*

Αποστολέας Θέμα: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια  (Αναγνώστηκε 4309933 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 729
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18004 στις: Ιανουάριος 28, 2016, 11:44:30 μμ »
Εχει δικαιο ο συναδελφος Nym, ειμασταν 13 στη διαθεση του ΠΥΣΠΕ και πηραν και δυο μεταθεση οποτε τωρα ειμαστε 15 στη διαθεση χωρις  συσταση οργανικων θεσεων. Ο αιρετος λεει το προφανες που ομως δεν τηρηθηκε επι παραδειγματι περυσι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:36:59 »

Αποσυνδεδεμένος www.gr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 406
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18005 στις: Ιανουάριος 29, 2016, 09:35:38 πμ »
Εχει δικαιο ο συναδελφος Nym, ειμασταν 13 στη διαθεση του ΠΥΣΠΕ και πηραν και δυο μεταθεση οποτε τωρα ειμαστε 15 στη διαθεση χωρις  συσταση οργανικων θεσεων. Ο αιρετος λεει το προφανες που ομως δεν τηρηθηκε επι παραδειγματι περυσι.

Συνάδελφε,δεν πήραν μετάθεση μεταταγμένοι. Εννοείται ότι στις  κοινές ειδικότητες θα γίνονται και μεταθέσεις,αφού εκεί ήδη έχουν οργανικές κάποιοι προυπάρχοντες. Και φέτος που υποτίθεται δόθηκαν οργανικές, δεν τις πήραν οι μεταταγμένοι, πάντα για τις κοινές ειδικότητες μιλάω, αν και δήθεν τις διεκδικούσαν όλοι, έχει κολλήσει το θέμα στις μετατάξεις. Σου λέω στις μη κοινές ειδικότητες, λόγω του ότι δε ν έγινε σύσταση, δεν γίνονται μεταθέσεις. Στις κοινές γίνονται μεταθέσεις, αφού η σύσταση κλάδων ήδη έχει γίνει. Οι μεταταγμ΄ένοι απλώς δε δικαιούνται μετάθεση.

Αποσυνδεδεμένος Nym

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18006 στις: Ιανουάριος 29, 2016, 04:53:37 μμ »
Δεν υπάρχει λόγος άγονης αντιπαράθεσης πάνω σε ζητήματα σκληρής πραγματολογικής υφής που δεν επιδέχονται αμφισβήτηση. Η κατάσταση έχει ως εξής:

1.Μετάθεση πήραν και μεταταγμένοι, και συγκεκριμένα μετατέθησαν σε άλλα ΠΥΣΠΕ μεταταγμένοι των προϋφιστάμενων (δηλαδή κοινών) ειδικοτήτων ΠΕ06, ΠΕ11, ΠΕ16. Μάλιστα στο ΠΥΣΠΕ που ανήκω οργανικά η πλειονότητα των μετατιθέμενων εμπίπτει στην κατηγορία των μεταταγμένων, ενώ ελάχιστοι από τους μετατιθέμενους προϋπήρχαν στην Α/θμια. Δεν πραγματοποιήθηκαν μεταθέσεις των νεοεισερχόμενων ειδικοτήτων για τους λόγους που αναφέρεις.   

2. Οι οριστικές τοποθετήσεις των προϋφιστάμενων ειδικοτήτων δεν διενεργήθηκαν, όχι γιατί υπήρξε κώλυμα λόγω μεταταγμένων, αλλά διότι ήδη είχε ξεκινήσει το νέο σχολικό έτος και δεν είχε ακόμη κινηθεί η διαδικασία κατανομής των κενών οργανικών θέσεων που είχαν συσταθεί με ΥΑ τον Αύγουστο, με αποτέλεσμα να καθυστερούσε η πλήρωση των κενών και να ξεκινούσε η χρονιά με ελλείψεις σε ειδικότητες που θα τραβούσαν σε μάκρος (ειδικά σε μεγάλα και πολυπληθή ΠΥΣΠΕ), αν προχωρούσε η διαδικασία οριστικών τοποθετήσεων. Επιπλέον, παρά τα ασφυκτικά χρονικά περιθώρια, κάποια ΠΥΣΠΕ ήδη είχαν προλάβει να ανακοινώσουν κενές οργανικές θέσεις που προέκυψαν από τις κενούμενες παλαιότερες εκτός ΕΑΕΠ οργανικές – ορισμένα δε και να κατανείμουν τις νέες οργανικές σε ΕΑΕΠ - και μάλιστα κάποια πρόλαβαν να συνεδριάσουν και να τοποθετήσουν οριστικά εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων ΠΕ06, ΠΕ11, ΠΕ16, μεταξύ αυτών και μεταταγμένων. Οι εν λόγω διοικητικές πράξεις οριστικής τοποθέτησης ανακλήθηκαν μετά την εγκύκλιο αναστολής των υπηρεσιακών μεταβολών που εξέδωσε το υπουργείο αρχές Σεπτεμβρίου για τους λόγους που εξήγησα.

