*

Αποστολέας Θέμα: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 110078 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5678
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #98 στις: Φεβρουάριος 19, 2012, 03:15:47 μμ »
Καλησπερα σ' ολους. Χρειαζομαι επιπλεον ασκησεις πανω στους Ομοιοπτωτους -Ετεροπτωτους Προσδιορισμους για Α γυμνασιου. Μπορει να βοηθησει κανεις με ιδεες που μπορω να βρω στο ιντερνετ;

Ευχαριστω

Μπορει να με βοηθησει καποιος !!!!!


Δεν υπάρχουν πολλές ασκήσεις στο ίντερνετ πάνω στους προσδιορισμούς των νέων ελληνικών.
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτά τα λίγα που βρήκα:


Ετερόπτωτοι
http://blogs.sch.gr/stratilio/archives/872

Επιθετικοί
http://blogs.sch.gr/stratilio/archives/871

Επεξήγηση-Παράθεση-Ετερόπτωτοι
http://www.frondistirio.gr/A%20GYMN.htm


Επίσης, αν δεν έχεις έμπνευση να φτιάξεις δικά σου παραδείγματα, θα μπορούσες να εμπνευστείς:
-από σχετικές προτάσεις που θα απομονώσεις σε κείμενα στο διαδίκτυο
-από ασκήσεις πάνω στους αρχαιοελληνικούς ομοιόπτωτους και ετερόπτωτους, που επίσης υπάρχουν στο διαδίκτυο.

Άλλη λύση δεν βρίσκω.


« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 19, 2012, 03:18:19 μμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:27:52 »

Αποσυνδεδεμένος jimmouras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 210
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #99 στις: Φεβρουάριος 20, 2012, 05:29:10 μμ »
Καλησπερα σ' ολους. Χρειαζομαι επιπλεον ασκησεις πανω στους Ομοιοπτωτους -Ετεροπτωτους Προσδιορισμους για Α γυμνασιου. Μπορει να βοηθησει κανεις με ιδεες που μπορω να βρω στο ιντερνετ;

Ευχαριστω

Μπορει να με βοηθησει καποιος !!!!!


Δεν υπάρχουν πολλές ασκήσεις στο ίντερνετ πάνω στους προσδιορισμούς των νέων ελληνικών.
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτά τα λίγα που βρήκα:


Ετερόπτωτοι
http://blogs.sch.gr/stratilio/archives/872

Επιθετικοί
http://blogs.sch.gr/stratilio/archives/871

Επεξήγηση-Παράθεση-Ετερόπτωτοι
http://www.frondistirio.gr/A%20GYMN.htm


Επίσης, αν δεν έχεις έμπνευση να φτιάξεις δικά σου παραδείγματα, θα μπορούσες να εμπνευστείς:
-από σχετικές προτάσεις που θα απομονώσεις σε κείμενα στο διαδίκτυο
-από ασκήσεις πάνω στους αρχαιοελληνικούς ομοιόπτωτους και ετερόπτωτους, που επίσης υπάρχουν στο διαδίκτυο.

Άλλη λύση δεν βρίσκω.

Eυχαριστώ πολύ !!!!

Αποσυνδεδεμένος ahgioma

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1392
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #100 στις: Απρίλιος 27, 2012, 09:58:35 μμ »
απο τις 10 ενοτητες της γλωσσας της α γυμνασιου ποσες ειναι στην υλη? αφαιρειται το 1/3 σωστα?

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #101 στις: Απρίλιος 27, 2012, 10:26:32 μμ »
Αφαιρούνται τα 2/5 της ύλης που διδάχθηκε, αρκεί αυτό που θα μείνει να μην είναι λιγότερο από το μισό της διδακτέας. Δηλ., αν διδάχθηκαν και οι 10 ενότητες, η εξεταστέα είναι περίπου 6 ενότητες ή ό,τι αντιστοιχεί σε σελίδες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:27:52 »

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #102 στις: Σεπτέμβριος 09, 2012, 08:58:27 μμ »
Καλησπέρα σας. επειδή έχω ακούσει διαφορετικές απόψεις υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει αν τα παιδιά της α γυμνασίου γράφουν εκθέσεις ήδη απο την 1 ενότητα του σχολικού βιβλίου; Αν ναι, υπάρχει κάποιο βοήθημα ή γενικότερα  γνωρίζει κάποιος έμπειρος φιλόλογος ποια τεχνική πρέπει να εφαρμοστεί για να περάσουμε ομαλά απο τον τρόπο γραφής στο δημοτικό στον τρόπο που πρέπει να γράφουμε εκθέσεις στο γυμνάσιο; ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #103 στις: Σεπτέμβριος 11, 2012, 01:21:07 πμ »
κανείς;;;;;;; :(

