*

Αποστολέας Θέμα: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια  (Αναγνώστηκε 4327486 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18984 στις: Ιούνιος 08, 2017, 10:29:22 μμ »
Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε οργανικά και λειτουργικά κενά
Οδηγίες για τη διαδικασία τοποθετήσεων

http://www.newsbeast.gr/greece/ekpaideusi/arthro/1936136/topothetisis-ekpedeftikon-se-organika-ke-litourgika-kena

Μέρος Πρώτο - Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Μέρος Δεύτερο - Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:04:00 »

Αποσυνδεδεμένος niwekew

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18985 στις: Ιούνιος 08, 2017, 10:33:41 μμ »
Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε οργανικά και λειτουργικά κενά
Οδηγίες για τη διαδικασία τοποθετήσεων

http://www.newsbeast.gr/greece/ekpaideusi/arthro/1936136/topothetisis-ekpedeftikon-se-organika-ke-litourgika-kena

Μέρος Πρώτο - Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Μέρος Δεύτερο - Δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Εκτιμώ την προσπάθειά σου. Όμως το συγκεκριμένο, και όσον αφορά την απόδοση οργανικής σε ομάδες σχολείων, δεν αναφέρεται στους διαθεσίτες αλλά μόνο στους υπεράριθμους.

Παράθεση
Οι εκπαιδευτικοί που κρίθηκαν υπεράριθμοι και επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατ' απόλυτη προτεραιότητα , συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης.

Οι ομάδες σχολείων για απόδοση οργανικής ισχύουν μόνο για όσους έχουν βγει υπεράριθμοι (δηλαδή είχαν οργανική και την έχασαν). Καμιά σχέση με την περίπτωση που συζητάμε δηλαδή, καμιά σχέση με τους διαθεσίτες.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 08, 2017, 10:49:17 μμ από niwekew »

Αποσυνδεδεμένος Solaris

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18986 στις: Ιούνιος 09, 2017, 12:59:26 πμ »
Εντελώς το αντίθετο συμβαίνει από αυτά που λές.
Ως απόδειξη διάβασε εδώ:

Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2017/05/syzitithike-gia-tin-eidiki-agogi-schetika-organikes-theseis-pinakes-diorismous-apospaseis-metatakseis-orario-metatheseis/

Και αλλού:

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%84%CE%B9-%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%8D%CE%B5%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7#ixzz4jQwVIKOR
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

Είναι κρίμα να παραπληροφορείς με αυτό τον τρόπο τους συναδέλφους.

Όντως κρίμα.

1) Σε ό,τι αφορά το ζήτημα της συγκρότησης των οργανικών θέσεων στην Α/θμια και Β/θμια εκπ/ση παραθέτεις ένα άσχετο ενημερωτικό σημείωμα που αφορά αποκλειστικά τη σύσταση οργανικών στην Ειδική Αγωγή και αναφέρει το ίδιο χαρακτηριστικά:

"Επίσης επισημάνθηκε η διαφοροποίηση που διαπιστώνεται ως προς την σύσταση των οργανικών θέσεων στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. σε σχέση με τις άλλες σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής...Η διαδικασία που ακολουθείται για τα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. θεωρούμε ότι δεν προκύπτει από συγκεκριμένη νομοθεσία..."

Ας σοβαρευτούμε...

2) Ενώ υπογράμμισα ότι:

α) η σύσταση οργανικών θέσεων διαφοροποιείται από βαθμίδα σε βαθμίδα εκπ/σης και

β) πως τα υπηρεσιακά συμβούλια έχουν την εκ του νόμου δυνατότητα να συγκροτήσουν οργανικές θέσεις σε επίπεδο ομάδας σχολείων στη Β/θμια, εσύ παραθέτεις άτυπη ενημέρωση του τότε αιρετού της Α/θμιας η οποία αναφέρεται τοις πράγμασι στα διαδικαστικά της Α/θμιας.

Ας σοβαρευτούμε έτι δε πλέον.

3) Για να το κλείσουμε το θέμα διότι δεν συνδέεται άμεσα με το εν λόγω νήμα, αν δεν προβλεπόταν η δυνατότητα οριστικής τοποθέτησης σε οργανική θέση συγκροτούμενη σε επίπεδο σχολικής ομάδας στη Β/θμια (άρθρο 4, παρ. 2, υποπερ. εε των ΠΔ 50/96 και 100/97), τότε ειδικότητες διδάσκουσες μονόωρα μαθημάτα όπως οικιακής οικονομίας, μουσικής, καλλιτεχνικών, γαλλικών κτλ δεν θα μπορούσαν ποτέ να τοποθετηθούν οριστικά σε σχολικές μονάδες των πολυάριθμων ΠΥΣΔΕ μικρομεσαίου μαθητικού δυναμικού ανά την ελληνική επικράτεια.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 09, 2017, 01:03:52 πμ από Solaris »

Αποσυνδεδεμένος niwekew

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18987 στις: Ιούνιος 09, 2017, 07:56:56 πμ »
Όντως κρίμα.

1) Σε ό,τι αφορά το ζήτημα της συγκρότησης των οργανικών θέσεων στην Α/θμια και Β/θμια εκπ/ση παραθέτεις ένα άσχετο ενημερωτικό σημείωμα που αφορά αποκλειστικά τη σύσταση οργανικών στην Ειδική Αγωγή και αναφέρει το ίδιο χαρακτηριστικά:

"Επίσης επισημάνθηκε η διαφοροποίηση που διαπιστώνεται ως προς την σύσταση των οργανικών θέσεων στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. σε σχέση με τις άλλες σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής...Η διαδικασία που ακολουθείται για τα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. θεωρούμε ότι δεν προκύπτει από συγκεκριμένη νομοθεσία..."

Ας σοβαρευτούμε...

2) Ενώ υπογράμμισα ότι:

α) η σύσταση οργανικών θέσεων διαφοροποιείται από βαθμίδα σε βαθμίδα εκπ/σης και

β) πως τα υπηρεσιακά συμβούλια έχουν την εκ του νόμου δυνατότητα να συγκροτήσουν οργανικές θέσεις σε επίπεδο ομάδας σχολείων στη Β/θμια, εσύ παραθέτεις άτυπη ενημέρωση του τότε αιρετού της Α/θμιας η οποία αναφέρεται τοις πράγμασι στα διαδικαστικά της Α/θμιας.

Ας σοβαρευτούμε έτι δε πλέον.

3) Για να το κλείσουμε το θέμα διότι δεν συνδέεται άμεσα με το εν λόγω νήμα, αν δεν προβλεπόταν η δυνατότητα οριστικής τοποθέτησης σε οργανική θέση συγκροτούμενη σε επίπεδο σχολικής ομάδας στη Β/θμια (άρθρο 4, παρ. 2, υποπερ. εε των ΠΔ 50/96 και 100/97), τότε ειδικότητες διδάσκουσες μονόωρα μαθημάτα όπως οικιακής οικονομίας, μουσικής, καλλιτεχνικών, γαλλικών κτλ δεν θα μπορούσαν ποτέ να τοποθετηθούν οριστικά σε σχολικές μονάδες των πολυάριθμων ΠΥΣΔΕ μικρομεσαίου μαθητικού δυναμικού ανά την ελληνική επικράτεια.

Επιμένεις στην μπουρδολογία βλέπω...
πλάκα έχεις...

Για να το κλείσουμε. 
1) ΠΑΝΩ από δώδεκα ώρες συστήνεται οργανική.
2) Οργανική σε ομάδα σχολείων ΔΕΝ προβλέπεται. (και αυτό το ξέρω από πρώτο χέρι, είμαι σε αυτή την περίπτωση)

Όποιος υποστηρίζει κάτι άλλο, να φέρει αναφορές.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 09, 2017, 07:59:32 πμ από niwekew »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:04:00 »

Αποσυνδεδεμένος gf

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 441
  • Γηράσκω αεί διδάσκων
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18988 στις: Ιούνιος 09, 2017, 08:50:09 πμ »
Να πω κάτι άσχετο με την ουσία του θέματος;
Τα "πλάκα έχεις" και "λες μπουρδολογίες" να τα αποφεύγεις. Δεν είμαστε στο σχολιασμό του αλφαβήτα. Ακόμη και αν έχεις δίκιο, δεν έχω παρακολουθήσει το θέμα, δεν ταιριάζει σε φόρουμ εκπαιδευτικών.

