*

Αποστολέας Θέμα: Λογοτεχνία Α' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 102390 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος karousel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #70 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 06:19:52 μμ »
 Ανάλογους προβληματισμους έχουμε κι εμείς. Καταλήξαμε ότι θα βάλουμε κάποιες ομαδικές εργασίες ανά ενότητα, αλλά κυρίως θα βάζουμε ατομικές κατά την επεξεργασία των κειμένων. Προς το τέλος κάθε ενότητας μπορεί να βάλουμε καμιά εργασία που να διαπερνά όλα τα έργα που έχουμε εξετάσει ( όχι σύγκριση, αλλά δημιουργική προσέγγιση). Οπωσδήποτε πρέπει τα παιδιά να εξασκηθούν σε ατομικές εργασίες γιατί η εξέταση στο τέλος θα είναι σε αδίδακτο κείμενο και θα είναι πολύ δύσκολο να γράψουν τα παιδιά, αν δεν έχουν κάποιες βάσεις. Μέχρι τώρα παπαγάλιζαν κάποια στοιχεία, όμως τώρα δε θα έχουν αυτή τη δυνατότητα. Εξάλλου οι οδηγίες αναφέρουν κάπου ότι μπορούν να μπαίνουν και ατομικές εργασίες

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:35:03 »

Αποσυνδεδεμένος matahari

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 44
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #71 στις: Οκτώβριος 09, 2011, 11:56:45 πμ »
Μπορείτε να βρείτε μια προταση διδασκαλίας εδώ και να την κατεβάσετε:http://www.slideshare.net/katerina60/ss-9581501

Αποσυνδεδεμένος sakchris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #72 στις: Οκτώβριος 16, 2011, 09:17:11 μμ »
Καλησπέρα είμαι και γω σαν εσάς φιλόλογος στην Α Λυκείου και ανέλαβα φέτος τη λογοτεχνία και τη γλώσσα σε δύο τμήματα αν έχετε την καλωσύνη μπορείτε να μου στείλετε αυτή τη συλλογή που έχετε κάνει στο δισέλιδο με τα κείμενα σας? Σας ευχαριστώ πολύ το email που έχω είναι sakchris@hotmail.com

