*

Αποστολέας Θέμα: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια  (Αναγνώστηκε 4322497 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος escozul

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18102 στις: Ιούλιος 07, 2016, 07:09:17 πμ »
Επιτέλους...Ας κινήσουν τώρα και οι διαδικασίες για τις μη κοινές ειδικότητες!!!

Για κάτσε...κουφάθηκα... Αυτό απ' ότι φαίνεται μου είχε ξεφύγει. Απλά πάντα είχα την εντύπωση ότι οι ΠΕ19-20 ανήκαν στις κοινές ειδικότητες...
Καθώς και οι ΠΕ11.

Δεν είναι έτσι;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:50:07 »

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18103 στις: Ιούλιος 07, 2016, 08:08:13 πμ »
Για κάτσε...κουφάθηκα... Αυτό απ' ότι φαίνεται μου είχε ξεφύγει. Απλά πάντα είχα την εντύπωση ότι οι ΠΕ19-20 ανήκαν στις κοινές ειδικότητες...
Καθώς και οι ΠΕ11.

Δεν είναι έτσι;

Κοινές ειδικότητες: ΠΕ06, ΠΕ11 και ΠΕ16.
Μη κοινές ειδικότητες: ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ19-20 και ΠΕ32.

Αποσυνδεδεμένος escozul

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18104 στις: Ιούλιος 07, 2016, 10:06:29 πμ »
Κοινές ειδικότητες: ΠΕ06, ΠΕ11 και ΠΕ16.
Μη κοινές ειδικότητες: ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ19-20 και ΠΕ32.

Α, τώρα είδα το "φυσικής αγωγής"

Εντάξει, αλλά αφού οι ΠΕ19-20 είναι και στις δύο βαθμίδες, γιατί δεν θεωρούνται "κοινές" ειδικότητες;

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18105 στις: Ιούλιος 07, 2016, 10:13:22 πμ »
Α, τώρα είδα το "φυσικής αγωγής"

Εντάξει, αλλά αφού οι ΠΕ19-20 είναι και στις δύο βαθμίδες, γιατί δεν θεωρούνται "κοινές" ειδικότητες;

Κοινές ειδικότητες είναι μόνο οι ΠΕ06, ΠΕ11 και ΠΕ16 γιατί μόνο αυτοί είχαν (και μόνο αυτοί έχουν μέχρι τώρα) συστημένους κλάδους και οργανικές στην Α/θμια.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:50:07 »

Αποσυνδεδεμένος Giatros

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18106 στις: Ιούλιος 08, 2016, 11:34:16 πμ »
Έχει ακούσει κάποιος για σύσταση οργανικών στις μη κοινές ειδικότητες από Σεπτέμβρη; για πείτε μπας και το διασταυρώσουμε και το επιβεβαιώσω.

Αποσυνδεδεμένος www.gr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 406
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18107 στις: Ιούλιος 08, 2016, 01:31:15 μμ »
Αν άκουσες κάτι,πες το και σ'εμάς!

Αποσυνδεδεμένος kirea

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 341
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18108 στις: Ιούλιος 09, 2016, 07:44:37 πμ »
"ΚΥΣΔΕ: Εξετάστηκαν οι αιτήσεις μετατάξεων εκπαιδευτικών- Τι ισχύει για τις αμοιβαίες μεταθέσεις"

http://www.esos.gr/arthra/45051/kysde-exetastikan-oi-aitiseis-metataxeon-ekpaideytikon-ti-ishyei-gia-tis-amoivaies


5.    Τέλος εξετάστηκαν 294 αιτήσεις εκπαιδευτικών που ζητούν μετάταξη στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Εξ αυτών 44 ζητούν μετάταξη στον κλάδο ΠΕ05, 97 που ζητούν μετάταξη στον κλάδο ΠΕ06, 18 που ζητούν μετάταξη στον κλάδο ΠΕ07, 13 που ζητούν μετάταξη στον κλάδο ΠΕ08, 58 στον κλάδο ΠΕ11, 5 στον κλάδο ΠΕ16, 48 στον κλάδο ΠΕ19/20, 1 στον κλάδο ΠΕ32, 4 στον κλάδο ΠΕ60 και 6 στον κλάδο ΠΕ70. Οι μετατάξεις αυτές πραγματοποιούνται σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 12 του ν. 3260/2004, της περίπτωσης Δ΄ του άρθρου 15 του Ν. 1566/85 όπως τροποποιήθηκε με τις διατάξεις της παρ. 14 του άρθρου 17 του ν. 1586/86και του άρθρου 8, παρ. 11 του ν. 2158/93 και των άρθρων 70,73,74 και 75 του Ν. 3528/2007 και της παρ.2του άρθρου 53 του Ν. 2721/99.  Οι μετατάξεις εκπαιδευτικών από κλάδο σε κλάδο αλλά και από την Β/θμια στην Α/θμια και το αντίστροφο, εξετάζονται από τα Κεντρικά Υπηρεσιακά Συμβούλια μετά τις μεταθέσεις και εφόσον υπάρχει οργανικό κενό – για το οποίο δεν εκκρεμεί αίτηση μετάθεσης - στην αιτούμενη περιοχή μετάταξης.

