*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά  (Αναγνώστηκε 459451 φορές)

eme και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #490 στις: Ιούλιος 28, 2014, 10:28:39 μμ »
silcut μηπως ξέρεις να μου απαντησεις?Και σε ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις σου μέχρι στιγμης  ;) ;) ;)
Συγχαρητήρια για την τοποθέτηση :)
αν κατάλαβα καλά:
μπορεί κάποιος να πάρει θέση στο νέο σχολείο εφόσον αυτή υπάρχει, βελτίωση μπορεί να ζητήσει του χρόνου δηλαδή για να πάει αλλού το 2015-16.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:21:31 »

Αποσυνδεδεμένος taratazoum

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 706
  • Φύλο: Γυναίκα
  • back in black
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #491 στις: Ιούλιος 29, 2014, 12:34:53 πμ »
Ευχαριστούμε! ;)
δεν ειμαι τρελλη!!!!το υπουργειο θα με οδηγησει στο ψυχιατρειο!!

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #492 στις: Ιούλιος 29, 2014, 01:41:17 πμ »
Τι μας κάνανε αυτές οι δυό "παλιοώρες"!!!  >:( :(
Αμ είναι πολλές, να ταν 2 θα είχαμε ισορροπήσει φέτος.
Με τις συνταξιοδοτήσεις 2 ετών και πάλι είμαστε όπως πέρσυ και χειρότερα.
Οι υπεράριθμοι αυξήθηκαν ή έμειναν στα ίδια...χάλια!
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #493 στις: Ιούλιος 30, 2014, 12:02:48 πμ »
εδώ:
Ειδικότερα για τον κλάδο ΠΕ04* ( σχετ. η αριθμ. 60818/Δ2/27-05-2011 εγκύκλιος  του ΥΠΔΒΜΘ)
-    Η κρίση και η άρση της υπεραριθμίας θα γίνει ενιαία στον κλάδο και
 - οι τοποθετήσεις των υπεραρίθμων όπως και οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων  και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και ανήκουν στον κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα
Εξήγησε μου σε παρακαλώ πώς γίνεται η άρση της υπεραριθμίας (που σημαίνει τοποθέτηση υπεραρίθμου σε οργανικό κενό κατά προτεραιότητα) να γίνεται ενιαία, με τις τοποθετήσεις των υπεραρίθμων να γίνονται κατά κλάδο και ειδικότητα, και μάλιστα να αναφέρονται ταυτόχρονα.
Για να μην παιδεύεσαι, θα απαντήσω εγώ, αφού πρώτα παραθέσω(από αιρετό της Λάρισας) τα εξής:
Η διαδικασία ρύθμισης των υπεραριθμιών καθορίζεται από τα Π.Δ. 50/96 και 100/97.

A.Ποιος κρίνεται υπεράριθμος (άρθρο 14 Π.Δ. 50/960)

                           i.                  Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 του Π.Δ. 50         

                         ii.                  Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι,  χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα.

                        iii.                  Από τις διατάξεις των άρθρων αυτών εξαιρούνται όσοι  τοποθετήθηκαν σύμφωνα με το άρθρο 13 παρ. α και γ του Π.Δ. 50. Οι πολύτεκνοι έχασαν αυτό το προνόμιο, σύμφωνα με το άρθρο 30 παρ.4 του ν.3848/2010.

        Β.  Πού γίνεται η άρση υπεραριθμίας (αρ.12 Π.Δ. 100/97)

   Μόνο σε κενή θέση της ίδιας ομάδας σχολείων κατά προτεραιότητα ή σε κενή θέση όμορης ομάδας σχολείων.

   Αν δεν υπάρχουν κενές θέσεις σε σχολεία της ίδιας ή όμορης ομάδας, ο υπεράριθμος δε μετακινείται οργανικά.


   Πουθενά δεν προβλέπεται αναγκαστική άρση υπεραριθμίας. Συνεπώς ο χαρακτηρισμός ενός εκπαιδευτικού ως υπεράριθμου σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι χάνεται η οργανική του θέση. Αν το επιθυμεί μετά από αίτησή του τοποθετείται κατά προτεραιότητα σε κενά που υπάρχουν στην ίδια ομάδα ή σε όμορη ομάδα σχολείων και μόνο. Αλλιώς μπορεί να διεκδικήσει κάποια κενή θέση, με βάση τα μόρια μετάθεσης, συγκρινόμενος με όλους τους άλλους που ζητούν βελτίωση θέσης , βρίσκονται στη διάθεση ή ήρθαν με μετάθεση στην περιοχή που ανήκει το σχολείο.

   Αν δεν επιθυμεί ή δεν μπορέσει να πάρει νέα θέση τότε παραμένει υπεράριθμος στο σχολείο του.

        Γ.  Άρση λειτουργικής υπεραριθμίας

           Αν τη νέα σχολική χρονιά και πάλι υπάρχει υπεραριθμία (λειτουργική), τότε μετακινείται κατά προτεραιότητα σε λειτουργικό κενό που υπάρχει σε όμορα σχολεία ή σε σχολεία της ίδιας περιοχής μετάθεσης ή σε άλλη περιοχή σύμφωνα με τις διατάξεις του αρ.31 του ν.3848/2010

Άρα άρση της οργανικής υπεραριθμίας γίνεται ενιαία στην ίδια ή την όμορη ομάδα σχολείων. Αν δε γίνει αυτό, ο οργανικά υπεράριθμος διεκδικεί θέση (εφ όσον το επιθυμεί) συγκρινόμενος με όλους τους άλλους για κενή θέση που δεν είναι στην ίδια ή την όμορη ομάδα σχολείων. Τότε λοιπόν, ή στην περίπτωση της λειτουργικής υπεραριθμίας, "οι τοποθετήσεις των υπεραρίθμων όπως και οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων  και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και ανήκουν στον κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα ." Επομένως αυτό ισχύει κανονικά. Απλά αυτό δεν είναι ρύθμιση οργανικής υπεραριθμίας, γι αυτό και μπορεί να προβλέπεται κάτι διαφορετικό από την ενιαία ρύθμιση.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 30, 2014, 12:07:21 πμ από vasbio »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:21:31 »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #494 στις: Ιούλιος 30, 2014, 12:22:55 πμ »
Εγώ είπα ότι το λάθος (ως αντίφαση το βλέπω εγώ σε σχέση με τον 4186/13) είναι ότι δεν μπορεί το υπουργείο από τη μια να λέει ότι η κρίση και η ρύθμιση της υπεραριθμίας γίνεται ενιαία στον ΠΕ04 και από την άλλη να γίνεται επίκληση μιας προγενέστερης χρονικά εγκυκλίου (2011) στην οποία αναφέρεται ότι οι τοποθετήσεις των υπεράριθμων (ρύθμιση υπεραριθμίας λέγεται αυτή η διαδικασία) γίνεται κατά κλάδο και ειδικότητα.
Εσύ λες:
απλά αυτό δεν είναι ρύθμιση οργανικής υπεραριθμίας, γι αυτό και μπορεί να προβλέπεται κάτι διαφορετικό από την ενιαία ρύθμιση.
Που διαφωνούμε;
και γιατί δεν έχω δει σε καμία ανακοίνωση δδε περί ρύθμισης υπεραριθμιών του πε04, την επίκληση του 4186/13 παρά μόνο την επίκληση της εγκυκλίου 2011;
Τελικά τι σημαίνει για σένα αυτό που λέει ο 4186;:
Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 30, 2014, 12:27:49 πμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος astro

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 162
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #495 στις: Ιούλιος 30, 2014, 12:28:16 πμ »
τελικά παιδιά για τους ΠΕ04, τι ισχύει; ¨Εχουμε μπεδευτεί. Έχουν οι ΔΔΕ ενημερωθεί για το νέο νόμο;

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #496 στις: Ιούλιος 30, 2014, 12:36:01 πμ »
Προσωπικά πολύ αμφιβάλλω, τουλάχιστον αυτό φαίνεται εκ πρώτης όψεως αν ψάξει κάποιος σχετικές ανακοινώσεις των δδε,
δείτε εδώ ένα παράδειγμα και τις απαντήσεις σύμφωνα με τον 4186/13 και σύμφωνα με την πριν τον 4186 νομοθεσία:
Παράδειγμα για τις αναθέσεις μαθημάτων και την υπεραριθμία (αναφέρεται σε λειτουργική υπεραριθμία αλλά δεν έχει σημασία):
       Σε ένα σχολείο τοποθετείται μια Χημικός, την προηγούμενη σχολική χρονιά το μάθημα της Χημείας διδάσκονταν από Φυσικούς σαν β' ανάθεση.  Ποιος θα χαρακτηριστεί υπεράριθμος τον Σεπτέβριο; Ο νέος Χημικός ή κάποιος από τους Φυσικούς; 
Απάντηση
        Επειδή οι Φυσικοί δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, θα πρέπει ένας ή και περισσότεροι να χαρακτηριστούν οργανικά υπεράριθμοι, όπως προβλέπεται από το άρθρο 14 του ΠΔ 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το ΠΔ 100/97 Και αν ακόμη δεν έχει χαρακτηριστεί κάποιος, από τους φυσικούς, υπεράριθμος, θα έχουμε λειτουργική υπεραριθμία, η οποία καλύπτεται από την παράγραφο 9 του άρθρο 14 του  ΠΔ 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το ΠΔ 100/97   και η οποία αναφέρει:

9. Οι διατάξεις της παραγράφου 3, β,ii και της παραγράφου 7 εδαφ.Β και 8 του άρθρου αυτού εφαρμόζονται αναλόγως και στις περιπτώσεις που διαπιστώνεται  ότι εκπ/κοί δεν καλύπτουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας στην οργανική τους θέση (λειτουργικές υπεραριθμίες) κατά την έναρξη του σχολικού έτους και μέχρι της ρυθμίσεως της υπεραριθμίας σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου.

      Επίσης τα ίδια αναφέρει και η παραγράφος 3 της  εγκυκλίου 119052/Γ2/17-09-2008:

3.   Τα κενά για το διορισμό και τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών υπολογίζονται από τα μαθήματα πρώτης (Α΄) ανάθεσης, σύμφωνα με την εγκύκλιο για τον υπολογισμό των κενών και πλεονασμάτων του εκπαιδευτικού προσωπικού της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που εκδίδεται για το σκοπό αυτό κάθε φορά. (ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΗ: Για το σχολικό έτος 2012-2013 εκδόθηκε η εγκύκλιος 32413/Δ2/23-3-12 και για το σχολικό έτος 2013-2014 εκδόθηκε η εγκύκλιος 70607/Δ2/23-5-2013.)


Όλα τα παραπάνω άλλαξαν, σύμφωνα με τον νέο νόμο 4186/17-9-13 για το νέο Λύκειο και στο άρθρο 36 παράγραφος 18, το οποίο αναφέρει:

18. Στο άρθρο 14 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 12 του π.δ. 100/1997 (Α΄ 94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής: «13. Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν.»

Όλοι οι καθηγητές ΠΕ04 θα κριθούν ενιαία κατά κλάδο και επομένως ο νεότερος Χημικός θα χαρακτηριστεί υπεράριθμος. Τις ώρες της Χημείας θα αναλάβουν να τις διδάξουν οι Φυσικοί για να συμπληρώσουν το ωράριο τους. Το πως θα τα καταφέρουν, αν αυτό συμβεί π.χ. σε Λύκειο με τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, αυτό δεν ενδιαφέρει το Υπουργείο. Γιατί απλά θεωρεί τους ΠΕ04 υπερκαθηγηταράδες που όλα τα σφάζουν και όλα τα διδάσκουν.

http://irodis.blogspot.gr/2012/07/blog-post_4197.html
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #497 στις: Ιούλιος 30, 2014, 12:37:37 πμ »
Εξηγώ ότι σύμφωνα με τις διατάξεις, η τοποθέτηση των υπεραρίθμων δεν είναι ρύθμιση της υπεραριθμίας, όταν δε γίνεται στην ίδια ή όμορη ομάδα σε οργανικό κενό, γιατί τότε δεν προηγείται στην τοποθέτηση ο οργανικά υπεράριθμος, αφού συγκρίνεται με όλους τους άλλους, και δεν μπορεί να πάρει κενό άλλης ειδικότητας. Βλέπεις να μην υπάρχει διαφορά;

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #498 στις: Ιούλιος 30, 2014, 12:44:39 πμ »
Δες και μια διαφορετική ερμηνεία, από ΔΔΕ της Αττικής, που χρησιμοποιεί τη φετινή εγκύκλιο, θεωρώντας ότι δεν αντικρούει αυτή του 2011!

Διαδικασία άρσης υπεραριθμιών

 Το ΠΥΣΔΕ Αν. Αττικής με την αριθμ. 25/29-07-2014 Πράξη του και σύμφωνα με τις διατάξεις

του Π.Δ.50/96, (όπως τροποποιήθηκε από τις διατάξεις του Π.Δ.100/97), τις διατάξεις του

άρθρου 30 του Ν.3848/2010, καθώς και την υπ’ αριθμ. 97338/Δ2/24-6-2014 εγκύκλιο του

Υπουργείου Παιδείας και αφού έλαβε υπόψη τα στοιχεία των σχολικών μονάδων αρμοδιότητάς

του (αριθμό μαθητών-τμημάτων και οργανικά ανηκόντων εκπαιδευτικών), διαπίστωσε: α)

υπεραριθμίες εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες της Δ/νσης Δ.Ε. Αν. Αττικής και β) κενές

οργανικές θέσεις. Κατόπιν των ανωτέρω

Κ α λ ε ί

 Μέχρι και τις 31-07-2014 όλους τους εκπαιδευτικούς του ίδιου κλάδου με οργανική

θέση στα σχολεία ΜΟΝΟ όπου διαπιστώνεται υπεραριθμία και κενό στην ίδια ή στην

όμορη ομάδα σχολείου, σύμφωνα με τον επισυναπτόμενο πίνακα κενών και πλεονασμάτων

(πίνακας 1), να υποβάλουν ΜΌΝΟ μια αίτηση μέσω fax (στο 210-3576093) ή στο

πρωτόκολλο της Γραμματείας του ΠΥΣΔΕ Αν. Αττικής- Ηρώων Πολυτεχνείου 9-11,

Γέρακας (Γραφείο 203), στην οποία να δηλώνουν:

1. Αν επιθυμούν να κριθούν υπεράριθμοι και

2.Σε περίπτωση που επιθυμούν να κριθούν υπεράριθμοι, τις προτιμήσεις

τοποθέτησής τους (σύμφωνα με τον πίνακα 1) για τις συγκεκριμένες οργανικές

θέσεις της ίδιας ή όμορης ομάδας σχολείων που ανακοινώνονται (ώστε, σε

περίπτωση που κριθούν υπεράριθμοι από το Συμβούλιο, αυτό να προχωρήσει άμεσα

στην τοποθέτησή τους σε οργανική θέση).

Επισημαίνεται ότι:

Α. Όποιος εκπαιδευτικός δεν επιθυμεί να κριθεί υπεράριθμος, δεν στέλνει αίτηση.

 Β. Στις ειδικότητες που δεν έχει διαπιστωθεί οργανικό κενό από τον πίνακα 1 δε

χρειάζεται να υποβληθεί αίτηση κρίσης-άρσης υπεραριθμίας.

 Γ. Όμορες ομάδες σχολείων έχουν χαρακτηριστεί, σύμφωνα με την Πράξη 06/2013 του

ΠΥΣΔΕ Ανατολικής Αττικής, οι εξής:

 ομάδα σχολείων με την 1η

 ομάδα σχολείων με την 3η

 ομάδα σχολείων με την 6η

 ομάδα σχολείων με την 6η

 ομάδα σχολείων και όχι αντίστροφα

 ομάδα σχολείων και όχι αντίστροφα

 ομάδα σχολείων και αντίστροφα

 ομάδα σχολείων και όχι αντίστροφα.

 Δ. Σύμφωνα με τα αρ.60818/Δ2/27-5-2011 και 50946/Δ2/6-5-2010 έγγραφα του ΥΠΔΒΜΘ

η κρίση και άρση της υπεραριθμίας των εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ04 γίνεται

ενιαία στον κλάδο, οι τοποθετήσεις όμως των εκπαιδευτικών του κλάδου αυτού, που

θα χαρακτηριστούν ως υπεράριθμοι, θα γίνουν κατά ειδικότητα. Κατά συνέπεια, οι

εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ04 , οι οποίοι επιθυμούν να κριθούν υπεράριθμοι, θα δηλώσουν

μόνο κενές οργανικές θέσεις της ειδικότητάς τους.

 Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί που έχουν υπηρεσία στις 30/07/2014 σε συνεργασία

με τους Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων να ενημερώσουν άμεσα όλους τους

εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων κλάδων με οργανική θέση στα Σχολεία τους, όπου

διαπιστώνεται υπεραριθμία, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που δεν υπηρετούν στη

σχολική μονάδα κατά το τρέχον διδακτικό έτος.

 Παρακαλούμε να τηρηθεί αυστηρά η ανωτέρω προθεσμία για την ομαλή λειτουργία των

εργασιών του Συμβουλίου.

