*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 697822 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4128
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2142 στις: Αύγουστος 17, 2014, 10:18:51 μμ »
η δική μου άποψη χιλιοειπωμένη βέβαια και από πολλούς άλλους σε αυτό το φόρουμ:
όταν διαμορφώνονταν οι όροι του παιχνιδιού, εμείς (ως κοινωνία και όχι μόνο ως κλάδος επαγγελματιών) σφυρίζαμε αδιάφορα, τώρα καλούμαστε να παίξουμε πχ το παιχνίδι της αξιολόγησης και εν γένει της επαγγελματικής μας επιβίωσης με τους δικούς τους όρους, γιατί δεν είναι δυνατόν πχ ο 3848 να ψηφίστηκε το 2010,  και 4 χρόνια μετά , επειδή δε μας συμφέρει/βολεύει στην παρούσα συγκυρία, να ανακαλύπτουμε το παράθυρο που άνοιξε τότε στους συναδέλφους μας της ιδιωτικής εκπαίδευσης και να πέφτουμε από τα σύννεφα (όπως διάβασα σε άλλο νήμα νωρίτερα), ηθικό δίδαγμα: η χρόνια αφασία βλάπτει σοβαρά την υγεία :).
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 17, 2014, 10:21:30 μμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:36:28 »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2143 στις: Αύγουστος 17, 2014, 10:21:41 μμ »
η δική μου άποψη χιλιοειπωμένη βέβαια και από πολλούς άλλους σε αυτό το φόρουμ:
όταν διαμορφώνονταν οι όροι του παιχνιδιού, εμείς (ως κοινωνία και όχι μόνο ως κλάδος επαγγελματιών) σφυρίζαμε αδιάφορα, τώρα καλούμαστε να παίξουμε πχ το παιχνίδι της αξιολόγησης και εν γένει της επαγγελματικής μας επιβίωσης με τους δικούς τους όρους, γαιτί δεν είναι δυνατόν πχ ο 3848 να ψηφίστηκε το 2010,  και 4 χρόνια μετά , επειδή δε μας συμφέρει/βολεύει στην παρούσα συγκυρία, να ανακαλύπτουμε το παράθυρο που άνοιξε τότε στους συναδέλφους μας της ιδιωτικής εκπαίδευσης και να πέφτουμε από τα σύννεφα (όπως διάβασα σε άλλο νήμα νωρίτερα).

Αυτό δεν είναι κακό... άμα έχεις αλεξίπτωτο.
Να δεις άμα πέφτεις από τα πουπουλένια μαξιλάρια στο πάτωμα τι τσούξιμο κάνει... για δε το βαβά που γίνεται μετά ιιιιιι ....

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2144 στις: Αύγουστος 17, 2014, 10:31:18 μμ »
Το κακό είναι ότι οι αναπληρωτές ωραία τα λέτε μέχρι να διοριστείτε.
Μετά ρε παιδί μου δεν ξέρω τι γίνεται αλλά η συντριπτική πλειοψηφία αφομοιώνεται και γίνεται βασιλικότερη τυς βασιλέως.

ΥΓ. Δεν σε ξέρω και εύχομαι να συνεχίσεις να τα υποστηρίζεις αυτά και μετά τον διορισμό γιατί όσο και να βρίζουμε τους παλιούς (ναι οκ και εγώ το κάνω) αυτοί τουλάχιστον έχουν φάει και σκ...ο στην ζωή τους... οι νέοι πάλι καλοί στην θεωρία αλλά από πράξη κάπου πάσχουν... μάλλον θα κουράστηκαν στην προθέρμανση... who knows...
1ον. Έχω γνωρίσει παλιούς που δεν έφαγαν απολύτως τίποτα στη ζωή τους, παρά μόνο τους μισθούς που έπαιρναν. Διορισμένοι με ένα «ξερό» πτυχίο κατευθείαν στον τόπο τους (από τον οποίο δεν έφυγαν ούτε ως αναπληρωτές), περιφέρουν επί χρόνια την ανεπάρκειά τους στις τάξεις περιμένοντας απλά να βγουν στη σύνταξη.

2ον. Δεν χρειάζεται να περιμένεις να διοριστώ γιατί η παραπάνω άποψή μου ισχύει και για τους αναπληρωτές. Και έξαλλου το όποιο σύστημα αξιολόγησης θα ξεκινήσει άμεσα θα αφορά από του χρόνου και τους αναπληρωτές, από όσο γνωρίζω.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2145 στις: Αύγουστος 17, 2014, 10:37:55 μμ »
1ον. Έχω γνωρίσει παλιούς που δεν έφαγαν απολύτως τίποτα στη ζωή τους, παρά μόνο τους μισθούς που έπαιρναν. Διορισμένοι με ένα «ξερό» πτυχίο κατευθείαν στον τόπο τους (από τον οποίο δεν έφυγαν ούτε ως αναπληρωτές), περιφέρουν επί χρόνια την ανεπάρκειά τους στις τάξεις περιμένοντας απλά να βγουν στη σύνταξη.

2ον. Δεν χρειάζεται να περιμένεις να διοριστώ γιατί η παραπάνω άποψή μου ισχύει και για τους αναπληρωτές. Και έξαλλου το όποιο σύστημα αξιολόγησης θα ξεκινήσει άμεσα θα αφορά από του χρόνου και τους αναπληρωτές, από όσο γνωρίζω.

