*

Αποστολέας Θέμα: Λογοτεχνία Α' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 102809 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος karousel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #56 στις: Σεπτέμβριος 14, 2011, 01:59:17 μμ »
Όλο το μαθημα διδασκεται με τη μέθοδο του project, αν διαβάσεις προσεκτικά τις οδηγίες. Ξεκινάς με 4 ώρες με μη λογοτεχνικά κείμενα κυρίως, σχετικά με το θέμα που θα διδάξεις και στη συνέχεια περνάς στα λογοτεχνικά και οργανώνεις ομάδες και αναθέτεις εργασίες. Δεν αναφέρει πόσα κείμενα θα διδάξεις, αλλά αναφέρει ότι η κάθε θεματική ενότητα ολοκληρώνεται σε 2-3 μήνες. Πάντως η γενική τάση είναι να λέει ο καθηγητής όσο γίνεται λιγότερα και να ανακαλύπτουν τα παιδιά σε ομαδικές εργασίες όσο γίνεται περισσότερα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:28:25 »

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #57 στις: Σεπτέμβριος 15, 2011, 01:20:33 πμ »
Θα διαβάσω αύριο πιο προσεκτικά τις οδηγίες στο σχολείο που είναι φωτοτυπημένες, γιατί από τον υπολογιστή δυσκολεύομαι και κοιτάω μόνο τα σημαντικότερα και θα επανέλθω....
Ευχαριστώ για την παρατήρηση.

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #58 στις: Σεπτέμβριος 15, 2011, 10:56:16 μμ »
Διάβασα σήμερα προσεκτικά το φεκ και νομίζω ότι είναι λίγο δύσκολο να εφαρμοστεί ακριβώς. Στην πρώτη φάση (πριν την ανάγνωση) προτείνει την ανάγνωση μη λογοτεχνικών κυρίως κειμένων ή και λογοτεχνικών απλών όμως. εγώ έχω κάνει ήδη μια γενική εισαγωγή, τους εξήγησα τη νέα φιλοσοφία με τις τρεις θεματικές ενότητες κοκ. Αν συνεχίσω με ένα δημοτικό τραγούδι απλό, όπως είναι του νεκρού αδερφού θα ήταν λάθος για την πρώτη φάση;

Αποσυνδεδεμένος karousel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #59 στις: Σεπτέμβριος 16, 2011, 10:47:19 μμ »
Οι οδηγίες αναφέρουν ότι πρέπει να αφιερωθούν τουλάχιστον 4 ώρες στην προετοιμασία της ενότητας, γι΄αυτό εμείς αποφασίσαμε στο σχολείο μας να κάνουμε 4 ώρες κάποια μη λογοτεχνικά κείμενα, τα οποία ομαδοποιήσαμε σε υποενότητες ανάλογα με τους θεματικούς άξονες που θα κινηθούμε στη συνέχεια. Έτσι θα διαβάσουμε κάποια άρθρα και άλλα κείμενα από το διαδίκτυο κυρίως σχετικά με τη θέση της γυναίκας σήμερα και παλιότερα, την αγάπη και τον έρωτα, τις οικογενειακές σχέσεις κλπ. Σε αυτή τη φάση το μάθημα θυμίζει πιο πολύ γλώσσα παρά λογοτεχνία. Στη συνέχεια θα περάσουμε κι εμείς στο δημοτικό του νεκρού αδελφού για να δούμε αυτούς τους θεματικούς άξονες και σιγά σιγά να δούμε και μορφικά και άλλα χαρακτηριστικά πιο λογοτεχνικά. Ο μεγάλος μας προβληματισμός ξεκινά από δω και πέρα. Οι οδηγίες αναφέρουν ότι από δω και πέρα τα παιδιά εργάζονται ομαδικά, διαβάζουν στο σπίτι τους από ένα κείμενο και το επεξεργάζονται ομαδικά. ΑΛΛΑ αν γίνει αυτό αφενός όλα θα πάνε και θα αντιγράψουν τα πάντα από ένα βοήθημα, αφετέρου όταν η μία ομάδα θα παρουσιάζει τη δική της εργασία οι υπόλοιποι δε θα καταλαβαίνουν τίποτα ακόμη και αν τους έχουμε πει να διαβάσουν τα κείμενα από το σπίτι ( εξάλλου φαντάζομαι θα είναι λίγοι έτσι κι αλλιώς αυτοί που θα τα διαβάσουν). τώρα την εκδοχή να διαβάσουν ολόκληρο βιβλίο που αναφέρει, και μάλιστα σε ένα δίμηνο, δεν την εξετάζω καθόλου γιατί οι δικοί μας μαθητές είναι μάλλον αδύνατο να το κάνουν.
Τελικά δεν έχουμε καταλήξει πώς θα το χειριστούμε γι' αυτό είμαστε ανοιχτοί σε κάθε πρόταση!
( χρησιμοποιώ α΄πληθ. προσ. γιατί είμαστε 2 συνάδελφοι που το διδάσκουμε και προσπαθουμε να βγάλουμε μαζί μια άκρη!)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:28:25 »

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #60 στις: Σεπτέμβριος 16, 2011, 11:52:39 μμ »
Τι να σου πω;
έχω προβληματιστεί αρκετά με τη Λογοτεχνία της Α' Λυκείου. εγώ κάνω το μάθημα και στα δύο τμήματα του Λυκείου και αυτό είναι πιο δύσκολο, γιατί δεν μπορώ να μοιραστώ τις ανησυχίες μου με κανέναν. Το επίπεδο των μαθητών (ειδικά στο ένα τμήμα είναι πολύ χαμήλο και δεν μπορεί να ακολουθήσει ένα τέτοιο πρόγραμμα. Εγώ αυτό που φοβάμαι, αν ακολουθήσω κατά γράμμα το αναλυτικό, είναι ότι το μάθημα θα κάνει κοιλιά και δε θα συμμαζεύεται μετά με τίποτα. Πώς να κάνεις ομαδικές ή ερευνητικές εργασίες όταν από τα 22 παιδιά του τμήματος ινερνετ έχουν μόνο τα 5. Άσε που στις ομαδικές εργασίες χρειάζεται κάποια παρακολούθηση, δεν μπορείς να αφήσεις τα παιδιά μόνα τους και όποια την κάνουν...., γιατί έτσι την πληρώνουν αυτοί που θέλουν να δουλέψουν. Εγώ σκέφτομαι να τηρήσω μια μέση γραμμή σε αυτό που προτείνει το πρόγραμμα και να προσαρμόσω τη διδασκαλία του μαθήματος στα μέτρα και στις ανάγκες των δικών μου μαθητών. Αυτό είναι και το ερώτημά μου: μπορώ να το κάνω αυτό; ή πρέπει να τηρήσω πιστά το νέο πρόγραμμα σπουδών; όταν λέω να τηρήσω μια μέση γραμμή, εννοώ να επιλέξω κείμενα από τα προτεινόμενα ή και άλλα με συναφές θέμα. Να τηρήσουμε κάποιες γραμμές ή απορίες που θα χρειαστούν διευκρινίσεις κατά την ανάγνωση και παράλληλα να κάνουμε μικρές συμμαζεμένες εργασίες κυρίως ατομικές, διακτινώνοντας το αρχικό θέμα. Οι ομαδικές που θα επιλέξω θα περιοριστούν μέσα στην τάξη. Μπορεί κάποιος να μου πει την άποψη του. Πόσο μπορούμε τελικά να απομακρυνθούμε από το πρόγραμμα σπουδών;

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #61 στις: Σεπτέμβριος 16, 2011, 11:54:44 μμ »
kirhris,
από πού επιλέξατε τα κείμενα που θα εξετάσετε στην πρώτη φάση;

Αποσυνδεδεμένος almali

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μάθε παιδί μου γράμματα! - ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #62 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 04:25:22 μμ »
μπορεί ο συνάδερφος που ανέφερε μερικά κείμενα για τη φάση πριν την ανάγνωση να μας δώσει κάποιο παράδειγμα?

Αποσυνδεδεμένος karousel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #63 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 06:12:21 μμ »
Τα κείμενα που επιλέξαμε είναι κυρίως από το διαδίκτυο. Για την πρώτη φορά εγώ ετοίμασα ένα άρθρο από το έθνος, και κάπως χιουμοριστικό για να τους κινήσει το ενδιαφέρον, σχετικά με τον άνδρα στη σημερινή εποχή και τις αλλαγές που έχουν επέλθει στην εικόνα του.Μάλιστα στο τέλος ανέφερε κάποιους μύθους σχετικά με τους άνδρες ( οι άνδρες δεν κλαίνε κλπ) που καταρρίφθηκαν από μια έρευνα και έτσι τους μίλησα λίγο για τα στερεότυπα, γιατί σε αυτά πρέπει να αναφερθούμε σύμφωνα με τις οδηγίες. Επίσης έδωσα και ένα μικρό απόσπασμα από μια ιστοσελίδα για τη γυναίκα επιχειρηματία πιο δυναμικό ( τι έχει πετύχει κλπ) ,αλλά κι ένα απόσπασμα από ένα γυναικείο blog μιας ψυχολόγου για τα προβλήματα της σύγχρονης γυναίκας ( μοναξιά, άγχος κλπ). Όλα αυτά ήταν ένα δισέλιδο το οποίο έφτασε και περίσσεψε για την πρώτη ώρα. Επίσης τους έδινα από κάτω τις διευθύνσεις και τους τόνισα πως ό,τι μου φέρνουν από το διαδίκτυο θα αναφέρει και την πηγή. Για το επόμενο μάθημα τους ζήτησα να μου φέρουν ΄κάποιες πληροφορίες για τη θέση της γυναίκας παλιότερα και σε άλλους πολιτισμούς( ισλαμικός κλπ) είτε από το διαδίκτυο είτε από εγκυκλοπαιδεια ή ακόμη και εφημερίδα., επειδή και τα δικά μου δεν έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ όλα. Θα συζητήσουμε λοιπόν το θέμα διαχρονικά και για να είμαστε σίγουροι έχω κι εγώ μια σελίδα πάλι από το διαδίκτυο που αναφέρει συγκεντρωτικά όλα αυτά. Ά! και για να μην τα τυπώσουν απλώς τους είπα ότι θα κάνουν μια σύντομη περίληψη για να μπορούν με λίγα λόγια να ενημερώσουν τους συμμαθητές τους. Δεν ξέρω αν τους έπεσαν πολλά , θα δείξει...
  Στο τρίτο μάθημα θα μιλήσουμε για τον έρωτα και την αγάπη και εκεί βρήκα μερικά σχετικά αποφθέγματα από τη wikipaideia και θα τους ζητήσω να σχολιάσουν με λίγα λόγια όποιο τους αρέσει.
 Στο τελευταίο μάθημα του τετραώρου θα ασχοληθούμε με τη δομή της οικογένειας και τα διάφορα πρόσωπα( μάνα, κόρη γιος πατέρας κλπ). Εδώ για να μπαίνουμε στο κλίμα έχω χρησιμοποιήσει ένα απόσπασμα του Λ. Μπουσκάλια για τη μάνα, ένα ποίημα του Ναζίμ Χικμέτ από τα κείμενα της Γ. γυμνασίου, ακόμη κι ένα ανέκδοτο για μια μάνα και μια κόρη. Γι αυτά υπάρχουν πολλά λογοτεχνικά κείμενα πολύ γνωστά και από το παλιό βιβλίο των κειμένων στο γυμνάσιο ( αναφορά στο Γκρέκο του Καζαντζάκη, το σπίτι μου νομίζω της Δ. Σωτηρίου κ.α.)
   Εγώ από δω και πέρα συνεχίζω να βρίσκομαι σε μεγάλη απορία. Γιατί άντε και κάναμε κι ένα δημοτικό τραγούδι, μετά τι κάνουμε; Επίσης θεωρώ σχεδόν βέβαιο ότι θα αυτοσχεδιάσουμε και θα ξεφύγουμε από τις οδηγίες, αφού δεν έχουμε και τίποτα χειροπιαστό στα χέρια μας. Ούτε ένα σχέδιο μαθήματος ούτε μια ενημέρωση από κάποιο σύμβουλο ούτε τίποτα.
Εξάλλου τα παιδιά θα κάνουν το μάθημα του project, θα κάνουν κάποια διαθεματική στα αρχαία, θα κάνουν τα κείμενα με project και μετά θα τρελαθούμε κι εμείς κι αυτά!!!!

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #64 στις: Σεπτέμβριος 18, 2011, 09:11:19 πμ »
kirhris, ήσουν κατατοπιστικότατος, ευχαριστούμε...
εγώ βρίσκομαι ακόμη στο ψάξιμο. Κάτι έχω ετοιμάσει, από το Διαδίκτυο πάντα. Άντε να δούμε
Η δεύτερη φάση θα είναι όντως η πιο δύσκολη
Καλημέρα

Αποσυνδεδεμένος karousel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #65 στις: Σεπτέμβριος 18, 2011, 09:33:06 πμ »
 Πάντως όποιος προχωρήσει απο κει και κάτω και έχει καμιά ιδέα πώς να το οργανώσουμε ας μας πει κι εμάς καμιά ιδέα να ξεκολλήσουμε...

Αποσυνδεδεμένος Ioli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #66 στις: Σεπτέμβριος 18, 2011, 11:18:47 μμ »
Καλησπέρα και από μένα.Την εισαγωγή δηλαδή δε θα τη διδάξουμε;Δεν είχα καμία ενημέρωση και ξεκίνησα με αυτήν.
La vita e bella

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #67 στις: Σεπτέμβριος 22, 2011, 12:40:35 μμ »
kirhris είσαι θεός! βοήθησες πάρα πολύ! μήπως θα μπορούσες να ανεβάσεις εδώ αυτό το δισέλιδο που έφτιαξες για να πάρουμε μια ιδέα; Όλα αυτά είναι πολύ καινούρια ειδικά για μας που δουλεύουμε ή θα δουλεψουμε ως αναπληρωτές κ δεν λαμβάνουμε ούτε την υποτυπώδη έστω επιμόρφωση των μονίμων στο νέο σύστημα... Έχω διδάξει ως αναπληρώτρια λογοτεχνία σε α κ β λυκείου αλλά τώρα με τις αλλαγές αυτές νιώθω μεγάλη ανασφάλεια, αν με καλέσουν και μου δώσυν Α Λυκείου δε θα ξέρω τι να κάνω!!! Τσάμπα τα φύλλα πληροφοριών-εργασιών που είχα φτιάξει για τα κείμενα, τόσος κόπος, χαμένα πάνε...

Για τη συνέχεια που λες, ίσως μπορείς να κάνεις κάποια απ το κείμενα του βιβλίου της Α τάξης αρχικά που προτείνει και το υπουργείο, όχι όπως θα τα καναμε παλιότερα αλλά εστιασμένη η αναλυση να είναι στους τομείς που αναφέρει στη στήλη "δεξιότητες" στο νέο πρόγραμμα σπουδών.
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος karousel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #68 στις: Σεπτέμβριος 22, 2011, 02:59:02 μμ »
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!! Α!! και είμαι κοριτσάκι...
 Για το δισέλιδο αλλά και το υπόλοιπο υλικό, γιατί για κάθε μία ώρα έχω ετοιμάσει διαφορετικά κείμενα, αν τα θέλει κάποιος ας μου στείλει προσωπικό μήνυμα γιατί δεν ξέρω να ανεβάζω εδώ υλικό. Εδώ που τα λέμε ούτε quote δεν μπορώ να κάνω. Το project με μάρανε...
Για τη συνέχεια του μαθήματος καταλήξαμε με τη συνάδελφο να κάνουμε του νεκρού αδελφού κανονικά, δίνοντας έφαση στη δομή της οικογένειας, στα κοινωνικά στοιχεία κλπ. και στη συνέχεια θα δώσουμε κάποιες διαθεματικές( όπως να βρουν μοιρολόγια για νεαρούς άντρες, να βρουν το τραγούδι με τη μουσική του για να το  ακούσουμε κλπ.). Στην αρχή θα αποφύγουμε τις κλασικές ερωτήσεις του βιβλίου για το σπίτι, αλλά θα τις κάνουμε προφορικά όλες, γιατί δεν ξέρουμε τι θα λένε οι οδηγίες αξιολόγησης τελικά, οπότε μη βρεθούν τελείως ξεκρέμαστα τα παιδιά. Ωστόσο πρέπει να λύσουμε το πρακτικό ζήτημα της ανάθεσης των εργασιών και της αξιολόγησής τους. Δηλαδή πότε να τις αναθέσουμε τις εργασίες; Αν υποθέσουμε ότι χρειαζόμαστε 2 ώρες για τη διδασκαλία του κειμένου, οι εργασίες θα πρέπει να ανατίθενται την πρώτη ώρα για να μεσολαβεί τουλάχιστον καμιά βδομάδα μέχρι να τα φέρουν, να ολοκληρώνουμε το κείμενο τη δεύτερη ώρα και μια τρίτη ώρα να παρουσιάζονται οι εργασίες, που μπορεί και να μη φτάσει γιατί αν έχεις 5 ομάδες από 5 παιδιά η κάθεμία χρειάζεσαι περισσότερο χρόνο. Αν χρειαζόμαστε 5-6 ώρες για κάθε κείμενο δε θα δούμε ούτε δέκα κείμενα όλο το χρόνο!Άσε που θα σκυλοβαρεθούν συνέχεια το ίδιο και το ίδιο. Επισης δεν ξέρουμε πώς θα αξιολογούμε αυτές τις εργασίες σε πρώτη φάση, πέρα από την τελική αξιολόγηση.
Άλλη εκδοχή είναι να ακολουθήσουμε κάπως την πεπατημένη με κάποιες πιο δημιουργικές ατομικές εργασίες και προσ το τέλος του κάθε θεματικού κύκλου να αναθέτουμε μια ομαδική εργασία. Συνολικά δηλ. να κάνουμε μόνο τρεις ομαδικές διαθεματικές εργασίες όλο το χρόνο. Όμως αυτό απομακρύνεται πολύ από τις οδηγίες. Γι' αυτό θα το κάνουμε αν φτάσουμε πραγματικά σε αδιέξοδο.
 

