*

Αποστολέας Θέμα: Βοήθεια για δυσλεξία  (Αναγνώστηκε 5655 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 674
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Βοήθεια για δυσλεξία
« στις: Φεβρουάριος 06, 2008, 09:18:04 πμ »
Καλημέρα, συνάδελφοι!
Θέλω να ζητήσω τη γνώμη σας πάνω σε ένα θέμα που με έχει απασχολήσει ιδιαίτερα το τελευταίο διάστημα.

Έχω σε ιδιαίτερο ένα κοριτσάκι Α' γυμνασίου, δυσλεκτικό, με τρομερά προβλήματα στα αρχαία. Έχω δοκιμάσει τα πάντα (που λέει και η διαφήμιση). Τι να τα λέμε όλα προφορικά, τι να τη βάζω να αντιγράφει σελίδες, έχει ένα άλυτο πρόβλημα. Αν της πείς: έλυον, μπορεί να το κλίνει σωστα. Αν της πεις ποιος είναι ο παρατατικός του λύω, δεν υπάρχει περίπτωση να το θυμηθεί. Της λές κλίνε μου τον άνθρωπο, το κάνει τέλεια, ποια είναι η γενική πληθυντικού, κολλάει. (Και αφήνω απέξω την αδυναμία συγκέντρωσης μετά τα 30-35 λεπτά.)

Έχει κανείς καμία ιδέα; Με δυσκολεύει τόσο πολύ που σκέφτομαι να το παρατήσω. Νιώθω εντελώς άχρηστη!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βοήθεια για δυσλεξία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:01:13 »

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1007
  • Φύλο: Γυναίκα
  • "Like a dog without a bone, an actor all alone"
    • Προφίλ
Απ: Βοήθεια για δυσλεξία
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 06, 2008, 11:32:27 πμ »
Σ' αυτά που αναφέρεις, εγώ προσωπικά από την εμπειρία μου με δυσλεκτικά παιδιά, δε διακρίνω συμπτώματα δυσλεξίας. Τα δυσλεκτικά μπερδεύουν γράμματα και αριθμούς αλλά εκεί μόνο εντοπίζεται το πρόβλημά τους (μιλάω για τη σχολική επίδοση μόνο). Αυτό που λες, εγώ θα το χαρακτήριζα ένδειξη ελλειματικής προσοχής. Έχω μαθητή με εξακριβωμένη ελλειμματική προσοχή και αποδίδει με τον τρόπο που λες. Ξεχνάει κάτι που το είπες πριν μισό λεπτό αλλά αν του το θυμίσεις το λέει νεράκι. Επιπλέον, από την όποια εμπειρία μου, έχω βγάλει το συμπέρασμα ότι τα δυσλεκτικά παιδιά είναι ευφυέστατα και με δυνατό μνημονικό, αντίθετα με τα παιδιά με αδυναμία συγκέντρωσης και ελλειμματική προσοχή.

Μήπως πρέπει οι γονείς να ψάξουν και για την περίπτωση που σου είπα; 
"We cannot solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them".
Albert Einstein

Αποσυνδεδεμένος andrian

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60 Λατρεύω...τα νησιά της άγονης γραμμής
    • Προφίλ
Απ: Βοήθεια για δυσλεξία
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 06, 2008, 11:49:24 πμ »
Elranna, σου έστειλα και pm. Αυτό που δε διευκρινίζεται είναι αν για τη δυσλεξία έχει γίνει "διάγνωση" από κάποιο ΚΔΑΥ ή Ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή κάποιον ειδικό. Συμφωνώ με Morgan ότι μάλλον υπάρχει Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής η οποία όπως σου έγραψα ήδη κάνει κακό "πάντρεμα" με τη δυσλεξία, εάν υπάρχει.

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Βοήθεια για δυσλεξία
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 06, 2008, 01:39:08 μμ »
Συνήθως οι δάσκαλοι που βλέπουν ότι κάποιο παιδί αντιμετωπίζει μαθησιακές δυσκολίες δεν ενημερώνουν την οικογένεια για να μην μπλέξουν,είναι δύσκολο για ένα γονιό, ειδικά για μια μητέρα να δεχθεί ότι το παιδί της έχει ένα τέτοιου είδους πρόβλημα.
Εάν το παιδί έχει κάνει τα τεστ που πιστοποιούν διάφορες μαθησιακές δυσκολίες,νομίζω ότι θα ήταν καλό να μιλήσεις εσύ με κάποιον ψυχολόγο από την πρόνοια.
Εάν πάλι η οικογένεια δε γνωρίζει για την κατάσταση του παιδιού,απλώς έχει τη γνώμη ότι πρόκειται για μία κακή μαθήτρια,εξαρτάται από εσένα αν θα τους μιλήσεις ώστε να τρέξουν οι ίδιοι, ή όχι.
Σε ένα σεμινάριο που παρακολούθησα και αφορούσε τις μαθησιακές δυσκολίες,η ψυχολόγος μας είπε ότι όταν ενημερώνουμε τους γονείς για μια τέτοια κατάσταση,ποτέ,μα ποτέ, δε χρησιμοποιούμε τη φράση "Το παιδί έχει πρόβλημα", προτιμούμε κάτι πιο ήπιο όπως "Νομίζω ότι αντιμετωπίζουμε κάποιες δυσκολίες"

Ελπίζω να σε βοήθησα κάπως.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 06, 2008, 01:43:11 μμ από Αγάπη »


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βοήθεια για δυσλεξία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:01:13 »

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 674
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Βοήθεια για δυσλεξία
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 06, 2008, 03:31:44 μμ »
Παιδιά, ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας, είναι πολύ διαφωτιστικές!

Οι γονείς γνωρίζουν το πρόβλημα και συμπαρίστανται με όποιο τρόπο μπορούν. Το έχουν αποδεχτεί πλήρως, το αντιμετωπίζουν ως ιδιαιτερότητα και όχι ως πρόβλημα και γενικά, όσο μπορώ να παρατηρήσω φυσικά, η συμπεριφορά τους είναι καλή. Η μικρή κάνει ιδιαίτερα από το δημοτικό. Έχει διαγνωστεί με δυσλεξία από το ΚΔΑΥ, δεν γνωρίζω για Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής (Αυτό είναι το Attention Deficit Disorder, σωστά; ), αλλά με δική της επιλογή προτιμά να εξετάζεται γραπτά και όχι προφορικά.

Αυτό που με προβληματίζει είναι η αδυναμία σύνδεσης ορισμένων πραγμάτων. Η μικρή είναι πανέξυπνη και σίγουρα δεν έχει πρόβλημα μνήμης, το αντίθετο μάλιστα, θυμάται κλίσεις ρημάτων και ουσιαστικών στην εντέλεια προφορικά. Δεν μπορεί,όμως, να ξεχωρίσει χρόνους, πτώσεις και αριθμούς. Η αλήθεια είναι πως αυτό δεν μου θυμίζει ούτε δυσλεξία ούτε ελλειματική προσοχή. Μερικές φορές σκέφτομαι ότι ίσως δεν διαβάζει αρκετά, αλλά δεν μπορώ ποτέ να είμαι σίγουρη. Έχω καταμπερδευτεί, είναι η αλήθεια  :(

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βοήθεια για δυσλεξία
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 06, 2008, 10:40:13 μμ »
είχα κι εγώ κάποια μαθήτρια με αυτά τα χαρακτηριστικά σε μικρότερη τάξη με διαγνωση από ΚΔΑΥ. καταλαβα ότι τη βοηθούσε πολύ όταν κάθε φορά που της ζητούσα να βρεί τον χρόνο ξεκινούσα με την ανάλογη φράση πχ στον παρατατικό ¨"χτες εγώ συνέχεια..." και αντίστοιχα στα υπόλοιπα.ακόμα και στις πτώσεις, γένη κτλ ενώ τα ήξερε δεν ανταποκρινόταν στην ορολογία. έτσι της είχα σημειωμενο πάντα κάτω απο τη λέξη γένος , τα αντίστοιχα για να επιλέγει μέχρι να ταυτίσει τον όρο με το αρσεν,θ,ουδετ.. πιστευω ότι βοηθήθηκε άν και μετά από 2 χρόνια σταμάτησα γιατί είχε γίνει... ο αρχηγός στην οικογένειά της και αποφάσιζε άν ήθελε ή δεν ήθελε μάθημα πράγμα που με κούρασε και έφυγα. πιστευω ότι για τον πληθυντικό πχ είναι καλύτερα να ξεκινά με το να σκέφτεται πιο γενικά.
1. ότι πάει στα πολλά, και
2. ότι η γενική είναι το δευτερο που θα βρεί. είναι πιο ευκολο παρά να ακούσει τους όρους γενική πληθυντικού που είναι αφηρημένοι για τα αυτί του παιδιού.

Αποσυνδεδεμένος pelazi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 440
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Βοήθεια για δυσλεξία
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 07, 2008, 12:11:52 πμ »
Συμφωνώ μαζί σου kathyk!Κι εγώ που έχω ένα παιδάκι Ε' δημοτικού με τίποτα δεν μπορούσε να συνδυάσει τους όρους με αυτό που εννοούσαν και εφάρμοσα τέτοιο σύστημα και τώρα μετα από 6 μήνες πηγαίνει κατ'ευθείαν το μυαλό του(π.χ. παρατατικος=εγώ συνέχεια χθές...).Elranna καταλαβαίνω ότι είναι πιο δύσκολο για τα αρχαία(αν θυμάμαι καλά είπες ότι πάει Α' Γυμνασίου) αλλά προσπάθησε να του τα κωδικοποιήσεις αλλιώς!Από τη στιγμή που λές ότι τα καταφέρνει μια χαρά στα προφορικά και θυμάται κλίσεις και ρήματα δε νομίζω(κατά τη γνωμη μου) να έχει ιδιαίτερο πρόβλημα.Συγκεκριμένα σου αναφέρω μία φίλη μου έκανε ιδιαίτερα σε ένα αγόρι Α' Γυμνασίου με δυσλεξία και έλλειψη προσοχής και δεν θυμόταν τπτ μα τπτ στο επόμενο λεπτό,ενώ έλεγε ότι τα καταλάβαινε δεν μπορούσε να τα ξαναπεί ούτε να τα ξαναγράψει!Αν όπως λες είναι έξυπνη,είμαι σίγουρη πως θα βρεις το κλικ και θα πάνε όλα καλά!
Ο χρόνος είναι /πολύ αργός για όσους περιμένουν
                     /πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται
                     /πολύ σύντομος για όσους χαίρονται
                     /πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν
                     /και αιώνιος για όσους αγαπούν

