*

Αποστολέας Θέμα: Τι κάνετε με τον λαιμό σας;  (Αναγνώστηκε 61227 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ivanna

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
    • Ένα blog για το σχολείο
Απ: Τι κάνετε με τον λαιμό σας;
« Απάντηση #112 στις: Ιανουάριος 06, 2015, 04:58:33 μμ »
Έχω δυνατή φωνή αλλά μες στο πάθος της δουλειάς τη φτάνω στα όριά της. Από την πρώτη κιόλας χρονιά έπαθα αφωνία, που δυστυχώς μου άφησε μόνιμο πρόβλημα, την επόμενη χρονιά έπαθα 4 φορές αφωνία και έκτοτε ένα απλό κρύωμα, στα τελειώματα καταλήγει σε αφωνία. Τώρα πια το ελέγχω και δε χάνω τελείως τη φωνή μου αλλά και πάλι φαίνεται ότι υπάρχει πρόβλημα.

Θα σας πω που κατέληξα. Τα παιδιά όταν το μάθημα είναι ενδιαφέρον και δεν κάνει κοιλιά παρακολουθούν προσεκτικά όσο ζωηρά και αν είναι. Οπότε χρειάζεται τέλεια προετοιμασία κάθε λεπτού του μαθήματος που κάνεις και τέλεια οργάνωση. Αυτό είναι το Α και το Ω. Στις αλλαγές πάντα γίνεται φασαρία οπότε εκεί εφαρμόζω music transitions και ξέρουν ότι όταν τελειώνει η μουσική τέλειωσε και η φασαρία και οφείλουν να είναι έτοιμοι για την επόμενη δραστηριότητα. Επίσης μερικές φορές αφήνω ανοιχτή την πόρτα την ώρα του μαθήματος τα αποτρέπει σε μεγάλο βαθμό από το να κάνουν φασαρία.

Βοηθάει το να είμαστε όρθιοι κ κοντά σε διαταρακτικούς μαθητές και επίσης να έχουμε έτοιμες φωτοτυπίες στο επίπεδο κάποιων μαθητών που είναι πολύ εκτός του επιπέδου της τάξης χωρίς καμία ελπίδα να πιάσουν κάτι έστω και λίγο από το μάθημα έτσι ώστε να απασχολούνται και να νιώθουν ότι κάτι καταφέρνουν.

Τώρα για τις ειδικότητες πρέπει ο δάσκαλος της τάξης να βάλει όρια. Εγώ μπαίνω για συμπλήρωση σε μια πολύ ζόρικη τάξη που όμως δε με δυσκολεύει καθόλου τις περισσότερες φορές γιατί η δασκάλα τους δεν ξέρω τι τους λέει πάντως δεν τους επιτρέπει να ξεφεύγουν με τις ειδικότητες.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τι κάνετε με τον λαιμό σας;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:47:14 »

Αποσυνδεδεμένος Ivanna

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
    • Ένα blog για το σχολείο
Απ: Τι κάνετε με τον λαιμό σας;
« Απάντηση #113 στις: Ιανουάριος 06, 2015, 05:09:14 μμ »
Δασκαλίτσα σε κάθε τάξη υπάρχει ΔΕΠΥ και Asperger πλεον. Καλά δεπύ πάντα υπήρχε άλλωστε το λένε και οι έρευνες ότι σε κάθε τάξη θα συναντήσεις 1-2 παιδιά και asperger φέτος επίσης παίζει πολύ. Κάτι έχει αλλάξει με τα ειδικά και τα τελευταία 2 χρόνια έρχονται πολλά παιδιά στα γενικά σχολεία.

Αποσυνδεδεμένος Φωτεινή ΠΕ07

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 781
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τι κάνετε με τον λαιμό σας;
« Απάντηση #114 στις: Ιανουάριος 06, 2015, 05:31:51 μμ »
Κι εγώ συνάδελφοι  σαν ειδικότητα (ΠΕ 07) που είμαι και που υπηρετώ σε 6 δημοτικά, έχω θέματα με το λαιμό και τη φωνή μου. Μας βλέπουν τα παιδιά σαν μέσο εκτόνωσης. Είναι βέβαια και η φύση του μαθήματός μας τέτοια, που το ενισχύει ακόμη περισσότερο αυτό. Ο εφιάλτης μου είναι μη βραχνιάσω και χάσω τη φωνή μου. Ειδικά το χειμώνα με τις ιώσεις τα πράγματα δυσκολεύουν πολύ. Προσπαθώ να μην ανεβάζω τους τόνους, αλλά δεν τα καταφέρνω πάντα.  :-X :-X :-X
Η ελευθερία είναι παιδί της αγάπης.

