*

Αποστολέας Θέμα: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)  (Αναγνώστηκε 314864 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος linguist

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • "Colorless green ideas sleep furiously"
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #1008 στις: Οκτώβριος 01, 2016, 03:08:46 μμ »
Καλησπέρα. Μια απορία συνάδελφοι για τα αρχαία ελληνικά Α' Λυκείου.
Κάνω ιδιαίτερα σε μια κοπέλα και φρόντισα να ενημερωθώ για τις αλλαγές που έχει εισάγει το Υπουργείο στην ύλη του μαθήματος (από εισαγωγή τα βασικά και σε συνδυασμό με το κείμενο, ενότητες από μετάφραση -π.χ. 16-32 του Ξενοφώντα κ.ο.κ.).
Ωστόσο, το κορίτσι με ενημέρωσε ότι στο σχολείο τους έβαλαν να μάθουν απέξω (!) την εισαγωγή και τα αποσπάσματα που από φέτος διδάσκονται από μετάφραση τα διδάσκουν κανονικά από πρωτότυπο με γραμματική-συντακτικό κ.λπ.

Οπότε,
1) Μη με γελάσαν τα μάτια μου και αυτές οι αλλαγές δεν ισχύουν;   ???
2) Εάν οι αλλαγές ισχύουν, είναι δυνατόν να μπαίνει εκπαιδευτικός μέσα σε σχολική τάξη χωρίς να έχει φροντίσει να ενημερωθεί για την ύλη και τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος;  :o
3) Πώς θα χειριζόσασταν στο ιδιαίτερο μια τέτοια ασυμφωνία ανάμεσα στην επίσημη ύλη και σε αυτή που διδάσκονται στο σχολείο; Προσωπικά, αρχικά είχα προετοιμάσει το μάθημά μου βασιζόμενη στην επίσημη ύλη του Υπουργείου, αλλά μετά τα τελευταία νέα έχω προβληματιστεί.  :-\

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας! :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:10:00 »

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #1009 στις: Οκτώβριος 01, 2016, 03:27:25 μμ »
1. Δεν σε γελούν τα μάτια σου, οι αλλαγές ισχύουν κανονικότατα.
2. Στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι δυνατόν να συμβαίνουν τα πάντα. Η συνήθεια είναι κακό πράμα.
3. Η περίπτωση σου είναι δύσκολη. Νομίζω ότι ο καλύτερος τρόπος για να μην εκτεθεί το παιδί είναι να γίνει μέσω των 5μελών των τμημάτων. Πρώτα, πρέπει να δεις αν υπάρχουν άλλα τμήματα στο σχολείο και αν άλλος/η συνάδελφος κάνει το μάθημα σύμφωνα με τις νέες οδηγίες. Αν υπάρχει, πάει το 5μελές πρώτα στην καθηγήτρια "μα το δίπλα τμήμα κάνει αυτό το κεφάλαιο από μετάφραση, εμείς γιατί όχι;" και τα συναφή. Αν δεν ανταποκριθεί, τα ίδια στη διεύθυνση. Αν δεν υπάρχει, λες στη μαθήτρια σου τι συμβαίνει, ώστε να πει ότι της το είπε μια ξαδέρφη/φίλη, κλπ. που πάει σε άλλο σχολείο για ξεκάρφωμα και να το μεταφέρει στο 5μελές. Και μετά πάλι η γνωστή οδός: πρώτα στην καθηγήτρια, μετά στη διεύθυνση. Όλα αυτά για να μην εκτεθεί το παιδί. Αν είσαι σε μικρή πόλη, μπορεί να εκτεθείς και εσύ η ίδια. Υπάρχει πάντα και η άμεση οδός: να πάει η μαμά με την εγκύκλιο του υπουργείου στο χέρι και να ενημερώσει το διευθυντή. Εδώ όμως μπορεί να εκτεθεί το παιδί και να της το κρατήσει μανιάτικο η φιλόλογος, γιατί την εξέθεσε. Γενικά, προσπάθησε να φανεί ότι προσπαθείτε να βελτιώσετε τη φιλόλογο χωρίς να της την "πείτε", ότι δεν της κάνετε επίθεση, γιατί δεν ξέρεις πώς θα αντιδράσει. Και φροντίστε να μην εκτεθεί το παιδί, γιατί θα την πληρώσει αυτό στο τέλος.

