*

Αποστολέας Θέμα: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια  (Αναγνώστηκε 4324298 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pv

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω το Υπουργείο !! Τον ΠΔΕ !! Τον Προισταμενο
    • Προφίλ
Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18046 στις: Μάιος 04, 2016, 03:34:47 μμ »
@ admin . Τι έγινε ? θίξαμε την πολιτική σας κατεύθυνση ? αν ειναι το forum όργανο του ΤΣΥΡΙΖΑ τότε να μας ενημερώσετε να αποχωρήσουμε ΑΜΕΣΑ γιατί δεν θελουμε να έχουμε καμία απολύτως σχέση με τέτοιου επιπέδου άτομα.
Μείνετε μόνοι σας να υμνείτε τα επιτεύγματα της κυβέρνησης. Κα να χαρείτε , μην αρχιςετε με κλισέ του στυλ ¨Δεν πρεπει να κατηγορούμε ¨ , ¨δεν πρεπει να εκφραζόμαστε με άσχημο τροπο ¨ ... κτλ.


Sent from my iPad Air using Tapatalk
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2016, 03:37:23 μμ από pv »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:58:15 »

Αποσυνδεδεμένος gf

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 441
  • Γηράσκω αεί διδάσκων
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18047 στις: Μάιος 04, 2016, 08:50:34 μμ »
@ admin . Τι έγινε ? θίξαμε την πολιτική σας κατεύθυνση ? αν ειναι το forum όργανο του ΤΣΥΡΙΖΑ τότε να μας ενημερώσετε να αποχωρήσουμε ΑΜΕΣΑ γιατί δεν θελουμε να έχουμε καμία απολύτως σχέση με τέτοιου επιπέδου άτομα.
Μείνετε μόνοι σας να υμνείτε τα επιτεύγματα της κυβέρνησης. Κα να χαρείτε , μην αρχιςετε με κλισέ του στυλ ¨Δεν πρεπει να κατηγορούμε ¨ , ¨δεν πρεπει να εκφραζόμαστε με άσχημο τροπο ¨ ... κτλ.


Sent from my iPad Air using Tapatalk
Δεν ξέρω αν το forum είναι όργανο του ενός ή του άλλου κόμματος αλλά ξέρω ότι είναι ένας χώρος που οι συζητήσεις γίνεται προσπάθεια να κρατιούνται σε ένα επίπεδο που αρμόζει σε εκπαιδευτικούς και τις περισσότερες φορές αρκεί για αυτό η αγωγή που διαθέτουν οι συνομιλητές. Ξέρετε, εννοώ αυτό που διδάσκεται κανείς σε μικρή ηλικία από το σπίτι του, αν το διαθέτει.
Αν δεν σας αρέσει, θα σας πρότεινα να αναζητήσετε καταλληλότερο περιβάλλον στο σχολιασμό του alfavita, με το Γιάχο Μπαρμπέρη και τους υπόλοιπους. Θα τους βρείτε σίγουρα του επιπέδου σας.

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18048 στις: Μάιος 08, 2016, 03:26:10 πμ »
http://www.esos.gr/arthra/43851/den-egine-dekti-i-tropologia-gia-tis-metataxeis-4000-ekpaideytikon

Η κατατεθείσα από Βουλευτές, προς ψήφιση, στη Βουλή  τροπολογία που αφορά τις μετατάξεις τεσσάρων χιλιάδων περίπου εκπαιδευτικών, δεν έγινε δεκτή από τον υπουργό Παιδείας Ν. Φίλη.

Την απόφασή του αυτή ο υπ. Παιδείας την αιτιολόγησε ως εξής: “ Είναι κάτι που δημιουργήθηκε επί Υπουργίας του κ. Αρβανιτόπουλου. Καταλαβαίνω ότι υπάρχει πρόβλημα. Δεν μπορούμε να κάνουμε δεκτή επί του παρόντος αυτήν την τροπολογία, διότι αφορά ορισμένες μόνο ειδικότητες, για ορισμένες περιοχές της Ελλάδας. Θα δημιουργήσει πρόβλημα δικαστικών προσφυγών και αιτημάτων άλλων κλάδων της εκπαίδευσης, όπως επίσης προκύπτει και θέμα εάν υπάρξει έλλειψη πιστώσεων για κάλυψη κενών σε άλλες περιοχές και περιφέρειες.  Δεν γίνεται δεκτή. Ωστόσο, διερευνάται η δυνατότητα ικανοποίησης αυτών των κατά βάση ουσιαστικών αιτημάτων, με τη δυνατότητα σύστασης και άλλων οργανικών θέσεων σε μεταγενέστερο χρόνο”.


