*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 711437 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος victoryhope

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 870
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2114 στις: Αύγουστος 17, 2014, 11:26:41 πμ »
Αν το θέμα είναι αν η αξιολόγηση δεν προβλέπει αυξήσεις τότε γιατί δεν συζητιέται αυτό ώστε να φανεί ο εμπαιγμός?
Διότι το μόνο που έχει φανεί είναι όχι στην αξιολόγηση γενικά και αόριστα.
Ούτε γιατί δεν την θέλουμε, ούτε αν έχουμε εναλλακτική ούτε τίποτα...
Τι ρωτάω και εγώ για να πεις γιατί δεν θέλεις κάτι θέλει ανάγνωση και συνδυασμό στοιχείων από έγγραφα για να αποδείξεις κάτι.
Οσο για το εναλλακτικό εκεί να δεις μελέτη....
Οπότε λέμε ένα εύκολο ΟΧΙ σε όλα και συγκινούμε τα πλήθη μέχρι να έρθει η σφαλιάρα... εκεί τότε θα ξεσηκώσουμε για απεργίες, αυτές θα ακυρωθούν και μετά ζητάμε εκλογές...

ΥΓ. Το έργο έχει ξαναπαιχτεί οπότε έχει καταντήσει σαπουνόπερα...

Γιατί δεν έχουμε μάθει ποτέ να συζητάμε επί της ουσίας!
Γιατί είμαστε χωρισμένοι σε ομάδες συμφερόντων!
Γιατί καθένας κοίταζε και  θα κοιτάζει την πάρτη του!
Ναι, λατρεύω την εκπαίδευση αλλά πολύ μας ταλαιπωρούν!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:12:09 »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2115 στις: Αύγουστος 17, 2014, 11:29:51 πμ »
Γιατί δεν έχουμε μάθει ποτέ να συζητάμε επί της ουσίας!
Γιατί είμαστε χωρισμένοι σε ομάδες συμφερόντων!
Γιατί καθένας κοίταζε και  θα κοιτάζει την πάρτη του!

Καλή ιδιωτικοποίηση λοιπόν... δεν ξέρω αν θα είναι σε 5 σε 10 ή σε 30 χρόνια αλλά κάποια στιγμή θα ωριμάσει και αυτό και θα έρθει και τότε περαστικά...

Αποσυνδεδεμένος victoryhope

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 870
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2116 στις: Αύγουστος 17, 2014, 11:32:21 πμ »
Κρίνω ότι έχει ήδη ξεκινήσει, όχι φαρδιά και φανερά αλλά θα γίνει και αυτό!
Ναι, λατρεύω την εκπαίδευση αλλά πολύ μας ταλαιπωρούν!

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2117 στις: Αύγουστος 17, 2014, 11:38:41 πμ »
Quiz:

Αν πιστεύουμε ότι θα μας αξιολογήσει κάποιος κομματικά διορισμένος Σχ. Σύμβουλος ή Δ/ντης γιατί ανεχόμαστε να εργαζόμαστε καθημερινά με αυτούς?
Δηλαδή κάποιος έιναι άδικος και ανεπαρκής μόνο δυο μέρες ή περισσότερες που θα μας αξιολογήσει και δεν είναι καθημερινά που τον έχουμε να μας διοικεί?
Επίσης αφού δεν θέλουμε να αξιολογηθούμε ως εργαζόμενοι καθηγητές γιατί ανεχόμαστε να αξιολογούμαστε για να καταλάβουμε θέσεις ευθύνης?
Διότι αν οι Δ/ντες και οι Σχ. Σύμβουλοι είναι κομματικά διορισμένοι τότε εμείς γιατί συμμετέχουμε σε μια αναξιοκρατική διαδικασία που ξέρουμε εκ των προτέρων το αποτέλεσμα?
Ακόμα χειρότερα αφού όλα είναι αναξιοκρατικά γιατί κάνουμε τα χαρτιά μας για αποσπάσεις, μεταθέσεις, μετατάξεις? Μήπως γίνει κανένα θαύμα?


