*

Αποστολέας Θέμα: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια  (Αναγνώστηκε 4327944 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 729
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #14126 στις: Απρίλιος 25, 2015, 10:18:24 μμ »
Ο πράσινος κομματοκύων είναι ο τελευταίος που θα έπρεπε να ομιλεί περί πελατειακού και ρουσφετολογικού κράτους. Μια μικρή ασήμαντη βιογραφική υποσημείωση: οι σχέσεις του με την εκάστοτε πολιτική ηγεσία του υπουργείου ήταν τόσο αγαστές, που για ένα διάστημα μόνο αυτός από όλους τους αιρετούς του ΚΥΣΔΕ και ΚΥΣΠΕ διατηρούσε δικό του πασαλίκι (γραφείο) στο υπουργείο...   
Ετσι να αποκαθισταται η αληθεια σιγα σιγα και να μαθαινουν οι νεοτεροι...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:59:26 »

Αποσυνδεδεμένος forschung

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #14127 στις: Απρίλιος 25, 2015, 10:19:53 μμ »
Να θυμίσω σε όσες/όσους έχουν αδύναμη μνήμη και μια άλλη επίσημη καταγγελία για τη «σιωπή» της πολιτικής ηγεσίας από το http://deutsch.gr/data_info.php?data_id=3438&cat=24577

«Σφίγγα» ο Καθηγητής Αρβανιτόπουλος για το σκάνδαλο με τις 4.000 υποχρεωτικές μετατάξεις εκπαιδευτικών

Ο Καθηγητής Διεθνών Σχέσεων στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και Βουλευτής Α΄ Πειραιώς & Νήσων Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος διετέλεσε Υπουργός Παιδείας & Θρησκευμάτων από τον Ιούνιο του 2012 έως τον Ιούνιο του 2014. Ανάμεσα στα θέματα που χειρίστηκε ήταν και το ζήτημα των Υποχρεωτικών Μετατάξεων εκπαιδευτικών από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Η συντακτική επιτροπή του περιοδικού aktuell (τριμηνιαία έκδοση της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε), λαμβάνοντας υπόψη σχετικό αίτημα  συναδέλφων Γερμανικής Φιλολογίας, ζήτησε από τον πρώην Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων να λάβει θέση στο ζήτημα, καθώς στο πλαίσιο εκτενούς αφιερώματος στο τεύχος 36 του περιοδικού, φιλοξενήθηκαν οι απόψεις των τριών από τους τέσσερεις αιρετούς εκπροσώπους των εκπαιδευτικών στα κεντρικά υπηρεσιακά συμβούλια της δημόσιας εκπαίδευσης (ΚΥΣΠΕ και ΚΥΣΔΕ).

Σας ενημερώνουμε πως μέχρι στιγμής ο Καθηγητής Κ. Αρβανιτόπουλος, παρά το γεγονός ότι έχει ενημερωθεί εγγράφως από τις 28.08.2014 για το αίτημα των αναγνωστών του aktuell, δεν έχει ανταποκριθεί.

Είναι χαρακτηριστικό μάλιστα ότι την ίδια στιγμή που ο τέως Υπουργός Παιδείας επιλέγει το δρόμο της σιωπής, οι μεταταγμένοι και μη συνάδελφοι Γερμανικής Φιλολογίας δεν έχουν πάψει στιγμή να εκφράζουν τις ενστάσεις τους και να καταθέτουν τα πολυποίκιλα προβλήματα που δημιούργησε η διαδικασία των Υποχρεωτικών Μετατάξεων τόσο επί της αρχής όσο και επί της ουσίας. Αυτά καταγράφτηκαν ανάγλυφα και στο πλαίσιο της δημόσιας διαβούλευσης για τη διδασκαλία της Γερμανικής γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση που έλαβε χώρα στη Θεσσαλονίκη (Hotel Capsis – 07.09.2014) και στην Αθήνα (Hotel President – 14.09.2014) και επιβεβαιώνουν τη σοβαρότητα του θέματος, όπως εξάλλου προκύπτει και από την παρέμβαση της «Διαφάνειας Ελλάς» και της Transparency International.