Αποσυνδεδεμένος Φωτεινή ΠΕ07

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 781
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τι κάνετε με τον λαιμό σας;
« Απάντηση #115 στις: Ιανουάριος 06, 2015, 06:50:29 μμ »
Μία συνάδελφός μου που με έβλεπε να παιδεύομαι με φαρυγγίτιδες, μου έδωσε τη συμβουλή να πίνω κατά τη διάρκεια του μαθήματος νερό σε τακτά χρονικά διαστήματα (γουλιά γουλιά) για να μη στεγνώνουν οι φωνητικές χορδές. Το δοκίμασα και μπορώ να πω πως με ανακουφίζει κάπως...
Η ελευθερία είναι παιδί της αγάπης.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τι κάνετε με τον λαιμό σας;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:47:14 »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2490
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τι κάνετε με τον λαιμό σας;
« Απάντηση #116 στις: Ιανουάριος 06, 2015, 09:02:35 μμ »
Αν χρειστεί να φωνάξετε στην τάξη, καλό είναι να αναπνέετε βαθιά με διαφραγματική αναπνοή (από την κοιλιά) και να υψώνετε τη φωνή βαθμιαία. Με έχει βοηθήσει αρκετά. Αν ξεχαστώ και αρχίζω να φωναζω απότομα, τότε κλείνει ο λαιμός μου.
Καλό είναι επίσης μερικές φορές να μιλάτε στο μάθημα λίγο πιο χαμηλόφωνα από το συνηθισμένο. Οι μαθητές τότε θέλουν να ακούσουν τι θα πείτε και κάνουν λιγότερη φασαρία.