ΥΓ. Επίσης, δεν γνωρίζουμε με ποιο τρόπο γίνεται η ενημέρωση στο σχολείο. Στα περισσότερα σχολεία υπάρχει υπεύθυνος ο οποίος ενημερώνει τους συναδέλφους για εγκυκλίους που τους αφορούν ενυπόγραφα (δηλαδή υπογράφω εγώ που πρέπει να ενημερωθώ ότι ενημερώθηκα). Η εγκύκλιος στέλνεται στο σχολείο, το οποίο είναι υπεύθυνο να ενημερώσει τους συναδέλφους. Αν δεν έχει ενημερωθεί η συγκεκριμένη, ίσως είναι ευθύνη κάποιου άλλου και όχι δική της. Δεν μυρίζουμε τα νύχια μας ότι άλλαξε κάτι στην ύλη, άσε που σε κάποια μαθήματα δεν έχει έρθει ακόμα κάτι, οπότε πάμε με την περσινή. Γι'αυτό προτείνω μια πιο ήπια προσέγγιση, γιατί δεν ξέρεις τι ιστορίες θα ανοίξουν στο σχολείο εξαιτίας αυτού.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 01, 2016, 03:37:47 μμ από elranna »

Αποσυνδεδεμένος linguist

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • "Colorless green ideas sleep furiously"
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #1010 στις: Οκτώβριος 01, 2016, 08:19:34 μμ »
Καλησπέρα και πάλι. Σας ευχαριστώ για την απάντηση!
Όσον αφορά το 3, μάλλον δε το εξήγησα όπως θα έπρεπε, συγχωρέστε με. Δεν έχω σκοπό να κάνω κάποιο θέμα στο σχολείο, ούτε να κινήσω τα νήματα έτσι ώστε να αλλάξει πορεία η φιλόλογος του σχολείου. Αναρωτιέμαι εγώ τι να κάνω, στο ιδιαίτερο. Να κάνω ό,τι κάνουν στο σχολείο; Να συνεχίσω με βάση την επίσημη ύλη, δεδομένου ότι τα παιδιά δε θα εξεταστούν στο κείμενο από πρωτότυπο;  :-\

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #1011 στις: Οκτώβριος 01, 2016, 08:31:26 μμ »
Δεν ξέρουμε πώς θα εξεταστεί το μάθημα, έχουμε ύλη αλλά όχι τρόπο αξιολόγησης. Αυτά συνήθως κατά το Πάσχα..

Δεν ξέρω τι να σου πω για το πώς να χειριστείς το ιδιαίτερο. Σίγουρα όμως πρέπει να το αναφέρεις στους γονείς. Αν ήμουνα η μητέρα του παιδιού, θα ήθελα να ξέρω ότι κάτι πάει στραβά στο σχολείο. Σίγουρα δεν θα ήθελα να αξιολογηθεί το παιδί μου σε θέματα εκτός ύλης (πχ σε προφορική εξέταση, τεστ, διαγώνισμα). Από εκεί και πέρα, η επιλογή είναι δική της. Εγώ πάντως δεν θα το άφηνα έτσι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:10:00 »

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #1012 στις: Οκτώβριος 02, 2016, 02:41:40 πμ »
Καλησπέρα. Μια απορία συνάδελφοι για τα αρχαία ελληνικά Α' Λυκείου.
Κάνω ιδιαίτερα σε μια κοπέλα και φρόντισα να ενημερωθώ για τις αλλαγές που έχει εισάγει το Υπουργείο στην ύλη του μαθήματος (από εισαγωγή τα βασικά και σε συνδυασμό με το κείμενο, ενότητες από μετάφραση -π.χ. 16-32 του Ξενοφώντα κ.ο.κ.).
Ωστόσο, το κορίτσι με ενημέρωσε ότι στο σχολείο τους έβαλαν να μάθουν απέξω (!) την εισαγωγή και τα αποσπάσματα που από φέτος διδάσκονται από μετάφραση τα διδάσκουν κανονικά από πρωτότυπο με γραμματική-συντακτικό κ.λπ.