Αποσυνδεδεμένος THE19

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #14128 στις: Απρίλιος 25, 2015, 10:34:03 μμ »
Αυτή είναι η αντίληψη του ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ

ερώτηση στη Βουλή από το ΣΥΡΙΖΑ

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: Το Υπουργείο Παιδείας φέρνει σκοπίμως σε αντιπαράθεση τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Τα τελευταία χρόνια πολλοί εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης παραμένουν στη διάθεση των Περιφερειακών Υπηρεσιακών Συμβουλίων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΠΕ) ανά την Ελλάδα επειδή δεν έχουν τη δυνατότητα να τοποθετηθούν σε οργανικές θέσεις λόγω μη ύπαρξης οργανικών κενών.
Το καλοκαίρι που μας πέρασε, ο Υπουργός αφού κατέθεσε νομοθετική ρύθμιση, προχώρησε με απόφασή του σε καθορισμό οργανικών κενών ειδικοτήτων τα οποία όμως δεν υπήρχαν κατά τη διενέργεια των μεταθέσεων του 2013 ώστε να καταστεί δυνατόν οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να αποκτήσουν οργανική θέση. Στη συνέχεια, προχώρησε σε υποχρεωτικές μετατάξεις ειδικοτήτων από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Οι υποχρεωτικές μετατάξεις από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση που έγιναν σε πρώτη φάση τον Αύγουστο του 2013 και σε δεύτερη φάση το Φεβρουάριο του 2014 έγιναν με αδιαφανείς και σκανδαλώδεις διαδικασίες. Δεν ανακοινώθηκαν τα μόρια των μεταταχθέντων, ούτε το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ) προέλευσης και δεν έγινε έλεγχος των μορίων τα οποία δηλώθηκαν από τους υποψηφίους με υπεύθυνη δήλωση. Επίσης, δεν γνωμοδότησαν με πράξη τους το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΠΕ) και το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΔΕ), όπως ορίζει η σχετική νομοθεσία. Η διαδικασία έγινε από τους Δ/ντές Εκπαίδευσης και τους Περιφερειακούς Δ/ντές και οι μετατάξεις διενεργήθηκαν από το γραφείο του Υπουργού μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος "ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ".
Σύμφωνα με το Νόμο εφόσον υπήρχαν οργανικά κενά έπρεπε πρώτα να γίνουν οι γενικές μεταθέσεις και στη συνέχεια οι μετατάξεις για τις θέσεις που παρέμειναν κενές.

Επειδή με αυτό τον τρόπο φέρνει σκοπίμως σε αντιπαράθεση τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που είναι αποκλεισμένοι από το δικαίωμα μετάθεσης, με  εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων που προήλθαν με μετάταξη από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, εντείνοντας το κλίμα ανασφάλειας που έχει επιβληθεί και στις δυο κατηγορίες εκπαιδευτικών.

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1.    Γιατί τα ΠΥΣΠΕ ανά την Ελλάδα δεν ανακοίνωσαν οργανικά κενά  εκπαιδευτικών ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ώστε να τοποθετηθούν οργανικά όσοι παραμένουν για σειρά ετών στην διάθεση των υπηρεσιακών συμβουλίων;

2.  Γιατί δε φρόντισε εγκαίρως το Υπουργείο να διαπιστώσει τα κενά, τις ελλείψεις και το πλεονάζον προσωπικό και στις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης και να προχωρήσει με βάση αντικειμενικά κριτήρια - μόρια στην κάλυψη των κενών από ενιαίο πίνακα των ήδη υπηρετούντων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και των μεταταχθέντων από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση;

3.   Γιατί το Υπουργείο συνεχίζει αυτή την πολιτική κρατώντας σε ομηρία όλους αυτούς τους εκπαιδευτικούς, εξαθλιώνοντάς τους οικονομικά και εξοντώνοντάς  τους ψυχολογικά;

Οι ερωτώντες βουλευτές,

Δημήτρης Τσουκαλάς

Παναγιώτης Κουρουμπλής

Τάσος Κουράκης

Γιώργος Πάντζας

Τζένη Βαμβακά

Μαρία Κανελλοπούλου

Παναγιώτα Δριτσέλη
πηγή:http://www.seepeaa.gr/displayITM1.asp?ITMID=2754
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 25, 2015, 10:41:44 μμ από THE19 »

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1692
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #14129 στις: Απρίλιος 25, 2015, 10:34:52 μμ »
Forschung  ζητα συγγνωμη για το δοκτωρα που ειρωνευτηκες. ΠΑΡΑΥΤΑ.

Quiz νυχτερινο για 1-2 ποτακια παρεα με το εξελ...
Αν μελετησετε τις αποφασεις μεταταξης οι ΠΕ05 που πηγααν στη Β Αθηνας ηταν 70.
Το πυσπε β αθηνων ομως εχει εμφανισει 69 στον ελεγχο.
Το εν λογω ατομο ανηκε οργανικα στη β αθηνων και προ μεταταξης, αρα ζητημα δεν υπαρχει για να κρυφτει η μεταταξη.
Εχει αποσπαστει κ στη δδε β αθηνων πριν. Στο φορεα εννοω.
Δε βρισκω πουθενα αποφαση ανακλησης.
Δεν υπαρχει θεμα για τη συγκεκριμενη συναδελφο, αλλα για το συνολο.
Οι διαπιστωτικες πραξεις ειχαν 69 θεσεις. Υπαρχει καποια τελευταια σε μορια που επρεπε να προστατευτει;
Τα ερωτηματα ειναι πραγματικα κ οχι ειρωνικα-ρητορικα.
Περισσοτερα για οποιον επιθυμει μονο σε pm.
Υπαρχει πραγματι η πιθανοτητα σε καποιο ακυρο φεκ να υπαρχει ανακληση, αλλα οι ανακλησεις σε σχολεια εγιναν μαζικα. Οι ανακλησεις μεταταξεων σε φορεις εγιναν σε τυχαια φεκ
Ψαξε τις συνταξιοδοτησεις. Υπηρξαν γαλλικων που μετα την πρωτη χρονια μεταταξης, βγηκαν στην συνταξη. Η μια ειναι σιγουρα στη Θεσσαλονικη.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:59:26 »

Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 729
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #14130 στις: Απρίλιος 25, 2015, 10:37:13 μμ »
Αυτή είναι η αντίληψη του ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ

ερώτηση στη Βουλή από το ΣΥΡΙΖΑ

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: Το Υπουργείο Παιδείας φέρνει σκοπίμως σε αντιπαράθεση τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Τα τελευταία χρόνια πολλοί εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης παραμένουν στη διάθεση των Περιφερειακών Υπηρεσιακών Συμβουλίων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΠΕ) ανά την Ελλάδα επειδή δεν έχουν τη δυνατότητα να τοποθετηθούν σε οργανικές θέσεις λόγω μη ύπαρξης οργανικών κενών.
Το καλοκαίρι που μας πέρασε, ο Υπουργός αφού κατέθεσε νομοθετική ρύθμιση, προχώρησε με απόφασή του σε καθορισμό οργανικών κενών ειδικοτήτων τα οποία όμως δεν υπήρχαν κατά τη διενέργεια των μεταθέσεων του 2013 ώστε να καταστεί δυνατόν οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να αποκτήσουν οργανική θέση. Στη συνέχεια, προχώρησε σε υποχρεωτικές μετατάξεις ειδικοτήτων από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Οι υποχρεωτικές μετατάξεις από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση που έγιναν σε πρώτη φάση τον Αύγουστο του 2013 και σε δεύτερη φάση το Φεβρουάριο του 2014 έγιναν με αδιαφανείς και σκανδαλώδεις διαδικασίες. Δεν ανακοινώθηκαν τα μόρια των μεταταχθέντων, ούτε το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ) προέλευσης και δεν έγινε έλεγχος των μορίων τα οποία δηλώθηκαν από τους υποψηφίους με υπεύθυνη δήλωση. Επίσης, δεν γνωμοδότησαν με πράξη τους το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΠΕ) και το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΔΕ), όπως ορίζει η σχετική νομοθεσία. Η διαδικασία έγινε από τους Δ/ντές Εκπαίδευσης και τους Περιφερειακούς Δ/ντές και οι μετατάξεις διενεργήθηκαν από το γραφείο του Υπουργού μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος "ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ".
Σύμφωνα με το Νόμο εφόσον υπήρχαν οργανικά κενά έπρεπε πρώτα να γίνουν οι γενικές μεταθέσεις και στη συνέχεια οι μετατάξεις για τις θέσεις που παρέμειναν κενές.