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1532
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βοήθεια για δυσλεξία
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 07, 2008, 01:07:00 πμ »
Λυπαμαι που παιρνω το θαρρος συναδελφοι να διορθωσω ορισμενα ζητηματα και "αποψεις" που τεθηκαν παραπανω.
1. Το γεγονος οτι το παιδι δεν μπορει να παει απευθειας στο προσωπο ή στην πτωση που του ζητειται θεωρειται δυσκολια στην ακολουθια και ειναι ενα απο τα συνηθως εμφανιζομενα χαρακτηριστικα ειδικης μαθησιακης δυσκολίας/ δυσλεξιας
2. Ενα παιδι που μπορει να συγκεντρωθει 30 λεπτα πιστεψτε με αποκλειεται να εχει ΔΕΠ-Υ . Πολυ πιο πιθανο ειναι να εχει μαθησιακες δυσκολιες που το κουραζουν.
3.Ενα μεγαλο ποσοστο παιδιων με δυσλεξια , εμφανιζει  δυσκολιες στη μνημη (αλλα στη βραχυπροθεσμη, αλλα στην μακροπροθεσμη και αλλα και στις δυο και αλλα σε καμια) και για περισσοτερες πληροφοριες σχετικα με τις δυσκολιες στη μνημη και τη δυσλεξια μπορειτε να διαβασετε τα βιβλια του καθηγητη Κ. Πορποδα του Πανεπιστημιου Πατρων σχετικα τη γνωστικη ψυχολογια της δυσλεξιας.
4. Ποιος ειπε οτι το προβλημα της δυσλεξιας ειναι οτι μπερδευουν μονο γραμματα και αριθμους? Προτου καποιος καταληγει σε τετοια αυθαιρετα συμπερασματα καλο ειναι να διαβασει καποιες ερευνες (μια απο τις πιο γνωστες ειναι του ζευγους Miles απο το πανεπιστημιο του Bangor γνωστοι και απο τοBangor Dyslexia Test , που ειναι ενα απο τα πιο καλα σταθμισμενα τεστ παγκοσμιως ανιχνευσης αναγνωστικης ικανοτητας) οι οποιές εχουν παρουσιασει οτι κατω απο την ομπρελα της δυσλεξιας υπαρχουν πανω απο 3.000 χαρακτηριστικα που μπορουμε να εντοπισουμε και τα οποια ειναι διαφορετικα για καθε παιδι με μαθησιακη δυσκολια. Καθε παιδι συγκεντρωνει διαφορετικο αριθμο χαρακτηριστικων τοσο σε αριθμο οσο και σε σοβαροτητα και το κανει εντελως διαφορετικο το ενα με το αλλο. Ποτε δυο δυσλεκτικα παιδια δεν ειναι ιδια το ενα με το αλλα γι'αυτο αλλωστε απαιτειται εξατομικευμενο προγραμμα για το καθε παιδι.
5. "Εαν το παιδι εχει κανει τα τεστ μιλησε με ψυχολογο απο την προνοια"
Μηπως εχουμε μπερδεψει λιγο τους ρολους? Εαν το παιδι εχει διαγνωσθει απο ΚΔΑΥ, κεντρο ψυχικης υγιεινης ή ιατροπαιδαγωγικο σταθμο, δεν χρειαζεται ψυχολογο απο την προνοια. Προφανως το ιδιο το κεντρο θα συστησει ειδικο παιδαγωγο για εξατομικευμενο προγραμμα και ψυχολογο για ψυχολογικη υποστηριξη αν το προβλημα της σχολικης αποτυχιας εχει τετοιες συνεπειες στο παιδι (επιθετικοτητα, παθητικοτητα, ελλειψη αυτοεκτιμησης ή παραβατικη συμπριφορα κ.λ.π 

Θα μπορουσα να γραφω για ωρες αλλα αυτο που θεωρω σωστο ειναι οταν εχουμε σχετικες αποριες μπαινουμε στο site του υπεπθ στο τμημα ειδικης αγωγής για να βρουμε links για τη δυσλεξια ή στο site της ελληνικης εταιρειας δυσλεξιας ή οσοι γνωριζουν Αγγλικα στο british dyslexia association ή στο www.dyslexia.gr.

To φορουμ μας ειναι ενα φορουμ εκπαιδευτικων και θεωρω οταν παρουσιαζεται ενα τετοιο σοβαρο θεμα ειναι παραπληροφορηση το" Νομιζω" ή το "εχω προσεξει" οταν παρουσιαζονται ως επιστημονικοι παραμετροι. Κατι που καναμε και βοηθησε σιγουρα πρεπει να ειπωθει ως εμπειρια αλλα οχι παρεμβασεις και ισχυρισμους αντιεπιστημονικους γιατι το site ειναι εκπαιδευτικο και δεν πρεπει να εισερχομαστε σε επιστημονικες λεπτομερειες που δεν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα.

elranna, μπες στο google και πληκτρολογησε "πολυαισθητηριακες μεθοδοι" ή εαν γνωριζεις αγγλικα "multisensory approach" και αρχιζε να διαβαζεις θα βρεις απιστευτα πραγματα.
Επίσης αν μπεις στο "alpha to omega method" θα βρεις πολλες οδηγιες για την εκμαθηση καταληξεων, γραμματικης , ανωμαλων ρηματων, χρονων στα αγγλικα που ομως μπορεις πολλοι ευκολα να προσαρμοσεις και να παρεις ιδεες.
Και μια τελευταια συμβουλη. Δες που ειναι δυνατο το παιδι και χρησιμοποιησε το (Διαβασε λιγο gardner σχετικα με τους τυπους μαθησης):Ειναι οπτικος τυπος, δουλεψε με εικονες, σχεδιαγραμματα, πινακακια,διαφορετικα χρωματα, καρτελες. Ειναι ακουστικος τυπος , φτιαξε ομοιοκταληξιες δουλεψτε προφορικα και ασε το παιδι να χρησιμοποιησει ολες τις αισθησεις του. Εκμεταλλευσου τα δυνατα του σημεια και διαδαξε του τεχνικες αναπληρωσης για τις αδυναμιες του. Μαθε του να αυτοδιορθωνεται , να ελεγχει μονο του τα λαθη του. Μαθε το να αναγνωριζει τις αδυναμιες του και διδαξε του τροπους να τις ξεπερναει. Αυτο βεβαια δε γινεται απο τη μια στιγμη στην αλλη γι'αυτο οταν αναλαμβανουμε τετοια παιδια πρεπει να γνωριζουμε οτι θα πρεπει να δουλευουμε στο διπλασιο.