Αποσυνδεδεμένος www.gr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 406
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18007 στις: Φεβρουάριος 03, 2016, 03:17:03 μμ »
Σχετικά με την σύσταση οργανικών θέσεων των μη κοινών ειδικοτήτων 4 ώρες πρίν  Η επεξεργασία για τη σύσταση οργανικών θέσεων των μη κοινών ειδικοτήτων συνεχίζεται από τη Δνση σπουδών του υπουργείου. Θα ζητηθεί από το υπουργείο οικονομικών η σύσταση τόσων οργανικών θέσεων όσοι και οι εκπ/κοί που μετατάχθηκαν από τη β/θμια( περίπου 3300),με αντίστοιχη μεταφορά πιστώσεων ,όπως έγινε πέρυσι με τις 1686 οργανικές των κοινών ειδικοτήτων. Είναι ,βέβαια,αμφίβολο αν το υπουργείο οικονομικών θα εγκρίνει όλες τις θέσεις,παρότι αυτό δεν συνεπάγεται επιπλέον δαπάνη στον προυπολογισμό. Δ.ΜΠΡΑΤΗΣ facebook


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:36:59 »

Αποσυνδεδεμένος www.gr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 406
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18008 στις: Φεβρουάριος 03, 2016, 10:29:42 μμ »
Στη Βουλή φέρνει το θέμα των οργανικών θέσεων για υποχρεωτικώς μεταταχθέντες εκπαιδευτικούς ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ19-20 και ΠΕ32 η Δημοκρατική Συμπαράταξη (03.02.2016)
Ερώτηση κατέθεσαν σήμερα οι κ.κ. Δημήτρης Κωνσταντόπουλος και Γιώργος Αρβανιτίδης, Βουλευτές της Δημοκρατικής Συμπαράταξης (ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ) προς τον Υπουργό Παιδείας Έρευνας & Θρησκευμάτων κ. Νικόλαο Φίλη αναφορικά με τη σύσταση οργανικών θέσεων για υποχρεωτικώς μεταταχθέντες εκπαιδευτικούς ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ19-20 και ΠΕ32 από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Ερωτάται μεταξύ των άλλων ο κ. Υπουργός εάν σκοπεύει να προβεί στη σύσταση των σχετικών οργανικών θέσεων και με ποιο χρονοδιάγραμμα.

 

Αθήνα, 3 Φεβρουαρίου 2016

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Παιδείας Έρευνας & Θρησκευμάτων κ. Νικόλαο Φίλη

Θέμα: Σύσταση οργανικών θέσεων για υποχρεωτικώς μεταταχθέντες εκπαιδευτικούς ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ19-20 και ΠΕ32 από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Κύριε Υπουργέ,

Με την παράγραφο 11 του άρθρου 82 του Ν. 4172/2013, όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 73 του Ν. 4174/2013, ορίζεται μεταξύ άλλων ότι με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων καθορίζεται ο αριθμός των εκπαιδευτικών, ανά ειδικότητα και διεύθυνση εκπαίδευσης, που υποχρεωτικά μετατάσσονται στις ριζόμενες στην ίδια απόφαση κενές ή συνιστώμενες με την πράξη μετάταξης, θέσεις εκπαιδευτικού ή διοικητικού προσωπικού, συναφούς ή μη κλάδου της ίδιας κατηγορίας, με το βαθμό και το Μ.Κ. που κατέχουν σε υπηρεσίες ή φορείς του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων κενών ή κενουμένων, εφόσον δεν υπάρχουν, οργανικών θέσεων της αυτής, ανώτερης ή και κατώτερης κατηγορίας.