Το νόμιμο και το κανονικό που λέγαμε κάποτε......
Κοστίζει τόσο να είσαι ειλικρινής όταν είσαι ευφυής! Είναι σαν να είσαι τίμιος όταν είσαι φιλόδοξος.

Αποσυνδεδεμένος j.prin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 95
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18109 στις: Ιούλιος 10, 2016, 12:11:15 μμ »
Οι εκπαιδευτικοί των "μη κοινών"ειδικοτήτων για ποιο λόγο κάνουν αίτηση μετάταξης;
Αφού δεν υπάρχουν οργανικές στην πρωτοβάθμια.

Αποσυνδεδεμένος Giatros

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18110 στις: Ιούλιος 12, 2016, 12:08:30 μμ »
Επειδή οι μετατάξεις εξετάζονται μία φορά το χρόνο (καλοκαίρι) και επειδή υπήρχαν εξαγγελίες για ίδρυση οργανικών στην Α/θμια μάλλον πολλοί έκαναν αίτηση πολύ πιο νωρίς για να υπάρχει.

Αποσυνδεδεμένος www.gr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 406
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18111 στις: Ιούλιος 15, 2016, 09:24:08 πμ »
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΚΓ ΠΕ)  -  www.apf.gr
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (ΠΑΣΥΚΑΓΑ)  -   www.pasykaga.gr
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟY (APLF)  -  www.aplf.gr
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕΚΑΓΕΠΕ)  -  www.deutsch.gr
 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Επιστημονικοί φορείς Γαλλικής-Γερμανικής: Συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας κ. Νίκο Φίλη
Την Τετάρτη 13 Ιουλίου 2016, εκπρόσωποι των Επιστημονικών Φορέων των καθηγητών ΠΕ05 Γαλλικής και ΠΕ07 Γερμανικής Φιλολογίας, είχαν συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Νίκο Φίλη. Στη συνάντηση η οποία διήρκεσε πλέον της μιάμισης ώρας, παρευρίσκονταν ο Προϊστάμενος της Δ/νσης Σπουδών, Προγραμμάτων & Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ΥΠ.Π.Ε.Θ. κ. Σ. Μποφυλάτος και ο Σύμβουλος του Υπουργού κ. Γ. Πολίτης.

