*

Αποστολέας Θέμα: Λατινικά Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 643467 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1596 στις: Μάιος 30, 2016, 10:00:28 μμ »
Εγώ θεωρώ πως σωστά είναι:
vela praetenta:quae praententa erant
ficum praecocem :quae praecox erat

γιατί απορρίπτεις τις άλλες απαντήσεις;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:03:11 »

Αποσυνδεδεμένος kathrin_

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 120
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1597 στις: Μάιος 30, 2016, 10:16:06 μμ »
γιατί απορρίπτεις τις άλλες απαντήσεις;

γιατί στη κύρια που βρίσκονται έχουμε ιστορικό χρόνο και στις δύο περιπτώσεις...
ας πει και κάποιος άλλος την άποψή του...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 30, 2016, 10:25:01 μμ από kathrin_ »

Αποσυνδεδεμένος Sali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1839
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1598 στις: Μάιος 30, 2016, 10:38:13 μμ »
Κάνω λάθος ;
Καθόλου! Πολύ σωστά τα λες!
Ο Έξυπνος χαίρεται με τις αμφισβητήσεις του, ο Βλάκας με τις βεβαιότητές του

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1599 στις: Μάιος 31, 2016, 02:35:29 μμ »
Όσο ξέρω, στην ελληνική βιβλιογραφία η δοτική κτητική εντάσσεται πάντοτε στην προσωπική. Ωστόσο, δεν δηλώνει πάντα πρόσωπο. Βρήκα δύο ακόμη παραδείγματα: Cic. Verr. 2.4.118 in hac insula extrema est fons aquae dulcis, cui nomen Arethusa est, στην άκρη αυτού του νησιού υπάρχει μια πηγή γλυκού νερού, που το όνομά της είναι Αρέθουσα· Tac. Hist. 4. 18 [legiones effugerunt] in castra, quibus Veterum nomen est, οι λεγεώνες κατέφυγαν στο στρατόπεδο, που ονομάζεται castra vetera.
Να προσθέσω ότι τα ίδια ισχύουν και στην αρχαία Ελληνική: Ξενοφ. Ανάβ. IV, 7, 21 ὄνομα δὲ τῷ ὄρει ἦν Θήχης.
Πιθανή εξήγηση είναι ότι τα πράγματα αυτά κατά κάποιον τρόπο "προσωποποιούνται", εφόσον τους δίνεται κάποιο όνομα, όπως συμβαίνει στους ανθρώπους.

Ευχαριστώ Sali!!!


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:03:11 »

Αποσυνδεδεμένος CHRISTOSCHRI

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 192
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1600 στις: Ιούνιος 02, 2016, 11:25:37 μμ »
πού μπορώ να βρω τις οδηγίες του υπουργείου για τα συντακτικά φαινόμενα που είναι στην εξεταστεα ύλη;

Αποσυνδεδεμένος ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
  • Φύλο: Άντρας
  • Λιμὴν πέφυκε πᾶσι παιδεία βροτοῖς
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1601 στις: Ιούνιος 03, 2016, 01:33:27 μμ »
πού μπορώ να βρω τις οδηγίες του υπουργείου για τα συντακτικά φαινόμενα που είναι στην εξεταστεα ύλη;
http://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/211215_latinika_g_gel_2015.pdf

Αποσυνδεδεμένος CHRISTOSCHRI

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 192
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1602 στις: Ιούνιος 03, 2016, 01:39:57 μμ »
ευχαριστώ για την απάντηση

Αποσυνδεδεμένος kathrin_

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 120
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1603 στις: Ιούνιος 03, 2016, 04:42:15 μμ »
Μήπως βρήκε κάποιος τελικά ποιες είναι οι ενδεικτικές απαντήσεις της KEE για το θέμα Γ1Δ;