τι παίχτηκε ακριβώς;  ???
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος Κοράκι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 731
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18049 στις: Μάιος 08, 2016, 08:25:15 πμ »
Οπότε το υπέροχο υπουργείο μας τι κάνει; Καταργεί τα ΕΑΕΠ! Καταργεί τα επιπλέον διδακτικά αντικείμενα! Ισότητα! Μπράβο!

Παιδιά μάλλον δεν έχουμε καταλάβει ότι στο νέο σχολείο οι ειδικότητες ευνοούνται, καθώς εισάγονται και σε 2500 σχολεία που μέχρι τώρα δεν υπήρχαν, και μειώνονται πολύ οι ώρες των δασκάλων. Οι δάσκαλοι χάνουν ίσως και 4000 θέσεις και είναι αυτή η εξοικονόμηση που επιδιώκει το υπουργείο με το νέο σύστημα. Οι περισσότερες ειδικότητες θα έχουν συνολικά περισσότερες ώρες συνολικά. Φανταστείτε π.χ οι πληροφορικοί. Χάνουν μια ώρα σε δύο τάξεις των ΕΑΕΠ, μπάινουν όμως στα μη ΕΑΕΠ σε όλες τις τάξεις, για πρώτη φορά. Μετρήστε και θα δείτε ότι συνολικά του χρόνου θα χρειαστούν αρκετά περισσότεροι πληροφορικοί. Από τις ειδικότητες μόνο οι ΠΕ06 χάνουν ώρες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:58:15 »

Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 729
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18050 στις: Μάιος 08, 2016, 08:36:24 πμ »
Συναδελφε δεν χανουμε μονο οι ΠΕ06 ( 12 ωρες συνολικα), για παραδειγμα οι ΠΕ11 χανουν 8 ωρες απο καθε ΕΑΕΠ. Ασε που δινει και στους ΠΕ70 την δυνατοτητα αναθεσης του μαθηματος τους.

Αποσυνδεδεμένος Κοράκι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 731
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18051 στις: Μάιος 08, 2016, 08:48:55 πμ »
Συναδελφε δεν χανουμε μονο οι ΠΕ06 ( 12 ωρες συνολικα), για παραδειγμα οι ΠΕ11 χανουν 8 ωρες απο καθε ΕΑΕΠ. Ασε που δινει και στους ΠΕ70 την δυνατοτητα αναθεσης του μαθηματος τους.

Πρώτον, χάνουν μόνο στην Ε και ΣΤ μία ώρα, οπότε χάνουν 4 όχι 8 ώρες. Κι έπειτα, υπάρχουν και τα μη ΕΑΕΠ σχολεία. Εκεί οι γυμναστές κερδίζουν από 1 ώρα σε Α, Β, Γ, και Δ τάξη. Συνολικά κερδισμένοι βγαίνουν. Τα μισά τμήματα στη χώρα είναι σε μη ΕΑΕΠ. Οπότε κερδίζουν συνολικά, και μάλιστα θα συμπληρώνουν και πιο εύκολα ωράριο σε ένα σχολείο. Οι καλλιτεχνικών βγαίνουν πολύ κερδισμένοι από το νέο σύστημα, και κερδισμένοι βγαίνουν και οι πληροφορικοί και οι μουσικοί. Θεατρολόγοι και Γαλλικών Γερμανικών στα ίδια. Αγγλικών ζημιωμένοι (αν και δίνει 2 ώρες σε κάθε μη ΕΑΕΠ σχολείο, δε φτάνουν για να ισοφαρίσουν τη χασούρα από τη μείωση ωρών στα ΕΑΕΠ).

