμοποιούν το πρόχειρό τους, προκειμένου να σημειώσουν σ' αυτό οτιδήποτε κρίνουν απαραίτητο για το θέμα, το οποίο στη συνέχεια θα αναπτύξουν προφορικά. Σε καμία περίπτωση οι πρόχειρες σημειώσεις δεν συνυπολογίζονται στον τελικό βαθμό. Πρέπει ακόμα να τους παρέχονται διευκρινίσεις και να τους δίνεται επιπλέον χρόνος, στην περίπτωση που
θα ζητηθεί.
Στα θεωρητικά μαθήματα ενδέχεται ο εξεταζόμενος να μην μπορεί ή να δυσκολεύεται να αποδώσει σε συνεχή λόγο ένα γνωστικό αντικείμενο, οπότε κρίνεται σκόπιμο να απαντά σε ερωτήσεις που θα του υποβάλλονται. Ως προς την εξέταση στο μάθημα της έκθεσης, η αξιολόγηση να επικεντρώνεται στην κατανόηση των βασικών εννοιών του θέματος και στην παρουσίαση των επιχειρημάτων του. Στην εξέταση στα πρακτικά μαθήματα π.χ. Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία είναι πιθανό ο μαθητής/τρια να μη χρησιμοποιεί σωστά τα πρόσημα ή να κάνει λάθη στις πράξεις. Τότε ο καθηγητής χρειάζεται να παρεμβαίνει, να επισημαίνει το λάθος και να τον/την υποβοηθεί να προχωρήσει. Επιπλέον, οι εξεταστές ας έχουν υπόψη τους, πως ο δυσλεξικός μαθητής/τρια παρουσιάζει αισθητή αδυναμία στην απομνημόνευση τύπων και ορισμών.
Στη διάρκεια της εξέτασης, αν κάποια στιγμή παρατηρηθεί διάσπαση της προσοχής του μαθητή/τριας-κάτι που είναι αναμενόμενο- η επαναφορά του/της στην εξεταστική διαδικασία ενδείκνυται να επιτευχθεί με διακριτικούς χειρισμούς.
Οι ερωτήσεις των διάφορων μαθημάτων είναι απαραίτητο να διαβάζονται από τον εξεταστή και να παρέχονται εξηγήσεις, ώστε να είναι απόλυτα κατανοητό το
περιεχόμενό τους.
5.   Κρίνεται σκόπιμο να συμμετάσχει στις εξεταστικές επιτροπές των βαθμολογικών κέντρων των Νομαρχιών, για τις εξετάσεις της Β' και Γ' Λυκείου του σχολ. έτους 1999-2000, καθηγητής με ειδίκευση στη δυσλεξία ή γενικά στις μαθησιακές δυσκολίες ή με πιστοποιημένη σχετική επιμόρφωση.
Παρακαλούνται οι Διευθύνσεις και τα Γραφεία Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης να φροντίσουν για την άμεση προώθηση αυτής της εγκυκλίου σ' όλες τις σχολικές μονάδες γενικής και ειδικής αγωγής της περιφέρειάς τους, προκειμένου να ενημερωθούν ενυπογράφως όλοι οι εκπαιδευτικοί και επιπλέον να παρασχεθεί σχετική ενημέρωση σε κάθε ενδιαφερόμενο.
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

2) Σε σχέση με το "πως" να γίνεται αυτή η "γραπτή" εξέταση, νομίζω ότι ήμουν σαφής....

Άλλο το ΑΝ μπορούν όλοι οι καθηγητές να το κάνουν πράξη.......

Δική μου προσέγγιση για την αξιολόγηση των μαθητών είναι:

Μια προσέγγιση που θα μπορούσε να ακολουθείται κατά την αξιολόγηση μαθητών με Μ.Δ. στα μαθήματα των Φυσικών Επιστημών είναι η ανάλυση έργου (κατά βήματα), όπου ο/η μαθητής/τρια ξεδιπλώνει την σκέψη του/της ως απάντηση στην ίδια ερώτηση/διατύπωση που τίθεται και στους μαθητές χωρίς Μ.Δ.. Η μέθοδος αυτή μπορεί να εφαρμοστεί κυρίως σε ερωτήσεις/διατυπώσεις με τη μορφή προβλημάτων και ασκήσεων (πχ 3ο, 4ο θέμα), δείχνοντας το «ύφος» της αξιολόγησης κατά την προφορική αξιολόγηση των μαθητών με Μ.Δ. και σε άλλης μορφής θέματα (πχ Σωστό-Λάθος, συμπλήρωση κενών, πολλαπλής επιλογής, συσχετισμού, σειροθέτησης, ομαδοποίησης, αναγνώρισης, ολοκλήρωσης κλπ). Η χρήση, επίσης, της πολυαισθητηριακής προσέγγισης, όπου ο/η εκπαιδευτικός εφιστά την προσοχή στον/στην μαθητή/τρια μέσω της άμεσης επαφής μαζί του/της κατά τη διάρκεια της προφορικής εξέτασης (πχ κινήσεις- όραση, ήχοι, ελαφρό άγγιγμα) ενδείκνυνται.
Τίτλος βήματος:   Περιγραφή της διαδικασίας:   [Τι αξιολογείται (βαθμολογείται) (/100)]
1.   Διατύπωση της ερώτησης.   Ο/η μαθητής/τρια διαβάζει την ερώτηση και ο/η καθηγητής/τρια την ξαναδιαβάζει προφορικά ώστε να βεβαιωθεί ότι έγινε αντιληπτή από τον μαθητή/τρια.   
2.   «Περί τίνος πρόκειται;»   Ο/η καθηγητής/τρια ρωτά τον/την μαθητή/τρια να του/της πει σε τι αναφέρεται η ερώτηση/διατύπωση (δλδ. ποια κατάσταση αφορά)   Αν ο/η μαθητής/τρια κατανοεί τι συμβαίνει/τι αφορά η ερώτηση/διατύπωση. [(20/100)]
3.   Διαχωρισμός δεδομένων από ζητούμενα.   Ο/η καθηγητής/τρια ρωτά τον/την μαθητή/τρια «τι μας δίνει η ερώτηση/διατύπωση και τι μας ζητά;».   Αν ο/η μαθητής/τρια μπορεί και σε ποιο βαθμό να διαχωρίσει αυτό/ά που του/της δίνει η ερώτηση/διατύπωση από αυτό/ά που του/της ζητά με τον σωστό τρόπο.  [(20/100)]
4.   Ανάκληση θεωρίας    Ο/η καθηγητής/τρια ρωτά τον/την μαθητή/τρια «τι πρέπει να θυμηθούμε για να απαντήσουμε σωστά;»   Αν ο/η μαθητής/τρια μπορεί να ανακαλέσει τη θεωρία που έχει διδαχθεί και τους τύπους (αν χρειάζονται) που είναι απαραίτητοι για να απαντήσει σωστά. [(15/100)]
5.   Αποτελεσματική χρήση   Ο/η καθηγητής/τρια ρωτά τον/την μαθητή/τρια «τι πρέπει να κάνουμε για να απαντήσουμε σωστά;»   Αν ο/η μαθητής/τρια μπορεί να περιγράψει την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει για να χρησιμοποιήσει σωστά το/τα δεδομένο/α μέσω της θεωρίας για να απαντήσει το/τα ζητούμενα. (20/100)
6.   Αποτελεσματική εφαρμογή   Ο/η καθηγητής/τρια προτρέπει τον/την μαθητή/τρια να εφαρμόσει την διαδικασία που αποφάσισε για να απαντήσει στην ερώτηση/διατύπωση   Αν ο μαθητής/τρια μπορεί να συνδυάσει όλη την παραπάνω διαδικασία για να απαντήσει σωστά. (20/100)
7.   Αποτέλεσμα   Ο/η καθηγητής/τρια ρωτά τον μαθητή/τρια «Άρα, τελικά ποιά είναι η απάντησή σου;»   Σωστό αποτέλεσμα (5/100)

Αν ο/η μαθητής/τρια, παρά την αναμονή απάντησης στο κάθε βήμα, δεν μπορεί να προχωρήσει περαιτέρω, παίρνει τους βαθμούς που συγκέντρωσε ως εκείνη την χρονική στιγμή και ο/η καθηγητής/τρια προχωρά στην επόμενη ερώτηση. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στο 4ο στάδιο της ανάκλησης της θεωρίας, όπου πρέπει να δοθεί ο κατάλληλος χρόνος και η ενθάρρυνση στον/στην μαθητή/τρια με Μ.Δ..Στο τέλος της συνολικής αξιολόγησης ο/η μαθητής/τρια ερωτάται: «Θέλεις να ξαναδούμε κάποια ερώτηση;» κι αν απαντήσει θετικά για κάποια/ες ερώτηση/σεις του/της θυμίζουμε που είχε φτάσει στην συγκεκριμένη ερώτηση και προχωράμε όπως παραπάνω για την/τις ερώτηση/σεις που θέλει να ξαναπροσπαθήσει.