Τα θέματα που συζητήθηκαν ήταν τα εξής:
·   Η Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 1324 τ.Β΄/11-5-16) και η Διευκρινιστική Εγκύκλιος με αριθμ. 87776/Δ1/30-5-2016 για τα Ενιαίου Τύπου Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία. Οι εκπρόσωποι των Επιστημονικών Φορέων προχώρησαν σε εμπεριστατωμένη ανάλυση των αρνητικών παιδαγωγικών και μορφωτικών συνεπειών που απορρέουν από την εφαρμογή των ως άνω αποφάσεων για τους μαθητές, του δυσμενούς αντίκτυπου στο εργασιακό καθεστώς των εκπαιδευτικών ΠΕ05 και ΠΕ07, αλλά και των σοβαρών κοινωνικοοικονομικών επιπτώσεων για τις οικογένειες των μαθητών. Ταυτόχρονα κατατέθηκαν επίσημα στατιστικά στοιχεία από τα οποία προκύπτει ότι πάνω από το ένα τρίτο των μαθητών θα διδαχθεί τελικά άλλη ξένη γλώσσα από αυτήν που επέλεξε.
·    Το θέμα των μεταταγμένων καθηγητών ΠΕ05 και ΠΕ07 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και η αναγκαιότητα άμεσης απόδοσης οριστικών οργανικών τοποθετήσεων, η οποία και υπογραμμίστηκε ιδιαίτερα.
·     Το πάγιο και ταυτόχρονα καίριο, για την ορθή και αποδοτική διεξαγωγή του μαθήματος της Β’ Ξένης Γλώσσας αίτημα, της λειτουργίας ξενόγλωσσων τμημάτων με λιγότερο αριθμό μαθητών.
·   Η σύνδεση της διδασκαλίας με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας (ΚΠΓ).
·    Το θέμα της χορήγησης επάρκειας προσόντων διδασκαλίας Ξένων Γλωσσών σε μη Πτυχιούχους Τμημάτων Ξένων Γλωσσών και Φιλολογιών της ημεδαπής και της αλλοδαπής.
·        Η ανάγκη άμεσης υπογραφής της Υπουργικής Απόφασης για την αλλαγή του τρόπου εξέτασης της Ξένης Γλώσσας στο Γυμνάσιο και το Λύκειο, την επεξεργασία της οποίας έχει ολοκληρώσει η Επιτροπή Ξένων Γλωσσών του Ι.Ε.Π.
·    Η ένταξη της Γαλλικής και της Γερμανικής Γλώσσας στο Ολοήμερο Πρόγραμμα του Δημοτικού Σχολείου.
·    Η επαναφορά της διδασκαλίας της Γαλλικής και Γερμανικής Γλώσσας στα ΕΠΑ.Λ.
·        Ο επανακαθορισμός του αριθμού των Σχολικών Συμβούλων με βάση τις πραγματικές ανάγκες της Εκπαίδευσης.
·   Η ανάγκη εξεύρεσης λύσης για την αποκατάσταση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών ΠΕ05 και ΠΕ07, οι οποίοι στερούνται το δικαίωμα εκλογής σε θέσεις Διευθυντών και Υποδιευθυντών, λόγω της μη πραγματοποίησης μέχρι σήμερα οργανικής τοποθέτησής τους σε σχολικές μονάδες.
 
Ο Υπουργός άκουσε με προσοχή τις προτάσεις και τις διευκρινίσεις που δώσαμε και μας διαβεβαίωσε ότι η Ξενόγλωσση Εκπαίδευση αποτελεί έναν από τους πρωταρχικούς στόχους του Υπουργείου Παιδείας. Ειδικότερα, αναφορικά με τα αιτήματα των εκπροσώπων των Επιστημονικών Φορέων των εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ05 και ΠΕ07 ο κύριος Φίλης:
·        Δεσμεύθηκε ότι θα εξετάσει τη δυνατότητα δημιουργίας επιπλέον τμήματος παράλληλης διδασκαλίας της Β΄ Ξένης Γλώσσας στην Πρωτοβάθμια, όπου αυτό είναι εφικτό.
·      Δήλωσε ότι θα εξεταστεί και το κατώτερο όριο-αριθμός για τη δημιουργία τμήματος Β΄ Ξένης Γλώσσας.
·    Αναγνώρισε την υποχρέωση του Υπουργείου για απόδοση οργανικών-οριστικών τοποθετήσεων σε σχολικές μονάδες, των συναδέλφων που έχουν μεταταγεί στην Πρωτοβάθμια.
·   Επεσήμανε ότι στόχος του Υπουργείου είναι η δημιουργία δικλείδων ασφαλείας για την εξασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων των καθηγητών Γαλλικής και Γερμανικής Φιλολογίας σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης.
·  Αναφέρθηκε στην ενίσχυση δομών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, όπως η Ενισχυτική Διδασκαλία και η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη.
·        Μας διαβεβαίωσε για την πλήρη αξιοποίηση των συναδέλφων ΠΕ05 και ΠΕ07 καθώς και για την πρόθεση διαρκούς συνεργασίας με τους Επιστημονικούς Φορείς αυτών.

Οι εκπρόσωποι των Επιστημονικών Φορέων εκφράζουν την ικανοποίησή τους για την πρόθεση του Υπουργού να εξετάσει τα ως άνω ζητήματα, καθώς και για την διάθεση διαλόγου και συνεργασίας μαζί τους.

Με αυτό το δεδομένο βρισκόμαστε καταρχήν εν αναμονή των ενδεδειγμένων ενεργειών από πλευράς του Υπουργείου προς την κατεύθυνση άρσης του κρίσιμου και με πολλαπλές συνέπειες ζητήματος που έχει προκύψει αναφορικά με τη διδασκαλία της Β’ Ξένης Γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Δηλώνουμε επίσης για μια ακόμα φορά την πρόθεσή μας για ουσιαστική συνεργασία με το Υπουργείο, τόσο αναφορικά με το ως άνω θέμα που χρήζει άμεσης διευθέτησης, όσο και για το σύνολο των ζητημάτων που άπτονται της Ξενόγλωσσης Εκπαίδευσης στην χώρα μας.

