0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Είναι σαφές ότι οι κόλλες αναφοράς είναι ξεχωριστές και η βαθμολόγηση ξεχωριστή, όμως και στο δικό μου σχολείο κάποιοι συνάδελφοι είχαν την απορία αν τα θέματα δίνονται ταυτόχρονα στην αρχή και οι μαθητές τα χειρίζονται όπως θέλουν, ή αν τους αφήνουμε 1.5 ώρα το ένα και 1.5 το άλλο χωριστά. Εγώ πιστεύω ότι έτσι όπως το λένε οι οδηγίες το τρίωρο είναι ενιαίο, οι συνάδελφοι όμως θεωρούν ότι οι μαθητές θα μπερδευτούν και προτιμούν να κάνουμε ένα άτυπο "σπάσιμο". Καταλήξαμε να ρωτήσουμε τον σύμβουλο.