Τελος για οσους υποστηριζουν οτι αυτα τα παιδια ειναι φυγοπονα ας σκεφτουν αν οι ιδιοι για χρονια βιωναν τη σχολικη αποτυχια πως θα ενιωθαν.Οταν πας στην πρωτη του δημοτικου και δυσκολευεσαι και τα αλλα παιδια σε λενε χαζο και η δασκαλα σε αφηνει γιατι πρεπει να προχωρησει και τα αλλα παιδια και οι γονεις σε ψεγουν συνεχως και τα αλλα παιδια δε σε κανουν παρεα και οι συγγενεις και οι φιλοι σε συγκρινουν με αλλα παιδακια και σε θεωρουν λειψο και αχρηστο θα σου αρεσε το σχολειο? Θα σου αρεσε το σχολειο? Θα αγαπουσες το διαβασμα? Θα ανοιγες με χαρα το βιβλιο σου?

Για οσους λοιπον συναδελφους θελουν να ασχοληθουν με τετοιες περιπτωσεις θα συμβουλευα διαβασμα, διαβασμα, διαβασμα και ενημερωση.
Αυτα τα παιδια μπορουν και πρεπει να βοηθηθουν. Καλο ειναι να το κανουμε σωστα. :)
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 07, 2008, 01:10:21 πμ από kellykou »

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Βοήθεια για δυσλεξία
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 07, 2008, 09:32:36 πμ »
νομίζω ότι θα ήταν καλό να μιλήσεις εσύ με κάποιον ψυχολόγο από την πρόνοια.

Πρότεινα να μιλήσει η ίδια σε ψυχολόγο,για δει πως μπορεί τελικά να υποστηρίξει τη μαθήτριά της και όχι να παραπέμψει το παιδί.


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1532
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βοήθεια για δυσλεξία
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 07, 2008, 01:52:11 μμ »
Γλυκεια μου Αγαπη,  :)ο ψυχολογος μονο αν ειναι σχολικος ή εκπαιδευτικος γνωριζει για μαθησιακες δυσκολιες εις βαθος. Γνωριζει ομως κυριως τα ψυχομετρικα και οτι εχει σχεση με τη διαγνωση. Ο ειδικος παιδαγωγος ειναι αυτος που δινει κατευθυντηριες γραμμες για το ειδικο εκπαιδευτικο προγραμμα.
Παντως αν βρεις ενα ψυχολογο σε δημοσια υπηρεσια που θα "καταδεχτει " να αφιερωσει χρονο για να μιλησει με εναν εκπαιδευτικο εκτος προγραμματος πεστο μου και εμενα γιατι τετοιο δεν εχω συναντησει εδω και δεκαπεντε χρονια που κανω αυτη τη δουλεια και τον ψαχνω και εγω σαν το Διογενη με το πιθαρι. ;) ;) ;) 

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 674
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Βοήθεια για δυσλεξία
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 07, 2008, 05:23:37 μμ »
Παιδιά, ειλικρινά ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση. Έχω μείνει άφωνη.