Αποσυνδεδεμένος kostasprobonas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Απ: Τι κάνετε με τον λαιμό σας;
« Απάντηση #117 στις: Μάρτιος 03, 2018, 09:30:57 μμ »
Γειά σας φίλοι/ες. Γράφω για πρώτη φορά στον φιλόξενο ιστότοπο αλλά είμαι ήδη πεπειραμένος χρήστης φόρουμ με χιλιάδες ποσταρίσματα σε ζητήματα κυρίως καταδύσεων. Είμαι επαγγελματίας νηπιαγωγός εδώ και 25 χρόνια. Επίσης ψάλτης ναού με καθημερινή προσέλευση μεγάλες περιόδους όπως τώρα τη Σαρακοστή. Επίσης υποβρύχιος ψαράς. Το τελευταίο επάγει πολύ μεγάλη καταπόνηση στη φωνή γιατί εννοώ ακόμα και το χειμώνα, τώρα στα 50, να πηγαίνω συχνότατα αναπνέοντας μόνο από το στόμα παγωμένο αέρα για 3-4 ώρες. Επίσης είμαι πατέρας μαθητή δημοτικού. Είμαι καπνιστής και πότης από την ενηλικίωση. Τα παραπάνω νομίζω με νομιμοποιούν να δώσω δυο συμβουλές που σε ορισμένους/ες ίσως φανούν χρήσιμες. Χειρότερο από όλα είναι το στρες. Τα πολλά χρόνια εμπειρίας και τα λίγα παιδιά το μειώνουν. Είχα αρκετές χρονιές 30+νήπια σε μικρή αίθουσα πριν το νηπιαγωγείο γίνει διθέσιο. Πολύ σωστά αναφέρθηκε όμως ότι τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί η πιθανότητα να έχουμε παιδιά με πραγματικά προβλήματα, σύνδρομα αυτισμού κτλ. Το στρες αντιμετωπίζεται με την εμπειρία, τα πολλά χρόνια στην πλάτη μας. Πάντα ευθυτενείς, με βλέμμα κυριαρχίας, με βλέμμα πατρικό, έτοιμο να ελέγξει τον άτακτο μαθητή α-κα-ρι-αί-α, ούτε δέκατο του δευτερολέπτου καθυστέρηση. Έχω γνωρίσει αρκετές συναδέλφους που επιβάλλονταν με πολύ χαμηλή φωνή. Δυστυχώς, άμα δεν ακούγεται κιχ έχουμε την τάση να πιστεύουμε πως τα παιδιά έχουν καλό/ή δάσκαλο/η. Φυσικά και η παραπάνω πρόταση ελέγχεται ως ψευδής! Οι αντιβιώσεις είναι κι αυτές μέσα στο πρόγραμμα. Δυστυχώς όμως πολλοί ωριλά γιατροί δίνουν δεύτερης και τρίτης γραμμής αντιβίωση, μην ακολουθώντας τα ιατρικά πρωτόκολλα! >:( Μια αντιβίωση πρώτης γραμμής (συνθετική πενικιλλίνη όπως το amoxil) , στο 95% των περιπτώσεων, αν ακολουθηθεί πιστά, με αυστηρή προσήλωση στην τήρηση της δοσολογίας είναι ακίνδυνη και μονόδρομος για όσους επαγγελματίες φωνής έχουμε κρυολογήσει.
Τώρα, ο λόγος που γράφω δεν είναι τα παραπάνω αυτοβιογραφικά ;D αλλά μια ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ που με έχει βοηθήσει τα τελευταία χρόνια πολύ και για αυτήν περισσότερο πήρα αφορμή να γράψω. Την ώρα που ο θόρυβος αυξάνεται (είμαι πολύ ανεκτικός ;)) και θέλω να μιλήσω, έχω μαζί μου μια σφυρίχτρα βυθού την οποία έχουν οι δύτες (που δεν μπορούν να σφυρίξουν!) Φανταστείτε έναν κυλινδρικό κούφιο μεταλλικό κύλινδρο, μεγέθους στυλό που στο εσωτερικό του έχει μια μεταλλική μπίλια. Αυτό το κουνώ με το χέρι μου και κάνει ένα πολύ πιο ήπιο θόρυβο από την απαράδεκτη για εσωτερικό χώρο σφυρίχτρα.
Αυτά τα ολίγα. Και κάτι τελευταίο για τους/τις αρχάριους/ες: Τα νήπια πρέπει να βλέπουν στην αλλοίωση του προσώπου, στις ρυτίδες που ακαριαία εμφανίζονται, στην αλλαγή της έκφρασης, ότι είσαι αποφασισμένος να έχεις τον έλεγχο της τάξης...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 03, 2018, 09:34:54 μμ από kostasprobonas »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Τι κάνετε με τον λαιμό σας;
« Απάντηση #118 στις: Μάρτιος 04, 2018, 10:25:35 πμ »
Γειά σας φίλοι/ες. Γράφω για πρώτη φορά στον φιλόξενο ιστότοπο αλλά είμαι ήδη πεπειραμένος χρήστης φόρουμ με χιλιάδες ποσταρίσματα σε ζητήματα κυρίως καταδύσεων. Είμαι επαγγελματίας νηπιαγωγός εδώ και 25 χρόνια. Επίσης ψάλτης ναού με καθημερινή προσέλευση μεγάλες περιόδους όπως τώρα τη Σαρακοστή. Επίσης υποβρύχιος ψαράς. Το τελευταίο επάγει πολύ μεγάλη καταπόνηση στη φωνή γιατί εννοώ ακόμα και το χειμώνα, τώρα στα 50, να πηγαίνω συχνότατα αναπνέοντας μόνο από το στόμα παγωμένο αέρα για 3-4 ώρες. Επίσης είμαι πατέρας μαθητή δημοτικού. Είμαι καπνιστής και πότης από την ενηλικίωση. Τα παραπάνω νομίζω με νομιμοποιούν να δώσω δυο συμβουλές που σε ορισμένους/ες ίσως φανούν χρήσιμες. Χειρότερο από όλα είναι το στρες. Τα πολλά χρόνια εμπειρίας και τα λίγα παιδιά το μειώνουν. Είχα αρκετές χρονιές 30+νήπια σε μικρή αίθουσα πριν το νηπιαγωγείο γίνει διθέσιο. Πολύ σωστά αναφέρθηκε όμως ότι τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί η πιθανότητα να έχουμε παιδιά με πραγματικά προβλήματα, σύνδρομα αυτισμού κτλ. Το στρες αντιμετωπίζεται με την εμπειρία, τα πολλά χρόνια στην πλάτη μας. Πάντα ευθυτενείς, με βλέμμα κυριαρχίας, με βλέμμα πατρικό, έτοιμο να ελέγξει τον άτακτο μαθητή α-κα-ρι-αί-α, ούτε δέκατο του δευτερολέπτου καθυστέρηση. Έχω γνωρίσει αρκετές συναδέλφους που επιβάλλονταν με πολύ χαμηλή φωνή. Δυστυχώς, άμα δεν ακούγεται κιχ έχουμε την τάση να πιστεύουμε πως τα παιδιά έχουν καλό/ή δάσκαλο/η. Φυσικά και η παραπάνω πρόταση ελέγχεται ως ψευδής! Οι αντιβιώσεις είναι κι αυτές μέσα στο πρόγραμμα. Δυστυχώς όμως πολλοί ωριλά γιατροί δίνουν δεύτερης και τρίτης γραμμής αντιβίωση, μην ακολουθώντας τα ιατρικά πρωτόκολλα! >:( Μια αντιβίωση πρώτης γραμμής (συνθετική πενικιλλίνη όπως το amoxil) , στο 95% των περιπτώσεων, αν ακολουθηθεί πιστά, με αυστηρή προσήλωση στην τήρηση της δοσολογίας είναι ακίνδυνη και μονόδρομος για όσους επαγγελματίες φωνής έχουμε κρυολογήσει.
Τώρα, ο λόγος που γράφω δεν είναι τα παραπάνω αυτοβιογραφικά ;D αλλά μια ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ που με έχει βοηθήσει τα τελευταία χρόνια πολύ και για αυτήν περισσότερο πήρα αφορμή να γράψω. Την ώρα που ο θόρυβος αυξάνεται (είμαι πολύ ανεκτικός ;)) και θέλω να μιλήσω, έχω μαζί μου μια σφυρίχτρα βυθού την οποία έχουν οι δύτες (που δεν μπορούν να σφυρίξουν!) Φανταστείτε έναν κυλινδρικό κούφιο μεταλλικό κύλινδρο, μεγέθους στυλό που στο εσωτερικό του έχει μια μεταλλική μπίλια. Αυτό το κουνώ με το χέρι μου και κάνει ένα πολύ πιο ήπιο θόρυβο από την απαράδεκτη για εσωτερικό χώρο σφυρίχτρα.
Αυτά τα ολίγα. Και κάτι τελευταίο για τους/τις αρχάριους/ες: Τα νήπια πρέπει να βλέπουν στην αλλοίωση του προσώπου, στις ρυτίδες που ακαριαία εμφανίζονται, στην αλλαγή της έκφρασης, ότι είσαι αποφασισμένος να έχεις τον έλεγχο της τάξης...
Εντυπωσιακό βιογραφικό και πολυσχιδής προσωπικότητα! Πράγματι! (αλήθεια, πώς τα προλαβαίνεις όλα αυτά;)
Και πολύ ενδιαφέρουσες οι προτάσεις σου!