Αποσυνδεδεμένος mantarini

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 71
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #73 στις: Οκτώβριος 16, 2011, 10:26:19 μμ »
Τα ίδια περίπου προβλήματα έχω κι εγώ, συνάδελφοι, με τη λογοτεχνία Α λυκείου. Μάλιστα την προηγούμενη βδομάδα επιχείρησα την πρώτη ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και δεν πήγε πολύ καλά. Το σκεπτικό μου ήταν να διερευνήσουμε το θέμα των φύλων, αλλά και του έρωτα σε κείμενα της δεύτερης περιόδου (λατινοκρατούμενος ελληνισμός). Πιο ειδικά, η μια ομάδα θα ασχολούνταν με απόσπασμα από τον Ερωτόκριτο, η άλλη από την Ερωφίλη, η άλλη με ένα "Καταλόγι" και η άλλη με το Πάγω, ποίημα της εποχής στη διάλεκτο της Κύπρου. Στην πρώτη διδακτική ώρα τα παιδιά έπρεπε να διαβάσουν εισαγωγικά στοιχεία για την εποχή και τα έργα και να μας τα παρουσιάσουν. Δεν ζητούσα κάτι περίπλοκο και για αυτό πέτυχαν το στόχο, δηλαδή και βρήκαν τις πληροφορίες και έκαναν την παρουσίαση. Όμως: 1ον) έφυγα με πονοκέφαλο.  Μιλούσαν όλα μαζί δυνατά και φυσικά ακούγονταν στη διπλανή αίθουσα, με αποτέλεσμα να ενοχλήσουμε. 2ον) σε μια ομάδα είχαν πρόβλημα με το χωρισμό, διότι δεν ήθελαν ένα κοριτσάκι και το απομόνωσαν. Αναγκάστηκα να επέμβω και να συγχυστώ. 3ον) κάποιοι δεν θέλανε να σηκωθούνε και να κάνουνε την παρουσίαση και όσοι θέλανε, τελικά δεν σηκώθηκαν, διότι δεν είχαν σηκωθεί οι προηγούμενοι. Σε αυτή τη φάση εγώ δεν πίεσα, τους άφησα ελεύθερους να κάνουν την παρουσίαση όπως ήθελαν. Σε τι συμπέρασμα κατέληξα τελικά; Ότι την Τρίτη που έχουμε ξανά μάθημα, δεν θα συνεχίσω την ομαδοσυνεργατική. Θα διδάξω τα κείμενα παραδοσιακά. Νομίζω ότι δεν είναι ούτε τα παιδιά έτοιμα να δουλέψουν εντός της τάξης ομαδικά, ούτε κι εγώ πέτυχα να τα προετοιμάσω σωστά, ούτε και οι συνθήκες στο ελληνικό σχολείο, όπου δεν υπάρχει ηχομόνωση, είναι οι κατάλληλες για ομαδικές διερευνήσεις εντός τάξης. Βέβαια, θα εφαρμόσω ομαδοσυνεργατικό μάθημα στη συνέχεια της χρονιάς, αλλά θα είναι ουσιαστικά σενάριο (με νέες τεχνολογίες, σαν αυτά που κάνουμε στο β επίπεδο). Τέτοια, όσα έχω εφαρμόσει ως τώρα, έχουν πετύχει, ίσως επειδή εμπλέκεται και ο υπολογιστής και το διαδίκτυο και αυτό τους ενθουσιάζει.
Παρακάτω σας παραθέτω ένα power point που μας έδωσε η σύμβουλός μας και μας είπε να το μελετήσουμε και βάσει αυτού να κάνουμε το μάθημα. Όσες σκέψεις, ιδέες και παρατηρήσεις δεκτές!
https://rapidshare.com/files/824182023/Τα_φύλα_στη_λογοτεχνία.ppt

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:35:03 »

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #74 στις: Οκτώβριος 30, 2011, 09:59:08 μμ »
Μετά από ένα μήνα εμπειρίας με τη νέα μέθοδο της διδασκαλίας των λογοτεχνικών κειμένων, να πω κι εγώ την εμπειρία μου. τα παιδιά όντως δεν είναι έτοιμα να δουλέψουν ομαδικά μέσα στην τάξη. Το παίρνουν στην πλάκα, μιλάνε, γελάνε και τα συναφή. Όταν επιτέλους δουλέψουν σε κάτι, σκοτώνονται για το ποιος ΔΕ θα παρουσιάσει την εργασία. Τι πράγμα είναι αυτό; Θεωρούν ντροπή ότι δούλεψαν και έβγαλαν ένα αποτέλεσμα; τι να πω;  :(
οι εργασίες που έχω αναθέσει εως τώρα ήταν σχετικά απλές. Προχθές για παράδειγμα αφού τελειώσαμε του νεκρού αδερφού και της νύφης που κακοπάθησε αποφασίσαμε να βάλουμε δύο εργασίες ατομικές με το ελεύθερο να επιλέξει ο καθένας οποιο θέμα θέλει. Θέμα 1ο: η σχέση μάναςα και κόρης και θέμα 2ο το προξενιο. Κι ενώ εξηγήσαμε αναλυτικά το κάθε θέμα (αφιέρωσα μια ώρα γι αυτό. ¨εκανα αναλυτικό σχεδιάγραμμα για την κάθεμια, συζητώντας μαζί μέσα στην τάξη), δώσαμε άξονες και υποθέματα κ.α, το αποτέλεσμα ήταν οι εργασίες που έκαναν να είναι μικρότερες σε έκταση από το σχεδιάγραμμα που κάναμε μαζί στον πίνακα. Άσε που δεν φέρνουν όλοι. Από τα 25 παιδιά εμένα μου φέρνουν εργασίες (έστω κι αυτές τις κουτσουρεμένες) τα 5 και δεν είναι υπερβολή αυτό που λέω.
Μετά κάναμε την προίκα του Λασκαράτου και αύριο για να συνεχίσω αι να κλείσω αυτό το θέμα με την προίκα και τη θέση της γυναίκας κ.α θα τους πάω το απόσπασμα από τη Β Λυκείου της φόνισσας. Από σήμερα το σκέφτομαι αυτό που θα ακολουθήσει :(. Μόλις δουν τις σελίδες θα αναρωτηθούν αν είναι όλο το βιβλίο. Είναι και για γέλια και για κλάματα. Εγώ πάντως έχω απογοητευτεί. Το επίπεδο είναι γενικά και πολύ χαμηλό και η τάξη στην κυριολεξία σέρνεται...Οι υπόλοιποι πώς τα πάτε; Ποιες οι εμπειρίες σας από αυτόν τον ένα μήνα και μισό;

Αποσυνδεδεμένος marita

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 278
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #75 στις: Νοέμβριος 13, 2011, 10:42:10 μμ »
Γεια σας!! Ακούστε λοιπόν κι εμένα την άσχετη, που μέχρι την Παρασκευή δεν γνώριζα ΤΙΠΟΤΑ για όλη αυτή την αλλαγή. Ιντερνετ δεν διαθέτω, αλλιώς θα είχα πληροφορηθεί από εσας όλες τις αλλαγές. Σύμβυλος δεν παρουσιάστηκε, κανένα έγγραφο δεν ήρθε κι εγώ αμέριμνη έκανα το μάθημα με τον γνωστό παραδοσιακό τρόπο (εκανα: Του νεκρού αδελφού, Η αρπαγή της γυναίκας του Διγενή, Χρονικό, Ερωτόκριτο). Και την Παρασκευή φεύγοντας με φωνάζει η διευθύντρια να με ενημερώσει για την αλλαγή. Το έγγραφο από το υπουργείο έφτασε με ημερομηνία 1/11/11. Και πέρφτω απο τα σύννεφα τώρα που μπήκα και σας διάβασα....Εσας έφτασε κάποια ενημέρωση στα σχολεία σας; Ηρθε ο/η σύμβουλος και σας εξήγησε κάποια πράγματα; Αισθάνομαι πως έχω μεγάλο μερίδιο ευθύνης κι εγώ που δεν το έψαξα, αλλά εκνευρίζομαι κιόλας που όποιος δεν έχει πρόσβαση στο ιντερνετ είναι τελείως απληροφόρητος. Στο σχολείο δεν έπρεπε να φτάσει κάτι πιο νωρίς; Δεν έπρεπε να ενημερωθούμε; Τοσοι φιλόλογοι είμαστε, κανείς δεν ήξερε τίποτα....Και τι να κάνω αυριο στα παιδιά; Να τους πω "συγγνωμη λάθος! Ο,τι κάναμε ξεχάστε το;;;"

Αποσυνδεδεμένος marita

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 278
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #76 στις: Νοέμβριος 18, 2011, 08:12:23 μμ »
παιδιά, κάνένα νεότερο έχετε; Οσοι το έχετε ξεκινήσει από νωρίς τι εργασίες αναθέσατε;