Με βάση τις διατάξεις αυτές και δυνάμει αλλεπάλληλων υπουργικών αποφάσεων, μετατάχθηκαν υποχρεωτικά εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ19-20 και ΠΕ32 από τη Β/θμια στην Α/θμια Εκπαίδευση σε σχολεία διαφόρων περιοχών, τις ανάγκες των οποίων αδιαλείπτως καλύπτουν μέχρι σήμερα.

Ωστόσο, παρ' ότι, σύμφωνα με τις παραπάνω διατάξεις, ήταν προφανής η υποχρέωση του Υπουργείου Παιδείας για την άμεση σύσταση οργανικών θέσεων, ισάριθμων με τους υποχρεωτικώς μεταταχθέντες εκπαιδευτικούς των παραπάνω κλάδων από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, η ολοκλήρωση της σχετικής διαδικασίας δεν τηρήθηκε κατά το σχολικό έτος 2013 -2014, από τις οριστικές τοποθετήσεις του οποίου τούτοι εξαιρέθηκαν. Το γεγονός μάλιστα ότι με τις σχετικές εγκυκλίους του Υπουργείου, Νοεμβρίου 2014 και Φεβρουαρίου 2015 κλήθηκαν όλοι οι εκπαιδευτικοί που είχαν μεταταγεί όπως παραπάνω αναφέρεται, να υποβάλλουν δήλωση οριστικής τοποθέτησης, όπως και έπραξαν, εντείνει τις ευθύνες του Υπουργείου, δεδομένου ότι τούτο αδράνησε να ορίσει τις οργανικές θέσεις με την έκδοση σχετικής απόφασης.

Έτσι οι εκπαιδευτικοί αυτοί βρίσκονται μέχρι σήμερα σε κατάσταση προσωρινότητας με προφανείς τις λειτουργικές, παιδαγωγικές, ατομικές ή οικογενειακές συνέπειες εξαιτίας της άρνησης, άλλως ανεξήγητης καθυστέρησης του Υπουργείου να ενεργήσει τα νόμιμα.

Είναι χαρακτηριστικό μάλιστα ότι από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων εκδόθηκε η 137644/Ε1/03-09-2015 εγκύκλιος – απόφαση με την οποία δίδονται οδηγίες προς τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως προς τη διαδικασία τοποθετήσεων σε οργανικές και λειτουργικές θέσεις εκπαιδευτικών που εκκρεμεί η τοποθέτησή τους, αντιθέτως δε οι υποχρεωτικώς μεταταχθέντες εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ19-20 και ΠΕ32 τοποθετούνται σε προσωρινές θέσεις, με την επίκληση ότι δεν έχει ολοκληρωθεί η σύσταση των οργανικών θέσεών τους.

Έτσι, το Υπουργείο Παιδείας κρατά για τρίτο συνεχές έτος σε ομηρία τους εκπαιδευτικούς αυτούς και δεν ολοκληρώνει τη διαδικασία ορισμού όλων των οργανικών θέσεων, παρ’ ότι οι παραπάνω εκπαιδευτικοί από την υποχρεωτική μετάταξή τους από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση (50200/Δ1/4-5-2012 Κ.Υ.Α., Ν. 4172/2013 άρθρο 87 παρ. 11), καλύπτουν τις ανάγκες που αντιστοιχούν στις θέσεις για τις οποίες το Υπουργείο ολιγωρεί να τις ορίσει ως οργανικές.

Είναι προφανής η υποχρέωση του Υπουργείου να συστήσει άμεσα τις αναγκαίες και προβλεπόμενες ουσιαστικώς κατά νόμο οργανικές θέσεις και να διαθέσει αυτές στους υποχρεωτικώς μεταταχθέντες εκπαιδευτικούς των παραπάνω κλάδων ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ19-20 και ΠΕ32 ειδικοτήτων, έτσι ώστε να οριστικοποιηθεί η εύρυθμη και σταθερή λειτουργία των οικείων σχολικών τμημάτων, αντί της προσωρινότητας που μέχρι σήμερα υπάρχει, αλλά και να εκλείψει η εύλογη ανασφάλεια των εκπαιδευτικών αυτών.