Επιφυλασσόμαστε τέλος, για τη συνέχιση και εντατικοποίηση του αγώνα μας, σε περίπτωση που δεν ικανοποιηθούν τα καθόλα δίκαια αιτήματά μας.

Τα Δ.Σ. των Επιστημονικών Φορέων των εκπαιδευτικών Γαλλικής (ΠΕ05) και Γερμανικής (ΠΕ07) Φιλολογίας

Αποσυνδεδεμένος dNikos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18112 στις: Ιούλιος 15, 2016, 10:11:46 πμ »
...Αναγνώρισε την υποχρέωση του Υπουργείου για απόδοση οργανικών-οριστικών τοποθετήσεων σε σχολικές μονάδες, των συναδέλφων που έχουν μεταταγεί στην Πρωτοβάθμια....

Αλλά δεν ένοιωσε την ανάγκη να την κανει πράξη . Φοντανακι σας κέρασε;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 15, 2016, 10:15:57 πμ από dNikos »

Αποσυνδεδεμένος Φωτεινή ΠΕ07

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 781
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18113 στις: Ιούλιος 15, 2016, 10:48:18 πμ »
...Αναγνώρισε την υποχρέωση του Υπουργείου για απόδοση οργανικών-οριστικών τοποθετήσεων σε σχολικές μονάδες, των συναδέλφων που έχουν μεταταγεί στην Πρωτοβάθμια....

Αλλά δεν ένοιωσε την ανάγκη να την κανει πράξη . Φοντανακι σας κέρασε;

Το φοντανάκι συνοδεύεται με λικεράκι και κρύο νεράκι! Τους δρόσισε τους ανθρώπους...
Η ελευθερία είναι παιδί της αγάπης.

Αποσυνδεδεμένος www.gr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 406
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18114 στις: Αύγουστος 09, 2016, 03:29:11 μμ »
ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΤΑΧΘΕΝΤΩΝ ΤΟΥ Ν.4172/2013

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,


 
Όπως είναι γνωστό, οι υποχρεωτικές μετατάξεις, που διενεργήθηκαν βάσει των διατάξεων του Ν.4172/2013 από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση εντός του ίδιου κλάδου (Πληροφορικής, Αγγλικής, Γαλλικής, Γερμανικής, Μουσικής, Φυσικής Αγωγής, Εικαστικών και Θεατρικής Αγωγής), στόχευαν στην αξιοποίηση των πλεοναζόντων εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, μέσω της «κινητικότητάς» τους στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, όπου είχαν δημιουργηθεί διδακτικές ανάγκες στα δημοτικά σχολεία δια της εισαγωγής νέων μαθημάτων. Στην προκειμένη περίπτωση, η Διοίκηση  - Υπουργείο  προέβη στη διενέργεια των υποχρεωτικών μετατάξεων με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον και το δημόσιο σκοπό της κάλυψης των αναγκών των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ειδικότερα την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων, όπου δημιουργήθηκαν διδακτικές ανάγκες στα  δημοτικά σχολεία, προκειμένου να αξιοποιήσει τους εκπαιδευτικούς που πλεόναζαν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (δεδομένου ότι δεν συμπλήρωναν το υποχρεωτικό διδακτικό τους ωράριο) μετατάσσοντάς τους στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση κάτω από την ανάγκη άμεσης αντιμετώπισης ορθολογικής διαχείρισης του εκπαιδευτικού προσωπικού, ενόψει της έναρξης του νέου σχολικού έτους, ώστε να αποτραπεί ο κίνδυνος ευρύτερης δυσλειτουργίας της δημόσιας εκπαίδευσης  (έγγραφα ΥΠ.ΠΕ.Θ. αρ. πρωτ. 37691/Ε1/6-3-2015 και 38422/Ε1/9-3-2015).

