*

Αποστολέας Θέμα: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 290345 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1148 στις: Φεβρουάριος 21, 2015, 11:05:15 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι. Ερώτηση σχετικά με τον Κρητικό. Διαβάζουμε ότι έχει ιαμβικό 15σύλλαβο.Γιατί όμως ο κάθε στίχος δε βγάζει 15 συλλαβές όταν τις μετράμε;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:05:02 »

Αποσυνδεδεμένος Margr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τώρα τι κάνουμε...
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1149 στις: Φεβρουάριος 25, 2015, 10:21:50 πμ »
Μπορείς να δώσεις παράδειγμα στίχων;

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1150 στις: Φεβρουάριος 25, 2015, 11:44:44 πμ »
Πρόβλημα ελύθη. Ευχαριστώ για την ανταπόκριση

Αποσυνδεδεμένος Aplas

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1151 στις: Μάρτιος 17, 2015, 12:20:21 μμ »
http://360pedia.gr/ta-tessera-syn-ena-mathimata-paneladikwn/

Τελικα η λογοτεχνια ειναι εκτος, ως εξεταζομενο μαθημα, για του χρονου;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:05:02 »

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1152 στις: Μάρτιος 17, 2015, 01:35:26 μμ »
Έτσι φαίνεται

Αποσυνδεδεμένος xrigogou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1153 στις: Μάρτιος 26, 2015, 08:36:48 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι,μπορει κάποιος να με βοηθήσει με καποια θεματα που προεκυψαν με την μαθητρια μου;Στο Ονειρο στο Κύμα , στην αρχη του διηγηματος εχουμε αναδρομη αφηγηση;Στη συνεχεια της πρωτης ενοτητας ,εκει που λεει με διπλωμα προλυτου ..... εχουμε αφηγηματικο κενο-ελλειψη ή συνοψη χρονου;Και κατι τελευταιο περα απο ποιμενικο,βιωματικο ,βουκολικο κτλ θα χαρακτηριζατε το κειμενο και κοινωνικο εξ αιτιας των αποψεων του αφηγητη για τις γυναικες αλλα και λογω των ταξικων υποννουμενων που αφηνονται απο τον Παπαδιαμαντη για τις σχεσεις υφισταμενου-προισταμενου;Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων.

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1154 στις: Μάρτιος 26, 2015, 11:33:53 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι,μπορει κάποιος να με βοηθήσει με καποια θεματα που προεκυψαν με την μαθητρια μου;Στο Ονειρο στο Κύμα , στην αρχη του διηγηματος εχουμε αναδρομη αφηγηση;Στη συνεχεια της πρωτης ενοτητας ,εκει που λεει με διπλωμα προλυτου ..... εχουμε αφηγηματικο κενο-ελλειψη ή συνοψη χρονου;Και κατι τελευταιο περα απο ποιμενικο,βιωματικο ,βουκολικο κτλ θα χαρακτηριζατε το κειμενο και κοινωνικο εξ αιτιας των αποψεων του αφηγητη για τις γυναικες αλλα και λογω των ταξικων υποννουμενων που αφηνονται απο τον Παπαδιαμαντη για τις σχεσεις υφισταμενου-προισταμενου;Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων.
Όλο το διήγημα αποτελεί αναδρομική αφήγηση την οποία κάνει ο αφηγητής ως ώριμος τώρα.Στη μετάβαση απο τη λήξη των σπουδών στο επαγγελματικό παρόν υπάρχει αφηγηματικό κενό και σύνοψη χρόνου.Ναι, υπάρχουν και κοινωνικά θέματα, όπως ο πλούτος του κυρ-Μόσχου και η εξαθλίωσητων φτωχών αγροτών, οι αυθαιρεσίες των οργάνων της τάξης, η γυναίκα ως Εύα και ο κόσμος της πόλης και της υπαίθρου.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 26, 2015, 11:53:32 μμ από Ρεγγίνα Φιλίππου »

Αποσυνδεδεμένος xrigogou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1155 στις: Μάρτιος 28, 2015, 03:59:13 μμ »
Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας

Αποσυνδεδεμένος pelazi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 470
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1156 στις: Μάρτιος 28, 2015, 11:21:10 μμ »
"Να σχολιασετε τον τροπο με τον οποιο αίρει το ποιημα του ο Φερναζης."