ΥΓ. Οταν απαντήσουμε σε αυτό κάποτε ειλικρινέστατα έχουμε κάνει ένα πελώριο βήμα για το ποιοι είμαστε, που φτάνουν οι δυνατότητες μας και τι θα ανεχθούμε τώρα και στο μέλλον... Διότι όποιος φοβάται τόσο μην τον διώξουν ουσιαστικά φοβάται ότι έχει απαξιωθεί επαγγελματικά... εκτός αν παντού (σε όλη την Ελλάδα? σε όλο τον Κόσμο? τα πάντα είναι κομματικά... ). Το κακό είναι ότι όσο κρυβάμαστε πίσω από το δάκτυλο μας οι Κυβερνώντες κοιτάνε πίσω από αυτό... Και μας γλεντάνε κανονικότατα...
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 17, 2014, 11:43:47 πμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:12:09 »

Αποσυνδεδεμένος victoryhope

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 870
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2118 στις: Αύγουστος 17, 2014, 11:53:21 πμ »
Αξιολόγηση υπάρχει παντού στον κόσμο για τα πάντα, αγαθά ή ανθρώπους ή ............
Την κάνουμε κι εμείς στην καθημερινή μας πρακτική.
Αν γυρίσουμε 10ετίες πίσω, τότε που εμείς ήμασταν μαθητές, έχουμε αναρωτηθεί πόσοι από τους καθηγητές μας θα αξιολογούνταν θετικά ή αρνητικά; Και γιατί πολλοί από αυτούς ήταν ή δεν ήταν ανεπαρκείς;
Λυπηρό αλλά το έχω ακούσει από νέους συναδέλφους τα τελευταία χρόνια: "διάλεξα να διοριστώ για να κάθομαι, αρκετά δούλεψα στον ιδιωτικό τομέα". Έχετε να πείτε κάτι;
Εμένα όλο αυτό με πάει πίσω στη δεκαετία του '80.
Ναι, λατρεύω την εκπαίδευση αλλά πολύ μας ταλαιπωρούν!

Αποσυνδεδεμένος victoryhope

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 870
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2119 στις: Αύγουστος 17, 2014, 12:03:09 μμ »
Κυρίως το θέμα της αξιολόγησης νομίζω το συνδέουμε οι περισσότεροι με τις οικονομικές απολαβές.
Αν δεν ήταν να αλλάξει κάτι οικονομικά, ουδείς θα επιθυμούσε την αξιολόγηση. Αν ήταν όμως να δει ουσιαστική διαφορά στο μισθό του, κρίνω ότι τα "ηθικά" εμπόδια θα άρονταν επί τόπου.
Λες και στον ιδιωτικό τομέα δεν κρινόμασταν ώρα με την ώρα...
Λες και θεωρούμε υποχρέωση του κράτους να μας πληρώνει επειδή ήμασταν διοριστέοι στο ΑΣΕΠ...
Το ζήτημα είναι να επιδιώξουμε-εφόσον το πιστεύουμε ότι το δικαιούμαστε-αξιοπρεπείς μισθούς!
Ναι, λατρεύω την εκπαίδευση αλλά πολύ μας ταλαιπωρούν!