Και κάπου εδώ για να κλείσω σήμερα γιατί κουράστηκα και κυρίως κούρασα...
Με τον Λοβέρδο μην βάζεις στοίχημα...
Η μόνη σίγουρη Δευτέρα με αυτόν είναι η Καθαρά και η Μεγάλη... το θέμα είναι ότι και οι δύο είναι αργίες.

Επίσης το καλύτερο σύστημα αξιολόγησς να κάνουν το θέμα είναι αν θέλουν να εφαρμοστεί ή το κάνουν για να πουν ότι το ψήφισαν και για να πάρουν λεφτά από το ΕΣΠΑ ή γενικότερα...

Είδα και για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας... αν τα διάβασε κανένας και αν θα ασχοληθεί ποτε.... άσε που όλα τα σχολεία ψιλοάριστα πήραν....

Θα κάνουν ένα σύστημα και όποιος κόβεται την πρώτη φορά θα αριστεύει την δεύτερη... Ηδη οι 15000 απολύσεις τους κόστισαν... δεν τους παίρνει άλλο... τώρα αν όλα αυτά που λέμε γίνουν σε αυτήν την ζωή *την δική μου ή την άλλη... θα δείξει...

ΥΓ. Πάντως αρχίζω και διαπιστώνω ότι η Ελλάδα ενδιαφέρει τους ξένους για τον ίδιο λόγο που κάποιους εκπαιδευτικούς τους ενδιαφέρει η εκπαίδευση.... Ι Ι Α .... υπάρχει και σε μπλουζάκια... άντε τσάγεια forum...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:36:28 »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2146 στις: Αύγουστος 17, 2014, 10:45:53 μμ »
Το πρόβλημα δεν είναι ο Λοβέρδος και ο κάθε Λοβέρδος, ο οποίος αφενός είναι επίσης εκλεγμένος από τους έλληνες και αφετέρου είναι πολύ προσωρινός στο Υπουργείο. Το πρόβλημα είναι βαθύτερο και έχει να κάνει με την νοοτροπία των ελλήνων. Κανείς δεν θέλει την αξιολόγηση στην Ελλάδα, ούτε η πολιτικοί που τους κόβει την πελατεία, ούτε οι πολίτες που τους γκρεμίζει το όνειρο του ρουσφετιού. Γενικώς δεν αντέχει η χώρα τέτοιους θεσμούς.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2147 στις: Αύγουστος 17, 2014, 10:50:31 μμ »
Το πρόβλημα δεν είναι ο Λοβέρδος και ο κάθε Λοβέρδος, ο οποίος αφενός είναι επίσης εκλεγμένος από τους έλληνες και αφετέρου είναι πολύ προσωρινός στο Υπουργείο. Το πρόβλημα είναι βαθύτερο και έχει να κάνει με την νοοτροπία των ελλήνων. Κανείς δεν θέλει την αξιολόγηση στην Ελλάδα, ούτε η πολιτικοί που τους κόβει την πελατεία, ούτε οι πολίτες που τους γκρεμίζει το όνειρο του ρουσφετιού. Γενικώς δεν αντέχει η χώρα τέτοιους θεσμούς.

Mια μικρή παρέμβαση....

Γι αυτό και το θέμα δεν είναι η αξιολόγηση. Το θέμα δεν είναι οι απολύσεις (που δεν πρόκειται να γίνουν)
Το θέμα είναι αν το επάγγελμα αυτό θα σου δώσει ποτέ όσα επενδύσεις. Με λίγα λόγια ένα μισθό που θα σε καλύπτει να ζήσεις αξιοπρεπώς.
Μάλλον όχι. Οπότε αν ανοίξει ο ιδιωτικός τομέας νωρίτερα θα υπάρχει μαζική φυγή... το έργο έχει ξαναπαιχτεί και παλιότερα...
Γι αυτό λέω ότι το καθηγητιλίκι πέθανε για τα επόμενα πολλά χρόνια και όποιος εγκλωβίστηκε εγκλωβίστηκε και όποιος είναι νέος και πάει να εγκλωβιστεί κακό του κεφαλιού του...
Η αξιολόγηση έγινε και δεν το πήραμε χαμπάρι... εκτός αν κοιτάμε τις τσέπες μας κάθε τέλος του μήνα...


Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2148 στις: Αύγουστος 17, 2014, 11:09:52 μμ »
Υποθέτω ότι τώρα μπορεί να μας διαβάζουν κάποιοι απολυμένοι του ιδιωτικού τομέα και να έχουν ξεκινήσει τα φάσκελα στην οθόνη του υπολογιστή...
Το θέμα είναι τι εναλλακτικές έχει ο καθένας στη ζωή του, ή τέλος πάντων ποιες είναι διατεθειμένος να δει.

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2149 στις: Αύγουστος 17, 2014, 11:31:26 μμ »
Αξιολόγηση υπάρχει παντού στον κόσμο για τα πάντα, αγαθά ή ανθρώπους ή ............
Την κάνουμε κι εμείς στην καθημερινή μας πρακτική.
Αν γυρίσουμε 10ετίες πίσω, τότε που εμείς ήμασταν μαθητές, έχουμε αναρωτηθεί πόσοι από τους καθηγητές μας θα αξιολογούνταν θετικά ή αρνητικά; Και γιατί πολλοί από αυτούς ήταν ή δεν ήταν ανεπαρκείς;
Λυπηρό αλλά το έχω ακούσει από νέους συναδέλφους τα τελευταία χρόνια: "διάλεξα να διοριστώ για να κάθομαι, αρκετά δούλεψα στον ιδιωτικό τομέα". Έχετε να πείτε κάτι;
Εμένα όλο αυτό με πάει πίσω στη δεκαετία του '80.
Ως μαθήτρια φοίτησα σε σχολείο που οι σχολικοί σύμβουλοι και οι δειγματικές διδασκαλίες ήταν κάτι πολύ συνηθισμένο. Ως μαθήτρια λοιπόν έχω να σου πω ότι οι πιο άχρηστοι, ανεπαρκείς και αδιάφοροι καθηγητές μας, έκαναν κάτι δειγματικές να γλύφεις τα δάχτυλά σου!!! Αφού λέγαμε μεταξύ μας "κοίτα ρε που άμα θέλει τι μάθημα κάνει". Κάνα-δυό καθηγητές που βάζανε ψυχή στο μάθημά τους, μη σου πω ότι στις δειγματικές ήταν τόσο κουμπωμένοι, τόσο στρεσαρισμένοι που άνετα θα τους χαρακτήριζες με την σημερινή ορολογία ως ανεπαρκείς. Μια φορά μάλιστα ένας απ΄αυτούς (φυσικός απίθανος άνθρωπος) ήρθε στο επόμενο της δειγματικής μάθημα και μας είπε "άντε να τα ξαναπούμε ρε παιδιά, τώρα που φύγανε οι ξένοι να καταλάβετε κι εσείς το μάθημα, γιατί έτσι που τα 'παμε την προηγούμενη φορά σιγά μην πιάσατε τίποτα"

Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2150 στις: Αύγουστος 17, 2014, 11:44:26 μμ »
H αξοιλόγηση των εκπαιδευτικών είναι διοικητική πράξη.Δεν αναζητεί ταλέντα στην διδασκαλία.Οι απαιτήσεις είναι να μπορείς επαρκώς να διδάξεις το μάθημα και όχι να ακολουθείς πιστά κάποιο σχέδιο.Επίσης,σημασία ιδιαίτερη έχει η αξιολόγηση των μαθητών.Κυρίως όμως πρέπει να ανταποκρίνεσαι στα καθήκοντα σου ως δημόσιος υπάλληλος.Η αξιολόγηση είναι νόμος του κράτους και θα εφαρμοστεί.Αν στην εφαρμογή δημιουργηθούν προβλήματα,τότε υπάρχουν τα μέσα για να αντιδράσει ο θιγόμενος.Η αξιολόγηση όμως θα προχωρήσει,γιατί δεν νοείται σοβαρό κράτος που δεν αξιολογεί το προσωπικό του.Οι όποιες αντίθετες απόψεις αντιβαίνουν τις εκπρεφασμένες απόψεις της δικαιοσύνης.Προσωπικά θα συμβούλευα όποιον τις έχει,να τις ξεχάσει!!!

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2151 στις: Αύγουστος 18, 2014, 12:28:35 πμ »
Θα προσπαθήσω να μιλήσω μόνο για την αξιολόγηση αποφεύγοντας πολλά άλλα θέματα που θίχτηκαν από τους προηγούμενους. Έχω  γράψει και σε άλλα θέματα ότι πριν δώσω (στον εαυτό μου πρώτα από όλα) απαντήσεις για κάτι συγκεκριμένο προσπαθώ να συνδέσω αυτό το συγκεκριμένο με τις γενικές αρχές μου σε σχέση με τη ζωή και την κοινωνία.
Ορισμένες φορές το θέμα της αξιολόγησης συζητείται ως κάτι έξω από την πραγματικότητα, ως κάτι γενικό και αφηρημένο. Σαν μία έννοια που δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα, την καθημερινή ζωή. Σαν μία αιώνια και άφθαρτη αξία δηλαδή, κάτι σαν να είναι Θεός. Πολλές φορές παρόμοια στην κοινωνία μας προσεγγίζονται πολλές παρόμοιες έννοιες (ειρήνη, δικαιοσύνη, δημοκρατία κλπ). Για μένα λοιπόν δεν υπάρχουν αυταξίες. Αυτό το γράφω με αφορμή αυτά που είπε ο Green, περί αξιολόγησης.  Για μένα λοιπόν η αξιολόγηση δεν είναι μία αυτόνομη αξία σημαντική. Η αξιολόγηση ως μέσο ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ προϋποθέσεις έχει νόημα, αλλιώς είμαι εχθρός της.

Αυτό λοιπόν που δεν αγνοώ είναι ότι σήμερα η αξιολόγηση χρησιμοποιείται από όσους έχουν την οικονομική και πολιτική εξουσία για να δικαιολογήσουν την υποβάθμιση μας ακόμα περισσότερο, τη χειραγώγηση μας, το φόβο μας, την υποτέλεια μας και την εξαθλίωση μας.Όχι μόνο των εκπαιδευτικών, αλλά όλης της κοινωνίας. Υπό αυτό το πρίσμα είμαι αντίθετος στην αξιολόγηση. 
Η αξιολόγηση ήρθε από τους κυβερνώντες στο προσκήνιο επειδή η ανεργία έφτασε το 30%. Επειδή οι ίδιοι έχουν ευθύνη γι'  αυτό και επειδή γνωρίζουν ότι δεν πρόκειται να μειωθεί σημαντικά για την επόμενη δεκαετία περίπου, ρίχνουν λέξεις όπως αξιολόγηση, αξιοκρατία κλπ ως τυράκι για να μεταθέσουν τη δική τους ευθύνη για την ανεργία σε εμάς. Δεν φταίνε αυτοί που είσαι άνεργος, φταις εσύ που δεν πέρασες στο ΑΣΕΠ. Το γεγονός ότι ήταν 50.000 υποψήφιοι για 1.000 θέσεις και οι υπόλοιποι 49.000 δεν έχουν άλλη εναλλακτική δεν παίζει κανένα ρόλο. Ταυτόχρονα ρίχνουν και άλλη τόση ευθύνη στους κακούς που ήδη έχουν δουλειά (λες και είναι έγκλημα κάποιος να έχει σταθερή δουλειά και εισόδημα, λες και η προεπιλεγμένη κατάσταση για όλους πρέπει να είναι η ανεργία και η αβεβαιότητα) και δεν δέχονται κάθε δύο τρία χρόνια να βγάζουμε μερικούς χιλιάδες από αυτούς άχρηστους να πάρουμε μερικούς χιλιάδες από τους ανέργους για να τους βγάλουμε μετά από 2-3 χρόνια άχρηστους και αυτούς και να ανακυκλώνουμε τον κόσμο διαρκώς με το θεάρεστο κριτήριο της αξιολόγησης και της αξιοκρατίας. Λες και αυτό είναι το φυσιολογικό, η διαρκής ανακύκλωση ανέργων και εργαζόμενων. Αυτός είναι ο στόχος τους και γι' αυτό λέω όχι.

Σύμφωνα με τα απόλυτα νούμερα έχουμε 120.000 μόνιμους και 20.000 αναπληρωτές εκπαιδευτικούς και από το φτυάρι που πέφτει εδώ μέσα βγάζουμε το 80% άχρηστους αλλά και αντίστοιχα ποσοστά σε όσους δεν εργάζονται.  Αναγνωρίζουμε το δικαίωμα να υπάρχουν τόσοι εκπαιδευτικοί ή επειδή εμείς δεν τους "αξιολογούμε" επαρκείς αν είναι να πούμε να μείνουν 20.000-30.000 άριστοι εκπαιδευτικοί όλοι κι όλοι και τα υπόλοιπα σχολεία που θα μείνουν χωρίς εκπαιδευτικούς ας κλείσουν και ας μην πάνε τα υπόλοιπα παιδιά σε κανένα σχολείο. Γιατί αν δεν το καταλάβατε με αυτή τη λογική αυτό λέτε ορισμένοι.

Αξιολόγηση λοιπόν και αξιοκρατία θα ήθελα 1000% και πολύ αυστηρή όταν πρώτα θα αγωνιστούμε και θα πετύχουμε μία κοινωνία με 0% ανεργία, όπου όλοι θα μπορούν να βρούνε το δρόμο τους και η αξιολόγηση και η αξιοκρατία θα υπάρχει για να κατανέμει τον καθένα εκεί που είναι καλύτερος και όχι για να λειτουργεί ως άλλοθι για την ανεργία του 1/3 της κοινωνίας.

Γιατί λοιπόν δεν είναι λογικό ένας εκπαιδευτικός να μην έχει πιάσει υπολογιστή; γιατί δεν μπορεί να είναι εξαιρετικός στο μάθημα του; δηλαδή τον καλό φιλόλογο τον κάνει η παρουσίαση; ή τον καλό εκπαιδευτικό γεωπόνο;  και γιατί είναι κακό κάποιος να μην έχει μεταπτυχιακό; χρήσιμα είναι όλα και βοηθούνε πολύ , αλλά δε σημαίνει ότι όποιος δεν τα κατέχει είναι και κακός στη δουλειά του, εμείς σήμερα τα σκεφτόμαστε αυτά για έναν απλό λόγο.Και μην ξεχνάμε ότι δεν ήταν το ίδιο ένα μεταπτυχιακό πριν 30 χρόνια σε σχέση με σήμερα. Τότε ίσως δεν υπήρχε και κανένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα σε ελληνικό πανεπιστήμιο και σήμερα υπάρχουν πολλές δεκάδες τμήματα. Τότε περνούσε ένα 10-15% από τις πανελλαδικές στα ΑΕΙ και σήμερα περνάει κάποιος με βαθμούς κάτω από τη βάση, γιατί το 80-90% των υποψηφίων έχουν εξασφαλισμένη θέση σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Τα γράφω αυτά για να δείξω ότι αν μπούμε στο φαύλο κύκλο της "αξιολόγησης" δεν υπάρχει τελειωμός. Είμαστε πολλοί και οι θέσεις λίγες και ψάχνουμε όλο και πιο αυστηρά κριτήρια για να δικαιολογηθεί ότι οι πολλοί θα μείνουν χωρίς θέση και αυτό το βαφτίζουμε "αξιοκρατία". 40.000 φιλόλογοι άνεργοι πτυχιούχοι και εμείς ψάχνουμε τα κριτήρια με τα οποία θα δουλέψουν φέτος οι 400. ΑΣΕΠ; προυπηρεσία; κοινωνικά κριτήρια; και γιατί δηλαδή είναι αξιοκρατικό ή θεμιτό μέσω της αξιολόγησης να μείνουν 39600 άνεργοι; ή να γίνει ανακύκλωση των ανέργων με κάποιους που ήδη εργάζονται; τι το αξιοκρατικό υπάρχει σε αυτό; γιατί βγάζουμε 40.000 πτυχιούχους φιλολογίας αν είναι μετά μία ζωή να ψάχνουμε κριτήρια με τα οποία θα τους κρατάμε άνεργους προσπαθώντας ως κοινωνία να αποποιηθούμε την ευθύνη της ανεργίας τους; (δεν πέρασαν στο ΑΣΕΠ ή ήταν ακατάλληλοι σύμφωνα με την αξιολόγηση). Και αν δεν τον κρίνουμε κατάλληλο να διδάξει και τον αφήνουμε άνεργο τι ρόλο παίζει το πτυχίο; τι πισοτποιεί δηλαδή το πτυχίο; δεν πιστοποιεί ότι αυτός είναι ένας επιστήμονας φιλόλογος ικανός και άξιος να διδάξει φιλολογικά μαθήματα; αν όχι, γιατί του δώσαμε στο κάτω κάτω το πτυχίο;

Τέλος πάντων έγραψα πολλά και ίσως σε κάποιο σημείο να έχασα και τον ειρμό μου.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2152 στις: Αύγουστος 18, 2014, 12:32:02 πμ »
H αξοιλόγηση των εκπαιδευτικών είναι διοικητική πράξη.Δεν αναζητεί ταλέντα στην διδασκαλία.Οι απαιτήσεις είναι να μπορείς επαρκώς να διδάξεις το μάθημα και όχι να ακολουθείς πιστά κάποιο σχέδιο.Επίσης,σημασία ιδιαίτερη έχει η αξιολόγηση των μαθητών.Κυρίως όμως πρέπει να ανταποκρίνεσαι στα καθήκοντα σου ως δημόσιος υπάλληλος.Η αξιολόγηση είναι νόμος του κράτους και θα εφαρμοστεί.Αν στην εφαρμογή δημιουργηθούν προβλήματα,τότε υπάρχουν τα μέσα για να αντιδράσει ο θιγόμενος.Η αξιολόγηση όμως θα προχωρήσει,γιατί δεν νοείται σοβαρό κράτος που δεν αξιολογεί το προσωπικό του.Οι όποιες αντίθετες απόψεις αντιβαίνουν τις εκπρεφασμένες απόψεις της δικαιοσύνης.Προσωπικά θα συμβούλευα όποιον τις έχει,να τις ξεχάσει!!!

Σιγά βρε αποφασίζομεν και διατάζουμε που θα ξεχάσουμε και τις απόψεις μας. Η δικαιοσύνη δεν έχει απόψεις, οι αποφάσεις της βασίζονται σε νόμους, οι οποίοι ψηφίζονται μέσα από πολιτικές διαδικασίες και με πολιτικές διαδικασίες αύριο αλλάζουν οι νόμοι και τότε η δικαιοσύνη αποφασίζει διαφορετικά. Η δικαιοσύνη δεν είναι αυτή κάθε αυτή εξουσία, ψευδαίσθηση εξουσίας είναι. Λειτουργεί ως φερετζές της πολιτικής εξουσίας και η πολιτική εξουσία επιτρέπει στη δικαιοσύνη και τους εκπροσώπους της να ξεκοκαλίζουν καμιά μπριζολίτσα που και που.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2153 στις: Αύγουστος 18, 2014, 02:17:51 πμ »
1ον. Έχω γνωρίσει παλιούς που δεν έφαγαν απολύτως τίποτα στη ζωή τους, παρά μόνο τους μισθούς που έπαιρναν. Διορισμένοι με ένα «ξερό» πτυχίο κατευθείαν στον τόπο τους (από τον οποίο δεν έφυγαν ούτε ως αναπληρωτές), περιφέρουν επί χρόνια την ανεπάρκειά τους στις τάξεις περιμένοντας απλά να βγουν στη σύνταξη.

2ον. Δεν χρειάζεται να περιμένεις να διοριστώ γιατί η παραπάνω άποψή μου ισχύει και για τους αναπληρωτές. Και έξαλλου το όποιο σύστημα αξιολόγησης θα ξεκινήσει άμεσα θα αφορά από του χρόνου και τους αναπληρωτές, από όσο γνωρίζω.


για το πρώτο δεν έχω κάτι να πω παραπάνω από όσα είπε ο perastikos_kav με μία μόνο extra διαπίστωση ότι το φόρουμ αυτό έχει γεμίσει δασκάλους πανάξιους και παιχταράδες στην εκπαίδευση , ευτυχώς ρε παιδιά που γνωριστήκαμε και κάνουμε παρέα εδώ και ξεφεύγουμε από τους άλλους άχρηστους συναδέλφους που έχουμε να φάμε στην μάπα στο σχολείο  ;)

για το δεύτερο που το είδες ότι ισχύει για αναπληρωτές ??????? πουθενά δεν υπάρχει η αξιολόγηση για τους αναπληρωτές. Μόνο για τους μόνιμους. Αν έχεις στοιχεία για κάτι άλλο παράθεσε σε παρακαλώ


Οι όποιες αντίθετες απόψεις αντιβαίνουν τις εκπρεφασμένες απόψεις της δικαιοσύνης.Προσωπικά θα συμβούλευα όποιον τις έχει,να τις ξεχάσει!!!

Μια ερώτηση το δικαίωμα στην προσωπική άποψη και στην ελευθερία της σκέψης είναι ακόμα συνταγματικό δικαίωμα  ή ιδέα μου είναι ? το κατάργησαν "εκπρεφασμένες απόψεις της δικαιοσύνης" ? Αν ναι, να τo ξεχάσω ρε παιδί μου.

« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 18, 2014, 02:20:03 πμ από kinegiros »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2154 στις: Αύγουστος 18, 2014, 08:26:28 πμ »
Θα προσπαθήσω να μιλήσω μόνο για την αξιολόγηση αποφεύγοντας πολλά άλλα θέματα που θίχτηκαν από τους προηγούμενους. Έχω  γράψει και σε άλλα θέματα ότι πριν δώσω (στον εαυτό μου πρώτα από όλα) απαντήσεις για κάτι συγκεκριμένο προσπαθώ να συνδέσω αυτό το συγκεκριμένο με τις γενικές αρχές μου σε σχέση με τη ζωή και την κοινωνία.
Ορισμένες φορές το θέμα της αξιολόγησης συζητείται ως κάτι έξω από την πραγματικότητα, ως κάτι γενικό και αφηρημένο. Σαν μία έννοια που δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα, την καθημερινή ζωή. Σαν μία αιώνια και άφθαρτη αξία δηλαδή, κάτι σαν να είναι Θεός. Πολλές φορές παρόμοια στην κοινωνία μας προσεγγίζονται πολλές παρόμοιες έννοιες (ειρήνη, δικαιοσύνη, δημοκρατία κλπ). Για μένα λοιπόν δεν υπάρχουν αυταξίες. Αυτό το γράφω με αφορμή αυτά που είπε ο Green, περί αξιολόγησης.  Για μένα λοιπόν η αξιολόγηση δεν είναι μία αυτόνομη αξία σημαντική. Η αξιολόγηση ως μέσο ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ προϋποθέσεις έχει νόημα, αλλιώς είμαι εχθρός της.

Αυτό λοιπόν που δεν αγνοώ είναι ότι σήμερα η αξιολόγηση χρησιμοποιείται από όσους έχουν την οικονομική και πολιτική εξουσία για να δικαιολογήσουν την υποβάθμιση μας ακόμα περισσότερο, τη χειραγώγηση μας, το φόβο μας, την υποτέλεια μας και την εξαθλίωση μας.Όχι μόνο των εκπαιδευτικών, αλλά όλης της κοινωνίας. Υπό αυτό το πρίσμα είμαι αντίθετος στην αξιολόγηση. 
Η αξιολόγηση ήρθε από τους κυβερνώντες στο προσκήνιο επειδή η ανεργία έφτασε το 30%. Επειδή οι ίδιοι έχουν ευθύνη γι'  αυτό και επειδή γνωρίζουν ότι δεν πρόκειται να μειωθεί σημαντικά για την επόμενη δεκαετία περίπου, ρίχνουν λέξεις όπως αξιολόγηση, αξιοκρατία κλπ ως τυράκι για να μεταθέσουν τη δική τους ευθύνη για την ανεργία σε εμάς. Δεν φταίνε αυτοί που είσαι άνεργος, φταις εσύ που δεν πέρασες στο ΑΣΕΠ. Το γεγονός ότι ήταν 50.000 υποψήφιοι για 1.000 θέσεις και οι υπόλοιποι 49.000 δεν έχουν άλλη εναλλακτική δεν παίζει κανένα ρόλο. Ταυτόχρονα ρίχνουν και άλλη τόση ευθύνη στους κακούς που ήδη έχουν δουλειά (λες και είναι έγκλημα κάποιος να έχει σταθερή δουλειά και εισόδημα, λες και η προεπιλεγμένη κατάσταση για όλους πρέπει να είναι η ανεργία και η αβεβαιότητα) και δεν δέχονται κάθε δύο τρία χρόνια να βγάζουμε μερικούς χιλιάδες από αυτούς άχρηστους να πάρουμε μερικούς χιλιάδες από τους ανέργους για να τους βγάλουμε μετά από 2-3 χρόνια άχρηστους και αυτούς και να ανακυκλώνουμε τον κόσμο διαρκώς με το θεάρεστο κριτήριο της αξιολόγησης και της αξιοκρατίας. Λες και αυτό είναι το φυσιολογικό, η διαρκής ανακύκλωση ανέργων και εργαζόμενων. Αυτός είναι ο στόχος τους και γι' αυτό λέω όχι.

Σύμφωνα με τα απόλυτα νούμερα έχουμε 120.000 μόνιμους και 20.000 αναπληρωτές εκπαιδευτικούς και από το φτυάρι που πέφτει εδώ μέσα βγάζουμε το 80% άχρηστους αλλά και αντίστοιχα ποσοστά σε όσους δεν εργάζονται.  Αναγνωρίζουμε το δικαίωμα να υπάρχουν τόσοι εκπαιδευτικοί ή επειδή εμείς δεν τους "αξιολογούμε" επαρκείς αν είναι να πούμε να μείνουν 20.000-30.000 άριστοι εκπαιδευτικοί όλοι κι όλοι και τα υπόλοιπα σχολεία που θα μείνουν χωρίς εκπαιδευτικούς ας κλείσουν και ας μην πάνε τα υπόλοιπα παιδιά σε κανένα σχολείο. Γιατί αν δεν το καταλάβατε με αυτή τη λογική αυτό λέτε ορισμένοι.

Αξιολόγηση λοιπόν και αξιοκρατία θα ήθελα 1000% και πολύ αυστηρή όταν πρώτα θα αγωνιστούμε και θα πετύχουμε μία κοινωνία με 0% ανεργία, όπου όλοι θα μπορούν να βρούνε το δρόμο τους και η αξιολόγηση και η αξιοκρατία θα υπάρχει για να κατανέμει τον καθένα εκεί που είναι καλύτερος και όχι για να λειτουργεί ως άλλοθι για την ανεργία του 1/3 της κοινωνίας.

Γιατί λοιπόν δεν είναι λογικό ένας εκπαιδευτικός να μην έχει πιάσει υπολογιστή; γιατί δεν μπορεί να είναι εξαιρετικός στο μάθημα του; δηλαδή τον καλό φιλόλογο τον κάνει η παρουσίαση; ή τον καλό εκπαιδευτικό γεωπόνο;  και γιατί είναι κακό κάποιος να μην έχει μεταπτυχιακό; χρήσιμα είναι όλα και βοηθούνε πολύ , αλλά δε σημαίνει ότι όποιος δεν τα κατέχει είναι και κακός στη δουλειά του, εμείς σήμερα τα σκεφτόμαστε αυτά για έναν απλό λόγο.Και μην ξεχνάμε ότι δεν ήταν το ίδιο ένα μεταπτυχιακό πριν 30 χρόνια σε σχέση με σήμερα. Τότε ίσως δεν υπήρχε και κανένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα σε ελληνικό πανεπιστήμιο και σήμερα υπάρχουν πολλές δεκάδες τμήματα. Τότε περνούσε ένα 10-15% από τις πανελλαδικές στα ΑΕΙ και σήμερα περνάει κάποιος με βαθμούς κάτω από τη βάση, γιατί το 80-90% των υποψηφίων έχουν εξασφαλισμένη θέση σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Τα γράφω αυτά για να δείξω ότι αν μπούμε στο φαύλο κύκλο της "αξιολόγησης" δεν υπάρχει τελειωμός. Είμαστε πολλοί και οι θέσεις λίγες και ψάχνουμε όλο και πιο αυστηρά κριτήρια για να δικαιολογηθεί ότι οι πολλοί θα μείνουν χωρίς θέση και αυτό το βαφτίζουμε "αξιοκρατία". 40.000 φιλόλογοι άνεργοι πτυχιούχοι και εμείς ψάχνουμε τα κριτήρια με τα οποία θα δουλέψουν φέτος οι 400. ΑΣΕΠ; προυπηρεσία; κοινωνικά κριτήρια; και γιατί δηλαδή είναι αξιοκρατικό ή θεμιτό μέσω της αξιολόγησης να μείνουν 39600 άνεργοι; ή να γίνει ανακύκλωση των ανέργων με κάποιους που ήδη εργάζονται; τι το αξιοκρατικό υπάρχει σε αυτό; γιατί βγάζουμε 40.000 πτυχιούχους φιλολογίας αν είναι μετά μία ζωή να ψάχνουμε κριτήρια με τα οποία θα τους κρατάμε άνεργους προσπαθώντας ως κοινωνία να αποποιηθούμε την ευθύνη της ανεργίας τους; (δεν πέρασαν στο ΑΣΕΠ ή ήταν ακατάλληλοι σύμφωνα με την αξιολόγηση). Και αν δεν τον κρίνουμε κατάλληλο να διδάξει και τον αφήνουμε άνεργο τι ρόλο παίζει το πτυχίο; τι πισοτποιεί δηλαδή το πτυχίο; δεν πιστοποιεί ότι αυτός είναι ένας επιστήμονας φιλόλογος ικανός και άξιος να διδάξει φιλολογικά μαθήματα; αν όχι, γιατί του δώσαμε στο κάτω κάτω το πτυχίο;

Τέλος πάντων έγραψα πολλά και ίσως σε κάποιο σημείο να έχασα και τον ειρμό μου.

Πάντως, παρόλο που συμφωνώ σε πολλά σημεία (γράφω και εγώ μακροσκελή κείμενα αλλά και εσύ μωρέ αδελφάκι μου δεν πας πίσω),αμα περιμένεις από το οποιδήποτε κράτος να σου φτιάξει ή να σου βρει δουλειά άστα να πάνε...
Επίσης μια ένσταση, γιατί είμαστε τόσο σίγουροι ότι με αξιολόγηση θα διώξει κόσμο; Ή για να το πω καλύτερα είμαστε σίγουροι ότι χωρίς αξιολόγηση δεν θα διώξει;
Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι έχει αποφασιστεί ότι για να πας στον επόμενο βαθμό πρέπει να αξιολογηθείς. Άρα όσο δεν γίνεται η όποια αξιολόγηση υποχρεώνεται καμία κυβέρνηση να δώσει προαγωγές; (δεν λέω ότι θα δώσει άμα αξιολογηθείς αλλά λέω ότι καλύπτεται απόλυτα να μην δώσει αν δεν αξιολογηθείς)

Και ένα τελευταίο κάποιοι σκοπίμως δεν πατάγανε στην δουλειά τους και κάποιοι σκοπίμως τους κάλυπταν. Το κακό είναι ότι έπρεπε να έρθει η τωρινή κατάσταση ώστε οι μεν να μην καλύπτουν τους δε.... και όσο οι δε καλύπτονται χαρακτηρίζονται και οι υπόλοιποι του κλάδου ως συντεχνία.... 

@ Green

Αυτοί του ιδιωτικού όπως και οι ελεύθεροι επαγγελματίες είχαν τις ίδιες πιθανότητες όπως και εγώ να διοριστούν καθηγητές... όμως δεν το έπραξαν.
Αν αύριο εγώ δεν μπορώ να ζήσω με τον μισθό μου δεν θα μου φταίει όλος ο υπόλοιπος κόσμος αλλά μόνο εγώ και οι όποιες επιλογές. Οπως και τις χρυσές εποχές του lifestyle κάποιοι που τώρα κλαίγονται σκάγανε χιλιάδες ευρώ για μια ξαπλώστρα στην Ψαρού. Τότε αλήθεια κράταγαν μια και για μένα?
Επίσης αν θες να την πάμε και κάπου αλλού την συζήτηση τι να πούνε και οι υπόλοιποι πτυχιούχοι στο Δημόσιο που δεν έχουν 19500 θέσεις να εργαστούν έστω και για 9 μήνες κάθε χρόνο...

ΥΓ1. Ο καθένας όταν συμπληρώνει ένα μηχανογραφικό οφείλει να ξέρει αν αυτό που πάει να σπουδάσει έχει ζήτηση ή όχι... διότι αν πας να σπουδάσεις κάτι που έχει ζήτηση μόνο στο Ελληνικό Δημόσιο τότε προφανώς δεν σου φταίει όλος ο υπόλοιπος κόσμος.
ΥΓ2. Το δε κορυφαίο είναι ότι πολλοί είχαν τους γονείς τους και στο Δημόσιο.Γιατί δεν τους ρωτάνε μπαμπά ή μαμά γιατί φτάσαμε ως εδώ και αν ευθύνεσαι και εσύ? Θα ήταν μια καλή αρχή να καταλάβουν ότι αν δεν υπήρχε το Δημόσιο για τους γονείς τους ίσως τώρα να μην είχαν σπουδάσει κιόλας...

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2155 στις: Αύγουστος 18, 2014, 08:46:36 πμ »
H αξοιλόγηση των εκπαιδευτικών είναι διοικητική πράξη.Δεν αναζητεί ταλέντα στην διδασκαλία.Οι απαιτήσεις είναι να μπορείς επαρκώς να διδάξεις το μάθημα και όχι να ακολουθείς πιστά κάποιο σχέδιο.Επίσης,σημασία ιδιαίτερη έχει η αξιολόγηση των μαθητών.Κυρίως όμως πρέπει να ανταποκρίνεσαι στα καθήκοντα σου ως δημόσιος υπάλληλος.Η αξιολόγηση είναι νόμος του κράτους και θα εφαρμοστεί.Αν στην εφαρμογή δημιουργηθούν προβλήματα,τότε υπάρχουν τα μέσα για να αντιδράσει ο θιγόμενος.Η αξιολόγηση όμως θα προχωρήσει,γιατί δεν νοείται σοβαρό κράτος που δεν αξιολογεί το προσωπικό του.Οι όποιες αντίθετες απόψεις αντιβαίνουν τις εκπρεφασμένες απόψεις της δικαιοσύνης.Προσωπικά θα συμβούλευα όποιον τις έχει,να τις ξεχάσει!!!

Ενα λάθος έκανε η Τρόικα.
Δεν έφερε ξένους δικαστικούς για να μας σώσουν...
Η δικαιοσύνη ας κοιτάξει τα του οίκου της και ας διορθώσει τα κακώς κείμενα και μετά να κρίνει...
Προσωπικά έχω πάψει εδώ και καιρό να τρέφω την οποιαδήποτε εμπιστοσύνη στο πρόσωπο της... Και ίσως όχι μόνο εγώ...

ΥΓ1. Αλήθεια τι επάγγελμα έχει δηλώσει η πλειοψηφία των βουλευτών διαχρονικά?
ΥΓ2. Το ανέκδοτο τι είναι 2000 δικηγόροι στον πάτο της θάλασσας το ξέρεις? Η απάντηση είναι μια καλή αρχή....
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 18, 2014, 08:48:35 πμ από guestteacher »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 549
Σύνολο: 562

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.