Στην πράξη σε ελάχιστες περιπτώσεις θα καλύπτουν οι δάσκαλοι ώρες γυμναστών.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 08, 2016, 08:57:05 πμ από Κοράκι »

Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 729
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18052 στις: Μάιος 08, 2016, 09:02:50 πμ »
Πρώτον, χάνουν μόνο στην Ε και ΣΤ μία ώρα, οπότε χάνουν 4 όχι 8 ώρες. Κι έπειτα, υπάρχουν και τα μη ΕΑΕΠ σχολεία. Εκεί οι γυμναστές κερδίζουν από 1 ώρα σε Α, Β, Γ, και Δ τάξη. Συνολικά κερδισμένοι βγαίνουν. Τα μισά τμήματα στη χώρα είναι σε μη ΕΑΕΠ. Οπότε κερδίζουν συνολικά, και μάλιστα θα συμπληρώνουν και πιο εύκολα ωράριο σε ένα σχολείο. Οι καλλιτεχνικών βγαίνουν πολύ κερδισμένοι από το νέο σύστημα, και κερδισμένοι βγαίνουν και οι πληροφορικοί και οι μουσικοί. Θεατρολόγοι και Γαλλικών Γερμανικών στα ίδια. Αγγλικών ζημιωμένοι (αν και δίνει 2 ώρες σε κάθε μη ΕΑΕΠ σχολείο, δε φτάνουν για να ισοφαρίσουν τη χασούρα από τη μείωση ωρών στα ΕΑΕΠ).

Στην πράξη σε ελάχιστες περιπτώσεις θα καλύπτουν οι δάσκαλοι ώρες γυμναστών.
Λαθος, χανουν 1 ωρα σε Α, Β, Γ, Δ δεν χανουν στην Ε,ΣΤ. Αρα 4 ωρες επι δυο τμηματα που αντιστοιχουσαν στα ΕΑΕΠ 8 ωρες.
Μακαρι να ειναι ετσι οπως τα αναφερεις, αλλα κατα την αποψη μου το υπουργειο το εκανε για εξοικονομηση πορων, αλλο τι ευαγγελιζεται βεβαια.
Οσο για τους δασκαλους μενει να αποδειχτει στην πραξη τι θα καλυψουν.

Αποσυνδεδεμένος Κοράκι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 731
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18053 στις: Μάιος 08, 2016, 09:15:31 πμ »
Λαθος, χανουν 1 ωρα σε Α, Β, Γ, Δ δεν χανουν στην Ε,ΣΤ. Αρα 4 ωρες επι δυο τμηματα που αντιστοιχουσαν στα ΕΑΕΠ 8 ωρες.
Μακαρι να ειναι ετσι οπως τα αναφερεις, αλλα κατα την αποψη μου το υπουργειο το εκανε για εξοικονομηση πορων, αλλο τι ευαγγελιζεται βεβαια.
Οσο για τους δασκαλους μενει να αποδειχτει στην πραξη τι θα καλυψουν.

Όντως το έκανε για εξοικονόμηση πόρων, κυρίως όμως από θέσεις δασκάλων, όχι ειδικοτήτων. Το νέο ολοήμερο θα είναι στις δράσεις ΕΣΠΑ και οι αναπληρωτές ειδικοτήτων θα προσλαμβάνονται από το ΕΣΠΑ και θα καλύπτουν όλα τα κενά (ή τα περισσότερα). Οι δάσκαλοι, αντίθετα, θα χάσουν χιλιάδες θέσεις. Αυτοί είναι οι βασικοί ζημιωμένοι από το νέο σχέδιο. Χάνουν 1 θέση σε κάθε σχολείο από τον υπεύθυνο ολοημέρου κι επίσης άλλη μισή θέση από τη μείωση των ωρών τους. Το υπουργείο θέλει έτσι να καλύψει τα κενά των συνταξιοδοτήσεών τους και να μειώσει μάλιστα και το κονδύλι του κρατικού προϋπολογισμού για τους αναπληρωτές ΠΕ70.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 08, 2016, 09:17:22 πμ από Κοράκι »

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18054 στις: Μάιος 08, 2016, 10:01:09 πμ »
http://www.esos.gr/arthra/43851/den-egine-dekti-i-tropologia-gia-tis-metataxeis-4000-ekpaideytikon

Η κατατεθείσα από Βουλευτές, προς ψήφιση, στη Βουλή  τροπολογία που αφορά τις μετατάξεις τεσσάρων χιλιάδων περίπου εκπαιδευτικών, δεν έγινε δεκτή από τον υπουργό Παιδείας Ν. Φίλη.