Οι εξεταστές είναι 3 (1ος-2ος-αναθμολογητής στην περίπτωση απόκλισης των 2 προηγούμενων>10). Ο βαθμός του καθενός μπαίνει ανεξάρτητα (ΔΕΝ ΣΥΝΕΝΟΟΥΝΤΑΙ).
Δεν συνενοούνται μεταξύ τους.
Έχουν το χρόνο όσο οι μαθητές επεξεργάζονται τα θέματα στις αίθουσες να συζητήσουν μεταξύ τους τα θέματα, παρότι δεν θα έχουν εκδοθεί αναλυτικές οδηγίες διόρθωσης (καθώς αυτές εκδίδονται αργότερα).
Δεν λέμε αν το είπε σωστά η λάθος. Ούτε αν το είπε λάθος δεν του λέμε "λάθος ξαναπροσπάθησε".Βοηθάμε τον/την μαθητή/-τρια να ξεδιπλώσει τη σκέψη του χωρίς νύξεις για τη σωστή απάντηση, δημιουργώντας το ευνοϊκό συναισθηματικό περιβάλλον κατά τη διάρκεια της εξέτασης. Για αυτό άλλωστε δίνεται περισσότερος, αλλά εύλογος,  χρόνος (πέραν του 3ωρου) στην συνολική διάρκεια δυνατής παραμονής όλων των μαθητών. Ο καθένας μαθητής δηλώνει στους επιτηρητές ότι τελείωσε στην αίθουσα που γράφουν και περιμένει τη σειρά του, αφού δώσει το τετράδιο του να επικολληθεί το αυτοκόλλητο, να πάει στην αίθουσα που τον περιμένουν οι αξιολογητές. Σε κάθε τέτοια αίθουσα διεξάγονται ταυτόχρονα πολλές εξετάσεις από τριάδες αξιολογητών.

Η αμοιβή για κάθε μέλος-εξεταστή και για κάθε ημέρα εξέτασης είναι 26,70 €.

Έτσι κι αλλιώς και οι "ειδικοί", άσχετοι είναι (χωρίς εισαγωγικά): Οπότε δεν έχει και νόημα περισσότερη ανάλυση....

Πυρ κατά βούληση.....Έεεεεερχεται._

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #223 στις: Αύγουστος 26, 2017, 06:21:41 μμ »
Θέλω να ρωτήσω το εξής. Όπως μας ενημέρωσε και η διευθύντρια, τα θέματα πρέπει να είναι κοινά για τους μαθητές που παρακολουθούν στο κανονικό τμήμα και στους μαθητές που παρακολουθούν το τμήμα ένταξης. Δεν ξέρω αυτό στην πράξη κατά πόσο αποδίδει.

Παράθεση
Θέσαμε το θέμα στην διευθύντρια, αλλά ήταν ανένδοτη γιατί σύμφωνα με τον νόμο έπρεπε να μπουν κοινά θέματα. Και στις Πανελλήνιες κοινά είναι μας είπε. Δίκιο έχει βέβαια. Αλλά στην πράξη αποδεικνύεται ότι δεν μπορούν τα θέματα στις ενδοσχολικές να είναι κοινά...

Συνάδελφε, τα θέματα βεβαίως και μπορούν να είναι διαφορετικά, βάσει της νομοθεσίας:
"Κατ’ εξαίρεση είναι δυνατόν να δοθούν χωριστά θέματα, εάν συντρέχει αποχρών λόγος, ο οποίος αναγράφεται σε σημείωση στο έγγραφο που περιέχει τα θέματα και παράλληλα συντάσσεται και σχετική πράξη στο βιβλίο πράξεων του Διευθυντή του σχολείου"

Αρκεί λοιπόν ο διδάσκων καθηγητής να δώσει χωριστά θέματα στους μαθητές για τους οποίους "συντρέχει αποχρών λόγος". Είναι παράλογο να τα διαφοροποιήσει για όλους τους υπόλοιπους μαθητές όπως κάνατε στο δικό σας σχολείο!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158512
  • Σύνολο θεμάτων: 19197
  • Σε σύνδεση σήμερα: 534
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 489
Σύνολο: 503

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.