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2120 στις: Αύγουστος 17, 2014, 12:39:32 μμ »
Mα εγώ προσωπικά δεν έχω αδικηθεί. Πως να κάνω μήνυση;
Εσύ όταν με το καλό διοριστείς κάντους όσες θες άμα αδικηθείς προσωπικά.
Και ελπίζω να δικαιώνεσαι πάντα και άμεσα.
Ε,τότε γιατί διαμαρτύρεσαι;Κάτσε στην άκρη και άσε αυτούς που έχουν τα κότσια να τα βάλουν με το σύστημα!Εσύ πάντως δεν ανήκεις σ αυτούς!
Όσο για το 30άρι του ΑΣΕΠ,ποιός σου είπε πως συνδέεεται με την διαθεσιμότητα;Το ΣτΕ στην απόφαση του για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών λαμβάνει υπόψη του όλους τους εκτός ασεπ παράνομους διαγωνισμούς!Επειδή,την δίκη στο ΣτΕ για την αξιολόγηση δεν την έκαναν οι ασεπίτες,αλλά οι συνδικαλιστές, ισχύει η παλιά ελληνική παροιμία πως πήγαν για μαλλί και βγήκαν...καράφλες!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 17, 2014, 12:54:41 μμ από typos72 »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2121 στις: Αύγουστος 17, 2014, 12:42:55 μμ »
αυτή η καραμέλα ότι οι σύμβουλοι και οι διευθυντές είναι κομματικοί και άχρηστοι και δεν ξέρω εγώ τι άλλο, πιστεύω ότι την πιπιλάνε ορισμένοι για κυρίως 2 λόγους, ο πρώτος έχει να κάνει με το ότι δεν την παλεύουν στο σχολείο, ξέρουν ότι έπρεπε να κάνουν κάτι παραπάνω αλλά για διάφορους λόγους δεν μπορούν, έτσι λέγοντας ότι αυτοί οι άχρηστοι θα τους αξιολογήσουν δίνουν άλλοθι στον εαυτό τους για την οποιαδήποτε πιθανή μη αρεστή κρίση μπορεί να έχουν. Ο άλλος βασικός λόγος είναι ο φθόνος αφού θα ήθελαν αυτοί να είναι στην θέση τους.

Σίγουρα υπάρχουν και σύμβουλοι, διευθυντές που έχουν θέματα όπως και ο κάθε ένας από εμάς αλλά αυτό δεν είναι ο κανόνας.

Υ.Γ. άκουσα και την περίπτωση να δοθούν βαθμοί αλλά χωρίς το οικονομικό αντίκρισμα υπάρχει τέτοια περίπτωση;

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2122 στις: Αύγουστος 17, 2014, 12:45:54 μμ »
αυτή η καραμέλα ότι οι σύμβουλοι και οι διευθυντές είναι κομματικοί και άχρηστοι και δεν ξέρω εγώ τι άλλο, πιστεύω ότι την πιπιλάνε ορισμένοι για κυρίως 2 λόγους, ο πρώτος έχει να κάνει με το ότι δεν την παλεύουν στο σχολείο, ξέρουν ότι έπρεπε να κάνουν κάτι παραπάνω αλλά για διάφορους λόγους δεν μπορούν, έτσι λέγοντας ότι αυτοί οι άχρηστοι θα τους αξιολογήσουν δίνουν άλλοθι στον εαυτό τους για την οποιαδήποτε πιθανή μη αρεστή κρίση μπορεί να έχουν. Ο άλλος βασικός λόγος είναι ο φθόνος αφού θα ήθελαν αυτοί να είναι στην θέση τους.

Σίγουρα υπάρχουν και σύμβουλοι, διευθυντές που έχουν θέματα όπως και ο κάθε ένας από εμάς αλλά αυτό δεν είναι ο κανόνας.

Υ.Γ. άκουσα και την περίπτωση να δοθούν βαθμοί αλλά χωρίς το οικονομικό αντίκρισμα υπάρχει τέτοια περίπτωση;

Αυτό τώρα πάλι τι νόημα θα είχε?
Δηλαδή εργαζόμαστε για το χόμπι μας και απλά να πάρουμε τον τίτλο?

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2123 στις: Αύγουστος 17, 2014, 12:57:01 μμ »
Ε,τότε γιατί διαμαρτύρεσαι;Κάτσε στην άκρη και άσε αυτούς που έχουν τα κότσια να τα βάλουν με το σύστημα!Εσύ πάντως δεν ανήκεις σ αυτούς!
Όσο για το 30άρι του ΑΣΕΠ,ποιός σου είπε πως συνδέεεται με την διαθεσιμότητα;Το ΣτΕ στην απόφαση του για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών λαμβάνει υπόψη του όλους τους εκτός ασεπ παράνομους διαγωνισμούς!Επειδή,την δίκη στο ΣτΕ για την αξιοόγηση δεν την έκαναν οι ασπίτες,αλλά οι συνδικαλιστές, ισχύει η παλιά ελληνική παροιμία πως πήγαν για μαλλί και βγήκαν...καράφλες!!!

