PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Φιλολογικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
MARKOS
)
Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
Τελευταία νέα
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην περιοχή τοποθέτησής τους
Η εγκύκλιος για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε περιοχές/ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ./Σ.Δ.Ε.Υ. των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετατάξεις εκπαιδευτικών της Σιβιτανιδείου
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετατάξεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε άλλους εκπαιδευτικούς κλάδους και σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
Προσλήψεις 106 εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
75
76
77
78
79
...
87
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης (Αναγνώστηκε 291096 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
maria3/4
Νέο μέλος
Μηνύματα: 81
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #1064 στις:
Απρίλιος 11, 2014, 03:39:52 μμ »
Tweet
Kiki και Μargr, συμφωνώ μαζί σας προσθέτοντας και την ειρωνεία του αφηγητή προς το Φερνάζη. Συνοψίζοντας έχουμε λεκτική, δραματική (ειρωνεία καταστάσεων) και ειρωνεία του υποθετικού αφηγητή προς τις σκέψεις και τη συμπεριφορά του Φερνάζη
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 04:16:23 »
kiki14
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 281
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #1065 στις:
Απρίλιος 13, 2014, 02:00:17 μμ »
Και γενικότερα δεν πιστεύετε ότι είναι περιττή η αναφορά στην ειρωνεία καταστάσεων;Δηλαδή δεν αναφέρομαι μόνο στο Δαρείο,αλλά γράφω με αφορμή αυτό το ποίημα.Και κάτι ακόμη:σε άσκηση που ζητά να δοθούν πχ 4 σημεία που υπάρχει ειρωνεία,πρόσεξα ότι σε όλα τα βοηθήματα υπάρχουν πως ενδεικτικες απαντήσεις περιπτωσεις λεκτικής ειρωνείας.Λογικά αυτά δεν πρέπει να γράψουν και οι μαθητές ως πιο απλές περιπτώσεις και σίγουρα αποδεκτές;
Καταγράφηκε
Margr
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 345
Φύλο:
τώρα τι κάνουμε...
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #1066 στις:
Απρίλιος 13, 2014, 02:26:08 μμ »
Και να θέλουν να γράψουν την καταστασιακή δεν νομίζω ότι μπορούν να την αποδώσουν 100%!
Καταγράφηκε
kiki14
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 281
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #1067 στις:
Απρίλιος 15, 2014, 09:59:24 πμ »
Το ίδιο πιστεύω και για τη δραματική ειρωνεία,ότι είναι εξίσου δύσκολο να αποδοθεί πλήρως...Τι λέτε;
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 04:16:23 »
Margr
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 345
Φύλο:
τώρα τι κάνουμε...
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #1068 στις:
Απρίλιος 24, 2014, 11:00:07 πμ »
Πολύ τον μελετήσαμε τον Δαρείο και έπεσε στο ΟΕΦΕ! Έχει κάποιος τα θέματα;
Καταγράφηκε
maria3/4
Νέο μέλος
Μηνύματα: 81
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #1069 στις:
Απρίλιος 24, 2014, 02:01:19 μμ »
Aγαπητοί, αγαπητοί! Θα ήθελα να θίξουμε ένα ακόμη διφορούμενο σημείο στην εξέταση της Λογοτεχνίας. Η απορία μου τίθεται ως εξής: Στη σύγκριση με το παράλληλο, θα ήταν θεμιτό να ξεκινήσουν οι μαθητές με μια επιγραμματική αναφορά στην υπόθεση των συγκρινόμενων έργων και ύστερα να περάσουν στην κυρίως απάντηση, ή προτιμότερη θα ήταν μια μικρή εισαγωγή, προλογική, και ύστερα η κυρίως απάντηση ; π.χ. Να συγκρ'ινετε ως προς το περιεχόμενο το απόσπασμα του Βιζυηνού που σας δόθηκε με το απόσπασμα που ακολουθεί. Κάποιοι μαθητές ξεκινούν πρώτη παράγραφο με την περίληψη του περιεχομένου του πρώτου έργου, μετά δεύτερη παράγραφο περίληψη του δεύτερου και μετά περνουν στη σύγκριση..Με προβληματίζει λίγο αυτή η δεύτερη τακτική, αλλά δεν είμαι βέβαιη ότι είναι ακατάλληλη, γι αυτό και δεν τους αποτρέπω...Τι θα λέγατε επί τούτου καλοί μου συνάδελφοι;
Καταγράφηκε
Margr
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 345
Φύλο:
τώρα τι κάνουμε...
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #1070 στις:
Απρίλιος 24, 2014, 11:17:47 μμ »
Νομίζω ότι δεν υπάρχει πάντα ο χρόνος για να κάνουν αυτή την ανάλυση στο παράλληλο κείμενο. Άσε που δεν τους δίνει επιπλέον μονάδες σε σχέση με ένα μαθητή που έχει γράψει μια μεστή, σωστή απάντηση σε σχέση με αυτό που ζητείται.