Αποσυνδεδεμένος dNikos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18989 στις: Ιούνιος 09, 2017, 09:58:27 πμ »
Όταν δεν έχεις επιχειρήματα καταφεύγεις σε χαρακτηρισμούς.

Αλήθεια αυτή η ψυχή ο diamantinos που χάθηκε; ::)  Να μας κάνει μια ενημέρωση για τους επιθεωρητές.

Αποσυνδεδεμένος niwekew

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18990 στις: Ιούνιος 09, 2017, 01:40:40 μμ »
Να πω κάτι άσχετο με την ουσία του θέματος;
Τα "πλάκα έχεις" και "λες μπουρδολογίες" να τα αποφεύγεις. Δεν είμαστε στο σχολιασμό του αλφαβήτα. Ακόμη και αν έχεις δίκιο, δεν έχω παρακολουθήσει το θέμα, δεν ταιριάζει σε φόρουμ εκπαιδευτικών.

Όταν είμαι χρόνια στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ με μονόωρο μάθημα και έχω ζήσει στο πετσί μου το να μην έχω οργανική, και έρχεται ο άλλος και υποστηρίζει ότι υπάρχει δυνατότητα να πάρω οργανική σε πολλά σχολεία, χωρίς να δίνει αναφορές για αυτό που λέει, τότε το ελάχιστο που μπορείς να τον ονομάσεις είναι μπουρδολόγο. Δεν είναι χαρακτηρισμός αυτό. Η αλήθεια είναι.

Όποιος υποστηρίζει ότι υπάρχει οργανική σε πολλά σχολεία, να φέρει εδώ στο φόρουμ μια περίπτωση, από οποιοδήποτε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ. Το να μπουρδολογεί εις βάρος μας, και να παίζει με τις αγωνίες μας, είναι τουλάχιστον ανήθικο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 09, 2017, 01:44:24 μμ από niwekew »

Αποσυνδεδεμένος Solaris

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18991 στις: Ιούνιος 09, 2017, 03:25:58 μμ »
Όταν είμαι χρόνια στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ με μονόωρο μάθημα και έχω ζήσει στο πετσί μου το να μην έχω οργανική, και έρχεται ο άλλος και υποστηρίζει ότι υπάρχει δυνατότητα να πάρω οργανική σε πολλά σχολεία,

Δεν παίρνει οργανική ο εκπαιδευτικός σε πολλά σχολεία και εξηγώ για να τελειώνουμε.

Η οργανική θέση δεν συστήνεται σε επίπεδο ομάδας σχολείων αλλά σε συγκεκριμένη σχολική μονάδα υπολογίζοντας όμως τις ώρες σε επίπεδο ομάδας σχολείων προκειμένου να συγκροτηθεί η εν λόγω οργανική θέση.

Μάλιστα η συγκεκριμένη πρακτική της Β/θμιας έχει περάσει ενίοτε και στην Α/θμια, στην οποία ορισμένα υπηρεσιακά συμβούλια, κάνοντας διασταλτική εφαρμογή του νόμου, προβαίνουν σε σύσταση οργανικών θέσεων και οριστική τοποθέτηση ειδικοτήτων (ΠΕ06, ΠΕ11, ΠΕ16) σε τετραθέσια δημοτικά σχολεία, όπου αντικειμενικά δεν δύναται να συμπληρώσει ωράριο καμία ειδικότητα.

Πέραν τούτου, και σε ό,τι αφορά τη Β/θμια, θα πρέπει το ΠΥΣΔΕ να διατίθεται να αξιοποιήσει  την ευελιξία που του προσφέρει το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο για την οριστική τοποθέτηση εκπαιδευτικών με ολιγόωρα μαθήματα.