Ερωτήματα θέτω φίλε μου δεν διαμαρτύρομαι. Ερωτήματα που επιλεκτικά μένουν αναπάντητα γιατί σχεδόν όλοι μιλάνε για τα πάντα εκτός από τα θέματα που τους θίγουν προσωπικά.
Βάλτα με όποιο σύστημα θέλεις, δεν στο αρνήθηκα αλλά δεν σου είπα ότι θα σε βοηθήσω. Διότι εγώ προσωπικά θεωρώ υποκρισία να ζω από τα χρήματα του Συστήματος και να λέω ότι τα βάζω και μαζί του κιόλας.
Επίσης σου ξαναλέω διάβασε πως ακριβώς θα γίνει η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών άμα θες να ασχολείσαι με τον εκπαιδευτικό κλάδο.

http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/fek240_5noe2013_kritiria_axiologisis_ekpedeftikon.pdf

Καλή ανάγνωση!
 

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2124 στις: Αύγουστος 17, 2014, 01:19:41 μμ »
@typos72

Επειδή μου πρότεινες να κάτσω στην άκρη θα σου θέσω το ερώτημα... Εσύ γιατί διαμαρτύρεσαι για τους μη διοριστέους του ΑΣΕΠ και δεν κάθεσαι στην άκρη?
Το ότι πέρασες την βάση δεν σημαίνει ότι ανήκεις και στους διοριστέους και σε εκείνον τον ΑΣΕΠ οι κανόνες για την ειδικότητα σου ήταν ξεκάθαροι πόσοι/πόσες θεωρούνται διοριστέοι του ΑΣΕΠ. Δεν μπορεί π.χ. να ζητάει 100 εγώ να είμαι 120ος και να μου φταίνε οι υπόλοιποι 60 που πέρασαν με προυπηρεσία... ας είχα τις δυνατότητες να είμαι μέσα στους 100 και τότε θα είχα δίκιο αν διαμαρτυρόμουν... (φυσικά τα νούμερα 100, 120 και 60 είναι εικονικά αλλά αν επιμένεις θα σου δώσω και ακριβή στοιχεία)...