Kellykou, είσαι υπέροχη, ευχαριστώ πολύ για τα links. Μήπως θα μπορούσαμε να τα βάλουμε κάπου στο Forum, ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμα για όποιον τα χρειαστεί στο μέλλον;


Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Βοήθεια για δυσλεξία
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 07, 2008, 05:36:00 μμ »
kellykou στο σεμινάριο που παρακολούθησα η εκπαιδεύτρια που μας έκανε μάθημα είναι ψυχολόγος της πρόνοιας και ασχολείται με τέτοια θέματα,οπότε σκέφτηκα, αφελώς απ'ότι βλέπω, ότι όλοι είναι σε θέση να μας βοηθήσουν,ειδικά εμάς των θετικών επιστημών.  :) :) :) :) :)


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1014
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Βοήθεια για δυσλεξία
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 07, 2008, 07:04:30 μμ »
Νομίζω έχει παραγίνει ντόρος με τις μαθησιακές δυσκολίες.
Φυσικά υπάρχουν και περιπτώσεις που "φωνάζουν", που πράγματι έχουν κάποια πάθηση ή δυσλεξία.
Άλλο αυτό όμως και άλλο ο κάθε τεμπελάκος να λέμε ότι έχει μαθησιακές δυσκολίες...

Τι ποσοστό των μαθητών σας "βάζει τα δυνατά του";
Ας κάνει σοβαρή προσπάθεια με τη στήριξη των καθηγητών του και να δούμε πόσες "δυσκολίες" θα φαίνονται.

Το πρόβλημα που αναφέρεται στο πρώτο μήνυμα (αν και δεν είμαι φιλόλογος), νομίζω ότι οφείλεται στο ότι το παιδί έχει μόνο απομνημονεύσει τους χρόνους και τις πτώσεις (σαν ποίημα) και δεν έχει βάλει το μυαλό του να δουλέψει και να καταλάβει τι είναι το καθένα και που χρησιμοποιείται.

Όσο για τα 30-35 λεπτά που αναφέρθηκαν, στο σχολείο που είμαι, τα 110 από τα 120 παιδιά έχουν αντίστοιχο χρόνο 5-10 λεπτά.
Τι καταλαβαίνω εγώ; Ότι έχουν μάθει να μην πολυκουράζουν τον εκγέφαλό τους για τα σχολικά μαθήματα.
Πού οφείλεται αυτό;
(πάντα κατά τη γνώμη μου)
Στο ότι πολλοί βάζουμε βαθμούς που δεν αξίζουν και ότι ο κανόνας είναι ότι "δε μένει παιδί στην ίδια τάξη, παρά μόνο λόγω απουσιών".
Επίσης στο ότι στα μάτια πολλών παιδιών η αξία του σχολείου έχει υποβαθμιστεί και σ'αυτό φταίμε κι εμείς.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Βοήθεια για δυσλεξία
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 07, 2008, 07:53:05 μμ »
Η αλήθεια είναι ότι με τη δυσλεξία τα πράγματα είναι λίγο περίεργα.
Έχω ακούσει για συγκεκριμένο άτομο που δίνει αβέρτα χαρτιά για δυσλεξία ώστε τα παιδιά να είναι πιο ευνοημένα στις εξετάσεις.

Προσωπική Εμπειρία : Με καλεί μαμά παιδιού με δυσλεξία,γ γυμνασίου όχι για να του κάνω μάθημα,αλλά για να το διαβάζω................
                             Τις μέρες φυσικά που δε θα έκαναν μάθημα στο σχολείο δε θα είχα και εγώ δουλειά.................
                             Το ποσό που μου έδιναν ήταν 200 ευρώ το μήνα..............................
                             Το πιτσιρίκι πρέπει να ήτανε γατόνι γιατί η μαμά του μου είχε πει ότι όλη μέρα είναι με τον ΗΥ,αλλά τα είχε παρατήσει τα διαβάσματα γιατί όταν
                              ήτανε μικρό του είχε πει κάποιος ότι δε θα τα πάει καλά στα μαθηματικά και αυτό από τότε δεν τα ξαναάνοιξε.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 07, 2008, 09:41:20 μμ από Αγάπη »


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

 

Pde.gr, © 2005 - 2014

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 23818
  • Τελευταία: Daferina
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 773115
  • Σύνολο θεμάτων: 13971
  • Σε σύνδεση σήμερα: 538
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1668
  • (Σεπτέμβριος 27, 2013, 10:58:55 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 97
Επισκέπτες: 436
Σύνολο: 533

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.134 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.