Να σημειωθεί δε ότι από τον κατά νόμο ορισμό οριστικών οργανικών θέσεων για τους εκπαιδευτικούς της παραπάνω κατηγορίας δεν προκύπτει δημοσιονομικό κόστος, δεδομένου ότι αυτοί μέχρι και σήμερα που υπηρετούν σε προσωρινές θέσεις λαμβάνουν τις ίδιες αποδοχές που θα ελάμβαναν αν είχαν ενταχθεί σε οργανικές θέσεις.

 

Με βάση τα παραπάνω ερωτάσθε κύριε Υπουργέ:

Πού οφείλεται η καθυστέρηση σύστασης των σχετικών οργανικών θέσεων των υποχρεωτικώς μεταταχθέντων εκπαιδευτικών ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ19-20 και ΠΕ32 από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ;

Ποιος ο σχεδιασμός του Υπουργείου για την επίλυση του ζητήματος που ταλαιπωρεί τους ανωτέρω μεταταχθέντες εκπαιδευτικούς; Σκοπεύετε να προβείτε στη σύσταση των σχετικών οργανικών θέσεων και με ποιο χρονοδιάγραμμα ;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Δημήτρης Κωνσταντόπουλος

Γιώργος Αρβανιτίδης



Αποσυνδεδεμένος www.gr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 406
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18009 στις: Φεβρουάριος 05, 2016, 03:07:30 μμ »
 4 Φεβρουαρίου 2016Άμεση λύση στο θέμα των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων. Να συσταθούν ΤΩΡΆοργανικές θέσεις!2ο θέμα διαλόγου:Έχουν περάσει σχεδόν τρία χρόνια από την ψήφιση και την εφαρμογή του Ν4172/13 (Αύγουστος2013) με τον οποίο έγιναν σε μια νύχτα με τον γνωστό απαράδεκτο τρόπο, από το γραφείο του τότε ΥπουργούΠαιδείας Αρβανιτόπουλου, οι υποχρεωτικές μετατάξεις των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιαςστην Πρωτοβάθμια και ακόμη δεν έχουν καθορισθεί οι οργανικές θέσεις, ούτε έχουν τοποθετηθεί οργανικάοι συνάδελφοι των ειδικοτήτων (πρωτοβάθμιας και μεταταγμένοι) στα σχολεία!Οι 1686 οργανικές θέσεις που δόθηκαν πέρυσι για τις μεταθέσεις των ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιαςήταν ένα μικρό θετικό βήμα  στην κατεύθυνση άρσης της κατάφωρης αδικίας που υπέστησαν, δεν έλυσανόμως το πρόβλημα.Το υπουργείο Παιδείας, όμως,  δεν  έκανε τίποτε  για τη σύσταση των  οργανικών  θέσεων των μηκοινών ειδικοτήτων  -περίπου 3300 συναδέλφων- που δεν δημιουργούν κανένα απολύτως "πρόβλημα" καιτων οποίων οι οργανικές θέσεις και οι τοποθετήσεις έπρεπε να έχουν γίνει από την πρώτη στιγμή. Και σαν ναμην έφτανε αυτό με εγκύκλιο που απέστειλε πέρυσι "απαγόρευσε" στα ΠΥΣΠΈ να τοποθετήσουν οργανικάτους συναδέλφους των ειδικοτήτων στα οργανικά κενά που υπήρχαν, με αποτέλεσμα να βρίσκονται όλοι στοναέρα!Η Δημοκρατική συνεργασία  εκπαιδευτικών ΠΈ, ενόψει και των μεταθέσεων του 2016, ζητά από τηνπολιτική   ηγεσία   του  υπουργείου   Παιδείας   να   προχωρήσει   άμεσα   στη  σύσταση   των  οργανικών   θέσεωνκοινών και μη κοινών ειδικοτήτων που απαιτούνται στην Πρωτοβάθμια -οι οποίες σύμφωνα με τα περσινάστοιχεία της Διεύθυνσης σπουδών ξεπερνούν τις 7500- έτσι ώστε να τοποθετηθούν σε αυτές οι συνάδελφοικαι να λυθεί οριστικά το πρόβλημα. Έίναι αυτονόητο ότι οι θέσεις αυτές πρέπει να συσταθούν πριν την εξέταση των αιτήσεων μετάθεσηςτου  2016,   έτσι   ώστε   να   δοθούν   ως   οργανικά   κενά  για   να   ικανοποιηθούν   όσο   το  δυνατόν  περισσότερεςαιτήσεις μετάθεσης των συναδέλφων ειδικοτήτων.Δημοκρατική ΣυνεργασίαΕκπαιδευτικών Π.Ε.