Αποσυνδεδεμένος niwekew

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18992 στις: Ιούνιος 09, 2017, 03:56:05 μμ »
Δεν παίρνει οργανική ο εκπαιδευτικός σε πολλά σχολεία και εξηγώ για να τελειώνουμε.

Η οργανική θέση δεν συστήνεται σε επίπεδο ομάδας σχολείων αλλά σε συγκεκριμένη σχολική μονάδα υπολογίζοντας όμως τις ώρες σε επίπεδο ομάδας σχολείων προκειμένου να συγκροτηθεί η εν λόγω οργανική θέση. 

Μάλιστα η συγκεκριμένη πρακτική της Β/θμιας έχει περάσει ενίοτε και στην Α/θμια, στην οποία ορισμένα υπηρεσιακά συμβούλια, κάνοντας διασταλτική εφαρμογή του νόμου, προβαίνουν σε σύσταση οργανικών θέσεων και οριστική τοποθέτηση ειδικοτήτων (ΠΕ06, ΠΕ11, ΠΕ16) σε τετραθέσια δημοτικά σχολεία, όπου αντικειμενικά δεν δύναται να συμπληρώσει ωράριο καμία ειδικότητα.

Καταρχήν δεν υπάρχει καμιά τέτοια πρακτική στην Βθμια. Οργανική για κάποιον που είναι στην διάθεση δίνεται μόνο για πάνω από 12 ώρες, και μόνο σε ένα σχολείο.  Δεν έχω ακούσει ποτέ να δεσμεύεται το γειτονικό σχολείο με τις 6 ώρες, από κάποιον που έχει οργανική. Στην συμπλήρωση ωραρίου υπάρχει πάντα υπολογισμός και συγκριση μορίων μεταξύ όλων των εκπαιδευτικών που διεκδικούν το σχολείο αυτό. Και ας βγει κάποιος εδώ μέσα και ας μας πει μια περίπτωση, για οποιοδήποτε ΠΥΣΔΕ, που δεσμεύτηκε (με νόμιμο πάντα τρόπο) το διπλανό σχολείο με τις λίγες ώρες από κάποιον με οργανική και εις βάρος κάποιου (με περισσότερα μόρια) που είναι στην διάθεση. Το μόνο που μπορεί να κάνει κάποιος με οργανική είναι να ζητήσει να βγει υπεράριθμος, οπότε σε αυτή την περίπτωση προηγείται στην φάση τοποθέτησης από τους διαθεσίτες, και έτσι προλαβαίνει να πάρει τα σχολεία που επιθυμεί. Πάντα όμως συγκρινόμενος με τους υπόλοιπους υπεράριθμους για την συγκεκριμένη ομάδα σχολείων (δεν μπορεί δηλαδή να δεσμεύσει κάποιο σχολείο, άρα δεν έχει οργανική σε αυτό αφού οργανική σημαίνει ακριβώς αυτό, η δέσμευση ενός σχολείου από κάποιον εκπαιδευτικό).

Επίσης όσον αφορά τα 4θέσια δημοτικά, και εκεί λάθος κάνεις.

Φυσικά και συμπλήρωναν ωράριο στα ΕΑΕΠ οι εν λόγω ειδικότητες, γιαυτό και τους έδωσαν (αν τους έδωσαν) οργανική.
Σε τετραθέσια ΕΑΕΠ 16 ώρες συμπλήρωναν οι ΠΕ11/ΠΕ06, και 13 ώρες οι ΠΕ16. Στα δε παλαιά ολοήμερα, αν ήταν τετραθέσια, πάλι συμπλήρωναν πάνω από 12 ώρες οι εν λόγω ειδικότητες γιατί υπήρχαν δεσμευμένες-καθορισμένες ώρες για τις ειδικότητες αυτές στο πρόγραμμα του ολοήμερου. Σε αντίθεση με τα τωρινά ολοήμερα (τα ΕΤΟΔΣ) που το τι ακριβώς μάθημα ειδικότητας θα μπει στο πρόγραμμα του ολοήμερου το αποφασίζει κάθε χρόνο (το σεπτέμβρη) ο σύλλογος.

