*

Αποστολέας Θέμα: Λατινικά Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 638225 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος DioniG83

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1526 στις: Μάιος 29, 2016, 11:08:34 μμ »
-μετατροπή πλάγιου λόγου σε ευθύ και αντίστροφα
-μετατροπή υποθετικού λόγου από ένα είδος σε άλλο
-ανάλυση μετοχών
-σύμπτυξη προτάσεων σε μετοχή
-μετατροπή ενεργητικής φωνής σε παθητική και αντίστροφα
-εκφορά απαγόρευσης
-τρόπους εκφοράς του σκοπού
-γερουνδιακή έλξη (μετατροπή και αιτιολόγηση, αν είναι υποχρεωτική ή όχι)
-σύνταξη του debeo και debet και αντικατάσταση με αντίστοιχο τύπο της παθητικής περιφραστικής συζυγίας.
-διατύπωση β΄ όρου σύγκρισης με άλλο τρόπο
-χρήση του post
-χαρακτηρισμός πλάγιων πτώσεων


 Με αυτά είναι καλυμένος ένας μαθητής; Τι άλλο;
Η γερουνδιακή έλξη και ο πλάγιος δεν είναι εντός ύλης  :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:38:30 »

Αποσυνδεδεμένος DioniG83

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1527 στις: Μάιος 29, 2016, 11:12:19 μμ »
Δεν μετατρέπεται, γιατί το ρήμα της, σε ενεργητικό παρακείμενο, δεν έχει αντίστοιχη μετοχή. Αν πάλι μετατρέψουμε τη σύνταξη σε παθητική (a qua tu genitus es), για να πάρουμε μετοχή παθητικού παρακειμένου, η αναφορική αντωνυμία δεν βρίσκεται σε ονομαστική ως υποκείμενο, όπως απαιτείται για τη σύμπτυξη.
Σ΄ευχαριστώ πολύ! Μία μαθήτρια με ρώτησε σήμερα γιατί τους το είχαν ζητήσει στο σχολείο.

Αποσυνδεδεμένος snoopy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
  • Προσεχώς καλύτερα...
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1528 στις: Μάιος 30, 2016, 09:17:43 πμ »
Καλημέρα σε όλους .Μπήκαν αποσπάσματα από τα κείμενα 20 ,25,29.

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1529 στις: Μάιος 30, 2016, 10:03:34 πμ »
Μήπως ξέρουμε και για το παλιό σύστημα τι εβαλαν;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:38:30 »

Αποσυνδεδεμένος iw

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1530 στις: Μάιος 30, 2016, 10:05:51 πμ »
καλημέρα , βρήκατε πουθενά τα θέματα?

Αποσυνδεδεμένος constansn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 272
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1531 στις: Μάιος 30, 2016, 10:15:45 πμ »
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 30, 2016, 10:18:17 πμ από constansn »

Αποσυνδεδεμένος constansn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 272
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1532 στις: Μάιος 30, 2016, 10:16:24 πμ »

Αποσυνδεδεμένος iw

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1533 στις: Μάιος 30, 2016, 10:17:42 πμ »
ευχαριστω πολυ!

Αποσυνδεδεμένος ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
  • Φύλο: Άντρας
  • Λιμὴν πέφυκε πᾶσι παιδεία βροτοῖς
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1534 στις: Μάιος 30, 2016, 10:35:49 πμ »
Καλημέρα και από εμένα
Πιστεύετε πως εάν ένας μαθητής γράψει μόνο τη γενική πληθυντικού caedium (που σύμφωνα με τα πιο έγκυρα λεξικά είναι ο πιο συνηθισμένος) θα του αφαιρεθεί μισή μονάδα;

Πάντως ως προς το συντακτικό καλύψανε ένα αρκετά ευρύ φάσμα της ύλης.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 30, 2016, 10:39:06 πμ από EY-άγγελος »

Αποσυνδεδεμένος iw

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1535 στις: Μάιος 30, 2016, 10:48:45 πμ »
το Γ1Δ πως γινεται?
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 30, 2016, 10:59:08 πμ από iwdot »

Αποσυνδεδεμένος nikonana

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 408
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1536 στις: Μάιος 30, 2016, 11:01:56 πμ »
Οι ευθείες ερωτήσεις ολικής άγνοιας εισάγονται με τα:
ne (όταν δεν γνωρίζουμε την απάντηση που περιμένουμε)
nonne (όταν περιμένουμε καταφατική απάντηση
num ( όταν περιμένουμε αρνητική απάντηση)
χωρίς κάποια εισαγωγή για έμφαση

Αποσυνδεδεμένος iw

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1537 στις: Μάιος 30, 2016, 11:03:22 πμ »
δλδ το μόνο που χρειαζόταν ήταν να βάλουμε τους συνδέσμους; και ενα ερωτηματικό στο τέλος της πρότασης?
πως σας φανηκαν τα θεματα?

Αποσυνδεδεμένος nikonana

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 408
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1538 στις: Μάιος 30, 2016, 11:11:10 πμ »
Ναι, αυτό μόνο.
Βατά θεωρώ τα θέματα.

Αποσυνδεδεμένος ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
  • Φύλο: Άντρας
  • Λιμὴν πέφυκε πᾶσι παιδεία βροτοῖς
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1539 στις: Μάιος 30, 2016, 11:11:41 πμ »
το Γ1Δ πως γινεται?

Ad haec verba Augustus risitne? (όταν δε γνωρίζουμε την απάντηση που περιμένουμε)
Num ad haec verba Augustus risit? (όταν περιμένουμε αρνητική απάντηση)
Nonne ad haec verba Augustus risit? (όταν περιμένουμε καταφατική απάντηση)
Ad haec verba Augustus risit? (χωρίς ερωτηματικό μόριο για λόγους έμφασης)



 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 528
Σύνολο: 548

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.