Όμως όταν έχεις να κάνεις με μαθητές Λυκείων (με μια (Α) φωνή, ειδικά τα αγόρια), που αδιαφορούν για τα μαθήματα Γενικής παιδείας και μιλάνε του καλού καιρού μεταξύ τους, ενοχλώντας και διακόπτοντας τη διαδικασία του μαθήματος και προσεχόμενοι στην αίθουσα μόνο και μόνο για να μην πάρουν απουσίες, αν ο διδάσκων δεν βγάλει και 2-3 απ'αυτούς έξω, με ποινολόγιο, δεν γίνεται να ηρεμήσει το σύνολο της τάξης!
Βέβαια, αξίζει να δοκιμάσουμε την σφυρίχτρα βυθού, που γράφεις, η οποία και θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των μαθητών και θα τους κοντρολάρει (πιθανώς)!
Σίγουρα, όλοι οι μαθητές προσέχουν τις αντιδράσεις του προσώπου ενός εκπαιδευτικού και καταλαβαίνουν πότε αυτός είναι αποφασισμένος να διατηρήσει τον έλεγχο της τάξης, αλλά πιστεύω ότι πρέπει πρωτίστως ο ίδιος να έχει τη σχετική πείρα στην αντιμετώπιση τέτοιων προβλημάτων και κυρίως να δείχνει σταθερότητα στις αποφάσεις του σχετικά με τις ποινές και την στέρηση προνομίων στους μαθητές του!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος kostasprobonas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Απ: Τι κάνετε με τον λαιμό σας;
« Απάντηση #119 στις: Μάρτιος 05, 2018, 11:22:35 πμ »
Φίλτατη Gia, σε ευχαριστώ για τις φιλοφρονήσεις. Έχεις δίκιο! Για αυτό και δεν έγινα φιλόλογος! Για αυτό, από τα 23 μέχρι τα 50, χρωστώ ένα μόνο μάθημα για να πάρω το πτυχίο του Φ.Π.Ψ της Αθήνας. Είναι πολύ δυσκολότερο το δασκαλίκι σε εφήβους! Θα πρότεινα επιπροσθέτως σε όσους/ες ρημάζουν την φωνή τους στα εκπαιδευτικά κράσπεδα μια άσκηση αυτογνωσίας που οδηγεί στην ήρεμη στωική αυτοπεποίθηση. Είναι ένα μεγάλο μυστικό που μου το εκμυστηρεύθηκε η μεγάλη  ελληνίδα επιστήμων Στέλλα Βοσνιάδου σε προσωπική επικοινωνία.  Ισχύει βασικά στην προσχολική αλλά εκτιμώ και στις επόμενες βαθμίδες. Τα παιδιά είναι βιολογικά προγραμματισμένα (μού ανέφερε τα αποτελέσματα ενός διδακτορικού) να έλκονται και να εκδηλώνουν τάση συμμόρφωσης σε αρμονικά πρόσωπα.( Ο ορισμός του τι συνιστά την αρμονία στα χαρακτηριστικά του προσώπου έχει πλήρως εξιχνιαστεί από την ψυχολογία). Γενικά, η αντικειμενική ομορφιά παίζει, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, τεράστιο ρόλο στην εκπαίδευση. Αυτό είναι αδικία αλλά έτσι είναι η ζωή! ;DΑυτή η ανακάλυψη με απενοχοποίησε τότε, πριν 25+ χρόνια που έκανα τα πρώτα μου βήματα στην εκπαίδευση. Κατάλαβα ότι ήμουν άτυχος, είχα υπερβολικά σκούρα επιδερμίδα, πεταχτά αυτιά,  ζυγωματικά νεάντερταλ. Έπρεπε να φωνάζω, δεν γινόταν αλλιώς. Έπρεπε να προετοιμάζομαι ΚΑΛΥΤΕΡΑ! Όμως τώρα η ικανοποίησή μου είναι μεγαλύτερη από όσους διήνυσαν συντομότερο δρόμο…