Καταγράφηκε
maria3/4
Νέο μέλος
Μηνύματα: 81
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #1071 στις:
Απρίλιος 29, 2014, 01:13:45 μμ »
Καμια έμπνευση για τις φετινές εξετάσεις??Τί λέτε??
Καταγράφηκε
vasia (phil-ergo)
Νέο μέλος
Μηνύματα: 94
Φύλο:
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #1072 στις:
Απρίλιος 29, 2014, 02:34:29 μμ »
Παράθεση από: maria3/4 στις Απρίλιος 29, 2014, 01:13:45 μμ
Καμια έμπνευση για τις φετινές εξετάσεις??Τί λέτε??
Πιστεύω πολύ δυνατά είναι τα Αντικλείδια, οι Προσφυγικοί συνοικισμοί ( δεν έχουν εξεταστεί στις ημερήσιες )
το Σημείο αναγνωρίσεως ( έχει πέσει στις επαναληπτικές του 2010 αλλά όχι στις ημερήσιες), το Αμάρτημα και το Όνειρο στο κύμα ( χρόνια έχουν να πέσουν ).
Κρητικός τρίτη χρονιά δε νομίζω.
Καταγράφηκε
i <3 occupational therapy
maria3/4
Νέο μέλος
Μηνύματα: 81
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #1073 στις:
Μάιος 02, 2014, 08:45:02 πμ »
Αγαπητή filologe90 κάπως έτσι ερμηνεύω κι εγώ τις καταστάσεις, υποτιμώντας όμως τη Δημουλά, γιατί πιστεύω θα επερχόταν ένας μικρός πανικός στη συνέχεια σχετικά με την ανάλυση και το "τι εννοούσε η ποιήτρια.."..
«
Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 02, 2014, 08:56:10 πμ από maria3/4
»
Καταγράφηκε
AlfaYota
Νέο μέλος
Μηνύματα: 31
Φύλο:
Carpe Diem!!!!
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #1074 στις:
Μάιος 12, 2014, 05:34:44 μμ »
Εγώ νομίζω πως τα κείμενα που μπήκαν φέτος στην ύλη είναι επίφοβα!!!( Δαρείος , Ελεγκτής και Σημείο Αναγνωρίσεως) και έπονται τα υπόλοιπα. Εξαιρώ τον Σολωμό. (Τρίτη χρονια απίθανο το βρίσκω) Βέβαια ποτε δεν ξέρεις ίσως να ειναι τρίτη και φαρμακερη!Ωστόσο, κάπου διάβασα πως ο ΟΕΦΕ έβαλε Δαρείο και άρα το θέμα "καίγεται". Αστικός μύθος αυτο με τα θέματα του ΟΕΦΕ ή αληθεύει;
Καταγράφηκε
Μαίρη Κ.
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 131
Φύλο:
ΠΕ 02
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #1075 στις:
Μάιος 13, 2014, 03:26:40 μμ »
Ποτέ δεν ξέρεις ποιο κείμενο θα μπει στις Πανελλαδικές...Δεν πρέπει να παρασυρόμαστε από διάφορες φήμες που κυκλοφορούν.Συνήθως δεν βάζουν στις Πανελλαδικές το κείμενο που έβαλαν στον ΟΕΦΕ αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να βάλουν το ίδιο κείμενο με διαφορετικές ερωτήσεις.
Καταγράφηκε
Λατρεμένο το απαγορευμένο.....
“Δεν υπάρχουν ιδέες - υπάρχουν μονάχα άνθρωποι που κουβαλούν τις ιδέες - κι αυτές παίρνουν το μπόι του ανθρώπου που τις κουβαλάει.”
― Νίκος Καζαντζάκης, The Fratricides
AlfaYota
Νέο μέλος
Μηνύματα: 31
Φύλο:
Carpe Diem!!!!
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #1076 στις:
Μάιος 14, 2014, 11:18:56 μμ »
Το ότι εβαλαν το ποίημα "Ο Δαρείος" στον ΟΕΦΕ αληθεύει;Και βέβαια κάνεις δεν μπορεί να είναι σίγουρος για τα θεματα των Πανελληνίων.Το αντιθετο θα προβλημάτιζε.
Καταγράφηκε
kiki14
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 281
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #1077 στις:
Μάιος 16, 2014, 06:41:31 μμ »
Οταν μιλάμε για "διττή οπτική γωνία" στο Βιζυηνό,αναφερόμαστε στην ύπαρξη παιδιου αφηγητή και ώριμου αφηγητή ή στην ύπαρξη του κυρίως αφηγητή και αφηγητή-μητέρας;Η μήπως τελικά και στα 2,γιατί έχω συναντήσει και τις 2 εκδοχές...
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
75
76
77
78
79
...
87
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Φιλολογικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
MARKOS
)
Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης