*

Αποστολέας Θέμα: ΦΠΨ - επαγγελματική αποκατάσταση, (πού μπορούν να εργαστούν )  (Αναγνώστηκε 41879 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1846
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: ΦΠΨ...τμημα χωρις στον ηλιο μοιρα..
« Απάντηση #56 στις: Δεκέμβριος 09, 2009, 01:32:12 πμ »
αντε φωτω καλο βραδι....αυριο παλι θα ανοιξουμε το αλμπουμ με τις χαρουμενες αναμνησεις και μη ξεχναμε την επομενη πορεια... ;)μαζι θα παμε κατω στα προπυλαια..
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΦΠΨ...τμημα χωρις στον ηλιο μοιρα..
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:01:37 »

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: ΦΠΨ...τμημα χωρις στον ηλιο μοιρα..
« Απάντηση #57 στις: Δεκέμβριος 09, 2009, 07:54:51 πμ »
Πάλι για το τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας θα γράψουμε ε; Τελικά συνάδελφοι κάποιοι προσπαθούν να το διαβάλουν, όλοι όμως το μνημονεύουν... Τυχαίο; Όχι φυσικά. Γιατί αποδεικνύεται ότι είναι ένα από τα πιο αξιόλογα τμήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσής μας.  ;)

Πρωτίστως, διαφωνώ με τον τίτλο του θέματος. Αν μπορεί να διορθωθεί, θα ήταν πιο σωστό και έντιμο. Γιατί πολύ απλά δεν ισχύει. Επίσης, θεωρώ περίεργο που ένα νέο (?) μέλος το πρώτο θέμα που αποφάσισε να γράψει είναι το συγκεκριμένο και να το ονομάσει έτσι...

Συμφωνώ απόλυτα με πολλούς συναδέλφους που έγραψαν παραπάνω. Μια θέση στον ήλιο προσπαθούν να διεκδικήσουν και οι πτυχιούχοι τμημάτων Φιλολογίας και Ιστορίας - Αρχαιολογίας, τα οποία μπορούν κάλλιστα να χαρακτηριστούν κι αυτά ως τμήματα χωρίς στον ήλιο μοίρα. Γνωρίζετε το αρνητικό ισοζύγιο πχ. των αρχαιολόγων, που απασχολούνται ελάχιστοι στην Αρχαιολογική Υπηρεσία; Έχουν πολλές άλλες βασικές επαγγελματικές διεξόδους (πάνω στο αντικείμενο πάντα) οι πτυχιούχοι πχ. της Φιλολογίας ή της Γλωσσολογίας εκτός από την εκπαίδευση; Για περαιτέρω ουσιαστική ερευνητική / επιστημονική απασχόληση απαιτείται μεταπτυχιακός ή διδακτορικός τίτλος. Άρα, όλοι οι πτυχιούχοι και των τριών μας τμημάτων που "βγάζουν" ΠΕ02 (ΦΠΨ, Φιλολογίας, Ιστορίας - Αρχαιολογίας) έχουν τα ίδια δικαιώματα και αντιμετωπίζουν τις ίδιες δυσκολίες.

Δεν θα επαναλάβω τα πολύ σημαντικά εφόδια του τμήματος αυτού, τα οποία λίγο-πολύ αναφέρθηκαν. Η φύση των ανθρωπιστικών επιστημών του ΦΠΨ, οι οποίες ξεφεύγουν από την τυπολατρική εμμονή πχ. της Γλωσσολογίας ή την κουραστική λεπτομέρεια πχ. της Αρχαιολογίας κτλ., κεντρίζει το ενδιαφέρον του νέου, εκκολαπτόμενου επιστήμονα, ο οποίος ειδικεύεται σε αντικείμενα που μελετούν διαχρονικώς την ανθρώπινη σκέψη, γνώση, παιδεία, αγωγή, διδασκαλία, μάθηση, ανάπτυξη, ψυχή κτλ. Κάθε επιστήμη βέβαια έχει την αξία της, έτσι και οι επιστήμες που θεραπεύει το ΦΠΨ έχουν προσφέρει σημαντικότατα πορίσματα ερευνών και μελετών και αναπτύσσονται ραγδαία όλοι οι κλάδοι τους. Για παράδειγμα, δεν είναι τυχαίο που πλέον οι λέξεις "παιδαγωγικό", "διδακτικό" ακούγονται σε καθημερινή βάση από στόματα πνευματικών ανθρώπων, πολιτικών, δημοσιογράφων κτλ. Πέρα, λοιπόν, από την επιστημονική ειδίκευση των φοιτητών του τμήματος σε μια από τις ανθρωπιστικές επιστήμες (πχ. επιστήμονας παιδαγωγός), προσφέρεται και η εκπαιδευτική ιδιότητα ως καθηγητή φιλολόγου με άρτια κατάρτιση στα αντικείμενα, που καλείται να διδάξει. Και είναι λογικό ο καθένας μας να ειδικεύεται περισσότερο στο αντικείμενο της κατεύθυνσης που αποφάσισε να ακολουθήσει. Οι γνώσεις παιδαγωγικής - διδακτικής και ψυχολογίας είναι απαραίτητες, όπως έχουμε επανειλημμένως τονίσει, για τη σωστή τέλεση του εκπαιδευτικού έργου, κάτι που προσφέρει μόνο το ΦΠΨ από όλα τα καθηγητικά τμήματα. Θυμίζω πάλι το Νόμο 2525/97 και το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας που κατέχουν οι πτυχιούχοι μόνο του ΦΠΨ (ΦΠ, ΦΚΣ), καθώς και των δημοδιδασκάλων, νηπιαγωγών και ΑΣΠΑΙΤΕ. Επίσης, το ΦΠΨ είναι το μόνο τμήμα που προσφέρει τη σημαντικότατη Διδακτική Άσκηση και στους φοιτητές του και αλλά και σε όλα τα υπόλοιπα καθηγητικά τμήματα (Φιλολογίας, Μαθηματικών, Φυσικής, Θεολογίας κτλ).


ΥΓ1: Μάρκο, γι'αυτό που έγραψες περί κατεύθυνσης Παιδαγωγικής τουλάχιστον ας υπήρχε σχετική μοριοδότηση.

ΥΓ2: Πρόγραμμα Ψυχολογίας ΦΠΨ: ισότιμο με τα τμήματα Ψυχολογίας ΑΕΙ. Αναστασία, καλά περιέγραψες εν συντομία το θέμα προγράμματος-κατεύθυνσης...

ΥΓ3: Φώτω, ο Γεωργαντζόγλου και άλλοι αυστηροί και "δύσκολοι" καθηγητές του Κλασικού και όχι μόνο (η κατεύθυνση Παιδαγωγικής έχει και Καραπλή, οι απόφοιτοι Ιστορίας ξέρουν τι εννοώ!) δίδασκαν και διδάσκουν στο ΦΠΨ. Κι εγώ σε ένα από τα μπόλικα αρχαία (υποχρεωτικά και επιλογής) που διδάχτηκα είχα Γεωργαντζόγλου, σε άλλα Δρακωνάκη και Ξυδά κτλ. με υπαγορεύσεις, ευθύ και αντίστροφο. Επίσης, 2 μαθήματα Θεματογραφίας (εκτός των άλλων υποχρεωτικών αρχαίων) διδάσκονται και του ΦΠΨ στο πρώτο έτος (Αρχαία Ελληνική Φιλολογία Ι @ ΙΙ), όπως ακριβώς και οι φοιτητές του τμήματος Φιλολογίας.

« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 09, 2009, 08:00:04 πμ από Ioannis! »
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: ΦΠΨ...τμημα χωρις στον ηλιο μοιρα..
« Απάντηση #58 στις: Δεκέμβριος 09, 2009, 08:18:02 πμ »
Εδώ και καιρό το σκέφτομαι να ιδρύσουμε επιστημονικό σύλλογο αποφοίτων τμήματος ΦΠΨ, αν και δε νομίζω ότι υπάρχουν σύλλογοι αποφοίτων τμήματος Φιλολογίας ή τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας. Γνωρίζω μόνο το Σύλλογο Αποφοίτων Φιλοσοφικής Σχολής ΑΠΘ "Φιλόλογος". Γενικώς, μας καλύπτουν οι φορείς: Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων, Εταιρεία Ελλήνων Φιλολόγων, Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος κά.
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 7285
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΦΠΨ...τμημα χωρις στον ηλιο μοιρα..
« Απάντηση #59 στις: Δεκέμβριος 09, 2009, 09:04:06 πμ »
καρχαρίας,  απο φπψ δεν μπορεις να προσεγγίσεις αδίδακτο, είχα φίλη που διάβαζε ώρες ολόκληρες για ΑΣΕΠ και αρχαία δεν μπόρεσε τίποτα να κάνει.

δεν θα μιλησω για φιλο ή φιλη, αλλα θα πω για μενα τον ιδιο.εγω στον ασεπ και σε αυτον αλλα και στον προηγουμενο εγραψα πολυ καλυτερα απο αλλους που ειχαν και μεταπτυχιακο στα αρχαια.
λοιπον, να σταματησουν τα σοφιστικε επιχειρηματα και ο ασεπ,με ολα τα τρωτα του, ειναι.....ιδου η ροδος ιδου και το πηδημα!
συμφωνω και γω να αλλαξει ο τιτλος του τοπικ.
"Το τερπνόν μετά του ωφελίμου": μια αμετάκλητα καταδικασμένη ισοζυγία,

quid enim stultius quam incerta pro certis habere, falsa pro veris! (Cic, De senectute,68) [= γιατί, τι πιο ανόητο είναι παρά να θεωρεί κανείς τα αβέβαια ως βέβαια, τα λανθασμένα ως αληθινά!]


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΦΠΨ...τμημα χωρις στον ηλιο μοιρα..
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:01:37 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 7285
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΦΠΨ...τμημα χωρις στον ηλιο μοιρα..
« Απάντηση #60 στις: Δεκέμβριος 09, 2009, 09:13:23 πμ »

ΥΓ1: Μάρκο, γι'αυτό που έγραψες περί κατεύθυνσης Παιδαγωγικής τουλάχιστον ας υπήρχε σχετική μοριοδότηση.


εγω θα ελεγα οχι μοριοδοτηση αλλα διορισμος και αν το επιτρεπουν οι αναγκες τοτε να διαγωνιζονται οι αλλες κατ/νσεις. το πιστευω, ειτε αρεσει ειτε οχι, ειναι το μονο πανεπιστημιακο τμημα που καταρτιζει καθηγητες. ετσι,για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους.
Νηπιαγωγοι, δασκαλοι και ξενογλωσσοι να διοριζονται χωρις διαγωνισμο. ειναι καθαρα και μονο για την εκπαιδευση.

καλη επιτυχια σημερα στον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ !!!! θα ειμαι στο σταδιο Καραισκακι......nafe, ζηλευε!!!!
"Το τερπνόν μετά του ωφελίμου": μια αμετάκλητα καταδικασμένη ισοζυγία,

quid enim stultius quam incerta pro certis habere, falsa pro veris! (Cic, De senectute,68) [= γιατί, τι πιο ανόητο είναι παρά να θεωρεί κανείς τα αβέβαια ως βέβαια, τα λανθασμένα ως αληθινά!]


Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1869
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ΦΠΨ...τμημα χωρις στον ηλιο μοιρα..
« Απάντηση #61 στις: Δεκέμβριος 09, 2009, 10:15:40 πμ »
αχ φωτω μου δεν τιθεται θεμα υποτιμησης αυτα τα κανουν κατι ανεγκεφαλα μικρα που μυριζουν ακομα κιμωλια...

σου ξαναλεω λοιπον οτι εμεις εχουμε μονο 2 αρχαια υποχρεωτικα στην κατευθυνση ψ τουλαχιστον που ημουν εγω οι αλλες κατευθυνσεις ειχαν περισσοτερα, αλλα εχουμε μαθηματα επιλογης ετσι αν καποιος νιωθει ανεπαρκης παιρνει αρχαια απο σας...
και ξανατονιζω στο σχολειο δεν χρεισιμοποιεις ολες τις γνωσεις των αρχαιων που εχεις γιατι απλα δεν χρειαζονται..
Συμφωνώ με την Αναστασία .
Κι εγώ το ΦΠΨ έχω τελειώσει. Τα Αρχαία και ιδιαίτερα το αδίδακτο ήταν από τα αγαπημένα μου αντικείμενα από το Λύκειο (σ'αυτό είχαν παίξει ρόλο και κάποιοι καθηγητές) και το αντιμετώπιζα με σχετική άνεση.  Γι'αυτό και πήρα κάποιες επιλογές αρχαίων στη σχολή. Ιδιαίτερα εύκολα μου φαίνονταν τα Νέα Ελληνικά, για τα οποία διέθετα τον λιγότερο χρόνο για διάβασμα στη σχολή. Πιο πολύ με κούραζαν κάποια μαθήματα φιλοσοφίας.



Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 7285
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΦΠΨ...τμημα χωρις στον ηλιο μοιρα..
« Απάντηση #62 στις: Δεκέμβριος 09, 2009, 12:40:22 μμ »
καλα, συναδελφε, η φιλοσοφια δεν παιζεται με τιποτα !!!!
τα αρχαια μπροστα τους ....παιχνιδακι!
και γω ολο αρχαια, νεα και λατινικα επαιρνα ως επιλεγομενα εκτος απο τα υποχρεωτικα.
στα δε μαθηματα επιλογης της παιδαγωγικης ειχα παρει :
1. διδασκαλια της Εκθεσης
2. θεωρια της λογοτεχνιας και διδακτικη πραξη
3. η διδασκαλια της γλωσσας και η ελληνικη ως 2η/ξενη γλωσσα
4. η διδακτικη του ποιηματος και της πεζογραφιας
κά
"Το τερπνόν μετά του ωφελίμου": μια αμετάκλητα καταδικασμένη ισοζυγία,

quid enim stultius quam incerta pro certis habere, falsa pro veris! (Cic, De senectute,68) [= γιατί, τι πιο ανόητο είναι παρά να θεωρεί κανείς τα αβέβαια ως βέβαια, τα λανθασμένα ως αληθινά!]


Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2238
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΦΠΨ...τμημα χωρις στον ηλιο μοιρα..
« Απάντηση #63 στις: Δεκέμβριος 09, 2009, 12:48:01 μμ »
Πάντως, ρε παιδιά,  να πω κάτι άσχετο - σχετικό μια και αναφέρεστε σε μαθήματα που πήρατε από άλλα τμήματα. Για μένα μακράν το πιο δύσκολο μάθημα που πήρα από άλλο τμήμα σε όλη τη σχολή ήταν μια ...μημένη αρχαιολογία στο Γ εξάμηνο, την οποία την έσερνα σχεδόν μέχρι το πτυχίο. Ένα πράσινο βιβλίο,  δε θυμάμαι ποια καθηγήτρια το έκανε, αλλά θυμάμαι ότι κάποια στιγμή άλλαξε και το πήρε νομίζω μια Σχ(ο)ινά και έγινε λαϊκό προσκύνημα... τρέχαμε όλοι να προλάβουμε να το δώσουμε με αυτή! Αν θυμάται κάποιος συνάδελφος, ας μου πει το όνομα της καθηγήτριας ή τον τίτλο του βιβλίου, γιατί έχω κολλήσει :-[

Αποσυνδεδεμένος ΦΩΤΩ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 382
    • Προφίλ
Απ: ΦΠΨ...τμημα χωρις στον ηλιο μοιρα..
« Απάντηση #64 στις: Δεκέμβριος 09, 2009, 03:24:15 μμ »
Πάντως, ρε παιδιά,  να πω κάτι άσχετο - σχετικό μια και αναφέρεστε σε μαθήματα που πήρατε από άλλα τμήματα. Για μένα μακράν το πιο δύσκολο μάθημα που πήρα από άλλο τμήμα σε όλη τη σχολή ήταν μια ...μημένη αρχαιολογία στο Γ εξάμηνο, την οποία την έσερνα σχεδόν μέχρι το πτυχίο. Ένα πράσινο βιβλίο,  δε θυμάμαι ποια καθηγήτρια το έκανε, αλλά θυμάμαι ότι κάποια στιγμή άλλαξε και το πήρε νομίζω μια Σχ(ο)ινά και έγινε λαϊκό προσκύνημα... τρέχαμε όλοι να προλάβουμε να το δώσουμε με αυτή! Αν θυμάται κάποιος συνάδελφος, ας μου πει το όνομα της καθηγήτριας ή τον τίτλο του βιβλίου, γιατί έχω κολλήσει :-[
μάλλον θα αναφέρεις το μάθημα ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΛΟΛΟΓΙΑ Γ ΕΞΑΜΗΝΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ, γυνάικα ήταν, αλλα  μου διαφεύγει το όνομα.

Αποσυνδεδεμένος Ερση

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 760
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Eλλήνων προμαχούντες....................
    • Προφίλ
Απ: ΦΠΨ...τμημα χωρις στον ηλιο μοιρα..
« Απάντηση #65 στις: Δεκέμβριος 09, 2009, 03:59:11 μμ »
καλησπέρα παιδιά εγώ είμαι του κλασικού και δεν είχα σκοπό να σχολιάσω στο συγκεκριμένο θέμα όμως διαβάζοντας παραπάνω ότι θα έπρεπε οι απόφοιτοι του ΦΠΨ να διορίζονται μόνο και αποκλειστικά εκείνοι πραγματικα αναρωτιέμαι.....αφού κατά βάθος όσοι έιμαστε ΠΕ02 θα΄θέλαμε να υπάρχει διαχωρισμός τοσό στις ειδικότητες μας όσο και στη διδακτική στον ΑΣΕΠ για ποια ενότητα και για ενιαίο πτυχίο φιλοσοφικής μιλάμε; ποιος χρήζει ειδικο ΄καθηγητη΄ τον απόφοιτο του Φπψ και δεύτερης κατηγορίας τον κλασικο-γλωσσολόγο-ιστορικο-αρχαιολόγο;ίδιο πτυχίο δεν έχουμε όλοι ;είμαστε ή όχι καθηγητες δευτεροβάθμιας;

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
    • Προφίλ
Απ: ΦΠΨ...τμημα χωρις στον ηλιο μοιρα..
« Απάντηση #66 στις: Δεκέμβριος 09, 2009, 04:21:20 μμ »
έλεος πλέον με αυτή την εχθρότητα μεταξύ των τμημάτων της φιλοσοφικής. Αυτούς που τελείωσαν τώρα τους καταλαβαίνω που νομίζουν εσφαλμένα ότι  το κριτήριο επιτυχίας στο επάγγελμα είναι το τμήμα που έβγαλαν  και οι γνώσεις που πήραν από το πανεπιστήμιο .Οσο όμως θα περνάνε τα χρόνια και θα αρχίσουν να διδάσκουν στα σχολέια και στα φροντιστήρια θα διαπιστώσουν  ότι από αυτά που έμαθαν στο πανεπιστήμιο ελάχιστα θα τους χρειαστούν άμεσα στην διδακτική πραξη. Πιο πολύ για να γίνου καλοί καθηγητές θα απαιτηθεί ατελείωτο προσωπικό διάβασμα που θα τους οδηγήσει στο μεγάλο αγαθό της πείρας που είναι το σημαντικότερο μέσο για την κατάκτηση της επιτυχίας. Τελείωσα το φπψ κάνοντας ελάχιστα αρχαια και μηδενικα λατινικα. Στο λυκειο ημουν αριστος σε αυτα τα μαθηματα. Όταν άρχισα τα ιδιαίτερα εριξα έκανα μια γερη επαναληψη του λυκειου και σιγα σιγα με την πειρα αρχισα να βελτιωνομαι.Προφανώς όταν ξεκίνησα ο κλασσικός φιλόλογος να είχε το πλεονέκτημα ότι δεν χρειάστηκε επανάληψη αφού τις βασικές έννοιες τις θυμόταν από την ενασχόληση του με αυτά τα μαθήματα στο πανεπιστήμιο(όλο και κάποιες ερωτήσεις γραμματικης και συντακτκού θα εγραφε και μερικά άγνωστα θα έκανε) αλλά και σε αυτόν τα περισσότερα που έκανε μικρή συνάφεια είχαν με τα διδασκόμενα στο σχολείο(πχ μέτρα , ατελείωτα γραμματολογικά σχόλεια, μεταφράσεις που ξεχνιούνταν το αλλο πρωί) . Από κει και περα ποιος θα γίνει καλύτερος εξαρτάται ποιος θα διαβάσει περισσότερο και ποιος θα ασχοληθει περισσότερο. Εγώ ασχολήθηκα αρκετά και έφτασα και στον ασεπ να γράψω πολύ μεγάλο βαθμό στα αρχαία  βγάζοντας σχεδόν άριστα το άγνωστο από την πείρα μου. Και με τα λατινικά ασχολούμαι χρόνια και δεν νομίζω ότι είμαι κακός καθηγητής που δεν τα διδάχτηκα στο πανεπιστήμιο. Πέρα απο τα 50 κειμενα πραγματι δεν γνωρίζω αλλα αυτα δοξα τω θεω τα διδασκω καλα. Μην τα ισοπεδωνουμε ολα. Πράγματι αν πιασουμε τον μεσο ορο θα δουμε οτι οι φπψιτες συνηθως υστερουν στα αρχαια γιατι διστάζουν να αχοληθούν αρκετοι σε βαθος με το αντικειμενο πεφτοντας θυματα των προκαταληψεων που καλλιεργουνται  και φοβουμενοι για το αποτελεσμα της προσπαθεια τους, κακως κατα την γνωμη μου. Φυσικά δεν θεωρω τον εαυτο μου ειδικο και στα αντικειμενα που διδαχτηκα περισσότερο στην σχολή αφου και  εκει το σχολειο διαφοροποιειται αρκετα από το πανεπιστημιο. Στεναχωριεμαι οταν μετα απο τοσα χρονια μαχιμης ενασχολησης με  πολλα μαθηματα και πολυ διαβασμα έρχεται  ενας 22 χρονων και μου λεει εγώ ειμαι καλυτερος γιατι τελειωσα το κλασσικο. Παρόλα αυτά με τα χρονια θα καταλάβει ότι έχει πολλα ψωμια μπροστα του μεχρι να γινει αξιος καθηγητης(δε ν ειναι τοσο απλο)

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 535
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: ΦΠΨ...τμημα χωρις στον ηλιο μοιρα..
« Απάντηση #67 στις: Δεκέμβριος 09, 2009, 04:23:04 μμ »
Πάντως, ρε παιδιά,  να πω κάτι άσχετο - σχετικό μια και αναφέρεστε σε μαθήματα που πήρατε από άλλα τμήματα. Για μένα μακράν το πιο δύσκολο μάθημα που πήρα από άλλο τμήμα σε όλη τη σχολή ήταν μια ...μημένη αρχαιολογία στο Γ εξάμηνο, την οποία την έσερνα σχεδόν μέχρι το πτυχίο. Ένα πράσινο βιβλίο,  δε θυμάμαι ποια καθηγήτρια το έκανε, αλλά θυμάμαι ότι κάποια στιγμή άλλαξε και το πήρε νομίζω μια Σχ(ο)ινά και έγινε λαϊκό προσκύνημα... τρέχαμε όλοι να προλάβουμε να το δώσουμε με αυτή! Αν θυμάται κάποιος συνάδελφος, ας μου πει το όνομα της καθηγήτριας ή τον τίτλο του βιβλίου, γιατί έχω κολλήσει :-[
μάλλον θα αναφέρεις το μάθημα ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΛΟΛΟΓΙΑ Γ ΕΞΑΜΗΝΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ, γυνάικα ήταν, αλλα  μου διαφεύγει το όνομα.

Κοκκορού-Αλευρά;;;
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
    • Προφίλ
Απ: ΦΠΨ...τμημα χωρις στον ηλιο μοιρα..
« Απάντηση #68 στις: Δεκέμβριος 09, 2009, 04:25:51 μμ »
και κατι αλλο δεν θεωρω κανεναν ειδικο, ολοι στο ιδιο καζανι βραζουμε.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 7285
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΦΠΨ...τμημα χωρις στον ηλιο μοιρα..
« Απάντηση #69 στις: Δεκέμβριος 09, 2009, 04:26:23 μμ »
καλησπέρα παιδιά εγώ είμαι του κλασικού και δεν είχα σκοπό να σχολιάσω στο συγκεκριμένο θέμα όμως διαβάζοντας παραπάνω ότι θα έπρεπε οι απόφοιτοι του ΦΠΨ να διορίζονται μόνο και αποκλειστικά εκείνοι πραγματικα αναρωτιέμαι.....αφού κατά βάθος όσοι έιμαστε ΠΕ02 θα΄θέλαμε να υπάρχει διαχωρισμός τοσό στις ειδικότητες μας όσο και στη διδακτική στον ΑΣΕΠ για ποια ενότητα και για ενιαίο πτυχίο φιλοσοφικής μιλάμε; ποιος χρήζει ειδικο ΄καθηγητη΄ τον απόφοιτο του Φπψ και δεύτερης κατηγορίας τον κλασικο-γλωσσολόγο-ιστορικο-αρχαιολόγο;ίδιο πτυχίο δεν έχουμε όλοι ;είμαστε ή όχι καθηγητες δευτεροβάθμιας;

Eρση μου, εισαι απο τα λιγα ατομα που μιλας για "ιδιο" πτυχιο και ειναι προς τιμη σου.
ουτε οι αποφοιτοι του φπψ διατεινονται οτι ειναι "ειδικοι" και γιαυτο εξεταζονται μεσω ασεπ. (παρολο που θα μπορουσαν να πουν οτι αφου κυριοι ειμαστε αποκλειστικα για την εκπ/ση τοτε γιατι να δινουμε ασεπ?)
"Το τερπνόν μετά του ωφελίμου": μια αμετάκλητα καταδικασμένη ισοζυγία,

quid enim stultius quam incerta pro certis habere, falsa pro veris! (Cic, De senectute,68) [= γιατί, τι πιο ανόητο είναι παρά να θεωρεί κανείς τα αβέβαια ως βέβαια, τα λανθασμένα ως αληθινά!]


 

Pde.gr, © 2005 - 2014

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 24074
  • Τελευταία: Kampia
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 786791
  • Σύνολο θεμάτων: 14107
  • Σε σύνδεση σήμερα: 296
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 44
Επισκέπτες: 198
Σύνολο: 242

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.