Αποσυνδεδεμένος www.gr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 406
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18010 στις: Φεβρουάριος 09, 2016, 10:12:00 μμ »
Επιστημονικές ενώσεις Γερμανικής-Γαλλικής: Συνάντηση στο ΥΠ.Π.Ε.Θ για το θέμα της απόδοσης οργανικών θέσεων στους μεταταγμένους εκπαιδευτικούς (09.02.2016)
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΣΚΓ ΠΕ)

www.apf.gr

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (ΠΑΣΥΚΑΓΑ)

www.pasykaga.gr

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (ΣΚΓ ΠΠ)

www.aplf.gr

 

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Π.Ε.ΚΑ.ΓΕ.Π.Ε)

www.deutsch.gr

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Τη Δευτέρα 08-02-2016, μέλη των Δ.Σ. των Επιστημονικών Φορέων ΠΕ05, ΠΕ07, συναντήθηκαν με το Σύμβουλο του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Γεώργιο Αθανασόπουλο.


Συζητήθηκε το θέμα της απόδοσης των οργανικών θέσεων των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών ΠΕ05 και ΠΕ07. Σε εκτενή διάλογο που έγινε για το θέμα, διαπιστώθηκε η διάθεση του Υπουργείου  για εξεύρεση νομικά τεκμηριωμένης λύσης, χωρίς όμως να δοθεί συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.


Τα Δ.Σ. των  Επιστημονικών Φορέων θα συνεχίσουν να επιδιώκουν συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, όπως έχουν ήδη αιτηθεί από τον Οκτώβριο ή το Διευθυντή του Γραφείου του, προς επίλυση των θεμάτων που απασχολούν τους κλάδους τους. 

Τα Δ.Σ. των Επιστημονικών φορέων
 

Αποσυνδεδεμένος www.gr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 406
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18011 στις: Φεβρουάριος 23, 2016, 11:41:11 πμ »
Υπ. Παιδείας: Οργανικές θέσεις μεταταχθέντων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων
Δημοσιεύτηκε: Τρίτη, 23 Φεβρουάριος, 2016 - 10:59 | Στην Κατηγορία:
Εκπαίδευση
Υπουργείο Παιδείας
 
Με σειρά Υπουργικών Αποφάσεων – 14 στο σύνολο – μετατάχθηκαν στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων της παρ. 11 του άρθρου 82 του Ν. 4172/2013 (Α’ 167) συνολικά 3.557 εκπαιδευτικοί μέχρι σήμερα, ενώ εκκρεμεί η εκδίκαση αρκετών δικαστικών προσφυγών.

Από τους μεταταχθέντες οι 2.254 εκπαιδευτικοί ανήκουν στους κλάδους ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ19-20 και ΠΕ32 και οι 1303 στους κλάδους ΠΕ06, ΠΕ11 και ΠΕ16. Επιπλέον, εξ αυτών περίπου 70 μεταταχθέντες εκπαιδευτικοί έχουν ζητήσει την ανάκληση της μετάταξής τους.


 
Για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που προέκυψαν, εκδόθηκε η αριθμ. 129468/E1/14-08-2015 (ΦΕΚ 1719/τ.Β’/17-08-2-15) κοινή υπουργική απόφαση σύστασης 1.686 θέσεων στους κλάδους ΠΕ06, ΠΕ11 και ΠΕ16 και επίκειται η δημοσίευση της απόφασης κατανομής των θέσεων αυτών σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες.