Σ'αυτη την ερώτηση σχολιαζουμε το σχημα αρσης-θέσης και το πως βγαινει απο το διλημμα????? Με δυσκολεψε αυτη η ερωτηση!
Ο χρόνος είναι /πολύ αργός για όσους περιμένουν
                     /πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται
                     /πολύ σύντομος για όσους χαίρονται
                     /πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν
                     /και αιώνιος για όσους αγαπούν

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1157 στις: Μάρτιος 29, 2015, 04:20:04 πμ »
"Να σχολιασετε τον τροπο με τον οποιο αίρει το ποιημα του ο Φερναζης."

Σ'αυτη την ερώτηση σχολιαζουμε το σχημα αρσης-θέσης και το πως βγαινει απο το διλημμα????? Με δυσκολεψε αυτη η ερωτηση!
Προφανώς θα πούμε την αρχική του θέση απέναντι στην ποίηση και μετά την τελική του. Δηλαδή τους  αρχικούς του στόχους, δόξα, αναγνώριση και ιδιοτέλεια και την επιστροφή του στην αληθινή ποίηση-θέση.

Αποσυνδεδεμένος xrigogou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1158 στις: Μάρτιος 29, 2015, 11:41:38 πμ »
Το αίρει λογικα θα εχει μεταφορικη χρηση ,δηλαδη πως αλλαζει ποιοτικα την αρχικη του αποψη,δηλαδη πως την κανει ανωτερη.Επομενως,θα μιλησουμε για την αρχικη του θεση απεναντι στην ποιηση και την τελικη του θεση απεναντι στην ποιηση.Ωστοσο ,νομιζω πρεπει να αναφερθουμε και στους λογους για τους οποιους πιθανον να αλλαξε την σταση του.

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1159 στις: Μάρτιος 29, 2015, 11:52:16 πμ »
Το αίρει λογικα θα εχει μεταφορικη χρηση ,δηλαδη πως αλλαζει ποιοτικα την αρχικη του αποψη,δηλαδη πως την κανει ανωτερη.Επομενως,θα μιλησουμε για την αρχικη του θεση απεναντι στην ποιηση και την τελικη του θεση απεναντι στη
ν ποιηση.Ωστοσο ,νομιζω πρεπει να αναφερθουμε και στους λογους για τους οποιους πιθανον να αλλαξε την σταση του.
Ναι και οι λόγοι της αλλαγής πρέπει να αναφερθούν.Ποιά η γνώμη σας για την αλλαγή αυτή;Έχω διαβάσει αντικρουόμενες απόψεις.

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1160 στις: Μάρτιος 29, 2015, 11:55:15 πμ »
Προσωπικά θεωρώ ότι ένιωσε το χρέος του και έπραξε τα δέοντα.Απλά συνέβαλε και ο πόλεμος.

Αποσυνδεδεμένος xrigogou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1161 στις: Μάρτιος 29, 2015, 12:15:28 μμ »
Για έναν άνθρωπο τόσο καιροσκόπο,που χρησιμοποιει την Τεχνη του για να κερδοσκοπησει και να αναδειχθει ,εγω πιστευω οτι το εκανε λογω της επερχομενης εξουσιας των Ρωμαιων.Ισως βεβαια ηθελε να στηλιτευσει και τον Ιδιο τον Μιθριδατη που οντας φιλοδοξος,δεν μετρησε σωστα τις δυναμεις του και τα ''εβαλε'' με τους Ρωμαιους.Επομένως , λόγω υπεροψίας και μεθης οι ηγεμονες συμπεριφερονται αναλογως.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158552
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 493
Σύνολο: 513

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.205 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.