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Τι κάνετε με τον λαιμό σας;
« Απάντηση #120 στις: Μάρτιος 07, 2018, 09:16:57 μμ »
Φίλτατη Gia, σε ευχαριστώ για τις φιλοφρονήσεις. Έχεις δίκιο! Για αυτό και δεν έγινα φιλόλογος! Για αυτό, από τα 23 μέχρι τα 50, χρωστώ ένα μόνο μάθημα για να πάρω το πτυχίο του Φ.Π.Ψ της Αθήνας. Είναι πολύ δυσκολότερο το δασκαλίκι σε εφήβους! Θα πρότεινα επιπροσθέτως σε όσους/ες ρημάζουν την φωνή τους στα εκπαιδευτικά κράσπεδα μια άσκηση αυτογνωσίας που οδηγεί στην ήρεμη στωική αυτοπεποίθηση. Είναι ένα μεγάλο μυστικό που μου το εκμυστηρεύθηκε η μεγάλη  ελληνίδα επιστήμων Στέλλα Βοσνιάδου σε προσωπική επικοινωνία.  Ισχύει βασικά στην προσχολική αλλά εκτιμώ και στις επόμενες βαθμίδες. Τα παιδιά είναι βιολογικά προγραμματισμένα (μού ανέφερε τα αποτελέσματα ενός διδακτορικού) να έλκονται και να εκδηλώνουν τάση συμμόρφωσης σε αρμονικά πρόσωπα.( Ο ορισμός του τι συνιστά την αρμονία στα χαρακτηριστικά του προσώπου έχει πλήρως εξιχνιαστεί από την ψυχολογία). Γενικά, η αντικειμενική ομορφιά παίζει, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, τεράστιο ρόλο στην εκπαίδευση. Αυτό είναι αδικία αλλά έτσι είναι η ζωή! ;DΑυτή η ανακάλυψη με απενοχοποίησε τότε, πριν 25+ χρόνια που έκανα τα πρώτα μου βήματα στην εκπαίδευση. Κατάλαβα ότι ήμουν άτυχος, είχα υπερβολικά σκούρα επιδερμίδα, πεταχτά αυτιά,  ζυγωματικά νεάντερταλ. Έπρεπε να φωνάζω, δεν γινόταν αλλιώς. Έπρεπε να προετοιμάζομαι ΚΑΛΥΤΕΡΑ! Όμως τώρα η ικανοποίησή μου είναι μεγαλύτερη από όσους διήνυσαν συντομότερο δρόμο…
Καθόλου φιλοφρονήσεις, συνάδελφε! Έγραψα αυτό που βλέπω!