Οπότε,
1) Μη με γελάσαν τα μάτια μου και αυτές οι αλλαγές δεν ισχύουν;   ???
2) Εάν οι αλλαγές ισχύουν, είναι δυνατόν να μπαίνει εκπαιδευτικός μέσα σε σχολική τάξη χωρίς να έχει φροντίσει να ενημερωθεί για την ύλη και τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος;  :o
3) Πώς θα χειριζόσασταν στο ιδιαίτερο μια τέτοια ασυμφωνία ανάμεσα στην επίσημη ύλη και σε αυτή που διδάσκονται στο σχολείο; Προσωπικά, αρχικά είχα προετοιμάσει το μάθημά μου βασιζόμενη στην επίσημη ύλη του Υπουργείου, αλλά μετά τα τελευταία νέα έχω προβληματιστεί.  :-\

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας! :)

Εγώ θα σου προτείνω μια άλλη λύση γιατί με το 5μελές αμφιβάλλω αν θα δουλέψει και θα "στοχοποιηθεί" η μαθήτρια.

Θα βρεις ποια ή ποιος είναι ο/η σύμβουλος φιλόλογος στη συγκεκριμένη περιοχή. Δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο αφού τα στοιχεία τους υπάρχουν και στο Internet (στην ανάγκη παίρνεις ένα τηλέφωνο στη διεύθυνση και ρωτάς).
Στη συνέχεια στέλνεις ένα email στον/στην σύμβουλο που του εξηγείς την κατάσταση. Απλά θα πεις ότι είσαι μητέρα μαθητή που έλεγξες την ύλη και ανησυχεις γιατί η καθηγήτρια κάνει άλλα πράγματα. Όνομα (αν σε ρωτήσει) δεν θα πεις γιατί δεν θέλεις να στοχοποιηθεί το παιδί.
Εναλλακτικά παίρνεις τηλέφωνο και παριστάνεις την μητέρα που ανησυχεί.
Ακόμη και στο γενικό email της διεύθυνσης θα μπορούσες να το στείλεις και το προωθούν αυτοί στον σύμβουλο.

Δουλειά του συμβούλου είναι να επιβλέπει την ύλη που διδάσκουν οι καθηγητές. Για κάθε ειδιότητα και σε κάθε περιοχή υπάρχει ένας υπεύθυνος σύμβουλος.

Ένας "αγανακτησμένος" γονιός (άσχετα αν είναι ανώνυμος) αποτελεί φόβητρο για μία διεύθυνση και έναν σύμβουλο γιατί μπορεί το θέμα να πάρει δημοσιότητα που δεν θέλουν. Νομίζω θα το διευθερήσουν άμεσα το θέμα.
Στη μαθήτρια σου δεν λες τίποτα γιατί τα παιδιά δεν κρατάνε το στόμα τους κλειστό.

Αποσυνδεδεμένος linguist

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • "Colorless green ideas sleep furiously"
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #1013 στις: Οκτώβριος 03, 2016, 01:31:08 πμ »
Νομίζω πως το καλύτερο που έχω να κάνω σε πρώτη φάση είναι να ενημερώσω την μητέρα και από κει και πέρα βλέπουμε...  ;)

Αποσυνδεδεμένος weissheit

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #1014 στις: Οκτώβριος 19, 2016, 10:44:26 μμ »
Συνάδελφοι καλησπέρα, στο άγνωστο γ' λυκείου, ξεκινάτε από τα βασικά σε σύνταξη (π.χ υποκείμενο/αντικείμενο κλπ) και γραμματική (π.χ κλίση λύω κλπ); Μιλάμε για μαθητές που δεν έχουν βάσεις ή είναι σε μέτριο επίπεδο.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 19, 2016, 10:58:09 μμ από weissheit »

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #1015 στις: Οκτώβριος 19, 2016, 11:33:41 μμ »
Αν δεν έχει βάσεις το παιδί τότε το πράττω διότι δεν γίνεται κάτι άλλο. Αν αδυνατεί να βρει υποκείμενο, αντικείμενο, κατηγορούμενο και άλλα βασικά πρέπει να τα διδάξω. Πώς να πάω παρακάτω;Γίνεται; ;)
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος weissheit

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #1016 στις: Οκτώβριος 23, 2016, 12:35:52 μμ »
Κάτι ακόμα: έχω μαθητές που κάνουν αρκετά ορθογραφικά λάθη. Τα λάθη αυτά θα τα "χρεωθούν" και στις πανελλαδικές; Εννοείται ότι η ορθογραφία μετράει στην έκθεση, αλλά μετράει το ίδιο και στην ιστορία, για παράδειγμα;