Επειδή με αυτό τον τρόπο φέρνει σκοπίμως σε αντιπαράθεση τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που είναι αποκλεισμένοι από το δικαίωμα μετάθεσης, με  εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων που προήλθαν με μετάταξη από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, εντείνοντας το κλίμα ανασφάλειας που έχει επιβληθεί και στις δυο κατηγορίες εκπαιδευτικών.

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1.    Γιατί τα ΠΥΣΠΕ ανά την Ελλάδα δεν ανακοίνωσαν οργανικά κενά  εκπαιδευτικών ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ώστε να τοποθετηθούν οργανικά όσοι παραμένουν για σειρά ετών στην διάθεση των υπηρεσιακών συμβουλίων;

2.  Γιατί δε φρόντισε εγκαίρως το Υπουργείο να διαπιστώσει τα κενά, τις ελλείψεις και το πλεονάζον προσωπικό και στις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης και να προχωρήσει με βάση αντικειμενικά κριτήρια - μόρια στην κάλυψη των κενών από ενιαίο πίνακα των ήδη υπηρετούντων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και των μεταταχθέντων από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση;

3.   Γιατί το Υπουργείο συνεχίζει αυτή την πολιτική κρατώντας σε ομηρία όλους αυτούς τους εκπαιδευτικούς, εξαθλιώνοντάς τους οικονομικά και εξοντώνοντάς  τους ψυχολογικά;

Οι ερωτώντες βουλευτές,

Δημήτρης Τσουκαλάς

Παναγιώτης Κουρουμπλής

Τάσος Κουράκης

Γιώργος Πάντζας

Τζένη Βαμβακά

Μαρία Κανελλοπούλου

Παναγιώτα Δριτσέλη
πηγή:http://www.seepeaa.gr/displayITM1.asp?ITMID=2754

Που ειναι ο Μπαλτας οεο; Μηπως ο Κουρακης ειναι Υπουργος και ο αλλος επεσε κατηγορια; ;D ;D ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 25, 2015, 10:42:09 μμ από die »

Αποσυνδεδεμένος psyxraimia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 172
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #14131 στις: Απρίλιος 25, 2015, 10:49:26 μμ »
@Die

... αυτό ακριβώς κάνει το ΣτΕ ... δεν είναι γραφειάκι του Υπουργείου ...

... Το Υπουργείο θέλει να Νομοθετήσει ... καλά μέχρι εδώ ?...

... ο Νόμος αυτός πάντα υπόκειται σε έλεγχο Νομιμότητας και Συνταγματικότητας ...

... από το ΣτΕ... σωστά μέχρι εδώ??? ...


...Άρα αν το ΣτΕ πει οκ στο Υπουργείο ... και οι δυο είναι ευχαριστημένοι και ...

... ψηφίζεται ο Νόμος ...

... Ο οποίος Νόμος πάλι υπόκειται σε Αίτηση Αναστολής  ή Ακυρωτικής Διαδικασίας ...

... από όποιον το επιθυμεί και θίγεται ... εντός προθεσμιών ...


...Αν το ΣτΕ πει ΝΑΙ ή ΟΧΙ σε μία Αίτηση από τον θιγόμενο(psyxraimia ή Συλλογικό όργανο)...

... που την έκανε...


... δεν υπάρχει θέμα ... προσπέλασης της απόφασης μέσα από καινούριο Νόμο ...

... γιατί και αυτός ο Νόμος υπόκειται σε έλεγχο Νομιμότητας και  Συνταγματικότητας ...

... οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα ... αλλά αν δεν υπάρξει επόμενος Νόμος ...

... η απόφαση θα εκτελεστεί ...



... Ένα κατάλαβα θα με κάνει ... χαρούμενη ... :) :) :)


...Ερωτήματα όχι σε pm ... να μαθαίνουμε όλοι μας  ;)


Υ.Γ. Αν αυτά σας τα εξηγούσαν τα Συλλογικά μας όργανα ...

... Θα φτάναμε ποτέ να ... υπάρχουν αδικημένοι... :) :) :)


@Rollo
... Ναι κάποιοι ξέρουν 100 και κάποιοι 1 ... δεν είναι κακό ...

...δεν ήξερες ότι δεν επηρρεάζει την αίτηση των Εθελοντικών ...

... η Αίτηση που θα έκανες για τις Υποχρεωτικές ...

... βάλε τα με αυτόν που δεν σε συμβούλεψε και τον ρώτησες ... :)




« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 25, 2015, 11:03:51 μμ από psyxraimia »

Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 729
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #14132 στις: Απρίλιος 25, 2015, 11:17:46 μμ »
@Die

... αυτό ακριβώς κάνει το ΣτΕ ... δεν είναι γραφειάκι του Υπουργείου ...

... Το Υπουργείο θέλει να Νομοθετήσει ... καλά μέχρι εδώ ?...

... ο Νόμος αυτός πάντα υπόκειται σε έλεγχο Νομιμότητας και Συνταγματικότητας ...

... από το ΣτΕ... σωστά μέχρι εδώ??? ...


...Άρα αν το ΣτΕ πει οκ στο Υπουργείο ... και οι δυο είναι ευχαριστημένοι και ...

... ψηφίζεται ο Νόμος ...

... Ο οποίος Νόμος πάλι υπόκειται σε Αίτηση Αναστολής  ή Ακυρωτικής Διαδικασίας ...

... από όποιον το επιθυμεί και θίγεται ... εντός προθεσμιών ...


...Αν το ΣτΕ πει ΝΑΙ ή ΟΧΙ σε μία Αίτηση από τον θιγόμενο(psyxraimia ή Συλλογικό όργανο)...

... που την έκανε...


... δεν υπάρχει θέμα ... προσπέλασης της απόφασης μέσα από καινούριο Νόμο ...

... γιατί και αυτός ο Νόμος υπόκειται σε έλεγχο Νομιμότητας και  Συνταγματικότητας ...

... οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα ... αλλά αν δεν υπάρξει επόμενος Νόμος ...

... η απόφαση θα εκτελεστεί ...



... Ένα κατάλαβα θα με κάνει ... χαρούμενη ... :) :) :)


...Ερωτήματα όχι σε pm ... να μαθαίνουμε όλοι μας  ;)


Υ.Γ. Αν αυτά σας τα εξηγούσαν τα Συλλογικά μας όργανα ...

... Θα φτάναμε ποτέ να ... υπάρχουν αδικημένοι... :) :) :)


@Rollo
... Ναι κάποιοι ξέρουν 100 και κάποιοι 1 ... δεν είναι κακό ...

...δεν ήξερες ότι δεν επηρρεάζει την αίτηση των Εθελοντικών ...

... η Αίτηση που θα έκανες για τις Υποχρεωτικές ...