ΥΓ. Σου υποσχέθηκα δεν θα σε χτυπήσω με αυτά που μου αποκάλυψες όχι όμως ότι δεν θα σε χτυπήσω και για αυτά που βρήκα μόνος μου... θέλεις να την συνεχίσουμε και άλλο την αντιπαράθεση επί προσωπικού για το τι κάνω εγώ και το τι κάνεις εσύ με τα στοιχεία που βρήκα? Απλά να θυμίσω ότι ο έξυπνος άνθρωπος ξέρει που φτάνουν τα όρια του και παίζει μόνο άμα έχει ισχυρά χαρτιά επάνω του. (σου λέω μια συμβουλή που μου έδιναν όταν ήμουν μικρός και μην το εκλάβεις ως απειλή).
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 17, 2014, 01:22:07 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2125 στις: Αύγουστος 17, 2014, 03:33:05 μμ »
Εγώ έχω πάντως να προτείνω κάτι. Αφού δε μας καλύπτει τίποτα κι αφού ο ισοπεδωτισμός και το τσουβάλιασμα έχει καταλήξει να θεωρείται η υψηλή σκέψη της εποχής, προτείνω ξεκάθαρα σε όσους δεν τους καλύπτει καμιά πρόταση από το υπάρχον πολιτικό και συνδικαλιστικό πεδίο: ας κάνουν μια δική τους ΟΛΜΕ. Σοβαρολογώ. Δεν το λέω καθόλου αστεία. Ας βγουν μπροστά οι ίδιοι και ας φτιάξουν καινούριο σωματείο. Ας θέσουν τις απόψεις τους και τις προτάσεις τους στους συναδέλφους και αν μπορούν ας εκτοπίσουν τις δεδομένες δομές. Να φύγουν οι πουλημένοι της ΟΛΜΕ, της ΠΕΑ, της ΠΑΣΑΦ, της ΠΕΚΑΔΕ και δεν ξέρω εγώ ποιοι άλλοι και να αναλάβουν εκείνοι.
Αυτό όμως δε θα γίνει μέσω φόρουμ...Όποιος λοιπόν έχει όρεξη και νομίζει ότι γνωρίζει και κατέχει τα του κλάδου, ας μαζέψει κόσμο και ας καταθέσει νέα πλατφόρμα. Γιατί από μηδενισμούς και αφορισμούς και κάθε είδους απαξίωση απέναντι στους ίδιους μας τους εαυτούς χορτάσαμε. Διαφορετικά, καλύτερα να σιωπήσουμε όλοι, γιατί τελικά πίσω από τις "κορώνες", τις ειρωνείες και τους κυνισμούς στα φόρουμ προσπαθούμε να κρύψουμε την αποχαύνωση και την αδυναμίας μας.
Απλά μια ερώτηση θέτω. Μιλάμε σε δεκάδες σελίδες για την αξιολόγηση. Ποιος έχει διαβάσει τη διεθνή εμπειρία που υπάρχει γύρω από το παρόν θέμα; Ας δοθούν απαντήσεις σε αυτή την απλή ερώτηση. Και μετά συζητάμε όποια επιμέρους πτυχή θέλετε.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2126 στις: Αύγουστος 17, 2014, 04:17:53 μμ »
Εγώ έχω πάντως να προτείνω κάτι. Αφού δε μας καλύπτει τίποτα κι αφού ο ισοπεδωτισμός και το τσουβάλιασμα έχει καταλήξει να θεωρείται η υψηλή σκέψη της εποχής, προτείνω ξεκάθαρα σε όσους δεν τους καλύπτει καμιά πρόταση από το υπάρχον πολιτικό και συνδικαλιστικό πεδίο: ας κάνουν μια δική τους ΟΛΜΕ. Σοβαρολογώ. Δεν το λέω καθόλου αστεία. Ας βγουν μπροστά οι ίδιοι και ας φτιάξουν καινούριο σωματείο. Ας θέσουν τις απόψεις τους και τις προτάσεις τους στους συναδέλφους και αν μπορούν ας εκτοπίσουν τις δεδομένες δομές. Να φύγουν οι πουλημένοι της ΟΛΜΕ, της ΠΕΑ, της ΠΑΣΑΦ, της ΠΕΚΑΔΕ και δεν ξέρω εγώ ποιοι άλλοι και να αναλάβουν εκείνοι.
Αυτό όμως δε θα γίνει μέσω φόρουμ...Όποιος λοιπόν έχει όρεξη και νομίζει ότι γνωρίζει και κατέχει τα του κλάδου, ας μαζέψει κόσμο και ας καταθέσει νέα πλατφόρμα. Γιατί από μηδενισμούς και αφορισμούς και κάθε είδους απαξίωση απέναντι στους ίδιους μας τους εαυτούς χορτάσαμε. Διαφορετικά, καλύτερα να σιωπήσουμε όλοι, γιατί τελικά πίσω από τις "κορώνες", τις ειρωνείες και τους κυνισμούς στα φόρουμ προσπαθούμε να κρύψουμε την αποχαύνωση και την αδυναμίας μας.
Απλά μια ερώτηση θέτω. Μιλάμε σε δεκάδες σελίδες για την αξιολόγηση. Ποιος έχει διαβάσει τη διεθνή εμπειρία που υπάρχει γύρω από το παρόν θέμα; Ας δοθούν απαντήσεις σε αυτή την απλή ερώτηση. Και μετά συζητάμε όποια επιμέρους πτυχή θέλετε.

Τις απαντήσεις καλό είναι να τις δόσουν οι φορείς σε αυτούς που ζητάνε αξιολόγηση παντού.
Και να τους πείσουν για τα δίκαια τους.
Να πουν πως ήταν εξω και πως έγιναν.
Και να πουν πως είναι εδώ και πως πάνε να γίνουν.
Από κει και πέρα η πλειοψηφία θα αποφασίσει αν είναι ικανοποιημένη με αυτό που έχει ή με αυτό που πάει να γίνει ή τέλος πάντων αν θέλουν κάτι άλλο...

ΥΓ1. Οταν όμως ζητάς τους μισθούς που παίρνουν έξω είσαι αποφασισμένος να εργαστείς και με τον τρόπο και τις συνθήκες που εργάζονται έξω. Οταν επίσης συγκρίνεις τους μισθούς που παίρνουν οι εκπαιδευτικοί έξω καλό είναι να τους συγκρίνεις και με τους μισθούς που παίρνουν οι υπόλοιποι επαγγελματίες έξω. Και να δεις τόσα χρόνια οι καθηγητές έκαναν τίποτα για τους μισθούς των υπολοίπων επαγγελματιών εδώ? Αν όχι τότε ίσως να μην δικαιούνται να απαιτούν να καταλάβουν και οι άλλοι γιατί πρέπει να παίρνουν οι καθηγητές περισσότερα... Αν λοιπόν θέλεις να είσαι δίκαιος παίρνεις όλους τους μισθούς που ισχύουν έξω και τους συγκρίνεις με όλους τους μισθούς που ισχύουν εδώ... αλλιώς ζούμε στην γυάλα μας...
ΥΓ2. Εγώ ο αποχαυνωμένος και ο αδύναμος παίρνω τα ίδια με εσάς που δεν είστε... άρα στο ελληνικό Δημόσιο είμαι πιο έξυπνος από εσάς (απλά ίσως ήμουν λιγάκι άτυχος που δεν μπήκα πριν 10-20 χρόνια για να παίρνω περισσότερα)... και απαιτώ αυτό να συνεχιστεί γιατί άμα αλλάξει κάτι θα γίνει όπως έξω... Το ότι φίλε μου κοροιδεύω ένα σύστημα και αυτό το σύστημα  δεν εχει βρει τρόπο να με κάνει να δουλέψω όπως θα έπρεπε ή να με σουτάρει αποτελεί αδυναμία του συτήματος ΝΑΙ ή ΟΧΙ? Αν ΌΧΙ συμφωνούμε ότι όλα πάνε καλά αν ΝΑΙ τότε κάτι πρέπει να αλλάξει. Και η ερώτηση είναι εγώ δεν έχω πρόταση άρα δεν γίνομαι ΟΛΜΕ, η ΟΛΜΕ δεν έχει πρόταση κατά πως φαίνεται αρα τι πιο εύκολο για την όποια Κυβέρνηση να περάσει την δική της... Εγώ λοιπόν είμαι αδύναμος, η ΟΛΜΕ μάλλον και αυτή άρα ότι είναι να γίνει θα γίνει και καλό είναι να έχουμε κάνει κάποια καβάντζα μέχρι τότε ή μια εναλλακτική γιατί πολλοι θα πούμε το ψωμί ψωμάκι και δεν θα έχουμε την πολυτέλεια όχι να γράφουμε εδώ αλλά να πάρουμε ανάσα...γι αυτό λέω ρεαφήστε την φιλοσοφία και ψάξτε να δείτε τι άλλο μπορείτε να κάνετε γιατί το καθηγητιλίκι όπως το ξέρατε πέθανε...

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2127 στις: Αύγουστος 17, 2014, 05:14:12 μμ »
Τις απαντήσεις καλό είναι να τις δόσουν οι φορείς σε αυτούς που ζητάνε αξιολόγηση παντού.
Και να τους πείσουν για τα δίκαια τους.
Να πουν πως ήταν εξω και πως έγιναν.
Και να πουν πως είναι εδώ και πως πάνε να γίνουν.
Από κει και πέρα η πλειοψηφία θα αποφασίσει αν είναι ικανοποιημένη με αυτό που έχει ή με αυτό που πάει να γίνει ή τέλος πάντων αν θέλουν κάτι άλλο...

ΥΓ1. Οταν όμως ζητάς τους μισθούς που παίρνουν έξω είσαι αποφασισμένος να εργαστείς και με τον τρόπο και τις συνθήκες που εργάζονται έξω. Οταν επίσης συγκρίνεις τους μισθούς που παίρνουν οι εκπαιδευτικοί έξω καλό είναι να τους συγκρίνεις και με τους μισθούς που παίρνουν οι υπόλοιποι επαγγελματίες έξω. Και να δεις τόσα χρόνια οι καθηγητές έκαναν τίποτα για τους μισθούς των υπολοίπων επαγγελματιών εδώ? Αν όχι τότε ίσως να μην δικαιούνται να απαιτούν να καταλάβουν και οι άλλοι γιατί πρέπει να παίρνουν οι καθηγητές περισσότερα... Αν λοιπόν θέλεις να είσαι δίκαιος παίρνεις όλους τους μισθούς που ισχύουν έξω και τους συγκρίνεις με όλους τους μισθούς που ισχύουν εδώ... αλλιώς ζούμε στην γυάλα μας...
ΥΓ2. Εγώ ο αποχαυνωμένος και ο αδύναμος παίρνω τα ίδια με εσάς που δεν είστε... άρα στο ελληνικό Δημόσιο είμαι πιο έξυπνος από εσάς (απλά ίσως ήμουν λιγάκι άτυχος που δεν μπήκα πριν 10-20 χρόνια για να παίρνω περισσότερα)... και απαιτώ αυτό να συνεχιστεί γιατί άμα αλλάξει κάτι θα γίνει όπως έξω... Το ότι φίλε μου κοροιδεύω ένα σύστημα και αυτό το σύστημα  δεν εχει βρει τρόπο να με κάνει να δουλέψω όπως θα έπρεπε ή να με σουτάρει αποτελεί αδυναμία του συτήματος ΝΑΙ ή ΟΧΙ? Αν ΌΧΙ συμφωνούμε ότι όλα πάνε καλά αν ΝΑΙ τότε κάτι πρέπει να αλλάξει. Και η ερώτηση είναι εγώ δεν έχω πρόταση άρα δεν γίνομαι ΟΛΜΕ, η ΟΛΜΕ δεν έχει πρόταση κατά πως φαίνεται αρα τι πιο εύκολο για την όποια Κυβέρνηση να περάσει την δική της... Εγώ λοιπόν είμαι αδύναμος, η ΟΛΜΕ μάλλον και αυτή άρα ότι είναι να γίνει θα γίνει και καλό είναι να έχουμε κάνει κάποια καβάντζα μέχρι τότε ή μια εναλλακτική γιατί πολλοι θα πούμε το ψωμί ψωμάκι και δεν θα έχουμε την πολυτέλεια όχι να γράφουμε εδώ αλλά να πάρουμε ανάσα...γι αυτό λέω ρεαφήστε την φιλοσοφία και ψάξτε να δείτε τι άλλο μπορείτε να κάνετε γιατί το καθηγητιλίκι όπως το ξέρατε πέθανε...

Ωραία, η ΟΛΜΕ δεν έχει πρόταση. Εσύ έχεις; Τυπικά ρωτάω εσένα, αφού εσύ μου απάντησες. Γενικά, ποιος έχει; Και τι προβλέπει αυτή η πρόταση; Γιατί δεν πάει όποιος έχει κάποια πρόταση να την καταθέσει στις γενικές συνελεύσεις του κλάδου; Την καταθέτει και αποφασίζει η συνέλευση.
Από εκεί και πέρα, προφανώς η πλειοψηφία του κλάδου είναι αδύναμη. Ο κλάδος είναι αδύναμος συνολικά. Μαλθακός. Γι'αυτό έχει υποστεί αμέτρητες ήττες την τελευταία τετραετία.
Το αν πρέπει κάποιος να αποβάλλεται από το σύστημα εφόσον κοροϊδεύει την κοινωνία δεν είναι διαπραγματεύσιμο. Εφόσον είναι απών, ωσεί παρών, καρεκλοκένταυρος κτλ προφανώς δεν μπορεί να βρίσκεται στο χώρο της εκπαίδευσης. Κάποιες αποφάσεις όμως που αφορούν την εκπαίδευση πρέπει να τις εξετάζεις στο συνολικό πλαίσιο των πολιτικών εξελίξεων. Με τα δεδομένα των τελευταίων ετών θεωρείς ότι η αξιολόγηση έρχεται να βάλει στη θέση τους τους ανεπαρκείς και τους κοπανατζήδες; Το γεγονός ότι θεσπίζεται ποσόστωση αποτυχίας(15%) η οποία θα πρέπει να στηρίζεται υποχρεωτικά, δε σου προκαλεί τουλάχιστον απορία ως προς τη σκοπιμότητά της;
Και μπορώ να θέσω κι άλλα ερωτήματα. Ο εκπαιδευτικός θα αξιολογείται με βάση τις 120 σελίδες ακατάσχετης θεωρητικολογίας του σχετικού Π.Δ.; Υπάρχει άνθρωπος που μπορεί να αξιολογήσει τον υφιστάμενό του με βάση όλο αυτό το κατεβατό; Σε ποιες επιστημονικές προσεγγίσεις βασίζεται η εν λόγω αξιολόγηση, στις ρούμπρικες του κυρίου Ματσάγγουρα που είναι αντιγραφή από την αμφιβόλου προέλευσης και ποιότητας διεθνή εταιρεία danielson; Τα στελέχη της εκπαίδευσης με ποια λογική θα βαθμολογούνται υποχρετικά από καλοί εώς άριστοι ενώ η "πλέμπα" των εκπαιδευτικών θα πρέπει να "γεμίζει" το 15% των ανεπαρκών εργαζόμενων; Έχουμε μια κυβέρνηση που προσπαθεί να στηρίξει το χώρο της εκπαίδευσης, της υγείας, του πολιτισμού κ.α. ή έχουμε μια κυβέρνηση που αποδομεί ταχύτατα αυτούς τους -ήδη προβληματικούς- χώρους; Οι αποφάσεις παίρνονται με βάση οικονομικά ή ανθρωπιστικά κριτήρια; Επιμορφώσεις και σεμινάρια παρέχονται στους εκπαιδευτικούς; Έχουν όλοι τη δυνατότητα να τα παρακολουθήσουν (βλ. δυσπρόσιτα, νησιά); Ο σχολικός σύμβουλος περνάει 3-4 φορές το χρόνο από το σχολείο, αφήνει υλικό, συμβουλεύει τους εκπαιδευτικούς, ενισχύει την προσπάθειά τους; Έχουν όλα τα σχολεία την ίδια κοινωνική σύνθεση;
Όλα αυτά τα ερωτήματα είναι τελείως αυθόρμητα. Δε μπορείς όμως σε ένα χώρο που δυσλειτουργεί από το κεφάλι, να πηγαίνεις κατευθείαν στα πόδια και να λες "ας κόψω όσα μέρη δε λειτουργούν σωστά" -και το "σωστά" με πολύ υποκειμενική χροιά. Είναι εύκολο να ρίχνεις πάντα τις ευθύνες στον τελευταίο τροχό της αμάξης. Είναι εύκολο να πεις ότι για τα πάντα στην εκπαίδευση φταίνε οι εκπαιδευτικοί. Το δύσκολο είναι να φτιάξεις ένα σύστημα που θα στηρίξει αυτούς τους ανθρώπους να λειτουργήσουν. Το εύκολο είναι να προσφέρεις στην εξαθλιωμένη κοινωνία ανθρωποθυσίες. Η μέχρι σήμερα πρακτική των μνημονιακών κυβερνήσεων λειτουργεί με τη δεύτερη ρότα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 518
Σύνολο: 528

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.