Αποσυνδεδεμένος astro

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 162
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #499 στις: Ιούλιος 30, 2014, 12:53:17 πμ »
Μήπως θα πρέπει να προβληματιστούμε ως προς το εξής: τι νόημα έχει η τοποθέτηση στους ΠΕ04 ανά ειδικότητα, αφού η υπεραριθμία κρίνεται ενιαία (και παλιά και τώρα);
Και εξηγώ: σχολείο έχει 29 ώρες φυσικής, 18 ώρες χημείας και 26 ώρες Βιολογίας. Έστω ότι σε αυτό υπηρετού 2 φυσικοί, 1 χημικός (παλιοί) και βγαίνει κενό βιολόγου και τοποθετείται βιολόγος. Αν συγχωνευτούν την επόμενη χρονιά κάποια τμήματα και δεν επιθυμεί κανείς, υπεράριθμος βγαίνει ο βιολόγος που έχει ώρες και πρέπει να μετακινηθεί αλλού. Τις ώρες βιολογίας θα τις πάρουν οι άλλοι. Άρα, τοποθέτηση ανά ειδικότητα ακόμα και στις βελτιώσεις δεν έχει νόημα όσο η κρίση υπεραριθμίας γίνεται ενιαία.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #500 στις: Ιούλιος 30, 2014, 01:04:37 πμ »
Δες και μια διαφορετική ερμηνεία, από ΔΔΕ της Αττικής, που χρησιμοποιεί τη φετινή εγκύκλιο, θεωρώντας ότι δεν αντικρούει αυτή του 2011!
 Δ. Σύμφωνα με τα αρ.60818/Δ2/27-5-2011 και 50946/Δ2/6-5-2010 έγγραφα του ΥΠΔΒΜΘ

η κρίση και άρση της υπεραριθμίας των εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ04 γίνεται

ενιαία στον κλάδο, οι τοποθετήσεις όμως των εκπαιδευτικών του κλάδου αυτού, που

θα χαρακτηριστούν ως υπεράριθμοι, θα γίνουν κατά ειδικότητα.
Κατά συνέπεια, οι

εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ04 , οι οποίοι επιθυμούν να κριθούν υπεράριθμοι, θα δηλώσουν

μόνο κενές οργανικές θέσεις της ειδικότητάς τους.

Πάντως εγώ θα επιμείνω στην αρχική ερμηνεία που έδωσα στον 4186 (αν και δεν είμαι ευτυχώς πε04 ;)) για ένα και μόνο απλό λόγο,
πώς μπορούμε να πούμε ότι θα τοποθετήσουμε τους υπεράριθμους κατά ειδικότητα όταν ο νέος νόμος λέει ότι πρέπει να τους τοποθετήσουμε ενιαία;;; :o :o :o
διότι είτε μας αρέσει είτε όχι,
είτε είναι παιδαγωγικά σωστό είτε όχι,
η ρύθμιση υπεραριθμίας (όπως το έχω εξηγήσει και παραπάνω) είναι τοποθέτηση σε κενή οργανική θέση την οποία το υπουργείο νομοθέτησε να την κάνει ως εξής: πχ υπεράριθμος χημικός άρει την υπεραριθμία του τοποθετούμενος σε κενό πχ φυσικού γιατί στην ομάδα του (και υπό προϋποθέσεις στην όμορη) δεν υπάρχει κενό χημικού, με την προϋπόθεση ότι απλά έχει περισσότερα μόρια από όλους τους υπεράριθμους πε04 (ασχέτως ειδικότητας).
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 30, 2014, 01:07:20 πμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #501 στις: Ιούλιος 30, 2014, 01:19:10 πμ »
Η άποψη του ΠΥΣΔΕ Φλώρινας για το χαρακτηρισμό των υπεράριθμων ΠΕ04 και τη ρύθμιση υπεραριθμίας τους:
Πως γίνονται οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ4:
1) Η κρίση και άρση της υπεραριθμίας των εν λόγω εκπαιδευτικών γίνεται ενιαία στον κλάδο.
2) Οι τοποθετήσεις των υπεραρίθμων όπως και οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ στον κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα. Τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης. Τέλος τα λειτουργικά κενά που θα προκύψουν με την έναρξη του νέου σχολικού έτους θα δίνονται σε εκπαιδευτικό του ιδίου κλάδου και ειδικότητας με τον εκπαιδευτικό που αντικαθίσταται.
Πχ. 1) Σε ένα σχολείο υπάρχουν 40 πλεονάζουσες ώρες  ΠΕ04.01 και εμφανίζει έλλειμμα  α)14 ώρες κλάδου ΠΕ4.02,  β) 12 ώρες   κλάδου ΠΕ04.04 και γ) 6 ώρες έλλειμμα κλάδου ΠΕ04.05 τότε δεν υπάρχει υπεράριθμος αλλά ούτε κενό.
Σε περίπτωση που κάποιος από τους εκπαιδευτικούς ΠΕ04.01 μετατεθεί (βελτίωση), τότε θα εμφανιστεί κενό  αρχικά ΠΕ04.02, αν δεν υπάρχει αίτηση θα καλυφθεί από εκπαιδευτικό ΠΕ04.04 αν πάλι δεν υπάρχει αίτηση τότε θα καλυφθεί από εκπαιδευτικό ΠΕ04.05 .
2) Σε ένα σχολείο υπάρχει έλλειμμα 25 ωρών ΠΕ04 κατανεμημένες ως εξής: ΠΕ04.01 6 ώρες, Πε04.02 9 ώρες, ΠΕ04.05 10 ώρες.
Αρχικά δηλώνεται κενό στην ειδικότητα ΠΕ04.05 αν δεν υπάρχει αίτηση τότε τοποθετείται εκπαιδευτικός ΠΕ04.02 και τέλος αν δεν υπάρχει ούτε  εκεί αίτηση τότε εκπαιδευτικός ΠΕ04.01   
Σύμφωνα λοιπόν με τα προαναφερθέντα όλοι οι εκπαιδευτικοί, πολύ δε περισσότερο οι εκπαιδευτικοί ΠΕ04, πρέπει να κάνουν αίτηση, (οι μεν υπεςράριθμοι τώρα οι δε για βελτίωση και οριστική τοποθέτηση όταν βγει ο αναμορφωμένος πίνακς μετά την άρση υπεραριθμιών) για όσα σχολεία επιθυμούν ασχέτως αν υπάρχουν κενά σε αυτά, διότι μπορεί να υπάρξουν νέα είτε λόγω μη ύπαρξης αίτησης (ΠΕ04), είτε λόγω μετακίνησης εκπαιδευτικών με οργανική, για όλους τους άλλους κλάδους.


Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος panos03

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #502 στις: Ιούλιος 30, 2014, 01:23:53 πμ »
Θα ήθελα να με διαφωτίσει καποιος αν μπορεί. Υπάρχει στην πόλη μου ένα λυκειο που έχει έλλειμα: μία ώρα φυσικής , πέντε ώρες χημείας και επτά ώρες βιολογιας. Το ΠΙΣΔΕ αν και το έβγαλε την προηγούμενη εβδομάδα ως κενό Φυσικής (λανθασμένα νομίζω) το αναίρεσε εχθές και δεν το παρουσιάζει καν ως κενό γιατι όπως αναφέρει δεν υπάρχει κανένα μαθημα με κενό 12 ή επίπλέον ώρες. Είναι σωστή η ενέργεια ή όχι; Μαθαίνω ότι σε άλλα ΠΙΣΔΕ (Φλώρινα, Θεσ/νίκη) κενά αυτου του είδους δίνονται χαρακτηρισμένα με βάση το μάθημα που έχει τις περισσότερες ώρες σε έλλειμα. Υπάρχει καποιος νόμος ,οδηγία που να ορίζει τι πρέπει να γίνει. Αν γνωρίσει κάποιος ας βοηθήσει την κατάσταση γιατί θέλω να κάνω ένσταση αλλά δεν γνωρίζω ύπαρξη νόμου για να τη στηρίξω.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #503 στις: Ιούλιος 30, 2014, 01:24:37 πμ »
Αρα ρυθμίζεται η υπεραριθμία ΠΕ04 ενιαία μονο στην ιδια ή όμορη ομάδα,(επειδή ρυθμιση και αρση εχουμε μονο στην ιδια ή όμορη ομάδα, πιο μακριά δεν είναι ρυθμιση) και άρα μπορει να τοποθετηθεί ενιαία μονο στην ίδια η όμορη ομάδα από την προηγούμενη οργανική του. Αν δεν έχει κανένα κενο ΠΕ04 στην ίδια ή όμορη ομάδα, θα τοποθετηθεί οργανικά σε αλλη ομάδα της περιοχής του ανα ειδικότητα, και όχι ενιαία. Και προφανώς αν δεν υπάρχει ούτε οργανικό ΠΕ04 στην ίδια ή ομορη ομάδα, ή άλλο οργανικό κενό στην ειδικότητά του (και όχι γενικά ΠΕ04) σε άλλες ομάδες, τότε δεν χάνει την οργανική του αλλά θα πρέπει να τοποθετηθεί λειτουργικά κάπου για να κάνει μάθημα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 30, 2014, 01:29:39 πμ από gvasilis »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159631
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 482
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 479
Σύνολο: 492

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.