*

Αποστολέας Θέμα: Ανάγκη αλλαγής του νομοθετικού πλαισίου διορισμών (Αβάθμιας)  (Αναγνώστηκε 982 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος KAKTOS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Η αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου διορισμού των εκπαιδευτικών είναι αδήριτη ανάγκη.

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ Α Δ Ι Κ Ο   ΣΥΣΤΗΜΑ
ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΑΙΡΕΤΟΣ ΤΟΥ ΚΥΣΠΕ
ΑΠΟ:http://esos.gr/portal/index.php?option=com_k2&view=item&id=14753:3151-δάσκαλοι-και-6866-νηπιαγωγοί-παραμένουν-χωρίς-δουλειά&Itemid=5


ΠΑΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΠΕ
ΤΗΛ. 6974 750409                                                                         
FAX: 210 3442287                                   Αθήνα, 26/10/2011

Λιγότερες προσλήψεις, μηδενική προοπτική

Η πρόσληψη των αναπληρωτών εκπαιδευτικών στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης γίνεται από τους πίνακες Β΄ και Γ΄. Στον πίνακα Β΄ κατατάσσονται με αίτησή τους οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί με σειρά που εξαρτάται από την προϋπηρεσία τους που συγκέντρωσαν έως τις 30/06/2010 ως αναπληρωτές και τα μόρια που συγκέντρωσαν στους δύο (2) τελευταίους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ. Στον πίνακα Γ΄ κατατάσσονται όλοι οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί με μηδενική προϋπηρεσία βάσει το χρόνο κτήσης του πτυχίου.
Με βάση τα παραπάνω για το σχολικό έτος 2010-2011, οι πίνακες διαμορφώθηκαν ως εξής:

                      ΠΕ 70        ΠΕ 60
Πίνακας Β΄    2.265         4.773
Πίνακας Γ΄    3.351         3.703
Σύνολο          5.616         8.476
 
Από τον παραπάνω πίνακα πραγματοποιήθηκαν έως σήμερα οι παρακάτω προσλήψεις:

                      ΠΕ 70      ΠΕ 60
Πίνακας Β΄     2.134      1.594
Πίνακας Γ΄       331           16
Σύνολο           2.465       1.610
Δυστυχώς, 3.151 δάσκαλοι και 6.866 νηπιαγωγοί όπως και χιλιάδες εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων παραμένουν χωρίς δουλειά.
Αυτό οφείλεται ως ένα μεγάλο βαθμό στη μη εγγραφή χιλιάδων προνηπίων στα δημόσια νηπιαγωγεία, στην απώλεια οργανικών θέσεων μέσω των καταργήσεων, συγχωνεύσεων και υποβιβασμών σχολείων, στη μη λειτουργία ολοήμερων προγραμμάτων σε εκατοντάδες δημοτικά σχολεία, στην κατάργηση της Μετεκπαίδευσης, στη μη χορήγηση νέων εκπαιδευτικών αδειών και σε μια σειρά άλλων μέτρων που πάρθηκαν και τα οποία συρρίκνωσαν και υποβάθμισαν το δημόσιο σχολείο και οδήγησαν σε μηδενικούς διορισμούς και σε λιγότερες προσλήψεις εκπαιδευτικών.
Με βάση τα σημερινά δεδομένα ελάχιστες προσλήψεις θα πραγματοποιηθούν στο επόμενο χρονικό διάστημα. Η προοπτική επαγγελματικής αποκατάστασης όλων αυτών των συναδέλφων είναι μηδενική αφού συζητιέται η λήψη νέων μέτρων όπως η αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών και νέες συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων.
Η ελληνική κοινωνία έχει επενδύσει πολλά στη νέα γενιά δασκάλων και νηπιαγωγών και προσμένει ότι θα αποτελέσουν το βασικό μοχλό για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης. Είναι υποχρέωση όλων μας να αγωνιστούμε για την κάλυψη όλων των αναγκών των σχολείων και σε εκπαιδευτικό προσωπικό (δασκάλων, νηπιαγωγών, γυμναστών, αγγλικών κτλ.)
Είναι υποχρέωση όλων μας να αναδείξουμε και να απαιτήσουμε την προσμέτρηση όλης της προϋπηρεσίας στις προσλήψεις αναπληρωτών και στους μόνιμους διορισμούς.
Η αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου διορισμού των εκπαιδευτικών είναι αδήριτη ανάγκη.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 14, 2011, 08:59:51 πμ από Stelios »

 

Pde.gr, © 2005 - 2017

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 27644
  • Τελευταία: Dimitris.df
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 934137
  • Σύνολο θεμάτων: 16261
  • Σε σύνδεση σήμερα: 318
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 202
Σύνολο: 221

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.