Σε ό,τι αφορά την ολοκλήρωση της διαδικασίας σύστασης των οργανικών θέσεων κλάδων ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ19-20 και ΠΕ32, ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων γνωστοποιεί μέσω γραπτής του απάντησης ότι το ΥΠ.Π.Ε.Θ. βρίσκεται στο στάδιο ολοκλήρωσης καταγραφής των διδακτικών αναγκών των εν λόγω ειδικοτήτων και οριστικοποίησης του αριθμού των εκπαιδευτικών που έχουν μεταταχθεί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, δεδομένου ότι, αφενός μεν ικανός αριθμός εξ αυτών έχει ζητήσει την ανάκληση της υποχρεωτικής μετάταξής τους, αφετέρου δε είναι αναγκαία η εκτέλεση δικαστικών αποφάσεων αυτών που είχαν προσφύγει για τη μετάταξής τους.         

Αποσυνδεδεμένος teacher76

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18012 στις: Μάρτιος 07, 2016, 03:49:19 μμ »
Καλησπέρα. Έχει κανείς ενημέρωση σχετικά με τη δημοσίευση της απόφασης  κατανομής των 1686 οργανικών για ΠΕ06, ΠΕ11, ΠΕ16 (σε σχολικές μονάδες)?
The test of a man's or woman's breeding is how they behave in a quarrel. Anybody can behave well when things are going smoothly.
(George Bernard Shaw : 1856-1950 : The Philanderer)

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1195
  • Φύλο: Άντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18013 στις: Μάρτιος 11, 2016, 03:42:55 μμ »
http://www.esos.gr/arthra/42911/ypoyrgos-i-didaskalia-xenis-glossas-apo-tin-dimotikoy-dimioyrgei-kindynoys

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Η διδασκαλία ξένης γλώσσας από την Α Δημοτικού δημιουργεί κινδύνους
Το ζήτημα διδασκαλίας της ξένης γλώσσας,  από την Α Δημοτικού   δημιουργεί  κινδύνους συγχύσεως , είπε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, στη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, μετά από σχετικές παρεμβάσεις της πρώην υπουργού Παιδείας Μ. Γιαννάκου και του Βουλευτή Κ. Ζουράρη,  και σημείωσε  τα εξής:
-Δεν είναι δική μου απόφαση, είναι απόφαση και μελέτη του ινστιτούτου εκπαιδευτικής πολιτικής.
Μετράω τα λόγια μου, δεν θέλω να προκαταλάβω αποφάσεις, αλλά νομίζω ότι υπάρχει ένας προβληματισμός, προκειμένου να αναδιατάξουμε, να αναδιαρθρώσουμε την ύλη του δημοτικού σχολείου, του ολοήμερου δημοτικού σχολείου, που είναι, η επιλογή να είναι ο ένας τύπος δημοτικού σχολείου.