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #1017 στις: Οκτώβριος 26, 2016, 09:21:40 μμ »
Κάτι ακόμα: έχω μαθητές που κάνουν αρκετά ορθογραφικά λάθη. Τα λάθη αυτά θα τα "χρεωθούν" και στις πανελλαδικές; Εννοείται ότι η ορθογραφία μετράει στην έκθεση, αλλά μετράει το ίδιο και στην ιστορία, για παράδειγμα;

Εξαρτάται τα λάθη και το διορθωτή. Προσωπικά, όταν διόρθωνα -και το είχα πει στη συντονίστρια, η οποία μου είπε ότι είναι στη δική μου κρίση αν θα το κάνω ή όχι- όταν έβλεπα χοντρό λάθος, πχ το όνομα Βενιζέλος, κρητικό ζήτημα, γενικά όρους χτυπητούς που τους έδινε η εκφώνηση, γενικά έκοβα μισό μοριάκι. Μη γελάτε, έχω δει όντως τη λέξη "Βενηζέλος". Και έκοψα ένα μόριο στον ορισμό των ορεινών που ξεκινούσε ως εξής: "Οι ορινοί είναι ....". Από εκεί κει πέρα, η συνολική εικόνα του γραπτού μετράει όταν μια απάντηση είναι στο όριο. Αν είναι π.χ. γύρω στο 12,5 η βαθμολογία και τα ορθογραφικά πολλά, χωρίς δεύτερη σκέψη πάει στο 12 και όχι στο 13. Δεν είναι πολύ, αλλά είναι κάτι.

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #1018 στις: Οκτώβριος 27, 2016, 12:58:57 πμ »
Ήθελα μια συμβουλή. Όταν μια μαθήτρια είναι συνεπής σε ο,τι της αναθέσεις,διαβάζει και προσέχει στο μάθημα αλλά δυσκολεύεται να πειθαρχησει στην έκθεση τί κανετε; Δηλαδή,αν δεν μπορεί να μειώσει την έκταση σ ένα θέμα και φλυαρεί, ή χάνει τον ειρμό της και συχνά δεν μπορεί να  καταλάβει τι άφησε μισό.Τί λέτε;Πρακτικά τί θα μπορούσα να κάνω;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 27, 2016, 01:00:54 πμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #1019 στις: Νοέμβριος 02, 2016, 07:49:17 πμ »
Μια πρόταση συνάδελφοι σ αυτό που ρώτησα; Αν έχετε κάτι στο νου σας.
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος piko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #1020 στις: Νοέμβριος 09, 2016, 01:21:48 μμ »
Εχω ένα παιδάκι πεμπτης δημοτικού και το εχω αναλάβει στα μαθηματικά, έχει κενα ακόμα στη προπαίδεια στους δεκαδικούς κλπ.
Η μητέρα του μου έιπε ότι θέλει μια ώρα την εβδομάδα.Του έχω κανει 4 ωρες σε ένα μήνα αλλα από τι βλέπω δεν αποδίδει...
Προφανώς θέλει κ άλλες ωρες αλλα η μητερα αδυνατεί να πληρώσει...Δε ξέρω τι να κάνω...

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #1021 στις: Νοέμβριος 09, 2016, 02:21:50 μμ »
Εχω ένα παιδάκι πεμπτης δημοτικού και το εχω αναλάβει στα μαθηματικά, έχει κενα ακόμα στη προπαίδεια στους δεκαδικούς κλπ.
Η μητέρα του μου έιπε ότι θέλει μια ώρα την εβδομάδα.Του έχω κανει 4 ωρες σε ένα μήνα αλλα από τι βλέπω δεν αποδίδει...
Προφανώς θέλει κ άλλες ωρες αλλα η μητερα αδυνατεί να πληρώσει...Δε ξέρω τι να κάνω...
Πες στη μητέρα του ότι με μία ώρα τη βδομάδα δε γίνεται τίποτε λόγω των κενών που υπάρχουν και πρότεινέ της να γίνει μάθημα άλλη μια ώρα μέσα στη βδομάδα, με κάπως χαμηλότερη τιμή. Δηλ. αν π.χ. σου δίνει 10 ευρώ για τη μία ώρα, τη δεύτερη ώρα ζήτησε 7 ή 8 ευρώ. Αν σκεφτεί λογικά, θα δεχτεί, νομίζω.
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159593
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 386
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 331
Σύνολο: 352

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.