Την απόφασή του αυτή ο υπ. Παιδείας την αιτιολόγησε ως εξής: “ Είναι κάτι που δημιουργήθηκε επί Υπουργίας του κ. Αρβανιτόπουλου. Καταλαβαίνω ότι υπάρχει πρόβλημα. Δεν μπορούμε να κάνουμε δεκτή επί του παρόντος αυτήν την τροπολογία, διότι αφορά ορισμένες μόνο ειδικότητες, για ορισμένες περιοχές της Ελλάδας. Θα δημιουργήσει πρόβλημα δικαστικών προσφυγών και αιτημάτων άλλων κλάδων της εκπαίδευσης, όπως επίσης προκύπτει και θέμα εάν υπάρξει έλλειψη πιστώσεων για κάλυψη κενών σε άλλες περιοχές και περιφέρειες.  Δεν γίνεται δεκτή. Ωστόσο, διερευνάται η δυνατότητα ικανοποίησης αυτών των κατά βάση ουσιαστικών αιτημάτων, με τη δυνατότητα σύστασης και άλλων οργανικών θέσεων σε μεταγενέστερο χρόνο”.


τι παίχτηκε ακριβώς;  ???

Κι εγώ θα ήθελα να ξέρω τι έλεγε αυτή η τροπολογία γιατί η απάντηση του Φίλη μου αφήνει απορίες.

Αποσυνδεδεμένος www.gr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 406
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18055 στις: Μάιος 08, 2016, 01:01:00 μμ »
Πρώτον, χάνουν μόνο στην Ε και ΣΤ μία ώρα, οπότε χάνουν 4 όχι 8 ώρες. Κι έπειτα, υπάρχουν και τα μη ΕΑΕΠ σχολεία. Εκεί οι γυμναστές κερδίζουν από 1 ώρα σε Α, Β, Γ, και Δ τάξη. Συνολικά κερδισμένοι βγαίνουν. Τα μισά τμήματα στη χώρα είναι σε μη ΕΑΕΠ. Οπότε κερδίζουν συνολικά, και μάλιστα θα συμπληρώνουν και πιο εύκολα ωράριο σε ένα σχολείο. Οι καλλιτεχνικών βγαίνουν πολύ κερδισμένοι από το νέο σύστημα, και κερδισμένοι βγαίνουν και οι πληροφορικοί και οι μουσικοί. Θεατρολόγοι και Γαλλικών Γερμανικών στα ίδια. Αγγλικών ζημιωμένοι (αν και δίνει 2 ώρες σε κάθε μη ΕΑΕΠ σχολείο, δε φτάνουν για να ισοφαρίσουν τη χασούρα από τη μείωση ωρών στα ΕΑΕΠ).

Στην πράξη σε ελάχιστες περιπτώσεις θα καλύπτουν οι δάσκαλοι ώρες γυμναστών.



Γαλλικών και Γερμανικών,δυστυχώς δε μένουν στα ίδια,αφού καταργείται η παράλληλη διδασκαλία............ :'( :'( :'(  Θα υπάρξουν παράπλευρες απώλειες :( :( :(
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 08, 2016, 01:04:12 μμ από vagelo »

Αποσυνδεδεμένος escozul

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18056 στις: Μάιος 08, 2016, 02:26:08 μμ »
Παιδιά μάλλον δεν έχουμε καταλάβει ότι στο νέο σχολείο οι ειδικότητες ευνοούνται, καθώς εισάγονται και σε 2500 σχολεία που μέχρι τώρα δεν υπήρχαν, και μειώνονται πολύ οι ώρες των δασκάλων. Οι δάσκαλοι χάνουν ίσως και 4000 θέσεις και είναι αυτή η εξοικονόμηση που επιδιώκει το υπουργείο με το νέο σύστημα. Οι περισσότερες ειδικότητες θα έχουν συνολικά περισσότερες ώρες συνολικά. Φανταστείτε π.χ οι πληροφορικοί. Χάνουν μια ώρα σε δύο τάξεις των ΕΑΕΠ, μπάινουν όμως στα μη ΕΑΕΠ σε όλες τις τάξεις, για πρώτη φορά. Μετρήστε και θα δείτε ότι συνολικά του χρόνου θα χρειαστούν αρκετά περισσότεροι πληροφορικοί. Από τις ειδικότητες μόνο οι ΠΕ06 χάνουν ώρες.