Έτσι λοιπόν, ακόμα και αν δοθηκαν παλιά οργανικές σε 4θέσια για τις ειδικότητες Π11,ΠΕ06,ΠΕ16 , με τα σημερινά δημοτικά ΕΤΟΔΣ δεν μπορούν πια να δοθούν οργανικές για τις εν λόγω ειδικότητες, αφού δεν μπορούν πια να βρεθούν στα τετραθέσια για αυτές τις ειδικότητες πάνω από 12 διδακτικές ώρες.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 09, 2017, 04:27:34 μμ από niwekew »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18993 στις: Ιούνιος 09, 2017, 04:52:09 μμ »
Καταρχήν δεν υπάρχει καμιά τέτοια πρακτική στην Βθμια. Οργανική για κάποιον που είναι στην διάθεση δίνεται μόνο για πάνω από 12 ώρες, και μόνο σε ένα σχολείο.  Δεν έχω ακούσει ποτέ να δεσμεύεται το γειτονικό σχολείο με τις 6 ώρες, από κάποιον που έχει οργανική. Στην συμπλήρωση ωραρίου υπάρχει πάντα υπολογισμός και συγκριση μορίων μεταξύ όλων των εκπαιδευτικών που διεκδικούν το σχολείο αυτό. Και ας βγει κάποιος εδώ μέσα και ας μας πει μια περίπτωση, για οποιοδήποτε ΠΥΣΔΕ, που δεσμεύτηκε (με νόμιμο πάντα τρόπο) το διπλανό σχολείο με τις λίγες ώρες από κάποιον με οργανική και εις βάρος κάποιου (με περισσότερα μόρια) που είναι στην διάθεση. Το μόνο που μπορεί να κάνει κάποιος με οργανική είναι να ζητήσει να βγει υπεράριθμος, οπότε σε αυτή την περίπτωση προηγείται στην φάση τοποθέτησης από τους διαθεσίτες, και έτσι προλαβαίνει να πάρει τα σχολεία που επιθυμεί. Πάντα όμως συγκρινόμενος με τους υπόλοιπους υπεράριθμους για την συγκεκριμένη ομάδα σχολείων (δεν μπορεί δηλαδή να δεσμεύσει κάποιο σχολείο, άρα δεν έχει οργανική σε αυτό αφού οργανική σημαίνει ακριβώς αυτό, η δέσμευση ενός σχολείου από κάποιον εκπαιδευτικό).

Επίσης όσον αφορά τα 4θέσια δημοτικά, και εκεί λάθος κάνεις.

Φυσικά και συμπλήρωναν ωράριο στα ΕΑΕΠ οι εν λόγω ειδικότητες, γιαυτό και τους έδωσαν (αν τους έδωσαν) οργανική.
Σε τετραθέσια ΕΑΕΠ 16 ώρες συμπλήρωναν οι ΠΕ11/ΠΕ06, και 13 ώρες οι ΠΕ16. Στα δε παλαιά ολοήμερα, αν ήταν τετραθέσια, πάλι συμπλήρωναν πάνω από 12 ώρες οι εν λόγω ειδικότητες γιατί υπήρχαν δεσμευμένες-καθορισμένες ώρες για τις ειδικότητες αυτές στο πρόγραμμα του ολοήμερου. Σε αντίθεση με τα τωρινά ολοήμερα (τα ΕΤΟΔΣ) που το τι ακριβώς μάθημα ειδικότητας θα μπει στο πρόγραμμα του ολοήμερου το αποφασίζει κάθε χρόνο (το σεπτέμβρη) ο σύλλογος.

Έτσι λοιπόν, ακόμα και αν δοθηκαν παλιά οργανικές σε 4θέσια για τις ειδικότητες Π11,ΠΕ06,ΠΕ16 , με τα σημερινά δημοτικά ΕΤΟΔΣ δεν μπορούν πια να δοθούν οργανικές για τις εν λόγω ειδικότητες, αφού δεν μπορούν πια να βρεθούν στα τετραθέσια για αυτές τις ειδικότητες πάνω από 12 διδακτικές ώρες.

Δεν υπήρξαν ποτέ 4θέσια ΕΑΕΠ. Στην καλύτερη περίπτωση ήταν 6θέσια.