Οι υποχρεωτικές μετατάξεις του εκπαιδευτικού προσωπικού, βάσει του Ν.4172/2013, συνιστούν μετατάξεις εντός του ίδιου κλάδου από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, χωρίς να μεταβληθεί η ειδικότητα των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών. Επισημαίνεται επίσης ότι με τις υπ’ αρ. 111967/Δ2/13-8-2013 και υπ’ αρ. 144049/Δ2/7-10-2013 Υπουργικές Αποφάσεις

α) αυξήθηκε ο αριθμός των οργανικών θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση για τις οκτώ ειδικότητες των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών και

β) ότι οι δαπάνες μισθοδοσίας των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών του Ν.4172/2013 καλύφθηκαν με μεταφορά πιστώσεων από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (από τον Ειδικό Φορέα 220 στον Ειδικό Φορέα 210 του προϋπολογισμού του Υπουργείου Παιδείας) και με έγκριση της αρμόδιας ΥΔΕ.

Επομένως οι υποχρεωτικές μετατάξεις ΔΕΝ εμπίπτουν στο θεσμικό πλαίσιο των διατάξεων του άρθρου 16Δ΄ παρ.2 του Ν.1566/1985, οι οποίες αναφέρονται στις περιπτώσεις μετατάξεων εκπαιδευτικών σε κενές θέσεις άλλης ειδικότητας του ιδίου κλάδου, π.χ. μετάταξη εντός του κλάδου ΠΕ04 από την ειδικότητα ΠΕ04.03 (Φυσιογνώστες) στην ειδικότητα ΠΕ04.01 (Φυσικοί), ούτε στο πλαίσιο των διατάξεων του άρθρου 12 παρ.5 του Ν.3260/2004, οι οποίες αναφέρονται σε περιπτώσεις μετατάξεων εκπαιδευτικών σε κενές θέσεις άλλου κλάδου (π.χ. από τον κλάδο ΠΕ05 Γαλλικής στον κλάδο ΠΕ06 Αγγλικής). Εξάλλου, οι διατάξεις του άρθρου 82 παρ.11 του Ν.4172/2013, οι οποίες ρύθμισαν αποκλειστικά τις μετατάξεις του σχολικού έτους 2013-2014, είναι σε κάθε περίπτωση ειδικότερες διατάξεις και υπερισχύουν έναντι των γενικότερων διατάξεων άλλων νόμων, δεδομένου ότι ο ειδικός νόμος υπερισχύει του γενικού, σύμφωνα με την πάγια νομολογία (π.χ. 1808/2000 Διοικητικό Εφετείο Αθηνών).

 

Σχετικά με το ζήτημα των ενστάσεων ως προς τη διαδικασία των υποχρεωτικών μετατάξεων από τους ίδιους τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς, υπενθυμίζεται ότι όσοι εκ των μεταταγμένων θεώρησαν ότι θίγεται το έννομο συμφέρον τους από την επιλογή αυτή της Διοίκησης, είχαν δικαίωμα να προσφύγουν με διοικητική προσφυγή (ένσταση) ενώπιον του Υπουργείου Παιδείας και σε περίπτωση ρητής ή σιωπηρής απόρριψης της διοικητικής τους προσφυγής, είχαν δικαίωμα να υποβάλλουν αίτηση ακυρώσεως (δικαστική προσφυγή) εντός της νομίμου προθεσμίας 60 ημερών (από την αρνητική απάντηση του Υπουργείου ή μετά την άπρακτη παρέλευση τριμήνου από την υποβολή της διοικητικής προσφυγής – ένστασης). Τονίζεται ότι η τυχόν ικανοποίηση του εκάστοτε προσφεύγοντα ως προς το αίτημά του, είτε από το Υπουργείο είτε από τα αρμόδια δικαστήρια, αφορούσε αποκλειστικά τη συγκεκριμένη προσωπική του περίπτωση και μόνο. Ορθώς, για λόγους χρηστής διοίκησης, το Υπουργείο, κατά την εξέταση των ενστάσεων, δεν ανακάλεσε τις αρχικές πράξεις μετάταξης όσων εκπαιδευτικών είχαν λιγότερα μόρια από τους ενιστάμενους συναδέλφους τους, διότι, όπως το ίδιο επισημαίνει με το υπ’ αρ. 38422/Ε1/9-3-2015 έγγραφό του, πρόκειται για επωφελείς διοικητικές πράξεις που εκδόθηκαν στο πλαίσιο της διακριτικής ευχέρειας της Διοίκησης και με γνώμονα τις υπηρεσιακές της ανάγκες (ήτοι το δημόσιο συμφέρον), χωρίς αντικειμενική ευθύνη των αιτούντων. Εξάλλου και τα αρμόδια δικαστήρια που έκαναν δεκτές τις ΕΜΠΡΟΘΕΣΜΕΣ  προσφυγές ορισμένων εκπαιδευτικών, ΔΕΝ επέταξαν τη Διοίκηση να ανακαλέσει προγενέστερες μετατάξεις που διενεργήθηκαν κατά παράλειψη των ενιστάμενων, αλλά αποκλειστικά και μόνο να προβεί στη μετάταξη ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΘΕΝΤΩΝ  συναδέλφων.  Πράγματι, το Υπουργείο Παιδείας, συμμορφούμενο με τις εν λόγω δικαστικές αποφάσεις (π.χ. 2280/2014 και 2283/2014 αποφάσεις του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών), για λόγους χρηστής διοίκησης, προέβη στη συμπληρωματική μετάταξη των εκπαιδευτικών που δικαιώθηκαν, χωρίς να θιγεί η μετάταξη άλλων συναδέλφων τους στο ίδιο ΠΥΣΠΕ (π.χ. Υπουργική Απόφαση υπ’ αρ. 206905/Ε1/18-12-2014 (ΦΕΚ 1809 Γ/30-12-2014).