https://www.alfavita.gr/arthron/analytika-ta-osa-eipothikan-stin-epitropi-morfotikon-ypotheseon
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΟΥΡΑΡΗΣ: Κύριε Πρόεδρε, τα σέβη μου.
Στη Βουλή, τουλάχιστον, το σύστημα είναι βουλευτοκεντρικό και όχι υπουργοκρατικό. Οι Υπουργοί, λοιπόν, εδώ στη Βουλή θα μιλάνε όσο και εμείς οι Βουλευτές ούτε λιγότερο ούτε περισσότερο.
Δεύτερον, θα σας πω δύο ιστορίες πριν από 64 χρόνια.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Κύριε Ζουράρη, εσείς που είστε και υπέρ των παραδόσεών μας είναι και ένα πράγμα εθιμικό αυτό, δεν είναι ένα θέμα μόνο νομικό.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΟΥΡΑΡΗΣ: Κατά το συναμφότερον, υπάρχουν και καλές και κακές παραδόσεις, οπότε τις κακές παραδόσεις τις καταλύουμε.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Σας ευχαριστώ για τη διευκρίνιση.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΟΥΡΑΡΗΣ: Πριν από 64 χρόνια ήμασταν πρωτάκια εμείς στην Α΄ Γυμνασίου και μπαίνει ο επόπτης του σχολείου κ. Βασίλειος Τατάκης, ο ιδρυτής του Πειραματικού Σχολείου κ. Δελμούζος, οι τρείς κορυφές του Εκπαιδευτικού Δημοτικισμού και μας λένε, ότι «επειδή το 1952 είμαστε το μόνο σχολείο του Εκπαιδευτικού Δημοτικισμού στην Ελλάδα ημιπαράνομο, ημιανεχόμενο από το τότε σύστημα, γι αυτό επειδή από την Α΄ Γυμνασίου θα διδάσκεστε και στα Αρχαία Ελληνικά», επειδή είμαστε το σχολείο του Εκπαιδευτικού Δημοτικισμού, «θα σας ταράξουμε στα Αρχαία Ελληνικά».
Αυτό είναι το συναμφότερον, ότι, δηλαδή, θα καταλάβουν κάποιοι τι είναι η γλώσσα και ειδικά η ελληνική γλώσσα.
Το δεύτερο συμβάν που θα σας αναφέρω είναι το εξής.
Πριν από 40 χρόνια ο Ρενετόν – ο πρύτανης εδώ ο κ. Φορτσάκης λόγω αγχιστείας θα μπορέσει να το συνεπιβεβαιώσει – ο οποίος είχε πάρει το πρώτο βραβείο Φιλντς τότε των Μαθηματικών στη Γαλλία, διαπιστώνει μαζί με πολλούς άλλους, ότι τα Μαθηματικά στη Γαλλία και στον γαλλόφωνο κόσμο δεν πάνε καλά. Αυτοί είχαν μια πολύ καλή παγκοσμίως γνωστή μαθηματική παράδοση και γίνεται μια Πανγαλλική Επιτροπή, η οποία λέει «να δούμε πώς θα βελτιώσουμε τη διδασκαλία των Μαθηματικών».
Μετά από 8 μήνες βγάζει ο Ρενετόν ένα υπόμνημα και λέει: «Για να βελτιωθεί η εκπαιδευτική απόδοση στα σχολεία της διδασκαλίας των Μαθηματικών, θα πρέπει να αυξήσουμε κατά δύο ώρες τη διδασκαλία των Γαλλικών και μία ώρα τα Αρχαία Ελληνικά».
Το σαχλαμαριστάν, το εκσυγχρονιστάν των προοδευτικών Κέντρου, Αριστεράς και Δεξιάς στην Ελλάδα 40 χρόνια για το θέμα της γλώσσας και επειδή είμαστε κάτι ανάμεσα σε 12 εκατομμύρια τρεκλιζόντων και τρεκλιζουσών και 17 εκατομμύρια με δύο προσωρινώς ελληνικά κράτη και επειδή πρέπει να το καταλάβετε, ότι είμαστε ουσιαστικά γλώσσα, η οποία, όπως λέει η UNESCO απειλείται με εξαφάνιση από τις 7.500 γλώσσες, για να βελτιωθεί η συνολική απόδοση της αυτογνωσίας, του ήθους και της παιδαγωγικής των ελληνοπαίδων προσωρινώς, πρέπει να ξαναδούμε τη διδασκαλία της γλώσσας σε όλες τις βαθμίδες.
Εάν το θεωρείτε φαλλοκρατικό το «η Υπουργός» θα το πούμε «η υπουργοίς, της υπουργίδος» ή η «Υπουργίνα» κατά το καρδερίνα της καρδερίνος.
Θα πρέπει, λοιπόν, να δούμε το εξής.
Επειδή είμαστε υπό διωγμόν ουσιαστικά και υπό εξαφάνιση, θα πρέπει να δούμε ξανά τη διδασκαλία και όπως πολύ σωστά αντέδρασε η Υπουργός, όταν στις τεχνικές σχολές είπαμε «τι να κάνουμε το γλωσσικό μάθημα», έτσι πρέπει να το δούμε και στο όλο εκπαιδευτικό σύστημα, δηλαδή, να ξαναδούμε τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών.
Υπουργέ μου, για να πάρει κανείς Βραβείο Νόμπελ Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά κ.λπ. θέλει, περίπου, 500 λέξεις εκ των οποίων, κατά σύμπτωση, οι 300 είναι ελληνικές και θέλει και 60-70 συνδετικά ρήματα.
Επομένως, δεν χρειάζεται η διδασκαλία ξένης γλώσσας, όταν η μητρική ακόμη γλώσσα δεν έχει στερεώσει μέσα στα παιδιά και πρέπει να πάει πιο πάνω και όχι στην Α΄ και στην Γ΄ Δημοτικού που τους την έβαλαν, διότι και με την υπεροχή που έχει η ξένη γλώσσα, το παιδί κάνει μια κτηνώδη κυνική επιλογή. Τα παιδιά είναι πάντοτε κυνικά, γιατί το παιδί μόνο κύων είναι και ως κυνικό καταλαβαίνει, ότι η ξένη γλώσσα είναι το ισχυρό και η δική μας γλώσσα είναι το ασθενές, οπότε το παρατάει το ασθενές.
Θα πρέπει, λοιπόν, να τελειώσει αυτό το σαχλαμαριστάν με τις ξένες γλώσσες και να πάει ψηλά, μετά την Ε΄ Δημοτικού.