... βάλε τα με αυτόν που δεν σε συμβούλεψε και τον ρώτησες ... :)



Εδω το εχασα μπορεις να το εξηγησεις καλυτερα;

Αποσυνδεδεμένος Clint

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
  • Φύλο: Άντρας
  • Communi Sencu, είδος προς εξαφάνιση...
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #14133 στις: Απρίλιος 25, 2015, 11:20:37 μμ »
Αυτή είναι η αντίληψη του ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ

ερώτηση στη Βουλή από το ΣΥΡΙΖΑ

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: Το Υπουργείο Παιδείας φέρνει σκοπίμως σε αντιπαράθεση τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Τα τελευταία χρόνια πολλοί εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης παραμένουν στη διάθεση των Περιφερειακών Υπηρεσιακών Συμβουλίων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΠΕ) ανά την Ελλάδα επειδή δεν έχουν τη δυνατότητα να τοποθετηθούν σε οργανικές θέσεις λόγω μη ύπαρξης οργανικών κενών.
Το καλοκαίρι που μας πέρασε, ο Υπουργός αφού κατέθεσε νομοθετική ρύθμιση, προχώρησε με απόφασή του σε καθορισμό οργανικών κενών ειδικοτήτων τα οποία όμως δεν υπήρχαν κατά τη διενέργεια των μεταθέσεων του 2013 ώστε να καταστεί δυνατόν οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να αποκτήσουν οργανική θέση. Στη συνέχεια, προχώρησε σε υποχρεωτικές μετατάξεις ειδικοτήτων από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Οι υποχρεωτικές μετατάξεις από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση που έγιναν σε πρώτη φάση τον Αύγουστο του 2013 και σε δεύτερη φάση το Φεβρουάριο του 2014 έγιναν με αδιαφανείς και σκανδαλώδεις διαδικασίες. Δεν ανακοινώθηκαν τα μόρια των μεταταχθέντων, ούτε το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ) προέλευσης και δεν έγινε έλεγχος των μορίων τα οποία δηλώθηκαν από τους υποψηφίους με υπεύθυνη δήλωση. Επίσης, δεν γνωμοδότησαν με πράξη τους το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΠΕ) και το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΔΕ), όπως ορίζει η σχετική νομοθεσία. Η διαδικασία έγινε από τους Δ/ντές Εκπαίδευσης και τους Περιφερειακούς Δ/ντές και οι μετατάξεις διενεργήθηκαν από το γραφείο του Υπουργού μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος "ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ".
Σύμφωνα με το Νόμο εφόσον υπήρχαν οργανικά κενά έπρεπε πρώτα να γίνουν οι γενικές μεταθέσεις και στη συνέχεια οι μετατάξεις για τις θέσεις που παρέμειναν κενές.

Επειδή με αυτό τον τρόπο φέρνει σκοπίμως σε αντιπαράθεση τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που είναι αποκλεισμένοι από το δικαίωμα μετάθεσης, με  εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων που προήλθαν με μετάταξη από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, εντείνοντας το κλίμα ανασφάλειας που έχει επιβληθεί και στις δυο κατηγορίες εκπαιδευτικών.

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1.    Γιατί τα ΠΥΣΠΕ ανά την Ελλάδα δεν ανακοίνωσαν οργανικά κενά  εκπαιδευτικών ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ώστε να τοποθετηθούν οργανικά όσοι παραμένουν για σειρά ετών στην διάθεση των υπηρεσιακών συμβουλίων;

2.  Γιατί δε φρόντισε εγκαίρως το Υπουργείο να διαπιστώσει τα κενά, τις ελλείψεις και το πλεονάζον προσωπικό και στις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης και να προχωρήσει με βάση αντικειμενικά κριτήρια - μόρια στην κάλυψη των κενών από ενιαίο πίνακα των ήδη υπηρετούντων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και των μεταταχθέντων από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση;

3.   Γιατί το Υπουργείο συνεχίζει αυτή την πολιτική κρατώντας σε ομηρία όλους αυτούς τους εκπαιδευτικούς, εξαθλιώνοντάς τους οικονομικά και εξοντώνοντάς  τους ψυχολογικά;

Οι ερωτώντες βουλευτές,

Δημήτρης Τσουκαλάς

Παναγιώτης Κουρουμπλής

Τάσος Κουράκης

Γιώργος Πάντζας

Τζένη Βαμβακά

Μαρία Κανελλοπούλου

Παναγιώτα Δριτσέλη
πηγή:http://www.seepeaa.gr/displayITM1.asp?ITMID=2754

Η αντίληψη του σημερινού Αναπληρωτή Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων...όταν ήταν αντιπολίτευση, πριν τις εκλογές...
Ποιος μας είχε πει εκείνο το ωραίο ανέκδοτο με τον Παράδεισο και την Κόλαση, κάτι με εκλογές ήταν.
It’s a question of methods. Everybody wants results, but nobody wants to do what they have to do to get them done.