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με το σκεπτικό σου. Τα ΕΑΕΠ γενικώς είναι μεγάλα σχολεία και εκεί υπάρχει μείωση 4 ωρών ανά 6 τάξεις. Στην πλειοψηφία τους τα ΕΑΕΠ είναι 12θέσια οπότε μιλάμε για περίπου 8-10 ώρες μείωση ανά σχολείο. Εγώ προσωπικά στα τελευταία 4 χρόνια έχω υπηρετήσει σε 2 σχολεία που η μείωση είναι 12 ώρες και σε άλλα 2 που η μείωση είναι 8 ώρες.

Τα υπόλοιπα δημοτικά έχουν τα εξής προβλήματα:
1. Βρίσκονται ΠΑΝΤΟΥ! Μπορεί να μας δίνονται ώρες αλλά ουσιαστικά σκορπίζονται σε όλα τα άκρα της Ελλάδος. Άρα χειρότερες συνθήκες εργασίας
2. Είναι μικρά! Οι επιπλέον  ώρες θα είναι λιγότερες από αυτές που χάνονται. Για κάθε 12 θέσιο σχολείο ΕΑΕΠ που αφαιρούνται 8 ώρες ένα εξαθέσιο έχει να προσφέρει μόνο 6! Τα περισσότερα μη-ΕΑΕΠ σχολεία είναι από 4θέσια ως 10θέσια το πολύ.

Γενικά πιστεύω ότι όχι μόνο θα μειωθούν στο σύνολό τους οι ώρες, αλλά και αυτές οι μειωμένες ώρες θα είναι διασκορπισμένες μακρυά από τους τόπους συμφερόντων των περισσοτέρων συναδέλφων.

Επίσης, ακόμα και σε τεράστια σχολεία να βρίσκεται ένας συνάδελφος σήμερα, αποκλείεται να συμπληρώσει ωράριο. Χρειάζεται να μετακινείται σε τουλάχιστο 2 σχολεία. Αν συμπεριλάβουμε και την τροποποίηση του ωραρίου των Γυμνασίων και Λυκείων, με τις 3 ώρες εργαστηρίου που αφαιρούνται, θα υπάρξουν "δανεισμοί" και από κει (συνάδελφοι από την δευτεροβάθμια που θα συμπληρώνουν 3 ώρες στην πρωτοβάθμια). Αντιλαμβάνεσαι για πόσες ώρες μιλάμε. Διάβασα ότι το σύνολο των ωρών μόνο από τους υπευθύνους εργαστηρίων είναι περίπου 250-350 εκπαιδευτικοί.

Τέλος, ας μην ξεχάσουμε τις συνθήκες των εργαστηρίων. Τα σχολεία που δεν είναι ΕΑΕΠ, στις περισσότερες περιπτώσεις έχουν 1-2 υπολογιστές. Στον πίνακα θα κάνουμε ένα απαξιωμένο μάθημα ή θα αγοράζουμε προτζέκτορες και θα τους κουβαλάμε από σχολείο σε σχολείο.

Αυτό το σύνολο σκέψεων με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι αν έψαχναν να κάνουν κάτι οπισθοδρομικό... το βρήκαν!
Σίγουρα πάντως τα πράγματα θα είναι πολύ πολύ στενότερα... Δεν παίζει να έχουμε καλύτερες συνθήκες.

Αποσυνδεδεμένος dNikos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος Κοράκι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 731
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18058 στις: Μάιος 08, 2016, 04:10:31 μμ »
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με το σκεπτικό σου. Τα ΕΑΕΠ γενικώς είναι μεγάλα σχολεία και εκεί υπάρχει μείωση 4 ωρών ανά 6 τάξεις. Στην πλειοψηφία τους τα ΕΑΕΠ είναι 12θέσια οπότε μιλάμε για περίπου 8-10 ώρες μείωση ανά σχολείο. Εγώ προσωπικά στα τελευταία 4 χρόνια έχω υπηρετήσει σε 2 σχολεία που η μείωση είναι 12 ώρες και σε άλλα 2 που η μείωση είναι 8 ώρες.