Αποσυνδεδεμένος haroulalki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 824
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #77 στις: Νοέμβριος 19, 2011, 06:39:47 μμ »
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!! Α!! και είμαι κοριτσάκι...
 Για το δισέλιδο αλλά και το υπόλοιπο υλικό, γιατί για κάθε μία ώρα έχω ετοιμάσει διαφορετικά κείμενα, αν τα θέλει κάποιος ας μου στείλει προσωπικό μήνυμα γιατί δεν ξέρω να ανεβάζω εδώ υλικό. Εδώ που τα λέμε ούτε quote δεν μπορώ να κάνω. Το project με μάρανε...
Για τη συνέχεια του μαθήματος καταλήξαμε με τη συνάδελφο να κάνουμε του νεκρού αδελφού κανονικά, δίνοντας έφαση στη δομή της οικογένειας, στα κοινωνικά στοιχεία κλπ. και στη συνέχεια θα δώσουμε κάποιες διαθεματικές( όπως να βρουν μοιρολόγια για νεαρούς άντρες, να βρουν το τραγούδι με τη μουσική του για να το  ακούσουμε κλπ.). Στην αρχή θα αποφύγουμε τις κλασικές ερωτήσεις του βιβλίου για το σπίτι, αλλά θα τις κάνουμε προφορικά όλες, γιατί δεν ξέρουμε τι θα λένε οι οδηγίες αξιολόγησης τελικά, οπότε μη βρεθούν τελείως ξεκρέμαστα τα παιδιά. Ωστόσο πρέπει να λύσουμε το πρακτικό ζήτημα της ανάθεσης των εργασιών και της αξιολόγησής τους. Δηλαδή πότε να τις αναθέσουμε τις εργασίες; Αν υποθέσουμε ότι χρειαζόμαστε 2 ώρες για τη διδασκαλία του κειμένου, οι εργασίες θα πρέπει να ανατίθενται την πρώτη ώρα για να μεσολαβεί τουλάχιστον καμιά βδομάδα μέχρι να τα φέρουν, να ολοκληρώνουμε το κείμενο τη δεύτερη ώρα και μια τρίτη ώρα να παρουσιάζονται οι εργασίες, που μπορεί και να μη φτάσει γιατί αν έχεις 5 ομάδες από 5 παιδιά η κάθεμία χρειάζεσαι περισσότερο χρόνο. Αν χρειαζόμαστε 5-6 ώρες για κάθε κείμενο δε θα δούμε ούτε δέκα κείμενα όλο το χρόνο!Άσε που θα σκυλοβαρεθούν συνέχεια το ίδιο και το ίδιο. Επισης δεν ξέρουμε πώς θα αξιολογούμε αυτές τις εργασίες σε πρώτη φάση, πέρα από την τελική αξιολόγηση.
Άλλη εκδοχή είναι να ακολουθήσουμε κάπως την πεπατημένη με κάποιες πιο δημιουργικές ατομικές εργασίες και προσ το τέλος του κάθε θεματικού κύκλου να αναθέτουμε μια ομαδική εργασία. Συνολικά δηλ. να κάνουμε μόνο τρεις ομαδικές διαθεματικές εργασίες όλο το χρόνο. Όμως αυτό απομακρύνεται πολύ από τις οδηγίες. Γι' αυτό θα το κάνουμε αν φτάσουμε πραγματικά σε αδιέξοδο.

Εμεις αυτο θα κανουμε. Κανονικη διδασκαλια καποιων κειμενων και μετα διαθεματικη πανω στο θεμα της ενοτητας, π.χ. τα φυλα. Απλα στο δευτερο κειμενο που διδασκω, η αρπαγη της γυναικας του Διγενη, τους χωρισα σε ομαδες και τους ετοιμασα  φυλλα εργασιας, ωστε να ξεφευγουμε απο την παραδοσιακη δασκαλοκεντρικη διδασκαλια και τα παιδια να ξεκλειδωσουν μονα τους το κειμενο. Πιθανον στο επομενο κειμενο να μην τους ετοιμασω καν φυλλα εργασιας, ωστε να κανουν εξασκηση για τις εξετασεις, οπου πιθανοτατα θα εξεταστουν σε αδιδακτο κειμενο.

Αποσυνδεδεμένος haroulalki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 824
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #78 στις: Νοέμβριος 19, 2011, 06:40:51 μμ »
Συγγνωμη, δεν ξερω πως να γραψω εξω απο την παραθεση

Αποσυνδεδεμένος haroulalki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 824
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #79 στις: Νοέμβριος 20, 2011, 12:10:50 μμ »
Εριξα μια ματια στη διδακτικη προταση που παρεθεσε η matahari,http://www.slideshare.net/katerina60/ss-9581501. Η δουλεια των συγκεκριμενων διδασκοντων φαινεται εξαιρετικη. Ωστοσο, απορω πώς τα παιδια αφου δε θα εχουν δουλεψει με τα ιδια κειμενα, για να μην πω με τον ιδιο τυπο κειμενων, θα γραψουν διαγωνισμα και, πολλυ περισσοτερο, εξετασεις στο τελος της χρονιας. Οποιος εχει κατι υποψη του ας μας διαφωτισει.