Επίσης, σύμφωνα με το άρθρο 24 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (Ν.2690/1999), το Υπουργείο Παιδείας όφειλε να εξετάσει τις διοικητικές προσφυγές των ενιστάμενων εκπαιδευτικών εντός ενός μηνός από την υποβολή τους. Επομένως οι ενστάσεις (διοικητικές προσφυγές), οι οποίες δεν έχουν εξεταστεί ως σήμερα θεωρείται ότι έχουν απορριφθεί από τη Διοίκηση σιωπηρώς (δηλαδή χωρίς την έκδοση ρητής απορριπτικής πράξης). Ωστόσο η τυχόν σιωπηρή απόρριψη διοικητικών προσφυγών, δεν συνιστά παράλειψη οφειλόμενης νόμιμης ενεργείας, και ως εκ τούτου, οι φερόμενες ως εκκρεμούσες ενστάσεις δε χρειάζεται να απαντηθούν και το Υπουργείο Παιδείας υποχρεούται πλέον μόνο να συμμορφώνεται προς τις εκδιδόμενες δικαστικές αποφάσεις όσων εμπροθέσμως έχουν προσφύγει στα Διοικητικά Δικαστήρια και δικαιώνονται από αυτά. Στο πλαίσιο της διαδικασίας αυτής, διενεργήθηκαν 3.390 περίπου μετατάξεις εκπαιδευτικών των παραπάνω ειδικοτήτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, πλέον αυτών σε Διοικητικές θέσεις, οι οποίες ως ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ έχουν πλέον καταστεί ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ και ΜΗ ΑΝΑΚΛΗΤΕΕΣ  λόγω παρελεύσεως διετίας από τη δημοσίευσή τους, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 20 του Ν.3528/2007 και της σχετικής νομολογίας του Συμβουλίου της Επικρατείας (1106/1962, 1396/1965, 1886/1966) αλλά και της υπ’ αρ. 315/2014 Γνωμοδότησης του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους. Επομένως  κάθε αίτημα  για κατάργηση - ακύρωση του Ν.4172/2013 δεν έχει πλέον νομικό  υπόβαθρο και ουσιαστικό νόημα.