Αποσυνδεδεμένος niwekew

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18994 στις: Ιούνιος 09, 2017, 05:01:32 μμ »
Δεν υπήρξαν ποτέ 4θέσια ΕΑΕΠ. Στην καλύτερη περίπτωση ήταν 6θέσια.
Έχεις δίκιο, έτσι είναι.

Άρα αν ποτέ δόθηκαν οργανικές σε 4θέσια στις ειδικότητες πε6/πε11/πε16, αυτές αφορούσαν μόνο τα παλαιού τύπου 4θεσια ολοήμερα με διασταλτική ερμηνεία (όσον αφορά το δεσμευμένο/καθορισμένο για τις ειδικότητες ωρολόγιο πρόγραμμα στο παλαιό ολοήμερο) που επέτρεπε να δικαιολογηθούν πάνω από 12 ώρες διδασκαλίας.  Κάτι που δεν μπορεί να συμβεί πια με τα ΕΤΟΔΣ.

Εκτός φυσικά και αν ο κλάδος τραβήξει μια ξεγυρισμένη απεργία για αυτό το θέμα και το διεκδικήσει.  Φυσικά κάτι τέτοιο δεν ευνοεί τους δασκάλους, οπότε αυτή η απεργία δεν θα γίνει ποτέ.

Μόνο αν οι ειδικότητες ξυπνήσουν μια μέρα, φύγουν από την ΔΟΕ, φτιάξουν τον δικό τους συνδικαλιστικό φορέα έτσι ώστε να μπορούν να απεργούν ανεξάρτητα από τους δασκάλους, υπάρχει ελπίδα.
Όπως το ίδιο θα έπρεπε να γίνει και με όλα τα μονόωρα μαθήματα. Και αυτά θα έπρεπε να φύγουν από την ΟΛΜΕ έτσι ώστε να μπορούν να απεργούν ενάντια στα συμφέροντα που συνήθως καθορίζονται από τα πολύωρα μαθήματα.

Ναι και μετά ξύπνησα.
Φυσικά και δεν θα γίνει κάτι τέτοιο, αφού τόσο οι ειδικότητες όσο και τα μονόωρα μαθήματα κοιμούνται όρθιοι, και φέρονται και άγονται από ολμε και δοε. Με αποτέλεσμα να μην έχουν οργανικές και να γίνονται μπαλάκι του τένις σε τρια και σε τέσσερα και σε πέντε σχολεία, κάθε χρόνο διαφορετικά μάλιστα, για δεκαετίες και μέχρι να πάρουν σύνταξη... Εκπαιδευτικοί ενός κατώτερου θεού... >:( :( ...Του θεού της βλακείας. Γιατί μόνο βλάκες μπορούν να χαρακτηριστούν οι ειδικότητες και τα μονόωρα μαθήματα, όταν τραβάνε αυτά που τραβάνε, και παρόλαυτά δεν διαμαρτύρονται ούτε διεκδικούν, αλλά κάθε χρόνο πληρώνουν σαν τα πρόβατα την συνδρομή τους σε ολμε και σε δοε.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 09, 2017, 05:27:50 μμ από niwekew »

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18995 στις: Ιούνιος 09, 2017, 05:34:35 μμ »
@ niwekew
Από αλλού ξεκίνησες και αλλού κατέληξες. Οι ειδικότητες με οργανικές ή χωρίς θα διατίθενται σε 4 και 5 σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου σύμφωνα με το ισχύον πλαίσιο.
Θα σου συνιστούσα δε να σταματήσεις τους διάφορους χαρακτηρισμούς και να ενημερώνεσαι καλύτερα για τα ισχύοντα Π.Δ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 09, 2017, 09:01:20 μμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος niwekew

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18996 στις: Ιούνιος 09, 2017, 09:18:54 μμ »
@ niwekew
Από αλλού ξεκίνησες και αλλού κατέληξες. Οι ειδικότητες με οργανικές ή χωρίς θα διατίθενται σε 4 και 5 σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου σύμφωνα με το ισχύον πλαίσιο.
Το πρόβλημα δεν είναι ότι διατίθενται σε 4-5 σχολεία. Αυτό είναι φυσιολογικό, εφόσον τα μαθήματα είναι μονόωρα.