Αποσυνδεδεμένος elli10

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #69 στις: Σεπτέμβριος 29, 2011, 11:01:18 μμ »
'Εψαχνα εδώ και μέρες ένα τέτοιο forum. Η ανταλλαγή ιδεών και προβληματισμών σε κάθε περίπτωση διαφωτίζει. Και εγώ έχω κινηθεί στο ίδιο πλαίσιο στο στάδιο πριν την ανάγνωση. Μετά όμως ξεκίνησαν τα δύσκολα. Χώρισα τα τμήματα σε ομάδες τα μέλη των οποίων συζήτησαν το περιεχόμενο της παραλογής "του νεκρού αδερφού". Στη συνέχεια ανέθεσα σε κάθε ομάδα μέσα στην τάξη να μελετήσει τη δομή της οικογένειας, το ρόλο της μάνας, της κόρης, των αγοριών όπως και το θεσμό του γάμου. Κάθε ομάδα -5 ανά τμήμα- είχε και διαφορετικό θέμα. Προέκυψαν τα εξής προβλήματα: α) η ανάλυση της κάθε ομάδας ήταν φτωχή και σε αρκετές περιπτώσεις άστοχη, β) κατά την παρουσίαση από κάθε ομάδα των διαπιστώσεών της δεν υπήρχε ικανοποιητικό ενδιαφέρον από τις υπόλοιπες (ως εκ τούτου θεωρώ ότι το σύνολο των μαθητών δεν έχει σφαιρική αντίληψη των θεμάτων του τραγουδιού), γ) ενώ έδωσα αναλυτικές οδηγίες για την εκπόνηση κάποιων εργασιών -είτε ατομικών είτε ομαδικών- στο σπίτι με αναφορά είτε σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες είτε σε βιβλία από τη σχολική βιβλιοθήκη, η ανταπόκριση ήταν περιορισμένη ακόμη και από καλούς μαθητές και το αποτέλεσμα επίσης φτωχό, δ) η όλη διαδικασία αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρονοβόρα. Περιττό να προσθέσω πόσες ώρες έχω αφιερώσει για να οργανώσω τα θέματα, να βρω τις κατάλληλες ιστοσελίδες, να ψάχνω για βιβλία προσιτά στο επίπεδο των μαθητών. Γενικά το μάθημα έχει ήδη κάνει κοιλιά και είναι παράλογο να συνεχιστεί κατ' αυτόν τον τρόπο. Στα παραπάνω οφείλουμε να υπολογίσουμε α) ότι η λογοτεχνία είναι κυρίως μια αισθητική απόλαυση που, όταν εκλείπει, το αποτέλεσμα δεν είναι η φιλαναγνωσία αλλά η απόρριψη του λογοτεχνικού κειμένου, β) εκ των πραγμάτων η δουλειά πρέπει να γίνεται κυρίως στην τάξη αφού ελάχιστοι μαθητές είναι διατεθειμένοι να αφιερώνουν πολύ χρόνο στο σπίτι. Πώς συμβιβάζονται όμως τα παραπάνω με τις απαιτήσεις του νέου προγράμματος; Μήπως τελικά το ζητούμενο είναι μόνο η επαφή με όσο το δυνατό περισσότερα κείμενα, η κατανόηση του περιεχομένου τους και η επιλογή μιας και μόνο άσκησης, διαφορετικής κάθε φορά, για κάθε κείμενο; Είναι εφικτό να περάσουμε απότομα από μια φάση μαθητικής αδιαφορίας σε μια φάση ενεργητικής μάθησης δεδομένων των χρονικών και άλλων περιορισμών που έχουμε;
Παρακαλώ όποιον έχει διαφορετική εμπειρία από το μάθημα και επιθυμεί να την καταθέσει να το κάνει. 

         

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159736
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 352
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 371
Σύνολο: 371

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.