Αποσυνδεδεμένος Κaterina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 207
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #104 στις: Σεπτέμβριος 11, 2012, 01:36:12 πμ »
Δεν έχω μεγάλη εμπειρία στην Έκθεση της Α' Γυμνασίου αλλά οι εκθέσεις που γράφουν δεν ξεπερνάνε τις 2-3 παραγράφους. Νομίζω ότι πριν γραφεί ολοκληρωμένη έκθεση θα πρέπει να δουλευτεί πολύ η παράγραφος, ίσως αυτός να είναι και ένας από τους τρόπους να γεφυρωθεί το χάσμα από το δημοτικό στο γυμνάσιο.
Κάποιος με μεγαλύτερη εμπειρία ίσως θα μπορούσε να μας κατατοπίσει περισσότερο!
"Πάρε την λέξι μου. / Δώσε μου το χέρι σου". Α.Εμπειρίκος

Αποσυνδεδεμένος Mαίρη

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
  • Φύλο: Γυναίκα
  • το λακωνιζειν εστι φιλοσοφειν
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #105 στις: Σεπτέμβριος 11, 2012, 01:54:22 πμ »
Καλησπέρα η αλήθεια είναι ότι γράφουν μικρές εκθέσεις και στο γυμνάσιο, εγώ όμως δε δουλεύω έτσι, προσπαθώ να τα ωθήσω να αναπτύσσουν περισσότερο το λόγο. Στις πρώτες εκθέσεις τους δίνω σχεδιαγράμματα : πρόλογος, κύριο θέμα(2 παραγράφος πχ) επίλογος, σε κάθε μέρος τους βοηθάω με ερωτήσεις οι οποίοες έχουν συνοχή μεταξύ τους. Αυτός είναι ένας τρόπος να μπει το παιδί σιγά σιγά στο τρυπάκι να αναπτύσσει και μόνο του ένα θέμα. Είχα μια μαθήτρια που την διάβαζα στη Στ δημοτικού και είχε φτάσει να γράφει 1 σελίδα μπρος πίσω έκθεση. Θέληση να υπάρχει κι όλα γίνονται...
CARPE DIEM!!!

Αποσυνδεδεμένος Κaterina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 207
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #106 στις: Σεπτέμβριος 11, 2012, 01:58:34 πμ »
Δεν τα περιορίζουν σε 2-3 παραγράφους τα παιδιά στην Α' Γυμνασίου;
Πολύ ωραίο και χρήσιμο μου φαίνεται στην αρχή για το παιδάκι να έχει ερωτήσεις που το καθοδηγούν!
"Πάρε την λέξι μου. / Δώσε μου το χέρι σου". Α.Εμπειρίκος

Αποσυνδεδεμένος Mαίρη

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
  • Φύλο: Γυναίκα
  • το λακωνιζειν εστι φιλοσοφειν
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #107 στις: Σεπτέμβριος 11, 2012, 01:59:05 πμ »
Καλησπέρα σας. επειδή έχω ακούσει διαφορετικές απόψεις υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει αν τα παιδιά της α γυμνασίου γράφουν εκθέσεις ήδη απο την 1 ενότητα του σχολικού βιβλίου; Αν ναι, υπάρχει κάποιο βοήθημα ή γενικότερα  γνωρίζει κάποιος έμπειρος φιλόλογος ποια τεχνική πρέπει να εφαρμοστεί για να περάσουμε ομαλά απο τον τρόπο γραφής στο δημοτικό στον τρόπο που πρέπει να γράφουμε εκθέσεις στο γυμνάσιο; ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Ναι γράφουν εκθέσεις από την πρώτη στιγμή αλλά παίζει και ρόλο ο καθηγητής στο σχολείο.
Για μένα πολύ καλό βοήθημα είναι της Ελληνοεκδοτικής για γλώσσα Α γυμνασίου.
CARPE DIEM!!!