Αποσυνδεδεμένος matahari

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 44
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #80 στις: Νοέμβριος 21, 2011, 02:16:29 μμ »
haroulaki,  πάμε κι  ο Θεός βοηθός. εγώ ξεκίνησα, επιλέγοντας 13 κείμενα που τα κατέταξα σε θέματα όπως η προίκα και η πατριαρχική οικογένεια κλπ. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες κι επέλεξαν μόνα τους το θέμα και τα αντίστοιχα κείμενα που θα δουλέψουν τους προσεχείς μήνες. Τα κείμενα αυτά θα προσπαθήσω να τα διδάξω όλα δίνοντας έμφαση στις πτυχές του Θέματος Φύλα στη λογοτεχνία , αλλά και σε γραμματολογικά και πραγματολογικά στοιχεία.. Φυσικά για τις εργασίες θα τα βοηθήσω με πηγές και υποδείξεις , όπως μπορώ τελοσπάντων..Πάντως θέλει δουλειά! Πολλή δουλειά! και φωτοτυπίες... :-(
Παραθέτω το wiki της κας Αγάθης Γεωργιάδου και μια διεύθυνση που μπορεί να σας βοηθήσει κάπως..

http://agathi.pbworks.com/w/page/45809591/FrontPage

 http://fotodendro.blogspot.com/2011/10/blog-post_31.html
Καλή δύναμη!

Αποσυνδεδεμένος moustard

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 991
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #81 στις: Δεκέμβριος 07, 2011, 05:13:28 μμ »
Εγω παντως επειδη εχω αναλαβει.. εργολαβια την Α'Λυκειου (εκθεση-λογοτεχνια-project) και εχω λουστει ολες τις αλλαγες δε θα τρελαθω κι εγω και θα τρελανω και τα παιδια με τα κουλα του υπουργειου. Εχω επιλεξει κειμενα που να ταιριαζουν στην ενοτητα "Τα φυλλα στη λογοτεχνια" και τα διδασκω με τον παραδοσιακο τροπο δινοντας εμφαση στις σχεσεις των δυο φυλλων, οικογενεια κλπ. Απο εκει και υστερα κανουμε περισσοτερα παραλληλα κειμενα, αποσπασματα εκτος σχολικου βιβλιου π.χ. στον Ερωτοκριτο, κειμενο απο τη Β' Λυκειου π.χ. Η τιμη και το χρημα. Επισης για να ερευνησουν τα παιδια το θεμα και μονα τους , τους εβαλα εργασια αλλα ΑΤΟΜΙΚΗ. Εφεραν πληροφοριες απο ιντερνετ, εφημεριδες ή αποσπασματα απο λογοτεχνικα κειμενα που δειχνουν τη θεση της γυναικας παλαιοτερα και σημερα, τη θεση της γυναικας στην "πολιτισμενη " Ευρωπη και στον ισλαμικο κοσμο κλπ. Αλλα ατομικα το τονιζω. Επισης τους βαζω εργασιες στυλ να γραψουν σελιδες απο το ημερολογιο του ηρωα ή επιστολες κλπ. Οταν θα εχουμε φτασει σε ενα ικανοποιητικο επιπεδο θα τους χωρισω σε ομαδες και θα φερουν καποια εργασια στο συνολο της ενοτητας ομως. Δεν προκειται να μετατρεψω  το μαθημα σε project. Συμφωνω οτι το μαθημα θα κανει κοιλια και θα χαθει χρονος. Αλλωστε project κανουν τα παιδια σαν ξεχωριστο μαθημα, μαλιστα διδασκω και η ιδια και παιδια απο τα τμηματα μου εχουν επιλεξει το θεμα μου το οποιο παρολο το αγχος μου στην αρχη, μεχρι στιγμης παει αρκετα καλα και ελπιζω σε ενα καλο αποτελεσμα. Δε θα κανω ομως αυτη τη δουλεια σε ολα τα μαθηματα, δεν ενδεικνυται κατα τη γνωμη μου. Διαφορετικα ας μας γινει μια σοβαρη επιμορφωση και συγκεκριμενες οδηγιες. Ε,πια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 07, 2011, 05:17:46 μμ από moustard »