Ως εκ τούτου, μέσω της προαναφερθείσας διαδικασίας των υποχρεωτικών μετατάξεων, με τις υπ’ αρ. 111967/Δ2/13-8-2013 και υπ’ αρ. 144049/Δ2/7-10-2013 και επόμενες Υπουργικές Αποφάσεις, αυξήθηκε ο αριθμός των οργανικών θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση για τις οκτώ ειδικότητες, ενώ  παράλληλα οι δαπάνες μισθοδοσίας των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών του Ν.4172/2013 καλύφθηκαν με μεταφορά πιστώσεων από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (από τον Ειδικό Φορέα 220 στον Ειδικό Φορέα 210 του προϋπολογισμού του Υπουργείου Παιδείας) κατόπιν έγκρισης της αρμόδιας ΥΔΕ. Ταυτόχρονα, προκύπτει ευθέως από τις διοικητικές πράξεις των υποχρεωτικών μετατάξεων (π.χ. αρ. 119655/Δ1/30−8−2013 απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων-ΦΕΚ 986Γ/3-9-2013 και επόμενες), οι οποίες λαμβάνουν μορφή ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ πλέον από της δημοσιεύσεως τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, ότι οι μεταταχθέντες εκπαιδευτικοί «καταλαμβάνουν θέση που συστήνεται με την ίδια την πράξη μετάταξης τους», όπως αναφέρεται και στην υπ’ αρ. 469/2016 απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Θεσσαλονίκης και τίθενται στη διάθεση των οικείων Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, για να τοποθετηθούν σε κενές θέσεις των σχολείων, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 3 του Π.Δ. 50/1996, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 3 παρ. 3ε του Π.Δ. 100/1997. Επομένως από τα ανωτέρω συνάγεται ότι οι μεταταχθέντες εκπαιδευτικοί ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ, ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ, έχουν οργανική θέση στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης όπου ανήκουν βάση των σχετικών αποφάσεων μετάταξής τους, όπως άλλωστε αναγράφεται στους καταλόγους αιτήσεων μετάθεσης βελτίωσης – οριστικής τοποθέτησης του έτους 2015-2016, που έχουν αναρτηθεί στο διαδίκτυο από τις Δ/νσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ενδεικτικά Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης και Μαγνησίας).

Εν κατακλείδι, ΕΚΚΡΕΜΕΙ ΜΟΝΟ η οργανική - οριστική τοποθέτηση των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών σε σχολική μονάδα ή σε ομάδα σχολείων των κατά τόπους Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ που υπήρξαν στα σχολεία κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης προτίμησης των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών τα οποία προφανώς η Διοίκηση – Υπουργείο γνωρίζει. Αυτό διότι με τα υπ’ αρ. 37691/Ε1/6-3-2015 και 38422/Ε1/9-3-2015 έγγραφά του,  από όπου παρατίθεται το χαρακτηριστικό απόσπασμα που ακολουθεί, αναφέρει - ομολογεί: «Επομένως η διοίκηση ενήργησε νομίμως και μετέταξε στο πλαίσιο της διακριτικής της ευχέρειας, τον προαναφερόμενο εκπαιδευτικό, ………………………………………και με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον, δηλαδή την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων, καθώς και τα πραγματικά οργανικά κενά που υπήρξαν στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης προτίμησης του αιτούντος».                                       

Έτσι, η Διοίκηση του Υπουργείου Παιδείας υποχρεούται, όπως άλλωστε έχει ήδη δεσμευτεί επανειλημμένως, με το από 22-8-2013 ενημερωτικό σημείωμα και τις εγκυκλίους υπ’ αρ. Γ.Τ. 11314/31-10-2014 και υπ’ αρ. 25614/Ε1/16-2-2015, να συστήσει - χαρακτηρίσει και να επιμερίσει  θέσεις ΓΙΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗ - ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ  σε μεμονωμένες  σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή ομάδες τους των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών που έχουν, όπως προαναφέραμε, οργανική θέση στις κατά τόπους  Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Δηλαδή, να συστήσει -χαρακτηρίσει και να επιμερίσει συγκεκριμένες θέσεις σταθερού τόπου ή τόπων παροχής υπηρεσίας, εν προκειμένω εκπαιδευτικού έργου, σε μεμονωμένες σχολικές μονάδες ή ομάδες τους,  από οργανικά – οριστικά τοποθετημένους ΜΗ αντικαταστάσιμους πλέον σε αυτές ανά διδακτικό έτος εκπαιδευτικούς, εφόσον στις συγκεκριμένες υφίστανται μόνιμες διδακτικές ανάγκες. Ωστόσο, με την υπ’ αρ. 137644/Ε1/3-9-2015 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, αναβλήθηκε εκ νέου το ζήτημα της οργανικής - οριστικής τοποθέτησης των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΑΜΕΝΕΙ ΣΕ ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΑ, ενώ προϋφίστατο και αριθμός, μη επαρκής βεβαίως, για τις μη κοινές ειδικότητες (ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ19-20 και ΠΕ32) με την υπ’ αρ. 50200/Δ1/4-5-2012 (ΦΕΚ 1493Β/4-5-2012) Κοινή Υπουργική Απόφαση με την οποία έγινε και η σύσταση των κλάδων τους στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ

Μετά τα παραπάνω κρίνουμε αναγκαία την υιοθέτηση της προαναφερθείσας πρότασης θεωρώντας:

Α. ότι είναι αυτή που διασφαλίζει κατά τον καλύτερο τρόπο  τα συμφέροντα του συνόλου των συναδέλφων της ειδικότητας της Πληροφορικής, καθώς εξασφαλίζει τις καλύτερες προϋποθέσεις για τη συμπλήρωση του διδακτικού ωραρίου, με πλήρη αξιοποίηση του υπάρχοντος - διαθέσιμου διδακτικού προσωπικού, επ’ ωφελεία των μαθητών ΚΑΙ χωρίς να επιβαρύνεται περαιτέρω ο Κρατικός Προϋπολογισμός.