Αποσυνδεδεμένος Mαίρη

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
  • Φύλο: Γυναίκα
  • το λακωνιζειν εστι φιλοσοφειν
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #108 στις: Σεπτέμβριος 11, 2012, 02:01:54 πμ »
Δεν τα περιορίζουν σε 2-3 παραγράφους τα παιδιά στην Α' Γυμνασίου;
Πολύ ωραίο και χρήσιμο μου φαίνεται στην αρχή για το παιδάκι να έχει ερωτήσεις που το καθοδηγούν!
Να σου πω την αλήθεια δεν έχω ασχοληθεί αν τα περιορίζουν, πράττω αυτό που νομίζω πως είναι καλύτερο για το παιδί. Καλύτερα να μάθουν κάτι παραπάνω παρά κάτι λιγότερο.
CARPE DIEM!!!

Αποσυνδεδεμένος Κaterina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 207
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #109 στις: Σεπτέμβριος 11, 2012, 02:13:20 πμ »
Γενικά θα συμφωνήσω, αν όμως ζητάνε συγκεκριμένη δομή και αριθμό παραγράφων, τότε θα πρέπει να προσέξει για να μην πλατειάσει (ειδικά αν έχει και την τάση από φυσικού του να γράφει πολλά).
Είναι μικράκια ακόμα στην Α', χρειάζονται αφενός από τη μια καθοδήγηση και να αρχίσουν να αναπτύσσουν λίγο παραπάνω το λόγο τους αλλά από την άλλη πρέπει να μάθουν να μένουν και εντός των ορίων και να ελέγχουν τις ιδέες τους.
"Πάρε την λέξι μου. / Δώσε μου το χέρι σου". Α.Εμπειρίκος

Αποσυνδεδεμένος Mαίρη

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
  • Φύλο: Γυναίκα
  • το λακωνιζειν εστι φιλοσοφειν
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #110 στις: Σεπτέμβριος 11, 2012, 02:18:23 πμ »
Γενικά θα συμφωνήσω, αν όμως ζητάνε συγκεκριμένη δομή και αριθμό παραγράφων, τότε θα πρέπει να προσέξει για να μην πλατειάσει (ειδικά αν έχει και την τάση από φυσικού του να γράφει πολλά).
Είναι μικράκια ακόμα στην Α', χρειάζονται αφενός από τη μια καθοδήγηση και να αρχίσουν να αναπτύσσουν λίγο παραπάνω το λόγο τους αλλά από την άλλη πρέπει να μάθουν να μένουν και εντός των ορίων και να ελέγχουν τις ιδέες τους.

Ναι δε διαφωνώ, στο πλαίσιο του βιβλίου ακολουθούμε τις γραμμές του. Όσον αφορά όμως θέματα και κριτήρια αξιολόγησης που τους δίνω εγώ ζητάω πάντα κάτι παραπάνω. Διότι μου έχει τύχει να έχω μαθήτρια στο λύκειο που αν και ήταν μια καλή μαθήτρια σε γενικές χρειάστηκε πολλή δουλειά στην έκθεση διότι λυπάμαι αλλά στα σχολεία πλέον δεν ενδιαφέρονται καθόλου.. Εγώ δε θυμάμαι να έκανα ποτέ ιδιαίτερο ή φροντ στο γυμνάσιο(και δεν είμαι και πολύ μεγάλη), τώρα έχει γίνει της μόδας δυστυχώς ή ευτυχώς....
CARPE DIEM!!!

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #111 στις: Σεπτέμβριος 11, 2012, 02:24:45 πμ »
η αλήθεια είναι οτι εντόπισα δυσκολίες ήδη απο ερωτήσεις κατανόησης κειμένου. Οι περισσότεροι μαθητές στο φροντιστήριο απάντησαν είτε μονολεκτικά είτε αντέγραψαν το σημειο του κειμένου που εντόπισαν την απάντηση και κάπως πελάγωσα αναλογιζόμεη πως θα βάλω την πρώτη τους έκθεση. ίσως το σχεδιάγραμμα είναι μια πολύ καλή λύση αλλα η ουσία είναι πως θα αναπτύξουν το λόγο τους σωστά. Πιστεύω οτι απο τώρα μπαίνουν οι βάσεις και χρειάζεται σωστή καθοδήγηση, αλλά επειδή είμαι άπειρη ακόμα δεν ξέρω ποια είναι αυτή ακριβώς.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158534
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 399
Σύνολο: 420

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.