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1604 στις: Ιούνιος 18, 2016, 12:19:22 μμ »
Kαλημέρα! Αναλαμβάνω θερινά τμήμα λατινικων στο οποίο από τα 4 παιδιά τα 2 έδχουν ήδη ξεκινήσει προετοιμασία έχοντας καλύψει ύλη μέχρι και το 20 κείμενο και τα αλλα δυο για πρώτη φορά θα έρθουν σε επαφή με τα λατινικά. Οπροβληματισμός μου για το πώς θα τα συνδυάσω είναι τεράστιος και απ ότι καταλάβατε λόγω οικονομίας δεν σπάει το τμήμα σε δυο και δυο. υπάρχει κανείς που σε φροντιστηριο αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα; πώς το χειριζόμαστε και πώς ξεκινάω το πρώτο μάθημα; οποιαδήποτε ιδέα ευπρόσδεκτη και εξαιρετικά χρήσιμη ευχαριστώ πολύ!!!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1605 στις: Ιούνιος 18, 2016, 02:01:58 μμ »
evi, προσωπική μου άποψη είναι να αρχίσεις από την αρχή κανονικά κι ας γνωρίζουν οι αλλοι - όσα γνωρίζουν. Το βαρος πέφτει στους μαθητές που ξεκινουν τώρα. Τουλάχιστον αυτό θα έκανα και θα υποστήριζα εγω αν ημουν σε τετοια θέση.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1606 στις: Ιούνιος 19, 2016, 01:23:19 μμ »
μαρκο, δεν θα βαρεθούν τα κορίτσια όμως τα άλλα? στην ουσία δεν πάνε χαμένοι ο κόποι και τα λεφτά τους ΄που έκανα προετοιμασία ολη τη β λυκείου να ξανακούσουν πάλι τα ίδια από την αρχή???? η συμβουλή του αφεντικού: κάνε κάτι που να καταλαβαίνουν και οι δυο μεριές!!! αν ήξερα και το σωστό.. μάλλον θα αρχίσω από την αρχή! μεγάλες πιθανότητες να δυσαρεστηθούν και να βαρεθούν τα κορίτσια που θα τα έχουν ξανα ακούσει!

Αποσυνδεδεμένος DioniG83

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1607 στις: Ιούνιος 19, 2016, 02:46:06 μμ »
Συνάδελφοι στο Prometheus est vir magnae sapientae τι είναι συντακτικά το sapientae ?

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1608 στις: Ιούνιος 19, 2016, 09:06:46 μμ »
τι θα κάνεις με τους μαθητες που δεν εχουν ιδέα και που ηρθαν να μάθουν? ενώ για τους ηδη "γνωστες" είναι μια καλη ευκαιρια να δοκιμάσουν αυτά που ξερουν, και που σιγουρα θα εχουν κενά. Οφείλεις να κάνεις τα μαθηματα από την αρχή και να βαζεις και τεστ κάθε 5 κείμενα. Δεν νομιζω να δημιουργηθεί θέμα. Συζήτησε το με τα παιδια.
Εγω στην θέση σου θα έβαζα και τους μαθητες που γνωρίζουν να μας λένε οι ιδιοι καποια πραγματα αντι να κάθονται μόνο να ακουνε. Ετσι, στην πράξη πια θα αντιληφθουν και οι ιδιοι τα κενά τους.

DioniG83,  νομίζω πως είναι γενική της ιδιότητας, χωρις να είμαι σίγουρος.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1609 στις: Ιούνιος 20, 2016, 09:02:39 πμ »
Συνάδελφοι στο Prometheus est vir magnae sapientae τι είναι συντακτικά το sapientae ?
Γενική χαρακτηριστικού γνωρίσματος κοντά στο sum. Αν το εξαρτήσουμε από το vir είναι ιδιότητας. Αλλά θέλω να δω ποιό θα διαλέγαμε. Sali, apri;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 20, 2016, 09:21:19 πμ από Ιωάννα2016 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159625
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 467
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 432
Σύνολο: 443

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.