Το πρόβλημα είναι ότι τα σχολεία αυτά είναι κάθε χρόνο και διαφορετικά, γιατί όλο και κάποιος θα μπει σφήνα και θα πάρει ένα σχολείο που δεν το είχε την προηγούμενη χρονιά, και έτσι θα γίνει μετά το γνωστό φαινόμενο του ντόμινο, που έχει ως αποτέλεσμα όλοι οι εκπαιδευτικοί να βρίσκονται κάθε χρονιά και σε διαφορετικά σχολεία.

Ενώ αν προέβλεπε ο νόμος οργανικές με λίγες ώρες σε ομάδες σχολείων, δεν θα υπήρχε αυτό το πρόβλημα. Θα είχε ο καθένας την ομάδα σχολείων του, θα ήταν δεσμευμένα τα σχολεία αυτά σε αυτόν, και θα μπορούσε έτσι να κάνει ο άνθρωπος τον σχεδιασμό του. Δεν θα γυριζαν οι εκπαιδευτικοί σαν τις μελισσούλες από το ένα σχολείο σε ένα άλλο διαφορετικό σχολείο, κάθε χρόνο το ίδιο βιολί, για χρόνια και χρόνια και μέχρι την σύνταξη! Ειδικά δε όσοι συνάδελφοι ειδικοτήτων ή μονόωρων μαθημάτων είναι μεγάλοι σε ηλικία και στα όρια της σύνταξης, είναι πραγματικά για λύπηση να τους βλέπεις να τραβάνε αυτά που τραβάνε. Κάθε χρονιά αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος. Ας μην ξεχνάμε, η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος θεωρείται τιμωρία στους μαθητές! Τιμωρητικά λοιπόν αντιμετωπίζει η πολιτεία, η ολμε και η δοε τις ειδικότητες και τα μονόωρα μαθήματα.

Φυσικά για να προβλέψει εργασιακή σταθερότητα ο νόμος, πρέπει κάποιοι να το διεκδικήσουν αυτό. Αλλά δυστυχώς αυτοί αντί να διεκδικούν ή κοιμούνται ή τσακώνονται μεταξύ τους ή εμπιστεύονται όσους προωθούν συμφέροντα διαμετρικά αντίθετα με τα δικά τους (δηλαδή την ολμε και την δοε).

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 09, 2017, 09:41:20 μμ από niwekew »

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1692
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #18997 στις: Ιούνιος 09, 2017, 10:50:28 μμ »
Καταρχήν δεν υπάρχει καμιά τέτοια πρακτική στην Βθμια. Οργανική για κάποιον που είναι στην διάθεση δίνεται μόνο για πάνω από 12 ώρες, και μόνο σε ένα σχολείο.  Δεν έχω ακούσει ποτέ να δεσμεύεται το γειτονικό σχολείο με τις 6 ώρες, από κάποιον που έχει οργανική. Στην συμπλήρωση ωραρίου υπάρχει πάντα υπολογισμός και συγκριση μορίων μεταξύ όλων των εκπαιδευτικών που διεκδικούν το σχολείο αυτό. Και ας βγει κάποιος εδώ μέσα και ας μας πει μια περίπτωση, για οποιοδήποτε ΠΥΣΔΕ, που δεσμεύτηκε (με νόμιμο πάντα τρόπο) το διπλανό σχολείο με τις λίγες ώρες από κάποιον με οργανική και εις βάρος κάποιου (με περισσότερα μόρια) που είναι στην διάθεση.


Στους ξενόγλωσσους (γαλλικά, γερμανικά) το συστεγαζόμενους λύκειο πάει παντα πακέτο με το γυμνάσιο που βγάζει την οργανικη σε όλα τα μέρη που υπηρέτησα. Κάθε χρόνο ήξερες ότι θα είσαι και στα δυο σχολεια
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 09, 2017, 10:55:30 μμ από topsy »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 336
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 343
Σύνολο: 343

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.116 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.