Αποσυνδεδεμένος ster

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 202
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #14134 στις: Απρίλιος 25, 2015, 11:25:40 μμ »
@psyxraimia
Μ' αυτούς τους γρίφους αντί για ψυχραιμία μη πάθουμε καμιά κρίση πανικού   ;D

Αποσυνδεδεμένος forschung

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #14135 στις: Απρίλιος 25, 2015, 11:28:56 μμ »
Forschung  ζητα συγγνωμη για το δοκτωρα που ειρωνευτηκες. ΠΑΡΑΥΤΑ.

Quiz νυχτερινο για 1-2 ποτακια παρεα με το εξελ...
Αν μελετησετε τις αποφασεις μεταταξης οι ΠΕ05 που πηγααν στη Β Αθηνας ηταν 70.
Το πυσπε β αθηνων ομως εχει εμφανισει 69 στον ελεγχο.
Το εν λογω ατομο ανηκε οργανικα στη β αθηνων και προ μεταταξης, αρα ζητημα δεν υπαρχει για να κρυφτει η μεταταξη.
Εχει αποσπαστει κ στη δδε β αθηνων πριν. Στο φορεα εννοω.
Δε βρισκω πουθενα αποφαση ανακλησης.
Δεν υπαρχει θεμα για τη συγκεκριμενη συναδελφο, αλλα για το συνολο.
Οι διαπιστωτικες πραξεις ειχαν 69 θεσεις. Υπαρχει καποια τελευταια σε μορια που επρεπε να προστατευτει;
Τα ερωτηματα ειναι πραγματικα κ οχι ειρωνικα-ρητορικα.
Περισσοτερα για οποιον επιθυμει μονο σε pm.
Υπαρχει πραγματι η πιθανοτητα σε καποιο ακυρο φεκ να υπαρχει ανακληση, αλλα οι ανακλησεις σε σχολεια εγιναν μαζικα. Οι ανακλησεις μεταταξεων σε φορεις εγιναν σε τυχαια φεκ

Ίσως η απάντηση είναι πως δεν συνυπολόγισες πως έχουμε μια συνταξιοδότηση μεταταγμένου εκπαιδευτικού Γαλλικών στην Πρωτοβάθμια Β΄ Αθήνας. Συνολικά σε επίπεδο χώρας είχαμε 12 συνταξιοδοτήσεις μεταταγμένων στην Πρωτοβάθμια εκπαιδευτικών Γαλλικής το 2014. Αναλυτικά ανά περιοχή:
Καβάλα          1
Α΄ Αθήνας          1
Β΄ Αθήνας          1
Γ΄ Αθήνας          1
Δ΄ Αθήνας           1
Ανατ. Αττική   2
Λάρισα           1
Κέρκυρα           1
Ημαθία           1
Α΄ Θεσ/νίκης     1         
Πιερία           1

Αποσυνδεδεμένος forschung

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #14136 στις: Απρίλιος 25, 2015, 11:34:36 μμ »
Ψαξε τις συνταξιοδοτησεις. Υπηρξαν γαλλικων που μετα την πρωτη χρονια μεταταξης, βγηκαν στην συνταξη. Η μια ειναι σιγουρα στη Θεσσαλονικη.

Ευχαριστώ για τη συμβολή - μακάρι και άλλοι συμμετέχοντες στη συζήτηση να ακολουθήσουν με τέτοιες δημιουργικές συμβολές και να αφήσουν την "αερολογία"

Αποσυνδεδεμένος psyxraimia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 172
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #14137 στις: Απρίλιος 25, 2015, 11:36:27 μμ »
Η αντίληψη του σημερινού Αναπληρωτή Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων...όταν ήταν αντιπολίτευση, πριν τις εκλογές...
Ποιος μας είχε πει εκείνο το ωραίο ανέκδοτο με τον Παράδεισο και την Κόλαση, κάτι με εκλογές ήταν.