Τα υπόλοιπα δημοτικά έχουν τα εξής προβλήματα:
1. Βρίσκονται ΠΑΝΤΟΥ! Μπορεί να μας δίνονται ώρες αλλά ουσιαστικά σκορπίζονται σε όλα τα άκρα της Ελλάδος. Άρα χειρότερες συνθήκες εργασίας
2. Είναι μικρά! Οι επιπλέον  ώρες θα είναι λιγότερες από αυτές που χάνονται. Για κάθε 12 θέσιο σχολείο ΕΑΕΠ που αφαιρούνται 8 ώρες ένα εξαθέσιο έχει να προσφέρει μόνο 6! Τα περισσότερα μη-ΕΑΕΠ σχολεία είναι από 4θέσια ως 10θέσια το πολύ.

Γενικά πιστεύω ότι όχι μόνο θα μειωθούν στο σύνολό τους οι ώρες, αλλά και αυτές οι μειωμένες ώρες θα είναι διασκορπισμένες μακρυά από τους τόπους συμφερόντων των περισσοτέρων συναδέλφων.

Επίσης, ακόμα και σε τεράστια σχολεία να βρίσκεται ένας συνάδελφος σήμερα, αποκλείεται να συμπληρώσει ωράριο. Χρειάζεται να μετακινείται σε τουλάχιστο 2 σχολεία. Αν συμπεριλάβουμε και την τροποποίηση του ωραρίου των Γυμνασίων και Λυκείων, με τις 3 ώρες εργαστηρίου που αφαιρούνται, θα υπάρξουν "δανεισμοί" και από κει (συνάδελφοι από την δευτεροβάθμια που θα συμπληρώνουν 3 ώρες στην πρωτοβάθμια). Αντιλαμβάνεσαι για πόσες ώρες μιλάμε. Διάβασα ότι το σύνολο των ωρών μόνο από τους υπευθύνους εργαστηρίων είναι περίπου 250-350 εκπαιδευτικοί.

Τέλος, ας μην ξεχάσουμε τις συνθήκες των εργαστηρίων. Τα σχολεία που δεν είναι ΕΑΕΠ, στις περισσότερες περιπτώσεις έχουν 1-2 υπολογιστές. Στον πίνακα θα κάνουμε ένα απαξιωμένο μάθημα ή θα αγοράζουμε προτζέκτορες και θα τους κουβαλάμε από σχολείο σε σχολείο.

Αυτό το σύνολο σκέψεων με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι αν έψαχναν να κάνουν κάτι οπισθοδρομικό... το βρήκαν!
Σίγουρα πάντως τα πράγματα θα είναι πολύ πολύ στενότερα... Δεν παίζει να έχουμε καλύτερες συνθήκες.

Κοίταξε, χάνετε 8 και κερδίζετε 6, αλλά κερδίζετε 6 σε διπλάσια σχολεία από αυτά που χάνετε 8. Συνολικά οι πληροφορικοί κερδίζουν γύρω στις 400 θέσεις πανελλαδικά. Δε διαφωνώ ότι οι ώρες θα προκύψουν και σε απομακρυσμένα μέρη. Σ' αυτό έχεις δίκιο, αν και υπάρχουν και σε πόλεις 6θέσια και 12θέσια μη ΕΑΕΠ στα όποια μπαίνουν τώρα ώρες.

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1195
  • Φύλο: Άντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18059 στις: Μάιος 08, 2016, 04:10:39 μμ »
Στον ΣΥΡΙΖΑ είναι όλοι αγαθοεργοί....εκεί που μυρίζονται ψηφαλάκια προτείνουν δημιουργία οργανικών....οι υπόλοιποι είναι αποπαίδια...ευτυχώς που δεν είστε ρεβανσιστές.
Που είναι σήμερα όσοι μοίραζαν πέρυσι τέτοιες μέρες οργανικές θέσεις στα ΕΑΕΠ;;;
Και επειδή σας βλέπω να διχογνωμείτε με τις ώρες...σας υπενθυμίζω πως η εκπαιδευτική διαδικασία δεν μπορεί να γίνεται με την λογική  του καραγκιόζη.....και τη κολοκυθιάς

https://www.youtube.com/watch?v=3iLv2wAkT9E
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 08, 2016, 04:24:34 μμ από ΝΟΜΙΜΟΣ ΑΠΟΡΩΝ »
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι, Βιβλίον Γ', & 82)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159599
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 386
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 323
Σύνολο: 343

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.138 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.