Τώρα, ως προς την άποψη που εκφράζεις για την αρμονία και την ομορφιά στην εκπαίδευση, θα έλεγα ότι ισχύει, αλλά ίσως για τον πρώτο καιρό μόνο. Δυστυχώς, οι μαθητές συνηθίζουν γρήγορα ακόμη και τις αρμονικές εικόνες, με αποτέλεσμα να επιστρέφουν σχεδόν αμέσως στις παλιές, καλές τους "συνήθειες"!
Αν ο εκπαιδευτικός δεν είναι καλός γνώστης του αντικειμένου που διδάσκει κι αν δεν εφαρμόζει με συνέπεια τις παιδαγαγωγικές αρχές εκεί που κάθε φορά ταιριάζουν (χρήση ποινών-αμοιβών, στέρηση προνομίων, συζήτηση με τους μαθητές που παρεκτρέπονται και αναζήτηση των αιτίων της παρεκτροπής κλπ.), τότε θα αντιμετωπίζει δυσκολίες όλη την σχολική χρονιά! Ιδίως
Χαίρομαι που ο "μακρύς δρόμος" των προσπαθειών σου, σε γεμίζει τώρα ικανοποίηση!
Και μια συμβουλή: να πάρεις το πτυχίο σου από το ΦΠΨ Αθήνας! Τι είναι ένα μόνο μάθημα για εσένα, αν ξαναθυμηθώ τις δραστηριότητές σου σε τόσες πολλές και διαφορετικές πτυχές της ζωής σου; Ρητορικό το ερώτημα!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2490
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τι κάνετε με τον λαιμό σας;
« Απάντηση #121 στις: Μάρτιος 07, 2018, 10:29:29 μμ »
Τι κάνετε με τον λαιμό σας; Καραμέλες με γεύση ευκάλυπτο.

Αποσυνδεδεμένος Άργος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
    • Προφίλ
Απ: Τι κάνετε με τον λαιμό σας;
« Απάντηση #122 στις: Αύγουστος 17, 2018, 12:54:46 πμ »
τί έχουν κοινό τραγουδιστές, καθηγητές και δάσκαλοι ; την φαρυγγίτιδα    ;D

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2490
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τι κάνετε με τον λαιμό σας;
« Απάντηση #123 στις: Αύγουστος 17, 2018, 11:02:42 πμ »
 Με διαφραγματική αναπνοή και υψώνοντας βαθμιαία τη φωνή για μικρό χρονικό διάστημα, δεν χρειάζεται να φτάνουμε μέχρι εκεί.

Αποσυνδεδεμένος δασκαλίτσα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τι κάνετε με τον λαιμό σας;
« Απάντηση #124 στις: Σεπτέμβριος 03, 2018, 04:54:00 μμ »
Καλησπέρα και από εμένα και καλή σχολική χρονιά σε όλες-όλους!

Αν και έχω ξαναγράψει παλαιότερα σε αυτό το θέμα (δεν θυμάμαι πότε και τι) έχω να πω ότι βοηθά πολύ η βαθιά αναπνοή κατά την ομιλία και τα μικρά διαλείμματα για ανάσα κατά τη διάρκεια της, η σταθερή και νορμάλ (σε ντεσιμπέλ) φωνή και προσωπικά με βοηθούσαν πολύ τα πρώτα χρόνια οι εισπνοές ελαίου ευκαλύπτου. Δύο-τρεις σταγόνες σε βραστό νερό. Είναι μεν δυνατή και βαριά η μυρωδιά του ευκαλύπτου (σε σημείο να ζαλίζει κάποιες φορές) αλλά στην περίπτωσή μου αποδείχθηκε σωτήρια!

Πάντως, σε γενικές γραμμές, αυτό που ειπώθηκε παραπάνω περί εμπειρίας και άγχους στην τάξη παίζει όντως πολύ μεγάλο ρόλο ΚΑΙ στη φωνή.
Καλή επιτυχία!

Αποσυνδεδεμένος Ματίνα

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
    • Προφίλ
Απ: Τι κάνετε με τον λαιμό σας;
« Απάντηση #125 στις: Οκτώβριος 10, 2018, 05:56:33 μμ »
Εγω φροντιζω να πινω και παρα πολυ νερο σε θερμοκρασια δωματιου

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158561
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 526
Σύνολο: 536

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.