Αποσυνδεδεμένος alexis2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #82 στις: Δεκέμβριος 07, 2011, 05:42:04 μμ »
γεια σας συνάδελφοι.εγω δε διδασκω λογοτεχνια, αλλα αρχαια στην Α λυκειου.το προηγουμενο ομωσ Σαββατο πηγα σε μια ημεριδα για τα νεα προγραμματα σπουδων.ομιλητες αυτοι που τα εκπόνησαν, οι οποιοι νομιζουν οτι κανουμε μαθημα σε φοιτητηες πανεπιστημιου.λοιπον, για τη λογοτεχνια ειπαν οτι πρεπει να διαθεσουμε 24 ωρες σε καθε ενοτητα.τις 2 πρωτες ωρες θα γινει εισαγωγη στην ενοτητα, 4 ωρες ειναι η διαδικασια πριν την αναγνωση, οποτε θα γινει επιλογη και μια πρωτη αναγνωση των κειμενων, 16 ωρες αναλυσης και εργασιων και τις υπολοιπες παρουσιαση των εργασιων.τα κειμενα που θα επιλεγουμε πρεπει να ειναι ειτε απο το βιβλιο της Α , της Β και της Γ λυκειου ειτε απο αλλα ανθολογια. μπορουμε επισης αν θελουμε να επιλεξουμε καποια λογοτεχνικα για καθε ενοτητα που θα διαβαστουν απο μαθητες και θα αναλυθουν.ουτε εγω ουτε ο συναδελφος που πηγαμε μαζι καταλαβε που θα βρουμε το χρονο για να το κανουμε.επισης, μαθαμε πως το διαγωνισμα δεν ειναι υποχρεωτικο αλλα πρεπει να βαζουμε κριτηρια αξιολογησης που θα λυνονται εκεινη την ωρα μαζι με τους μαθητες. σκοπος ολων ειναι να αγαπησουν τα παιδια την αναγνωση και να μαθουν να διαβαζουν λογοτεχνια. οι αλλαγες θα συνεχιστουν και τις επομενες χρονιες.παντως και για τα τρια μαθηματα ειπαν οτι δε χρειαζεται να γινουν ολα αμεσως αλλα να αρχισουν σιγα σιγα να εφαρμοζονται και φυσικα παντοτε με τις αναγκες του μαθητη.

Αποσυνδεδεμένος moustard

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 991
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Α' Λυκείου
« Απάντηση #83 στις: Δεκέμβριος 07, 2011, 10:32:47 μμ »
Αυτο τους ελειπε να εχουν και απαιτησεις να γινουν ολα απο τη μια μερα στην αλλη. Οι οδηγιες αξιολογησης ηρθαν 2 Νοεμβριου και ο συμβουλος που ηρθε για ενημερωση παραδεχτηκε οτι ουτε αυτος εχει ενημερωθει για πολλα πραγματα. Οντως νομιζουν οτι κανουμε μαθημα σε φοιτητες. Εγω παντως στα πλαισια του project πηγα τα παιδια στη βιβλιοθηκη του πανεπιστημιου αφ'ενος γιατι στο σχολειο δεν υπαρχει βιβλιοθηκη, αφ'ετερου για να δουμε εργασιες φοιτητων ωστε να καταλαβουν τη δομη που εχει μια εργασια, τη βιβλιογραφια κλπ. Τους αρεσε η εμπειρια αλλα νομιζω οτι ζηταμε πολλα απο τα παιδια τα οποια στις προηγουμενες ταξεις δεν ειχανε καμια επαφη με τετοιου ειδους δραστηριοτητες

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32273
  • Τελευταία: Dimi!!!
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158569
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 626
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 580
Σύνολο: 596

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.