Εγώ...εγώ...εγώ...

...κύριε @Clint... Η psyxraimia... κατεβάστε το όπλο... τρομάζω 😱 ...

... Δεν θα το ξανακάνω ...πότε ξανά ανέκδοτο ... ;D

...φανατικός αναγνώστης μου ... :-[


Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1195
  • Φύλο: Άντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #14138 στις: Απρίλιος 25, 2015, 11:38:06 μμ »
Ίσως η απάντηση είναι πως δεν συνυπολόγισες πως έχουμε μια συνταξιοδότηση μεταταγμένου εκπαιδευτικού Γαλλικών στην Πρωτοβάθμια Β΄ Αθήνας. Συνολικά σε επίπεδο χώρας είχαμε 12 συνταξιοδοτήσεις μεταταγμένων στην Πρωτοβάθμια εκπαιδευτικών Γαλλικής το 2014. Αναλυτικά ανά περιοχή:
Καβάλα          1
Α΄ Αθήνας          1
Β΄ Αθήνας          1
Γ΄ Αθήνας          1
Δ΄ Αθήνας           1
Ανατ. Αττική   2
Λάρισα           1
Κέρκυρα           1
Ημαθία           1
Α΄ Θεσ/νίκης     1         
Πιερία           1

Εκθέτετε τους συνάδελφους χωρίς στοιχεία!!!! Τον εισαγγελέα παριστάνετε;; Άκυρα ΦΕΚ;; Τελικά εσείς αμφισβητείτε τους πάντες και τα πάντα. Αλήθεια πόσο θα συνεχίσετε αυτή την τακτική;; Την λέξη συγνώμη την γνωρίζετε;;
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 26, 2015, 12:54:44 πμ από ΝΟΜΙΜΟΣ ΑΠΟΡΩΝ »
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι, Βιβλίον Γ', & 82)

Αποσυνδεδεμένος Clint

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
  • Φύλο: Άντρας
  • Communi Sencu, είδος προς εξαφάνιση...
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #14139 στις: Απρίλιος 26, 2015, 12:02:22 πμ »
Συμβούλιο της Επικρατείας - Ένδικα μέσα - Αίτηση ακύρωσης

Αρθρο 48. (άρθρο 48 ν.δ. 170/ 1973).
Λόγοι ακυρώσεως. Λόγοι που θεμελιώνουν την αίτηση ακυρώσεως είναι:
1) Αναρμοδιότητα της διοικητικής αρχής που εξέδωσε την πράξη.
2) Παράβαση ουσιώδους τύπου που έχει ταχθεί για την ενέργεια της πράξης.
3) Παράβαση κατ` ουσίαν διάταξης του νόμου.
4) Κατάχρηση εξουσίας, όταν η πράξη της Διοίκησης φέρει μεν καθεαυτήν όλα τα στοιχεία της νομιμότητας, γίνεται, όμως για σκοπό καταδήλως άλλον από εκείνον για τον οποίον έχει νομοθετηθεί.

Πηγή: http://www.karagiannislawfirm.gr/dioikitiko-dikaio/902-aitisi-akyrosis

Μπας και πούμε κάτι άλλο πέρα από πλεονάσματα, κενά, αν δόθηκαν, πόσα δόθηκαν, πόσα ήταν τελικά, πόσα μόρια και πως τα απέκτησε ο καθένας, τον Μπράτη κλπ κλπ κλπ.
Με βάση το παραπάνω άρθρο, μπορούν ή όχι να ακυρωθούν οι μετατάξεις;
Σκέψεις, επιχειρήματα;
Το 2) και 3) ίσως έχουν το ζουμί;
It’s a question of methods. Everybody wants results, but nobody wants to do what they have to do to get them done.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159774
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 493
Σύνολο: 506

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.