Αυτά προσωρινώς.


-
 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 11, 2016, 05:12:43 μμ από ΝΟΜΙΜΟΣ ΑΠΟΡΩΝ »
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι, Βιβλίον Γ', & 82)

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1195
  • Φύλο: Άντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18014 στις: Μάρτιος 11, 2016, 05:11:53 μμ »
11/3/2016
Δημήτρης Μπράτης
7 ώρες
Καμιά εξέλιξη δεν υπάρχει ακόμη για τις μεταθέσεις του 2016.Όπως έχω επισημάνει και σε παλιότερες ανακοινώσεις μου για να ξεκινήσει η διαδικασία ,πρέπει πρώτα να γίνει η σύσταση των οργανικών θέσεων των πέντε μη κοινών ειδικοτήτων.Η ως τώρα καταγραφή δείχνει ότι οι θέσεις αυτές είναι περίπου 2250 ,αλλά οι διαδικασίες σύστασης δεν έχουν ξεκινήσει σκόμη.Αν το θέμα αυτό δεν λυθεί άμεσα τότε θα υπάρξει και φέτος καθυστέρηση στην ανακοίνωση των μεταθέσεων και επακόλουθα και των υπόλοιπων υπηρεσιακών μεταβολών
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι, Βιβλίον Γ', & 82)

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1195
  • Φύλο: Άντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18015 στις: Μάρτιος 31, 2016, 07:44:55 πμ »

www.facebook.com/
Δημήτρης Μπράτης
28 Μαρτίου στις 12:24 μ.μ
. ·
Η δημοσίευση της απόφασης για τη σύσταση των 1686 θέσεων των κοινών ειδικοτήτων της ΠΕ "κόλλησε" σε νομοτεχνικά ζητήματα που σχετίζονται με τη μεταφορά των πιστώσεων.Το θέμα θα λυθεί με νομοθετική ρύθμιση που θα συμπεριληφθεί σε ένα από τα νομοσχέδια που συζητούνται στη βουλή.Παράλληλα προχωρά και η διαδικασία σύστασης των 2254 οργανικών θέσεων των μη κοινών ειδικοτήτων ,ανά δ/νση κι όχι σε σχολεία σε αυτή τη φάση.
Μόλις ολοκληρωθούν οι παραπάνω διαδικασίες θα ξεκινήσει η εξέταση των αιτήσεων μετάθεσης του 2016,με στόχο να ανακοινωθούν στις αρχές Ιουνίου,σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο υπουργός παιδείας.
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι, Βιβλίον Γ', & 82)

Αποσυνδεδεμένος www.gr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 406
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18016 στις: Μάρτιος 31, 2016, 08:47:18 πμ »
.Παράλληλα προχωρά και η διαδικασία σύστασης των 2254 οργανικών θέσεων των μη κοινών ειδικοτήτων ,ανά δ/νση κι όχι σε σχολεία σε αυτή τη φάση.

Ξέρει κανείς να μου πει τι σημαίνει πρακτικά αυτό?

Αποσυνδεδεμένος diamand

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 92
  • Λετ εμ καμ!
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18017 στις: Μάρτιος 31, 2016, 10:39:39 πμ »
Οτι θα μπορούν να γίνουν μεταθέσεις από δνση σε δνση αλλα δεν θα γινουν οριστικες τοποθετησεις σε σχολεια.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158559
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 520
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 512
Σύνολο: 519

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.