Β. καθιστά εφικτή τη σύσταση - χαρακτηρισμό και επιμερισμό θέσεων ΓΙΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗ - ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ σε μεμονωμένες σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή ομάδες τους, των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών που έχουν οργανική θέση στις κατά τόπους Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, αφού θα υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης τους σε σταθερές κατά σύνθεση και αριθμό ομάδες σχολείων ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ που υπήρξαν στα σχολεία κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης προτίμησης των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών, τα οποία Διοίκηση – Υπουργείο γνωρίζει και αναφέρει στα υπ’ αρ. 37691/Ε1/6-3-2015 και 38422/Ε1/9-3-2015 έγγραφά του.

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Όλοι γνωρίζουμε ότι η οργανική - οριστική τοποθέτηση αφενός μεν ικανοποιεί το δικαίωμα εργασιακής ασφάλειας  των εκπαιδευτικών που αφορά, αφετέρου δε προάγει, υπέρ των μαθητών το παρεχόμενο από αυτούς εκπαιδευτικό έργο, καθώς εξασφαλίζει τη συνέχισή του με ευνοϊκότερες συνθήκες, αφού αποτρέπει τη διαρκή αλλαγή εκπαιδευτικών ανά διδακτικό έτος στις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Με εκτίμηση,

 

Για το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.,

Αποσυνδεδεμένος www.gr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 406
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18115 στις: Αύγουστος 18, 2016, 12:09:31 μμ »
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΚΓ ΠΕ)  -  www.apf.gr
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (ΠΑΣΥΚΑΓΑ)  -   www.pasykaga.gr
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟY (APLF)  -  www.aplf.gr
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕΚΑΓΕΠΕ)  -  www.deutsch.gr

Αθήνα/Θεσσαλονίκη, 18 Αυγούστου 2016
ΠΡΟΣ:
- Υπουργό Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων κ. Νίκο Φίλη

ΘΕΜΑ: «Προγραμματισμός συνάντησης»
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
Σε συνέχεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας της Γενικής Γραμματέως της ΠΕΚΑΓΕΠΕ κας Κατερίνας Γκριτζαλιώτη την Πέμπτη 11.08.2016 με τη γραμματεία του γραφείου σας, καταθέτουμε δια της παρούσης και γραπτώς το αίτημα πραγματοποίησης νέας συνάντησης των εκπροσώπων των επιστημονικών φορέων των εκπαιδευτικών Γαλλικής και Γερμανικής Φιλολογίας μαζί σας, όπως εξάλλου είχε συμφωνηθεί στη συνάντηση της 13ης Ιουλίου 2016.
Κύριο αντικείμενο της συνάντησης, κατόπιν της ολοκλήρωσης της επεξεργασίας των στατιστικών δεδομένων από την επιλογή Β΄ Ξένης γλώσσας στα 3.688 4/θέσια και άνω Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2016-17 και της διαδικασίας των αποσπάσεων, καθώς επίσης ενόψει της α΄ φάσης προσλήψεων αναπληρωτών/τριών, προτείνουμε να είναι ο σχεδιασμός μιας δέσμης μέτρων που να διασφαλίσουν:
Α.) Την ομαλή έναρξη του σχολικού έτους.
Β.) Την εργασιακή εξασφάλιση των συναδέλφων με την οριστική οργανική τοποθέτησή τους σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Παρακαλούμε να υπάρξει έγκαιρη ενημέρωση για την ημερομηνία της συνάντησης (τουλάχιστον δύο ημέρες νωρίτερα), ώστε να δοθεί η δυνατότητα και στους συναδέλφους από τη Θεσσαλονίκη να προσέλθουν.

Με εκτίμηση
Τα Δ.Σ. των Επιστημονικών φορέων των εκπαιδευτικών
Γαλλικής (ΠΕ05) και Γερμανικής (ΠΕ07) Φιλολογίας

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159447
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 381
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 314
Σύνολο: 331

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.125 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.